2 opties, hebben jij voorkeur?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-12-2017
Mijn vraag
Optie 1 of optie 2? Ik ben eigenlijk niet zeker of het de juiste videokaart is in het optie 2 lijstje. Ik vermoed dat ik de juiste niet kan vinden: Nvidia Geforce GTX 1070 met 8GB GDDR5 PCI-E 2xDVI HDMI 3xDP. Deze heeft een dubbele fan. Onder optie 1 staan volgens mij 2 geheugen kits van 2 x 4GB. Echter het zijn 2 geheugen modules van 8GB. Die kan ik ook niet vinden. Het zijn wel 3000MHz van hetzelfde merk.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler€ 207,50€ 207,50
1MSI B350M Gaming Pro€ 81,35€ 81,35
1MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC€ 399,-€ 399,-
2G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB€ 68,50€ 137,-
1Cooler Master B600 ver.2€ 53,91€ 53,91
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 878,76

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-7700 Boxed€ 300,-€ 300,-
1ASRock H110M-DVS R3.0€ 49,01€ 49,01
1Nvidia GeForce GTX 1070€ 0,-€ 0,-
1Crucial CT8G4DFD8213€ 62,95€ 62,95
1Xilence Performance C Series XP700€ 49,01€ 49,01
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 460,97

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, office 365, PUBG, World of Tanks, Twitch, iTVonline en ik wil de optie open houden om te streamen. Alhoewel ik daar misschien wel een capture card voor koop tzt.

Ik neem ook wat dingetjes mee nl 2 schermen (LG Flatron IPS234 en een Samsung S27E330), 2 HDs (1 samsung EVO en 1 samsung HDD). Beide schermen zijn 1920x1080, de samsung is 27inch de LG is 23.4inch.

De kast is ook nieuw, 2 fans en ledjes geloof ik....

De prijzen van beide opties zijn nagenoeg gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Optie 3: Geen van twee omdat beide systemen bijvoorbeeld al geen fatsoenlijke voeding hebben.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:02
Ik mis enige informatie. Zoals wat het budget is en waarom er enkel keuze is uit deze opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
TheBrut3 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:34:
Ik mis enige informatie. Zoals wat het budget is en waarom er enkel keuze is uit deze opties?
Beide opties komen van dezelfde winkel. Volgens mij geen slechte deal, maar ik ben niet zo heel technisch:

optie 2 € 1.040, geen tweaks: https://www.dragoncompute...-500GB-HDD-8GB-DDR4-DVDRW

optie 1 € 1.000, met een paar tweaks zoals het geheugen en de voeding: https://www.dragoncompute...-500GB-HDD-8GB-DDR4-DVDRW

EDIT prijzen toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:23
Optie 2 heeft nogal een raar mobo voor zo'n cpu. Je wilt liever een 2** serie chipset bij een 7*** cpu.

En bij beide mis je de opslag. Je wilt er een ssd in hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door .Maarten op 06-08-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
-The_Mask- schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:28:
Optie 3: Geen van twee omdat beide systemen bijvoorbeeld al geen fatsoenlijke voeding hebben.
Geweldig antwoord :) Een voeding levert toch alleen maar stroom of een beetje meer of een beetje minder? Gezien jouw opmerking is dit niet het hele verhaal. Misschien kun je ietsje meer uitwijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
.Maarten schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:54:
Optie 2 heeft nogal een raar mobo voor zo'n cpu. Je wilt liever een 2** serie chipset bij een 7*** cpu.
Dank voor je info... heb je een voorbeeld van een 2** serie chipset en heb je ook de link gezien in 1 van de eerdere reacties, de mobo is geen keuze... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Cronester schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

Dank voor je info... heb je een voorbeeld van een 2** serie chipset en heb je ook de link gezien in 1 van de eerdere reacties, de mobo is geen keuze... :(
Check zo ongeveer alle daa topics met een budget van 600 a 700 euro maar. Of de pricewatch.

En bestel niet bij dragoncomputers maar bestel de onderdelen los en zet hem zelf in elkaar. Of plaats ern oproep op v en a voor een tweaker die het even voor je doet voor een kleine vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Cronester schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Geweldig antwoord :) Een voeding levert toch alleen maar stroom of een beetje meer of een beetje minder? Gezien jouw opmerking is dit niet het hele verhaal. Misschien kun je ietsje meer uitwijden?
Deze stroom kan echter ook onderdelen kapot maken door er teveel op te zetten, vandaar dat een goede voeding van essentieel belang is. Het wil niet zeggen dat het altijd fout gaat bij een slechtere voeding, maar het risico is groter.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

[...]

