Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chester Bennington Linkin Park dood

Pagina: 1
Acties:

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:42

Mach

Elysium Hoplite Forever

Topicstarter

DUGG

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Wilde net een topicstart maken, hmm heel erg zuur, mooie herinneringen! RIP Chester!

CLB wijzigde deze reactie 20-07-2017 20:37 (28%)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mach

Mach

Elysium Hoplite Forever

Topicstarter

DUGG

• duderuud
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18-02 22:19

duderuud

Sliden is koel

Stuk jeugd man, Rip Chester 😢

Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl - Motormedia.nl

• Sinner
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2017

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Wat een sjap.

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Snap het niet. Leven van en als een rockstar, en dan uiteindelijk jezelf ophangen.

M'n magische bol werken.

• martijn_tje
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:17
Na 2016 blijft het dit jaar in onverminderd tempo door gaan met het verdwijnen van legendarische muzikanten. :'(

Mooie tijd gehad het begin van de zero's met veel rock/grunge/rapcore invloeden op de radio (grofweg 1990 tot 2004). Van 1999 t/m 2004 was m'n muziek verslaving echt op volle sterkte. Periodes gehad met 2-3 concerten per week. Veel ska en punkrock maar ook regelmatig grunge, rapcore en allerlei metal subgenres.

Ook linkin park had toen een vaste plaats in m'n afspeellijsten.

martijn_tje wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:06 (11%)

Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM

• leon14
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21:32
https://twitter.com/mikeshinoda/status/888112045190561793
Nu officieel bevestigd door de band :/

leon14 wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:06 (5%)

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:15

vhal

ಠ_ಠ

Poeh....die had ik niet zien aankomen :/

Mijn V&A - - - ME is geen bezittelijk voornaamwoord

• Mach

Mach

Elysium Hoplite Forever

Topicstarter
quote:
Jism schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:58:
Snap het niet. Leven van en als een rockstar, en dan uiteindelijk jezelf ophangen.
jeugd met misbruik tekent je voor het leven....

DUGG

• speedy15
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:33
Pfff jeetje zeg :/

Een heel stuk jeugd.... RIP Chester

speedy15 wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:11 (3%)

• martijn_tje
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:17
quote:
Mach schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:10:
[...]

quote:
Crawling in my skin
These wounds they will not heal...

Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM

• Jism
  • Niet online
quote:
Mach schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:10:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee, ik kan me er best iets bij voorstellen, maar dan nog. Je staat aan de top en kunt alles doen wat je wilt. Als dat geen zegen is ook...
quote:
Tja, zijn dat z'n eigen songtexten? Je kunt het ook uit verband trekken. Het is nog niet eens zeker waarom hijzichzelf opgehangen heeft.

M'n magische bol werken.

• Koennnnnn
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 16-02 21:00
quote:
Jism schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:15:

Tja, zijn dat z'n eigen songtexten? Je kunt het ook uit verband trekken. Het is nog niet eens zeker waarom hijzichzelf opgehangen heeft.
Hij zong vaak over zijn eigen problemen. Oftewel depressie en dergelijke :/
quote:

Ik heb er geen ervaring mee, ik kan me er best iets bij voorstellen, maar dan nog. Je staat aan de top en kunt alles doen wat je wilt. Als dat geen zegen is ook...
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar zo'n jeugd maak je niet goed door bekend te zijn en veel geld te hebben :S

Koennnnnn wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:29 (38%)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:09
quote:
[...]

Alsof dat ook maar iets betekent als je depressief bent :? Depressie is een ziekte, daar kan je nog zoveel logica tegenaan gooien, niet iedereen kan het de baas.

The devil is in the details.

• 153rd
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:58
R.I.P. Heb hun eerste paar albums ook echt helemaal grijs gedraaid.

Video: [URL="https://www.youtube.com/watch?v=lvs68OKOquM&t=1s"]YouTube: Talking To Myself (Official Video) - Linkin Park[/URL]

Laatste videoclip waarin ie zong gepost op youtube paar uur geleden.

153rd wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:24 (5%)
Reden: correctie

• Jism
  • Niet online
quote:
Hahn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:18:
[...]
Alsof dat ook maar iets betekent als je depressief bent :? Depressie is een ziekte, daar kan je nog zoveel logica tegenaan gooien, niet iedereen kan het de baas.
Als ik aan depressief zijn denk dan denk ik aan een tekortkoming van bepaalde stoffen in iemand z'n hoofd. Sporten is een goede uitlaatklep om zulke stoffen te krijgen. Chocola eten ook. Seks, drugs, etc. Alles met mate uiteraard maar het hoeft (voor mij) niet te betekenen dat het het einde van de wereld is.

Ik ken enkele depressieve mensen en die cheeren gewoon op van bepaalde dingen in het leven. Als rockstar moet je ook je kicks en dergelijk echtwel krijgen.

M'n magische bol werken.

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Zo, even het nieuws lezen onder het genot van een lekker koud biertje..Lees ik dit. :|
rip Chester..

Acties:
  • +14Henk 'm!

• Hahn
quote:
Jism schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:20:
[...]

Als ik aan depressief zijn denk dan denk ik aan een tekortkoming van bepaalde stoffen in iemand z'n hoofd. Sporten is een goede uitlaatklep om zulke stoffen te krijgen. Chocola eten ook. Seks, drugs, etc. Alles met mate uiteraard maar het hoeft (voor mij) niet te betekenen dat het het einde van de wereld is.

