Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Martinspire schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:28:
[...]

Afgelopen dagen wat Rumble gespeeld en vind het eigenlijk wel beter want er zijn wat meer n00bs en mijn schiet-skills komen er beter uit de verf. Vind bouwen wel aardig, maar zie ook een heleboel gevechten waarbij men alsmaar aan het bouwen en bouwen is zonder een echt doel om de tegenstander te verslaan.
Team Rumble is echt een uitkomst. Ik ben deze mode alleen maar aan het spelen. Solo is echt niet chill voor de doorsnee Fortnite speler als ik ben. Ik ga het wel steeds meer spelen valt mij op nu ik alles aan elkaar heb geknoopt van iPhone XR, iPad, Windows 10 en PS4. Maar Solo een half uur rondlopen om vervolgens neergemaait te worden, nee geef mij maar Rumble. Veel spelers wat meer bij elkaar, en respawnen is echt een uitkomst.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Gelekte Cosmetic:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/hhllooikqka21.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=bcfc9b9dfd75d0ffe80681360bd7eb6c69b7d0b5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:07

s0kkie

Cowabunga

En welke is eigenlijk de geheime week 8 skin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Er is nu ook een bal boven Polar Peak:
https://www.reddit.com/r/...ents/ag7oyt/what_is_this/

En er is gelekt dat er weer een serie challenges aankomen ala 14 days of Fortnite:
https://www.reddit.com/r/...pwb/ice_storm_challenges/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
ik heb een nieuwe pc en wil wil opnieuw installeren. geeft mijn pc aan dat het een nieuw device is en ik de code van mijn authenticator in moet vullen. ik heb geen authenticator en die ook nooit ingevuld.

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan resetten of iets?
Las wel op internet dat er veel meer mensen zijn die dit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
jaydenjarno schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:43:
ik heb een nieuwe pc en wil wil opnieuw installeren. geeft mijn pc aan dat het een nieuw device is en ik de code van mijn authenticator in moet vullen. ik heb geen authenticator en die ook nooit ingevuld.

Dit probleem heb ik ook, gleukkig ben ik nog ingelogd op mijn Playstation ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Sleeon schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:12:
[...]

Dit probleem heb ik ook, gleukkig ben ik nog ingelogd op mijn Playstation ;-)
ik heb hem op de ps4 ook nog ingelogd. maar das een ander account. Hopelijk komt er snel een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat

Auth-code wordt naar je mail gestuurd, toch? Is in mijn geval zo. Check even de spam map.
Voor 2FA heb ik geen telefoonnummer moeten invullen.

2FA is zeker met een Fortnite wel handig. Ik krijg soms een code in de mail, terwijl ik die niet heb aangevraagd, en dat meerdere keren per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
7unkrat schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Auth-code wordt naar je mail gestuurd, toch? Is in mijn geval zo. Check even de spam map.

2FA is zeker met een Fortnite wel handig. Ik krijg soms een code in de mail, terwijl ik die niet heb aangevraagd, en dat meerdere keren per maand.
Dan staat je email vrijwel overal op het net. Ik heb daar 0 last van. Maar, 2FA altijd aanzetten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:27
[...]

Mail of Authenticator App inderdaad... telefoonnummer hoef je nergens in te vullen voor 2FA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
[...]

Ik krijg geen mail, ook niet in de spam map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ik krijg geen mail. Hij heeft aan dat ik de Authenticator app code niet gebruiken. Maar die heb ik dus nooit gebruikt. Kan er dus nergens omheen nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7

Even contact opnemen met Epic:
https://epicgames.helpshi...s=epic-accounts&contact=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Heb contact opgenomen..gisteravond maar die reageren uiteraard niet direct. Gelukkig gewoon op de PS4 nog. Wacht rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Ik speel deze game nu al 8 maanden en nog steeds vind ik het aimen en schieten erg "bijzonder".

Ik speel op de ps4 en waarbij ik met CoD, Battlefield en andere fps geen enkele moeite heb, raak ik bij dit spel met een shotgun van 4 meter afstand in 70% van de gevallen niks.

Ik begrijp het gewoon niet.
Ik heb pro's bekeken op youtube, aimtips enz enz. Maar ik zie zo weinig verbetering.
Is er nog ergens een verborgen mechanic die ik niet snap of kan ik het spel beter wegleggen?

En ja ik heb vele avondjes alleen tilted gedaan om te oefenen. :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
henkyyyyyyy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:10:
Ik speel deze game nu al 8 maanden en nog steeds vind ik het aimen en schieten erg "bijzonder".

Ik speel op de ps4 en waarbij ik met CoD, Battlefield en andere fps geen enkele moeite heb, raak ik bij dit spel met een shotgun van 4 meter afstand in 70% van de gevallen niks.

Ik heb pro's bekeken op youtube, aimtips enz enz. Maar ik zie zo weinig verbetering.
Is er nog ergens een verborgen mechanic die ik niet snap of kan ik het spel beter wegleggen?

