Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Topicstarter
Droevig nieuws... Chris Cornell is plotseling overleden.
De oorzaak lijkt nog niet bekend en in zijn omgeving komt het als een verrassing.
Hij is slechts 52 jaar ouw geworden...
Met Soundgarden stond hij mede aan de wieg van de 'grunge' scene. Ik heb het album Superunknown redelijk grijs gedraaid vroeger!

http://www.nu.nl/muziek/4...cornell-52-overleden.html

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ook lid van Temple Of The Dog en Audioslave,geweldige muziek!

RIP Chris.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik las het net ook, nog even wat Soundgarden net gespeeld, blijft lekkere muziek.RIP :'(

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Las het net...
Godver, een van mijn jeugdhelden ;(

Meteen Badmotorfinger maar weer eens opgezet.

RIP Chris...

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:21

Standeman

Prutser 1e klasse

Crap, ik had nog graag nieuwe muziek van hem willen luisteren. :/ Echt wel een van de top drie die mijn muzieksmaak heeft vomgegeven.

offtopic:
Een keer soundgarden live mogen meemaken. Ze stonden in de Kuip samen met faith no More in het voorprogramma van Guns 'n' Roses. Echt een heel stuk beter dan de 'hoofdact' :Y

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 19:44

Mach

[END]Avengers

Standeman schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:55:
Crap, ik had nog graag nieuwe muziek van hem willen luisteren. :/ Echt wel een van de top drie die mijn muzieksmaak heeft vomgegeven.

offtopic:
Een keer soundgarden live mogen meemaken. Ze stonden in de Kuip samen met faith no More in het voorprogramma van Guns 'n' Roses. Echt een heel stuk beter dan de 'hoofdact' :Y
Dat verraadt je leeftijd ;-)

Was ook dat optreden dat we gewoon uren op Axl en z'n brats moesten wachten........brings back memories

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Ongelooflijk droevig door dit nieuws. Ik krijg niks uitgericht op m'n werk.
De laatste jaren (sinds de reunie) heb ik nauwelijks nog wat anders geluisterd dan Soundgarden.
Had gehoopt op een Europese tour dit najaar, en een nieuwe plaat. Vermoedelijk zal er nog wel iets van die plaat gereleased worden, want ze waren er toch al een tijdje mee bezig.
Voelt alsof een deel van m'n jeugd mee is overleden. Blij dat ik ze toch nog gezien heb in Amsterdam een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Moge hij in vrede rusten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
52 jaar, veel te jong. En dan te bedenken dat hij gisteren nog heeft opgetreden in Detroit. Moeilijk om dit te bevatten. Een paar jaar terug op Graspop nog Soundgarden gezien en was echt verbaasd. Na dik 20 jaar was z'n stem nog steeds ongekend goed en rauw. Een van de beste zangers die ik live heb mogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
:-( Holy Crap! Hij was geen rockster waarbij je dit zag aankomen ofzo. Laatste keer Soundgarden in Tivoli, jaartje of 3 geleden was helemaal top.

Badmotorfinger en Superunknown draai ik nog steeds grijs, maar in mijn pubertijd natuurlijk helemaal. Echt kutnieuws dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Godver. Had gehoopt hem nog live aan het werk te kunnen zien. Veel te jong. Zonde.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brain75
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-04 22:13
Ik schrok mij vanochtend helemaal kapot. Deze man is een muzikale held voor mij..... Waarschijnlijk een van de best rockzangers die er rondgelopen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, heel hard balen. Heb hem pas op een laat moment leren 'kennen', door deze cover van hem. Zo enorm goed.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Blègh... :( Nog ff en mijn favoriete muziek bestaat alleen nog maar uit dode artiesten.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

RIP
Veel te jong !! Raakte al min of meer verzoend met het feit dat m'n helden die ouder zijn dan ik uitsterven, maar als de jonkies nou ook al beginnen ..
Audioslave en Soundgarden bijna constant aan op MP3-speler in de trein ...

Sluit me aan bij Jimmy page : "RIP Chris Cornell - Incredibly Talented - Incredibly Young - Incredibly Missed."