Ik ken enkele depressieve mensen en die cheeren gewoon op van bepaalde dingen in het leven. Als rockstar moet je ook je kicks en dergelijk echtwel krijgen.
:') Ik ga hier niet eens op in.

Holy fuck, wat vind ik dit kut. 16 jaar geleden begon mijn interesse voor muziek met Linkin Park - In The End en in de afgelopen 16 jaar heb ik Linkin Park meer geluisterd dan welke andere artiest of band dan ook... En zelfs de albums van de afgelopen jaren, die door veel mensen gehaat werden, vond ik heel goed.

Heel jammer dat er geen vervolg meer op zal komen ;(

• SlaadjeBla
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:31

SlaadjeBla

Hmmm pie

6 kinderen achterlatend. Damn, als je dat je kinderen aan doet is je wereld echt duister.

SlaadjeBla wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:33 (5%)

I am become death, stealer of pie

• MedionAkoya
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 17:32

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

quote:
SlaadjeBla schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:33:
6 kinderen achterlatend. Damn, als je dat je kinderen aan doet is je wereld echt duister.
Jij wilt dat hij zijn kinderen ook in zijn graf meeneemt?
Gelukkig is hij niet zoals andere suïcidale vaders.

MedionAkoya wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:38 (9%)

Civiele Techniek...nog bezig

• Vuikie
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:05
In the end :(

Soms lijkt stoppen de enige optie. Zie je geen uitweg...

RIP Chester

• Hahn
quote:
MedionAkoya schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:36:
[...]

Dat wil hij helemaal niet, "hij laat [...] achter" is een hele normale uitdrukking.

• SlaadjeBla

SlaadjeBla

Hmmm pie

quote:
MedionAkoya schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:36:
[...]

euh, nee? :?
Zelfmoord is een keuze. Hij had een andere kunnen maken.
quote:
Want die doen dat allemaal wel? :?

• Mach

Mach

Elysium Hoplite Forever

Topicstarter
quote:
SlaadjeBla schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:39:
[...]

euh, nee? :?
Zelfmoord is een keuze. Hij had een andere kunnen maken.
Voor iemand die (manisch) depressief is, is in de depressieve fase niks een keuze. En trust me, up close & personal experience.

Sorry hoor, maar ik schaar zo'n opmerking onder het kopje "kanker is ook een keuze".

DUGG

• SlaadjeBla

SlaadjeBla

Hmmm pie

quote:
Mach schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:41:
[...]

Voor iemand die (manisch) depressief is, is in de depressieve fase niks een keuze. En trust me, up close & personal experience.

Sorry hoor, maar ik schaar zo'n opmerking onder het kopje "kanker is ook een keuze".
Dan begrijp je me verkeerd of heb je niet gelezen dat ik zei dat zijn wereld dus wel heel duister moet zijn geweest. Ik heb hier ook "up close en personal experience" mee, maar mijn kinderen hebben mij op dit vlak echt veranderd.

• RedFox
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:07

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Wat een verschrikkelijk nieuws ;(.
Opgegroeid met Hybrid Theory en helemaal grijs gedraaid, blijft een geweldig album.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Mach

Mach

Elysium Hoplite Forever

Topicstarter
quote:
SlaadjeBla schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:45:
[...]

Dan begrijp je me verkeerd of heb je niet gelezen dat ik zei dat zijn wereld dus wel heel duister moet zijn geweest. Ik heb hier ook "up close en personal experience" mee, maar mijn kinderen hebben mij op dit vlak echt veranderd.
Dan ben ik echt serieus heel blij voor je.

Voor mijn moeder mocht helaas niks baten, dus zijn mijn tenen voor dat soort opmerkingen wat langer dan normaal.

DUGG

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:37
quote:
Hahn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Holy fuck, wat vind ik dit kut. 16 jaar geleden begon mijn interesse voor muziek met Linkin Park - In The End en in de afgelopen 16 jaar heb ik Linkin Park meer geluisterd dan welke andere artiest of band dan ook... En zelfs de albums van de afgelopen jaren, die door veel mensen gehaat werden, vond ik heel goed.

Elke album vond ik steeds minder en softer. Veel bands doen dat.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 03:45

Donstil

Grab them by the 🐈.

Eigenlijk geen begrip voor zelfmoord en zeker niet als je ook nog kinderen achterlaat maar het is wel zonde. Ik was geen groot fan maar sommige nummertjes geven mij nog steeds leuke herinneringen naar vroeger.

Donstil wijzigde deze reactie 20-07-2017 21:56 (8%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Hahn
quote:
jaaoie17 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:50:
[...]

Softer zeker, maar ik ben zelf ook meer van softer gaan houden :Y) Dus wat dat betreft ben ik misschien wel op de juiste manier meegegroeid met Linkin Park.

Ik vind het alleen onzin dat veel mensen roepen dat nieuwere albums geen 'Linkin Park' meer is. Ze bepalen zelf wat voor muziek ze maken. Dat ze ooit begonnen met Nu Metal (of hoe je het ook wilt noemen) betekent niet dat ze een Nu Metal-band zijn en ze voor altijd Nu Metal moeten maken.

Ik vind het ze juist heel erg sieren dat ze niet hetzelfde trucje zijn blijven doen en ze constant wat anders probeerden.

• MedionAkoya
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 17:32

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

quote:
jaaoie17 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:50:
[...]

Is er dan een band waar elke album beter werd? :P
Ik vond instrumentale nummers van Linkin Park Underground wel een goede aanvulling.

