Ik ook de standaard versie maar koop voor de rest van het geld wel wat VC. Ik ga dit jaar wat reeksen maken voor op Youtube. Heb ook al wat screenshots enz erop staan *knip* spam Neem gerust een kijkje en tips e.d. altijd welkom.Unbreukable schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 23:58:
Sowieso!!! Heb er weer zin in! PS4 versie, ga dit jaar gewoon voor de standaard versie.
[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 15-08-2017 15:05 ]
maar ik ga eerst even mn creatie upgraden en wat story spelen en dan my park in duiken .. wat me opviel in 2k16 is dat teamplay echt super belangrijk is ,ik had toen een groepje waar we in het begin elke avond online waren en ook echt goede streaks te pakken hadden , helaas met nba 2k17 nooit met nederlanders online gespeeld.
zijn er hier mensen die intresse hebben in een pro am team ? en proberen om de top te halen
psn: taker-mart
Van mij mocht het al 15-9 zijntaker1987 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:55:
ik heb hem al gekocht zoals elk jaar ... nu nog wachten op die release![]()
maar ik ga eerst even mn creatie upgraden en wat story spelen en dan my park in duiken .. wat me opviel in 2k16 is dat teamplay echt super belangrijk is ,ik had toen een groepje waar we in het begin elke avond online waren en ook echt goede streaks te pakken hadden , helaas met nba 2k17 nooit met nederlanders online gespeeld.
zijn er hier mensen die intresse hebben in een pro am team ? en proberen om de top te halenzoals elk jaar maak ik een team aan en probeer ik ver te komen , maar dit kan alleen met een vaste groep .
Spelen jullie op de PS4?
in principe niet geloof ik , als je maar die A+ haalt , volgens mij krijg je niet meer cash dan met 4x12 of 4x6 .Unbreukable schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:50:
Ik zal voornamelijk met de MyCareer modus aan de slag gaan. Afgelopen jaren heb ik daar veel tijd mee doorgebracht. Voor namelijk omdat ik 4x12 minuten speelde. Heeft het nadelen om 4x6 te spelen ipv 4x12?
Spelen jullie op de PS4?
maar in het begin kan 4x12 wel makkelijker zijn , je krijgt dan net even wat meer minuten dan met 4x6 . met 4x6 zal je misschien 1 minuut per q spelen en met 4x12 zal je misschien max 5 per 1 krijgen .
[ Voor 18% gewijzigd door taker1987 op 15-08-2017 01:03 ]
ik speel in het begin altijd op hof 4x12 minuten , dit om het even wat echter te maken kwa speeltijd enzokampers schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:51:
Het enige verschil dat daarin zit is dat je BV iets meer VC kunt halen als je meer punten steals assists en blocks enz haalt. Ik speel zelf tegenwoordig altijd 4x6min op HOF. dan heb je altijd rond de 1k VC
ik speel overigens op de ps4 , heb afgelopen jaar mee gedaan aan het nba 2k benelux toernooi in Eindhoven
Nice, Hoe was het op dat tornooi? Ik speel ook op de PS4. Zijn er bv dingen die jullie willen zien in youtube video's over 2K18? suggesties altijd welkom.taker1987 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:59:
[...]
ik speel in het begin altijd op hof 4x12 minuten , dit om het even wat echter te maken kwa speeltijd enzo![]()
ik speel overigens op de ps4 , heb afgelopen jaar mee gedaan aan het nba 2k benelux toernooi in Eindhoven
ja leuke sfeer , alleen voor mezelf een aardige afgangkampers schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:00:
[...]
Nice, Hoe was het op dat tornooi? Ik speel ook op de PS4. Zijn er bv dingen die jullie willen zien in youtube video's over 2K18? suggesties altijd welkom.

een nieuwe enginekampers schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:08:
Net ook de eerste echte trailer gepost
is er al iets meer bekend trouwens over de old school teams , of je daar mee online kan spelen zonder in een hoge tier te zitten ?
Nee nog niet echt iets over bekend. Maar ik denk dat dit wel kaarten gaan zijn die je kunt verzamelen in MyTeam.taker1987 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:06:
[...]
een nieuwe enginede trailer verraste me toch wel goed, ook het over de speler heen springen zag er tof uit , hoop dat dit de gameplay ten goede komt .
is er al iets meer bekend trouwens over de old school teams , of je daar mee online kan spelen zonder in een hoge tier te zitten ?
Ik wil wel even kijken of ik weer wat meer tijd stop in NBA2K. Heb zelf NBA Live demo gespeeld. Ik vond hem niet slecht maar ik vrees dat NBA2K toch de betere game gaat worden dit jaar. Ik hoop alleen dat het spel wat meer terug naar de roots gaat.taker1987 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:55:
ik heb hem al gekocht zoals elk jaar ... nu nog wachten op die release![]()
zijn er hier mensen die intresse hebben in een pro am team ? en proberen om de top te halenzoals elk jaar maak ik een team aan en probeer ik ver te komen , maar dit kan alleen met een vaste groep .
