Jammer die penalty

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat houdt de druk er lekker op... Oranje moet er nu voor gaan, ze kunnen niet meer voor het doel gaan liggen. Saaie wedstrijden waren er al genoeg...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ze zoekt het been op maar was wel een overtreding.D-e-n schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:07:
Was dat geen schwalbe?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
In '88 zat ik in het Franse gedeelte van de Ardenne, nu in de Ardeche! Dus tja, als je in bijgeloof gelooft dan zal dit hem wel eens kunnen worden idd!Oekiejoekie schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:01:
[...]
Eurosport is in ieder geval uitzendgerechtigd voor heel Europa ?
Krijgen we straks net zo'n feestje als in 1988 ?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mwah. Opzoeken of tegen het been vallen: het is een grijs gebied.ph4ge schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:08:
[...]
Ze zoekt het been op maar was wel een overtreding.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 06-08-2017 17:11 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Blijft gewoon penalty. Maakt niet uit of het gezocht is of niet.D-e-n schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:10:
[...]
Mwah. Opzoeken of tegen het been vallen: het is een grijs gebied
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
[ Voor 17% gewijzigd door Fiber op 06-08-2017 17:11 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 06-08-2017 17:19 ]
★ What does that mean? ★
mavaros schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:23:
De vrouwelijke variant van Kluivertje staat me een partij te voetballen. Die zou je ook bij PSV ofzo kunnen laten voetballen. De Eredivisie selectie voor mannen, bedoel ik dus.
★ What does that mean? ★
Ze kan niet zoveel?mavaros schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:23:
Die zou je ook bij PSV ofzo kunnen laten voetballen.
Meeeeh. Ze is snel, heeel snel. Maar 99% van haar voorzetten trekken op niet veel.PWM schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:18:
Die van de Zande de Sanden is wel echt een goede speelster. Had nog nooit van haar gehoord voor het toernooi, maar dat zal wel aan mij liggen.
EDIT:
Ze is 24. Dacht dat ze de routinier was van 35
[ Voor 5% gewijzigd door SadisticPanda op 06-08-2017 17:25 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 16% gewijzigd door BlazeMuis op 06-08-2017 17:28 ]
O jawel. Ze staat echt heel goed te voetballen, en naast snel is ze ook nog eens heel balvaardig. Ook haar tactisch inzicht is vrij goed.
We moeten stoppen met dit soort vergelijkingen. Voetbal bij de mannen is zoveel fysieker (helaas). Dat is niet te vergelijken.mavaros schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:28:
[...]
Ik zie mannen klungelen op rechts, die toch echt in de eredivisie spelen.
Verwijderd
Ja ze is goed! Nee, ze kan totaal niet mee met de mannen. Handelingssnelheid ligt zoveel hoger, verdedigers gebruiken veel meer body enzo. Mag hopen dat je dat toch wel ziet!mavaros schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:28:
[...]
O jawel. Ze staat echt heel goed te voetballen, en naast snel is ze ook nog eens heel balvaardig. Ook haar tactisch inzicht is vrij goed.
Ik zie mannen klungelen op rechts, die toch echt in de eredivisie spelen.
Supervoetbalster.
★ What does that mean? ★
Dat inderdaad!D-e-n schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:32:
[...]
We moeten stoppen met dit soort vergelijkingen...
★ What does that mean? ★
[ Voor 36% gewijzigd door SadisticPanda op 06-08-2017 17:38 ]
Natuurlijk, maar je moet toch een beetje showvinistisch denken als je naar het Nationaal elftal loopt te gluren.Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:33:
[...]
Ja ze is goed! Nee, ze kan totaal niet mee met de mannen. Handelingssnelheid ligt zoveel hoger, verdedigers gebruiken veel meer body enzo. Mag hopen dat je dat toch wel ziet!
Ik had ze toch liever allemaal in de Deense goal zien liggen.Fiber schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:35:
Shit, kunnen we weer overnieuw beginnen.
Wel lekker veel doelpunten deze wedstrijd!
Als het nu 4-0 stond was er geen zak meer aan..TheBrut3 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:36:
[...]
Ik had ze toch liever allemaal in de Deense goal zien liggen.
Als een Nederlands team speelt boeit de spanning me niet hoor.DutchCrownNL schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:38:
[...]
Als het nu 4-0 stond was er geen zak meer aan..
Nee dit is wat mij betreft goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, maar ik moet even wennen om het ook zo te beschouwen.D-e-n schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:32:
[...]
We moeten stoppen met dit soort vergelijkingen. Voetbal bij de mannen is zoveel fysieker (helaas). Dat is niet te vergelijken.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
★ What does that mean? ★
Denk het wel, zou anders ook een beetje raar zijn.ToFast schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:43:
Gebruiken de vrouwen dezelfde maat en hetzelfde gewicht qua voetbal van de mannen?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Als ze dat dan ook meteen doen als ze op de grond liggen te schreeuwen en 2 tellen later weer vrolijk rennenD_Jeff schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:47:
Zeiken = kaart
Goede houding. Nu nog richting "helden" Messi en Ronaldo (zouden ze aardig vaak bankzitten ivm schorsing)
En TV 15 minuten uit
★ What does that mean? ★
Des Oranje, ongeacht geslacht.Vlassie1980 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:53:
Ik weet het niet, die Harder en Nadim zijn gevaarlijk. En de verdediging van Oranje is matig...
★ What does that mean? ★
Dat was ook vooral het probleem in de vorige wedstrijd tegen Denemarken.MrMonkE schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:54:
[...]
Des Oranje, ongeacht geslacht.![]()
Leek wel of de accu beetje op was, ik hoop dat ze nog 45 minuten aan de gang kunnen want ik had de indruk dat die denen nog niet echt moe waren aan het eind van de 1e helft.
Die Harder (hé da's een filmtitelVlassie1980 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:53:
Ik weet het niet, die Harder en Nadim zijn gevaarlijk. En de verdediging van Oranje is matig...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja, en niet uitstappen als iemand al dekking heeft want dat was (ca 10 m voor einde 1e helft) wel grote fout.Ramzzz schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:56:
[...]
Die Harder (hé da's een filmtitel) had tot nog toe niet veel laten zien, die Nadim is meestal het gevaarlijkst.
Maar ik denk dat de defensie (linksmidden en -achter) wel wat meer in mogen grijpen, zeker nu Groenen al geel heeft.
★ What does that mean? ★
★ What does that mean? ★
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
★ What does that mean? ★
Als er iemand met afstand speelster van het toernooi is is het Harder wel. Mooi dt ze iig gescoord heeft dan kunnen ze dat nog als excuus geven om hem niet automatisch aan Martens te gevenP.O. Box schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:56:
Groenen is met afstand de speelster van het toernooi, maar de eerste helft verliest ze helaas veel duels...
middenveld (Spitse, Groenen, vdDonk) speelt sowieso niet z'n beste wedstrijd tot nu toe, te vaak hebben de Denen teveel ruimte...
hopen op een goede afloop...
★ What does that mean? ★
Ik zag een prachtig schot met effect, maar dan in slow motion.FreakNL schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 18:18:
In de herhaling ziet die vrije trap er nog lulliger uit. 100% keepersfout.
[ Voor 52% gewijzigd door FreakNL op 06-08-2017 18:22 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
★ What does that mean? ★
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq