Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Afhandeling prijsfout] Leen Bakker halfhoogslaper voor €24

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17-11 21:24

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Leeghoofd21
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:47

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Hij geeft al een 404 nu ;)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +6Henk 'm!

• xoniq
Jammer. Hebben ze snel door. M'n vriendin is 'm nog aan het bestellen :+
Mooie aanbieding, dat dan weer wel.

Ik zei tegen d'r, "bestellen!"
Zij: "Hoezo, we hebben een prima bedje."
Ik: "Nu!"

xoniq wijzigde deze reactie 29-07-2017 20:39 (46%)

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

Acties:
  • +2Henk 'm!

• deathgrunt
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
De cached versie geeft de reguliere prijs weer :

http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=nl

De ad-version (bij Google) de korting...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
xoniq schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:39:
Jammer. Hebben ze snel door. M'n vriendin is 'm nog aan het bestellen :+
Mooie aanbieding, dat dan weer wel.

Ik zei tegen d'r, "bestellen!"
Zij: "Hoezo, we hebben een prima bedje."
Ik: "Nu!"
Weinig kans dat je dit product voor die prijs gaat krijgen. Zoek anders eens op prijsfout op Tweakers, zijn een hoop topics over geweest met goede info hierover :)

• Tarin
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06:42

Tarin

Just plain weird.

Het lijkt erop dat de goedkope dingen uitbereidings/aankledingssetjes zijn van de daadwerkelijke bedden en ze dus de van-prijs fout hebben ingevuld en eventueel de omschrijving zijn vergeten aan te passen. Dikke kans dat je, als je wat krijgt, alleen een pakketje stof in een leuk patroon/formaat geleverd krijgt.

Tarin wijzigde deze reactie 29-07-2017 20:43 (36%)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• xoniq
Ja ze hadden een aanbieding online gezet. Lijkt mij dat dit van 219 naar 240 achtig iets moest gaan.

• xoniq

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Vanuit de search is hij ook nog te vinden en toe voegen aan je mandje: http://www.leenbakker.nl/...ryId=820553&storeId=10653 (even sorteren op prijs)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • +22Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Kansloos dit. Jammer dat mensen niet gewoon even contact opnemen met Leen Bakker dat er een fout op de website staat. :-(

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:06:
Kansloos dit. Jammer dat mensen niet gewoon even contact opnemen met Leen Bakker dat er een fout op de website staat. :-(
Ze hebben hem al van de site gehaald dus het is niet alsof ze het niet weten :P

Nee heb je en ja kan je krijgen, wie weet komt het niet aan maar die dingen zijn standaard toch extreem overpriced

• xoniq
quote:
Wolfboy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:10:
[...]

Nee heb je en ja kan je krijgen, wie weet komt het niet aan maar die dingen zijn standaard toch extreem overpriced
Leen Bakker heeft belachelijk veel marge op hun producten, dit zou bijna de inkoopprijs kunnen zijn. Ken ook zo'n bruidsmode winkel; inkoop paar tientjes, verkoop richting de 1500 euro voor een bruidsjurk. Gouden handel.

En daarnaast, dikke kans dat ze die orders annuleren, maar je weet maar nooit. Heb het eens gehad, ook iets voor 90% korting besteld (uiteraard aannemelijk dat het een fout is) maar toch uitgeleverd omdat ze het een fout van hunzelf vonden. (En goede publiciteit)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

quote:
Wolfboy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:10:
[...]

In dit geval is het nee heb je en ja ga je niet krijgen. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:
Ik heb een titelfix doorgevoerd.

Verder wil ik iedereen (die bestelt heeft) wijzen op Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid // Over prijsfouten bij webshops. Hierin staan wat algemene tips bij prijsfouten.

Yorinn wijzigde deze reactie 29-07-2017 21:40 (7%)

• Moopieboo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 30-10-2018
quote:
xoniq schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Leen Bakker heeft belachelijk veel marge op hun producten, dit zou bijna de inkoopprijs kunnen zijn. Ken ook zo'n bruidsmode winkel; inkoop paar tientjes, verkoop richting de 1500 euro voor een bruidsjurk. Gouden handel.

En daarnaast, dikke kans dat ze die orders annuleren, maar je weet maar nooit. Heb het eens gehad, ook iets voor 90% korting besteld (uiteraard aannemelijk dat het een fout is) maar toch uitgeleverd omdat ze het een fout van hunzelf vonden. (En goede publiciteit)
Bedrijfskosten bestaan natuurlijk niet alleen uit inkoop, denk dan ook nog aan de BTW a 21% die in de prijs zit, en uiteindelijk de inkomstenbelasting als je genoeg winst maakt.
Neemt niet weg dat het idd overpiced is :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:27
Met alle respect wat een prutsers daar bij leenbakker, product is nog steeds te bestellen.. Gewoon via de eigen site..

http://m.leenbakker.nl/m2...ren/bedden/kinderbedden/3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-05 19:31
quote:
beyazz06 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:00:
Met alle respect wat een prutsers daar bij leenbakker, product is nog steeds te bestellen.. Gewoon via de eigen site..

http://m.leenbakker.nl/m2...ren/bedden/kinderbedden/3
Klopt maar eenmaal in de winkelwagen is de prijs weer 319,-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:24
quote:
Moopieboo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:49:
[...]

