Levering: Afhalen mogelijk vanaf 3-11-17
Lijkt mij toch sterk, maar ach kost niks dus we gaan het zien. Bestelling bij Apple faalde behoorlijk omdat hij om mijn adres vroeg (terwijl ik dat gister avond nog gecontroleerd heb...). Er stond mooi 3 nov, maar nadat ik adres had ingevuld was het al 2-3 weken.
idem hier maar goed dan wachten we maar evenpposthoorn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:02:
Lol heb hem om 9:27 besteld bij MediaMarkt met afhalen in Rotterdam Centrum. In de bevestigingsmail staat dit:
Levering: Afhalen mogelijk vanaf 3-11-17
Lijkt mij toch sterk, maar ach kost niks dus we gaan het zien. Bestelling bij Apple faalde behoorlijk omdat hij om mijn adres vroeg (terwijl ik dat gister avond nog gecontroleerd heb...). Er stond mooi 3 nov, maar nadat ik adres had ingevuld was het al 2-3 weken.
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Goed om jezelf hierover te informeren, dan kun je een weloverwogen beslissing nemenBoeryepes schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:53:
[...]
De reparatieprijzen zijn ook online ... scherm 321 euro, overige 611 euro. Niet normaal meer ...
bron https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing
(hoezeer ze dat zichzelf wijsmaken: dat kunnen mensen helemaal niet, dat weet ik ook wel).
You're either part of the solution or you're part of the problem
EDIT: Laat maar, na een harde reset staat hij er weer in.
[ Voor 24% gewijzigd door PGB83 op 27-10-2017 10:07 ]
ook even gechecked....hier staat de bestelling nog gewoon in de App (gelukkigPeabz21 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:06:
Bij mij is de bestelling ook opeens uit de app verdwenen. 😨 Heb gelukkig nog wel de mail.
EDIT: Laat maar, naar een harde reset staat hij er weer in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb mij gefocust op de apple store, maar ik kon via google de directe link op bol direct benaderen en bestellen. Dat zal zeker wel na 9:15 uur geweest zijn._Christiaan_ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:42:
[...]
Ik ben wel benieuwd, hoe laat kwam hij bij jou beschikbaar bij bol.com? Vond het wel vaag dat hij hier pas 9:07 beschikbaar kwam.
Same here.. is gelijk gegaan met de reservering op m'n ccGeert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:09:
nu staat ook mijn in de App bestelde iPhone X in mijn Bestellingsoverzicht van de Apple website![]()
Same here, toch een beter gevoel heGeert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:09:
nu staat ook mijn in de App bestelde iPhone X in mijn Bestellingsoverzicht van de Apple website![]()
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
En bij mij ook nu! 🤗Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:09:
1 hele week wachten op de bezorging van The Notch ... we can do this!
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 10:13 ]
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Ik zit eventjes mee te lezen en misschien moeten sommige mensen even diep ademhalen, een stapje terug doen en even beseffen dat het slechts om een smartphone gaat. Dit topic begint wel zorgwekkende vormen aan te nemen. Een poll om in te vullen hoe laat je de bevestigingsmail hebt gekregen. Echt, serieus?BobB schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:49:
Even voor mijn/onze interesse:
Een formuliertje om te vragen wanneer je de bevestigingsmail hebt gekregen en welke status je hebt. Na het invullen zie je de uitslag
Via hier!

Nee, waarschijnlijk wordt het pas in rekening gebracht bij afhalen.SNG schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:13:
Is er iemand die heeft gekozen voor afhalen waarbij het gehele bedrag al is gereserveerd van de creditcard?
Ik ook nog niet maar wel bevestiging van bestellingsmoken schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:46:
Hmmmmmm,.... geen reservering bij mij op de CC.
Zelfs geen € 0,-
Het is weer September 2025 :)
Dan LIJKT het er op dat IDEAL orders dus in de wachtrij staan en niet achteraan worden gezet bij bevestiging, want dan zou je nu op 4-5 weken zitten.acst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:10:
iDeal bevestiging binnen, levering 3 november! (bevestiging was om 09:05 binnen).
lijkt me ook (gelukkig).mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:17:
[...]
Dan LIJKT het er op dat IDEAL orders dus in de wachtrij staan en niet achteraan worden gezet bij bevestiging, want dan zou je nu op 4-5 weken zitten.
