Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dbz1985 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:24:
[...]
Versie van gister BD.39338.80123.C
Versie vandaag BD. 39338.80207.C
Niets te zien hier bij een update check. Weer ingetrokken?

Hij zou er wel moeten zijn ja?
http://www.areadvd.de/new...a-hd-blu-ray-player-up970

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 08-02-2018 19:05 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 22:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb die 80123 versie er nu opstaan, maar bij een update check wordt er niets nieuws gevonden op dit moment bij mij. Online apps werken, dus er is wel een actieve internetverbinding. Ik controleer het later nog wel een keer, zal beslist wel goed gaan komen.

Edit: Versie BD. 39338.80207.C wordt mij nog steeds niet aangeboden.

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 09-02-2018 14:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:59

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik lees inderdaad op diverse fora dat de update nu wél werkt.
Zelf ben ik ook van plan deze speler te gaan kopen. Bij Amazon Spanje staat ie nu voor 179 euro. Jammer dat ik een paar weken geleden de aanbieding van Amazon Duitsland heb gemist, toen was ie ongeveer 150 euro...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-05 21:33
Nyarlathotep schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:44:
Ik lees inderdaad op diverse fora dat de update nu wél werkt.
Zelf ben ik ook van plan deze speler te gaan kopen. Bij Amazon Spanje staat ie nu voor 179 euro. Jammer dat ik een paar weken geleden de aanbieding van Amazon Duitsland heb gemist, toen was ie ongeveer 150 euro...
Mp. 150 euro een te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nee bedankt. Ik heb nu voor 30 euro meer een nieuwe speler.
Bovendien is de kans groot dat modellen met een assemblagedatum van vóór december vorig jaar een lawaaiig loopwerk hebben. Ik lees op diverse fora klachten van mensen met een 'ouder' model dat hij veel herrie produceert met bepaalde discs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
kon net Versie BD. 39338.80207.C downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hier is ie nu ook beschikbaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nyarlathotep schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:15:
[...]

Nee bedankt. Ik heb nu voor 30 euro meer een nieuwe speler.
Bovendien is de kans groot dat modellen met een assemblagedatum van vóór december vorig jaar een lawaaiig loopwerk hebben. Ik lees op diverse fora klachten van mensen met een 'ouder' model dat hij veel herrie produceert met bepaalde discs.
Dat laatste zou verholpen moeten zijn met de nieuwere batches die vorig jaar al uitkwamen. Ik heb maar heel af en toe dat ik hem hoor. Verder is hij gewoon onopvallend en ik heb hem toch al meerdere maanden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jorgen schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:44:
[...]

Dat laatste zou verholpen moeten zijn met de nieuwere batches die vorig jaar al uitkwamen. Ik heb maar heel af en toe dat ik hem hoor. Verder is hij gewoon onopvallend en ik heb hem toch al meerdere maanden.
Dat lees ik ook op o.a. het blu-ray.com forum inderdaad. Vandaar dat ik 30 euro meer uitgeef voor een nieuwe speler, en niet een tweedehands speler koop van zes maanden oud...

De speler is onderweg. Wellicht kan ik volgende week mijn ervaringen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:23
Nyarlathotep schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:26:
[...]

Dat lees ik ook op o.a. het blu-ray.com forum inderdaad. Vandaar dat ik 30 euro meer uitgeef voor een nieuwe speler, en niet een tweedehands speler koop van zes maanden oud...

De speler is onderweg. Wellicht kan ik volgende week mijn ervaringen posten :)
I k blij dat ik hem voor 133 heb gekocht bij d e wehkamp toen😎

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-05 11:33
Hoi allen, ik heb sinds een paar dagen de UP970, en ook voorzien van de meest recente firmware. Ik gebruik de HDMI1 van de speler naar mijn receiver, Denon AVR-X2300W, en van mijn receiver naar mijn LG OLED55C7. Dit geeft echt een heel mooi plaatje. Mijn receiver is ook voorzien van de Dolby Vision firmware. Dus mijn hele keten ondersteund Dolby Vision. Ik heb de framerate op 24Hz staan. Op m'n OLED heb ik HDMI DeepColor aangezet voor de HDMI2 poort waar mijn receiver op aangesloten staat. De Denon doet geen UI Overlay voor 4K dus heb de HDMI poort voor de BluRay speler op Bypass gezet.