Bedrijfskosten bestaan natuurlijk niet alleen uit inkoop, denk dan ook nog aan de BTW a 21% die in de prijs zit, en uiteindelijk de inkomstenbelasting als je genoeg winst maakt.
Vergeet de uren paswerk en vermaken niet, daar zitten de echte kosten in, niet het materiaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
Moopieboo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:49:
[...]

Het is een lage maar niet onrealistische prijs imho, zie bijvoorbeeld ook wat je uit China kan halen voor minder dan $20: https://nl.aliexpress.com...tive_id=RS_20170729195340

Wolfboy wijzigde deze reactie 30-07-2017 04:55 (37%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 29-10 19:11
quote:
Wolfboy schreef op zondag 30 juli 2017 @ 04:54:
[...]
Het is een lage maar niet onrealistische prijs imho, zie bijvoorbeeld ook wat je uit China kan halen voor minder dan $20: https://nl.aliexpress.com...tive_id=RS_20170729195340
Een klamboe? :P Niet een stapelbed iig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Misslinz
  • Laatst online: 06-08-2017
quote:
Vibravis schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:13:
[...]

Hmm nee, klopt niet. Blijft gewoon 24 euro, 😉 wat ook niet klopt natuurlijk :-P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:02
quote:
Vibravis schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:13:
[...]

http://m.leenbakker.nl/m2...tale-knight-wit-70x160-cm#

Deze werkt nog steeds...

Acties:
  • +8Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

Did you mean: dataquest

Lekker duurzaam om zoiets te bestellen terwijl je het niet nodig hebt 😖

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
Ik heb een zoontje van bijna 4. Heeft hij een nieuw bed nodig? Nee is het leuk voor hem? Ja. En iets kopen en met winst verkopen is altijd mooi. Doet leenbakker ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AWESOMO 3000
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 15-03 13:33
Ik heb hem zojuist nog gekocht, want via de mobiele website kun je er nog gebruik van maken.
Al denk ik helaas niet dat deze geleverd zal worden, maar je kan het altijd proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Proto X
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 26-02-2018
Gezien er een duidelijk percentage aan korting vermeld staat is het aannemelijk voor de consument dat de prijs klopt. Denk aan een opruiming oid.

Wettelijk gezien moet Leenbakker het product wél leveren.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• loki504
quote:
Proto X schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:45:
Gezien er een duidelijk percentage aan korting vermeld staat is het aannemelijk voor de consument dat de prijs klopt. Denk aan een opruiming oid.

Gezien ook duidelijk voor de Consument is dat die prijs niet klopt. Een cheap ass matras is al duurder. Dus hoeven ze niets te leveren.
Korting percentage is gewoon een automatisch geregeld iets. Als er 1 euro had gestaan Stond er 99% korting. En hadden ze echt niet hoeven te leveren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 07:49
quote:
Proto X schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:45:

Jij denkt dat ze op de website nog de actieprijs EN het kortingpercentage los invullen? Die dingen zijn gewoon gekoppeld. Tenzij Leen Bakker een algemene actie had in de trend van: 'kortingen tot wel 95%' kan je mooi vergeten dat ze dit gaan leveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
quote:
jaspermeul schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:54:
[...]

Jij denkt dat ze op de website nog de actieprijs EN het kortingpercentage los invullen? Die dingen zijn gewoon gekoppeld. Tenzij Leen Bakker een algemene actie had in de trend van: 'kortingen tot wel 95%' kan je mooi vergeten dat ze dit gaan leveren.
Maar wel leuk om ze te sarren😀 Zeker omdat ze nog steeds mee aan het stuntelen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:10
Bij mij staat er tussen orders"Uw order is niet correct afgerond. Neem contact op met de klantenservice."
het geld is wel afgeschreven

Aggressor wijzigde deze reactie 30-07-2017 10:06 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Proto X
Vorig jaar hebben ze een precies dezelfde fout gemaakt, en netjes alles geleverd.. Voor een bedrijf als Leenbakker is dit peanuts, en nog eens goede publiciteit ook.

En misschien ben ik toe aan een mooie bril, maar hier staat toch duidelijk aangegeven hoe het wel werkt:

http://zakelijk.infonu.nl...prijsd-artikel-kopen.html

Acties:
  • +3Henk 'm!

• loki504
@Proto X Ik denk dat je een mooi brilletje nodig hebt.
quote:
Aannemelijke prijs
De wet is hier duidelijk over: een artikel dat dermate laag geprijsd is zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout. Fouten zijn er om gemaakt te worden, zo ook bij winkeliers. Een komma kan verkeerd staan, of een cijfertje ontbreekt. Een luxe bungalowtent die normaal gesproken 999 euro kost, en nu geprijsd is voor 99 euro, is natuurlijk foutief geprijsd. De klant had in dit geval zelf kunnen bedenken dat een artikel nooit zo laag afgeprijsd wordt.