Met dat principe zou je ook een 12V accu van een grasmaaier in een Dodge Ram kunnen gebruiken; 12V = 12V toch? Een beetje kromme vergelijking maar je snapt het punt, hopelijk. Neem het aan van iemand die door schade en schande wijzer is geworden: je voeding is het laatste waar je op moet beknibbelen. Die paar tientjes extra voor een goede voeding op een bedrag van €1000+ is te verwaarlozen i.m.o.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
[...]

Er is zeker heel veel meer, de voeding is toch wel het meest onderschatte onderdeel van de PC. Bij mensen met weinig/minder verstand van PC's zie je ook dat bij de voeding eigenlijk altijd een slechte keuze wordt gemaakt. Ik zou dus ook de kennis van die winkel nogal in twijfel trekken, hadden ze wel de PC kennis hadden ze niet zulke keuzes gemaakt.

Voeding advies en informatie topic - Deel 33
FooLsKi schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:21:
[...]
Neem het aan van iemand die door schade en schande wijzer is geworden: je voeding is het laatste waar je op moet beknibbelen. Die paar tientjes extra voor een goede voeding op een bedrag van €1000+ is te verwaarlozen i.m.o.
Het hoeft zelfs niet eens duurder te zijn, een fatsoenlijke mainstream voeding zit ook rond de 50/60 euro.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
Detmer schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:12:
[...]

Deze stroom kan echter ook onderdelen kapot maken door er teveel op te zetten, vandaar dat een goede voeding van essentieel belang is. Het wil niet zeggen dat het altijd fout gaat bij een slechtere voeding, maar het risico is groter.
Dit snap ik dus niet... uit de muur komt maar 1 soort/type/sterkte stroom. Niet groen, niet zwart...

Waarom kunnen wasmachines, keukenapparaten en televisies hier wel mee over weg? Een PC heeft een aparte voeding... trafo? Met kabeltjes voor elk onderdeel specifiek maar dan kan het opeens overbelasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
FooLsKi schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:21:
[...]

Met dat principe zou je ook een 12V accu van een grasmaaier in een Dodge Ram kunnen gebruiken; 12V = 12V toch? Een beetje kromme vergelijking maar je snapt het punt, hopelijk. Neem het aan van iemand die door schade en schande wijzer is geworden: je voeding is het laatste waar je op moet beknibbelen. Die paar tientjes extra voor een goede voeding op een bedrag van €1000+ is te verwaarlozen i.m.o.
Dat zou geheel tegen het principe van Shell zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
-The_Mask- schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:25:
[...]

Er is zeker heel veel meer, de voeding is toch wel het meest onderschatte onderdeel van de PC. Bij mensen met weinig/minder verstand van PC's zie je ook dat bij de voeding eigenlijk altijd een slechte keuze wordt gemaakt. Ik zou dus ook de kennis van die winkel nogal in twijfel trekken, hadden ze wel de PC kennis hadden ze niet zulke keuzes gemaakt.

Voeding advies en informatie topic - Deel 33

[...]

Het hoeft zelfs niet eens duurder te zijn, een fatsoenlijke mainstream voeding zit ook rond de 50/60 euro.
Als ik het verschil zou weten, zou ik het volledig met je eens zijn. Dan maar 1050 :) ipv 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
.Maarten schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:03:
[...]

Check zo ongeveer alle daa topics met een budget van 600 a 700 euro maar. Of de pricewatch.

En bestel niet bij dragoncomputers maar bestel de onderdelen los en zet hem zelf in elkaar. Of plaats ern oproep op v en a voor een tweaker die het even voor je doet voor een kleine vergoeding.
Dan weet ik toch nog steeds niet wat jij bedoelt met een 2 sterren serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Al wat oudere "round-ups" van een aantal voedingen maar....: Lees ze!!Vergeet vooral niet om óók de reacties onder de reviews door te nemen.

[ Voor 50% gewijzigd door Will_M op 06-08-2017 12:01 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChristianBurger
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-05 07:22
Cronester schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Dit snap ik dus niet... uit de muur komt maar 1 soort/type/sterkte stroom. Niet groen, niet zwart...

Waarom kunnen wasmachines, keukenapparaten en televisies hier wel mee over weg? Een PC heeft een aparte voeding... trafo? Met kabeltjes voor elk onderdeel specifiek maar dan kan het opeens overbelasten?
Mag ik even melden dat je wel een beetje eigenwijs bent. Je plaatst hier een topic voor hulp en vervolgens kraak je ons advies af.