Ik vond NBA 2K17 echt helemaal niets. Het schieten was raar omdat de pro stick altijd naar achter gehaald moest worden. En gezien ik niet zulke grote handen heb (en ik vroeger altijd de pook van het centrum naar rechts trok), kreeg ik veel rare schoten. Ook het timen van layups was echt een nutteloze toevoeging.
Eventueel wil ik wel een Pro Am team maken samen. Laat maar even weten wat voor type speler je nog nodig hebt.
ik miste je al in my park 2017Robkazoe schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:16:
[...]
Ik wil wel even kijken of ik weer wat meer tijd stop in NBA2K. Heb zelf NBA Live demo gespeeld. Ik vond hem niet slecht maar ik vrees dat NBA2K toch de betere game gaat worden dit jaar. Ik hoop alleen dat het spel wat meer terug naar de roots gaat.
Ik vond NBA 2K17 echt helemaal niets. Het schieten was raar omdat de pro stick altijd naar achter gehaald moest worden. En gezien ik niet zulke grote handen heb (en ik vroeger altijd de pook van het centrum naar rechts trok), kreeg ik veel rare schoten. Ook het timen van layups was echt een nutteloze toevoeging.
Eventueel wil ik wel een Pro Am team maken samen. Laat maar even weten wat voor type speler je nog nodig hebt.
Ik beschouw mijzelf wel als een aardige NBA2K speler. Was erg goed in NBA2K14 (alleen nooit online gespeeld). 2K16 ging mij ook erg goed af zoals je idd al eens in MyPark hebt kunnen zien. Maar NBA2K17 lag mij gewoon echt niet. Hopelijk wordt 2K18 weer zoals een paar jaar geleden.taker1987 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:54:
[...]
ik miste je al in my park 20172016 ging aardig goed met de groep die we toen hadden .
Stop eens met het plaatsen van links naar je eigen videos. Dit valt onder spam/werving en gaat in tegen het beleid. Verder voegt het ook niets toe boven de officiele trailertaker1987 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:18:
nieuwe my team trailer
YouTube: NBA 2K18 - MyTEAM Trailer
[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 18-08-2017 17:02 ]
Hier direct met t opstarten begint Mn fan geluid te maken , ingame t zelfde en in my team iets meer dan tijdens een normaal online potje .
Is dit normaal en is het Mn angst dat Mn pro stuk gaat daardoor of is mijn bezorgdheid nergens voor nodig ? 😁
YouTube: Ps4 pro fan noise NBA 2k17 even een filmpje opgenomen tijdens het spelen van nba 2k17 . hier zit ik dus net in mn eerste potje my carreer
[ Voor 25% gewijzigd door taker1987 op 18-08-2017 22:38 ]
ik ben meteen even op je geabonneerd op YouTube 😁kampers schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:08:
[...]
[mbr]Stop eens met het plaatsen van links naar je eigen videos. Dit valt onder spam/werving en gaat in tegen het beleid. Verder voegt het ook niets toe boven de officiele trailer[/]
Thanks. sugesties e.d. mag je ook altijd geventaker1987 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:11:
[...]
ik ben meteen even op je geabonneerd op YouTube 😁
Ik wilde dit jaar misschien voor de legendary versie gaan, is dat het waard?
Voordeel van de legend editie is wel dat de cover klopt...
Ik speel voornamelijk MyTeam. Misschien is het dan wel waard?
YouTube: NBA 2K18 My Career Road to 99, Foot Locker, Badges Online! dat zit er dus nog wel inUnbreukable schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:42:
Ik hoop echt dat ze dat achterlijke sms gedoe uit de mycareer hebben gehaald. Ik heb net de eerste wedstrijd van mijn 2e seizoen gespeeld en ik krijg gewoon van 14! spelers sms berichten die allemaal exact hetzelfde gesprek zijn.

Succes met het kiezen van jullie type personage :P\
Hier de online spreadsheet: https://www.icloud.com/nu...K18_Archetypen_%26_Badges
Ondanks het feit dat ik niet heel goed ben in deze game, speel ik het wel redelijk vaak al is het alleen al om de sfeer. Man, wat ziet die game er goed uit. Ben daarom ook zeer benieuwd naar de Prelude van 2K18 zodat ik de game kan proberen in 4K HDR. Dat moet helemaal smullen worden!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik twijfel overigens tussen Shot creator/passing & ball handling
en Shot creater/driving &finishing
Enig idee wat het verschil is tussen een HoF badge en een gold? Is het verschil groot?