Deze fouten worden vooral op webshops gezien: grote of dure artikelen waarbij één cijfertje niet wordt gedrukt. Een televisie die normaal 1299 euro kost maar nu voor 129 euro te koop staat, is natuurlijk een aannemelijke fout. Ook in dit geval had de klant zelf kunnen weten dat dit een foutief geprijsd artikel is.

Een artikel dat dermate afgeprijsd is zodat de klant er twijfels bij zou kunnen hebben, hoeft dan ook niet voor de foutieve prijs verkocht te worden. Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen.
De prijs is erg anemelijk dat het niet klopt. Het is een hoogslaper Inc matras en tent. Dit is dus duidelijk een verkeerde prijs.

http://jure.nl/BC2420

En als je zelf onderzoek gaat doen kom je er al snel achter dat ze rond de 250 euro kosten. En de tent alleen al rond de 40 euro kosten. En ja dan gaat het duidelijk om een prijsfout. Uiteraard kan een bedrijf het verlies om zich nemen en als nog leveren. Maar verplicht zijn ze in dit geval niet. Stond hij voor 200 dan was het lastiger geweest.

loki504 wijzigde deze reactie 30-07-2017 10:25 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
quote:
Aggressor schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:04:
Bij mij staat er tussen orders"Uw order is niet correct afgerond. Neem contact op met de klantenservice."
het geld is wel afgeschreven
Daarom betalen met afterpay😄

/edit oops dubbel post..

loki504 wijzigde deze reactie 30-07-2017 10:34 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:10
quote:
loki504 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Daarom betalen met afterpay😄

/edit oops dubbel post..
ook gedaan precies hetzelfde.
vanmorgen nog een keer geprobeerd met afterpday.. ging wel goed... alleen nu staat ie niet tussen orders

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-11 21:26
Ik zie ook niks staan bij mijn email adres.. vanochtend besteld.

Ook met afterpay.
Wel bevestiging van afterpay gehad dat mijn factuur klaar stond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bws723
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15-11 23:14
Gisteren had ik 3 stuks besteld, 2 voor mijn broer en 1 voor mij. Bij de 2de kreeg ik geen bevestigingsmail, maar wel geld afgeschreven. Zal wel weer gezeik opleveren als ze het gaan annuleren.

Verder staat Facebook en Marktplaats inmiddels al vol met verkoopberichten en dat het pas eind augustus opgehaald kan worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 23:25
Ik heb voor onze twee kleine mannen elk een bed besteld, één van 1.60 en één van 2 meter. Betaald met iDeal. Mocht het geleverd worden? Mazzel. Niet? Ook goed, dat geld komt vanzelf weer terug.

Een vriendin van mijn vrouw heeft er 10 gekocht... Dat vind ik erg ver gaan, maar misschien is dat hypocriet van me.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 09:59
quote:
A-Tray schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:51:
Een vriendin van mijn vrouw heeft er 10 gekocht... Dat vind ik erg ver gaan, maar misschien is dat hypocriet van me.
Mwah ik heb er ook 1 voor onze kleine besteld gisteren, maar ga er wel van uit dat er niet geleverd gaat worden. Mocht het wel geleverd worden is het boffen, we hebben toch al zat geld in die toko uit gegeven :+

10 bestellen zou dan weer niet in mijn hoofd opkomen, dan ben je uit op winst in plaats van besparing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:29

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Als ze 10 kinderen heeft... dat vertelt het verhaal niet :)

Hoe dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• engincanturk
  • Laatst online: 06-08-2017
Met creditcard betalingen ben je voor zover ik ben verzekerd. Heb het dus afgerekend met mn creditcard >:)
Hij is dus verzekerd en moet hem voor die prijs krijgen >:) hahaha

engincanturk wijzigde deze reactie 30-07-2017 11:04 (24%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09-11 22:54
quote:
engincanturk schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:02:
Met creditcard betalingen ben je voor zover ik ben verzekerd. Heb het dus afgerekend met mn creditcard >:)
Ze gaan hem niet leveren, omdat er geen voorraad meer is.
Je krijgt daarom een cadeaubon van 24 euro toegestuurd. Waarvan je 2 roze kussentjes kan kopen. Of 2 mooie kaarsenhouders, met 12 kaarsen met vanillegeur.

Veel plezier ermee >:)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 19:38
Zelfs voor die prijs zou ik geen leen bakker spul willen hebben.