Heb je de aim-assist ook al eens uit gezet?

In sommige games werkt dat bij mij. De aim-assist zorgt er nog wel eens voor dat ik te snel naar de vijand wordt getrokken met de crosshair, waar ik niet bewust van ben, kortom in me hoofd moet ik 2cm naar links aimen, maar door de aim-assist die het aan het corrigeren is gaat dit sneller dan gepland. Kortom zit ik er vaak naast omdat ik doorschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
7unkrat schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:36:
[...]

Heb je de aim-assist ook al eens uit gezet?

In sommige games werkt dat bij mij. De aim-assist zorgt er nog wel eens voor dat ik te snel naar de vijand wordt getrokken met de crosshair, waar ik niet bewust van ben, kortom in me hoofd moet ik 2cm naar links aimen, maar door de aim-assist die het aan het corrigeren is gaat dit sneller dan gepland. Kortom zit ik er vaak naast omdat ik doorschiet.
Oow wow dat is een hele goede!
Inderdaad nog niet geprobeerd, mede omdat overal wordt gehamerd om auto aim aan te zetten.

Vanavond gelijk proberen. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:10:

Heel de shotgun mechanic is poep, gebruik je TACTICAL? Dan snap ik dat je alles verliest :P
Het is afgelopen 2 patches geloof ik wel weer een stuk beter. Denk dat je gewoon moet oefenen met de AA. Anders AA uitzetten zoals hierboven wordt gesuggereerd. Maar ook CoD, Battlefield en andere fps hebben AA. Dus ik denk niet dat dat het persé is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Crashhill schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:52:
[...]

Heel de shotgun mechanic is poep, gebruik je TACTICAL? Dan snap ik dat je alles verliest :P
Het is afgelopen 2 patches geloof ik wel weer een stuk beter. Denk dat je gewoon moet oefenen met de AA. Anders AA uitzetten zoals hierboven wordt gesuggereerd. Maar ook CoD, Battlefield en andere fps hebben AA. Dus ik denk niet dat dat het persé is.
Nee ik gebruik de pump icm een SMG voor dichtbij. Maar dan nog , in close combat zit ik er met de SMG nog 70 procent naast.
Gewoon frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:56:
[...]

Nee ik gebruik de pump icm een SMG voor dichtbij. Maar dan nog , in close combat zit ik er met de SMG nog 70 procent naast.
Gewoon frustrerend.
Henkyyyyyy my friend, dan schiet je gewoon scheef. ;)
Of heb je het idee dat andere altijd meer raken? Praat je trouwens over PS4, PC?

en bloom bloom bloom, dat is verschrikkelijk in deze game.
Gewoon wennen en accepteren dat niet elke kogel raak is.
Verder is deze game prima te pruimen! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Crashhill schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:00:
[...]

Henkyyyyyy my friend, dan schiet je gewoon scheef. ;)
Of heb je het idee dat andere altijd meer raken? Praat je trouwens over PS4, PC?

en bloom bloom bloom, dat is verschrikkelijk in deze game.
Gewoon wennen en accepteren dat niet elke kogel raak is.
Verder is deze game prima te pruimen! haha
Haha ja dat had ik al door, dat ik scheef schoot.
Ps4, maar 8 maanden wennen vind ik best lang :+
Maar va straks die aim assist uitzetten, kijken of het beter gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:17:
[...]

Haha ja dat had ik al door, dat ik scheef schoot.
Ps4, maar 8 maanden wennen vind ik best lang :+
Maar va straks die aim assist uitzetten, kijken of het beter gaat.
AA uitzetten op PS4 en beter gaan?
Dan zeg even welke sens je hebt en welke kontrolfreeks je gebruikt of custom controller. haha/..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Crashhill schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:52:
[...]

De gevoeligheid van AA scheelt wel per game. Ik merk wel aan mezelf dat als ik Fornite op mijn MSI GS60 speel ik crappyer richt dan op de PS4. Maar dat kan ook aan de muis instellingen liggen.

Normaal gesproken zet ik AA uit, aleen als de hele tijd om mij heen lopen te dansen en springen is een beetje AA wel op ze plaatst soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
7unkrat schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:21:
[...]

De gevoeligheid van AA scheelt wel per game. Ik merk wel aan mezelf dat als ik Fornite op mijn MSI GS60 speel ik crappyer richt dan op de PS4. Maar dat kan ook aan de muis instellingen liggen.

Normaal gesproken zet ik AA uit, aleen als de hele tijd om mij heen lopen te dansen en springen is een beetje AA wel op ze plaatst soms.
Tobo/muis op PS4?
Heb je XIM er tussen of rechtstreeks?

Het kan zo gek als je wilt tegenwoordig. Dus wel fijn als iemand dus aangeeft wat hij gebruikt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Crashhill schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:18:
[...]

AA uitzetten op PS4 en beter gaan?
Dan zeg even welke sens je hebt en welke kontrolfreeks je gebruikt of custom controller. haha/..
Ik heb ze builde pro en gewone dual shock. En nu staat hij op vertical 7 en horizontal 6 uit mijn hoofd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:34:
[...]

