10k lichter, maar ontvang er waarschijnlijk wel 1 op release.
Hier pas 09:06 uur de order er door en levering 3 november 2017.
Ik moest mijn creditcard verifiëren en mijn adres opnieuw invullen. Terwijl ik dit aan het begin van de week allemaal had geactualiseerd.
Ik moest mijn creditcard verifiëren en mijn adres opnieuw invullen. Terwijl ik dit aan het begin van de week allemaal had geactualiseerd.
[ Voor 54% gewijzigd door Jumpman op 27-10-2017 09:16 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bedankt APP en Website die het niet deden. Levering in december.
Hier doet de app het eindelijk! Om 09:13, waauwRivanov schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
Hier doet de app het nog steeds niet... LOL.
Ben ik blij dat ik al m'n devices heb meegenomen.
Man man man wat een stress!! Bij mij ging de app pas 9:10 open. Maar gelukkig toch nog 3 november ophalen in Amsterdam!! Zilver 64GB 🤗
Sorry mensen. Heb het geprobeerd. Continu gerefreshed. App en site. Pas 9.07 online. Toen al 2-3 weken wachttijd. 20 nov.
Helaas. Ook niet besteld want dat heeft voor niemand zin.
De voorspellingen zijn dus waar. Zeer weinig voorraad. Vraag hoog. Degene die m 3 november heeft, is er bevoorrecht en gelukkig.
Helaas. Ook niet besteld want dat heeft voor niemand zin.
De voorspellingen zijn dus waar. Zeer weinig voorraad. Vraag hoog. Degene die m 3 november heeft, is er bevoorrecht en gelukkig.
2 zelfs... weg is je geldS. Oortwijn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:12:
Joepie! 2x iPhone X 256GB ZilverLevering 3 november
De app was doet het nu nog niet dus gelukkig als backup de website kunnen gebruiken
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hoe kan ik nu mijn bestelling volgen eigenlijk? Via de App besteld maar geen mailtje gehad ofzo.
Nou bij de iPhone 8 ging het binnen 30 seconden. Maar de Store werd maar niet vrijgegeven hier. Heel raar.ghstly schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
[...]
Echt zeg. Ik snap niet dat Apple zo'n ongelofelijke kut ervaring kan bieden bij elke launch van een nieuw product.
Je bent wel heel ongeduldig he ? xD Staat gewoon in je account..Malt007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
Hoe kan ik nu mijn bestelling volgen eigenlijk? Via de App besteld maar geen mailtje gehad ofzo.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik kreeg direct een bevestigingsmailMalt007 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
Besteld via bol.com! Kwam pas op de site rond 9:10! Duurde effe een minuutje om de bestelling goed af te ronden. Staat nu: wordt bezorgd op 1 november 
Dat zou pas mooi zijn
Dat zou pas mooi zijn
[ Voor 7% gewijzigd door _Christiaan_ op 27-10-2017 09:15 ]
NOSIG
Inmiddels gelukt via de website. 20-27 november
Werkte niet echt lekker maar iPhone 256GB SG in de pocket op 3 November, helaas wel afhalen maar ach was toch vrij.
Besteld uit nieuwsgierigheid maar pas over 3 weken te leveren. Ga hem maar weer annuleren want eigenlijk wil ik helemaal geen telefoon met een notch
Verwijderd
Kan het nu al njet meer
Ophalen in de stores als je besteld!!
Ben al 15 min in de wacht bij Vodafone
Ophalen in de stores als je besteld!!
Ben al 15 min in de wacht bij Vodafone
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 09:15 ]
Hahahahaaaa!Hanky74 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:14:
Besteld uit nieuwsgierigheid maar pas over 3 weken te leveren. Ga hem maar weer annuleren want eigenlijk wil ik helemaal geen telefoon met een notch
In die 13 minuten dat ik er niet op kwam heb ik besloten dat de X er niet gaat komenghstly schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
[...]
Echt zeg. Ik snap niet dat Apple zo'n ongelofelijke kut ervaring kan bieden bij elke launch van een nieuw product.
Ondertussen gevondenDennusB schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:14:
[...]
Je bent wel heel ongeduldig he ? xD Staat gewoon in je account..
Thx anyway!
Heb die truc wel honderd keer geprobeerd volgens mij, nul resultaat. De website deed het prima.Tylen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
Zou je denken, check de tijd van dit mailtje. De truuk van om de app geforceerd te sluiten en weer te openen.