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• loki504
quote:
Salvatore.NL schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:25:
Zelfs voor die prijs zou ik geen leen bakker spul willen hebben.
Hij is ook bij andere winkels te koop. Dus voor 1/10 van de prijs vind ik het prima dat het van LB komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:51
Hehe, zelfs RTL Nieuws heeft er een item van gemaakt:

https://www.rtlnieuws.nl/...pe-en-megadure-hoogslaper

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-11 17:02

kazz1980

Goh... Ik hier?

quote:
engincanturk schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:02:
Voor die prijs krijg je hem niet. Je krijgt gewoon het geld terug. Je kunt het natuurlijk altijd proberen in een geval als dit - maar het is duidelijk een typfout en dan hoeft een winkel niet te leveren voor genoemde prijs en kunnen zij de verkoop eenzijdig ontbinden.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Proto X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
Megamind schreef op zondag 30 juli 2017 @ 05:04:
[...]

Een klamboe? :P Niet een stapelbed iig.
Oeps, verkeerd gelezen inderdaad :P

Maar dan nog, het is zeker goedkoop maar het zou best de inkoopprijs kunnen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
quote:
Wolfboy schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:53:
[...]
Oeps, verkeerd gelezen inderdaad :P

Maar dan nog, het is zeker goedkoop maar het zou best de inkoopprijs kunnen zijn.
Als 25 euro de inkoops prijs is. Hadde andere winkels het alllang voor 100 euro verkocht. Het gaat niet om leenbakker eigenmerk. Maar bed Inc matras en tent(kost al 40 euro). Gaat nooit voor 24 euro de fabriek uit. Anders had Ali expres vol gestaan met deze beden voor 100 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17-11 22:07
quote:
Pffff... wil ik het bedje bestellen voor 99.999 EUR, rekenen ze ook nog eens 5,95 bezorgkosten. Helaas was mijn budget max 100.000 EUR dus toch maar niet besteld. 😂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

quote:
Torgo schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:16:
[...]

Pffff... wil ik het bedje bestellen voor 99.999 EUR, rekenen ze ook nog eens 5,95 bezorgkosten. Helaas was mijn budget max 100.000 EUR dus toch maar niet besteld. 😂
ik mag lijden dat indereen in één keer 100.006,91 teruggestort krijgt ...

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
Torgo schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:16:
[...]

Zo compenseren ze voor die goedkope bedden uiteraard :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 09:59
http://www.telegraaf.nl/b...hoogslapers_foutje__.html

En daar de bevestiging van leen Bakker :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loki504
Aach ja geen probleem LeenBakker. Op naar Ikea!😉

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-11 18:27
Zelf heb ik vanmorgen tegen 11 uur nog de grotere variant van 90x200 besteld a 85,-. Benieuwd of ze die gewoon uitleveren. Meeste berichten gaan over de kleine variant.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23:49
quote:
Daacuso schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:46:
Zelf heb ik vanmorgen tegen 11 uur nog de grotere variant van 90x200 besteld a 85,-. Benieuwd of ze die gewoon uitleveren. Meeste berichten gaan over de kleine variant.
Hier gisteren avond ook zo een besteld. Hopelijk wordt die wel geleverd. We gaan het zien (anders ook gewoon jammer maar helaas)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Huismuss
  • Laatst online: 31-07-2018
Ik ben teleurgesteld ik dacht werkelijk dat die bed was afgeprijsd. Wat erg!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:46
Mogelijke rechtzaak?
Daar gaan enkel de advocaten Rijk van worden. Genoeg jurisprudentie over dit soort gevallen. Ieder weldenkend mens snapt dat de korting te hoog is geweest. Dus kan de leverancier er gewoon onderuit.

Maar je weet nooit. Soms heb je geluk en leveren ze gewoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crimsonomega
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-06 10:31
*knip* Laat dit soort reacties maar achterwege.

Yorinn wijzigde deze reactie 30-07-2017 21:57 (85%)

Acties:
  • +11Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:51

SomerenV

It's something!

Ongelofelijk hoeveel mensen hier bovenop springen als ware aasgieren :+ Bijna 90% korting op een product, dan kun je er vergif op innemen dat het om een prijsfout gaat. Of er moet expliciet bij staan dat het 90% korting is met een reden (en zelfs met een leegverkoop of hoe het ook heet is 75% al behoorlijk hoog).

Ik heb best veel berichten gezien van mensen die nu boos zijn op Leenbakker omdat ze het (volgens hun) volgens de wet moeten leveren. Klein detail daarbij is dat wanneer iets overduidelijk een fout is er niet geleverd hoeft te worden. Dan kun je boos worden op Leenbakker, of een proces willen starten, maar dat ga je toch niet winnen. Bovendien maakt iedereen wel eens fouten en zeker zo'n prijsfout is vrij eenvoudig gemaakt (heb zelf bij een webwinkel gewerkt). Dat soort foutjes glippen er wel vaker doorheen, maar meestal wordt dat niet opgemerkt voordat het weer gefixt is. Nu wordt het wel opgemerkt en gaan sommigen opeens meerdere van die bedden kopen 8)7 En dan vervolgens zielig doen omdat Leenbakker niet wil leveren.