Het punt van ons is dat voeding gewoon heel belangrijk is. Wordt jij er blij van als over een jaar of 2 je mobo kapot is door je wat goedkopere voeding.

Lees die reviews door die je gekregen hebt en doe er wat mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 01:50

MsG

Forumzwerver

Cronester schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Stroom en spanning worden hier redelijk random door elkaar gehaald. Uit het stopcontact komt inderdaad overal ongeveer 230 volt uit. Echter de interne componenten van een pc willen veel verschillende voltages hebben, in ieder geval alles behalve 230 volt. Daarom heeft een computer een component die de ingaande spanning omzet in diverse bruikbare voltages. Bijvoorbeeld 12 volt, 5 volt, 3.3 volt, etc. Als deze omzetting echter belabberd is, bijvoorbeeld een voeding die in plaats van 12 volt, 12.1 volt geeft of juist te weinig voltage, kunnen componenten danwel stuk gaan danwel instabiel raken. Daarom maakt de kwaliteit van de spanningsomzetting zeker wel uit. Daarnaast heb je ook nog factoren als de efficiëntie van de omzetting, die weer varieert bij een bepaalde belasting.

Daarentegen slaan mensen hier op Tweakers m.i. soms ook wat door in het voedingsadvies, maar als je nu nog keuze hebt voor de aankoop kan je beter voor enkele tientjes op safe gaan zitten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
ChristianBurger schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:53:
[...]

Mag ik even melden dat je wel een beetje eigenwijs bent. Je plaatst hier een topic voor hulp en vervolgens kraak je ons advies af.

Het punt van ons is dat voeding gewoon heel belangrijk is. Wordt jij er blij van als over een jaar of 2 je mobo kapot is door je wat goedkopere voeding.

Lees die reviews door die je gekregen hebt en doe er wat mee!
Je mag alles melden. Ik geloof alleen dat we elkaar niet goed begrijpen. Het eerste antwoord op mijn opties wasmachine niet doen er zit geen behoorlijke voeding in. Voor mij klinkt/klonk dat als je bent het zout vergeten. Dat kun je me niet kwalijk nemen.

Het antwoord dat jij quoteert is een reactie waarin ik aangeef dat ik het niet snap. Met voorbeelden waarom ik het niet snap. Ik verwacht ook niet van anderen dat iedereen de ins en outs van mijn vakgebied kennen. Ik geef gewoon antwoord op de vraag of ik vraag meer info. Zoals de persoon in de 2de reactie. In het uiterste geval geef ik een alternatief die wel ok is. Mijn vakgebied is accounting, controlling en taxes.

Het verhaal concentreert zich rond de voeding van beide en het moederboard van optie 2.

In de optie 1 met de ryzen 5 kan ik nog andere voedingen selecteren, is 1 van die beter dan degene die ik heb geselcteerd? Ik begrijp dat voor streamen meer cores/thread voordeel opleveren. Volgens mij is de ryzen 5 dan sowieso een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
MsG schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Stroom en spanning worden hier redelijk random door elkaar gehaald. Uit het stopcontact komt inderdaad overal ongeveer 230 volt uit. Echter de interne componenten van een pc willen veel verschillende voltages hebben, in ieder geval alles behalve 230 volt. Daarom heeft een computer een component die de ingaande spanning omzet in diverse bruikbare voltages. Bijvoorbeeld 12 volt, 5 volt, 3.3 volt, etc. Als deze omzetting echter belabberd is, bijvoorbeeld een voeding die in plaats van 12 volt, 12.1 volt geeft of juist te weinig voltage, kunnen componenten danwel stuk gaan danwel instabiel raken. Daarom maakt de kwaliteit van de spanningsomzetting zeker wel uit. Daarnaast heb je ook nog factoren als de efficiëntie van de omzetting, die weer varieert bij een bepaalde belasting.

Daarentegen slaan mensen hier op Tweakers m.i. soms ook wat door in het voedingsadvies, maar als je nu nog keuze hebt voor de aankoop kan je beter voor enkele tientjes op safe gaan zitten.
Ah ok, dit werkt dus hetzelfde als de lampjes in mijn plafond... ik heb er een paar opgeblazen. 12 volt en 230 volt lampjes zijn niet heltzelfde.

Geen idee waarom maar ik blies de boel op. Zelfde probleem dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Meerdere quotes kunnen gewoon in een reactie. Je kickt nu steeds je topic wat als storend wordt ervaren.