[afbeelding]
Heb em maar via de Bol.com besteld dan.........
Verwijderd
Nou, besteld. Alle app store apps staan hier nog steeds dicht...
Via een in-cognito browser tab werkte de site plots... Apps werken nog steeds niet....
Nu staat alleen de bestelling op: Verzendklaar De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
Geen idee wanneer die nu binnenkomt
Via een in-cognito browser tab werkte de site plots... Apps werken nog steeds niet....
Nu staat alleen de bestelling op: Verzendklaar De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
Bij mij staat er 0 euro gereserveerd op mijn CC, hoe nu verder?
Die app is ook mooi... moet ik ineens al mn gegevens opnieuw invoeren terwijl toch netjes opgeslagen.. Vervolgens weigert ie mn ABN Amro credit card. Toch maar met iDeal, nu 2-3weken ipv de oorspronkelijke 3 nov.
Ieder bedrijf in de wereld zou problemen hebben als een paar miljoen mensen op hetzelfde moment exact hetzelfde doen op je website, hoe goed geoptimaliseerd en hoe groot de servercapaciteit ook is.ghstly schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
[...]
Duurt even voordat je dat ziet, volgens mij.D4N3_030 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:16:
4G of zakelijke Wifi met een proxy server ertussen?Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:16:
Nou, besteld. Alle app store apps staan hier nog steeds dicht...
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Volgens mij wordt het bedrag bij verzending pas afgeschreven.D4N3_030 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:16:
Dat is puur een check of je CC werkt of nietD4N3_030 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:16:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Met sommige appleid's werkt het, met andere nog niet.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
kan iemand even via de website kijken of zijn zojuist bestelde iPhone X bij de Bestellingen vermeld staat?
bij mij staat er niks noppes nada..terwijl ik wel in de App een bevestiging kreeg van de bestelling, Ook heeft Apple de gebruikelijke €1 van m'n CC gehaald
bij mij staat er niks noppes nada..terwijl ik wel in de App een bevestiging kreeg van de bestelling, Ook heeft Apple de gebruikelijke €1 van m'n CC gehaald
In UAE was 256GB echt binnen minuut uitverkocht. Heb er gelukkig 2 in zilver kunnen scoren. 08:00 ophalen :D!
Dat had ik dus ook. Top!b.jelle schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:16:
Die app is ook mooi... moet ik ineens al mn gegevens opnieuw invoeren terwijl toch netjes opgeslagen.. Vervolgens wijgert ie mn ABN Amro credit card. Toch maar met iDeal, nu 2-3weken ipv de oorspronkelijke 3 nov.
Jongens......russstâââââhg!!!!
Whole lot of stars ***
Bij mij werkten de website en de App Store op de iPhone ook niet. Daarom geprobeerd in Chrome op incognito mode en dat werkte.
Hier via de mediamarkt besteld. Ze zeggen levering binnen 6-7 dagen. Daar maar vanuit gaan dan. Op het moment dat ik er op kon, met 3 verschillende apparaten was levertijd al 20-27 november. Ga zelf 21 november 3 weken met vakantie, dus kon het risico niet nemen.
Besteld via website, zit in sportschool en app werkte niet 😫
2 tot 3 weken ,niet zo erg kan ik eerst reviews afwachten
2 tot 3 weken ,niet zo erg kan ik eerst reviews afwachten
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
had ik ook, via de ipad in de duitse store (zit in daar). kon ik niet verder, ben verdikke nog pissed ook, nergen meer gelukt potver.martijnmartijn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:11:
Blij dat ik niet mee heb gedaan. Ondanks mijn twijfel hier de store nog steeds offline..
no comment
Bol.com zegt levering 1 november, fck jullie allemaaaaaaaaal
Bij mij staat alles er netjes inGeert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:17:
kan iemand even via de website kijken of zijn zojuist bestelde iPhone X bij de Bestellingen vermeld staat?