Je zou voor de grap eens op Youtube kunnen kijken naar Agent 00 met zijn video: *MUST WATCH* THE BEST DUAL ARCHETYPE BUILD IN NBA 2K18. Naast dat hij het spel goed kan spelen, begrijpt hij ook de techniek die erachter zit en heeft hij lang zitten praten met een aantal developers. Zijn conclusie is eigenlijk dat een Dual Type waarschijnlijk beter is dan één type dubbel te kiezen.
@taker1987 Wat voor een persoon moet ik over een paar dagen gaan maken? Zat zelf aan een PF met type 1: Defender en type 2: 3PT Shooting te denken.
[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 05-09-2017 14:37 ]
hmm ja dat is een goede vraag, ik zit zelf ook te denken aan een beetje allrounder , maar moet even kijken straks in game of dat een beetje te maken is .Robkazoe schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:37:
Vroeger was het verschil tussen Gold en HoF erg groot. Het lijkt er nu alleen op dit jaar dat de atrributes veel zwaarder tellen dan de badges.
Je zou voor de grap eens op Youtube kunnen kijken naar Agent 00 met zijn video: *MUST WATCH* THE BEST DUAL ARCHETYPE BUILD IN NBA 2K18. Naast dat hij het spel goed kan spelen, begrijpt hij ook de techniek die erachter zit en heeft hij lang zitten praten met een aantal developers. Zijn conclusie is eigenlijk dat een Dual Type waarschijnlijk beter is dan één type dubbel te kiezen.
@taker1987 Wat voor een persoon moet ik over een paar dagen gaan maken? Zat zelf aan een PF met type 1: Defender en type 2: 3PT Shooting te denken.
anders zit ik ook te denken aan een 3 pointer met defend skills of toch voor de heerlijke easy buckets gaan met een sierlijke dunk en in de hoop de and 1
ik ben erg benieuwd naar de game , vind het wel erg tof dat je nu wat meer vrijheid hebt in het maken van je speler.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
maar is morgen 00:00 of pas echt morgen om een bepaalde tijd ??Rivanov schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:56:
Morgen in Nederland. Misschien dat hij in Nieuw-Zeeland al online staat? Kan ik dadelijk wel even controleren.
/edit:
Morgenvroeg om 6:00 dus.NBA 2K18: The Prelude (essentially a demo for NBA 2K18) will be available to download for free on September 8. Prelude will be on PSN and Xbox Live from midnight EDT(5am BST).
[ Voor 69% gewijzigd door Rivanov op 07-09-2017 21:13 ]
Misschien dat de volledige game beter is maar ik denk het niet.
Ik kan de app niet vinden, is hij al gereleased?Unbreukable schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:24:
Downloading!!! Vergeet niet ook die mynba2k18 app te downloaden voor het bij elkaar schrapen van wat extra vc!
Die Aziatische miep kan ik inderdaad nu ook al schieten. Wat irritant.Pukiq schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:34:
Ik sla het dit jaar over na het spelen van de prelude (ik speel altijd career mode). Slaat nergens op dat ik in een Verenigde staten achterstandswijk moet wonen. Toronto raptors is mijn teamkeuze en dat ligt toch echt in Canada. Daarnaast kan ik sommige characters nu al niet uitstaan en is het ook helemaal niet vernieuwend.
Misschien dat de volledige game beter is maar ik denk het niet.
ik vind dat ook een heel raar typetje wat totaal niet past bij een nba verhaal vind ik .. heb ook nog steeds geen idee wie dat is en wat ze daar doet .. goede vriendin of huisgenoot misschien , maar ik hoop niet dat je karakter met dat poppetje een relatie krijgtRobkazoe schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:39:
[...]
Die Aziatische miep kan ik inderdaad nu ook al schieten. Wat irritant.
Ben trouwens wel erg benieuwd hoe de career en online gedeelte samen is in the neighborhood en of je verschillende locaties hebt zoals the ballers en rough riders.
[ Voor 15% gewijzigd door taker1987 op 10-09-2017 10:48 ]
ps4 pro maakt aardig wat geluid tijdens nba 2k18 .. in het park (buiten) hoor je mn ventilator niet .. maar zodra ik een match doe is die zeker wel aanwezig , en bij bepaalde locaties soms nog harder (jet engine ) meer hier last van ?
gewone PS4. geen andere geluiden als met een ander spel.taker1987 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:36:
tof spel hoor , moet nog wel enorm veel leren merk ik al met dit deel![]()
ps4 pro maakt aardig wat geluid tijdens nba 2k18 .. in het park (buiten) hoor je mn ventilator niet .. maar zodra ik een match doe is die zeker wel aanwezig , en bij bepaalde locaties soms nog harder (jet engine ) meer hier last van ?
FIFA en bf1 zijn hier stil Xd maar Nba weet altijd mijn ps4 te laten werken .kampers schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:39:
[...]
gewone PS4. geen andere geluiden als met een ander spel.