Ik heb ze builde pro en gewone dual shock. En nu staat hij op vertical 7 en horizontal 6 uit mijn hoofd
Dan zou ik AA aanhouden ;).
Builder Pro, goede keus, standard dual shock mehhhh :P

Die van staat nu op 0,85 en 8 geloof ik. Aardig hoog is dat.
Ik denk dat het puur je aim is of je dualshock is naar de knoppe.
Heb je een tweede controller of misschien een controller die je van iemand kan lenen?

Komt als jij zegt dat die helemaal uitslaat naar lings of rechts, staat 1 je sens te hoog of je richt te scheef?!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Crashhill schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:24:
[...]

Tobo/muis op PS4?
Heb je XIM er tussen of rechtstreeks?

Het kan zo gek als je wilt tegenwoordig. Dus wel fijn als iemand dus aangeeft wat hij gebruikt :).
Sorry, 2 systemen.

MSI GS60 Laptop -> Muis en Toestenbord

PS4 -> controller

Op de PS4 richt ik beter.

Nu kan ik gelukkig genoeg oefenen met Team Rumble, beetje respawnen is wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Nou Auto aim uitgezet, maar dat was totaal geen succes.

Ik snap er werkelijk niks van dat ik alleen bij deze game zo'n beroerde aim heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
henkyyyyyyy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 01:03:

Ik snap er werkelijk niks van dat ik alleen bij deze game zo'n beroerde aim heb.
Ben je niet gewoon te laat omdat je Sensivity te laag staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 01:03:

Ik denk dat je veel last hebt van blooming, misschien omdat je het er zo over hebt, dat het alleen maar erger wordt. en je in een negatieve spiraal raakt.

Fuck aim. Gewoon inbouwen en trappen! Heb je geen aim nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Dat event met die ijsbal is ook al deels uitgelekt :+

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bloomeritus heb er zelf ook veel last van.
Overigens kan ik met een normale duel shock ook niet mikken. Met mijn scuf gaat dat echt 10x beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
servival7 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:17:
Bloomeritus heb er zelf ook veel last van.
Overigens kan ik met een normale duel shock ook niet mikken. Met mijn scuf gaat dat echt 10x beter.
wat is het verschil dan? gaan die sticks vloeiender oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Gisteravond zonder Auto aim geprobeerd op de PS4 en had direct in Team Rumble.
Was misschien dat ik in de toren in wailing woods stond en zo iedereen bij de deur kon raken.

Daarna niemand meer kunnen killen.

Het blijft daarbij op IOS stukken makkelijker om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vegetto schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:19:
[...]

wat is het verschil dan? gaan die sticks vloeiender oid?
Ja scheelt echt een stuk. Speel op mijn werk nog met duel shock. Als ik daar iets naar rechts of links wil bewegen vlieg ik al snel met mijn mikpunt mijn doel voorbij. Met mijn scuf heb ik hier veel meer controller over.

Ook heb ik vaak dat ik bij de duelshock per ongeluk R3 indruk mij het mikken waardoor ik ga bukken.
Dit gebeurd mij bij mijn scuf ook nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
servival7 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:26:
[...]

Ja scheelt echt een stuk. Speel op mijn werk nog met duel shock. Als ik daar iets naar rechts of links wil bewegen vlieg ik al snel met mijn mikpunt mijn doel voorbij. Met mijn scuf heb ik hier veel meer controller over.

Ook heb ik vaak dat ik bij de duelshock per ongeluk R3 indruk mij het mikken waardoor ik ga bukken.
Dit gebeurd mij bij mijn scuf ook nooit.
Ja ik merg ook met de DS4 dat ik dan zeg maar ga aimen, en dan idd iets meer naar een kant ga en hij dan ineens een heel stuk ga, dat voelt dus vloeiender met die sticks van scuff? maar is dat niet de zelfde mechanics aan de binnenkant? bedoel, is de binnenkant niet gewoon hetzelfe als de DS4

[ Voor 3% gewijzigd door Vegetto op 17-01-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vegetto schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:28:
[...]

Ja ik merg ook met de DS4 dat ik dan zeg maar ga aimen, en dan idd iets meer naar een kant ga en hij dan ineens een heel stuk ga, dat voelt dus vloeiender met die sticks van scuff? maar is dat niet de zelfde mechanics aan de binnenkant?
Geen idee. Het principe wel denk ik. Maar ik kan bijvoorbeeld ook mijn sticks heel makkelijk vervangen dus ik denk dat er wel wat kleine dingen anders zijn wat het allemaal wat soepeler maakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Crxtreem schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:25:
Gisteravond zonder Auto aim geprobeerd op de PS4 en had direct in Team Rumble.
Was misschien dat ik in de toren in wailing woods stond en zo iedereen bij de deur kon raken.

Daarna niemand meer kunnen killen.