Nu zijn mij twee dingen opgevallen. Misschien dat het geen probleem is maar ik vind het wel raar. Bij de resolution settings kan ik alleen kiezen uit Auto of 2160P, al de andere opties zijn gek genoeg grayed out. Betekend dit dat ik een soort van HDMI handshake issue heb? Of is dit bij jullie ook zo?

Ik heb nog geen 4K BluRays, dus so far heb ik alleen getest met normale BluRays. Wat mij opviel is dat de receiver aangeeft dat het signaal 4K 60FPS 4.2.2 8-bit is. De TV geeft wel de RealCinema optie, dus volgens mij ontvangt hij wel 24FPS, want anders zou die optie toch grayed out zijn?
Wanneer ik YouTube HDR gebruik op de speler (wat ik even als test gedaan had) en vervolgens weer een BluRay afspeel dan geeft de receiver aan dat het signaal 4K 24FPS 4.4.4 12-bit is. Dat laatste lijkt mij correct. Is mijn receiver nu in de war en geeft hij verkeerde informatie terwijl het signaal wel goed is. Of is de BluRay speler in de war en geeft hij het verkeerde signaal door in de eerste situate die ik beschreven heb?

Volgens mij is het niet mogelijk om de op de TV te zien wat voor soort signaal er binnen komt toch?

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Weet iemand of dit apparaat h.265 afspeelt ? Op de website staat mpeg4 [h.264}. Lijkt me sterk dat hij het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lennox-06 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:10:
Weet iemand of dit apparaat h.265 afspeelt ? Op de website staat mpeg4 [h.264}. Lijkt me sterk dat hij het niet doet.
"4K Blu-rays are encoded using the High Efficiency Video Coding (HEVC) standard (also known as H.265)"

dus.... ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:09:
[...]

"4K Blu-rays are encoded using the High Efficiency Video Coding (HEVC) standard (also known as H.265)"

dus.... ;)
ik bedoelde eigenlijk via de usb uitgang sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lennox-06 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:49:
[...]
ik bedoelde eigenlijk via de usb uitgang sorry :)
Aha...

Maar wat dat betreft, ook d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb de speler al even niet meer gebruikt, maar er staat nu een nieuwe firmware klaar? 80220.C kan erop nu. Geen idee hoelang deze al beschikbaar is, heb het niet opgezocht 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Vandaag (weer) een OLED in huis, deze keer de Panasonic 65FZW804.

Echter wou ik even Planet Earth 2 bekijken, dus de LG UP970 in op 4K gezet.
De BD starte op, had beeld, maar nadat ik in het menu van de BD op Play All drukte, begon het beeld allemaal vage grijse/witte pixel te geven en na een tijd (nog geen 1 min) had ik helemaal geen beeld meer vanuit de LG..
Na een paar uit/aan gedaan, weer beeld en kon ik weer in het menu, wellis waar nog steeds grijze/witte pixel in beeld, maar kon hem weer op 1080P zetten.
Was toen gelijk weer goed.

Heeft iemand een Idee?

Kabels zijn degelijk wel 1.4 kabels, maar lijkt er op een bandbreedte issue.?

Versterker die er tussen zit een Marantz SR7010

Edit:

Rechtstreeks is het wel goed > Wat inhoud in een zeer mooi plaatje :9~
Maar even kijken waar het probleem dan zit in de receiver..

[ Voor 9% gewijzigd door Renegade666 op 23-06-2018 14:50 ]

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
Waarom zou je willen switchen tussen 1080P en 4K, jou hele setup (tv, versterker en Blu-ray speler ondersteunt 4K HDR)? Zelf heb ik ook een LG UP970 aangesloten op een Marantz NR1607 en een LG OLED tv c7. Zonder problemen speel ik dezelfde disk af metHDR, de enige instelling die ik hiervoor heb moeten aanpassen is HDMI deep color voor de hdmi ingang van mijn tv.

Heb je toevallig al mkv`s vanaf een USB stick of schijf afgespeeld met externe ondertiteling? Dit werkt bij mij wel maar het lijkt er op dat elke keer wanneer er ondertiteling in beeld komt de rest van het beeld iets donkerder word. Wanneer de ondertiteling weer even weg is lijkt het gehele beeld weer iets lichter te worden.
Renegade666 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:01:
Vandaag (weer) een OLED in huis, deze keer de Panasonic 65FZW804.

Echter wou ik even Planet Earth 2 bekijken, dus de LG UP970 in op 4K gezet.
De BD starte op, had beeld, maar nadat ik in het menu van de BD op Play All drukte, begon het beeld allemaal vage grijse/witte pixel te geven en na een tijd (nog geen 1 min) had ik helemaal geen beeld meer vanuit de LG..
Na een paar uit/aan gedaan, weer beeld en kon ik weer in het menu, wellis waar nog steeds grijze/witte pixel in beeld, maar kon hem weer op 1080P zetten.
Was toen gelijk weer goed.

Heeft iemand een Idee?

Kabels zijn degelijk wel 1.4 kabels, maar lijkt er op een bandbreedte issue.?

Versterker die er tussen zit een Marantz SR7010

Edit:

Rechtstreeks is het wel goed > Wat inhoud in een zeer mooi plaatje :9~
Maar even kijken waar het probleem dan zit in de receiver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
@rorie
Gaf alleen aan dat de 1080p wel goed werkte.
4K later ook via een andere kabel.

Echter de TV gaat weer weg, dus is ook niet meer van toepassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
Waarom gaat de tv weer weg?
Renegade666 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:41:
@rorie
Gaf alleen aan dat de 1080p wel goed werkte.
4K later ook via een andere kabel.

Echter de TV gaat weer weg, dus is ook niet meer van toepassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
rorie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:11:
Waarom gaat de tv weer weg?

[...]
Motion gebeuren irriteert mij.
En BFI was helaas geen oplossing.
Wat ik helaas wel jammer vind. Want als ik nu weer op mijn plasma kijk, was het echt een stuk beter beeld😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
Iemand hier die ook problemen heeft of had met het afspelen van m2ts bestanden met externe ondertiteling vanaf een externe USB schijf met deze speler? Embedded ondertiteling werk zoals het zou moeten maar zodra ik de ondertiteling kies die afkomstig is van het srt bestand loopt het niet lekker. Deze is vaak kort of helemaal niet zichtbaar, niet vloeiend zeg maar.

Iemand met dezelfde ervaring en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb nog steeds een gek probleem met deze speler.

Ik krijg pas beeld op mijn tv (LG OLED C7) als ik er een schijfje in doe. En... dan kun je geen firmware upgraden.
Sowieso reageert dat ding vreemd... Als ik m inschakel gaat de lade even heel kort open en dicht.

De speler is met twee HDMI kabels verbonden met zowel de tv als mijn versterker (deze heeft geen HDR passthrough, vandaar apart).

Meer mensen hier met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Nyarlathotep, dat lijkt mij geen normaal gedrag. Misschien toch eens contact met LG opnemen betreffende deze ervaringen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

hardware-lover schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:06:
@Nyarlathotep, dat lijkt mij geen normaal gedrag. Misschien toch eens contact met LG opnemen betreffende deze ervaringen?
Ik ben er al achter.

Ik heb de speler op een andere HDMI poort geprikt in de tv en toen werkte het probleemloos.
Even verder gekeken; het kwam door de HDMI deep colour setting. Als deze aan staat, geeft de speler geen beeld totdat er DV of HDR materiaal wordt afgespeeld (Netflix starten of een 4K disc er in).

Het suffe is nu dat het Netflix menu er niet uit ziet, met een hoop paars en groen. Als ik content ga afspelen is dit netjes in 4K met HDR.

Een nieuw probleem: Beeld en geluid lopen niet synchroon. Dit omdat het geluid naar de versterker gaat, en het beeld direct naar de tv. Omdat de 4K speler geen audio settings heeft, zal ik e.e.a. moeten tweaken in de versterker. Maar ik wacht denk ik gewoon op mijn nieuwe Denon die wél HDR en DV passthrough heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Nyarlathotep, ik heb de speler op een HDMI poort zitten waarbij Deep Color altijd actief is, anders geen HDR, en heb direct beeld bij aanzetten. Daar kan het dus eigenlijk niet inzitten zou je denken. HDMI kabel mogelijk niet geheel geschikt?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

hardware-lover schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:12:
@Nyarlathotep, ik heb de speler op een HDMI poort zitten waarbij Deep Color altijd actief is, anders geen HDR, en heb direct beeld bij aanzetten. Daar kan het dus eigenlijk niet inzitten zou je denken. HDMI kabel mogelijk niet geheel geschikt?
De TV schakelt Deep Colour automatisch in (popup komt in beeld), en volgens mij later ook weer uit als ik klaar ben met kijken.
Snappen doe ik het nog steeds niet... Ik denk dat deze speler ook een beetje een miskoop is, op AVForums en blu-ray.com lees ik ook veel over rare problemen met deze (toch wel budget) speler.

Ik wacht mijn nieuwe versterker nog even af, en als het dan nog ellende is kan ik altijd garantie claimen. Omdat ik wel gewoon 4K discs kan kijken is er verder ook niet veel aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Nyarlathotep, de tv schakelt automatisch over naar HDR, dat is de popup die ik te zien krijg op mijn tv (Oled 950V). De HDMI poort staat dan ingesteld op Deep Color. Bij geen HDR beeld, geen popup te zien dan.

Ik heb overigens met mijn opstelling, waarbij audio ook rechtstreeks naar de receiver gaat, geen lipsync problemen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Die van mij begint ook soms wazig te doen. Als ik uhd schijfjes draai, dan word het soms na ongeveer 1:30 uur, te veel voor hem. Krijg dan een deel van beeld in wazige kleuren/beeld d ecode error zeg mar, en loopt het beeld vast.. speler reageert dan nog wel gewoon. Dus op stoppen en dan weer afspelen en verder gaan waar hij was is geen issue. Het vreemde is dat het niet gebeurd bij gewone blurays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

hardware-lover schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:15:
@Nyarlathotep, de tv schakelt automatisch over naar HDR, dat is de popup die ik te zien krijg op mijn tv (Oled 950V). De HDMI poort staat dan ingesteld op Deep Color. Bij geen HDR beeld, geen popup te zien dan.

Ik heb overigens met mijn opstelling, waarbij audio ook rechtstreeks naar de receiver gaat, geen lipsync problemen.
Inmiddels een nieuwe versterker (Denon X2500H) en de speler nu met gewoon één HDMI kabel aan de versterker gehangen. HDMI staat uiteraard op passthrough.

En nog steeds is die speler gek aan het doen. Als ik Deep Colour op de tv áán heb staan krijg ik geen beeld totdat ik op goed geluk de film weet te starten. Maar ook dan niet altijd...
Zet ik Deep Colour uit, dan krijg ik wél gewoon het menu van de speler te zien.
Als ik dan een film start, komt mijn tv (LG Oled) met de melding dat ik voor betere weergave Deep Colour aan moet zetten. Dit doe ik dan meteen, en de film speelt af...

Het lijkt er op dat het menu van de speler gewoon niet zichtbaar is als Deep Colour aan staat?
Ik snap er helemaal niks van en overweeg deze in mijn ogen enigszins kansloze UHD speler van de hand te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Nyarlathotep, ik heb de speler anders aangesloten staan dan jij nu hebt. Indien ik Deep Color aanzet op HDMI2 (receiver poort), dan geeft mijn kabel decoder problemen en laat geen beeld zien. Daarom gaat mijn UP970 rechtstreeks naar de TV en (HD)audio naar de receiver. Hierdoor heb ik geen enkel probleem met het apparaat en mis ik ook niets naar mijn idee.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

hardware-lover schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:52:
@Nyarlathotep, ik heb de speler anders aangesloten staan dan jij nu hebt. Indien ik Deep Color aanzet op HDMI2 (receiver poort), dan geeft mijn kabel decoder problemen en laat geen beeld zien. Daarom gaat mijn UP970 rechtstreeks naar de TV en (HD)audio naar de receiver. Hierdoor heb ik geen enkel probleem met het apparaat en mis ik ook niets naar mijn idee.
Zo had ik het ook met mijn vorige receiver, omdat deze geen HDR passthrough ondersteunde. Dus één kabel direct naar de tv, en één voor audio naar de receiver. Maar toen had ik dus exact hetzelfde probleem als ik nu heb.