Tevens schopje naar DAA, want dit is een heel systeem

Pas als laatste nog even je startpost aan met de verplichte informatie uit DAA beleid.

Dan inhoudelijk, laat Dragon computer of welke andere prebuild toko los. Die systemen zijn op zijn best matig, terwijl je met jouw budget gewoon een prima build kan samenstellen.

Gooi alles in een winkelmandje bij azerty oid en zij assembleren voor 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronester
Weetje, sluit en of verwijder dit topic maar gewoon. Het Tweakers forum was de plek waar ik goede vriendelijke en behulpzame informatie kon vinden. Wellicht kan dat nog steeds, maar overduidelijk niet meer voor iemand zoals ik. Tweakers hielp mij altijd door alternatieven voor te schotelen op mijn voorstellen, maar komt nu alleen nog maar met zou ik niet doen, je voldoet niet aan de eisen of.. zoals in de laatste reactie: ja kan meerdere quote's in 1 reactie kwijt.

ik zie geen multiquote optie... Wellicht ben ik niet geïnteresseerd genoeg en heb ik op de verkeerde plek gekeken. Wellicht had je me ook de de juiste knop kunnen wijzen.

Tweakers heeft naar mijn idee 2 soorten gebruikers: 1 zij die willen discussiëren en/of adviseren. Dat wil ik ook over dingen waarvan ik meen verstand te hebben. 2 zij die gewoon willen aangeven wat ze willen doen en wat het budget is. Dat wil ik over dingen waar ik geen verstand van heb. Vroeger ging dat prima hier.

Tegenwoordig wordt je doodgegooid met allerlei artikelen met veel meer informatie die ik niet kan of wil bevatten met een uitslag die mij niets zegt onder voorwaarden waar ik geen verstand van heb. Heb je het artikel over ryzen VS intel wel eens gelezen?

Ik zal me in het vervolg beperken tot de best buy guides of andere simpelere websites. Het grote Tweakers is duidelijk niet meer voor mij.

Denk Ikea doe het zelver... goedkoop, makkelijk en overcompleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Cronester schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Dan weet ik toch nog steeds niet wat jij bedoelt met een 2 sterren serie?
Je wilt voor bijvoorbeeld een I7 7700 cpu een moederbord met bijvoorbeeld een B250 of H270 chipset. Zolang het maar uit de 200 serie komt want die zijn gemaakt voor de 7000 serie CPU's. De 100 serie chipsets werken ook maar halen niet het maximale eruit. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de geheugensnelheid. Deze is hoger bij 200 serie chipsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06

D4NG3R

kiwi

:)

Cronester schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:03:
Weetje, sluit en of verwijder dit topic maar gewoon. Het Tweakers forum was de plek waar ik goede vriendelijke en behulpzame informatie kon vinden.
Dat is het nog steeds, maar uit jouw reacties halen wij (waarschijnlijk onbedoeld) dat jij adviezen in de wind gooit en zelf weigert veel verder te kijken dan je neus lang is.

Daarnaast laat je een gigantische hoeveelheid informatie achterwege die standaard zelfs al als invulblaadje word voorgeschoteld bij het aanmaken van een topic in DAA: Klik

Dit zijn vragen die jouw vervolgens weer worden gesteld, nogal onnodig denk je niet?
Wellicht kan dat nog steeds, maar overduidelijk niet meer voor iemand zoals ik. Tweakers hielp mij altijd door alternatieven voor te schotelen op mijn voorstellen, maar komt nu alleen nog maar met zou ik niet doen, je voldoet niet aan de eisen of.. zoals in de laatste reactie: ja kan meerdere quote's in 1 reactie kwijt.
Er worden je alternatieven voorgeschoteld? @-The_Mask- geeft in de allereerste reactie al aan dat je voeding niet bepaald denderend is en geeft in een latere reactie een link naar een topic met een stortvloed aan informatie. @.Maarten wijst je er direct op dat het handig is om een 2xx (200 serie) moederbord te halen wil je voor de i7 gaan. Het overgrote deel van het topic gaat verder over de voeding, met als hoofddoel dat jij er iets van leert.

@br00ky is een moderator, en wijst je enkel op de regels (die je in theorie hoort te kennen aangezien je er mee akkoord gaat bij het aanmaken van een account) - ja er word tegenwoordig wat harder op kleinigheden gemod, naar mijn idee vanwege de gigantische impuls aan leken die GoT als vraagbaak zien.
ik zie geen multiquote optie... Wellicht ben ik niet geïnteresseerd genoeg en heb ik op de verkeerde plek gekeken. Wellicht had je me ook de de juiste knop kunnen wijzen.
Copy-paste, afaik is er inderdaad geen multiquote optie.

