Of ze denken weer zo'n clone
Als ze dat over je denken ligt dat eerder aan de persoon
Ik heb zelf nog nooit een vraag gehad of iets nep was

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik snal wat je bedoelt maar let er wel op dat de camera en de back niet de zelfde tint zijn, de camera is zwart de backplate donkergrijs.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:59:
[...]
Ja keuzes.
Ik ben voor Space Grey gegaan.
Het is dan meer 1 geheel met de camera etc.
Vind ook de Chrome rand wat kermis achtig bij de zilveren.
Nogmaals persoonlijke mening hé.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Jeetje ben je nou echt serieus ?Famous schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:08:
[...]
Als ze dat over je denken ligt dat eerder aan de persoon![]()
Ik heb zelf nog nooit een vraag gehad of iets nep was
Ik koop hem gewoon omdat IK hem mooi vindt en niet om wat andere denken.
Het gaat weer weinig over de iPhone X...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja zoals jouw berichtcarpebios schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:16:
Tuurlijk niet..Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:09:
[...]
Jeetje ben je nou echt serieus ?
Ik koop hem gewoon omdat IK hem mooi vindt en niet om wat andere denken.
Beetje sarcasme om de tijd te overbruggen.
Post anders nog een filmpje die we al 3x gezien hebbencarpebios schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:16:
Valt gewoon nog weinig te discussiëren zonder het ding in handen te hebben.
Blij zijn voor iemand dat hij iets moois heeft gekocht, dat snap ik nog. Maar compliment geven? "Wow, wat ben jij goed in geld uitgeven"Famous schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:04:
Gaan mensen vragen erna, wow zeggen, complimentjes geven
Over de telefoon natuurlijkcerberusss schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:31:
[...]
Blij zijn voor iemand dat hij iets moois heeft gekocht, dat snap ik nog. Maar compliment geven? "Wow, wat ben jij goed in geld uitgeven"
"Mooi scherm" bijvoorbeeld

Nou meer als “Whow goed dat jij gaat voor optimalisatie t.o.v. specs”cerberusss schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:31:
[...]
Blij zijn voor iemand dat hij iets moois heeft gekocht, dat snap ik nog. Maar compliment geven? "Wow, wat ben jij goed in geld uitgeven"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Benieuwd wat ze over de batterij gaan zeggen.
Niet dat het een mooie accu is... tenslotte zie je ‘m nietsvenn15 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:48:
Benieuwd wat ze over de batterij gaan zeggen.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Er zat toch een L vormige accu in voor het eerst?Toppe schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:49:
[...]
Niet dat het een mooie accu is... tenslotte zie je ‘m niet
GrapjasToppe schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:49:
[...]
Niet dat het een mooie accu is... tenslotte zie je ‘m niet
*kuch* kan het weer ontopic, zonder slow chat?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Nou denk dat ze dat al bij het zien van het scherm doen...Famous schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:04:
[...]
Bij wit weten de buitenstaanders tenminste dat je een X hebt.
Gaan mensen vragen erna, wow zeggen, complimentjes geven.. verzacht de prijs een beetje
Lastig te zien als je aan het bellen bent, dat doen we tenslotte toch met een telefoonmprkooij schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:10:
[...]
Nou denk dat ze dat al bij het zien van het scherm doen...
@Rivanov
FaceID werkt dus wel goed maar je moet er even aan wennen.. ben benieuwd hoe “slecht” de reviews/ervaringen dan worden van mensen.
Hij haalt wel een goed punt aan in het filmpje; je moet weer wennen aan iets dus het is echt vernieuwend.
Jep. En daar ben ik aan toe. Laatste jaren sinds iPhone 6 was het meer van;Famous schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:34:
[...]
Lastig te zien als je aan het bellen bent, dat doen we tenslotte toch met een telefoon![]()
@Rivanov
FaceID werkt dus wel goed maar je moet er even aan wennen.. ben benieuwd hoe “slecht” de reviews/ervaringen dan worden van mensen.