Ik heb zojuist weer gespeeld met de settings maar geen resultaat.
Sterker nog: Als ik HDMI Deep COlour uit zet, ziet de Netflix app op de UP970 er niet uit. Kleuren zijn helemaal van slag met veel paars.

Ik ga een reparatieverzoek indienen en kijken wat LG kan doen want dit deugt gewoon niet. Ik typ dit nu vanaf mijn HTPC met Deep Colour áán op de HDMI poort van de tv. Ik denk dat ik een maandagochtend model heb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Ik heb mijn LG weer heel snel verkocht. En heb daar een Panasonic UB824 gekocht. wel wat duurder, maar (in mijn ogen) vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
Duw ik een uhd schijf van fantastic beasts erin, geeft mijn up970 schijf fout aan en werpt ‘m weer uit. Alle overige schijfjes uhd of bluray of dvd werken zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus5
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:44
Wat ik nog niet helder heb is of deze speler wel DVD's uit verschillende regio's afspeelt. Ik heb er nog een boel uit regio 4 (van de tijd dat ik in Australië woonde). Ik wil deze wel kunnen afspelen.
Iemand die hier helderheid over kan verschaffen?

Almere, 10230 Wp, ZZW, 36°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
tinus5 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:47:
Wat ik nog niet helder heb is of deze speler wel DVD's uit verschillende regio's afspeelt. Ik heb er nog een boel uit regio 4 (van de tijd dat ik in Australië woonde). Ik wil deze wel kunnen afspelen.
Iemand die hier helderheid over kan verschaffen?
Standaard kan deze speler dat niet aan, maar hier http://www.stegen.com/nl/6-multiregio-blu-ray-spelers kun je diverse regiovrije spelers krijgen...ultra hd schijfjes zijn altijd regiovrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

harley2009 schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:20:
Ik heb mijn LG weer heel snel verkocht. En heb daar een Panasonic UB824 gekocht. wel wat duurder, maar (in mijn ogen) vele malen beter.
Mijn LG is ondertussen retour Amazon Spanje voor een creditering. Ik had de machine opgestuurd naar CE repair en die meldden mij dat ie niet meer kan worden gerepareerd.
Crediteren konden zij niet want het apparaat komt van buiten de Benelux. Gelukkig vergoedt Amazon het volledige aankoopbedrag + verzendkosten.

Nu kijk ik ook naar een nieuwe speler. Één ding is zeker: Geen goedkoop flutspelertje meer.
Vanaf dag 1 had ik al weinig vertrouwen in die LG omdat de bouwkwaliteit ook niet je van het is.

Is die UB824 een goed alternatief? Voorwaarde is dat de speler zowel DV als HDR materiaal slikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Nyarlathotep schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:35:
[...]

Mijn LG is ondertussen retour Amazon Spanje voor een creditering. Ik had de machine opgestuurd naar CE repair en die meldden mij dat ie niet meer kan worden gerepareerd.
Crediteren konden zij niet want het apparaat komt van buiten de Benelux. Gelukkig vergoedt Amazon het volledige aankoopbedrag + verzendkosten.

Nu kijk ik ook naar een nieuwe speler. Één ding is zeker: Geen goedkoop flutspelertje meer.
Vanaf dag 1 had ik al weinig vertrouwen in die LG omdat de bouwkwaliteit ook niet je van het is.

Is die UB824 een goed alternatief? Voorwaarde is dat de speler zowel DV als HDR materiaal slikt.
Ja deze slikt dat, Ben zeer tevreden over deze speler. Kost wel iets meer. maar ook netflix in dolby vision en HDR10(+) atmos. is tevens ook een mediaplayer..
Pagina: 1 2 3 Laatste