Verwijderd
Nope, helaas gewoon pech. 4G, wifi niets werkte. Blijkbaar draaide ik gewoon nog op lokale cache....Tylen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:17:
[...]
4G of zakelijke Wifi met een proxy server ertussen?
Alleen incognito werkte..
Nee enkel de €1 checkSNG schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:13:
Is er iemand die heeft gekozen voor afhalen waarbij het gehele bedrag al is gereserveerd van de creditcard?
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Wijzigt datum dan automatisch in je besteloverzicht?Donstil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:52:
[...]
Ja heel vaak. Orders die ervoor geannuleerd worden enz. Dan schuif je op.
(Al blijft het stressen zo, snap ook niet waarom apple zo vaag doet, idea kan gewoon realtime)
ondanks dat mijn iphone7 stuks is wacht tot ik deze van de winkel ga bekijken en gelijk kopen.
ps: de feestdagen komen eraan en denk niet Apple zich kan veroorloven om geen voorraad X uit te brengen dat zijn nochtans de beste verkoop dagen van het jaar!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Echt Wal-ge-lijk..Erik1805 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:19:
Zo, op ebay in Amerika durven ze ook wel![]()
[afbeelding]

Alleen al daarvoor zou ik wachten tot er weer voorrad is. Gun dat soort mensen 0,0
Wel eens van marketing en bewuste schaarste creëren gehoord?JustSys schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:23:
is dit eigenlijk geen PR stunt, het kan toch niet dat zo'n grote multinational zo'n weing voorraad in huis hebben? of doen ze dit express om na te gaan of er nog kinderziekte naar boven komen zoals onlangs met de iPhone 8 (plus)
ondanks dat mijn iphone7 stuks is wacht tot ik deze van de winkel ga bekijken en gelijk kopen.
ps: de feestdagen komen eraan en denk niet Apple zich kan veroorloven om geen voorraad X uit te brengen dat zijn nochtans de beste verkoop dagen van het jaar!
Ook niet in je mail? Dat is de enige plek waar ik de leverdatum zie!Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:23:
09:04 betaald met ideal, maar nog geen leverdatum, spannend....
Heb ook nog voor de zekerheid bij de MM besteld. Had het idee dat ik net in hun eerste batch zat, alleen staat er in de mail bevestiging ophalen vanaf 3 nov en tijdens bestelling stond er leverbaar 5-7 dagen (daarna langer dan 2 weken inmiddels). Heb jij een vaste datum staan in je bevestiging?Rivanov schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:56:
[...]
Bij mij staat er afhalen vanaf 3 november. Achja, we zien het wel. Ben sowieso verzekerd van een X op releasedag via Apple.
Heb enkel een SpaceGrey bij Mediamarkt besteld om 'm even te vergelijken met m'n Silver versie die ik bij Apple heb besteld.
Inmiddels ook 2 silicon cases besteld, levering 31 okt
[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 27-10-2017 10:25 ]
Daadwerkelijk problemen met productie. Het is niet in Apple's belang om zo weinig toestellen te hebben en zo'n grote backlog. Het liefst hadden ze hem denk ik ook gewoon samen met de iPhone 8 in september willen leveren als dat mogelijk was geweest.JustSys schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:23:
is dit eigenlijk geen PR stunt, het kan toch niet dat zo'n grote multinational zo'n weing voorraad in huis hebben? of doen ze dit express om na te gaan of er nog kinderziekte naar boven komen zoals onlangs met de iPhone 8 (plus)
Heeft niets met durfen te maken. Het is gewoon vraag & aanbodErik1805 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:19:
[afbeelding]
Check Marktplaats maar...

Hier in Dubai al bod van rond de €2600 gekregen voor een 256GB Silver. 256GB was hier héél schaars.Erik1805 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:19:
[afbeelding]
Dat niet altijd. Je krijgt dan “ineens” een status aanpassing naar “verzending wordt voorbereid”Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:22:
[...]
Wijzigt datum dan automatisch in je besteloverzicht?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb de X 64GB besteld via de t-mobile website met een Unlimited abo (en toestel betaal ik dus niet in maandelijkse kosten af)Roos79 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:49:
[...]