Edit: moet zeggen dat het zielige gedoe hier wel meevalt en dat velen de insteek hebben 'niet geschoten is altijd mis' maar als je reacties elders leest dan kun je de popcorn erbij pakken :P

SomerenV wijzigde deze reactie 30-07-2017 19:42 (8%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
waah schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:19:
Mogelijke rechtzaak?
Daar gaan enkel de advocaten Rijk van worden. Genoeg jurisprudentie over dit soort gevallen. Ieder weldenkend mens snapt dat de korting te hoog is geweest. Dus kan de leverancier er gewoon onderuit.

Maar je weet nooit. Soms heb je geluk en leveren ze gewoon.
Het hangt van de details af natuurlijk er is ook zeker jurispudentie dat het soms wel terecht is: https://www.studytubelaw.nl/nl/arresten/574-otto

In dit geval geef ik je overigens weinig kans :P

Wolfboy wijzigde deze reactie 30-07-2017 20:13 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dave_e
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-11-2018
Ook ik heb een bed besteld op de site. En ja, de prijs was heel laag dat klopt. Maar het rare was en daardoor leek het mij geen fout: Op alle artikelen van dit merk kreeg je korting. Dus niet alleen op het bed maar ook op aanverwante artikelen. Het leek mij alsof het uit de collectie ging.

Weet niet hoe het juridisch zit maar ik heb wel een orderbevestiging ontvangen en het lijkt mij dat de verkoper ook de plicht heeft om te controleren of hun prijzen kloppen. En naar mijn idee geef je door een orderbevestiging te sturen naar de klant aan dat het gecontroleerd is.

Krijg ik mn geld terug is het ook goed, zal er niet van wakker liggen....

dave_e wijzigde deze reactie 30-07-2017 21:01 (6%)
Reden: Tikfoutje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 02-09 16:31
quote:
dave_e schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:50:
Ook ik heb een bed besteld op de site. En ja, de prijs was heel laag dat klopt. Maar het rare was en daardoor leek het mij geen fout: Op alle artikelen van dit merk kreeg je korting. Dus niet alleen op het bed maar ook op aanverwante artikelen. Het leek mij alsof het uit de collectie ging.

Weet niet hoe het juridisch zit maar ik heb wel een orderbevestiging ontvangen en het lijkt mij dat de verkoper ook de plicht heeft om te controleren of hun prijzen kloppen. En naar mijn idee geef je door een orderbevestiging te sturen naar de klant aan dat het gecontroleerd is.
Wat je 'leek' is helaas niet van belang, je hebt dan sowieso onderzoeksplicht.

https://www.thuiswinkel.o...rgissing-in-een-webwinkel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
RTL heeft nog even snel op de zondag een stemmingsmaker weten op te trommelen.
https://www.rtlnieuws.nl/...n-afspraak-gewoon-nakomen

:X

Ik heb (wel) enige ervaring op dit vlak en ik zou mij hier geen seconde langer over druk maken ;).

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:48
Lekker ook weer, die "Jurist"... Die gaat alleen z'n zakken vullen met een vooraf kansloze zaak. Als die vent écht denkt dat hij kans maakt, is het misschien beter om even terug de schoolbanken in te duiken... :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:26
Lol ik heb ook besteld. Gewoon om 8:00 vanmorgen. Volgens Leenbakker was t al gefixt toen. Dan heb ik dus de gefixte prijs betaald :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hamza
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 05-11 13:58
quote:
Wolfboy schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:12:
[...]
Het hangt van de details af natuurlijk er is ook zeker jurispudentie dat het soms wel terecht is: https://www.studytubelaw.nl/nl/arresten/574-otto

In dit geval geef ik je overigens weinig geen kans :P
Fixed it for you.

Hamza wijzigde deze reactie 30-07-2017 23:58 (3%)

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• loki504
quote:
Mag ik dan je glazen bol? Een rechter doet soms rare uitspraken. Vandaar dat je niet zulke uitspraken moet doen. Weinig is prima. Daarom wens ik die jurist ook al het geluk van de wereld toe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ach, dit wordt gewoon weer het zoveelste pechgevalletje voor Chizki Loonstein de jurist in dit verhaal. :+

• loki504
Ik ken die chozki niet. Maar heb er weinig vertrouwen in. Iemand anders al bericht van LeenBakker zelf gehad? Zolang ik geen officiële annulering krijg van ze vind ik het prima.

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
We hebben t wel geprobeerd onder t mom "als t lukt is t super leuk" maar de verwachting is dat het een fout was en we ons geld terug krijgen.

