Bij mij werkt de NL code ook nog niet.
Iemand hier zijn watch al ontvangen?
Ik ben van België en heb maar 1 code.
Ik wil misschien wel ruilen.Rednas_N schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:34:
Hi, ik heb op dit moment de Ticwatch S (zwart met groene letters) gebacked, echter zou ik liever de Ticwatch E (zwart) willen.
Is er hier toevallig iemand die wil ruilen?
Wat bedoelen jullie met NL code?nomar109 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:23:
Bij mij werkt de NL code ook nog niet.
[ Voor 24% gewijzigd door daflux op 22-11-2017 11:31 ]
Met de trackingcode die je via kickstarter hebt gekregen kun je tracking-info ophalen op de internationale tracking site van GLS (https://gls-group.eu ...). Hier staan verschillende andere codes vermeld, waaronder de Nederlandse. Die kun je vervolgens weer invoeren op de Nederlandse GLS-site. Ik vermoed dat dit voor België niet anders is.daflux schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:25:
Wat bedoelen jullie met NL code?
Ik denk dat dit wel anders is want ik zie geen andere code en er is ook geen GLS.be website.nomar109 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:41:
[...]
Met de trackingcode die je via kickstarter hebt gekregen kun je tracking-info ophalen op de internationale tracking site van GLS (https://gls-group.eu ...). Hier staan verschillende andere codes vermeld, waaronder de Nederlandse. Die kun je vervolgens weer invoeren op de Nederlandse GLS-site. Ik vermoed dat dit voor België niet anders is.
Hij is binnen!
Helaas zit ik tot vrijdag voor werk op cursus, dus moet ik alsnog 2 dagen wachten
Helaas zit ik tot vrijdag voor werk op cursus, dus moet ik alsnog 2 dagen wachten

In NL neem ik aan?Herleifur schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:37:
Hij is binnen!
Veranderde je status op de GLS website?
Gimme more infoHerleifur schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:37:
Hij is binnen!
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
In NL ja. GLS site niet bijgehouden eerlijk gezegd, aangezien ik toch de hele week ben maakte de leveringsdatum me niet zo veel uit.daflux schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:44:
[...]
In NL neem ik aan?
Veranderde je status op de GLS website?
En als je nu de GLS site nog even checkedHerleifur schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:09:
[...]
In NL ja. GLS site niet bijgehouden eerlijk gezegd, aangezien ik toch de hele week ben maakte de leveringsdatum me niet zo veel uit.
Edit: Wellicht ten overvloede, maar ik heb ook die 17 euro afgetikt voor de verzending.22/11/2017 13:11 The parcel was handed over to the consignee. Netherlands
22/11/2017 07:23 The parcel is in the GLS delivery vehicle to be delivered in the course of the day. Netherlands
22/11/2017 07:22 The parcel has reached the GLS location. Netherlands
22/11/2017 00:34 The parcel has reached the GLS location. Netherlands
21/11/2017 02:31 The parcel has left the GLS location. Germany Neuenstein
21/11/2017 02:31 The parcel has reached the GLS location. Germany Neuenstein
20/11/2017 17:26 The parcel was handed over to GLS. Germany Nuthetal
20/11/2017 07:14 The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. Germany Nuthetal
[ Voor 6% gewijzigd door Herleifur op 22-11-2017 15:30 ]
Thx!
Hoeven we er voorlopig nog niet op te rekenen. Meeste Tweakers hun status staat nog op
The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. Germany Nuthetal
Hoeven we er voorlopig nog niet op te rekenen. Meeste Tweakers hun status staat nog op
The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. Germany Nuthetal
Die van mij is iig dat hij afgegeven is bij GLS Germany Nuthetal. Volgens de .eu site van GLS is de status hetzelfde. Ik gebruik de app Deliveries voor Android om alles te tracken. Die info is op beide hetzelfde.
Aha mijn status is ook net geupdate:
Datum
Tijd
Pakketstatus
GLS Locatie
2017-11-22 14:41 Het pakket is in het leveringsdepot toegekomen. België Puurs
2017-11-21 02:08 Het pakket heeft het vertrekdepot verlaten. Duitsland Neuenstein
2017-11-21 01:59 Het pakket is in het leveringsdepot toegekomen. Duitsland Neuenstein
2017-11-20 16:17 De pakketdata werden in het GLS-systeem ingegeven. Duitsland Nuthetal
Datum
Tijd
Pakketstatus
GLS Locatie
2017-11-22 14:41 Het pakket is in het leveringsdepot toegekomen. België Puurs
2017-11-21 02:08 Het pakket heeft het vertrekdepot verlaten. Duitsland Neuenstein
2017-11-21 01:59 Het pakket is in het leveringsdepot toegekomen. Duitsland Neuenstein
2017-11-20 16:17 De pakketdata werden in het GLS-systeem ingegeven. Duitsland Nuthetal
Vorige keer ging mijn status na de jouwe ook updaten. Ik blijf hem in de gaten houdenArunia schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:28:
Die van mij is iig dat hij afgegeven is bij GLS Germany Nuthetal. Volgens de .eu site van GLS is de status hetzelfde. Ik gebruik de app Deliveries voor Android om alles te tracken. Die info is op beide hetzelfde.
De black friday deal heeft mij toch maar overhaald om een ticwatch E te bestellen via hun website. Nu lees ik natuurlijk dat er een serieuze vertraging zit op de verzendingen van de backers. Is hier iemand die ook gewoon via de website zijn horloge heeft besteld en al tracking informatie heeft gekregen?