Heb zojuist een 2de char gemaakt , sharpshooting shot creator met beide skills mid range en 3pts , kan ook dunken en layups 😁 Denk dat dit meer mijn soort speler is
[ Voor 25% gewijzigd door taker1987 op 15-09-2017 11:07 ]
Je kan atributes upgraden met je vc zoals in elk ander deel .Kungfukip schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:36:
Iemand een idee hoe je myplayer leveled? Voorgaande delen moest je attributes bijkopen. Kan het in dit deel alleen door te trainen en wedstrijden te spelen?
Op de ps4 doe je dit via 3hoekje en dan dat vakje onder je calender staat een goud vierkantje met boost of upgrades geloof ik . Daar klik je op en dan ga je naar boven met je pijltjes of stick en daar heb je je atributes
[ Voor 25% gewijzigd door taker1987 op 15-09-2017 13:43 ]
Mijn PS4 Pro loopt ook echt te blazen, die fan draait als een gek!
[ Voor 33% gewijzigd door Unbreukable op 15-09-2017 23:54 ]
echt blazen of gewoon aanwezig ? ik heb namelijk tijdens cutscenes dat je hem wel wat meer hoort dan tijdens een normaal potje basketbal . en buiten is mn ps4 pro gewoon stil . moment toen ik hem echt hoorde blazen was tijdens arcade basketbal in die 2k entertainment halUnbreukable schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:02:
Heb de game net gestart en ben nu al moe van die mycareer cutscenes...
Mijn PS4 Pro loopt ook echt te blazen, die fan draait als een gek!
Bizar trouwens hoe erg de game dit jaar om VC heen gemaakt is. In het begin wil ik helemaal geen VC uitgeven aan tattoos, kleding en al helemaal niet aan een bezoek aan de kapper. Dan maar lopen met een standaard kapsel...
ik doe ook nog niks met kapsel of tatoo , eerst alles in Mn poppetje steken kwa stats en dan komt het uiterlijk wel een xUnbreukable schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:10:
Echt blazen, tijdens het bezoeken van MyCourt in die flat viel het me op (had een koptelefoon op, dus het kan daarvoor ook al geweest zijn).
Bizar trouwens hoe erg de game dit jaar om VC heen gemaakt is. In het begin wil ik helemaal geen VC uitgeven aan tattoos, kleding en al helemaal niet aan een bezoek aan de kapper. Dan maar lopen met een standaard kapsel...
Gaude et aude
Bruin shirt 4 life!Unbreukable schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:10:
Echt blazen, tijdens het bezoeken van MyCourt in die flat viel het me op (had een koptelefoon op, dus het kan daarvoor ook al geweest zijn).
Heb er ook al een aantal uur inzitten. Moet zeggen, het speelt wel goed. Ik heb uiteindelijk mijn PF aangepast. Het is nu een defender - slash/finisher geworden. Soort Blake Griffin met defense. Enig nadeel alleen is, zowel online als de computer snappen echt geen fuck van pick en roll. Ik zit telkens bazenpicks neer. Gevolg: Of beide verdedigers blijven bij de PG hangen waardoor ik vrij naar de basket kan rollen. Of ik krijg een mismatch met een PG onder de basket. Maar in beide gevallen (zowel online als offline), krijg ik de bal niet om het af te maken

Voor de rest werkt alles eigenlijk wel naar behoren. Weinig lag, servers blijven up en running. Online gaat het ook best prima (nog niet gewonnen, maar wel een paar keer dicht bij geweest met allemaal low ranks tegen higher ranks). Alleen het seizoen bij de Wizards gaat echt hopeloos. Na een wedstrijd of 9 staan we nu 3-6 ofzo. Tegen de 76-ers, lakers en nuggets verloren. Ik wil niet als een fanboy klinken maar de Wizards hebben een betere bank gekregen, hun drie beste spelers zijn allemaal onder de 28 jaar en worden met het jaar beter, de starters zijn hetzelfde gebleven die de Celtics tot game 7 hebben gedwongen in de playoffs. En we verliezen van de 76-ers en Lakers die in rebuild modus zitten.

Dat verliezen kan ik over mee praten . De bulls doen het ook niet goed . Meer verloren dan gewonnen en je merkt ook wel dat het gemis van rosé en noah aanwezig is .Robkazoe schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:24:
[...]
Bruin shirt 4 life!