Het blijft daarbij op IOS stukken makkelijker om te overleven.
Omdat niemand kan mikken op IOS wss :+

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crashhill
iOS, als je daar op speelt, respecta!
Mensen doen daar toch alleen kistjes challenges etc. en voor 100 euro pakjes kopen als ze in Lapland op vakantie zijn?

Scuff is duuur
Strikepack = win-win

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:41:
iOS, als je daar op speelt, respecta!
Mensen doen daar toch alleen kistjes challenges etc. en voor 100 euro pakjes kopen als ze in Lapland op vakantie zijn?

Scuff is duuur
Strikepack = win-win
Ik zou nooit 100 euro uitgeven in één week.. Het was €75....

Maar goed, inderdaad strikepack is mooi. Dan kun je je controller nog eens kapot gooien zonder dat het een hele dure grap wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:02:
[...]

Ik zou nooit 100 euro uitgeven in één week.. Het was €75....

Maar goed, inderdaad strikepack is mooi. Dan kun je je controller nog eens kapot gooien zonder dat het een hele dure grap wordt.
Toegegeven ik heb mij best wel eens in moeten houden. Dacht ik op precies het laatste moment "ow nee deze is te duur :+ "

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
NIET DOEN, gewoon lekker laten gaan, 't is gewoon net poepen, zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Swaxie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:41:
[...]

Ben je niet gewoon te laat omdat je Sensivity te laag staat?
Nee die staat best hoog, ik schiet er ook vaak voorbij.
Maar als ik hem dan weer iets lager zet, is het gewoon net weer te langzaam.
Crashhill schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:58:
[...]

Ik denk dat je veel last hebt van blooming, misschien omdat je het er zo over hebt, dat het alleen maar erger wordt. en je in een negatieve spiraal raakt.

Fuck aim. Gewoon inbouwen en trappen! Heb je geen aim nodig :P
Haha, ja dat zou misschien kunnen... maar dan zit ik dus al 8 maanden in een negatieve spiraal. :+

Tsja en een scuff kopen, waarom heb ik dit probleem dan niet bij al die andere shooters?
Het lijkt op een klaagverhaal te worden, maar wil gewoon weten wat ik fout doen en of er geen verborgen mechanics zijn :+

En het gaat dus vooral in close combat, net weer ernaast zitten met een shotgun of SMG
Maar soms zelfs met iemand die knocked is en ik die in het voorbij lopen wil neerschieten, dat op de een of andere manier hij gewoon ernaast schuift en dus ernaast schiet. (onbegrijpelijk! 8)7 )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:24:
[...]

[...]

Haha, ja dat zou misschien kunnen... maar dan zit ik dus al 8 maanden in een negatieve spiraal. :+

Tsja en een scuff kopen, waarom heb ik dit probleem dan niet bij al die andere shooters?
Het lijkt op een klaagverhaal te worden, maar wil gewoon weten wat ik fout doen en of er geen verborgen mechanics zijn :+

En het gaat dus vooral in close combat, net weer ernaast zitten met een shotgun of SMG
Maar soms zelfs met iemand die knocked is en ik die in het voorbij lopen wil neerschieten, dat op de een of andere manier hij gewoon ernaast schuift en dus ernaast schiet. (onbegrijpelijk! 8)7 )
Kijk je wel eens streamers? Volgens mij zijn nickmercs en ghostayden ofzo PS4 spelers. Wat je ziet in hun shotgun schoten is dat ze sneller schieten.

Verder begint het er inderdaad op te lijken dat je alles de schuld geeft behalve je eigen aim/response tijd. Want je argument van andere shooters gaat gewoon niet op.

Misschien ligt de game je gewoon niet zo, en als je geen plezier hebt moet je gewoon stoppen anders wordt je alleen maar gefrustreerd.
Plezier is het belangrijkste!<!<!<!<!<!<!<!<!<!<!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
henkyyyyyyy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:24:
[...]

[...]

Speel je niet gewoon op buitenlandse servers en raak je vanwege de lag geen knikker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vegetto
Crashhill schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:43:
[...]

Kijk je wel eens streamers? Volgens mij zijn nickmercs en ghostayden ofzo PS4 spelers. Wat je ziet in hun shotgun schoten is dat ze sneller schieten.

Verder begint het er inderdaad op te lijken dat je alles de schuld geeft behalve je eigen aim/response tijd. Want je argument van andere shooters gaat gewoon niet op.

Misschien ligt de game je gewoon niet zo, en als je geen plezier hebt moet je gewoon stoppen anders wordt je alleen maar gefrustreerd.
Plezierrrrrrrrrrrrr richie, anders stap eens bij Richard op een quad, dan krijg je vanzelf plezier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Martinspire schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:28:
[...]

Er is een setting die je instant laat bouwen, dus niet eerst de vorm selecteren en daarna bouwen. Inhouden maakt dan ook meteen een rijtje.
Ik had hier nog nagekeken maar zag niets bij instellingen.
Weet jij zo waar het zit?