Same here. In de app staat de bestelling wel bij mijn account, op de website niet.Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:17:
Wel gewoon mail en euro van cc, dus komt wel goed.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Jep, staat er bij mij gewoon bij.Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:17:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
nou volgens mij gaat het redelijk met de voorraad, site zegt nog steeds 2/3 weken. Al die horrorverhalen kunnen de kast in
You and I have memories longer than the road ahead
20-27 nov, helaas gaat mij te weinig opleveren via ebay... dacht ik nou even lekker een vakantie te pakken te hebben...
nah, dan is het te hopen dat sommige bestellingen nog in de diverse accounts bijgeschreven moeten worden
dikke hoop ik
dikke hoop ik
Ik weet al waar het fout is gegaan denk ik. Ik kreeg een scherm met opties om erbij te nemen, en zag rechtsboven niet de betaal knop en was aan het scrollen voor overslaan. Dat heeft mij tijd gekost.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De app deed het niet. Ook niet door de app te killen en te opnieuw aan te zetten. Wat ik deed was , app killen, vliegtuigmodus aan en toen weer uit, app aanzetten, en bam besteld voor ophalen 3 nov.
In die 2 a 3 weken kan er ook een shitload aan nieuwe worden gemaakt natuurlijk.Captain Planet schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:19:
nou volgens mij gaat het redelijk met de voorraad, site zegt nog steeds 2/3 weken. Al die horrorverhalen kunnen de kast in
Whole lot of stars ***
ja, de bestelling staat wel gewoon keurig in mijn account van de Apple Online Store app.....gelukkig!SmithNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:19:
[...]
Same here. In de app staat de bestelling wel bij mijn account, op de website niet.
Wel gewoon mail en euro van cc, dus komt wel goed.
Kreeg ik ook, heb er een leren hoesje bij besteld, die wordt 31 okt geleverdcarpebios schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:20:
Ik weet al waar het fout is gegaan denk ik. Ik kreeg een scherm met opties om erbij te nemen, en zag rechtsboven niet de betaal knop en was aan het scrollen voor overslaan. Dat heeft mij tijd gekost.
Kwam niet online op de website en app. iPad app ook niet, toen wel op de website op de iPad. 2-3 weken levertijd
Dat wordt 3 nov elke dag de store checken of er reserveringen zijn die niet opgehaald zijn.
Dat wordt 3 nov elke dag de store checken of er reserveringen zijn die niet opgehaald zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Nitai op 27-10-2017 09:22 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
bah...levering 3 nov.... zo snel....
Heb al het volledige bedrag als reservering op de cc staan. Apple gaat snel
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Jongens easy het is maar een telefoon
Man man als ik al die vooral lelijke reacties lees
Ik stem echt voor de tijd dat er een min 1 gaat komen

Man man als ik al die vooral lelijke reacties lees

Ik stem echt voor de tijd dat er een min 1 gaat komen
Same here.. Zo jammerNitai schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:21:
Kwam niet online op de website en app. iPad app ook niet, toen wel op de website op de iPad. 2-3 weken levertijd
Hahaha mooi om de berichten hier te volgen. 
Ook al bestel ik zelf geen iphoneX..
hyper hyper!
Ook al bestel ik zelf geen iphoneX..
hyper hyper!
[ Voor 8% gewijzigd door roT- op 27-10-2017 09:22 ]
2 bij de appstore besteld; als twee losse bestelling. 256GB wit en een zwarte. Bij bol.com hetzelfde gedaan en een witte bij belsimpel besteld. Eens kijken welke we als eerste ontvangen 
Bol.com heeft nog steeds 1 november staan.
Kon je nu ook 3 november naar de AppleStore komen, om je geluk te beproeven?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
@Geert1976

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Uhm, ik had het afleveradres aangepast naar mijn werk (ook factuuradres).
Nu zie ik toch dat hij hem weer heeft aangepast naar mijn huisadres.. Kijken of ik dat nog kan veranderen.. Iemand tips?
Nu zie ik toch dat hij hem weer heeft aangepast naar mijn huisadres.. Kijken of ik dat nog kan veranderen.. Iemand tips?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hebben we hem toch iets eerderpjvandesande schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:22:
2 bij de appstore besteld; als twee losse bestelling. 256GB wit en een zwarte. Bij bol.com hetzelfde gedaan en een witte bij belsimpel besteld. Eens kijken welke we als eerste ontvangen
Kan je hem testen en daarna terugsturen?
Ja hier ook het volledige bedragTylen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:22:
Heb al het volledige bedrag als reservering op de cc staan. Apple gaat snel
Dat kun je wel vergeten hahamprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
Hebben we hem toch iets eerder1 november.
Als dat zo voelt, misschien ligt het probleem dan niet alleen bij Apple.ghstly schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:13:
[...]
