SW-1682-5926-5204
Verwijderd
Gebruik een drink om eerste slot te vullen met gewenste skill. Vaak werkt dit wel. Zo heb ik 20 chunks kunnen besparen op m'n schoenen en hoedje.
De merken zelf geven ook meer kans op bepaalde abilities en weer minder op andere.
SW-1682-5926-5204
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2017 17:15 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De rest hangt ook wel van je speelstijl af denk ik zo:
Vaak je special gebruiken => special charge up?
Vaak/sneller bommen willen gooien => Ink saver sub?
SW-1682-5926-5204
Verwijderd
Helaas dringt dat bij niemand door, elk profieltje dat ik bekijk heeft me toch een rotzooi aan gear. En dan zit ik af en toe naar mensen te kijken die S/S+ spelen. De threads over dat S/S+ weinig voorstelt klinken dan ook steeds plausibeler. Iemand met veel meer Ink door Saver/Recovery/Speed Up zou gigantisch veel meer moeten kunnen splatten/turfen/rennen dan iemand met willekeurige rotzooi op z'n gear.CyBeR schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:40:
Die abilities, zoals die heten, maken zeker uit ja.
Geweldig die "I wish ___ was real" memes in Inkopolis op het moment

SW-1682-5926-5204
Lastig... :x
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Inderdaad... Ik wil de underdog kiezen maar heb geen idee welke dat in dit geval gaat zijn.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
SW-1682-5926-5204

https://twitter.com/tona_bnkz/status/896957983673860097
En voor de Splatoon-veteranen:

http://gomigomipomi.tumbl...my-kraken-i-would-like-to
Counterpoint:Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:49:
Voordat je Flight kiest, denk hier dan even aan:
http://imgur.com/Kit6sVx

Ik zit inmiddels op A+ in rainmaker en S in de andere modi en ik let dus totaal niet op die abilities. Heb ook niet het idee dat het niveau nou heel hoog ligt.CyBeR schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:40:
Die abilities, zoals die heten, maken zeker uit ja.
Verwijderd
Dat merkte ik eerder ook al op. Er zit niet genoeg scheiding tussen de hoge en lage niveaus van elke modus, incl. Salmon Run, waardoor je op elke rang volslagen idioten en low levels tegenkomt.Thomas schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:00:
[...]
Ik zit inmiddels op A+ in rainmaker en S in de andere modi en ik let dus totaal niet op die abilities. Heb ook niet het idee dat het niveau nou heel hoog ligt.
Verwijderd

Die mafketel met 277 punten liep rondjes te rennen achter zijn kwast aan. En dan niet eens grote rondjes, meer een beetje pas op de plaats.
[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 20-08-2017 02:13 ]
Je kan discord hier gratis downloaden voor je pc, tablet of smartphone.Bierbal schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:41:
Hoe wordt ik lid van discord em how werkt dit? Ben benieuwd of en hoe deze community daaraan bijdrage
Het aanmelden en gebruik van discord is gratis. We gebruiken het om samen te kunnen spelen
SW-1682-5926-5204
[ Voor 60% gewijzigd door Bierbal op 20-08-2017 19:11 ]
Zelf gebruik ik voornamelijk de browser, geen app, maar probeer anders het volgende.Bierbal schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:04:
Heb ik gedaan. Daarna link geklikt maar in de app zelf zie ik niets verschijnen.
Klik op de plus-knop:

Vervolgens op "Join a Server":

Plak de link uit de topicstart vervolgens in het tekstvak en klik op Join:

Splatweakers zou dan moeten verschijnen in de linker zijbalk:

Members-only zorgt er alleen voor dat ingelogde Tweakers de link kunnen zien.In de sticky start members only. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 20-08-2017 19:16 ]
Playstation 5
Verwijderd
Speaking of which, stuur hulp