Ik heb hem zondag besteld, maar verder niets meer gehoord.
Ik heb hem zondag besteld, maar verder niets meer gehoord.
Die van mij ligt nog steeds in HongKong, ik heb geen extra 15 dollar betaalt. Ik zie ook dat ze wel een ticket hebben aangemaakt maar er geen product aan gekoppeld hebben.... een beetje een schijnconstructie om het idee te geven dat hij verstuurd gaat worden...
Mijn status is zojuist veranderd; pakket is vandaag van Nuthental naar Neuenstein gegaan en heeft die plaats inmiddels ook al verlaten. Hij komt eraan! Begin er nu wel zin in te krijgen hoor.
Niet echt. Ze maken alvast alle verzendstickers klaar en als ze dat gedaan hebben en geplakt, dan wordt het opgehaald.TiSaE schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:33:
Die van mij ligt nog steeds in HongKong, ik heb geen extra 15 dollar betaalt. Ik zie ook dat ze wel een ticket hebben aangemaakt maar er geen product aan gekoppeld hebben.... een beetje een schijnconstructie om het idee te geven dat hij verstuurd gaat worden...
Wat je nu ziet is dat die van jou aangemaakt is. Maar ze gaan echt niet met zo'n hoeveelheid bij het postkantoor staan. Daarnaast omdat het in het systeem van het postbedrijf gebeurd, krijg je deze melding.
Dat is geen schijn instructie hoor.
Nee, ik snap wel dat ze niet bij het postkantoor staanArunia schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:59:
[...]
Niet echt. Ze maken alvast alle verzendstickers klaar en als ze dat gedaan hebben en geplakt, dan wordt het opgehaald.
Wat je nu ziet is dat die van jou aangemaakt is. Maar ze gaan echt niet met zo'n hoeveelheid bij het postkantoor staan. Daarnaast omdat het in het systeem van het postbedrijf gebeurd, krijg je deze melding.
Dat is geen schijn instructie hoor.
In de reacties op Kickstart zelf staat ook het ongenoegen over de wijze van verzending en de prioritering hierin. Immers via AlliExpress en amazon is het horloge inmiddels te krijgen binnen 2 a 3 dagen. Dus de mensen die niet extra betaald hebben voor een verzending die moeten wachten op anderen..... vandaar de schijnconstructie gevoelens

22/11/2017 18:17 The parcel has left the GLS location. Germany Neuenstein
22/11/2017 18:17 The parcel has reached the GLS location. Germany Neuenstein
21/11/2017 09:58 The parcel was handed over to GLS. Germany Nuthetal
20/11/2017 07:14 The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Als ik de rest van de status updates zie, dan verwacht ik dat hij morgen geleverd wordt
22/11/2017 18:17 The parcel has reached the GLS location. Germany Neuenstein
21/11/2017 09:58 The parcel was handed over to GLS. Germany Nuthetal
20/11/2017 07:14 The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Als ik de rest van de status updates zie, dan verwacht ik dat hij morgen geleverd wordt
Update! Het schiet nu op hoop ik22/11/2017 23:58 The parcel has left the GLS location. Germany Neuenstein
22/11/2017 23:58 The parcel has reached the GLS location. Germany Neuenstein
22/11/2017 23:58 The parcel was handed over to GLS. Germany Neuenstein
20/11/2017 16:04 The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. Germany Nuthetal
Ik zou die van mij vandaag moeten ontvangen:
2017-11-23 06:46 Het pakket werd geladen in het GLS-voertuig en zal in de loop van de dag geleverd worden. België Puurs
2017-11-23 06:46 Het pakket werd geladen in het GLS-voertuig en zal in de loop van de dag geleverd worden. België Puurs
Die van mij is verstuurd vanuit Duitsland naar het GLS-depot, maar verder nog geen status wijziging. Ach, morgen ben ik iig in de gelegenheid om hem mee te nemen.
Ligt die van jou al in NL dan?Arunia schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:00:
Die van mij is verstuurd vanuit Duitsland naar het GLS-depot, maar verder nog geen status wijziging. Ach, morgen ben ik iig in de gelegenheid om hem mee te nemen.
Volgens de trace nog niet. Maar verwacht dat vandaag wel te gaan zien. Dan zou het morgen zijn. Overmorgen ben ik iig niet thuis aanwezig.
Bezorgt GLS überhaupt wel op zaterdag?
Die van mij is ook gister (+/-19:00) uit Duitsland weg gegaan, verwacht wel dat die vandaag in Nederland is, maar ook hier geen update, al lijken die telkens erg traag door te komen.
Die van mij is ook gister (+/-19:00) uit Duitsland weg gegaan, verwacht wel dat die vandaag in Nederland is, maar ook hier geen update, al lijken die telkens erg traag door te komen.
Pic's or it did not happendaflux schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:50:
Ik heb die van mij juist ontvangen!
Ik had die import fee op voorhand betaald.

https://imgur.com/a/98nay
https://imgur.com/a/qx2kD
https://imgur.com/a/98nay
https://imgur.com/a/qx2kD
[ Voor 42% gewijzigd door daflux op 23-11-2017 12:05 ]
Hier ook zojuist de bezorger aan de deur gehad.
Pff, krijg er stilaan een slecht humeur van.. Zien dat zoveel hun al ontvangen en bij ons blijft er nog steeds : To be updated staan. Dit sinds vorige week. En dan betaal je netjes alles zoals ze vragen.