Hij haalt wel een goed punt aan in het filmpje; je moet weer wennen aan iets dus het is echt vernieuwend.
- Doosje open
- Oh leuk nieuwe iPhone
- Oh.. ziet er exact hetzelfde uit als m'n vorige
- Okay, been there done that
En Steven Levy schrijft ook in zijn stuk in Wired, dat Face ID weer zó snel went dat hij ook bij z'n iPad zat te wachten op de unlock middels de camera. Idem met de swipebeweging om terug naar Home te gaan.
Can't wait. Is het al vrijdag?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha, als je hem daarvoor koopt.Famous schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:04:
[...]
Bij wit weten de buitenstaanders tenminste dat je een X hebt.
Gaan mensen vragen erna, wow zeggen, complimentjes geven.. verzacht de prijs een beetje

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Tsja..niks nieuws uiteraard.
Genoeg mensen die producten kopen om er vooral gezien mee te worden.
Kijk bijvoorbeeld naar auto's of kleding.
Voor veel mensen is aanzien (naast status) zeer belangrijk in het leven. (Het vervolgens ontkennen is soms ook wel een bekend bijkomend verschijnsel
On topic:
Nog even vannacht de filmpjes bekeken, waar ik eerst zeer kritisch was rond FaceID, blijkt toch nu nav de diverse filmpjes FaceID gewoon best wel snel is en redelijk goed werkt.
[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 31-10-2017 07:21 ]
Geert1976 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:02:
[...]
Tsja..niks nieuws uiteraard.
Genoeg mensen die producten kopen om er vooral gezien mee te worden.
Kijk bijvoorbeeld naar auto's of kleding.
Voor veel mensen is aanzien (naast status) zeer belangrijk in het leven.
Vanaf 40 seconden...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 35% gewijzigd door overtones op 31-10-2017 07:34 ]
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Ugh, dat was ik vergeten... Zo ging het ook met TouchID, die had ik ook eerder op de iPhone. Zat ik naar m'n iPad te kijken alsof 'ie kapot was.Rivanov schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:14:
En Steven Levy schrijft ook in zijn stuk in Wired, dat Face ID weer zó snel went dat hij ook bij z'n iPad zat te wachten op de unlock middels de camera
Al geplaatst.
Aangepast. Die ander nog niet toch
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Met een shitload aan lelijke covertjes:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eYEf5cltOc4]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eYEf5cltOc4]
Haters everywhere but I don’t really care
Of te wel, er moet snel een RED variant komen!matthijst schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:53:
[video]
Nu zie ik wel het hoesje in product RED, maar hoe zal dit werken met draadloos opladen?
Je hebt het hoesje en dan het punt voor de lader (die wil ik onder iets bouwen in de auto) zal al snel te dik worden denk ik?

[ Voor 36% gewijzigd door Famous op 31-10-2017 08:03 ]
Alle (Apple) hoesjes werken met draadloos opladen.Famous schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:55:
[...]
Of te wel, er moet snel een RED variant komen!
Nu zie ik wel het hoesje in product RED, maar hoe zal dit werken met draadloos opladen?
Je hebt het hoesje en dan het punt voor de lader (die wil ik onder iets bouwen in de auto) zal al snel te dik worden denk ik?
[afbeelding]
Dat snap ik, is ook te zien in het filmpje.martijnmartijn schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:11:
[...]
Alle (Apple) hoesjes werken met draadloos opladen.
Maar ik wil iets in de auto bouwen (onder een stukje plastic) en vraag me af of het dan ook nog werkt.
Is het alleen afhankelijk van de afstand?
Ja het valt mij ook alles mee. Aan de andere kant, het zou ook niets voor Apple zijn om een half c.q. slecht werkend systeem in een toestel te plaatsenFamous schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:34:
[...]