Gisteren duo's met een vriend en werd 2vs2 op het einde.
Ze konden beide zo ontzettend snel bouwen, dat was gewoon niet leuk meer.
Ik kan wel dubbele ramp met een wall, dus dat er een ramp mee naar boven gaat onder mezelf, maar zij doen floor, ramp en wall echt binnen de seconde. Zo door lopen naar direct 4 of 5 verdiepingen hoog 8)7

Nu zon 180 potjes gedaan afgelopen 2 weken en hebben hier 12 wins uit.
Zeker in het begin was het weer wennen, maar dat snelle bouwen blijft een hinder :-(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Famous schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:00:
[...]

Ik kan wel dubbele ramp met een wall, dus dat er een ramp mee naar boven gaat onder mezelf, maar zij doen floor, ramp en wall echt binnen de seconde. Zo door lopen naar direct 4 of 5 verdiepingen hoog 8)7

Zeker in het begin was het weer wennen, maar dat snelle bouwen blijft een hinder :-(
Turbo Build of zo is dat geloof ik: YouTube: How to Instantly Build Faster with This One Change... (Fortnite Tips)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ah, je kan het gewoon inhouden dus..
Dan is een Elite controller wel ff makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Crashhill schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:43:
[...]

Ja ik kijk idd veel streamers.
Ooh nee misschien is het gewoon wel mijn eigen onkunde hoor. Dat zou zeker goed mogelijk kunnen zijn :)
Alleen weet ik van mezelf dat als ik oefen ik wel vaak ergens beter ik kan worden, maar dat gevoel heb ik hier dus niet.
Vandaar ook meer de vraag van is er nog iets speciaal met deze game om te oefenen of ligt deze game mij gewoon niet en kan ik beter wat anders gaan doen. ( zie ook mijn eerste post :) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:20:
[...]

Ja ik kijk idd veel streamers.
Ooh nee misschien is het gewoon wel mijn eigen onkunde hoor. Dat zou zeker goed mogelijk kunnen zijn :)
Alleen weet ik van mezelf dat als ik oefen ik wel vaak ergens beter ik kan worden, maar dat gevoel heb ik hier dus niet.
Vandaar ook meer de vraag van is er nog iets speciaal met deze game om te oefenen of ligt deze game mij gewoon niet en kan ik beter wat anders gaan doen. ( zie ook mijn eerste post :) )
Moet je persé goed zijn om een game te spelen?
Je moet jezelf vooral niet irriteren. Dat is het belangrijskte denk ik.
Oefenen helpt altijd! als 1 week Tilty niet goed genoeg is, doe je maar 2 weken Tilty.
It's all about the MOTIVATIE!!!!!
En plezier, ik ben onder average in de game, maar ik lach me elke avond de touwtering. En dat is key met Fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Crashhill schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:09:
[...]

Moet je persé goed zijn om een game te spelen?
Je moet jezelf vooral niet irriteren. Dat is het belangrijskte denk ik.
Oefenen helpt altijd! als 1 week Tilty niet goed genoeg is, doe je maar 2 weken Tilty.
It's all about the MOTIVATIE!!!!!
En plezier, ik ben onder average in de game, maar ik lach me elke avond de touwtering. En dat is key met Fortnite.
Heb je een goed punt, maar ja voor mij is dat wel een dingetje haha, ben altijd behoorlijk fanatiek in videogames :+
En nee ik hoef echt niet de beste te worden, als het maar voor mij logisch is waarom ik niet win.

In dit geval dus door het aimen en dus door mijn eigen onkunde en als ik dan continu daardoor afgeknald word in een battle royale game wordt de fun iets minder :+

Voorbeeld:

Ik sta achter een muurtje, de ander weet niet dat ik daar sta en hij komt mijn kant aanlopen.
Ik doe een stap opzij, mijn croshair al in een goed positie ( uiteraard iets bijsturen als dat nodig zou zijn) en BOEM ....... gewoon een cm ernaast. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:16:
[...]

Heb je een goed punt, maar ja voor mij is dat wel een dingetje haha, ben altijd behoorlijk fanatiek in videogames :+
En nee ik hoef echt niet de beste te worden, als het maar voor mij logisch is waarom ik niet win.

In dit geval dus door het aimen en dus door mijn eigen onkunde en als ik dan continu daardoor afgeknald word in een battle royale game wordt de fun iets minder :+

Voorbeeld:

Ik sta achter een muurtje, de ander weet niet dat ik daar sta en hij komt mijn kant aanlopen.
Ik doe een stap opzij, mijn croshair al in een goed positie ( uiteraard iets bijsturen als dat nodig zou zijn) en BOEM ....... gewoon een cm ernaast. ;(
Heb je geen gameplay? Want dit klinkt echt serieus fucking awesome, autoaimnietbot.
Game opnieuw installeren al geprobeerd? Of ben je zo verslaafd dat je toch elke avond gamed ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Crashhill schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:20:
[...]