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 18-05-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verdamme :( Daar gaat de eerste van mijn eigen muzikale jeugdhelden :'(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

In februari werd nog gezegd dat er een mogelijkheid was dat Audioslave weer bij elkaar zou komen, gezien alles dat hij deed kan ik mij niet voorstellen dat het iets anders was dan daadwerkelijk "plots". Zelf nog een jonkie maar vanaf mijn geboorte zwaar opgegroeid met Chris Cornell!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KhJ9IwYc5NU]

Bewijst maar weer dat hij het vooralsnog kon en nog lang niet klaar was om te gaan..

[ Voor 16% gewijzigd door Chris van der G op 18-05-2017 14:01 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Show van Pinkpop 1992 had ik opgenomen op VHS (als die-hard Dynamo Open Air ganger was het nu eenmaal not done om naar Pinkpop te gaan). Deze band helemaal kapot gedraaid.
Vanavond eens kijken of deze show ergens in goede kwaliteit te vinden is.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Ja pinkpop was not done, maar Mysteryland wel. Heb ze beide in 1996 bezocht en zo meer van mijn langharige maten. Was mooi op Welschap Veldhoven, jammer dat er nu een stomme wijk is gebouwd en je voor goede festivals tegenwoordig naar het buitenland moet. Jammer dat zoiets waar NL groot in was om zeep geholpen is. Een flesje vullen met water bij t toilet word je tegenwoordig al door security voor neergehoekt.

RIP, vond grunge wel ok. Maar zat meer in de metal. Al kon ik de chaos omtrent Cobain wel waarderen. En Seattle heeft toch wel hoop goeie muzikanten voortgebracht.

[ Voor 16% gewijzigd door sugarlee89 op 18-05-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Zoals ik al vreesde...
Op de BBC spreken ze al van "possible suicide"
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-39960066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Jheroun schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:19:
:-( Holy Crap! Hij was geen rockster waarbij je dit zag aankomen ofzo. Laatste keer Soundgarden in Tivoli, jaartje of 3 geleden was helemaal top.
"We're in a box, in a box, in a box!" en vervolgens een toegift van hoe lang was het doen...

Soundgarden in de Ronda, die best wel modern lijkende zaal veranderde spontaan in de vuige rockgrot die het hoort te zijn.

Zijn solo concert werd helaas op het laatste moment afgelast, inhalen word nu een tikje lastig. :(

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Topicstarter
Wát een stem had ie toch:

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Godverdomme

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Op het officieuze knights of the soundtable forum (officiële forum was al enkele jaren opgedoekt) wordt gezegd dat het rapport van de wetsdokter zegt: zelfmoord door ophanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
http://loudwire.com/chris...medical-examiners-office/ ;(

Geen idee waarom maar ik had bij hem eigenlijk niet zo verwacht dat ie flinke drugsverslavingen heeft gehad (en misschien tot het laatste moment zelfs).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Kwam er pas rond 1800 achter... zit het al heel de avond te verwerken.... helemaal grijs gedraaid vroeger en nog steeds wel eens lekker hard aan in de auto....
Bah.... echt zo'n: waarom?! gevoel...

[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 18-05-2017 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:13

Daniel36

vernieuwde formule

Suïcide dus...rip Chris Cornell.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Chris Cornell pleegt zelfmoord

Dat maakt de titel duidelijker

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Niet te geloven eigenlijk dat hij niet lang daarvoor nog op het podium stond, volgens het publiek in goede doen was en nog naar toekomstige concerten refereerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
Wilibrord schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:25:
Op het officieuze knights of the soundtable forum (officiële forum was al enkele jaren opgedoekt) wordt gezegd dat het rapport van de wetsdokter zegt: zelfmoord door ophanging.
minor niggle: een ophanging zit onder een auto. Verhanging is het woord wat je in het Nederlands zoekt.

Ontopic: wow. damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

Hmpf dat maakt het nog eens extra zuur.
Gisteren al de hele dag een mêh gevoel omdat hij er niet meer is en dan dit.

Triest dat het zover heeft moeten komen.
Wederom een jeugdicoon minder.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Persmededeling van de familie spreekt van een ongeval. Hij zou mogelijk onder invloed van te veel pillen geweest zijn.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170519_02890067
Volledige engelstalige persbericht

[ Voor 36% gewijzigd door Wilibrord op 19-05-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
iceheart schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:23:
[...]

minor niggle: een ophanging zit onder een auto. Verhanging is het woord wat je in het Nederlands zoekt.

Ontopic: wow. damn.
Niet helemaal

Wikipedia: Ophanging (levensbeëindiging)
Pagina: 1