Ik was even vergeten dat je nadat je op de quote knop gedrukt hebt naar een nieuwe post pagina word geleid waar je vervolgens weer op de quote knop van posts kan drukken om deze toe te voegen.
Tweakers heeft naar mijn idee 2 soorten gebruikers: 1 zij die willen discussiëren en/of adviseren. Dat wil ik ook over dingen waarvan ik meen verstand te hebben. 2 zij die gewoon willen aangeven wat ze willen doen en wat het budget is. Dat wil ik over dingen waar ik geen verstand van heb. Vroeger ging dat prima hier.
Dat gaat nog steeds prima, maar zoals ik al aangaf gaan we er wel van uit dat je zelf wat verder probeert te kijken dan je neus lang is.
Tegenwoordig wordt je doodgegooid met allerlei artikelen met veel meer informatie die ik niet kan of wil bevatten met een uitslag die mij niets zegt onder voorwaarden waar ik geen verstand van heb. Heb je het artikel over ryzen VS intel wel eens gelezen?
Niet elk artikel is voor iedereen weggelegd, het meeste is relatief generale info, maar sommige artikelen zijn wat meer gericht op bepaalde powerusers.
Ik zal me in het vervolg beperken tot de best buy guides of andere simpelere websites. Het grote Tweakers is duidelijk niet meer voor mij.

Daar zijn de BBG's ook voor bedoeld! Of in ieder geval als een goede basis.

Haal even diep adem, en neem het topic nogmaals door; men probeert je oprecht te helpen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 06-08-2017 13:33 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21:31
no offense @ Ts maar, the-mask is volgens mij de voedings'guru hier... k zou zeggen, neem zijn advies voor lief. een budget voeding die gratis bij je kast komt, en 2 tientjes uit spaart, maar ondertussen wel je hardware op blaast wil je echt niet hebben.

en t feit dat je bij een toko als 'dragon computers" wil bestellen, geeft naar mijn idee tog aan dat je weinig zelf onderzoek doet, gezien r genoeg toko's zijn waar je je spul goedkoper kan halen & 90% tog plug n play is. of is er een reden dat je hier wil bestellen?

laten we het nog eens proberen:
probeer t beleid te volgen, geef aan wat je er mee verwacht/hoopt te kunnen, dan kunnen wij je veel beter adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianBurger
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-05 07:22
Cronester, heb je al eens dit topic doorgelezen: Game pc €800

In dit topic staan informatieve antwoorden en builds die aan je wensen voldoet.

Edit: aangezien jij al hdd’s hebt kan je naar topics kijken met een wat hoger budget. Daar zit tenslotte de harde schijf bij. PC build rond de 1000 euro

Hopelijk heb je hier wat aan

[ Voor 39% gewijzigd door ChristianBurger op 06-08-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Cronester schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:03:
Weetje, sluit en of verwijder dit topic maar gewoon. Het Tweakers forum was de plek waar ik goede vriendelijke en behulpzame informatie kon vinden. Wellicht kan dat nog steeds, maar overduidelijk niet meer voor iemand zoals ik. Tweakers hielp mij altijd door alternatieven voor te schotelen op mijn voorstellen, maar komt nu alleen nog maar met zou ik niet doen, je voldoet niet aan de eisen of.. zoals in de laatste reactie: ja kan meerdere quote's in 1 reactie kwijt.

Jammer dat je er zo tegen aan kijkt. We zijn zeker welwillend je te helpen, maar wel met een paar simpele regels die beschreven staan in Het algemeen beleid (forumwide) en DAA beleid (subforumwide, voor elk subforum anders). Die regels zijn opgesteld om het hier voor iedereen zo prettig mogelijk te maken. De mods zijn er voor om waar nodig bij te sturen. Aangezien je huidige topicstart nog erg veel onduidelijkheid geeft, stuur ik hier bij.

Multiquote is er trouwens zeker wel. Zodra je iemand quote, krijg je een reactieveld met de quote met daaronder alle andere reacties in het topic. Die kun je eenvoudig toevoegen door op "quote" naast de desbetreffende reactie te klikken. Dan krijg je zoiets (voor het overzicht heb ik de inhoud even weggehaald):
Maar goed, je wil het topic dicht hebben. Bij deze. Mocht je van gedachten veranderen, weet je nu de juiste insteek te vinden :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.