Alleen niet bij T Mobile zelf dan?
En welke?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ja, maar ook alleen om die tijd. Als je te laat bent ben je 'm kwijt.Toppe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:26:
Bij mij staat er afhalen 3 november tussen 17:00 en 17:30, betekend dat dat ik hem dan écht kan afhalen? Of wijzigt dat nog?
Dat veranderd niet meer.Toppe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:26:
Bij mij staat er afhalen 3 november tussen 17:00 en 17:30, betekend dat dat ik hem dan écht kan afhalen? Of wijzigt dat nog?
Dat is niet correct. Dit gaat om web orders die je daar afhaalt. Die blijven 7 dagen in de store. Daarna worden ze terug gestuurd en wordt je order geannuleerd.MelvinW schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:26:
Ja, maar ook alleen om die tijd. Als je te laat bent ben je 'm kwijt.
Dat heeft Apple niet nodig en doen ze ook echt niet. Als de geruchten kloppen leveren ze dit kwartaal ook gewoon veel minder toestellen dan de guidance die ze hebben uitgegeven aan de aandeelhouders. Dus niemand (zeker Apple niet) is blij met deze situatie. Beetje schaarste is goed (je wilt uiteraard wel je release date uitverkocht hebben), grote schaarste is dat niet.bram1984 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:24:
[...]
Wel eens van marketing en bewuste schaarste creëren gehoord?
Heb twee locaties, Haarlem (17:00-17:30) en Amsterdam (19:00-19:30) dus dat moet lukken... was overigens een foutje die tweede.MelvinW schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:26:
[...]
Ja, maar ook alleen om die tijd. Als je te laat bent ben je 'm kwijt.
Hoe zit het met betalen? Zie op Bunq dat er €1 wordt afgeschreven en ook weer wordt bijgeschreven maar het volledige bedrag staat er nog gewoon op.
Betalen in de winkel?
Volledige bedrag wordt afgeschreven wanneer je toestel klaar ligt. Niks om je zorgen over te maken.Toppe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:28:
[...]
Heb twee locaties, Haarlem (17:00-17:30) en Amsterdam (19:00-19:30) dus dat moet lukken... was overigens een foutje die tweede.
Hoe zit het met betalen? Zie op Bunq dat er €1 wordt afgeschreven en ook weer wordt bijgeschreven maar het volledige bedrag staat er nog gewoon op.
Betalen in de winkel?
Ah, klopt inderdaad. Was even vergeten dat Reserveren en Ophalen niet meer bestaat voor NederlandDonstil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:28:
[...]
Dat is niet correct. Dit gaat om web orders die je daar afhaalt. Die blijven 7 dagen in de store. Daarna worden ze terug gestuurd en wordt je order geannuleerd.

Volgens mij hebben wij als IDEAL klanten bijna allemaal nog geen levertijd gehad, ik ook niet. Levertijd stond op 2-3 weken toen ik 9:10 order heb betaald.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:23:
09:04 betaald met ideal, maar nog geen leverdatum, spannend....
Verwijderd
Mail binnen, 3-11Danielson schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:25:
[...]
Ook niet in je mail? Dat is de enige plek waar ik de leverdatum zie!
Heel erg raar misschien. 1159 euro armer, maar toch erg blij dat ik hem volgende week al mag hebben
- Hoe laat heb je order betaald met IDEAL
- Heb je al een bevestiging van betaling binnen met levertijd?
Heeft bij mij vorig jaar met het bestellen van m'n 7 plus bijna een uur geduurd..AiR60 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:30:
Irritant... nog steeds zelfde status met iDeal betaling
09.06 besteld, 09.08 betaald (volgens ideal) verder nog geen levertijd....mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:31:
Vraag aan IDEAL klanten:
Hetzelfde hier. Als media markt levert ga ik de online order cancellen bij AppleNitai schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:24:
Net nog een bij Mediamarkt besteld, afhalen op 3 november in Den Haag! Als dat lukt, dan zeg ik m'n online order bij Apple af.
Mijn app stond offline tot 9:15, dus volledig misgegaan. Ondanks steeds de app geforceerd te sluiten.
Zoek een 256GB SG
Alleen zijn we hier anderhalf uur al verdercrazylegs schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:32:
[...]
