Ik vraag me wel af of de stappen teller klopt... Ook gaat me telefoon wel heel snel leeg en gaan de sound settings niet helemaal goed op me telefoon. Anderen hier ook last van?
Ik heb 1 minpuntje, heb nog best vaak dat mijn horloge na een YouTube filmpje, deze dat laat zien, maar dat de melding met play en pauze knop niet te verwijderen is. Behalve opnieuw een filmpje starten en afsluiten of horloge opnieuw starten.
Verwijderd
ben wel geïnteresseerd in de ticwatch s, niet alleen als smartwatch maar ook om mee te gaan lopen etc.
Daarom heb ik volgende vraag: Kan je tijdens het lopen je snelheid, afstand, hartslag,... bekijken of enkel de gemiddelde snelheid enz pas achteraf?
Daarom heb ik volgende vraag: Kan je tijdens het lopen je snelheid, afstand, hartslag,... bekijken of enkel de gemiddelde snelheid enz pas achteraf?
Ik gebruik Google Fit, en dan kan dat gewoon.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:11:
ben wel geïnteresseerd in de ticwatch s, niet alleen als smartwatch maar ook om mee te gaan lopen etc.
Vandaag ook m'n Ticwatch E binnengekregen. Android Wear 2 is wel even wennen ten opzichte van 1 en moest even opzoeken hoe ik bij de apps kon komen. Na Ok, Google aan te hebben gezet kwam ik erachter dat dat op deze watch niet meteen werkt zoals bij m'n moto 360. Hij zegt dat ik Google Assistant moet hebben, maar moet nog uitzoeken hoe ik die kan enablen....Verder wel tevreden. Redelijk vergelijkbaar met wat ik had, al is het always on wel heel fijn. Nu nog wat nieuwe bandjes bestellen....
Bug in Android Wear of de Ticwatch zelf? Als ik inkomende oproepen aanneem op de telefoon blijft het horloge vaak door trillen/toeteren. Zeer irritant. Stopt ook niet vanzelf!
Ik heb het horloge (E) enkele dagen maar dit probleem heb ik niet.stijnos1991 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:01:
Bug in Android Wear of de Ticwatch zelf? Als ik inkomende oproepen aanneem op de telefoon blijft het horloge vaak door trillen/toeteren. Zeer irritant. Stopt ook niet vanzelf!
Gisteren m'n bandjes van Aliexpress binnengekregen.
Heb deze besteld:
https://www.aliexpress.co...Ticwatch/32832410038.html
Was makkelijk te installeren en ziet er goed uit (weet niet of het echt leer is, maar het heeft wel de geur):

De andere die ik had besteld was deze:
https://www.aliexpress.co...artwatch/32826581368.html
Bandje zelf ziet er mooi uit, maar hierin waren die pinnetjes niet geïnstalleerd. Ze zaten er bij, maar lijken er met geen mogelijkheid in te kunnen worden geschoven. Kan deze dus helaas niet proberen. Nog wel de seller gemaild, maar dat lijkt dus een beetje een miskoop.
Heb deze besteld:
https://www.aliexpress.co...Ticwatch/32832410038.html
Was makkelijk te installeren en ziet er goed uit (weet niet of het echt leer is, maar het heeft wel de geur):

De andere die ik had besteld was deze:
https://www.aliexpress.co...artwatch/32826581368.html
Bandje zelf ziet er mooi uit, maar hierin waren die pinnetjes niet geïnstalleerd. Ze zaten er bij, maar lijken er met geen mogelijkheid in te kunnen worden geschoven. Kan deze dus helaas niet proberen. Nog wel de seller gemaild, maar dat lijkt dus een beetje een miskoop.
Aangezien er nog geen review vande Ticwatch E was heb ik er eentje geplaatst waarin ook ervaringen uit dit topic zijn meegenomen. productreview: Ticwatch Express Zwart (Zwart) review door kopieerkoning
@Walkman Nice! Zit zelf te kijken naar een zwarte metalen, maar wel gaaf. Is dat en 20mm variant of 22mm?
Heb zelf deze gezien als metaal variant:
Metalen band
Metalen band
Heb de 20mm genomen.Arunia schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:49:
@Walkman Nice! Zit zelf te kijken naar een zwarte metalen, maar wel gaaf. Is dat en 20mm variant of 22mm?
Metalen band
Verwijderd
Ik heb een vraag, op dit moment heb ik nu een mi band 2 maar verlang ik toch naar iets meer notificaties die ik kan lezen enzo
Waar ik bijna 2 jaar geleden zei wat een onzin die smartwatches heb ik laatst toch van mogen proeven en vond het kei handig.
Twijfel tussen de amazfit bip en deze ticwatch E met android wear, plus punt is dat deze smartwatch meer functies heeft maar de batterij duur is korter(ben daar een beetje huiverig voor).
Waar ik bijna 2 jaar geleden zei wat een onzin die smartwatches heb ik laatst toch van mogen proeven en vond het kei handig.
Twijfel tussen de amazfit bip en deze ticwatch E met android wear, plus punt is dat deze smartwatch meer functies heeft maar de batterij duur is korter(ben daar een beetje huiverig voor).
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2018 12:40 ]
Je kan er makkelijk een dag mee doen en als je 'm 's avonds uit zet en 's ochtends weer aan kom je ook redelijk ver. Denk dat je voor jezelf moet bepalen wat voor jou de belangrijkste functies zijn waaraan het moet voldoen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:35:
Ik heb een vraag, op dit moment heb ik nu een mi band 2 maar verlang ik toch naar iets meer notificaties die ik kan lezen enzo![]()
Verwijderd
Hij is op bij Amazon.de verkrijgbaar voor 127 euro (de E) wat ik persoonlijk niet duur vind, heb nu de mi band maar wil al een tijdje notificaties kunnen zien (berichten).Walkman schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:41:
[...]
Je kan er makkelijk een dag mee doen en als je 'm 's avonds uit zet en 's ochtends weer aan kom je ook redelijk ver. Denk dat je voor jezelf moet bepalen wat voor jou de belangrijkste functies zijn waaraan het moet voldoen.
Welke versie heb jij en wat bevalt je en wat niet?
Heb 'm zelf via de officiële site besteld en daar kreeg je ook korting en was de levering snel. Ik heb ook de E (zwart) en had hiervoor een Moto 360. Alhoewel ik het grote scherm van de 360 nog altijd mooier vind, had die zo'n slechte batterij na veel gebruik dat ik er geen dag meer mee door kwam. Toch ben ik ook erg tevreden met de Ticwatch. Het always on scherm ben ik fan van en de stap naar android wear 2 (die draaide niet op de 360) is ook wel een vooruitgang. Deze reageert ook iets sneller (waarschijnlijk betere processor). Fitness gebruik ik niet echt, maar vind het ergens wel jammer dat hij niet om de zoveel tijd even je hartslag meet. Verder eigenlijk geen dingen die me niet bevallen en na een week of drie zeer tevreden.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:16:
[...]