Heb je geen gameplay? Want dit klinkt echt serieus fucking awesome, autoaimnietbot.
Game opnieuw installeren al geprobeerd? Of ben je zo verslaafd dat je toch elke avond gamed ;) haha
Ja ik heb via de PS4 een aantal van die missers opgenomen, zal kijken of ik die hier vanavond kan plaatsen.
En ja ik speel toch wel elke avond 3 uurjtes denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zaterdagavond 20.00 Nederlandse tijd gaat er iets gebeuren, er is een countdown timer te zien op de tv's in Fortnite die aftelt naar dat moment.

waarschijnlijk gaat het om een fortnitemares maar dan met ijszombies (die waren gisteren al gelekt namelijk).

[ Voor 28% gewijzigd door RubenSaurus op 17-01-2019 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DigitalError schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:17:
Zaterdagavond 20.00 Nederlandse tijd gaat er iets gebeuren, er is een countdown timer te zien op de tv's in Fortnite die aftelt naar dat moment.

waarschijnlijk gaat het om een fortnitemares maar dan met ijszombies (die waren gisteren al gelekt namelijk).
Fortnitemares zou ik zonde vinden (en een reden om een week wat anders te doen). Kunnen ze niet wat leukers verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Martinspire schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:14:
[...]

Fortnitemares zou ik zonde vinden (en een reden om een week wat anders te doen). Kunnen ze niet wat leukers verzinnen?
Mee eens, maar het was al uitgelekt dat er een hele lijst met van die challenges kwam (net als met die 14 days of fortnite). ben er ook geen fan van maargoed, je krijgt in ieder geval weer gratis wraps, backpacks en meuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DigitalError schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:15:
[...]

Mee eens, maar het was al uitgelekt dat er een hele lijst met van die challenges kwam (net als met die 14 days of fortnite). ben er ook geen fan van maargoed, je krijgt in ieder geval weer gratis wraps, backpacks en meuk :P
Dan wacht ik wel tot bekend is of er nog een emote of skin te verkrijgen is, anders neem ik niet eens de moeite meer. Heb vandaag level 100 bereikt van de battlepass en 7 weken helemaal compleet, dus kan ook verder even wachten want er zit toch weinig nieuws aan te komen. Oké even inloggen voor de store en wat bucks krijgen in save the world doe ik nog wel dagelijks, maar spelen dan wellicht niet.

Helemaal als ze de TDM (respawn) modi eruit halen, want ik heb het idee dat daar nog wel een leuk skill-verschil in zit en dat de normale modi momenteel alleen maar uit no-life sweaty streamers bestaat

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 18-01-2019 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Martinspire schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:16:
[...]

Dan wacht ik wel tot bekend is of er nog een emote of skin te verkrijgen is, anders neem ik niet eens de moeite meer. Heb vandaag level 100 bereikt van de battlepass en 7 weken helemaal compleet, dus kan ook verder even wachten want er zit toch weinig nieuws aan te komen. Oké even inloggen voor de store en wat bucks krijgen in save the world doe ik nog wel dagelijks, maar spelen dan wellicht niet.
ja precies, alleen de wekelijkse challenges nog voor die gratis skin en de unlocks van Zenith en Lynx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:09:
[...]

Ga fietsen. Je bent niet onder average.. Motivational speech of niet..

Gewoon oefenen verdorie.. Plebs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Famous schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:00:
[...]

Wat jij bedoeld is geen turbo build. Er zit sinds een paar updates geleden dat je uit kan zetten dat je eerst een "voorbeeld" ziet van wat je gaat bouwen in plaats daarvan bouw je het meteen. Floor, ramp en wall is dan echt heel makkelijk omdat je gewoon je vinger over de triggers kan laten glijden.

Edit: even gezocht en die optie heet Builder Pro: Build Immediately en zit in het 1e settings tabje.

[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 18-01-2019 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
servival7 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:03:
[...]

Wat jij bedoeld is geen turbo build. Er zit sinds een paar updates geleden dat je uit kan zetten dat je eerst een "voorbeeld" ziet van wat je gaat bouwen in plaats daarvan bouw je het meteen. Floor, ramp en wall is dan echt heel makkelijk omdat je gewoon je vinger over de triggers kan laten glijden.

Edit: even gezocht en die optie heet Builder Pro: Build Immediately en zit in het 1e settings tabje.
Mijn zoontje is dit ook gaan testen / gebruiken omdat hij het idee had dat dit in potentie iets was waar hij nog sneller van kon gaan bouwen maar eerst wel even aan moest wennen. Best geinig hoe hij dat analyseert / probeert, de potentie ziet en er vervolgens daadwerkelijk sneller mee is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Joster schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:50:
[...]

