Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn broertje ben ik een nieuw systeem aan het samenstellen, vooral league of legends spelen en zo nu en dan Battlefield 4(?)/Call of duty Bo2/GTA5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tegen de 650€ is het maximale wat hij uit kan/mag geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, headset, toetsenbord dus hij is enkel een kast met inhoud nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 5 systeem leek my het beste voor de toekomst en met dit budget. RX 560 heeft prima prestaties voor hoeveel die kost geloof ik en mocht hij ooit willen upgraden, met een GPU is dat vaak zo gebeurt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs/performance en budget is waar het hier om draait
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke wensen
Ga je overklokken?
Standaard is voor ons prima, niet dat je kunt overclocken met dat mobo.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of dit ram wel werkt met het mobo, kon het namelijk niet zo vinden. Kosten terug brengen waar op bespaard kan worden en kijken of ik niet toevallig compleet verkeerde dingen heb uitgezocht (lijkt me van niet maar toch)
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn broertje ben ik een nieuw systeem aan het samenstellen, vooral league of legends spelen en zo nu en dan Battlefield 4(?)/Call of duty Bo2/GTA5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tegen de 650€ is het maximale wat hij uit kan/mag geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, headset, toetsenbord dus hij is enkel een kast met inhoud nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 5 systeem leek my het beste voor de toekomst en met dit budget. RX 560 heeft prima prestaties voor hoeveel die kost geloof ik en mocht hij ooit willen upgraden, met een GPU is dat vaak zo gebeurt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs/performance en budget is waar het hier om draait
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke wensen
Ga je overklokken?
Standaard is voor ons prima, niet dat je kunt overclocken met dat mobo.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of dit ram wel werkt met het mobo, kon het namelijk niet zo vinden. Kosten terug brengen waar op bespaard kan worden en kijken of ik niet toevallig compleet verkeerde dingen heb uitgezocht (lijkt me van niet maar toch)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 163,95 | € 163,95 |
| 1 | ASRock A320M | € 60,35 | € 60,35 |
| 1 | Sapphire Pulse Radeon RX 560 2GD5 | € 108,50 | € 108,50 |
| 1 | Sharkoon VS4-S | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,49 | € 95,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 635,19 | |