Hij is op bij Amazon.de verkrijgbaar voor 127 euro (de E) wat ik persoonlijk niet duur vind, heb nu de mi band maar wil al een tijdje notificaties kunnen zien (berichten).
Welke versie heb jij en wat bevalt je en wat niet?
Verwijderd
En de accu duur? Is dat respectabel?Walkman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:56:
[...]
Heb 'm zelf via de officiële site besteld en daar kreeg je ook korting en was de levering snel. Ik heb ook de E (zwart) en had hiervoor een Moto 360. Alhoewel ik het grote scherm van de 360 nog altijd mooier vind, had die zo'n slechte batterij na veel gebruik dat ik er geen dag meer mee door kwam. Toch ben ik ook erg tevreden met de Ticwatch. Het always on scherm ben ik fan van en de stap naar android wear 2 (die draaide niet op de 360) is ook wel een vooruitgang. Deze reageert ook iets sneller (waarschijnlijk betere processor). Fitness gebruik ik niet echt, maar vind het ergens wel jammer dat hij niet om de zoveel tijd even je hartslag meet. Verder eigenlijk geen dingen die me niet bevallen en na een week of drie zeer tevreden.
Verwijderd
Heb de ticwatch E besteld bij amazon.de krijg hem uiterlijk a.s. vrijdag binnen. Handige is dat er 30 dagen zonder enige uitleg niet goed geld terug garantie op zit, mocht deze watch niks zijn koop ik de amazfit bip.
Verwijderd
Ik ben aan het twijfelen om de Ticwatch E aan te schaffen. Ik heb al veel foto's bekeken, maar hoe 'formeel' is de horloge? Ik draag geen kostuum voor het werk, maar wel steeds een hemd. Past de horloge hiervoor? Eventueel met de bruine straps? Iemand hier ervaring mee?
De zwarte variant is vrij neutraal vind ik. Dat is ook de reden waarom ik de zwarte Ticwatch S heb genomen.
Wit of felgroen/geel staan dan toch iets minder neutraal.
Wit of felgroen/geel staan dan toch iets minder neutraal.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Same here, ik ben benieuwd aangezien het mijn eerste smartwatch isVerwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:58:
Heb de ticwatch E besteld bij amazon.de krijg hem uiterlijk a.s. vrijdag binnen. Handige is dat er 30 dagen zonder enige uitleg niet goed geld terug garantie op zit, mocht deze watch niks zijn koop ik de amazfit bip.
\_Specs_/
Ik probeer zicht te krijgen op de software release roadmap maar dat is nog niet gelukt. Het forum van Mobvoi biedt ook geen uitkomst, hier lijkt iedereen behalve Mobvoi zelf actief te zijn. Iemand van jullie wel info kunnen vinden?
Ligt geheel aan de bandjes en de watchface die je kiest, maar zelf vind ik het prima passen.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:58:
Ik ben aan het twijfelen om de Ticwatch E aan te schaffen. Ik heb al veel foto's bekeken, maar hoe 'formeel' is de horloge? Ik draag geen kostuum voor het werk, maar wel steeds een hemd. Past de horloge hiervoor? Eventueel met de bruine straps? Iemand hier ervaring mee?
Door het matzwarte materiaal vind ik hem er neutraal uit zien, hij kan prima met overhemden. Ik draag hem zowel met trui als met een overhemd. Het nadeel van het matzwarte is dat als je er een andere kleur band -bijvoorbeeld lederen- op doet dat het nogal snel contrasteert. Leer heeft al snel een kleine glans en het horloge niet, maar smaken verschillen...Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:58:
Hier kwam ik een voorbeeld tegen van een bruine strap waar je hem ook om een pols ziet met overhemd. De gele stitching moet je dan even wegdenken
De gratis app Heart Trace bevalt mij prima. Deze kan om het uur -danwel kwartier- je hartslag meten en syncen met GoogleFit. De ontwikkelaar is nu bezig met de 2.0 en de Beta is er al van open. De app heeft soms nog wat kleine foutjes waardoor hij niet goed synct met je telefoon maar daar wordt aan gewerkt.Walkman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:56:
[...]
Heb 'm zelf via de officiële site besteld en daar kreeg je ook korting en was de levering snel. Ik heb ook de E (zwart) en had hiervoor een Moto 360. Alhoewel ik het grote scherm van de 360 nog altijd mooier vind, had die zo'n slechte batterij na veel gebruik dat ik er geen dag meer mee door kwam. Toch ben ik ook erg tevreden met de Ticwatch. Het always on scherm ben ik fan van en de stap naar android wear 2 (die draaide niet op de 360) is ook wel een vooruitgang. Deze reageert ook iets sneller (waarschijnlijk betere processor). Fitness gebruik ik niet echt, maar vind het ergens wel jammer dat hij niet om de zoveel tijd even je hartslag meet. Verder eigenlijk geen dingen die me niet bevallen en na een week of drie zeer tevreden.
Ik heb sinds gisteren de Ticwatch E en ben helemaal tevreden op 1 ding na:
mijn trillingen van notificaties komen in de tril en normale stand van mijn telefoon (oneplus3t) dan trilt mijn watch de ene keer wel, de andere keer niet en de derde keer driedubbel terwijl ik in light flow maar 2 x trillen heb ingesteld. Iemand een idee?
mijn trillingen van notificaties komen in de tril en normale stand van mijn telefoon (oneplus3t) dan trilt mijn watch de ene keer wel, de andere keer niet en de derde keer driedubbel terwijl ik in light flow maar 2 x trillen heb ingesteld. Iemand een idee?
[ Voor 35% gewijzigd door JaZpeR1986 op 15-02-2018 16:43 ]
Vandaag mijn Ticwacht E mogen ontvangen! Eerste smartwach die ik heb, flink uitzoeken al die opties. Vindt dan ook dat Android Wear nou niet echt heel logisch in elkaar steekt soms. Kan Ticwatch niks aan doen natuurlijk.
Was bang dat ik hem te dik zou vinden, dit valt heel erg mee. Hij ziet er gewoon prima uit, wat @Tombossoo zegt ben ik het helemaal mee eens.
Heb alleen iets opmerkelijks opgemerkt, als de watch in dim modus gaat dan brand hij feller dan in "active" stand. Maak gebruik van Pear watch face. Hij zou van mij nog wat meer mogen dimmen.
Meer mensen last van?
Was bang dat ik hem te dik zou vinden, dit valt heel erg mee. Hij ziet er gewoon prima uit, wat @Tombossoo zegt ben ik het helemaal mee eens.