MedionAkoya wijzigde deze reactie 20-07-2017 22:00 (14%)

Civiele Techniek...nog bezig

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Oef :( Hier ook opgegroeid met Hybrid Theory, en ook Meteora. Zonde... Het zal diep hebben gezeten als hij zes kinderen achterlaat...

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:27

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
[...]

Jij bent duidelijk nooit depressief geweest. Depressie is niet "eventjes wat sip zijn" en je lost het niet op met iets tijdelijks als "chocola eten" of "seks."

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• brinkdinges
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14-11-2018
Net op tijd nog een concert van ze meegemaakt, precies een maand geleden in Amsterdam :/ Een van de weinige bands die ik live gezien moest hebben.

brinkdinges wijzigde deze reactie 21-07-2017 08:33 (25%)

Casemods: miXture, Cubeleon

• scorpie
  • Laatst online: 00:27

scorpie

Supra Addict

quote:
brinkdinges schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:20:
Net op tijd nog een concert van ze meegemaakt, precies een maand geleden in Amsterdam :/
Same here.. dit nieuws komt me best rauw op m'n dak vallen zeg, die zag ik even niet aankomen :'(
Met hun muziek opgegroeid op de middelbare school, en al hun albums wel weten te waarderen.. shit, dit is even a-relaxed nieuws zeg :/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Bartosy
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23:03
R.I.P. Chester

Een van mijn grote muziekhelden uit de jaren 90...

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19-02 13:28
Wat een klote nieuws. Ben er erg van onder de indruk. Ik wens de band veel sterkte. En kunnen we hier kappen met wie het beste weet wat een depressie is? Al die betweters onder het frontpage nieuws hiero zijn doorgaans al erg genoeg, dat hoeft van mij niet in een thread als deze.

• foxgamer2019
  • Niet online
Letterlijk in mijn jeugd hun albums grijsgedraaid, kon ook het Reanimation album waarderen. Minutes to Midnight was ook een prima album, zeker met nummers als Valentine's Day, etc.

Chester het gaat je goed aan de andere kant. Wat zal ik jouw samen met mijn andere helden (die ik nog wekelijks draai op Spotify) enorm missen. RIP.

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 14-02 09:11
Helaas nog nooit live gezien. Chester heeft dezelfde leeftijd als ik.

Ben er zuur van.

• unilythe
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 18-02 12:08
quote:
Hahn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Dit is precies hoe ik mij ook voel. Ik luister nog steeds graag naar Linkin Park en ben al jaren groot fan. Ik ben behoorlijk aangeslagen.

Ik heb ook het concert van vorige maand moeten missen omdat ik de dag voor het concert opeens problemen met mijn oor had waardoor ik van de dokter niet naar het concert mocht. Puur egoïstisch, maar dat maakt het voor mij alleen maar pijnlijker.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18:43
Dat was nogal een verassing. Veel geluisterd in jeugd, nu nog steeds (nieuwe album minder). Vorige maand ook nog live in Oostenrijk gezien.. niet te bevatten dat hij er niet meer is, eigenlijk. :|.

Nat-Water wijzigde deze reactie 20-07-2017 22:58 (6%)

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.

• Davidshadow13
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21:17
Jezus, 4 weken geleden nog bij hun concert geweest in de Ziggo Dome en wat waren ze weer goed als vanouds.

Ze mochten dan wel zijn verguisd met hun laatste album maar The Hunting Party van 2 jaar terug was wel weer echt LP ze hadden de weg naar boven weer gevonden. Echt zo jammer. Een iconische band welke live echt gruwelijk opzwepende muziek speelt.

Ik hoop het beste voor zijn zes kinderen, voor Mike, Joe en de rest van de band. Kom sterker terug alsjeblieft! Doe het voor Chester en voor de fans!!!

HD4Life @ Full-HD

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

C.R.E.A.M.

Ik kom thuis na een lange dag, en dan lees ik dit :N RIP ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Just_I
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:39

Just_I

What did you just say?

quote:
Sometimes solutions aren't so simple,
Sometimes goodbye is the only way
Goodbye Chester ;w

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Hahn
quote:
Ik zeg nu niks nieuws, maar vrijwel elk liedje hintte er eigenlijk wel naar:
quote:
I'm holding on
Why is everything so heavy?
Holding on
So much more than I can carry
I keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free

• fm77
  • Niet online
Ik ben nooit een grote fan geweest, maar van wat ik ervan begreep is dit geen grote verrassing... Toch blijft het sneu....Hij heeft toch wel goede muziek gemaakt.
Ik had het eerder verwacht van de zanger van Godsmack. Heeft ook tegen het randje gezeten.

Deze kon ik het meest waarderen, maar dan vnl door de samenwerking met de X-Ecutioners.

• Hahn
quote:
fm77 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 23:50:
Ik ben nooit een grote fan geweest, maar van wat ik ervan begreep is dit geen grote verrassing... Toch blijft het sneu....Hij heeft toch wel goede muziek gemaakt.
Ik had het eerder verwacht van de zanger van Godsmack. Heeft ook tegen het randje gezeten.

Deze kon ik het meest waarderen, maar dan vnl door de samenwerking met de X-Ecutioners.
[video]
Daar zit Chester Bennington niet bij :> Alleen Mike Shinoda en Mr. Hahn van Linkin Park.

• fm77
  • Niet online
quote:
Hahn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 23:53:
[...]

Daar zit Chester Bennington niet bij :> Alleen Mike Shinoda en Mr. Hahn van Linkin Park.
Crap je hebt gelijk... :F
Ach ze hebben ook andere goede nummers gemaakt.