Super triest overigens dat je direct op marktplaats al advertenties zag met verhalen erin dat hun kind t niet mooi vind of dat t de verkeerde maat was en dat je t voor 200 euro kon ophalen maar "nieuw in doos" en je kon t pas vanaf eind augustus ophalen (omdat ze dan pas geleverd zouden worden). Hoe sneu ben je dan :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 17-11 14:23

KeRsTmAnNeKe

Jeuh oud icon

Zelfde sneue mensen die het nu via die advocaat proberen...
Gewoon zelfde geintje op toepassen op marktplaats, hoogste bod en dat ze maar moeten leveren ;p

Vitality Discoshow

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

quote:
loki504 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:58:
Ik ken die chozki niet. Maar heb er weinig vertrouwen in. Iemand anders al bericht van LeenBakker zelf gehad? Zolang ik geen officiële annulering krijg van ze vind ik het prima.
Ja, ik heb een mail gekregen met een 40% kortingscode

• loki504
quote:
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:57:
Zelfde sneue mensen die het nu via die advocaat proberen...
Gewoon zelfde geintje op toepassen op marktplaats, hoogste bod en dat ze maar moeten leveren ;p
Als het om een bod gaat waar zij zelf mee akkoort gaan.(en een prima prijs zoals 200). Dan kan je die mensen zeker wel dwingen het te leveren.

@Wolfboy 40% voor die 5 minuten die het mij gekost heeft😁

• sjaool

sjaool

quote:
Wolfboy schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:28:
[...]
Ja, ik heb een mail gekregen met een 40% kortingscode
Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu alsnog een hoogslaper kopen. :P

• Daacuso
Betreffende mail hier ook ontvangen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Mack80
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23:34
Een te lage prijs kan zeker een fout zijn. Echter als je als bedrijf ook nog eens korting in procenten erbij zet word het verhaal toch echt anders.
Ook kan je afvragen hoeveel moeite leenbakker heeft genomen om dit recht te zetten.
De link heeft ruim 48 uur gewerkt. Binnen 3 tellen kan je als webbeheerder een artikel op uitverkocht zetten zodat bestellen niet meer mogelijk is. Nee, wat doet leenbakker. De prijs op 99.999 zetten.
Denk dat leenbakker wel eens naast de pot kan pissen hiermee

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

Did you mean: dataquest

quote:
Mack80 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:54:
Een te lage prijs kan zeker een fout zijn. Echter als je als bedrijf ook nog eens korting in procenten erbij zet word het verhaal toch echt anders.
Alleen al het feit dat een topic gemaakt is met als titel "Prijsfout" wil zeggen dat het helemaal geen twijfel over is. Het is een prijsfout, period.

• Ruubster
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
quote:
Mack80 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:54:
Ook kan je afvragen hoeveel moeite leenbakker heeft genomen om dit recht te zetten.
De link heeft ruim 48 uur gewerkt. Binnen 3 tellen kan je als webbeheerder een artikel op uitverkocht zetten zodat bestellen niet meer mogelijk is. Nee, wat doet leenbakker. De prijs op 99.999 zetten.
Denk dat leenbakker wel eens naast de pot kan pissen hiermee
Nee. Gewoon: nee.

Die percentages worden uitgerekend, je hebt de "originele" prijs en de aanbiedingsprijs, om berekeningsfouten te voorkomen reken je dan de percentages uit. Beetje dubbelop en foutgevoelig (zoals nu: menselijke typfouten) als je zowel moet aangeven hoeveel procent korting het is en ook nog eens wat de prijs dan is. De prijs is het belangrijkste dus die wil je zeker kloppend hebben (prijs is leidend). De rest wil je automatisch uitgerekend hebben.

Een product op "uitverkocht" zetten is verre van simpel als je een systeem hebt gekoppeld aan een degelijk verkoopsysteem of boekhoudingspakket/voorraadbeheer. Daarbij moét alles kloppen, je weet niet wat voor systemen Leen Bakker heeft. Dus zodra je op uitverkocht zet, moet je wellicht alles verkocht hebben.

Dit is gewoon echt een rare actie van de mensen die nu een rechtszaak starten. Mooi proberen te scoren voor een fout in een systeem. Een systeem dat nooit 100% goed kan werken. Menselijke fouten gebeuren, helaas, wen eraan. Had je kunnen zien aankomen. Klaar.

Ruubster wijzigde deze reactie 31-07-2017 22:06 (3%)

• Mack80
Staat nu ook op uitverkocht. Dus ze kunnen het wel😄

• sjaool

sjaool

quote:
gast schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:56:
[...]

Alleen al het feit dat een topic gemaakt is met als titel "Prijsfout" wil zeggen dat het helemaal geen twijfel over is. Het is een prijsfout, period.
Een mod heeft de titel van het topic aangepast. Als je mee wilt discussiëren dan mag je gerust de hele thread eerst even doorlezen voordat je opmerkingen maakt. ;)
quote:
Yorinn schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:39:
[modbreak]Ik heb een titelfix doorgevoerd.