You're either part of the solution or you're part of the problem
Volgens mij kan je een paar dagen voor levering gewoon een bezorgafspraak maken.Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:22:
Iemand enige ervaring hoe snel IDEAL verwerking is? Ik heb geen leverdatum omdat men 'op bevestiging betaling wacht'.
Ga er maar vanuit dat je hem niet 3 november hebt. Zelfde met de iPhone 6 of 6s toen..mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:23:
Iemand enige ervaring hoe snel IDEAL verwerking is? Ik heb geen leverdatum omdat men 'op bevestiging betaling wacht'.
Correctie...wordt wel direct gereserveerd...Armo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:17:
[...]
Volgens mij wordt het bedrag bij verzending pas afgeschreven.

zelfde hiermikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:23:
Uiteindelijk nog rond 9:12 kunnen bestellen, omdat de store maar niet open ging.
Ik zie
In de bestigingmail staat:
Ik zie
bij mijn bestelling staan, maar de betaling is al via iDeal afgerond..VerzendklaarDe datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
In de bestigingmail staat:
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten..Verzendklaar: De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
Levering: binnen 6 dagen na verzending door Standaardlevering
Zat me gister al te bedenken, dat zou een leuke boeking zijn die Visa mag doen komende dagen.
Ik heb 1 bestelling via de apple website ook nog op 'op bevestiging betaling wacht' staan, om 9:03 besteld. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen.mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:23:
Voor de andere met CC gebruikt. Voor het geval dat dat iets uit zou maken meerdere bestellingen geplaatst met meerdere betalingsmethodes. Kwijt raak ik ze toch wel weer als ik de activiteit hier zo zie
[ Voor 21% gewijzigd door pjvandesande op 27-10-2017 09:25 ]
Bij de MediaMarkt een tweede besteld, ophalen op 3 november en betalen bij ophalen ideaal!
Adem in..adem uit
Het is weer September 2025 :)
Let een beetje op je taalgebruik, dit is niet de bedoeling op Tweakers.
[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 27-10-2017 13:42 ]
KPN website deed het bij mij niet, als ik op de button drukte, gaf het een nullpointer exception. Heb toen maar bij mobiel.nl besteld. Dus hoop dat ik hem alsnog zsm binnen krijg
Er komt vrijdag op de website van Apple ook weer een moment om hem te reserveren voor in de Store toch? Misschien is dat dan mijn kans
bij mij staat er maar 1 reservering voor €0,-Armo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:24:
[...]
Correctie...wordt wel direct gereserveerd...
[afbeelding]
Volgens mij kan je dat voor bestelde artikelen niet meer wijzigen (Is ook een soort beveiliging).Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:22:
Op T-Mobile besteld incl simonly voor €873 om 9.01. Alleen nog geen bevestigingsemail binnen..
hoe is jouw bestelling gegaan!!??Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:24:
Adem in..adem uit
Waarschijnlijk moeten ze bestellingen via de app nog met de website syncen oid..Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:21:
[...]
ja, de bestelling staat wel gewoon keurig in mijn account van de Apple Online Store app.....gelukkig!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
873? Gewoon de inleg die je doet en de rest per maand betalen om zo geen BKR registratie te krijgen?captainleduc schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:25:
Op T-Mobile besteld incl simonly voor €873 om 9.01. Alleen nog geen bevestigingsemail binnen..
Doe eens rustig joh man, dat is een heel ander systeem.slijkie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:24:
[...]
En daar zijn die hufters wel snel mee... daar zijn uiteraard geen fouten mee...
Ja ff wachten tot vanavond. Dan is de drukte weg.Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:22:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Levertijden vallen best goed mee vind ik.
maar hij staat niet in mijn bestel historie niet op de app en niet online. heb wel een mail gehad
Preciessvenn15 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:27:
Levertijden vallen best goed mee vind ik.
eens, maar je hoorde ook verhalen of jan/feb 2018Rudios schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:20:
[...]
In die 2 a 3 weken kan er ook een shitload aan nieuwe worden gemaakt natuurlijk.
wat hebben we geleerd van deze iPhone X pre order:
never trust die f*ck analisten met hun voorspellingen over zware tekorten.
Als je nu besteld, heb je nog maar een levertijd van 2 a 3 weken
never trust die f*ck analisten met hun voorspellingen over zware tekorten.
Als je nu besteld, heb je nog maar een levertijd van 2 a 3 weken
Yup, hier ook besteld, ook nog geen mail gehad.captainleduc schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:25:
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.