@Rivanov
©2004
Wat voor “animatie” zit er in de rechter bovenhoek van het scherm?matthijst schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:53:
[video]
Op bijv 11seconden zie je het
[ Voor 5% gewijzigd door smoken op 31-10-2017 08:31 ]
Hahaha, vind die reacties ook altijd wel geinig hoor. Was nog leuker toen Duitsland eerder was dan NL en ik met een Duits adresje dus 3-4 weken voor NL de nieuwe iPhone in mijn handen had :-)
Wtf. Je gaat er toch geen hoesje omheen doen? Dan ziet niemand meer dst je een X hebt hahaha. 😉Famous schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:55:
[...]
Of te wel, er moet snel een RED variant komen!
[afbeelding]
Maar inbouwen in de auto is een slim idee. Ik heb in de BMW daar ook een perfect plekje voor.
Edit: Dit is eigenlijk ook briljant: https://www.amazon.com/gp..._2407770011_t2_B01MSHL5T8
[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 31-10-2017 08:39 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Lock icoontje?smoken schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:31:
[...]
Wat voor “animatie” zit er in de rechter bovenhoek van het scherm?
Toch niet,

[ Voor 11% gewijzigd door deBennie op 31-10-2017 08:41 ]
ziet er volgens mij uit als een soort van Instellingen icoontje
Kijk daar hebben we dit prachtige topic voor. Hoop mooie tips daar.Tylen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Wtf. Je gaat er toch geen hoesje omheen doen? Dan ziet niemand meer dst je een X hebt hahaha. 😉
Maar inbouwen in de auto is een slim idee. Ik heb in de BMW daar ook een perfect plekje voor.
Edit: Dit is eigenlijk ook briljant: https://www.amazon.com/gp..._2407770011_t2_B01MSHL5T8
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Daat zit het bedieningspaneel verstopt..smoken schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:31:
[...]
Wat voor “animatie” zit er in de rechter bovenhoek van het scherm?
[ Voor 5% gewijzigd door Sinus_rhythm op 31-10-2017 08:46 ]
Ik gebruik nooit hoesjes, gruwelijk hekel aan. Zowel harde als rubberenTylen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Wtf. Je gaat er toch geen hoesje omheen doen? Dan ziet niemand meer dst je een X hebt hahaha. 😉
Maar dit is wel een telefoon dat ik denk misschien handig
Opzich leuk ding van je link maar dan kan ik Spotify niet easy bedienen, stuurwielbediening werkt niet samen met Spotify..
Had dan ook een echt auto gekocht hier werkt het top. 😉 Maar idd. Heb hem liever ook anders.Famous schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:45:
[...]
Ik gebruik nooit hoesjes, gruwelijk hekel aan. Zowel harde als rubberen
Maar dit is wel een telefoon dat ik denk misschien handig
Opzich leuk ding van je link maar dan kan ik Spotify niet easy bedienen, stuurwielbediening werkt niet samen met Spotify..
Nu weer ontopic. Excuus
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Zie net op RTL Z dat die pipo van Bright.nl vanavond om 20:00 op facebook live de X gaat testen als eerste nederlander die ‘m heeft. Al kan ik die gozer echt niet luchten of zien, wellicht toch ff kijken.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Haha, sowieso niet de eerste. Ik ken iemand die heeft hem al, maar die mag geen er nog niets over publiceren.crazylegs schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:50:
Zie net op RTL Z dat die pipo van Bright.nl vanavond om 20:00 op facebook live de X gaat testen als eerste nederlander die ‘m heeft. Al kan ik die gozer echt niet luchten of zien, wellicht toch ff kijken.
Hij zei eerste, niet enige. Kan dus gewoon zijn dat hij wel de eerste is en de gene die jij kent de tweedeJumpman schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:00:
[...]
Haha, sowieso niet de eerste. Ik ken iemand die heeft hem al, maar die mag geen er nog niets over publiceren.
Valt me op dat de Apple kont-likkende iCulture nog steeds geen hands on heeftcrazylegs schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:50:
Degene die ik ken werkt bij Apple Corporate.Khayma schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:03:
[...]