Heb alleen iets opmerkelijks opgemerkt, als de watch in dim modus gaat dan brand hij feller dan in "active" stand. Maak gebruik van Pear watch face. Hij zou van mij nog wat meer mogen dimmen.
Meer mensen last van?
Verwijderd
Ticwatch getest, en terug gestuurd. Voor mij veel te druk en de functies die er allemaal opzitten teveel.. Weet niet hoe het moet uitleggen maar heb het liever wat simpeler en de accu duur viel me helaas tegen, er werd me al verteld en had me ingelezen dat het minder kan zijn bij de ticwatch.. dit dus ook ervaren.
Als ik de accuduur van android wear verbeterd En echt een aanvulling voor mijn smartphone is(had dit op dit moment niet het gevoel) in de toekomst, dan neem ik er weer een.
Heb nu een amazfit bip besteld als een upgrade van me nu band 2, hopelijk is die wat beter voor mij.
Als ik de accuduur van android wear verbeterd En echt een aanvulling voor mijn smartphone is(had dit op dit moment niet het gevoel) in de toekomst, dan neem ik er weer een.
Heb nu een amazfit bip besteld als een upgrade van me nu band 2, hopelijk is die wat beter voor mij.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2018 18:33 ]
Eens, dimmodus is aardig helder. Ik gebruik andere watchfaces maar ervaar hetzelfde. Dat is afhankelijk van de "active" helderheid die je instelt. Als je die op de laagste stand hebt zal hij in dimmodus helderder zijn dan "active". Dimmodus dimt in mijn ervaring namelijk tot 1 stand boven de laagste helderheid. Als je hem op de laagste helderheid hebt staan in "active" zal hij dus helderder dimmer. Beetje onlogisch. Op hun eigen forum zijn er ook topics over.hikhakhok schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:39:
...
Meer mensen last van?
Ik zit enorm te twijfelen om de Ticwatch E óf S aan te schaffen. Mijn eerste smartwatch, dus ben erg benieuwd. Waar ik nog wel erg benieuwd naar was, is het verschil tussen de E en S. Ik begrijp dat enkel de GPS anders was (GPS in S zit in het bandje, dus accurater maar bandje niet wisselbaar). Nu ben ik erg benieuwd of gebruikers van de E-variant kunnen vertellen hoe ze hun GPS ervaren; ervaren jullie veel problemen?
Edit: Tot mijn verbazing zie ik dat de prijzen op Amazon.de ineens behoorlijk omhoog gegaan zijn. Daar waar je vorige week €130 en €160 betaalde voor de E & S, betaal je nu €160 en €200. Heel bijzonder dat die prijzen ineens zo hoog zijn, net op het moment dat ik de knoop wou doorhakken om er één aan te schaffen.
Edit: Tot mijn verbazing zie ik dat de prijzen op Amazon.de ineens behoorlijk omhoog gegaan zijn. Daar waar je vorige week €130 en €160 betaalde voor de E & S, betaal je nu €160 en €200. Heel bijzonder dat die prijzen ineens zo hoog zijn, net op het moment dat ik de knoop wou doorhakken om er één aan te schaffen.

[ Voor 27% gewijzigd door Edzeau op 20-02-2018 09:35 ]
Je kunt hem ook via de Mobvobi site bestellen, daar staat de e voor 135 euro (waarschijnlijk komen daar nog wel verzendkosten bij).Edzeau schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:18:
Ik zit enorm te twijfelen om de Ticwatch E óf S aan te schaffen. Mijn eerste smartwatch, dus ben erg benieuwd. Waar ik nog wel erg benieuwd naar was, is het verschil tussen de E en S. Ik begrijp dat enkel de GPS anders was (GPS in S zit in het bandje, dus accurater maar bandje niet wisselbaar). Nu ben ik erg benieuwd of gebruikers van de E-variant kunnen vertellen hoe ze hun GPS ervaren; ervaren jullie veel problemen?
Heeft iemand hier een Milanese loop watchband gekocht die makkelijk te installeren was en waar? Had er eentje uit China besteld, maar de quickrelease pins zaten er niet in en waren ook niet te installeren. Moet dus op zoek naar eentje waar ze wel erin zitten (volgens de foto van het product was dat bij deze namelijk wel het geval, maar bleek niet zo te zijn).
Ik had hem vorige week nog voor 127 euro maar ik kan je vertellen dat die 159 euro voor de E versie het meer dan waard is. Mobvoi is een beetje de OnePlus onder de smartwatches, vol met features voor een aantrekkelijke prijs. Mist wel de luxe uitstraling van een Gear S3, Fossil of een Apple Watch maar zit kwalitatief goed in elkaar. Het bandje voelt zijdezacht aan en ook de kast zelf heeft een soft touch op het "plastic" zelf. Met een leren bandje geef je het horloge net even wat meer cachet. Er zit alleen geen NFC en licht sensor op maar dit is voor mij totaal geen probleem. De S versie heeft de antenne van de GPS in de band idd maar ik lees in de meeste reviews dat het geen verschil maakt met de E versie die ook heel erg precies is. Je kan ook even een weekje wachten want op Amazon kunnen de prijzen zo maar weer veranderen.Edzeau schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:18:
Op Geekbuying.com staat hij op dit moment voor iets meer dan €115,-. Verzending vanuit Duitsland mogelijk.
Iemand ervaring met deze site?
Blender....
Wil m ook wel daar bestellen voor die prijs + 2,55 verzendkosten.Andre21 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:53:
Op Geekbuying.com staat hij op dit moment voor iets meer dan €115,-. Verzending vanuit Duitsland mogelijk.
Werkt de Ticwatch E ook via voice commands? Dus m.a.w. kan ik op een notificatie reageren door te praten ?
Dit omdat ik met m'n huidige Pebble Time dit wel kan en super handig vind. Maar de Pebble servers gaan over een paar maandjes offline dus is Voice niet meer te gebruiken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De TicWatch heeft Google Assistant ingebakken, maar ik weet niet precies hoe de support voor Nederlands is. Ik gebruik alles (telefoon/watch/google home) in het Engels vanwege het gebrek aan NL support.Vis schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:18:
[...]
Wil m ook wel daar bestellen voor die prijs + 2,55 verzendkosten.
Werkt de Ticwatch E ook via voice commands? Dus m.a.w. kan ik op een notificatie reageren door te praten ?
Dit omdat ik met m'n huidige Pebble Time dit wel kan en super handig vind. Maar de Pebble servers gaan over een paar maandjes offline dus is Voice niet meer te gebruiken.
Ergens in de loop van dit jaar gaat Assistant ook Nederlands praten, dus dan zou alles moeten werken.