Heb er ook al een aantal uur inzitten. Moet zeggen, het speelt wel goed. Ik heb uiteindelijk mijn PF aangepast. Het is nu een defender - slash/finisher geworden. Soort Blake Griffin met defense. Enig nadeel alleen is, zowel online als de computer snappen echt geen fuck van pick en roll. Ik zit telkens bazenpicks neer. Gevolg: Of beide verdedigers blijven bij de PG hangen waardoor ik vrij naar de basket kan rollen. Of ik krijg een mismatch met een PG onder de basket. Maar in beide gevallen (zowel online als offline), krijg ik de bal niet om het af te maken![]()
Voor de rest werkt alles eigenlijk wel naar behoren. Weinig lag, servers blijven up en running. Online gaat het ook best prima (nog niet gewonnen, maar wel een paar keer dicht bij geweest met allemaal low ranks tegen higher ranks). Alleen het seizoen bij de Wizards gaat echt hopeloos. Na een wedstrijd of 9 staan we nu 3-6 ofzo. Tegen de 76-ers, lakers en nuggets verloren. Ik wil niet als een fanboy klinken maar de Wizards hebben een betere bank gekregen, hun drie beste spelers zijn allemaal onder de 28 jaar en worden met het jaar beter, de starters zijn hetzelfde gebleven die de Celtics tot game 7 hebben gedwongen in de playoffs. En we verliezen van de 76-ers en Lakers die in rebuild modus zitten.
Speelde altijd 12 minuten op Pro. Eigenlijk omdat ik ooit 6 minuten deed maar dan nooit hoog op de player rankings stond (gek genoeg kregen alle concurrenten punten/rebounds/assists/etc op basis van 13 minuten).
ik speel zelf op pro en dan 12 minuten , in het begin krijg je amper speeltijd op 6 minuten en kan je weinig creëren dus daarom verhoogd naar 12 minuten , ik heb vandaag de hele dag lopen spelen en ben nu zo ver dat ik nu starter ben . moet mijn eerste match als starter nog spelen. ik zou dan ongeveer 27 minuten per match spelen . mijn overall is nu 65Unbreukable schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:40:
Ik ga straks mijn eerste wedstrijd spelen. Ik twijfel of ik 12 of 6 minuten quarters moet doen... en op welke moeilijkheidsgraad.
Speelde altijd 12 minuten op Pro. Eigenlijk omdat ik ooit 6 minuten deed maar dan nooit hoog op de player rankings stond (gek genoeg kregen alle concurrenten punten/rebounds/assists/etc op basis van 13 minuten).
Heb wel de eerst bug al weer ervaren. Sta vast bij de battle rope in de training gym. Ik kan wel vierkantje drukken om mijn telefoon te openen maar driehoekje voor het navigatie menu lukt niet...
[ Voor 36% gewijzigd door Unbreukable op 17-09-2017 11:30 ]
Over VC gesproken trouwens, ik heb het idee dat het bijtellen van vc af en toe niet goed gaat. Ik had nog 244 vc, verdiende 625 (ongeveer) met een wedstrijd en vervolgens zie ik bij VC balance 603 staan.
[ Voor 101% gewijzigd door Unbreukable op 18-09-2017 11:02 ]
Free 2 play verdienmodel in een full price game. Tja.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Thanks, ik zat hele tijd naar beneden te scrollentaker1987 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:40:
[...]
Je kan atributes upgraden met je vc zoals in elk ander deel .
Op de ps4 doe je dit via 3hoekje en dan dat vakje onder je calender staat een goud vierkantje met boost of upgrades geloof ik . Daar klik je op en dan ga je naar boven met je pijltjes of stick en daar heb je je atributes
Ik vind het ook frustrerend dat op release day er al mensen waren met rating 85(ik denk max haalbare zonder extra training?) in mypark. Aan de andere kant ook heerlijk als je met een lage rating team een hoge rating team verslaat in mypark.Voxalizer schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:25:
Ik vind dat hele VC sowieso belachelijk en snap niet dat er meer verzet tegen is. Ophef om kosmetische microtransactions in Destiny 2 is overal voorpaginanieuws terwijl het in 2K18 al jaren echt pay to win is en het er naar mijn mening sterk op begint te lijken dat de hele game designed is met het doel om spelers toch vooral zoveel mogelijk te triggeren om VC te kopen. Helemaal als je naast myPlayer ook myGM wil spelen bijvoorbeeld.
Dit ben ik wel deels eens . Nba 2k18 zit goed inelkaar en beter dan 2k17 het is alleen even omschakelen . Vele wedstrijden verliezen valt me ook op maar der mate je verder komt en beter word , dan ga je zelf ook meer crearen waardoor je met volle inzet alsnog kan winnen .Voxalizer schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:25:
Ik vind dat hele VC sowieso belachelijk en snap niet dat er meer verzet tegen is. Ophef om kosmetische microtransactions in Destiny 2 is overal voorpaginanieuws terwijl het in 2K18 al jaren echt pay to win is en het er naar mijn mening sterk op begint te lijken dat de hele game designed is met het doel om spelers toch vooral zoveel mogelijk te triggeren om VC te kopen. Helemaal als je naast myPlayer ook myGM wil spelen bijvoorbeeld.
