Ik ben schijnbaar enorm naïef, kan de issues zo onder elkaar schrijven.
Van 2001 (Beta) tot aan 2009 speelde ik zeer intensief Eve Online, had er 3 accounts met elk een character met 6 jaar skill training.
Toen ik er mee stopte, vroeg mijn broer of hij die accounts kon gebruiken.
Ik zag er geen erg in en stemde toe.
Hoor ik maanden later van een maatje die nog speelde dat mijn characters waren overgeheveld naar de accounts van mijn broer en de overige characters was verkocht, ingame.
"Wablief !?"
Ik inloggen natuurlijk, Accounts waren leeg.. geen characters meer.
Broer op aangesproken, 'Ja, jij speelt toch nooit meer'.
Fout broer, je vroeg of je ze kon gebruiken, niet hebben.
Enfin, dat was 't einde van Eve Online voor mij, of ik er ooit toch weer mee begonnen zou zijn, was nu geen vraag meer, ik ga zeker niet opnieuw beginnen.
Hij ging rekenen en eindigt met de woorden '........ en 150 Euro uurloon'
Ik : ".........................................................."
De volgende computer onderhouds-'termijn' ging ik niet.
Zusje belt me of ik nog even tijd heb voor haar computers.
"150 Euro uurloon....graag"
Zusje boos, 'We zijn toch familie'
Ik : "Helaas geldt dat alleen als 't van mij naar jou toe moet, andersom moet er opeens betaald worden. Daar pas ik voor".
Die zelfde collega had in die auto gereden tot er een lekke band optrad en verder geen moer, niks auto opknappen maar profiteren van mijn vertrouwen.
Hij bracht zelfs nog ter sprake dat hij onderdelen had gekocht voor mijn auto en dat ik die moest vergoeden.
Dat heb ik niet gedaan.
De ene leugen na de andere.
Ja helaas wel, deze opsomming wordt vast nog langer.
Weet ook niet goed hoe dat op te lossen,
iedereen wantrouwen ?