Maar blij voor jullie hoor, ziet er goed uit
Maar blij voor jullie hoor, ziet er goed uit
@daflux @Jemeenthet
En wat is dan bij jullie de status op de GLS pagina? Geeft die ook aan dat hij bezorgd is?
Bij mij is de status sinds gisteren 18:26 dat hij weg is uit Germany Neuenstein. Maar ik neem aan dat er sinds die tijd al wel weer het een en ander gebeurd is.. Is dat bij jullie wel veranderd in de tracking?
En wat is dan bij jullie de status op de GLS pagina? Geeft die ook aan dat hij bezorgd is?
Bij mij is de status sinds gisteren 18:26 dat hij weg is uit Germany Neuenstein. Maar ik neem aan dat er sinds die tijd al wel weer het een en ander gebeurd is.. Is dat bij jullie wel veranderd in de tracking?
[ Voor 4% gewijzigd door TheFes op 23-11-2017 16:26 ]
@TheFes bij mij hetzelfde verhaal. Rond dezelfde tijd vertrokken, maar nog geen update, lijkt me dat die vrachtwagen nu toch wel in Nederland moet zijn. Heb nu wel hoop dat het morgen bezorgd word.
Bij mij is die melding van 19:05. Dus er is echt geen pijl op te trekken. Vandaag verder niets gewijzigd.
Dag na dat de status bij mij op Neuenstein kwam werd hij naar België gestuurd en dag erna geleverd.TheFes schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:54:
@daflux @Jemeenthet
Inderdaad, na Neuenstein (aankomst/vertrek rond 2:45u) kwam hij aan het eind van de middag in Utrecht aan. Vanuit daar naar lokaal distributiepunt waar hij om 4u 's nachts is geregistreerd. Vanuit daar met de bezorger mee en om mijn pols. Dus als hetzelfde traject wordt gevolgd zou hij de dag nadat hij Neuenstein heeft verlaten moeten worden bezorgd.
Opvallend dat GLS er zo lang over doet om de status te updaten. Het lijkt me sterk dat mijn pakketje er 19+ uur over doet om van Duitsland naar Nederland te reizen. Hoop hem toch morgen wel te ontvangen.
(flauw, I know)
Dan had ik hem vandaag al moeten hebbenJemeenthet schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:40:
Inderdaad, na Neuenstein (aankomst/vertrek rond 2:45u) kwam hij aan het eind van de middag in Utrecht aan. Vanuit daar naar lokaal distributiepunt waar hij om 4u 's nachts is geregistreerd. Vanuit daar met de bezorger mee en om mijn pols. Dus als hetzelfde traject wordt gevolgd zou hij de dag nadat hij Neuenstein heeft verlaten moeten worden bezorgd.
Date | Time | Parcel status | GLS Location |
---|---|---|---|
22/11/2017 | 23:58 | The parcel has left the GLS location. | Germany Neuenstein |
22/11/2017 | 23:58 | The parcel has reached the GLS location. | Germany Neuenstein |
22/11/2017 | 23:58 | The parcel was handed over to GLS. | Germany Neuenstein |
20/11/2017 | 16:04 | The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. | Germany Nuthetal |
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Hier precies hetzelfde verhaal :
22/11/2017 18:31 The parcel has left the GLS location. Germany Neuenstein
22/11/2017 18:31 The parcel has reached the GLS location. Germany Neuenstein
22/11/2017 18:31 The parcel was handed over to GLS. Germany Neuenstein
20/11/2017 12:14 The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. Germany Nuthetal
Hopelijk staat GLS morgen nog voor de deur...
20/11/2017 12:14 The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS. Germany Nuthetal

Hoe komen jullie toch aan die track & trace nummers? Ik heb ook de extra fee betaald, maar mijn status staat nog steeds to be updated ...
Die van mij is rond 21 uur aangekomen in NL, aldus de T&T. Ik duim ook voor mogenHilverhox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:41:
Hier precies hetzelfde verhaal :
Via die online tool. Nog niet alles is verzonden, wellicht dat jij hem daarom nog niet hebt:Opgeduveld schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:42:
Hoe komen jullie toch aan die track & trace nummers? Ik heb ook de extra fee betaald, maar mijn status staat nog steeds to be updated ...
quote: Kickstarter e-mail van vanavond— Europe
Rewards have arrived in the Poland warehouse early last week. They are currently being repackaged and sent out, and some of our backers have already received them! Please refer to tracking codes for the newest updates.
[ Voor 5% gewijzigd door P1nGu1n op 23-11-2017 22:51 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Dit is toch onbegrijpelijk... Je zou denken dat onze horloges in dezelfde truck zouden zitten maar bij mij nog geen updateP1nGu1n schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:50:
[...]
Die van mij is rond 21 uur aangekomen in NL, aldus de T&T. Ik duim ook voor mogen

Helemaal bijzonder omdat die van jou 5,5 uur eerder zou zijn vertrokken en later aankomtHilverhox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:05:
[...]
Dit is toch onbegrijpelijk... Je zou denken dat onze horloges in dezelfde truck zouden zitten maar bij mij nog geen update

De mijne is 20.39 in NL aangekomen. Denk morgen bezorging
Shit.. hier nog geen update.. na
22/11/2017 19:01 The parcel has left the GLS location. German
Begin dan toch bang te worden dat die hier niet morgen geleverd gaat worden
22/11/2017 19:01 The parcel has left the GLS location. German
Begin dan toch bang te worden dat die hier niet morgen geleverd gaat worden
Die van mij ligt nu in Utrecht sinds een paar uur. We gaan het meemaken.