Het vc model vind ik ook raar , zoals al gezegd is zitten er hier nog wat bugs in . Je krijgt niet alles uitbetaald wat zou moeten , daarom wacht ik ook nog met het online spelen in play now online. Verder vind ik het ook raar dat 1 schoen duurder is dan je hele vc salaris , dit zelfde geld met een reep van gatorade voor 500vc . Dit voelt toch aan alsof ik speel voor 1 mars of wat voor snoep dan ook .
Toch vind ik de game leuker en fijner spelen dan 2k17 maar hoop wel dat de vc bug er uit word gehaald .
Ps : ik gooi ook nooit geld in een karakter . Vind Het veel leuker om te grinden en veel Nba wedstrijden te spelen om ook beter te worden .
Ik speel overigens bij de bulls , die hebben dit jaar niet het sterkste team en snap daarom de verlies partijen wel . Als je bij de warriors speelt is t een ander verhaal .
Dit komt door de duurste versie waar je 250k vc kreeg .Kungfukip schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:41:
[...]
Thanks, ik zat hele tijd naar beneden te scrollen
[...]
Ik vind het ook frustrerend dat op release day er al mensen waren met rating 85(ik denk max haalbare zonder extra training?) in mypark. Aan de andere kant ook heerlijk als je met een lage rating team een hoge rating team verslaat in mypark.
Op de xbox one heb ik begrepen dat mensen zelf hun karakter kwijt zijn . Dat is nog veel slechter .
nee klopt inderdaad . die bug mag echt wel snel gefixt worden , dit zelfde geld dus ook tijdens play now online potjes. en het zal dan vast ook wel bij my team gebeuren , maar my team sla ik dit jaar over. ik ga me dit jaar echt puur focussen op my career en online park/pro am , tussen door wil ik wat potjes met de legendarsiche teams online doen . heb gister mijn eerste gewonnen met bulls 97-98 tegen lakers 2002 geloof ik , alleen die vc van die match kon ik dus wel vergetenUnbreukable schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:17:
VC die je verdient op je MyCourt komt ook al niet bij je totaal.

De fan noise is op bepaalde momenten echt sterk aanwezig , in my team en ook hey moment van en naar my court toe . In de lift is die nog meer hoorbaar dan in my court . Ready for takeoff
[ Voor 12% gewijzigd door taker1987 op 18-09-2017 22:17 ]
Er is zeker wel verzet tegen de schandalige cash grab mentaliteit van 2K. Kijk maar eens naar de beoordelingen op metacritic en steamVoxalizer schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:25:
Ik vind dat hele VC sowieso belachelijk en snap niet dat er meer verzet tegen is....
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/nba-2k18
http://store.steampowered.com/app/577800/NBA_2K18
Ik hoop dat NBA Live 18 (tegen verwachting in) goed gaat scoren. Ik heb elk jaar wel NBA 2K gespeeld, echter denk ik dat het ze te makkelijk af gegaan is al die jaren, wat geresulteerd heeft in deze schandalige praktijken. Wellicht dat dit 2K eens aan het denken zal zetten...
Het is niet alleen 2k , FIFA doet dit ook , alleen dan alleen in fut .dat is vaak ook pay2win .SparksNL schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:16:
[...]
Er is zeker wel verzet tegen de schandalige cash grab mentaliteit van 2K. Kijk maar eens naar de beoordelingen op metacritic en steam![]()
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/nba-2k18
http://store.steampowered.com/app/577800/NBA_2K18
Ik hoop dat NBA Live 18 (tegen verwachting in) goed gaat scoren. Ik heb elk jaar wel NBA 2K gespeeld, echter denk ik dat het ze te makkelijk af gegaan is al die jaren, wat geresulteerd heeft in deze schandalige praktijken. Wellicht dat dit 2K eens aan het denken zal zetten...
Maar zolang mensen er geld in steken zal dit systeem wel blijven bestaan .
Eerste patch is een feit !!! Er is nog geen patch note maar volgens het officiële forum lijkt het er op dat de schoten zijn gefixt en dat je team niet zoveel meer verliest bij een goede voorsprong ( hier blijf ik deels bij dat dit ook te maken heeft met eigen skill . Ik haal gemiddeld 15 punten per match en minimaal 3 assists en pak her en der nog wel is een rebound mee .
[ Voor 23% gewijzigd door taker1987 op 19-09-2017 00:16 ]
FUT is 1 gamemode binnen FIFA. Dat vind ik toch net iets anders.taker1987 schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:18:
[...]
Het is niet alleen 2k , FIFA doet dit ook , alleen dan alleen in fut .dat is vaak ook pay2win .
Maar zolang mensen er geld in steken zal dit systeem wel blijven bestaan .
De laatste keer dat ik NBA 2K heb gekocht was 2K16. In die versie had je in myTeam, myPlayer, myGM, en ook nog in Blacktop (om spelers te unlocken), VC nodig. En dan vergeet ik misschien ook nog wel een mode.