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Helaas in elke online game zo. De drang om je winrate zo dicht mogelijk bij 50/50 te houden zorgt ervoor dat veel games je het uiteindelijk bijna onmogelijk maken om te winnen. Vooral in splat/turf wars heb je toch echt het volume spelers nodig, ipv dat je zelf hard kunt carryen.OMX2000 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 00:19:
Het is hier ook tig keer langgeweest. Maar dat matchmaking en spelers die niets doen... zucht.
SW-1682-5926-5204
Note: ik speel nu regelmatig, maar mezelfd kennende vervaagd dat vanzelf. Mario kart verwacht ook nog wel wat tijd in de steken.
Uw ideeen hierbij?
Verder alleen maar voordelen, ligt lekker in de hand, betere (grotere) knoppen, zeer fijne thumbsticks, batterij is een beest, beter bereik (allegedly).
SW-1682-5926-5204
Grootste nadeel.AstralizeR schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:21:
Nadelen van de Pro controller? uhm... hij is groter dan 2 joy-cons?
Edit: Besteld, vandaag kan ik hem afhalend, ben wel nieuwsgierig geraakt
[ Voor 30% gewijzigd door FLOiAM op 24-08-2017 09:43 ]
Exact hetzelfde gehad, volle game maar nadat de timer afgelopen was "Er zijn niet genoeg spelers gevonden".OMX2000 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:50:
Waren er net 8 spelers gevonden voor potje turf wars bleef ie toch zoeken. Very vreemd.

SW-1682-5926-5204
In Splatoon 1 kon je tenminste nog een spelletje spelen tijdens het wachten.AstralizeR schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:09:
[...]
Exact hetzelfde gehad, volle game maar nadat de timer afgelopen was "Er zijn niet genoeg spelers gevonden"...blijft een gemis om niet de game te kunnen verlaten, zoveel minuten 'wasted' alleen al naar dat scherm te staren.
Verwijderd
Een stuk fijner, grotere joysticks met betere grip, grotere knoppen en shoulder buttons drukken veel fijner in. Het ligt veel beter in de hand.ThaGostino schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:47:
En de feel van de knoppen/joysticks? merkbaar ook secuurder of maakt dat geen verschil.
Edit: Besteld, vandaag kan ik hem afhalend, ben wel nieuwsgierig geraakt
puur omdat ik dan wel met mensen kan samen spelen
verder boeit het me niet zo veel
wel ff flink gebruikmaken van het splatfest shirt
Ik ben niet zo'n farmer.Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:15:
[...]
Je verspilt farm timebijna gratis chunks yo!
#teaminvisible
Verwijderd
Welja, elk potje dat je sowieso speelt zonder shirt is een verspilling van makkelijke chunks. Of je nu ervoor farmt of niet.
Vraag me af in welk kamp de Tweakers zitten? Flight of Invis? :-)
http://www.strawpoll.me/13806451
Denk dat veel mensen nu Pearl/Lorelei kiezen vanwege de vorige Splatfest en denken dat de meeste mensen hun keuze baseren op hun hersenen tussen de benen. Persoonlijk denk ik dat dat erg meevalt (dat het maar een heel klein deel is).
Done
Als mensen me willen toevoegen, mijn nintendo tag is: FLOiAM en in-game heet ik Florian
Tenzij ik iets mis maar zover ik weet kan je geen mensen toevoegen via een tag.. maar alleen via die vervelende friendcodeThaGostino schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:58:
[...]
Done![]()
Als mensen me willen toevoegen, mijn nintendo tag is: FLOiAM en in-game heet ik Florian
Verwijderd
Wie is Lorelei?V-rg schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:12:
Ik ben invis, was al eigenlijk mn eerste keuze. Maar het viel me op dat de meeste voor flight gaan, in ieder geval daar lijkt het op dus toen heb ik mijn keuze maar "vastgezet".
Denk dat veel mensen nu Pearl/Lorelei kiezen vanwege de vorige Splatfest en denken dat de meeste mensen hun keuze baseren op hun hersenen tussen de benen. Persoonlijk denk ik dat dat erg meevalt (dat het maar een heel klein deel is).
Waarom niet de officieuze Tweakers poll creator, http://poll.dezeserver.nl/ ?Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:26:
Vraag me af in welk kamp de Tweakers zitten? Flight of Invis? :-)
http://www.strawpoll.me/13806451
ヒメ.
@CyBeR: Weet je dat zeker?
[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 28-08-2017 18:26 ]
Niet echt dat haal ik uit dat pearl apart genoemd werd. Ik snap nooit zo waarom mensen dit soort shit op Nederlands zettenRayNbow schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:17:
[...]
Waarom niet de officieuze Tweakers poll creator, http://poll.dezeserver.nl/ ?
[...]
ヒメ.
@CyBeR: Weet je dat zeker?
CyBeR schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:42:
[...]
Niet echt dat haal ik uit dat pearl apart genoemd werd. Ik snap nooit zo waarom mensen dit soort shit op Nederlands zetten
Iida = Marina = Mariana
Waarom ik het Nederlands heb staan, tsja mijn Switch staat op Nederlands en zie niet zo veel reden in om dat aan te passen. Tenminste zolang het bij tekst blijft, als het ook de voices waren zoals bij de Duitsers dan had ik het allang op Engels gezet.
Enige minpunt is... alleen in lan play.
Verwijderd
Nou ja, dat dus. Debiele vertalingen.V-rg schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:54:
Om idd antwoord te geven is Lorelei de EU naam voor Pearl.
Waarom ik het Nederlands heb staan, tsja mijn Switch staat op Nederlands en zie niet zo veel reden in om dat aan te passen.
In dat geval zou zij gewoon Hime moeten heten
In ieder geval ben benieuwd hoe de Splatfest gaat lopen deze keer, hopelijk geen 30/70 qua teams.
Verwijderd
Hime betekent Prinses en is een referentie naar een soort van inktvisV-rg schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:30:
[...]
In dat geval zou zij gewoon Hime moeten hetenHoewel je eigenlijk dan wel kan afvragen welke naam dan meer "officieel" is
. De Amerikaanse of de Europese.
In ieder geval ben benieuwd hoe de Splatfest gaat lopen deze keer, hopelijk geen 30/70 qua teams.
"Hime Princess; from Hime-ika (Japanese for Northern pygmy squid)"
Dus eigenlijk zijn alle vertalingen verkeerd, maar aangezien het more likely is dat er een team Eng->NL vertalers waren ipv Jap->NL, is Lorelei een vreemde keuze. Net als een extra "a" toevoegen aan Marina. Dat is niet eens een vertaling, maar toevoegen om toe te voegen? Mariana is net zo Hollandsch als Marina. Misschien nog wel minder. Klinkt meer Spaans of Italiaans.
Lorelei is een geografische locatie waar volgens mythen een nimf woont die met haar gezang veel schippers aantrok.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:07:
Dus eigenlijk zijn alle vertalingen verkeerd, maar aangezien het more likely is dat er een team Eng->NL vertalers waren ipv Jap->NL, is Lorelei een vreemde keuze.
Mariana is net als Lorelei een geografische locatie die iets met wateren te maken heeft.Net als een extra "a" toevoegen aan Marina. Dat is niet eens een vertaling, maar toevoegen om toe te voegen? Mariana is net zo Hollandsch als Marina. Misschien nog wel minder. Klinkt meer Spaans of Italiaans.
Hetzelfde geldt trouwens voor de Engelse namen. Pearl en Marina is een verwijzing naar Pearl Harbor.