24/11/2017 00:28 The parcel has reached the GLS location. Netherlands
Eindelijk weer een update 😅
Eindelijk weer een update 😅
Hier ook updates, en nu hij in Nederland is aangekomen werkt de Nederlandse tracking ook. Hij ligt nu letterlijk nog geen 5 kilometer van mij af.
Zodra ik hem heb gelijk even de firmware updaten gezien er al een OTA update klaar staat.
Zodra ik hem heb gelijk even de firmware updaten gezien er al een OTA update klaar staat.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Die van mij ligt sinds een paar minuten thuis, straks even ophalen ben heel benieuwd!
Just do it.
Mijne zit is onderweg. Vrouwlief is niet thuis vanochtend. Toch maar een notitie op de deur geplakt om bij de buren af te geven. Deze wil ik niet mislopen
Die van mij is net afgeleverd. Ik was weliswaar weg op dat moment, maar hij belde me op. Ging het proberen bij de buren, maar die waren niet thuis. Uiteindelijk aan hem gevraagd of hij het verstopt achter de heg wilde leggen. Dat ging goed. Aardige bezorger.
Net meteen gekoppeld etc. Screenprotector erop gaat ook makkelijk zonder stofjes.
Nu alleen nog uitzoeken of het mogelijk is het scherm om te draaien, want nu zit de knop richting mijn arm op mijn linker arm. Had dat met de Moto360 aan de hand kant. Maar voelt ook weer niet helemaal raar.
Net meteen gekoppeld etc. Screenprotector erop gaat ook makkelijk zonder stofjes.
Nu alleen nog uitzoeken of het mogelijk is het scherm om te draaien, want nu zit de knop richting mijn arm op mijn linker arm. Had dat met de Moto360 aan de hand kant. Maar voelt ook weer niet helemaal raar.
[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 24-11-2017 12:30 ]
Bezorgd! Vanavond even mee spelen50Miles schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:49:
Mijne zit is onderweg. Vrouwlief is niet thuis vanochtend. Toch maar een notitie op de deur geplakt om bij de buren af te geven. Deze wil ik niet mislopen
Hij is hier sinds een uur of 14:30 vanmiddag binnen.
Setup ging bijna in 1x goed
Niet eens de fout van de Ticwatch denk ik. De Android Wear app bleef namelijk bij stap 5/5 (Iets over notificaties) hangen. Kan een Android 8 dingetje zijn, of een OnePlus implementatie, of... maar ik moest even handmatig naar de instellingen van mijn telefoon gaan en Android Wear toegang geven tot notificaties. Daarna ging hij gelijk verder.
Daarna setup afgemaakt, paar apps geinstalleerd zoals Endomondo, Spotify en Google Maps geinstalleerd, en de firmware update gedaan. Daarna 1.5 uur gaan wandelen met Google Maps en Endomondo aan.
De eerste acculading is er al doorheen, van 100% naar 6% in een paar uur. Ik hoop dat vooral het installeren veel accu heeft gekost. Installeren duurt namelijk best lang, enkele minuten per app. Daaraan merk je wel dat een smartwatch een veel tragere CPU heeft
En vast nog wat instellingen, volgens mij staat wifi nu ook nog constant aan, vast niet nodig.
En anders ga ik even http://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?f=34&t=2603 volgen.
Setup ging bijna in 1x goed
Daarna setup afgemaakt, paar apps geinstalleerd zoals Endomondo, Spotify en Google Maps geinstalleerd, en de firmware update gedaan. Daarna 1.5 uur gaan wandelen met Google Maps en Endomondo aan.
De eerste acculading is er al doorheen, van 100% naar 6% in een paar uur. Ik hoop dat vooral het installeren veel accu heeft gekost. Installeren duurt namelijk best lang, enkele minuten per app. Daaraan merk je wel dat een smartwatch een veel tragere CPU heeft
En anders ga ik even http://forum.mobvoi.com/viewtopic.php?f=34&t=2603 volgen.
Ik heb meteen het always on uit gezet. Leuk, maar je ziet gewoon de percentages omlaag gaan.
Ik heb de mijne vanochtend gekregen. Eerste indruk: kek ding. Zit lekker. En ik weet weer waarom ik zo'n hekel heb aan android. Maar dat zal wel wennen zijn. Vooral je intuïtie uitschakelen en op zoek gaan naar de meest onlogische en niet voor de hand liggende handelingen als je even niet weet hoe iets te zoeken of in te stellen.
Batterij was niet volledig opgeladen en zat in no time op 20%. Maar ik ga hem goed opvoeden zodat hij optimaal presteert.
Batterij was niet volledig opgeladen en zat in no time op 20%. Maar ik ga hem goed opvoeden zodat hij optimaal presteert.
Dit! Heb ik ook net uitgezet. Iemand nog goede tips qua apps??Arunia schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:05:
Ik heb meteen het always on uit gezet. Leuk, maar je ziet gewoon de percentages omlaag gaan.
Wat is goed opvoeden, echt wachten tot je watch uitvalt en dan pas opladen?nomar109 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:51:
Ik heb de mijne vanochtend gekregen. Eerste indruk: kek ding. Zit lekker. En ik weet weer waarom ik zo'n hekel heb aan android. Maar dat zal wel wennen zijn. Vooral je intuïtie uitschakelen en op zoek gaan naar de meest onlogische en niet voor de hand liggende handelingen als je even niet weet hoe iets te zoeken of in te stellen.
