RIP Chris.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Godver, een van mijn jeugdhelden
Meteen Badmotorfinger maar weer eens opgezet.
RIP Chris...
Een keer soundgarden live mogen meemaken. Ze stonden in de Kuip samen met faith no More in het voorprogramma van Guns 'n' Roses. Echt een heel stuk beter dan de 'hoofdact'
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Dat verraadt je leeftijd ;-)Standeman schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:55:
Crap, ik had nog graag nieuwe muziek van hem willen luisteren.Echt wel een van de top drie die mijn muzieksmaak heeft vomgegeven.
offtopic:
Een keer soundgarden live mogen meemaken. Ze stonden in de Kuip samen met faith no More in het voorprogramma van Guns 'n' Roses. Echt een heel stuk beter dan de 'hoofdact'
Was ook dat optreden dat we gewoon uren op Axl en z'n brats moesten wachten........brings back memories
DUGG
De laatste jaren (sinds de reunie) heb ik nauwelijks nog wat anders geluisterd dan Soundgarden.
Had gehoopt op een Europese tour dit najaar, en een nieuwe plaat. Vermoedelijk zal er nog wel iets van die plaat gereleased worden, want ze waren er toch al een tijdje mee bezig.
Voelt alsof een deel van m'n jeugd mee is overleden. Blij dat ik ze toch nog gezien heb in Amsterdam een paar jaar geleden.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Badmotorfinger en Superunknown draai ik nog steeds grijs, maar in mijn pubertijd natuurlijk helemaal. Echt kutnieuws dit.
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2017 13:29 ]
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Veel te jong !! Raakte al min of meer verzoend met het feit dat m'n helden die ouder zijn dan ik uitsterven, maar als de jonkies nou ook al beginnen ..
Audioslave en Soundgarden bijna constant aan op MP3-speler in de trein ...
Sluit me aan bij Jimmy page : "RIP Chris Cornell - Incredibly Talented - Incredibly Young - Incredibly Missed."
[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 18-05-2017 13:52 ]
We've got that ring of confidence
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KhJ9IwYc5NU]
Bewijst maar weer dat hij het vooralsnog kon en nog lang niet klaar was om te gaan..
[ Voor 16% gewijzigd door Chris van der G op 18-05-2017 14:01 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Vanavond eens kijken of deze show ergens in goede kwaliteit te vinden is.
RIP, vond grunge wel ok. Maar zat meer in de metal. Al kon ik de chaos omtrent Cobain wel waarderen. En Seattle heeft toch wel hoop goeie muzikanten voortgebracht.
[ Voor 16% gewijzigd door sugarlee89 op 18-05-2017 14:16 ]
Op de BBC spreken ze al van "possible suicide"
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-39960066
"We're in a box, in a box, in a box!" en vervolgens een toegift van hoe lang was het doen...Jheroun schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:19:
Holy Crap! Hij was geen rockster waarbij je dit zag aankomen ofzo. Laatste keer Soundgarden in Tivoli, jaartje of 3 geleden was helemaal top.
Soundgarden in de Ronda, die best wel modern lijkende zaal veranderde spontaan in de vuige rockgrot die het hoort te zijn.
Zijn solo concert werd helaas op het laatste moment afgelast, inhalen word nu een tikje lastig.
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Geen idee waarom maar ik had bij hem eigenlijk niet zo verwacht dat ie flinke drugsverslavingen heeft gehad (en misschien tot het laatste moment zelfs).
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Bah.... echt zo'n: waarom?! gevoel...
[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 18-05-2017 22:56 ]
Dat maakt de titel duidelijker
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
minor niggle: een ophanging zit onder een auto. Verhanging is het woord wat je in het Nederlands zoekt.Wilibrord schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:25:
Op het officieuze knights of the soundtable forum (officiële forum was al enkele jaren opgedoekt) wordt gezegd dat het rapport van de wetsdokter zegt: zelfmoord door ophanging.
Ontopic: wow. damn.
Gisteren al de hele dag een mêh gevoel omdat hij er niet meer is en dan dit.
Triest dat het zover heeft moeten komen.
Wederom een jeugdicoon minder.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170519_02890067
Volledige engelstalige persbericht
[ Voor 36% gewijzigd door Wilibrord op 19-05-2017 17:10 ]
Niet helemaaliceheart schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:23:
[...]
minor niggle: een ophanging zit onder een auto. Verhanging is het woord wat je in het Nederlands zoekt.
Ontopic: wow. damn.
Wikipedia: Ophanging (levensbeëindiging)