Het was voor mij wat uitvogelen maar heb nu Google Assistant in het Nederlands werken.Vis schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:18:
[...]
Wil m ook wel daar bestellen voor die prijs + 2,55 verzendkosten.
Werkt de Ticwatch E ook via voice commands? Dus m.a.w. kan ik op een notificatie reageren door te praten ? ...
Eerst mixte hij Nederlands en Engels, als ik een commando in het Nederlands gaf ging hij verder in het Engels. Mijn ervaring is dat je de taal van telefoon en horloge dus wel hetzelfde moet instellen om het werkend te krijgen. Daar moet je dus rekening mee houden.
Maar daarna werkt het wel met dingen als:
"Stuur whatsapp bericht aan Pietje"
"Bel Jantje"
Reageren op notificaties
etc.

Soms is hij alleen niet even snel en moet je een seconde wachten voordat je begint met praten of duurt het een paar seconden voor hij heeft uitgevogeld wat je hebt gezegd. Maar de herkenning zelf werkt prima!
*knip*. Het linken naar V&A advertenties is niet toegestaan.
[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 21-02-2018 14:52 ]
Heeft iemand hier antwoord op? Want het scheelt een hoop. Ik wou hem net op de site van Mobvobi bestellen, maar bij het afrekenen komt er nog eens 32 euro bij voor importkosten.Andre21 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:53:
Geekbuying klinkt alleen een beetje als een fake shop.
Waarom klinkt het als een fakeshop? Maar ik zou de zoekfunctie hier op het forum eens gebruiken, genoeg mensen die er wat besteld hebben.Erazzzer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:38:
Geekbuying klinkt alleen een beetje als een fake shop.
Op Ebay bestellen ook heel veel mensen spullen, ik ook. Maar ik koop niet iets waarvan ik denk dat het namaak kan zijnrens-br schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Waarom klinkt het als een fakeshop? Maar ik zou de zoekfunctie hier op het forum eens gebruiken, genoeg mensen die er wat besteld hebben.
Maar ik heb al wel een beetje gezocht. En las dat er alsnog invoerkosten overheen komen. Dan is Amazon maar een paar losse euros duurder. Dat lijkt me veiliger.
[ Voor 17% gewijzigd door Erazzzer op 21-02-2018 14:56 ]
Ook als je vanuit de Germany warehouse besteld? Lijkt me toch niet dan?Erazzzer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:55:
[...]
Op Ebay bestellen ook heel veel mensen spullen, ik ook. Maar ik koop niet iets waarvan ik denk dat het namaak kan zijn
Maar ik heb al wel een beetje gezocht. En las dat er alsnog invoerkosten overheen komen. Dan is Amazon maar een paar losse euros duurder. Dat lijkt me veiliger.
Dat wilde ik net zeggen: volgens mij vanuit Duitsland geen invoer gelden.Vis schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:10:
[...]
Ook als je vanuit de Germany warehouse besteld? Lijkt me toch niet dan?
Blender....
Dat is als je via Geekbuying doet. Mobvoi heeft geen DE warehouse.Andre21 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:58:
[...]
Dat wilde ik net zeggen: volgens mij vanuit Duitsland geen invoer gelden.
En Geekbuying ga ik niet doen. Ik wil toch een beetje stevige partij erachter voor het geval ik garantie moet claimen. Dan is Amazon net wat betrouwbaarder.
Mobvobi stuurt de watch vanuit DuitslandErazzzer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:17:
[...]
Dat is als je via Geekbuying doet. Mobvoi heeft geen DE warehouse.
En Geekbuying ga ik niet doen. Ik wil toch een beetje stevige partij erachter voor het geval ik garantie moet claimen. Dan is Amazon net wat betrouwbaarder.
Walkman schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:21:
[...]
Mobvobi stuurt de watch vanuit Duitsland

Lijkt er niet echt op...
Ik zag het ook al inderdaad, dat zou niet nodig moeten zijn als ze vanuit Europa verzenden.
Bij geekbuy is ie iig niet meer op voorraad vanuit de DE warehouse voor 115 euro... Helaas wilde t wel doen via hun.. achja nu maar ff wachten op een andere aanbieder.
Volgens mij is die wel gewoon op voorraad hoor daar? Als je 'm zoekt op google kom je standaard op de HK stock terecht. Daar staat presale bij. Bij de GERMANY stock zijn ze volgens mij gewoon voorradig hoor.Vis schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:08:
Bij geekbuy is ie iig niet meer op voorraad vanuit de DE warehouse voor 115 euro... Helaas wilde t wel doen via hun.. achja nu maar ff wachten op een andere aanbieder.
Ik heb iig de Ticwatch E besteld net
Ik heb de knoop doorgehakt en de Ticwatch E ook voor EUR 115 (+ EUR 2.55 verzendkosten) gekocht via Geekbuying. Komt vanuit Duitsland, ben dan ook wel erg benieuwd hoe lang het verzenden zal duren (mag toch hopen dat het max. een aantal werkdagen zal zijn). Wellicht binnenkort ook nog een leren bandje er voor kopen, staat toch ook wel erg tof. Can't wait!
Ah zie het idd 👌 weer stock in DE. Thanks en besteld 😬 kan niet wachten
Hoe zit het eigenlijk met firmware updates vanuit Mobvoi zelf? Worden die geregeld uitgegeven of gaat dit via Android Wear?
Hoop wel dat de community een beetje draaiende blijft zeg maar
en dat eventuele bugs die ik hier in het topic gelezen heb over bijvoorbeeld verbinding met wifi etc verholpen worden. Of is dit al opgelost?
Hoe zit het eigenlijk met firmware updates vanuit Mobvoi zelf? Worden die geregeld uitgegeven of gaat dit via Android Wear?
Hoop wel dat de community een beetje draaiende blijft zeg maar
[ Voor 71% gewijzigd door Vis op 22-02-2018 22:24 ]
Ik heb sinds kort de Ticwatch E en ervaar een vervelende bug. Als ik gebeld wordt dan gaat de Ticwatch niet direct ook trillen. Vervolgens neem ik het gesprek aan op mijn telefoon en na een paar seconden gaat de Ticwatch trillen en geluid maken. Het display toont verder geen informatie, maar door op de knop aan de zijkant te klikken stop hij met trillen en geluid maken. Hopelijk wordt deze bug snel opgelost, want het schijnt dat deze bug al langer bestaat en meerdere mensen dit probleem ervaren.