[ Voor 54% gewijzigd door 50Miles op 24-11-2017 19:14 ]
Leeg laten lopen tot 1% en dan zonder onderbreking opladen tot 100%. En dat een paar keer zo (volgens Mobvoi in ieder geval 3 keer). Dus niet al aan de lader leggen als ie nog niet helemaal leeg is en niet van de lader afhalen ald hij nog niet volledig vol is.50Miles schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:09:
[...]
Wat is goed opvoeden, echt wachten tot je watch uitvalt en dan pas opladen?
Kun je hem dan niet beter uit laten vallen?nomar109 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:28:
[...]
Leeg laten lopen tot 1% en dan zonder onderbreking opladen tot 100%. En dat een paar keer zo (volgens Mobvoi in ieder geval 3 keer). Dus niet al aan de lader leggen als ie nog niet helemaal leeg is en niet van de lader afhalen ald hij nog niet volledig vol is.
Misschien wel... maar ik heb altijd geleerd dat hij nog aan moet staan als je hem aal de lader legt.50Miles schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:34:
[...]
Kun je hem dan niet beter uit laten vallen?
Een andere is wifi uitschakelen. Dan maakt hij alleen verbinding via Bluetooth.50Miles schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:09:
[...]
Dit! Heb ik ook net uitgezet. Iemand nog goede tips qua apps??
De spraakherkenning van de E is ook wel bijzonder goed. Kan alleen niet Whatsapp verzenden voor zover ik weet. Wel beantwoorden als ik een bericht krijg. Iemand die hier meer over weet?
@50Miles "hey Google, stuur WhatsApp (bericht) naar (naam persoon).
Even wachten en dan je bericht. Dat werkte bij mijn moto 360 v1 ook gewoon. Typen wordt wat moeilijker overigens.
Even wachten en dan je bericht. Dat werkte bij mijn moto 360 v1 ook gewoon. Typen wordt wat moeilijker overigens.
Kleine batterij update: Gisteren opgeladen, tot 90% want ik moest weg.
Minder mee lopen kloten, eind van de avond nog iets van 70+% over. Vanmorgen om 8 uur nog rond de 50%, nu weer wat lopen spelen en nog 30% over.
Scherm staat uit als ik hem niet gebruik, wifi op automatic, brightness op 2.
Ben benieuwd of het met normaal dagelijks gebruik veel beter gaat worden. Die 24-48 uur zoals vermeld gaat hij zoals het er nu naar uitziet niet halen, maar ben bang dat een normale werkdag al moeilijk is.. Zodra je iets meer doet dan alleen de tijd checken, zoals hartslag of GPS gaat het erg hard. We zullen zien.
Minder mee lopen kloten, eind van de avond nog iets van 70+% over. Vanmorgen om 8 uur nog rond de 50%, nu weer wat lopen spelen en nog 30% over.
Scherm staat uit als ik hem niet gebruik, wifi op automatic, brightness op 2.
Ben benieuwd of het met normaal dagelijks gebruik veel beter gaat worden. Die 24-48 uur zoals vermeld gaat hij zoals het er nu naar uitziet niet halen, maar ben bang dat een normale werkdag al moeilijk is.. Zodra je iets meer doet dan alleen de tijd checken, zoals hartslag of GPS gaat het erg hard. We zullen zien.
Wel jammer dat de compatibiliteit met de iphone beperkter is dan ik dacht. Zo kan ik de Nest thermostaat app niet gebruiken en -dit is écht heel erg jammer- kan er geen uitwisseling plaatsvinden met Apple Health.
#alvast sparen gaat voor een Apple Watch
#alvast sparen gaat voor een Apple Watch
Ik heb hem inmiddels bijna 24 uur in gebruik. Het horloge bevalt erg goed. Batterijgebruik mag ik ook niet over klagen. Scherm staat altijd aan (zwart wit)

[ Voor 8% gewijzigd door Rednas_N op 25-11-2017 13:56 ]
Just do it.
Jaloers!
Mijn Ali-bestelling meldt inmiddels via 17track "pre-advised". In de Ali-app was verwachte bezorging 23-26 november, dat gaat 'm natuurlijk niet worden. Hopelijk eind komende week, maar ook dat is wishful thinking..
Mijn Ali-bestelling meldt inmiddels via 17track "pre-advised". In de Ali-app was verwachte bezorging 23-26 november, dat gaat 'm natuurlijk niet worden. Hopelijk eind komende week, maar ook dat is wishful thinking..
Ik heb het horloge nu een paar dagen in gebruik, werkt tot nu toe erg fijn. Aan het elke avond opladen moet ik wel even wennen, voorheen gebruikte ik namelijk een Pebble en sinds kort de ZeTime. Daarnaast werkt de spraakherkenning echt onwijs goed en draait het OS super soepel.
Just do it.
Gistermiddag rond 12.00 mijn Ticwatch E van de oplader afgehaald. Gisteravond rond 23.00 uitgezet en vanochtend rond 09.00 weer aangezet en omgedaan. Nu staat hij nog op 30%. Ik ben tot zover eerst tevreden.
Updates volgen als ik een paar dagen ervaring over de accuduur heb.
Updates volgen als ik een paar dagen ervaring over de accuduur heb.
Bij mij gisterenochtend van de lader gehaald. Vannacht uit en vanochtend weer aan. Zit nu op 29 procent accu. Ben zeer tevreden.
Krijgen jullie alle meldingen binnen?