Verder wil ik iedereen (die bestelt heeft) wijzen op Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid // Over prijsfouten bij webshops. Hierin staan wat algemene tips bij prijsfouten.[/]

• 712641
  • Registratie: november 2019
  • Niet online
Zeer vermakelijk dit topic. Ik ben er even doorheen gegaan van voor naar achteren en heb goed kunnen lachen om verschillende reactie... _/-\o_

• hdv111
  • Laatst online: 10-11 21:40
Hier een snelle copy>paste van wat er in mijn mailbox verscheen:

"Beste klant,

Dit weekend heb je bij ons online een hoog-, halfhoog of middenslaper uit de Hoppekids serie besteld.

Door een fout in ons systeem is dit product een ‘online only’ aanbieding geworden en met een onrealistisch hoge korting op onze website terecht gekomen. Dit was een kennelijke vergissing vanuit onze kant; het was nooit onze bedoeling dit product voor zo’n extreem lage prijs aan te bieden. Helaas was deze sprookjesachtige aanbieding dus te mooi om waar te zijn.
Hierdoor is het zo dat het product uiteindelijk ook niet door jou kon worden gekocht voor de vermelde prijs. Het spijt ons dat we daarom jouw complete bestelling niet kunnen leveren. Dat geldt ook als je bestelling nog niet bevestigd was. Uiteraard storten we deze week het betaalde bedrag terug op je rekening.
Om de teleurgestelde kids tegemoet te komen ontvang je van ons een persoonlijke korting*. Hiermee krijg je online én in de winkel 40% korting op alle hoog-, halfhoog en middenslapers. Met dit assortiment gaat het vast lukken om het juiste bed voor de droomkamer alsnog te kiezen.

Jouw persoonlijke kortingscode is: ********

Excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Leen Bakker

*geldig tot en met 14 augustus 2017. Niet inwisselbaar voor contant geld. Maximaal één kortingscode per bestelling. Plaats je de bestelling liever in de winkel neem dan een print mee van deze email.

Disclaimer
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Wij kunnen een reply op deze e-mail niet beantwoorden."

Heb de code inmiddels aan een collega gegeven, heb zelf geen kinderen/danwel een wens naar een hoogslaper/danwel een "gedupeerde" moeder de vrouw. :)

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

• 712641
  • Niet online
@hdv111 Man man man, wat een onprofessionele toon in die e-mail...

• hdv111
  • Laatst online: 10-11 21:40
quote:
maximiliaan_nl schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:56:
@hdv111 Man man man, wat een onprofessionele toon in die e-mail...
Wat ik zelf nu zo frappant vind (heb als hobby een kleine webwinkel in selecte elektrische apparatuur) is dat ze de klant nieteens met "u" of "uw bestelling" aanspreken. Maandagavond werk. Afijn, ik ga er niet over klagen. Helemaal niet omdat ik:
1. Geen Facebook heb en niet "kort-pittig" ben ;)
En 2. Geen gedupeerde ben, meer een "als het lukt is het lachen fanaat"

Geld zie ik wel weer terugkomen, en lang of kort: aan mij hebben ze indirect wat verdient (want after-all koopt mijn collega daar nu een bed).

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

• 712641
  • Niet online
@hdv111 Sowieso merk ik dat er veel te vaak met je, jij of andere informele termen naar klanten wordt gesmeten tegenwoordig. Ik vind het nogal verloederend.

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 01:43
Jeetje, wat een topic dit. Zijn er serieus mensen die dit bestellen in de hoop het door te kunnen verkopen? Man man man. Jammerlijk.

• Daacuso
En eigenlijk is het schandalig dat die kortingscode niet klantspecifiek is. Iedereen heeft dezelfde code gehad en die was gelijk al te vinden op het web.

Vermakelijk was wel het dat er vanavond een item van was gemaakt bij de talkshow van Eva Jinek. Volgens de daar aanwezige advocaat waren er reeds ruim 700 mensen die zich gemeld hadden. Wordt vervolgd dus.

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online
Fijn heh? Mensen die het zo jammer vinden dat de fysieke winkels verdwijnen...tot ze bloed in het water ruiken en massaal Leen Bakker een flink verlies aan willen naaien. Om over 6 maanden weer met z'n allen te roepen hoe zonde het is dat arme Leen failliet is...

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Welke Tweakers was dit? ;)

• loki504
Was niet zo slim 200euro was een prima prijs. En laat de verkoper maar even zweten dat hij verplicht is het te leveren voor 200 euro. Waar hij het ding vandaan haalt voor 200 of minder is zijn probleem.

• Mack80
quote:
loki504 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 06:34:
Was niet zo slim 200euro was een prima prijs. En laat de verkoper maar even zweten dat hij verplicht is het te leveren voor 200 euro. Waar hij het ding vandaan haalt voor 200 of minder is zijn probleem.
Verkoper is niet verplicht om te leveren hoor😄. Als leenbakker dat ook niet is........

• loki504
quote:
Mack80 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:12:
[...]