Wanneer ik meerdere gamemodes wilde spelen en VC moest uitgeven had ik altijd zoiets van: "Zonde, ik had beter voor 1 gamemode kunnen kiezen en daar alle VC aan uitgeven". Volgens mij is het in 2K18 alleen maar erger geworden als ik al lees dat haircuts, schoenen, etc al VC kosten. Dat vind ik toch erg jammer.
Ik ben echt een enorm basketball- en NBA fan en zou graag zo'n game willen spelen maar deze constructies vind ik gewoon dusdanig waardeloos dat ik zo'n game dan helaas maar aan me voorbij laat gaan.
En ja, het zal vast wel zo zijn dat de game prima te spelen is zonder ook maar een cent extra te betalen voor VC, het hele idee staat me toch erg tegen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Leuk dat die mensen in een keer 85 zijn, maar dat maakt ze niet beter. Als je zelf 20 uur stopt om naar level 85 te komen, ben je al veel beter dan iemand die enkel naar level 85 gaat en maar wat spelletjes speelt op MyPark.Kungfukip schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:41:
[...]
Thanks, ik zat hele tijd naar beneden te scrollen
[...]
Ik vind het ook frustrerend dat op release day er al mensen waren met rating 85(ik denk max haalbare zonder extra training?) in mypark. Aan de andere kant ook heerlijk als je met een lage rating team een hoge rating team verslaat in mypark.
ik snap je punt wel wat betreft het vc gebruik . maar dit staat natuurlijk helemaal vrij . de ene gek die gooit er 100 euro tegen aan om zijn karakter tot max level te krijgen . maar wat Robkazoe ook zegt , het betekend niet dat een speler dan ook echt beter is ..Voxalizer schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:26:
[...]
FUT is 1 gamemode binnen FIFA. Dat vind ik toch net iets anders.
De laatste keer dat ik NBA 2K heb gekocht was 2K16. In die versie had je in myTeam, myPlayer, myGM, en ook nog in Blacktop (om spelers te unlocken), VC nodig. En dan vergeet ik misschien ook nog wel een mode.
Wanneer ik meerdere gamemodes wilde spelen en VC moest uitgeven had ik altijd zoiets van: "Zonde, ik had beter voor 1 gamemode kunnen kiezen en daar alle VC aan uitgeven". Volgens mij is het in 2K18 alleen maar erger geworden als ik al lees dat haircuts, schoenen, etc al VC kosten. Dat vind ik toch erg jammer.
Ik ben echt een enorm basketball- en NBA fan en zou graag zo'n game willen spelen maar deze constructies vind ik gewoon dusdanig waardeloos dat ik zo'n game dan helaas maar aan me voorbij laat gaan.
En ja, het zal vast wel zo zijn dat de game prima te spelen is zonder ook maar een cent extra te betalen voor VC, het hele idee staat me toch erg tegen.
je zegt dat je nba 2k16 hebt gespeeld en daar twijfel ik ook niet aan , maar daar in had je ook al het grote vc systeem in de my career , shirtjes schoenen en upgrades kopen . ik vind dat systeem best tof gedaan. want zo heb je niet iedereen met de beste of mooiste shirtjes maar heb je genoeg afwisseling in kleding en schoenen. wel vind ik de prijzen aan de hoge kant in vergelijking wat je per match verdiend in je eerste jaar , dat is in nba 2k18 wel enorm omhoog gegaan in mijn ogen .. in 2k17 was je binnen no time lvl 70 , nu duurt het uren voor je zoveel vc hebt dat je eindelijk kan upgraden naar lvl 70 .
ik heb trouwens vandaag al 2 keer gehad dat ik mijn vc niet kreeg na een match in my career . gaat wel om 1400 vc
en my park is zeker tof gedaan , alleen mis ik nu eigenlijk wel die rivals zoals in 2k16 en 17 .
merk ook dat het weer erg afhangt met wie je samenspeelt . de meeste gasten zijn gewoon weer erg arrogant . dus als iemand hier al een x toe is aan my park , stuur me gerust een invite
[ Voor 6% gewijzigd door taker1987 op 19-09-2017 13:07 ]
is goed dan ben ik er ook vanavondRobkazoe schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:09:
BTW, vanavond ben ik wel online te vinden @taker1987 . Moest gisteren IRL aan de bak
ja dit kan zeker weten , je hebt in nba 2k18 tijdens my career de mogelijkheid om naar het park te lopen waar genoeg straat basketbal veldjes zijn . hier speel je 2vs2 of 3vs3 en uiteraard krijg je hier ook vc voor. dit alles doe je met je eigen karakter.SparksNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:59:
Ik heb me nooit echt bezig gehouden met het online gedeelte bij NBA 2K. Ik speel eigenlijk vrijwel enkel de MyCareer modus. Kun je met je MyCareer speler ook gewoon online spelen? Zo ja, kun je dan je speler online verbeteren met VC en hier gewoon mee verder spelen in MyCareer?