Die van Whatsapp, FB Messenger enz lijken niet te tonen op het scherm.
De horloge trilt wel maar toont de melding niet.
Die van Whatsapp, FB Messenger enz lijken niet te tonen op het scherm.
De horloge trilt wel maar toont de melding niet.
@daflux Omhoog swipen? Bij Android wear 1 kreeg je meteen kaarten op je scherm, maar bij deze heb ik iig het idee dat je altijd moet swipen. Maar dat kan ook aan de watchface liggen.
Ah want bij hangouts krijg ik wel een melding te zien
Begin de accutijd iets meer te waarderen, maar het blijft wel zo zodra je hem iets intensiever gebruikt dan alleen een tijd weergeven dan gaat het hard. Zoals het er nu naar uitziet kan ik de 24 uur wel halen.. Sinds 7:15 op accu, nu nog 62% over. Als ik hem nu een paar uur niet aanraak lukt dat vast
Ik kwam hem al een keer eerder tegen, de TicDock. Kan alleen het forumtopic niet meer vinden..
User made docking voor de TicWatch, zelf te printen.
Vind die er best netjes uitzien, misschien wil ik die wel. Gezien ik zelf geen printer heb zal het ergens laten printen worden denk ik. Zat even op 3dhubs te kijken, en afhankelijk van je materiaalkeuze komt de dock uit ergens tussen de 15-30 euro.
Ik kwam hem al een keer eerder tegen, de TicDock. Kan alleen het forumtopic niet meer vinden..
Vind die er best netjes uitzien, misschien wil ik die wel. Gezien ik zelf geen printer heb zal het ergens laten printen worden denk ik. Zat even op 3dhubs te kijken, en afhankelijk van je materiaalkeuze komt de dock uit ergens tussen de 15-30 euro.
Ik ga er zo ook maar 1 bestellen zit alleen nog te twijfelen tussen de e en de s haha he boeit me niet veel heb ik nu ook maar gebruik her niet.
Anoniem: 516298
Heb nu 3 dagen de ticwatch S in mijn bezit. Mooi dingetje, lekker vlot en ruimte genoeg voor apps. Echter loop ik wel tegen een aantal problemen aan en ben benieuwd wie dit ook ervaart.
Update:
Wanneer ik niet verbonden ben met een Wi-Fi netwerk, maar mijn gewone dataverbinding wil de watch daar meestal niet van meeprofiteren. Zo laadt Google maps zonder Wi-Fi geen kaarten in, doet de playstore het niet, en werken tal van andere apps niet door het ontbreken van een internetverbinding terwijl die er wel is in de vorm van een dataverbinding. Is dit normaal? De nest-app en nuki-app pakken de dataconnectie van de telefoon gek genoeg WEL op.
De dataverbinding van de telefoon wordt totaal niet benut door de watchben ik achter gekomen. Enkel met Wi-Fi. Bepaalde apps zoals Nest en Nuki communiceren met de android app op de telefoon waardoor het lijkt dat zij wel een internetverbinding hebben.
De accuduur is om te janken overigens. Ik hoop echt dat dit beter wordt na een aantal laadcycli. Hij is iets beter geworden naar de 3e lading, maar verre van ideaal. (Het helpt om het scherm uit te zetten)
Het aanbod van apps is tevens wat karig en het aantal functies binnen apps laten nog vaak te wensen over.
Voor de mensen die problemen hebben met notificaties: zorg dat de Android wear app altijd actief is. Sommige batterijbesparings apps kunnen deze app sluiten. Vooral op letten bij (red)mi-toestellen
Update:
Wanneer ik niet verbonden ben met een Wi-Fi netwerk, maar mijn gewone dataverbinding wil de watch daar meestal niet van meeprofiteren. Zo laadt Google maps zonder Wi-Fi geen kaarten in, doet de playstore het niet, en werken tal van andere apps niet door het ontbreken van een internetverbinding terwijl die er wel is in de vorm van een dataverbinding. Is dit normaal? De nest-app en nuki-app pakken de dataconnectie van de telefoon gek genoeg WEL op.
De dataverbinding van de telefoon wordt totaal niet benut door de watchben ik achter gekomen. Enkel met Wi-Fi. Bepaalde apps zoals Nest en Nuki communiceren met de android app op de telefoon waardoor het lijkt dat zij wel een internetverbinding hebben.
De accuduur is om te janken overigens. Ik hoop echt dat dit beter wordt na een aantal laadcycli. Hij is iets beter geworden naar de 3e lading, maar verre van ideaal. (Het helpt om het scherm uit te zetten)
Het aanbod van apps is tevens wat karig en het aantal functies binnen apps laten nog vaak te wensen over.
Voor de mensen die problemen hebben met notificaties: zorg dat de Android wear app altijd actief is. Sommige batterijbesparings apps kunnen deze app sluiten. Vooral op letten bij (red)mi-toestellen
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 516298 op 28-11-2017 03:40 . Reden: update ]
Sinds 25 november staat de track and trace pagina onveranderd op : The shipment has left the Gls location. Dit vanuit duitsland. Duurt dit altijd zo lang met gls? Eerste keer ooit dat hier een pakje mee ontvangen wordt.
Groepsaankoop?Nakebod schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:22:
Begin de accutijd iets meer te waarderen, maar het blijft wel zo zodra je hem iets intensiever gebruikt dan alleen een tijd weergeven dan gaat het hard. Zoals het er nu naar uitziet kan ik de 24 uur wel halen.. Sinds 7:15 op accu, nu nog 62% over. Als ik hem nu een paar uur niet aanraak lukt dat vast![]()
Ik ga misschien een paar ticpods teveel hebben iemand interesse?