Wat wel goed is is dat na dit nummer youtube over ging naar A Perfect Circle :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NotCYF
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-02 17:32
R.I.P. Chester Bennington: My favorite song laat ik hier maar achter:

NotCYF wijzigde deze reactie 21-07-2017 01:14 (24%)

That's it, i'm done.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-02 13:04
Ik hoor mensen vaker roepen dat zelfmoord voor pussies is, maar dan ben je niet helemaal door ontwikkeld in je kop denk ik. Ben blij dat je zelf niet misbruikt bent of wat dan ook..

Toevallig luisterde mijn broer het vroeger erg veel en las het vannacht via een facebook pagina van Bayern München, omdat die gasten fan waren of iets met sponsoring deden. Ik schrok nogal, dus ik direct mijn broer even een berichtje gestuurd. Die zal ook wel flink geschrokken zijn.

Edit: Ik vond hem altijd een goede uitstraling hebben, altijd goed gekleed en die tattoo's zijn ook vet! _/-\o_

R.I.P Chester ;(

Aquila wijzigde deze reactie 21-07-2017 17:37 (19%)

• foxgamer2019
  • Niet online
quote:
Davidshadow13 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:59:
Jezus, 4 weken geleden nog bij hun concert geweest in de Ziggo Dome en wat waren ze weer goed als vanouds.

Ze mochten dan wel zijn verguisd met hun laatste album maar The Hunting Party van 2 jaar terug was wel weer echt LP ze hadden de weg naar boven weer gevonden. Echt zo jammer. Een iconische band welke live echt gruwelijk opzwepende muziek speelt.

Ik hoop het beste voor zijn zes kinderen, voor Mike, Joe en de rest van de band. Kom sterker terug alsjeblieft! Doe het voor Chester en voor de fans!!!
Chester was LP, zijn stem was de reden van de kracht op veel nummers. Dacht ook dat pijn/schorheid van Chester's stem een van de reden was dat ze rustiger muziekalbum's hadden uitgebracht.

Denk dat dit dus het einde van LP is, vind maar eens iemand die er zoveel energie in kon stoppen als Chester.

• foxgamer2019
  • Niet online
quote:
Hahn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 23:53:
[...]

Waarvan de gitarist ook niet meer leeft helaas (frontman Static-X).

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 21-07-2017 08:07 (8%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:19

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Blijkbaar was ie goede vrienden met Chris Cornell en toevallig zou die gisteren 53 zijn geworden..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: oktober 2006
quote:
archie2012 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:03:
[...]

Chester was LP, zijn stem was de reden van de kracht op veel nummers. Dacht ook dat pijn/schorheid van Chester's stem een van de reden was dat ze rustiger muziekalbum's hadden uitgebracht.

Denk dat dit dus het einde van LP is, vind maar eens iemand die er zoveel energie in kon stoppen als Chester.
Hier ben ik dus ook bang voor. :'( Samen met Mike was hij de drijvende kracht achter LP. Juist de combinatie van Metal zang (Chester) en Rap (Mike) heeft ze zo groot gemaakt. Vind nog maar eens zo'n metal zanger inderdaad. Misschien dat Mike nog alleen door gaat met Fort Minor of zo over een tijdje. Maar ik zou het wel eeuwig zonde vinden. Er zat nog zoveel potentie in.

HD4Life @ Full-HD

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:28

Daniel36

niets.

Fuckin triest dit nieuws.
Drank, drugs, depressies, misbruikt als kind en blijkbaar het wegvallen van zijn vriend Chris Cornell.
Rip.

ook niets.

• Murrays
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-02 07:27
Ziekelijk triest nieuws. Ben blij dat ik erbij was in de Ziggo Dome....

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:36
Erg triest nieuws. Eerste 2 albums maakte erg veel indruk en luisterde ik echt heel vaak. Toen ik 17 was wilde ik ze perse live zien en dat was de reden dat ik in 2004 naar Rock am Ring ging met de Eurolines. Bij bijna alle steden moeten stoppen om op de legendarische ring te komen. Een reis die meer dan 8 uur duurde voordat ik in Koblenz was om vervolgens nog een ruim uur in pendelbus te zitten. Een weekend om nooit te vergeten en gelukkig zijn de beelden er nog. Dit optreden maakt pas echt indruk. Er waren geen smartphones en iedereen had aandacht voor het podium. Voor mij wel 1 van de optredens die ik me altijd zal herinneren.

YouTube: Linkin Park live at Rock am Ring 2004 (HD)

PSN: lekkerboeie86

• TunderNerd
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-02 09:26
Diep en diep triest. Op Werchter dit jaar mogen aanschouwen waar ze "Crawling" in een piano versie deden: brokken in de keel. Hier het filmpje, om het talent en het gemis te delen. RIP
YouTube: Linkin Park - Crawling (Piano Version) (Southside Festival,Germany 2...

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:27

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Als er één nummer is dat hier toepasselijk is, is het deze wel... :'(

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18-02 20:47
quote:
NMe schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:25:
Als er één nummer is dat hier toepasselijk is, is het deze wel... :'(

[video]
Live is deze ook erg goed:

SouLmaN wijzigde deze reactie 21-07-2017 10:43 (3%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: juli 2011
Ik noem mezelf dus niet echt een muziekliefhebber, luister ook vrijwel nooit muziek. Maar Linkin Park is de enige band waarvan ik de muziek regelmatig luister en kan zeggen dat ik meer dan 5 nummers echt erg goed vind.
Was het een lange tijd geleden op youtube per ongeluk tegen gekomen bij het nummer Somewhere I Belong. Gelijk verder gezocht en kwam daarna de pareltjes Breaking the Habit en Crawling tegen. Niet veel later kwam In the End in beeld, wat toch een van mijn favoriete nummers is. Meerdere mensen in mijn omgeving hebben hierdoor ook Linkin Park in hun playlist gezet.