Mijn zoontje is dit ook gaan testen / gebruiken omdat hij het idee had dat dit in potentie iets was waar hij nog sneller van kon gaan bouwen maar eerst wel even aan moest wennen. Best geinig hoe hij dat analyseert / probeert, de potentie ziet en er vervolgens daadwerkelijk sneller mee is :D
Die jonge mensjes, daar wordt je 95% van de tijd door geowned in matches haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Die jonge mensjes, daar wordt je 95% van de tijd door geowned in matches haha!
Ben blij dat je niet, net zoals bij CoD, degene kan horen die je gekilled heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het epic games account: Ik speel al een lange tijd fortnite maar heb nooit een epic games account aangemaakt. Als ik dat zou doen en dan aan mijn ps4 account zou linken, zullen dan al mijn skins verloren gaan?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Martinspire schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:16:
[...]
Heb vandaag level 100 bereikt van de battlepass en 7 weken helemaal compleet, dus kan ook verder even wachten want er zit toch weinig nieuws aan te komen.
Ik heb ook alle daily en weekly challenges compleet maar ben tier 69. Wat mis ik? Is dit puur een XP verhaal of zo waardoor mensen zoveel sneller door die tiers lopen? Boeit me verder niet zo, speel casual en voor de lol en naar verhouding erg weinig. Maar ik vraag me dat gewoon af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
UltraSub schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 15:52:
[...]

Ik heb ook alle daily en weekly challenges compleet maar ben tier 69. Wat mis ik? Is dit puur een XP verhaal of zo waardoor mensen zoveel sneller door die tiers lopen? Boeit me verder niet zo, speel casual en voor de lol en naar verhouding erg weinig. Maar ik vraag me dat gewoon af?
Dat denk ik wel, heb in de kerstvakantie wat extra uren in het spel gestopt en ben ook al tier 100 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
DigitalError schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:19:
[...]

Dat denk ik wel, heb in de kerstvakantie wat extra uren in het spel gestopt en ben ook al tier 100 namelijk.
Dan moet je toch aardig wat uren draaien of winnen, want zo hard gaat XP niet vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
UltraSub schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:50:
[...]

Dan moet je toch aardig wat uren draaien of winnen, want zo hard gaat XP niet vind ik :P
misschien helpt het ook dat ik al bij 25 begin aangezien ik altijd de battlepass van 25 euro neem :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zou kunnen. Dan heb je al 20+ tiers voordeel en eerder XP boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Hier ook sinds vanmiddag tier 100. Tevens alle 7 weken volbracht. Laatste tijd wel vaak dat ik alles mis schiet terwijl ik goed richt en dat ik andersom snel kapot geschoten word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Event over 8 minuten

was wel cool maar erg kort, hele map is weer sneeuw en ijszombies zoals voorspeld, ook zijn die nieuwe challenges er nu.

[ Voor 75% gewijzigd door RubenSaurus op 19-01-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier een video van de event in een spoiler

spoiler:
[VIDEO=,,"Hail The Ice King"]https://www.youtube.com/watch?v=Xhg5-YxlUhE[/VIDEO]

Beetje underwelming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

UltraSub schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:07:
Zou kunnen. Dan heb je al 20+ tiers voordeel en eerder XP boost.
Weet het wel zeker, met de premium battle pass. Ik ben sinds vandaag ook tier 100. En ben level 49 of 50 als ik me niet vergis (kan ook 47 of 48 zijn). Alle weekly challenges tot en met week 7 gedaan en nog een aantal daily challenges. Ik moet zeggen het was leuk om een doel te hebben, maar het is eigenlijk wel een aardige grind. In seizoen 6 heb ik dit geloof ik gedaan met de standaard battle pass en toen haalde ik het net in week 9 of 10. Dus dat wilde ik niet meer. Vind het grinden eigenlijk totaal niets aan.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Als je de challenges elke week haalt, en 3x per week inlogd, haal je het easy in die 10 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik ben nu 94 in week 7 en ik heb gewoon de normale battlepass. Ik heb nooit gegrind in Fortnite en ik haalde iedere seizoen de 100 altijd met gemak :)
Vanaf seizoen 5 doe ik ook eigenlijk alleen de challenges en verder speel ik bijna niet. Gewoon zorgen dat je altijd onder de 3 daily challenges blijft (als je er 3 houdt komen er geen nieuwe bij) en de weekly challenges voltooien.

[ Voor 13% gewijzigd door s0kkie op 21-01-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ben blij als die zombies er weer uit zijn. Word elke keer genakt door die dingen in de laatste circels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:11:
Ben blij als die zombies er weer uit zijn. Word elke keer genakt door die dingen in de laatste circels.
Er is uiteraard ook nog gewone squads. Helaas niet voor solo's/duo's.

Ik vind de chaos die het met zich meebrengt gaaf! Ik vind het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:54:
[...]

Er is uiteraard ook nog gewone squads. Helaas niet voor solo's/duo's.