Ik heb hem inmiddels ook besteld via geekbuying... Heb jij hem al binnen?Edzeau schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:48:
Ik heb de knoop doorgehakt en de Ticwatch E ook voor EUR 115 (+ EUR 2.55 verzendkosten) gekocht via Geekbuying. Komt vanuit Duitsland, ben dan ook wel erg benieuwd hoe lang het verzenden zal duren (mag toch hopen dat het max. een aantal werkdagen zal zijn). Wellicht binnenkort ook nog een leren bandje er voor kopen, staat toch ook wel erg tof. Can't wait!
Blender....
Vrijdag besteld, vandaag niemand thuis dus dit:
The parcel could not be delivered as the consignee was absent.
😔
Benieuwd of ze vanavond nog n keer komen.. kan nergens via de GLS site aangeven of ie ergens geleverd kan worden..
😔
Benieuwd of ze vanavond nog n keer komen.. kan nergens via de GLS site aangeven of ie ergens geleverd kan worden..
Ha, ik kreeg net van mijn vriendin (die vandaag een dag thuis werktVis schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:09:
Vrijdag besteld, vandaag niemand thuis dus dit:
😔
Goffudomme! Hetzelfde bij mij. Kan niet wachten tot ik thuis ben om ermee te spelen. Vandaag binnen gekregen.Edzeau schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:34:
[...]
Ha, ik kreeg net van mijn vriendin (die vandaag een dag thuis werkt) te horen dat 'ie binnen is. Is het al 17:00 uur?
Een snelle levering dus! Dan gaat die van mij deze week ook wel komen! Kan niet wachten!Edzeau schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:34:
[...]
Ha, ik kreeg net van mijn vriendin (die vandaag een dag thuis werkt) te horen dat 'ie binnen is. Is het al 17:00 uur?
Blender....
22-02 besteld en vandaag binnengekomen. Weet alleen nog niet hoe die precies is. Maar aan alle filmpjes op youtube te zien is het wel een leuk dingetje.Andre21 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:19:
[...]
Een snelle levering dus! Dan gaat die van mij deze week ook wel komen! Kan niet wachten!
Nja dan maar een dag later.. laat m wel leveren morgen bij een GLS punt, to be safe
Wel erg snelle levering van geekbuying idd! Aan degenen die hem vandaag hebben ontvangen, have fun!
Wel erg snelle levering van geekbuying idd! Aan degenen die hem vandaag hebben ontvangen, have fun!
Was benieuwd of jullie m goed zouden ontvangen, nu is hij niet meer leverbaar vanuit Duitsland
Ik heb hem nu binnen. Ik ga even een uurtje stoeien en kom dan met mijn eerste ervaringen/vragen 
Edit:
Oke, eerste ervaring is leuk. Strava werkt goed, ook met HRM. De Uber app werkt geniaal, Spotify werkt top en Stocard is ook super handig. Echter zijn dit Android Wear dingetjes en niet specifiek Ticwatch..
Het scherm is erg duidelijk en het standaard bandje voelt lekker aan. Ik was bang dat het heel plastic zou voelen. Snelheid van scherm dikke prima.
Edit: Vanochtend om 07:30 van de lader gehaald, nu om 12:30 nog 65% accu over. Hoop niet dat deze lijn zich door trekt...
Nu loop ik tegen een paar dingen aan:
- Agenda zegt dat er geen aankomende gebeurtenissen zijn, terwijl die er toch echt aankomen. Mijn juiste Google account is geselecteerd. Hoe kan dit?
Edit: Ik heb voor morgen een afspraak ingepland, die laat hij zien. Dus waarschijnlijk is het een tijdsdingetje. Hoe ver kijkt hij vooruit en is dit in te stellen?
- Als ik gebeld wordt en ik neem op, dan vindt het gesprek plaats op de telefoon. Kan dit ook op het horloge, zoals bij Apple Watch? Anders lijkt mij die functie ook volledig overbodig. Als ik toch mijn telefoon aan het oor moet houden kan ik hem beter daarmee ook opnemen.
- Als ik Shazam wil installeren zegt hij dat mijn watch niet compatible is. Why?
Edit: Shazam moet ook op de PC staan...
- Als is zeg, OK Google, open [appnaam], dan zegt hij: Dit is niet mogelijk. Hoezo niet?
Edit:
Oke, eerste ervaring is leuk. Strava werkt goed, ook met HRM. De Uber app werkt geniaal, Spotify werkt top en Stocard is ook super handig. Echter zijn dit Android Wear dingetjes en niet specifiek Ticwatch..
Het scherm is erg duidelijk en het standaard bandje voelt lekker aan. Ik was bang dat het heel plastic zou voelen. Snelheid van scherm dikke prima.
Edit: Vanochtend om 07:30 van de lader gehaald, nu om 12:30 nog 65% accu over. Hoop niet dat deze lijn zich door trekt...
Nu loop ik tegen een paar dingen aan:
- Agenda zegt dat er geen aankomende gebeurtenissen zijn, terwijl die er toch echt aankomen. Mijn juiste Google account is geselecteerd. Hoe kan dit?
Edit: Ik heb voor morgen een afspraak ingepland, die laat hij zien. Dus waarschijnlijk is het een tijdsdingetje. Hoe ver kijkt hij vooruit en is dit in te stellen?
- Als ik gebeld wordt en ik neem op, dan vindt het gesprek plaats op de telefoon. Kan dit ook op het horloge, zoals bij Apple Watch? Anders lijkt mij die functie ook volledig overbodig. Als ik toch mijn telefoon aan het oor moet houden kan ik hem beter daarmee ook opnemen.
- Als ik Shazam wil installeren zegt hij dat mijn watch niet compatible is. Why?
Edit: Shazam moet ook op de PC staan...
- Als is zeg, OK Google, open [appnaam], dan zegt hij: Dit is niet mogelijk. Hoezo niet?
[ Voor 97% gewijzigd door Erazzzer op 27-02-2018 12:36 ]
Zo ook de E in ontvangst genomen vanmiddag
na hem uitgepakt te hebben kwam ie met 17% in de doos. Meteen aan de lader gedaan anders kon ik niet updaten naar de nieuwste AW. Even mee gespeeld en wat apps gedownload en binnen no time was ie op 100%, wow das nice
Rond 15.00 uur van de lader gehaald en nu op 40%. Maar heb wel veel notificaties erop ontvangen en mee gespeeld natuurlijk.. Always on en helderheid op 3. Heb wel gelezen dat je de batterij eerst 3x volledig leeg moet laten lopen en vol dus dat gaan we maar ff doen 
Eerste ervaring overall: super tof en slick horloge. Heb altijd Pebble gehad, en enige wat ik denk ik ga missen is het wekelijks opladen van een horloge, en nu dus dagelijks. Maar wel veel meer mogelijkheden met de Ticwatch
En dat scherm
Voor die prijs is het een gaaf dingetje!