Hij zei eerste, niet enige. Kan dus gewoon zijn dat hij wel de eerste is en de gene die jij kent de tweede
Toch al wel wat apps (al zijn het kleinere spelers als Soundhound/Kittyhawk/Speedsmart), die in de update aangeven te hebben bijgewerkt voor de iPhone X. Dan zou je toch denken dat grote spelers (die vaak niet veel details in hun update log zetten) er vrijdag ook wel klaar voor zijn..?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Als je gebruikersgroep erg groot is, en de App is erg belangrijk voor je bedrijf, dan wil je gewoon heel veel testen en geen negatieve ervaringen. Dus logisch dat dit langer duurt.SmithNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:33:
Toch al wel wat apps (al zijn het kleinere spelers als Soundhound/Kittyhawk/Speedsmart), die in de update aangeven te hebben bijgewerkt voor de iPhone X. Dan zou je toch denken dat grote spelers (die vaak niet veel details in hun update log zetten) er vrijdag ook wel klaar voor zijn..?
check op 1m30sec
echt mooi, hoe smooth en vooral snel FaceID (en het unlocken) bij die griet werkt.. I like a lot!
YouTube: My iPhone X Experience - Here's What You Should Know.
ja ja, dit filmpje is al voorbij gekomen
...ging mij meer even om de snelheid van FaceID aan te tonen
echt mooi, hoe smooth en vooral snel FaceID (en het unlocken) bij die griet werkt.. I like a lot!
YouTube: My iPhone X Experience - Here's What You Should Know.
ja ja, dit filmpje is al voorbij gekomen
[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 31-10-2017 09:55 ]
Unboxing van MKBHD:
Marques is behoorlijk positief over face-id (komt op mij zeer soepel over..) en het scherm, maar uitgebreide review volgt uiteraard nog.
Marques is behoorlijk positief over face-id (komt op mij zeer soepel over..) en het scherm, maar uitgebreide review volgt uiteraard nog.
[ Voor 103% gewijzigd door SmithNL op 31-10-2017 11:35 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Nice one! Ik word steeds blijer van de keuze voor de silver.SmithNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:01:
Unboxing van MKBHD: YouTube: Apple iPhone X Unboxing!
Dat is inderdaad veel sneller dan ik dacht. Eigenlijk gaat het zó snel, dat het gemakkelijker dan TouchID lijkt.Geert1976 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:48:
ging mij meer even om de snelheid van FaceID aan te tonen
Precies dat! En waar ik zelf nog wel eens moeite mee had/heb bij m'n 6plus en nu de 7 plus, is dat wanneer je ietwat natte handen hebt, of bijvoorbeeld iets vettigs hebt gegeten, dat touch id dan ook niet echt altijd lekker werkt.cerberusss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:09:
[...]
Dat is inderdaad veel sneller dan ik dacht. Eigenlijk gaat het zó snel, dat het gemakkelijker dan TouchID lijkt.
Zelfde gevoel hier. Waar ik eerst twijfelde aan FaceID, word ik nu enthousiastercerberusss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:09:
[...]
Dat is inderdaad veel sneller dan ik dacht. Eigenlijk gaat het zó snel, dat het gemakkelijker dan TouchID lijkt.
Yep, met name als je obsessief handen wast, of net koffie hebt gezet, of de keuken net opruimde enz.crazylegs schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:11:
wanneer je ietwat natte handen hebt
Plus ikzelf bij mijn 6 Plus heb, is dat TouchID doordeweeks overdag vaak niet lekker werkt. Kennelijk zijn mijn vingertoppen nét iets vochtiger omdat ik het warmer heb gedurende een werkdag.
Tof filmpje!SmithNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:01:
Unboxing van MKBHD: YouTube: Apple iPhone X Unboxing!
Leuk ook die willekeurige overige attributen op het bureau

©2004
11u was duidelijk einde embargo..
The Verge
Wired [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gArx4XTwAi4]
The Verge
Wired [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gArx4XTwAi4]
[ Voor 70% gewijzigd door SmithNL op 31-10-2017 11:23 ]
cerberusss schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:14:
[...]
Yep, met name als je obsessief handen wast, of net koffie hebt gezet, of de keuken net opruimde enz.