Ik vind de chaos die het met zich meebrengt gaaf! Ik vind het prima!
aan het begin wel. Maar de laatste paar circels zijn het er zoveel dat je telkens aangevallen wordt door die kut dingen. Normale battle zit er dan niet meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:04:
[...]

aan het begin wel. Maar de laatste paar circels zijn het er zoveel dat je telkens aangevallen wordt door die kut dingen. Normale battle zit er dan niet meer in.
C H A O S !!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb die modus 1 keer gespeeld en meteen gewonnen (superveel mazzel met de cirkel en constant high-ground). Dus ik ben even gestopt op mn hoogtepunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Deze week minder mobility, meer shields en de quad launcher weg:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/q7dulmbwwtb21.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:26:
Deze week minder mobility, meer shields en de quad launcher weg:

[Afbeelding]
Zouden ze toch weer van 6 naar 10 mini-shields gaan? Of gaat eindelijk de aangepaste versie van de Chug-chug komen zodat het waard is om mee te nemen.

Quad-launcher ben ik niet zo rouwig om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Tactical Shotgun gaat er ook uit las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:59:
[...]

Zouden ze toch weer van 6 naar 10 mini-shields gaan? Of gaat eindelijk de aangepaste versie van de Chug-chug komen zodat het waard is om mee te nemen.

Quad-launcher ben ik niet zo rouwig om..
Ik gok gewoon minder mobility items in chest waardoor de droprate van shields omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Nope.

Vaulted:
Quadlauncher
Grappler
Port-a -fort.

Droprate alle vervoersmiddelen generfed ( van vliegtuig tot ballonnen)
Droprate grote shield generfed
Droprate kleine shield gebuffed.. ( Wat wel lelijk is, want je kunt er toch maar 6 hebben )

En de verschrikkelijke sneeuwman... Ik denk een soort bush...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Mijn god nog meer nutteloze mini's waar je er altijd 3 van krijgt maar je kan er maar 2 nemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ga die grappler wel missen. Was voor mij als panic builder toch wel een manier om wat high ground goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Heeft iemand een idee waarom mijn trap hier niet afgaat?
Enige reden wat ik kan bedenken is dat de deur open staat maar volgens mij moet dat toch niet uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
servival7 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:01:
Enige reden wat ik kan bedenken is dat de deur open staat maar volgens mij moet dat toch niet uitmaken?
[YouTube: Fortnite_20190122224324]
Het is gissen, maar het zou eventueel nog iets met lag kunnen zijn?

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Hoe kunnen ze nou denken dat ook maar iemand die zombies leuk vind.
Ik skip een week :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:01:
[YouTube: Fortnite_20190122224324]
Je kunt dat van die deur testen in playground met een maatje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Sleeon schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:10:
Ik vind het wel wat hebben.
Zeker de end game is onwijs chaotisch.

Als iemand zit te kampen kan je aan de hand van zombies zien waar er iemand kan zitten.
Heb ook al genoeg mensen afgeknald die de zombies aan het killen zijn of ergens onderin 'buiten' de map zichzelf dicht bouwen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:40:
[...]

Je kunt dat van die deur testen in playground met een maatje?
Ga ik doen.
Sleeon schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:10:
Snap ik ook niet. Ben alleen bezig zombies farmen omdat ik die wrap wel vet vind. Zodra dan de thirth party komt laat ik mij vrijwillig afschieten om een nieuw potje te starten. Zodra ik die wrap heb speel ik weer verder in creative tot die zombies en die achterlijke mist weer weg zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fruitschaal
Zombies spawn is aangepast. Meer zombies bij start. Minder bij einde cirkel. Meer gouden zombies (voor de quest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Dacht gisteren even dat ik gek werd. Volgens mij raakte ik een enemy toch vrij aardig met mijn pump maar ik deed totaal geen damage.
Ik terug de replay in. Raak ik toch echt 7 van de 10 bullets.

Weet wel dat er meerdere teams zijn die aan verschillende dingen van Fortnite werken maar wat zou het toch fijn zijn als Epic eerst dit soort bugs eruit zou halen voordat ze weer een item toevoegen waar niemand op zit te wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kQFXno0L6oVdgySF0lpd6l8j/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 24-01-2019 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb wel een bug op IOS als ik een wapen vast heb en schakel over naar een medkit of sheald hij schiet.
Het kost geen kogel, maar je hoort het geweer wel afgaan.

Best onhandig omdat je dan direct voor de tegenstander gevonden kan worden als je achter een muur zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
servival7 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:12:
Dacht gisteren even dat ik gek werd. Volgens mij raakte ik een enemy toch vrij aardig met mijn pump maar ik deed totaal geen damage.
Ik terug de replay in. Raak ik toch echt 7 van de 10 bullets.

Weet wel dat er meerdere teams zijn die aan verschillende dingen van Fortnite werken maar wat zou het toch fijn zijn als Epic eerst dit soort bugs eruit zou halen voordat ze weer een item toevoegen waar niemand op zit te wachten.

[Afbeelding]
Je hebt zen kleine teen er af geschoten!!! ik had dan ook niet 150 damage ofzo verwacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:22:
[...]

Je hebt zen kleine teen er af geschoten!!! ik had dan ook niet 150 damage ofzo verwacht haha
Hey 7 shots op zijn body is 7 shots op zijn body :+
Pagina: 1 ... 40 ... 53 Laatste