The Catalyst blijf ik ook een bijzonder nummer vinden, omdat het best wel afwijkt van hun gebruikelijke stijl maar toch best wel leuk uitpakt
YouTube: The Catalyst (Official Video) - Linkin Park

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Gisteravond was het nieuws pas net bekend. Mijn vrouw kwam thuis en die had het net op de radio gehoord. We hebben nog even teruggedacht aan het concert dat we enkele jaren geleden in de Ziggo Dome hebben bijgewoond. Wat een naar bericht en de zoveelste muzikant die voortijdig een einde aan zijn leven maakt. :|

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• equit1986
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18-02 16:30
Gsus, god dank blij dat ik ze nog heb mogen zien in de ZiggoDome afgelopen Juni. R.I.P. Chester...
Je was mijn all-time favorite met een stem als een duivel en engel tegelijk!

Ik laat mijn favorite ook even achter:

equit1986 wijzigde deze reactie 21-07-2017 12:45 (22%)
Reden: video toegevoegd

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:41

BlackEyedAngel

Just a nice guy

Crawling in my skin
These wounds they will not heal
Fear is how I fall
Confusing what is real

-------------------------------------

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

Nooit meer kan ik naar deze teksten luisteren zonder aan deze tragedie te denken :{ R.I.P. Chester, hopelijk eindelijk vrede!

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-02 14:07
quote:
[...]

erm.. ja.. laat ik het er maar op houden dat je blijkbaar geen besef hebt wat het is. Zo werkt het niet, dit is een beetje het systeem van "Ben je depressief? Stop dan met verdrietig zijn!" en verwachten dat alles opgelost is.

Zelfde logica. Mijn been is gebroken, maar als ik een pijnstiller neem is het opgelost!

corset wijzigde deze reactie 21-07-2017 17:03 (5%)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21:50
Verschrikkelijk nieuws. Ik ben opgegroeid met Linkin Park en was altijd dol op Chester zijn stem en muzikale vaardigheden. Helaas maar waar.. :(
quote:
Het heeft deels te maken met tekortkomingen, maar dat is lang niet alles. Ik lijd nu al 5 jaar bewust en wellicht nog eens 5 extra onbewust aan een depressie en ben 'pas' 20 jaar. Zelfs met jaren aan therapie heeft de depressie nog macht over mij, al begint het eindelijk beter te worden.

Dergelijke dingen als "ga sporten en chocolade eten" gaan er bij dan niet helemaal lekker in, omdat dat gewoon niet waar is. Het heeft te maken met de combinatie van missende stofjes, maar ook veel met voor jou heftige gebeurtenissen die je onbewust beschadigd hebben en de manier waarop je alles ziet en opvat erg aantast. Je moet een depressie zien als een 2e geest in je hoofd. Je hebt dus 'jezelf' maar er is nog iets wat het rationeel denken dusdanig kan manipuleren door die ervaringen, waardoor jij valse gedachten over jezelf of anderen gaat geloven.

Het is dus een samenhangend geheel en dat los je niet simpelweg even op met sporten of lekker eten, want zodra je daarmee stopt, zullen alle gevoelens terugkomen omdat je er niet mee hebt leren omgaan. Het is de combinatie van een frisse geest krijgen, patronen waar je eerder voor viel, leren herkennen en door jezelf bewust te maken dat je wel beter weet en kan. Daarnaast is sporten een goed middel om je geest eventjes te legen en emoties eruit te knallen. Dat lost het probleem echter niet op, alleen even tijdelijk.

Het gebeurt ook nog wel dat je dergelijke acties als wat Chester helaas is overkomen, doet tijdens een psychose of paniekaanval. Kortom, echt heel triest.. :(

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• Salvatron
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

Heeft een depressie, moet ook nog eens het slappe gezeik van zijn medemensen aanhoren...

• Chaosstorm
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19:10
Een maand geleden heb ik Linking park nog gezien op Hurricane festifal (naast Hamburg).
Wel bizar om een maand later te lezen dat Chester dood is.

• Heineken
  • Registratie: november 1999
  • Niet online

Heineken

Heerlijk Helder

quote:
Chaosstorm schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:44:
Een maand geleden heb ik Linking park nog gezien op Hurricane festifal (naast Hamburg).
Wel bizar om een maand later te lezen dat Chester dood is.
Ik mocht ze drie weken geleden in Werchter nog zien. Dit doet wel wat met me..

"Hoe vol je leven ook is, voor bier is er altijd plaats". - *Drinkt ook wel eens iets anders...*

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Hahn
Hier omschrijft Chester zelf best goed hoe het voor hem was om depressief te zijn, inclusief een stukje over dat mensen denken dat als je succesvol bent je niet meer ongelukkig kunt zijn:

Alleen jammer van de clickbaiterige titel van de video...