Wel een vraagje om te zien of iedereen dit heeft: Zodra ik thuis (wifi dus) via het menu naar Wifi ga, hij staat op Automatisch, zie ik eerst bij mn netwerk onder staan: Ltst gebr. En daarna staat er onder Verbonden.
Is ie nu wel constant verbonden? Of alleen zodra ik in het menu daar op klik?
Eerste ervaring overall: super tof en slick horloge. Heb altijd Pebble gehad, en enige wat ik denk ik ga missen is het wekelijks opladen van een horloge, en nu dus dagelijks. Maar wel veel meer mogelijkheden met de Ticwatch
Wel een vraagje om te zien of iedereen dit heeft: Zodra ik thuis (wifi dus) via het menu naar Wifi ga, hij staat op Automatisch, zie ik eerst bij mn netwerk onder staan: Ltst gebr. En daarna staat er onder Verbonden.
Wifi is in principe alleen verbonden als een app daarom vraagt als het goed is. Geen idee hoe dat met bijvoorbeeld simpele weerupdates is, of dat hij dat misschien via Bluetooth doet.
Hij is verbonden. En als hij niet verbonden is, dan trekt hij data van je smartphone die verbonden isVis schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:02:
Maar crap crap crap, ik heb die bel bug. Ik word gebeld en horloge geeft niets weer
Ook na een restart van het horloge? Ik herstart die van mij regelmatig omdat ik anders WhatsApp notificaties mis, terwijl ik dan wel andere notificaties krijg..Erazzzer schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:22:
[...]
Hij is verbonden. En als hij niet verbonden is, dan trekt hij data van je smartphone die verbonden is
Maar crap crap crap, ik heb die bel bug. Ik word gebeld en horloge geeft niets weer
Zal dat eens testen.Nakebod schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:24:
[...]
Ook na een restart van het horloge? Ik herstart die van mij regelmatig omdat ik anders WhatsApp notificaties mis, terwijl ik dan wel andere notificaties krijg..
Ik heb trouwens in dit topic gelezen dat je inderdaad kan bellen met het horloge. Hoe werkt dat? Als ik opneem met het horloge (toen het nog werkte), dan is het gesprek nog steeds bij de smartphone.
Even controleren bij settings > connectivity > Bluetooth. De optie Play phone voice call on watch.
Top!Nakebod schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:52:
Even controleren bij settings > connectivity > Bluetooth. De optie Play phone voice call on watch.
Edit: 21:42. Accu is op. 14 uur volgehouden. Hmm, ik hoop dat dit nog verbetert....
[ Voor 16% gewijzigd door Erazzzer op 27-02-2018 21:44 ]
Even paar keer volledig laten drainen en volledig opladen, zou moeten helpen volgens verschillende fora.Erazzzer schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:58:
[...]
Top!
Edit: 21:42. Accu is op. 14 uur volgehouden. Hmm, ik hoop dat dit nog verbetert....
Heb het al eens eerder gevraagd, maar heeft iemand het ook regelmatig dat wanneer je iets van YouTube of een filmpje afspeelt en deze afsluit, dat regelmatig de controls op het horloge blijft staan en niet meer af te sluiten is, totdat je weer een filmpje afspeelt of het horloge opnieuw opstart.
Bij mij lijkt alles goed te werken en binnen te komen, alleen berichten van Messenger ontvang ik geen melding of niks van op de watch. Terwijl ik ook de losse app op de watch heb geïnstalleerd. Meerdere mensen last van?
Verwijderd
Ik ben heel hard aan het overwegen om me er eentje aan te schaffen, maar ik heb nog een paar vraagjes:
1) Iemand ervaring met het gebruik tijdens het sporten? Qua hartslag en GPS.. Zou deze graag gebruiken om te lopen en te fietsen en dan verbinden met Strava.
2) Heeft er iemand die Tichome Mini? Is dat de moeite?
3)lukt het bellen met de smartwatch zelf wat? Want ik zie hier wel wat problemen verschijnen..
4)Overall tevreden? Geen spijt van de aankoop?
1) Iemand ervaring met het gebruik tijdens het sporten? Qua hartslag en GPS.. Zou deze graag gebruiken om te lopen en te fietsen en dan verbinden met Strava.
3)lukt het bellen met de smartwatch zelf wat? Want ik zie hier wel wat problemen verschijnen..
Gisteren volledig ontladen, nu na 6,5 uur 75% over. Dat is zeer acceptabel.Vis schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:24:
[...]
Even paar keer volledig laten drainen en volledig opladen, zou moeten helpen volgens verschillende fora.
1) Nog niet, is nu te koud om te fietsenVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:10:
Ik ben heel hard aan het overwegen om me er eentje aan te schaffen, maar ik heb nog een paar vraagjes:
2) Nooit van gehoord
3) Ja, lukt, gaat prima
4) Heel tevreden, al helemaal voor dat kleine bedrag.
Ik heb hem ook binnen. Maar hij moet nog een weekje in het doosje blijven
... Het is mn verjaardagskadotje...
Dan maar vast op zoek naar mooie watch faces... Wat gebruiken jullie hiervoor?
Ik kam Pujie tegen, dat ziet er allemaal erg strak uit en ze schijnen ook battery vriendelijk te zijn. Iemand hier ervaring mee?
Ik kam Pujie tegen, dat ziet er allemaal erg strak uit en ze schijnen ook battery vriendelijk te zijn. Iemand hier ervaring mee?
Blender....
Ik moet zeggen, die ziet er best goed uit.
Is zo te zien niet puur een watchface, maar zoals ze zelf zeggen een "watch face designer". Die dan wel met een hoop (mooie en complete) watchface designs komt.
Blijf denk ik wel bij mijn eigen aangepaste watchface met WatchMaker
(Nakebod in "[Ticwatch S & E] Ervaringen & Discussie")
Mijn watchface is ook erg low power. De "On Pixel Ratio" die WatchMaker gebruikt om het verbruik aan te geven, aka het percentage pixels die aanstaan, is rond de 10% in normale weergave, en in de ambient mode slechts 0.7%.
Is zo te zien niet puur een watchface, maar zoals ze zelf zeggen een "watch face designer". Die dan wel met een hoop (mooie en complete) watchface designs komt.
Blijf denk ik wel bij mijn eigen aangepaste watchface met WatchMaker
Mijn watchface is ook erg low power. De "On Pixel Ratio" die WatchMaker gebruikt om het verbruik aan te geven, aka het percentage pixels die aanstaan, is rond de 10% in normale weergave, en in de ambient mode slechts 0.7%.