Heeft bij mij vorig jaar met het bestellen van m'n 7 plus bijna een uur geduurd..
Nee, heb besteld om 09:04, mailtje is van de zelfde tijd. Zitten oefenen met bestellenJaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:32:
Probeer te achterhalen waardoor ik helaas de eerste levering van 3 nov misliep. Apple Store App constant close/re-open maar zonder resultaat, zowel wifi als 4G. Was de store bij jullie direct om 09.01 live?
Verwijderd
Order: 9:09mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:31:
Vraag aan IDEAL klanten:
Status: Verzendklaar: De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
Haha, is niets nieuws, dit is hier op Tweakers bij wel meer releases.bram1984 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:15:
[...]
Ik zit eventjes mee te lezen en misschien moeten sommige mensen even diep ademhalen, een stapje terug doen en even beseffen dat het slechts om een smartphone gaat. Dit topic begint wel zorgwekkende vormen aan te nemen. Een poll om in te vullen hoe laat je de bevestigingsmail hebt gekregen. Echt, serieus?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De aparte bestelling voor m'n hoesje is hetzelfde trouwens, ook daar is de betaling nog niet verwerkt... AFWACHTEN dus!
Ik zat er ook vanaf 9:01 klaar voor maar de app ging bij mij pas 9:04 online. Ik had alles al klaar staan waardoor ik snel kon afrekenen met cc en 9:05 was de mail met bestelling wordt verwerkt binnen. Kan hem volgens de mail 3 november tussen 18:00 en 18:30 ophalen.Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:32:
Probeer te achterhalen waardoor ik helaas de eerste levering van 3 nov misliep. Apple Store App constant close/re-open maar zonder resultaat, zowel wifi als 4G. Was de store bij jullie direct om 09.01 live?
Nee 09:03 lukte het mij pas via de app.Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:32:
Gelukkig zat ik nog wel in de 1e lichting.
Via 4g besteld.
9:14 neemikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:31:
Vraag aan IDEAL klanten:
Graag ook een privebericht naar mij, ga er niet vanuit maar kan altijd proberen:D Bij mij is het helaas ook fout gegaan..jmetselaars schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:33:
Mocht iemand er ‘teveel’ gereserveerd hebben of niet willen ophalen, dan graag een privebericht.
Mijn app stond offline tot 9:15, dus volledig misgegaan. Ondanks steeds de app geforceerd te sluiten.
Zoek een 256GB SG
Heeft dat dan ook invloed op de bezorgtijd?Scrtz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:35:
Bij iDeal duurt het vaak een paar werkdagen zelfs dacht ik voordat ze je bedrag hebben, dan ga je pas naar de volgende stap.
Verwijderd
Hetzelfde hier. iPhone, iPad apps werkten niet zowel via 4G als wifi.Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:32:
Alleen een incognito scherm werkte om 9:08 (in internet explorer of all places....)
iPhone X voorlopig :Scrtz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:35:
Bij iDeal duurt het vaak een paar werkdagen zelfs dacht ik voordat ze je bedrag hebben, dan ga je pas naar de volgende stap.

Prima, als ze me maar niet dan pas in de wachtrij zetten en over paar dagen melden dat het 6 weken gaat durenScrtz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:35:
Ja dat weet ik dus niet meer zeker, @Famous weet jij dat nog? Jij bestelde eerst ook via iDeal altijd toch? Ik weet iig wel dat ik nooit meer via iDeal betaal nee.liosnel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:36:
[...]
Heeft dat dan ook invloed op de bezorgtijd?
Het duurt vaak enkele uren duren of soms dagen voordat Apple het geld ontvangen heeft.
Dit heeft GEEN gevolgen voor de levertijd. Mochten er alsnog problemen optreden bij je bestelling dan zal Apple (waarschijnlijk per mail) contact met je opnemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Security op 27-10-2017 10:39 ]
Dat is wel bizar ja, ze kunnen toch zien dat de betaling is afgerond?UncleSam schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:37:
Contact gehad met Apple. Het komt erop neer dat je iDeal bestelling annuleren en alsnog een bestelling plaatsen met een Credit Card sneller is. Bizar dit.
