Met 50 te hard geflitst in belgie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

RemcoDelft schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:54:
[...]

Als je met de auto naar de rechtbank in Belgie bent gegaan, is dat toch mooi kl*te!
Ik weet niet hoe dit in België zit, maar in Duitsland geldt dat dan vanaf de eerst volgende dag. ;)
Natuurlijk niet als je rijbewijs in beslag genomen is bij een staande houding.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 680x0
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-03 16:06
Oggy schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:14:
Tenzij je kan aantonen dat er onduidelijk en niet éénstemmige aanduiding van de verkeersregels waren, zoals snelheid, wordt het inderdaad op de blaren zitten. Mocht het voorgenoemde wel zo zijn, zoek een leuke advocaat op die je kan helpen.

ps. deze weg nodigt toch niet uit om überhaupt 80 te rijden?
Dat is sinds kort 'opgelost' in België. Niet eenstemmig bestaat niet. Default 70 behalve anders aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:31

KrazyJay

@RemcoDelft Niet echt... je kunt zelf afspreken wanneer je dat in laat gaan. Sterker nog, je kunt soms zelfs overeenkomen dat de rijontzegging enkel van toepassing op bepaalde dagen als er een zwaarwegend belang is. Oftewel, door de week rijden voor het werk, en in het weekenden rijontzegging (in het geval van de TS dan 22.5 weekend). En als je rijbewijs in België ingenomen is, mag je nog wel buiten België rijden. Dus voor de TS komt het neer op anderhalf maand niet naar België komen met de auto, plus zijn boete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 18:49

qless

...vraag maar...

Nog even extra waarschuwing voor TS. In BE rondrijden met BE kenteken en NL rijbewijs is geen probleem. Maar ga niet in NL rijden met een BE auto zonder dat je ZELF in BE woont. Boetes hiervoor zijn nog veel hoger (economische delict, verdenking van omzeilen BPM e.d.)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-05 16:33
Of verhuizen tijdelijk .
En dat je pa zegt die woont hier niet meer.
Je ook uitschrijven .
Ooit 10 jaar geleden een brief gekregen bla bla bla te hard gereden . Schikkingsvoorstel maar toen niets meer van gehoord .reed 70 te hard of zo . Van een N-weg waar je 120 mocht naar een deel waar je 70 mocht. Niets meer gehoord . Maar was zo lang geleden.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:17
Raoul.TLS schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:28:
Of verhuizen tijdelijk .
En dat je pa zegt die woont hier niet meer.
Je ook uitschrijven .
Ooit 10 jaar geleden een brief gekregen bla bla bla te hard gereden . Schikkingsvoorstel maar toen niets meer van gehoord .reed 70 te hard of zo . Van een N-weg waar je 120 mocht naar een deel waar je 70 mocht. Niets meer gehoord . Maar was zo lang geleden.
Mochten ze je toevallig een keertje aanhouden kan het wel zo zijn dat je spontaan niet meer verder mag rijden hierdoor. Nu is die kans natuurlijk erg klein maar het blijft wel een risico. Nu is het wel zo dat 10 jaar geleden de systemen tussen de verschillende landen nog minder goed samenwerkten dus de kans dat er toen iets mee gedaan is, is stukken kleiner dan dat er nu iets mee wordt gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door redwing op 17-04-2018 16:36 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Ik ben na die overtreding een jaar of 5 er na wel een keer aangehouden voor 10 of 20 km te hard.
Op weg naar Brussel.
Toen moest ik gelijk betalen.
Maar andere overtreding hebben ze niets van gezegd.
Reed wel in een ander auto.
Een was op de snelweg ander was N weg.
Maar is zeker denk 15 jaar terug had toen net 2 of 3 jaar me rijbewijs.
redwing schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:35:
[...]

Mochten ze je toevallig een keertje aanhouden kan het wel zo zijn dat je spontaan niet meer verder mag rijden hierdoor. Nu is die kans natuurlijk erg klein maar het blijft wel een risico. Nu is het wel zo dat 10 jaar geleden de systemen tussen de verschillende landen nog minder goed samenwerkten dus de kans dat er toen iets mee gedaan is, is stukken kleiner dan dat er nu iets mee wordt gedaan.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:17
Raoul.TLS schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:43:
Ik ben na die overtreding een jaar of 5 er na wel een keer aangehouden voor 10 of 20 km te hard.
Op weg naar Brussel.
Toen moest ik gelijk betalen.
Maar andere overtreding hebben ze niets van gezegd.
Reed wel in een ander auto.
Een was op de snelweg ander was N weg.
Maar is zeker denk 15 jaar terug had toen net 2 of 3 jaar me rijbewijs.
[...]
Dan is ie gewoon uit het systeem geknikkerd. Als ze je aanhouden moet je ten slotte je identiteit bekend maken en die wordt normaal gesproken ook gecontroleerd. Maar zoals ik al zei zijn ze pas de laatste jaren beter geworden in bekeuringen richting het buitenland ook te regelen, dus 10 jaar geleden was negeren veelal de beste optie O-)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Ik had netjes gebeld met het tel nr en gezegd sorry my bad
Kom maar met een schikkings voorstel en afbetalings regelling en dan komt het goed.

denk dat ze gegevens bij leasemaatschappij hadden opgevraagd en het toen naar me huis adres hebben gestuurd.

Maar tja nooit meer wat van gehoord.

Vreemde situatie N-weg waar je 120 mag rijden.
reed wat harder.

maar goed vergeet die weg nooit meer en rij als ik weer daar ben netjes 70
redwing schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:47:
[...]

Dan is ie gewoon uit het systeem geknikkerd. Als ze je aanhouden moet je ten slotte je identiteit bekend maken en die wordt normaal gesproken ook gecontroleerd. Maar zoals ik al zei zijn ze pas de laatste jaren beter geworden in bekeuringen richting het buitenland ook te regelen, dus 10 jaar geleden was negeren veelal de beste optie O-)

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakesushi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-08-2020
Pyramiden schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:58:
[...]

Iemand aanspreken die door zijn onervarenheid een bord mist en zich niet helemaal realiseert hoe hard hij mag, en daarna toegeven dat je willens en wetens grove verkeersovertredingen begaat? 8)7 170 op de snelweg? of bedoel je iets anders?

Edit: Overigens, 160.000km? met een gemiddelde snelheid van 80 zit je dan gemiddeld 6 uur per dag in de auto... Dat is behoorlijk...
Dat klopt, ik zit 6 tot 7 uur pd in de auto door heel Nederland, Belgie en Noord Frankrijk.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Blijf ontopic.
Reacties die alleen maar gaan over hoe stout de TS was, worden zonder pardon verwijderd.