• Aquila
quote:
Hahn schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 02:31:
Hier omschrijft Chester zelf best goed hoe het voor hem was om depressief te zijn, inclusief een stukje over dat mensen denken dat als je succesvol bent je niet meer ongelukkig kunt zijn:

[video]Alleen jammer van de clickbaiterige titel van de video...
Mooi filmpje hoor.
Ik word er wel stil van ;( Dat je je zo dood ongelukkig kunt voelen in je hoofd en dat je door de gebeurtenissen gewoon een beeld in je hoofd hebt dat niet verdwijnt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Danny.G
quote:
Hahn schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 02:31:

[video]Alleen jammer van de clickbaiterige titel van de video...
Verschrikkelijk en gewoon pijnlijk om te zien. Hij verwoord het enorm goed en als je mijn eerder geplaatst reactie hier leest, zie je de gelijkenissen gewoon. Een depressie is iets wat menig mens nog steeds onderschat. Al ben je zo populair en heb je zoveel geld; dat haalt dergelijke gedachten echt niet weg. Juist door kritiek van fans kan het nog maar veel erger gaan worden omdat die gedachten in je hoofd dan nog wel eens 'bevestigd' kunnen worden. "Zie je wel, zij zeggen het ook"

Het is ze echter niet kwalijk te nemen; hoe moet je weten hoe iets is en voelt als je het nog nooit zelf hebt gehad?

Oprecht erg treurig en een groot gemis.

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• brinkdinges
Een uur nadat ik dit nieuws hoorde stond er iemand aan mijn deur met soortgelijke problemen. Iemand die ik eerder letterlijk van de rand weg heb moeten trekken en die alleen bij mij langs komt op de allerzwaarste momenten. Het enige dat ik kan bieden is een luisterend oor en ik kan een paar verhalen uit mijn wereld delen.

Is er meer dat ik kan doen? De geestelijke gezondheidszorg is volledig op de hoogte maar schiet behoorlijk tekort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GTXFreak
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21-06-2018

i7 7700K @ 5.2GHz / NZXT Kraken X62 / ASUS Strix Z270-F / 16GB G.Skill Trident Z RGB 3200MHz / EVGA GTX 1080 FTW2 Gaming iCX / RM650X / Phanteks Enthoo Evolv TG Zwart

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
brinkdinges schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 21:10:
Een uur nadat ik dit nieuws hoorde stond er iemand aan mijn deur met soortgelijke problemen. Iemand die ik eerder letterlijk van de rand weg heb moeten trekken en die alleen bij mij langs komt op de allerzwaarste momenten. Het enige dat ik kan bieden is een luisterend oor en ik kan een paar verhalen uit mijn wereld delen.

Is er meer dat ik kan doen? De geestelijke gezondheidszorg is volledig op de hoogte maar schiet behoorlijk tekort.
Heftig man, ik zou hem vooral meer geven dan begrip. Begrip geven mensen al niet veel, tenminste niet bij de problemen die ik heb gekend. Die waren ook niet mals, maar mensen die eruit zijn gekomen kunnen je het beste helpen. Ik geloof niet meer in opgeleide mensen die uit boeken lezen wat een Depressie is of hoe Autisme in elkaar steekt.

Ga iets leuks met hem doen, zoek vooral de positiviteit op. Ik weet natuurlijk niet wat die persoon bezighoudt, maar hem weghouden bij drukke gevoelens, prikkels of dat soort zaken is wel een must denk ik.

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Danny.G schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:06:
[...]

Verschrikkelijk en gewoon pijnlijk om te zien. Hij verwoord het enorm goed en als je mijn eerder geplaatst reactie hier leest, zie je de gelijkenissen gewoon. Een depressie is iets wat menig mens nog steeds onderschat. Al ben je zo populair en heb je zoveel geld; dat haalt dergelijke gedachten echt niet weg. Juist door kritiek van fans kan het nog maar veel erger gaan worden omdat die gedachten in je hoofd dan nog wel eens 'bevestigd' kunnen worden. "Zie je wel, zij zeggen het ook"

Het is ze echter niet kwalijk te nemen; hoe moet je weten hoe iets is en voelt als je het nog nooit zelf hebt gehad?

Oprecht erg treurig en een groot gemis.
Ik denk dat depressie of een bepaalde manier van gedachtengang per persoon verschillend is.
Soms zit je niet lekker in je vel en weet je niet waarom. Als je zelf vaak niet echt weet wat er aan de hand is of hoe je je voelt of zou moeten voelen is het helemaal lastig voor anderen om dit in jouw te herkennen.

Ooit een artikel gelezen over een hoog intelligente jongen:
http://www.cbsnews.com/ne...odigy-14-commits-suicide/

Zeker mensen die 'zeer slim' zijn lijken mij veel na te denken over situaties, analyzes etc in hun hoofd en hebben nooit 'rust'.
quote:
Maybe he figured out that no matter what we do on this earth, we still turn to dust
Linkin park ken ik van heel vroeger. Stonden ze niet ergens in juni nog in Nederland?

• Aquila
quote:
Viper® schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:56:
[...]

Ik denk dat depressie of een bepaalde manier van gedachtengang per persoon verschillend is.
Soms zit je niet lekker in je vel en weet je niet waarom. Als je zelf vaak niet echt weet wat er aan de hand is of hoe je je voelt of zou moeten voelen is het helemaal lastig voor anderen om dit in jouw te herkennen.

Zeker mensen die 'zeer slim' zijn lijken mij veel na te denken over situaties, analyzes etc in hun hoofd en hebben nooit 'rust'.

[...]