Mij werd via support chat verteld dat het niet uit zou moeten maken.... dus ik zou niet meteen je ideal annuleren.UncleSam schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:37:
Contact gehad met Apple. Het komt erop neer dat je iDeal bestelling annuleren en alsnog een bestelling plaatsen met een Credit Card sneller is. Bizar dit.
Nice. Ik begon al lichtelijk te koken van binnen!Security schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:38:
Voor de ideal betalers maak je geen zorgen. De termijn gaat lopen vanaf bestelling.
Het kan vaak enkele uren duren voordat Apple het geld ontvangen heeft.
Dit heeft GEEN gevolgen voor de levertijd. Mochten er alsnog problemen optreden bij je bestelling dan zal Apple (waarschijnlijk per mail) contact met je opnemen.
It's All In The "Mix"
UncleSam probeert gewoon nog een aantal iDeal mensen bang te maken om zelf nog een aantal plaatsen op te schuivenUncleSam schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:37:
Maakt ook niet uit.. Vorig jaar hetzelfde gehad, is me hetzelfde verteld.. verwerking van ideal duurt gewoon langer voordat de klant het ziet, ze zagen toen m'n bestelling al wel.mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:39:
[...]
Mij werd via support chat verteld dat het niet uit zou moeten maken.... dus ik zou niet meteen je ideal annuleren.
Niet doen! Gewoon geduldig afwachten.UncleSam schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:37:
Als je hem tussen 09:01 & 09:10 hebt besteld dan heb je grote kans dat je hem 3 november krijgt
Vanaf 09:11 tot ongeveer 09:45 -> 2 a 3 weken levertijd
Na 09:45 -> 4 a 5 weken levertijd
Edit: ondetussen 5-6 weken levertijd!
[ Voor 3% gewijzigd door Armo op 27-10-2017 10:43 ]
Vaag. Ik kreeg dus te horen dat het een probleem is van verwerken door iDeal zelf.mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:39:
[...]
Mij werd via support chat verteld dat het niet uit zou moeten maken.... dus ik zou niet meteen je ideal annuleren.
Haha, dat doet Apple echt al jaren. De enige normale release die ik heb meegemaakt, is die van de iPhone 8 en we weten allemaal hoe dat komt.acst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:28:
[...]
Dat heeft Apple niet nodig en doen ze ook echt niet. Als de geruchten kloppen leveren ze dit kwartaal ook gewoon veel minder toestellen dan de guidance die ze hebben uitgegeven aan de aandeelhouders. Dus niemand (zeker Apple niet) is blij met deze situatie. Beetje schaarste is goed (je wilt uiteraard wel je release date uitverkocht hebben), grote schaarste is dat niet.
Kijk eens hoe hysterisch iedereen hier tekeer gaat. Dat is exact wat Apple wilt. De iPhone X moet de eerste paar weken (of misschien wel maanden) iets extreem zeldzaams en duurs zijn. De mensen die vanmorgen om 08:59 hun browser zaten te refreshen, gaan echt niet opeens een Android kopen omdat de levering wat langer duurt. Dat zijn de Apple gekkies (niet negatief bedoeld, ik heb zelf ook alles van Apple) die er hoe dan ook eentje gaan kopen. De mensen die dat niet doen die hebben wel even geduld.
Zo bizar als hier heb ik het nog niet eerder gezien.Jumpman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:34:
[...]
Haha, is niets nieuws, dit is hier op Tweakers bij wel meer releases.
Lijkt mij ook!Armo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:41:
[...]
Niet doen! Gewoon geduldig afwachten.
Als je hem tussen 09:01 & 09:10 hebt besteld dan heb je grote kans dat je hem 3 november krijgt
Hmmmm, heb confirmatie mail 09:06 voor 2 64GB Silver en heb toch 2-3 weken levertijdArmo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:41:
[...]
Niet doen! Gewoon geduldig afwachten.
Edit: ondetussen 5-6 weken levertijd!
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Dus niet laten vallenJumpman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:43:
Reparatie prijzen zijn fors: https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing.
Alleen schermreparatie € 321,10Jumpman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:43:
Reparatie prijzen zijn fors: https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing.
Overige schade € 611,10 (!!!)
Pffff!
M.a.w, zorg dat je een goede (inboedel) verzekering hebt!
Dit topic is gesloten.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.