Beste Tweakers,
Speciaal even een accountje aangemaakt.
Na enige tijd op zoek te zijn geweest naar en pre build, toch maar besloten (na het lezen van diverse topics op dit forum)
er zelf 1 te gaan bouwen.
Na ongeveer 10 a 12 jaar geleden overgestapt te zijn op een Console (xbox) wil ik toch weer graag een pc er bij te hebben.
Nu heb ik door middel van de best buy guides en andere forumgangers die deze prijsrange aanhielden een keuze gemaakt uit diverse onderdelen.
Ik heb omdat ik twijfelde tussen 2 videokaarten deze er beide in gezet. Graag ontvang ik feedback wat een beter keuze is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor games.
Denk aan Dayz, H1Z1, eventueel shooters zoals BF1, quake en Unreal tournament. (Destiny 2 als geruchten kloppen en hij daadwerkelijk op de pc uitkomt)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst geef ik momenteel niet meer uit dan €800 (als het niet anders is €850)
Wel zou ik eventuele zaken willen uitbreiden in de loop der maanden en de kosten over enkele maanden uitspreiden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb echt helemaal niks, op een scherm na.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien de games die ik wil spelen verwacht ik 1 videokaart en een SSD nodig te hebben. Minimaal 8GB ram.
Zoals hierboven aangegeven kan ik komende maanden altijd nog een extra HDD kopen en deze bijvoegen
Zodoende heeft mijn spaarrekening weer even de kans te herstellen ;P.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst intel, verder maakt het mij niet uit, als het maar doet wat het moet doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang hij niet meer verbruikt dan mijn 13 jaar oude vriezer vind ik het best. (nee geen specifieke eisen)
Ga je overklokken?
Niet van plan .
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zou ik willen weten of de bovengenoemde games hiermee op High (1080 is voldoende, hoger is altijd mooi) gedraaid kunnen worden. Daarnaast heb ik het liefst natuurlijk de meeste "bang for your buck"
Ik hoor graag van jullie.
Speciaal even een accountje aangemaakt.
Na enige tijd op zoek te zijn geweest naar en pre build, toch maar besloten (na het lezen van diverse topics op dit forum)
er zelf 1 te gaan bouwen.
Na ongeveer 10 a 12 jaar geleden overgestapt te zijn op een Console (xbox) wil ik toch weer graag een pc er bij te hebben.
Nu heb ik door middel van de best buy guides en andere forumgangers die deze prijsrange aanhielden een keuze gemaakt uit diverse onderdelen.
Ik heb omdat ik twijfelde tussen 2 videokaarten deze er beide in gezet. Graag ontvang ik feedback wat een beter keuze is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor games.
Denk aan Dayz, H1Z1, eventueel shooters zoals BF1, quake en Unreal tournament. (Destiny 2 als geruchten kloppen en hij daadwerkelijk op de pc uitkomt)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst geef ik momenteel niet meer uit dan €800 (als het niet anders is €850)
Wel zou ik eventuele zaken willen uitbreiden in de loop der maanden en de kosten over enkele maanden uitspreiden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb echt helemaal niks, op een scherm na.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien de games die ik wil spelen verwacht ik 1 videokaart en een SSD nodig te hebben. Minimaal 8GB ram.
Zoals hierboven aangegeven kan ik komende maanden altijd nog een extra HDD kopen en deze bijvoegen
Zodoende heeft mijn spaarrekening weer even de kans te herstellen ;P.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst intel, verder maakt het mij niet uit, als het maar doet wat het moet doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang hij niet meer verbruikt dan mijn 13 jaar oude vriezer vind ik het best. (nee geen specifieke eisen)
Ga je overklokken?
Niet van plan .
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zou ik willen weten of de bovengenoemde games hiermee op High (1080 is voldoende, hoger is altijd mooi) gedraaid kunnen worden. Daarnaast heb ik het liefst natuurlijk de meeste "bang for your buck"
Ik hoor graag van jullie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | ASRock H110M-HDS | € 53,75 | € 53,75 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 289,- | € 289,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 4G | € 265,95 | € 265,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.096,02 | |