Plus ikzelf bij mijn 6 Plus heb, is dat TouchID doordeweeks overdag vaak niet lekker werkt. Kennelijk zijn mijn vingertoppen nét iets vochtiger omdat ik het warmer heb gedurende een werkdag.
offtopic:
dan moet je niet zo hard werken
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Voor het eerst dat ik reachability zie. Vanaf 1.45
Ik ben ZZP'erToppe schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:15:
De iPhone X Silver wordt door Apple gepresenteerd als hun hero-device.
Ben benieuwd of dat bij deze release de SpaceGray van de troon gestoten gaat worden door Silver qua verkoop
Ben benieuwd of dat bij deze release de SpaceGray van de troon gestoten gaat worden door Silver qua verkoop
[ Voor 3% gewijzigd door Wootism op 31-10-2017 11:19 ]
Komt de iPhone X standaard met 11.1?
Ik hoor dit soort vragen best vaak. Maar wat maakt het uit?Splinter Cell schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:20:
Enkel als iOS 11.1 vandaag ook vrijkomt voor iedereen. Als 11.1 deze week nog niet verschijnt zal ook de iPhone X hier nog niet over beschikken.Splinter Cell schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:20:
Goed filmpje van iMore/Rene Ritchie. Opvallend wat hij rond de twee-en-een-halve minuut zegt: FaceID kan slechts 1 gezicht onthouden, in tegenstelling tot TouchID (vijf vingers).thomastvd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:17:
Voor het eerst dat ik reachability zie.
Handig excuus voor nieuwsgierige partners die zogenaamd af en toe je iPhone willen gebruiken maar in werkelijkheid door je Whatsapp shit zitten te snorren, en dan toch commentaar geven op de keiharde pr0n charmante acteurs en actrices die je deelt met je vrienden.
Omdat ik best naar iOS 11.1 uitkijk.Wootism schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
Ik hoor dit soort vragen best vaak. Maar wat maakt het uit?
Dat dacht ik al wel.Rivanov schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:23:
[...]
Enkel als iOS 11.1 vandaag ook vrijkomt voor iedereen. Als 11.1 deze week nog niet verschijnt zal ook de iPhone X hier nog niet over beschikken.
Engadget Review: Apple iPhone X, Day 1: The future is surprisingly familiar
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 31-10-2017 11:28 ]
Opvallend dat hij FaceID niet heel goed vindt werken, maar je ziet dat hij expres zijn iPhone ver weg /schuin houd, en dan raar naar beneden moet kijken.SmithNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:15:
11u was duidelijk einde embargo..
The Verge [video]
lijkt me meer dan logisch dat het dan niet werkt
[ Voor 7% gewijzigd door absrnd op 31-10-2017 11:33 ]
Maar al zou hij met 9.1 geleverd worden, dan kan je hem toch altijd updaten?Splinter Cell schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:26:
[...]
Omdat ik best naar iOS 11.1 uitkijk.
Straks lekker bijlezen / kijken!
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 31-10-2017 11:34 ]
Voor de mensen die al deze reviews hebben bekeken, wat is de algemene impressie ?
Dan bedoel ik vooral : Face ID, de camera, portret modus zoveel beter dan op de 7+ ?
Ik kan niet meer wachten tot vrijdag!
256Gb silver it is! ;-)
PS : waarom is IOS11.1 zo gevraagd ? ;-)
Dan bedoel ik vooral : Face ID, de camera, portret modus zoveel beter dan op de 7+ ?
256Gb silver it is! ;-)
Omdat 11.0 buggy as hell is.Icaru schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:37:
Voor de mensen die al deze reviews hebben bekeken, wat is de algemene impressie ?
256Gb silver it is! ;-)
Ze hebben allemaal nog maar erg weinig tijd gehad..Icaru schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:37:
256Gb silver it is! ;-)
- Camera geeft gelijke resultaten aan iPhone 8+, erg goed.
- Front camera goed en snel
- Scherm prachtig, maar niet volledig bezel-vrij. Notch went snel
- Lang niet alle apps up-to-date
- FaceID werkt prima, apps die nu werken met TouchID werken ook met FaceID.