Herkenbaar heb het niet met YouTube maar vaak met Chrome als ik een filmpje heb afgespeeld dan krijg je die controls op het horloge niet meer weg inderdaad.Arunia schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:20:
Heb het al eens eerder gevraagd, maar heeft iemand het ook regelmatig dat wanneer je iets van YouTube of een filmpje afspeelt en deze afsluit, dat regelmatig de controls op het horloge blijft staan en niet meer af te sluiten is, totdat je weer een filmpje afspeelt of het horloge opnieuw opstart.
Gaat pas weg als ik een nieuw filmpje heb gestart en gestopt en gesloten heb.
Werkt op dat moment het drukken op de kroon (aka knopje) zodat hij de watchface gewoon weer naar voren komt?
Heb wel dat Spotify hardnekkig zijn controls wilt laten zien. Spotify draait op dat moment wel, maar de Spotify wear app blijft de focus stelen. Hoeft van mij niet altijd. Op de kroon drukken verbergt dat iig tijdelijk.
Heb wel dat Spotify hardnekkig zijn controls wilt laten zien. Spotify draait op dat moment wel, maar de Spotify wear app blijft de focus stelen. Hoeft van mij niet altijd. Op de kroon drukken verbergt dat iig tijdelijk.
Ik heb Pear, gekozen omdat hij lekker simpel en informatief is, maar belangrijker, geen in-app aankopen of advertenties. Gewoon helemaal gratis.Andre21 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:43:
Ik heb hem ook binnen. Maar hij moet nog een weekje in het doosje blijven... Het is mn verjaardagskadotje...

Vind hem er aardig saai uitzien als ik eerlijk ben, Pebble simpel achtig. Juist met Android Wear heb je super veel mooie keuzes. En dat ie dan wat meer batterij slurpt neem ik wel met de koop toe.Erazzzer schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
[...]
Ik heb Pear, gekozen omdat hij lekker simpel en informatief is, maar belangrijker, geen in-app aankopen of advertenties. Gewoon helemaal gratis.
[afbeelding]
Nu btw nog 40% over vanaf 100% om 7 uur in de ochtend met veel notificaties. Ik ben tevreden
Mischien ook een wat simpele watch face. Maar ik vind het wel mooi.
Deze is van Pujie Black
https://www.dropbox.com/s/z4o2x943dz7a32b/20180228_200148%20%281%29.jpg
En deze is van pear.
https://www.dropbox.com/s/vi374ucooisqv5v/20180228_200221.jpg
Deze is van Pujie Black
https://www.dropbox.com/s/z4o2x943dz7a32b/20180228_200148%20%281%29.jpg
En deze is van pear.
https://www.dropbox.com/s/vi374ucooisqv5v/20180228_200221.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door hikhakhok op 28-02-2018 20:17 ]
Heren ticwatch bezitters, aangezien jullie er wel al 1 hebben en ik nog niet wou ik graag wat vragen. Ik lees verschillende verhalen over het toevoegen van muziek aan de telefoon. De ene gebruikt wear media de ander play music met zelf geuploade muziek. Hoe doen jullie dit?
Mijn andere vraag: zou de navigatie via het horloge bruikbaar zijn op de motor. Het ene forum heeft het over een "laggie" ervaring, de andere heeft geen problemen. Wat is jullie ervaring?
Mijn andere vraag: zou de navigatie via het horloge bruikbaar zijn op de motor. Het ene forum heeft het over een "laggie" ervaring, de andere heeft geen problemen. Wat is jullie ervaring?
Ik gebruik zelf soms Wearify, betere Spotify app dan Spotify zelf heeft.
In tegenstelling tot de originele Spotify client can Wearify wel zelf muziek afspelen. Of door playlists bladeren. Of zoeken. Eigenlijk alles wat Spotify niet kan kan Wearify wel.
Wel een actieve internetverbinding nodig, Spotify's SDK staat offline media niet toe, daar kan Wearify dus helaas niet omheen.
Meestal gebruik ik Wearify als veredelde afstandsbediening, maar alsnog beter dan de originele.
En over je navigatie: Vraag me eerder af hoe veilig het is. Ondanks de minimale instructies ben je toch meer afgeleid lijkt mij. Het navigeren zelf is afaik geen probleem. Misschien bij korte afslagen na elkaar minder handig.
En ik heb mijn WatchMaker "SVK Cooleo - OLED Edition" maar eens gepubliceerd. Had hem tot nu toe alleen offline staan.
In tegenstelling tot de originele Spotify client can Wearify wel zelf muziek afspelen. Of door playlists bladeren. Of zoeken. Eigenlijk alles wat Spotify niet kan kan Wearify wel.
Wel een actieve internetverbinding nodig, Spotify's SDK staat offline media niet toe, daar kan Wearify dus helaas niet omheen.
Meestal gebruik ik Wearify als veredelde afstandsbediening, maar alsnog beter dan de originele.
En over je navigatie: Vraag me eerder af hoe veilig het is. Ondanks de minimale instructies ben je toch meer afgeleid lijkt mij. Het navigeren zelf is afaik geen probleem. Misschien bij korte afslagen na elkaar minder handig.
En ik heb mijn WatchMaker "SVK Cooleo - OLED Edition" maar eens gepubliceerd. Had hem tot nu toe alleen offline staan.
Verwijderd
Welke website raden jullie aan om de Ticwatch te kopen? Heb al Amazon.de zien passeren, heb al mobvoi zelf gezien.. Liefst met een retouroptie, als dat kan..
Ik kan met de originele Spotify app op wear door mijn afspeellijsten bladeren..Nakebod schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:21:
Ik gebruik zelf soms Wearify, betere Spotify app dan Spotify zelf heeft.
Geekbuying, dan kun je voor 2 euro extra een DE retourmogelijkheid toevoegen.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:40:
Welke website raden jullie aan om de Ticwatch te kopen? Heb al Amazon.de zien passeren, heb al mobvoi zelf gezien.. Liefst met een retouroptie, als dat kan..
@Nakebod thanks voor de reactie. Qua muziek wil ik vooral iets wat tijdens het hardlopen "offline" te gebruiken is. Anders is het nut van de optie misschien te verwaarlozen. Wat betreft de navigatie op de motor; ik begrijp dat het misschien niet het meest veilige is maar ik had het eigenlijk bedacht als extratje. Nu rijd ik met mijn telefoon aan mn intercom set gekoppeld (dus alleen spraak). Ik had het horloge bedacht puur als visuele hulp bij het navigeren, alleen dan moet het natuurlijk wel lekker werken
[ Voor 5% gewijzigd door pabloadhd op 01-03-2018 10:14 . Reden: Typo ]
Naar mijn ervaring laat hij alles zien wat vandaag en morgen in je agenda staat. Het kan soms zijn dat afspraken nog niet gesynced zijn. Voor de zekerheid kan je dan op je telefoon via Android Wear - Instellingen - Ticwatch - Apps opnieuw synchroniseren klikken. Ik weet niet of dit aan te passen is.Erazzzer schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:06:
...