Ok dus als ik je goed begrijp kan ik middels de MyCareer modus gewoon een paar potjes online spelen met mede-tweakers?taker1987 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:10:
[...]
ja dit kan zeker weten , je hebt in nba 2k18 tijdens my career de mogelijkheid om naar het park te lopen waar genoeg straat basketbal veldjes zijn . hier speel je 2vs2 of 3vs3 en uiteraard krijg je hier ook vc voor. dit alles doe je met je eigen karakter.
jah uiteraardSparksNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:13:
[...]
Ok dus als ik je goed begrijp kan ik middels de MyCareer modus gewoon een paar potjes online spelen met mede-tweakers?
Ben een shooting guard alleen nog wel level 60... iemand tips hoe je het beste kan trainen/ En wat voor attributes heb ik nodig om een betere schutter te worden (vooral in het begin)?
Hehe ik heb hem zojuist gekocht en hij is nu aan het installeren. Eerst maar eens weer de MyCareer starten etc. Vanavond gaat 'm dus niet worden maar later op de week wel!taker1987 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:23:
[...]
jah uiteraardspeel je op de ps4 ? wat mij betreft mag je vanavond mee doen
heb je mic , dat is wel handig dan om eventueel bepaalde plays te overleggen .
Edit: N.v.m. gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door SparksNL op 19-09-2017 22:06 ]
hangt puur af wat voor speler je bent . kijk gewoon wat voor speler je zelf bent en investeer goed in je punten , ik wil nu snel level 70 zijn dus kijk ik niet meer zo naar mn stats , ik upgrade nu zo goedkoop mogelijk en waar ik het snelste level 70 mee ben , daarna wil ik me wat meer richten op snelheid denk ik .. schieten heb ik nu aardig onder de knie en nog zeker niet tot max level, maar ik haal nu gemiddeld 20 punter per wedstrijd en minimaal 4 assists .n2theb schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:12:
Jongens daar ben ik weer. Terug van weggeweest! Na 2016 even tijdje gestopt nu weer begonnen. :-)
Ben een shooting guard alleen nog wel level 60... iemand tips hoe je het beste kan trainen/ En wat voor attributes heb ik nodig om een betere schutter te worden (vooral in het begin)?
heb zojuist mijn hoogste score verbroken op 30 december 2017
90% is 85 of hoger. Hier ben je niet tegen opgewassen als je rond de 63 bent. Open shots gaan mis, waarbij de tegenstander zwaar contested eenvoudig z'n punten pakt.
Gelukkig speel ik voornamelijk MyCareer, maar ik kan me voorstellen dat mensen die enkel online spelen zich vrij hard genaaid voelen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in een betaalde game.
Niet iedereen van 80 of hoger is beter dan dat een speler van 65 is , leer je sterke punten kennen in zowel online als offline en doe er je voordeel mee .SparksNL schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:25:
Nou inmiddels wat potjes online geprobeerd. Conclusie: voorlopig hier ver weg van blijven. Het pay2win gehalte is dermate hoog dat je vrijwel verplicht wordt om te betalen als je een beetje mee wilt kunnen komen met de rest.
90% is 85 of hoger. Hier ben je niet tegen opgewassen als je rond de 63 bent. Open shots gaan mis, waarbij de tegenstander zwaar contested eenvoudig z'n punten pakt.
Gelukkig speel ik voornamelijk MyCareer, maar ik kan me voorstellen dat mensen die enkel online spelen zich vrij hard genaaid voelen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in een betaalde game.
Helaas is samen spel met vrienden nog niet mogelijk (vage bug wat nog gepatchd moet worden) maar ik denk wel dat je in een voordeel bent als je met een vaste groep speelt . Dan leer je elkaar kennen in zijn goede en minder goede spel en kan je elkaar daar in ondersteunen .
Dat kan dan wel zo zijn, maar...taker1987 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:04:
[...]
Niet iedereen van 80 of hoger is beter dan dat een speler van 65 is , leer je sterke punten kennen in zowel online als offline en doe er je voordeel mee .
Helaas is samen spel met vrienden nog niet mogelijk (vage bug wat nog gepatchd moet worden) maar ik denk wel dat je in een voordeel bent als je met een vaste groep speelt . Dan leer je elkaar kennen in zijn goede en minder goede spel en kan je elkaar daar in ondersteunen .
- als je aan alle kanten voorbij gerend wordt
- mensen van 4 meter aan komen vliegen en al je layups kunnen blokken (zonder overtreding)
- bij het minste gebruik van een dribble move meteen een steal te pakken hebt
- etc.
dan kun je nog zo goed zijn, maar dan leg je het tegen iedereen (die de controller langer dan 1 uur in z'n hand heeft gehad) af.
Ik vind dit echt een kwalijke zaak en als ik 2K enkel had gekocht voor het online gedeelte had ik 'm nu al weer verkocht.