Linkin park ken ik van heel vroeger. Stonden ze niet ergens in juni nog in Nederland?
Ik ben zelf hoog gevoelig, maar ik wil het niet linken aan slim zijn. Ik heb wel ooit een verhaal gehoord van een man die zo slim was dat hij knetter gek in zijn kop is geworden. Een kennis van mij kende hem.
Ik vraag me wel af waar de grenzen liggen van: hoog intelligent zijn en een hoge gevoeligheid hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danny.G
quote:
Viper® schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:56:
[...]

[...]

Uiteraard verschilt het altijd per persoon, maar het is vooral de mate waarin het verschil ligt - veelal komen veel kenmerken overeen maar niet in eenzelfde mate. Overigens is er een groot verschil tussen niet goed in je vel zitten en een depressie, maar ik vermoed dat je dat zelf ook weet. Zo niet; groot verschil. :P

Daarnaast, geinig dat je dat stuk aan haalt, aangezien ik dat ook 'heb/ben'. De term die je zoekt is 'High Sensitive Person' (ook wel HSP). Dit is nog volop in onderzoek, maar het is zoals je zelf zegt, bij dit soort mensen altijd oppassen met het in een depressie raken doordat je extra gevoelig bent voor prikkels van binnenuit en buitenaf. Als in, bijvoorbeeld een ruimte inlopen en de sfeer meteen al voelen. Kan heel handig zijn, maar ook niet. Mocht je je willen inlezen, dan kan ik dat zeker aanraden omdat het een bijzonder interessant onderwerp is en je zo ook een beter idee krijgt van hoe en waarom mensen zo kunnen denken.
quote:
Ze waren onlangs nog in Nederland inderdaad. En niemand die het echt doorhad hoe het ging met hem, of Chester zat in een psychose o.i.d.. Blijft ook zo lastig en zielig, want niemand zal ooit weten wat er in hem om ging.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
quote:
Danny.G schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:05:
[...]

Uiteraard verschilt het altijd per persoon, maar het is vooral de mate waarin het verschil ligt - veelal komen veel kenmerken overeen maar niet in eenzelfde mate. Overigens is er een groot verschil tussen niet goed in je vel zitten en een depressie, maar ik vermoed dat je dat zelf ook weet. Zo niet; groot verschil. :P
Om heel eerlijk te zijn niet. Volgens mij zit iedereen wel eens niet goed in z'n vel, of iedereen wel eens een depressie heeft weet ik niet. Denk dat het ook lastig te omschrijven is omdat het in grote delen gevoel betreft. Dus je zal het moeten 'ervaren' wil je er beter onderscheid in kunnen maken gok ik.
quote:
Daarnaast, geinig dat je dat stuk aan haalt, aangezien ik dat ook 'heb/ben'. De term die je zoekt is 'High Sensitive Person' (ook wel HSP). Dit is nog volop in onderzoek, maar het is zoals je zelf zegt, bij dit soort mensen altijd oppassen met het in een depressie raken doordat je extra gevoelig bent voor prikkels van binnenuit en buitenaf. Als in, bijvoorbeeld een ruimte inlopen en de sfeer meteen al voelen. Kan heel handig zijn, maar ook niet. Mocht je je willen inlezen, dan kan ik dat zeker aanraden omdat het een bijzonder interessant onderwerp is en je zo ook een beter idee krijgt van hoe en waarom mensen zo kunnen denken.

[...]

Ze waren onlangs nog in Nederland inderdaad. En niemand die het echt doorhad hoe het ging met hem, of Chester zat in een psychose o.i.d.. Blijft ook zo lastig en zielig, want niemand zal ooit weten wat er in hem om ging.
http://www.hooggevoelig.nl/drupal6/wat-betekent-hooggevoelig
mijn vriendin heeft wel eens aangegeven HS te zijn.
Ik denk dat de mate waarin en 'sterkte' per persoon en situatie zal verschillen.

het is altijd lastig om 'labels' te plakken op mensen of hun gedrag. het kan wel helpen om te groeperen en anderen de richting op wijzen in hoe jouw gedachtengang werkt.

maar we gaan misschien iets te ver offtopic.

• Aquila
Mag er een los topic voor gemaakt worden?
Zo houden we dit topic namelijk netjes en schoon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:29
Ik vind het ook klote dat Chester dood is, omdat LP nooit meer hetzelfde zal zijn als ze besluiten toch door te gaan. Zie maar eens iemand te vinden die zijn vocale kracht en bereik heeft....

Deze tragische gebeurtenis heeft voor mij persoonlijk wel een klein voordeel: Mijn beste vriend die nooit heeft begepen dat ik een angst stoornis heb (PTSS), of wat een depressie inhoudt, zag dat interview met Chester op youtoube, waarin hij beschrijft hoe het voor hem voelt. Toen ik zei dat die uitleg redelijk in de buurt komt van wat er in mijn hoofd omgaat, kreeg hij er eindelijk begrip voor. Hoe irrationele angsten de overhand kunnen krijgen op rationele logica waardoor je anders reageert.

• Daniel36

Daniel36

niets.

Veel mensen begrijpen het niet en kunnen zich het niet voorstellen. Succesvolle carrière als zanger, geld en luxe, vader van zes kinderen... het kan niet opwegen tegen de depressie en suïcidale gevoelens helaas.

Overigens is het imho niet zo dat iemand drugs gaat gebruiken voor de lol of omdat het kan. Vaak is het een (slechte) manier om gevoelens van angst, depressie, stress en spanning te verdoven/tijdelijk te vergeten.

Helaas is het uiteindelijk zo dat het de problemen vergroot.