...
Na een weekje de Ticwatch E in gebruik te hebben niets dan lof.. super tevreden mee en dat voor nog geen 120 euro.
Super gave set watchfaces gedownload. Momenteel mijn favoriet: Stellar van Looks Android Wear Watchfaces
Tal van aanpasmogelijkheden.
Ambient mode:

Normaal:
Super gave set watchfaces gedownload. Momenteel mijn favoriet: Stellar van Looks Android Wear Watchfaces
Tal van aanpasmogelijkheden.
Ambient mode:

Normaal:

[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 06-03-2018 20:35 ]
Ik vind hem wel vrij traag reageren bij een draaiende polsbeweging. Ik had hiervoor een Sony smartwatch 3 en die reageerde erg rap. Je moet een vrij grove draaibeweging maken voordat hij 'wakker' wordt en dan 2 seconden wachten ofzo.
Hopelijk wordt dat nog keer aangepast.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 06-03-2018 22:55 ]
En heb je dit met Always on screen? Of heb je m uitstaan?Vos schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:54:
Ik vind hem wel vrij traag reageren bij een draaiende polsbeweging. Ik had hiervoor een Sony smartwatch 3 en die reageerde erg rap. Je moet een vrij grove draaibeweging maken voordat hij 'wakker' wordt en dan 2 seconden wachten ofzo.
Ik heb er geen last van als k eerlijk ben, heb Always on aanstaan en hij gaat vrijwel altijd met een simpele beweging van de dim af.
Always on staat uit, anders vind ik de accuduur te kort.Vis schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:17:
[...]
En heb je dit met Always on screen? Of heb je m uitstaan?
Ik heb er geen last van als k eerlijk ben, heb Always on aanstaan en hij gaat vrijwel altijd met een simpele beweging van de dim af.
Ben blijkbaar niet de enige, zie: https://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?t=2744
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 07-03-2018 07:54 ]
Ik heb wel het idee dat de gebruikte watchface daar op invloed van kan zijn.
Bijvoorbeeld met een aantal (Maar niet alle) watchfaces in Facer ging het trager dan met WatchMaker, of stand alone watchfaces.
Ik heb vorige week de eerder genoemde Pujie Black gekocht. Vond ik er ook wel goed uitzien. Ik heb screen always on, maar dan wel zeer minimaal, en die reageert erg vlot op beweging. En de "ambient naar interactive" overgangsanimatie is ook steeds zeer soepel.
Ook het accuverbruik vind ik prima. Al weet ik niet hoeveel % ik nog over had. Ik had nog geen batterij indicator actief
Meer dan 15% iig, anders was hij wel naar power saving mode overgegaan.
Bijvoorbeeld met een aantal (Maar niet alle) watchfaces in Facer ging het trager dan met WatchMaker, of stand alone watchfaces.
Ik heb vorige week de eerder genoemde Pujie Black gekocht. Vond ik er ook wel goed uitzien. Ik heb screen always on, maar dan wel zeer minimaal, en die reageert erg vlot op beweging. En de "ambient naar interactive" overgangsanimatie is ook steeds zeer soepel.
Ook het accuverbruik vind ik prima. Al weet ik niet hoeveel % ik nog over had. Ik had nog geen batterij indicator actief
Verwijderd
Ik ben zeer geïnteresseerd in de Ticwatch E. In de reacties heb ik gelezen dat je het beste via Geekbuying kunt kopen, maar helaas is deze al uitverkocht. Heb alle reacties doorgespit maar nog niet achter gekomen hoe het ongeveer zit met het bestellen via de officiele website van Mobvoi. Na een nare ervaring met het kopen via het internet (€300) vertrouw ik niet elke website meer. Is er iemand die het heeft besteld via Mobvoi en het binnen heeft gekregen? Alvast bedankt.
Edit: En hoelang heeft het geduurd tot ie geleverd werd?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 22:17 ]
Ja, het duurde ongeveer 5 werkdagen voor hij in huis was. Bestelling wordt geleverd via GLS en bij de shipping details kon je zien dat hij vanuit Duitsland werd verzonden.Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:16:
Is er iemand die het heeft besteld via Mobvoi en het binnen heeft gekregen? Alvast bedankt.
Verwijderd
Zitten er nog extra verzendkosten aan verbonden? Zo ja, hoeveel? Bedankt voor je antwoord!Tombossoo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:13:
[...]
Ja, het duurde ongeveer 5 werkdagen voor hij in huis was. Bestelling wordt geleverd via GLS en bij de shipping details kon je zien dat hij vanuit Duitsland werd verzonden.
Nee, bij mij was wat ik had betaald bij Mobvoi het totaal, daar zitten de verzendkosten bij in. Aangezien hij vanuit Duitsland verzonden werd zaten er achteraf ook geen extra importkosten etc. bij.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:56:
[...]
Zitten er nog extra verzendkosten aan verbonden? Zo ja, hoeveel? Bedankt voor je antwoord!
Weet iemand waarom dit is? Heeft dat met de taal te maken (Nederlands) die nog niet optimaal ondersteund wordt?Erazzzer schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:06:
Blender....
Geen idee.. vind het ook jammer.Andre21 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:32:
[...]
Weet iemand waarom dit is? Heeft dat met de taal te maken (Nederlands) die nog niet optimaal ondersteund wordt?
Enige wat wel goed werkt aan Ok Google is wanneer ik een appje wil sturen of iemand wil bellen. Werkt feilloos.
Evenals het reageren op notificaties via spraak. Neemt het goed over allemaal.
Wat zijn jullie ervaringen met whatsapp notificaties? Ik merk dat ik deze niet 'als gelezen' kan markeren.
Met swipen verdwijnen de notificaties wel van mijn watch, maar op mijn telefoon zijn ze nog steeds ongelezen. Irritant.
En gelijk nog een vraagje over notificaties.. Als ik notificaties heb en ik swipe naar boven om ze te zien.. Dan moet eerst op de notificatie klikken, waarna de daadwerkelijke notificatie echt opent. Daarna kan ik er pas wat mee... Alles dus dubbelop...
Wat is jullie ervaring?
Met swipen verdwijnen de notificaties wel van mijn watch, maar op mijn telefoon zijn ze nog steeds ongelezen. Irritant.
En gelijk nog een vraagje over notificaties.. Als ik notificaties heb en ik swipe naar boven om ze te zien.. Dan moet eerst op de notificatie klikken, waarna de daadwerkelijke notificatie echt opent. Daarna kan ik er pas wat mee... Alles dus dubbelop...
Wat is jullie ervaring?
[ Voor 38% gewijzigd door Andre21 op 09-03-2018 12:24 ]
Blender....