Ik moet zeggen dat die heel goed werken en de geluidskwaliteit ook top is.
[ Voor 7% gewijzigd door daflux op 28-11-2017 09:45 ]
@Nakebod Wat daflux zegt, ik heb daar ook wel oren naar, maar jammer genoeg mogen groepsaankopen niet hier op GoT.
Wellicht zelf eens kijken waar ik zoiets af kan laten drukken. Het losse stekkertje is iig rot als je een mooie draadloze lader van Motorola gewend bent voor je vorige horloge.
Wellicht zelf eens kijken waar ik zoiets af kan laten drukken. Het losse stekkertje is iig rot als je een mooie draadloze lader van Motorola gewend bent voor je vorige horloge.
Wat voor nut hebben de ticpods t.o.v. traditionele oordoppen?daflux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:44:
[...]
Groepsaankoop?
Ik ga misschien een paar ticpods teveel hebben iemand interesse?
Ik moet zeggen dat die heel goed werken en de geluidskwaliteit ook top is.
Heb net bevestiging gekregen dat mijn preorder onderweg is vanuit Hong Kong. Het vreemde is dat het via Bpost wordt geleverd. Ik hoop dat ik geen extra kosten ga moeten betalen.
@50Miles Zijn bluetooth dopjes. Meer niet.
Heb zelf 150 euro in-ears, maar voor het afwassen had ik bijvoorbeeld de hoofdtelefoon van mijn vrouw welke bluetooth is. Nu heb ik mijn eigen en ben er zeker wel blij mee en ook voor sporten. Scheelt weer een draadje.
Heb zelf 150 euro in-ears, maar voor het afwassen had ik bijvoorbeeld de hoofdtelefoon van mijn vrouw welke bluetooth is. Nu heb ik mijn eigen en ben er zeker wel blij mee en ook voor sporten. Scheelt weer een draadje.
Zijn draadloze oordopjes die zonder je telefoon ook rechtstreeks met het horloge kunnen verbinden.50Miles schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:35:
[...]
Wat voor nut hebben de ticpods t.o.v. traditionele oordoppen?
Je kan er ook draadloos mee bellen.
Handig voor het sporten enz dus.
Dit zijn ze:
https://www.amazon.com/Ti...ss-Flexible/dp/B071XHRKT4
[ Voor 12% gewijzigd door daflux op 28-11-2017 11:16 ]
Kun je mij PM sturen met de prijsdaflux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:15:
[...]
Zijn draadloze oordopjes die zonder je telefoon ook rechtstreeks met het horloge kunnen verbinden.
Je kan er ook draadloos mee bellen.
Handig voor het sporten enz dus.
Dit zijn ze:
https://www.amazon.com/Ti...ss-Flexible/dp/B071XHRKT4
Ik kreeg 'internet via Bluetooth' ook niet aan de praat, heb het horloge gereset (en op mijn telefoon cache/data van oa AW-app en google app verwijderd). Hierna opnieuw verbonden en ingesteld en werkt nu perfect.Anoniem: 516298 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 03:01:
Heb nu 3 dagen de ticwatch S in mijn bezit. Mooi dingetje, lekker vlot en ruimte genoeg voor apps. Echter loop ik wel tegen een aantal problemen aan en ben benieuwd wie dit ook ervaart.![]()
Update:
Ik heb always on uit staan en ben eigenlijk wel tevreden over de accuduur. Ik draag hem niet in bed dus dan zet ik hem gewoon uit en red ik het gewoon 2 dagen. Let wel op dat de watchface heel veel uit kan maken, bijvoorbeeld animaties trekken je batterij sneller leeg en aangezien het een oled scherm is is zwart natuurlijk ook meer besparend.
Wel het 2de paar ticpods was normaal gezien een cadeautje voor mijn vriendin maar ze weet niet of ze ze eigenlijk wel gaat gebruiken.50Miles schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:22:
[...]
Kun je mij PM sturen met de prijs. Wordt in dit topic niet gewaardeerd denk ik
Dus ze gaat vandaag/morgen mijn ticpods eens testen en als ze die van haar niet meer wilt laat ik het hier weten.
Zolang ze maar nieuw in verpakking zitten en niet gedragen zijndaflux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:21:
[...]
Wel het 2de paar ticpods was normaal gezien een cadeautje voor mijn vriendin maar ze weet niet of ze ze eigenlijk wel gaat gebruiken.
Dus ze gaat vandaag/morgen mijn ticpods eens testen en als ze die van haar niet meer wilt laat ik het hier weten.
Nee sowieso niet daarom moet ze eerst met die van mij testen.50Miles schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:23:
[...]
Zolang ze maar nieuw in verpakking zitten en niet gedragen zijn
Heb je dit op de iPhone voor elkaar gekregen? Ik heb hetzelfde probleem dat internet over bluetooth niet werkt. Ook heb ik het probleem dat Google Maps niet navigeert, als ik Google Assistant gebruik vindt die het adres maar krijg je geen optie om te navigeren. Er staat enkel "Openen op telefoon"Kid_Stevie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:57:
[...]
Ik kreeg 'internet via Bluetooth' ook niet aan de praat, heb het horloge gereset (en op mijn telefoon cache/data van oa AW-app en google app verwijderd). Hierna opnieuw verbonden en ingesteld en werkt nu perfect.