Verkoper is niet verplicht om te leveren hoor😄. Als leenbakker dat ook niet is........
Ooh. Als de prijs 200 euro was geweest bij Leenbakker hadden ze gewoon moeten leveren. Omdat 200 euro een stuk aannemelijker is. Zeker omdat de Prijs nieuw 250 bedraagt.

https://www.bedstee.nl/ki...per-fairytale-knight.html

Had leenbakker ze voor 200 euro aangeboden hadden ze ook gewoon moeten leveren. Omdat je als Consument er vanuit mag gaan dat het een redelijke prijs is geweest.

• sjaool

sjaool

quote:
loki504 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:42:
[...]

Ooh. Als de prijs 200 euro was geweest bij Leenbakker hadden ze gewoon moeten leveren. Omdat 200 euro een stuk aannemelijker is. Zeker omdat de Prijs nieuw 250 bedraagt.

https://www.bedstee.nl/ki...per-fairytale-knight.html

Had leenbakker ze voor 200 euro aangeboden hadden ze ook gewoon moeten leveren. Omdat je als Consument er vanuit mag gaan dat het een redelijke prijs is geweest.
Je hebt natuurlijk wel een ondergrens. Een korting van €177,- op een bedrag van ruim €400,- is natuurlijk iets anders dan €177,- korting op een bedrag van €200,-. Je moet natuurlijk wel een beetje logisch blijven nadenken. ;)

• loki504
quote:
sjaool schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:58:
[...]

Je hebt natuurlijk wel een ondergrens. Een korting van €177,- op een bedrag van ruim €400,- is natuurlijk iets anders dan €177,- korting op een bedrag van €200,-. Je moet natuurlijk wel een beetje logisch blijven nadenken. ;)
Ik geloof dat je mij niet helemaal begrijpt. De 24 is natuurlijk nooit haalbaar dat weet ik ook. Maar als ze voor 200 euro bij leenbakker stonden was het 120 euro korting(normaal 320 bij LB. En valt dan ook prima binnen de geadverteerde kortingen. En hij was immers maar 50 euro goedkoeper als de goedkoopste aanbieder. Niet geheel onrealistisch

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Als mensen ineens 10 bedden gaan bestellen, dan stopt komt het natuurlijk snel in het gedrang :)

ik heb ooit (maart 2015) bij Wehkamp zo'n dingetje gehad, een boxspring van 549,- voor 152,95
Direct besteld, en betaald, de ochtend erna was de prijs alweer aangepast, naar 449,-
Na 3 dagen in huis, voor de betaalde prijs.

Maar als er 1000 hyena's opspringen, dan kan je verwachten dat het gewoon niet aankomst

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
quote:
Inverted_World schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 01:13:
Jeetje, wat een topic dit. Zijn er serieus mensen die dit bestellen in de hoop het door te kunnen verkopen? Man man man. Jammerlijk.
Tja, hoe wordt men rijk? Je hebt ze op marktplaats ook die lekker door verkopen.

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 01:43
quote:
Stoelpoot schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:41:
[...]

Tja, hoe wordt men rijk? Je hebt ze op marktplaats ook die lekker door verkopen.
Tja in ieder geval niet door eenmalig 200,- winst te maken op een bed. En dat ten koste van een bedrijf. Donders goed wetende dat het een fout is. Ik gun iedereen die aan dit soort praktijken doet hetzelfde terug.

Mijn god ik moet er niet aan denken. Als je als ondernemer een fout in je webshop hebt staan, en dat verspreid zich ondertussen door naar tweakers waar je ziet hoe aasgieren er 10+ proberen te bestellen ten koste van jou. Misselijkmakend.

Echt het afvoerputje qua topic en users op tweakers dit. :r

• Paul1987
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-10 09:40
Het allerergste vind ik nog is dat men niet het idee heeft dat dit hufter gedrag is.
Stel leenbakker zou moeten leveren, dit gaat nooit gebeuren, maar stel dat zou moeten. Dan praat je over een gigantische schadepost. Maar men blijft roepen dat ze moeten leveren want ze hebben er immers recht op.

Wat als je moet pinnen bij een winkel en in plaats van 2 euro 50 betaal je ineens 250 euro. Mag die winkel dan ook zeggen: "vette pech, had je maar beter moeten opletten"?

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

• sjaool

sjaool

quote:
loki504 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:04:
[...]

Ik geloof dat je mij niet helemaal begrijpt. De 24 is natuurlijk nooit haalbaar dat weet ik ook. Maar als ze voor 200 euro bij leenbakker stonden was het 120 euro korting(normaal 320 bij LB. En valt dan ook prima binnen de geadverteerde kortingen. En hij was immers maar 50 euro goedkoeper als de goedkoopste aanbieder. Niet geheel onrealistisch
Als je met percentages gaat rekenen klopt het wel natuurlijk. Maar dat stond niet in jouw post. ;)

• Deveon
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
@Daacuso @destroyer6670 Hebben jullie ook de mail gehad dat de bestelling van 85 euro variant geannuleerd is?

Deveon wijzigde deze reactie 01-08-2017 10:07 (3%)

Model 3 DM /wo Aero / 3.9 KW ZO/ZW / Atlantic Explorer V4

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True