Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 945223

Topicstarter
Mijn vraag

Hoii,

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Beeldscherm van mijn Samsung Galaxy S4 is kapot gegaan, nadat het is gevallen. Scherm is zwart en de touchscreen werkt niet. Telefoon laadt blijkbaar wel op en ik zie lichtje branden.

Ik heb geen backup van mijn gegevens (domdom ik weet) en ik wil dus heel graag de gegevens op de een of ander manier terughalen (foto's etc.). M'n laptop herkent de telefoon wel als ik het met usb aansluit. Het geeft echter niks weer; ik krijg een leeg map te zien.

Hoe kan ik m'n gegevens terughalen? :-( :-( :-(

Alle tips zijn welkom!!

Relevante software en hardware die ik gebruik

[weinig verstand hiervan]..heb dus met de usb kabel van samsung m'n tel gekoppeld aan laptop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb het een en ander gegoogled aangezien ik geen verstand heb van zulke dingen, en ik ben terecht gekomen op 'Android Recovery Data' van dr. Fone, maar het is geen gratis programma, het kost bijna 75 euro. Bovendien lukt het niet met de zgn trial versie. Weet iemand of dit een betrouwbaar site is en ik er ook daadwerkelijk mijn gegevens mee terug kan halen? of is er een goedkoper alternatief..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 945223 welkom op Tweakers.

Alleen een USB-kabel aansluiten zal niet gaan werken, aangezien je ook moet aangeven dat je deze in MTP mode wilt hebben. Wat je kan proberen is dit blind aan te zetten (als je touchscreen het nog wel doet).

Verder zijn er meer mensen met deze problemen, kijk eens of daar nog oplossingen tussen zit:
Scherm kapot - dr. Fone alternatief
Scherm kapot - Wil wel de foto's

Verder zie ik dat je S4 MHL ondersteund. Je kan het toestel dan met een mhl -> hdmi kabel kabel aansluiten op een extern display en via bijv. een Bluetooth muis je bestanden naar de cloud kopiëren.