Nou de eerste reviews die ik heb gezien slaan echt totaal nergens op.Icaru schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:37:
256Gb silver it is! ;-)
Zowel Wired als The Verge hebben hun review super gehaast geüpload waardoor je een zeer matige impressie krijgt....
En met name The Verge spendeert een halve minuut om uit te leggen waarom dat zo is .....Wootism schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:40:
[...]
Nou de eerste reviews die ik heb gezien slaan echt totaal nergens op.
Zowel Wired als The Verge hebben hun review super gehaast geüpload waardoor je een zeer matige impressie krijgt....
Heb je wel gekeken?
yupovertones schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
En met name The Verge spendeert een halve minuut om uit te leggen waarom dat zo is .....
Heb je wel gekeken?
Je bedoelt dat de FaceID "zeer matig" werkt in de Verge preview en dat wil je niet horen?Wootism schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:40:
Uhm nee, gewoon dat het gehaast is en ik beide partijen normaal juist prijs om hun uitgebreide reviews.catchingfire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:57:
[...]
Je bedoelt dat de FaceID "zeer matig" werkt in de Verge preview en dat wil je niet horen?
Maar ik snap dat 24uur te kort is om dit voor elkaar te krijgen.
The Verge wat door Android fans ook wel iVerge wordt genoemdWootism schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:40:
[...]
Ik ben zelf overigens van mening dat hun reviews wel gebalanceerd zijn en juist erg gericht zijn op de consument(eind gebruiker) ipv de rauwe, platte, ingezoomde specs. In hun reviews zit altijd een duidelijke "wat kun je verwachten" bij dagelijks gebruik onderdeel.
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 31-10-2017 12:14 ]
wat ik met de Samsung S8 ook al buiten in vol daglicht, of sterker nog met zon OP je scherm, ervaarde met de iris scanner. Het werkte 8 van de 10 keer gewoon niet in 1 of 2 pogingen en nog slechter als je al lopende je telefoon wilde unlocken.
En dat zegt die kerel van The Verge dus ook in zijn review over FaceID.
FaceID werkt zeer matig buiten in vol daglicht, in de zon, of bijv in een winkel/gebouw met veel licht, aldus de reviewer.
Ongetwijfeld zal Apple in toekomstige updates FaceID finetunen.
Bedankt voor alle youtube/review linkjes...heerlijk voer van de rest van de middag, heb er nog een paar te gaan
#hyped
En dat zegt die kerel van The Verge dus ook in zijn review over FaceID.
FaceID werkt zeer matig buiten in vol daglicht, in de zon, of bijv in een winkel/gebouw met veel licht, aldus de reviewer.
Ongetwijfeld zal Apple in toekomstige updates FaceID finetunen.
Bedankt voor alle youtube/review linkjes...heerlijk voer van de rest van de middag, heb er nog een paar te gaan
#hyped
[ Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 31-10-2017 12:23 ]
Ik krijg hier echt hoofdpijn van... wat een aanstellerij.
Haha deze review vond ik dan weer wel interessant / leuk om naar te kijkenozothebozo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:22:
[...]
ik heb die gelijk na 10 seconden weggeklikt....leuk voor meisjes van 12 wellicht.ozothebozo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:22:
[...]
Hoezo express? Het lijkt me gewoon een normale houding. Hij heeft ook aan dat het binnen of op donkere plekken beter werkt.absrnd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Opvallend dat hij FaceID niet heel goed vindt werken, maar je ziet dat hij expres zijn iPhone ver weg /schuin houd, en dan raar naar beneden moet kijken.
Maar op plekken met licht (winkel / daglicht) niet tot niet goed.