Nogmaals r.i.p. Chester.

ook niets.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Is drugs niet bijna altijd een vluchtmiddel, net zoals drank of eigenlijk 'elke' verslaving.
Het uitstellen of ontwijken van problemen of keuzes die gemaakt moeten worden.
Een soort van procrastination.
waarbij soms de problemen alleen maar groter worden zodra men geconfronteerd wordt en er geen uitweg meer lijkt.

• Daniel36

Daniel36

niets.

Geheel onverwacht komt op mijn playlist Linkin Park-One more light voorbij.
Album nog niet geluisterd.
Mooi en verdrietig tegelijk.
d:)b :'(

ook niets.

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:16
quote:
SouLmaN schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Live is deze ook erg goed:

[video]
Muzikanten die op deze manier gevoel, emotie en state of mind kunnen overbrengen zijn zeldzaam.

Ben er stil van

Just 'cause you can't see it, doesn't mean it, isn't there | 4400WP ZO | Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

• Daniel36

Daniel36

niets.

https://www.npo3fm.nl/nie...-is-vannacht-live-te-zien

Goede zaak dat... zouden ze in Nederland ook moeten doen.

ook niets.

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:29
Ik heb de registratie achteraf gekeken. Wat een shitload aan gast artiesten, niet te geloven.
Van Jonathan Davis van Korn tot Olly Sikes van BMTH en Matt van Avengend Sevenfold.
Al vraag ik me in sommige gevallen af wat ze daar te zoeken hadden (Sydney en Bebe Rexha).

Wat alleen wel heel snel duidelijk werd, is dat Chester niet te vervangen is.
Werkelijk geen enkele artiest haalde de toonhoogte of kracht die bij het betreffende nummer hoorde.
Olly, Jeremy en Derrick (Sum41) kwamen er het dichtst bij, maar hadden er duidelijk moeite mee.
Terwijl Chester dit gewoon al 15 jaar deed....

Mooiste moment van de show was naar mijn idee Numb, waarbij geen gastzanger aanwezig was.
Het complete publiek nam de zang op zich, en bleef dat het hele nummer doen. Werkelijk prachtig.

• Viper®
  • Niet online
kippenvel, toch wel even slikken :/

vooral dit stukje en dan de overgang naar numb...

YouTube: Linkin Park & Friends Celebrate Life in Honor of Chester Benning...

• foxgamer2019
  • Niet online
@Viper® @AcidBurn Durf eigenlijk niet te kijken. Chester was echt een jeugdheld voor mij, hij maakte met zijn stem gewoon Linkin Park.

Misschien dat ik avond even de moed bijeen kan rapen.. nooit geweten dat je zo toegroeit naar een artiest/band. :/

• brinkdinges
quote:
AcidBurn schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:00:
Ik heb de registratie achteraf gekeken. Wat een shitload aan gast artiesten, niet te geloven.
Van Jonathan Davis van Korn tot Olly Sikes van BMTH en Matt van Avengend Sevenfold.
Al vraag ik me in sommige gevallen af wat ze daar te zoeken hadden (Sydney en Bebe Rexha).

Wat alleen wel heel snel duidelijk werd, is dat Chester niet te vervangen is.
Werkelijk geen enkele artiest haalde de toonhoogte of kracht die bij het betreffende nummer hoorde.
Olly, Jeremy en Derrick (Sum41) kwamen er het dichtst bij, maar hadden er duidelijk moeite mee.
Terwijl Chester dit gewoon al 15 jaar deed....

Mooiste moment van de show was naar mijn idee Numb, waarbij geen gastzanger aanwezig was.
Het complete publiek nam de zang op zich, en bleef dat het hele nummer doen. Werkelijk prachtig.
Ik heb de wekker gezet op 04:45 en in bed zitten kijken :X Erg gaaf om te zien, al was Numb wel pijnlijk.

Viel mij ook op dat niemand ook maar in de buurt kwam qua stem. Blijkbaar is zo'n nummer ook heel erg afgestemd op de artiest, want bijvoorbeeld Alanis Morisette kwam veel beter tot haar recht bij haar eigen nummer. En hoe groot Blink 182 fan ik ook ben, live zijn ze niet aan te horen :P

• foxgamer2019
  • Niet online
quote:
Viper® schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:41:
kippenvel, toch wel even slikken :/

vooral dit stukje en dan de overgang naar numb...

YouTube: Linkin Park & Friends Celebrate Life in Honor of Chester Benning...
Erg mooi moment om het publiek het heel nummer te zien mee zingen.

De artiesten doen echt hun best, maar je mist inderdaad echt de kracht in de stem die Chester had bij Linkin Park nummers. Verder vind ik de nummers van artiesten wel top, zoals Talking To Myself (w/ All Along The Watchtower; w/ Ilsey Juber).

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 31-10-2017 11:20 (18%)

• Daniel36

Daniel36

niets.

Allanis Morisette met blond haar EN natuurlijk die geweldige stem _/-\o_

ook niets.

• foxgamer2019
  • Niet online
Sorry voor de bump, maar wilde even stilstaan dat het alweer één jaar geleden is dat Chester is overleden.
Het schijnt ook de verjaardag te zijn vandaag van zijn beste vriend Chris Cornell (van Soundgarden), die er helaas ook niet meer is.

Het gaat je goed Chester, de stem mis ik echt mocht LP ooit verder gaan, al acht ik die kans heel erg klein/nihil.

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:19

FlipFluitketel

Frontpage Admin

Het heeft een tijd geduurd voor het resultaat te horen is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True