Ik heb always on uit staan en ben eigenlijk wel tevreden over de accuduur. Ik draag hem niet in bed dus dan zet ik hem gewoon uit en red ik het gewoon 2 dagen. Let wel op dat de watchface heel veel uit kan maken, bijvoorbeeld animaties trekken je batterij sneller leeg en aangezien het een oled scherm is is zwart natuurlijk ook meer besparend.
@dehulk Nee op Android, had ik misschien wel even moeten vermelden, maar lijkt me dat dit ook gewoon mogelijk moet zijn met de iphone. Mijn ticwatch gaf trouwens continue aan onder bluetooth dat hij disconnected was, misschien dat hij dat ook bij jullie aangeeft, dan is het misschien de moeite waard om te proberen.
Anoniem: 516298
Thanks! Zal het eens proberenKid_Stevie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:57:
[...]
Ik kreeg 'internet via Bluetooth' ook niet aan de praat, heb het horloge gereset (en op mijn telefoon cache/data van oa AW-app en google app verwijderd). Hierna opnieuw verbonden en ingesteld en werkt nu perfect.
Al 5 dagen meerdere keren per dag m'n tracking verversen is niet goed voor m'n geduld, vooral als er geen update komt 
Inmiddels geen goeie hoop meer dat m'n horloge deze week al komt.
Inmiddels geen goeie hoop meer dat m'n horloge deze week al komt.
Heb al zoveel geprobeerd, waaronder: TicWatch opnieuw geinstalleerd (al 5x) Android Wear 2.6 op de watch gezet en Android Wear op mijn mobiel opnieuw geinstalleerd.Kid_Stevie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:44:
@dehulk Nee op Android, had ik misschien wel even moeten vermelden, maar lijkt me dat dit ook gewoon mogelijk moet zijn met de iphone. Mijn ticwatch gaf trouwens continue aan onder bluetooth dat hij disconnected was, misschien dat hij dat ook bij jullie aangeeft, dan is het misschien de moeite waard om te proberen.
Horloge is redelijk onbruikbaar omdat die geen internet heeft continu.
Anoniem: 295693
Mijn Ticwatch E ligt nog steeds in Hong Kong, sinds 15 november. Terwijl ik de $17,- fee betaald had. Gisteren Mobvoi gemaild, maar nog geen reactie helaas.
Ben benieuwd wanneer het pakket eens verzonden wordt en hoe deze door de douane komt.
Ben benieuwd wanneer het pakket eens verzonden wordt en hoe deze door de douane komt.
Sinds ik mijn ticwatch heb wil mijn gsm niet meer verbinden met mijn auto over bluetooth. Volgens mij heeft het te maken dat je ook met de watch kan bellen maar ik bel natuurlijk liever met de carkit van mijn auto.
Ik heb op mijn gsm en watch al bellen over bluetooth uit gezet maar het lijkt voorlopig toch niet te werken.
Erg frustrerend.
Ik heb op mijn gsm en watch al bellen over bluetooth uit gezet maar het lijkt voorlopig toch niet te werken.
Erg frustrerend.
@daflux Wacht, heb je bellen over bluetooth uitgezet? Of alleen richting het horloge? Want dat is nogal een verschil. Gok op het laatste hoor.
Heb zelf nog geen problemen ondervonden, maar heb hem nog niet getest in de auto. Zal dat wellicht vanmiddag wel ondervinden.
Heb zelf nog geen problemen ondervonden, maar heb hem nog niet getest in de auto. Zal dat wellicht vanmiddag wel ondervinden.
Alleen richting het horloge e anders is het nogal logisch dat mijn carkit niet zou werken.Arunia schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:18:
@daflux Wacht, heb je bellen over bluetooth uitgezet? Of alleen richting het horloge? Want dat is nogal een verschil. Gok op het laatste hoor.
Je hebt op je horloge en onder de bluetooth instellingen in je gsm van je ticwatch beide een optie voor bellen.
Die heb ik beide uit gezet.
Weet er iemand hoe je muziek op de ticwatch zet?
Bij de vorige moddelen ging dat via de app nu niet meer precies?
[ Voor 9% gewijzigd door daflux op 29-11-2017 12:47 ]
Dat kan met Google Play Music, of met een abo of gratis door zelf muziek te uploaden via de website (op een desktop/laptop), via de GPM app op het horloge kan je muziek dan opslaan.daflux schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:20:
[...]
(...)
Weet er iemand hoe je muziek op de ticwatch zet?
Bij de vorige moddelen ging dat via de app nu niet meer precies?
Een andere optie is geloof ik Wear Media maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Heb je het hier al gevraagd en gezocht https://www.facebook.com/groups/TicwatchSE/dehulk schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:31:
[...]
Heb al zoveel geprobeerd, waaronder: TicWatch opnieuw geinstalleerd (al 5x) Android Wear 2.6 op de watch gezet en Android Wear op mijn mobiel opnieuw geinstalleerd.
Horloge is redelijk onbruikbaar omdat die geen internet heeft continu.
Want lijkt me dat, als het een iphone ding is, je niet de enige bent
Inderdaad net even met de GPM app getest maar lijkt niet zo goed te werken nu die Wear app eens testen.Kid_Stevie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:58:
[...]
Dat kan met Google Play Music, of met een abo of gratis door zelf muziek te uploaden via de website (op een desktop/laptop), via de GPM app op het horloge kan je muziek dan opslaan.
Een andere optie is geloof ik Wear Media maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.