< dit stukje webruimte is te huur >
Matthew van TechCrunch is dan weer wel zeer positief over FaceID.
https://techcrunch.com/20...one-x-goes-to-disneyland/
https://techcrunch.com/20...one-x-goes-to-disneyland/
Mwoah, zou idd kunnen komen door de angle. Maar hij weet het zelf ook niet zeker. Wellicht wordt dit geadresseerd in de review. Je kon vragen stellen in de comments, heb hem daar gesteld.absrnd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Opvallend dat hij FaceID niet heel goed vindt werken, maar je ziet dat hij expres zijn iPhone ver weg /schuin houd, en dan raar naar beneden moet kijken.
NOSIG
Mark van Tom's Guide geeft ook in zijn review aan, al lopende heeft FaceID moeite met je gezicht herkennen.
https://www.tomsguide.com/us/iphone-x,review-4800.html
https://www.tomsguide.com/us/iphone-x,review-4800.html
Lance van Mashable is ook zeer te spreken over FaceID, met name hoe je nog vlotter je telefoon kan unlocken:
''Here’s how I do with the iPhone X. I pick up the phone and swipe my finger up from the bottom edge of the screen. In the time it takes to do that, the iPhone X’s Face ID system has already read my face and approved it as the one registered with the phone''
dat gaan we dus vooral zelf eens goed uitproberen aankomende vrijdag!
''Here’s how I do with the iPhone X. I pick up the phone and swipe my finger up from the bottom edge of the screen. In the time it takes to do that, the iPhone X’s Face ID system has already read my face and approved it as the one registered with the phone''
dat gaan we dus vooral zelf eens goed uitproberen aankomende vrijdag!
Eerste review van mkbhd - de front camera foto's in vergelijking met de Pixel 2 vallen me erg tegen - veel meer detail op de Google foto's. Vanaf minuut 4:20 ergens mocht je de rest willen skippen.
[ Voor 9% gewijzigd door ZiSE op 31-10-2017 12:36 ]
Al met al wisselende ervaringen met face ID dus. De één vindt het flawless, de ander heeft soms moeite. Wordt dus een kwestie van zelf uitproberen.
NOSIG
De enige review die er écht toe doet is die van jezelf inderdaad....helemaal mee eens!_Christiaan_ schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:36:
Al met al wisselende ervaringen met face ID dus. De één vindt het flawless, de ander heeft soms moeite. Wordt dus een kwestie van zelf uitproberen.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de reactie van de eigenaren hier vanaf vrijdag. Geeft ook wel een goed beeld denk ik. Wellicht een polletje tzt?_Christiaan_ schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:36:
©2004
Verwijderd
Met name in de zomer met volle zon vrees ik dat Face ID niet goed gaat werken..
Apple toch.. had toch een vinger print op de achterkant precies op het Apple logo gedaan..
Apple toch.. had toch een vinger print op de achterkant precies op het Apple logo gedaan..
Ben ik ff blij dat ik voor de 8 ben gegaan 
Maar zonder dollen, denk dat het erg gaaf gaat werken en gaandeweg het beter zal worden door software aanpassingen etc. Daarnaast is eigen ervaring vrijdag het belangrijkste
Maar zonder dollen, denk dat het erg gaaf gaat werken en gaandeweg het beter zal worden door software aanpassingen etc. Daarnaast is eigen ervaring vrijdag het belangrijkste
[ Voor 70% gewijzigd door Jaymone op 31-10-2017 12:44 ]
Het is weer September 2025 :)
wil je een échte (diepgaande) review lezen, pak dan die van Matthew Panzarino van TechCrunch, hij heeft de iPhone X een volle week getest tijdens zijn bezoek aan Disneyland.
Dit in tegenstelling tot de meeste reviewers/journalisten van de techsites, die de iPhone X pas iets van 24 uur in bezit hebben.
Dit in tegenstelling tot de meeste reviewers/journalisten van de techsites, die de iPhone X pas iets van 24 uur in bezit hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 31-10-2017 12:47 ]
Verwacht maar veel positieve reacties.harm12nl schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:39:
[...]
Ik ben wel nieuwsgierig naar de reactie van de eigenaren hier vanaf vrijdag. Geeft ook wel een goed beeld denk ik. Wellicht een polletje tzt?
Ga m'n aankoop niet afbranden natuurlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.