[ Voor 0% gewijzigd door FLOiAM op 31-08-2017 08:51 . Reden: typo ]
Speaking of which... YouTube: Splatoon - Hacker - Inkstrike wins the battle hacker in Splatoon 1 met 1 inkstrike, en dan die score aan het einde
SW-1682-5926-5204
Prima score, maar het is op die manier erg makkelijk om jezelf voor de gek te houden. Als een van je teamgenoten heel slecht is dan krijg jij vanzelf een hogere score omdat er meer turf is voor jou om te verven.ThaGostino schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:42:
Ik vind het bij de grond oorlog (turf war?) uitdagend om een zo hoog mogelijke score te behalen, voelen meer spelers die drang? Gisteravond heb ik voor mezelf een nieuw PR gehaald. Waar mijn hoogste scores rond de 1350 schommelden (de extra 1000 win bonus tel ik dan niet mee), is die gister verpletterd naar 1629.![]()
[afbeelding]
En kijk daarom zet ik mijn Switch op 't EngelsThaGostino schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:42:
Ik vind het bij de grond oorlog (turf war?)
YouTube: Family Guy - OMG, WHO THE HELL CARES! (HD)Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:15:
[...]
En kijk daarom zet ik mijn Switch op 't Engels
Haha, ja zo kun je het ook zien.. en hij speelt tegen 4 andere Aerosprays dus veel vijandige inkt coveren is dubbele punten.NMe schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:14:
[...]
Prima score, maar het is op die manier erg makkelijk om jezelf voor de gek te houden. Als een van je teamgenoten heel slecht is dan krijg jij vanzelf een hogere score omdat er meer turf is voor jou om te verven.
SW-1682-5926-5204
Heb hem direct naar Engels gezet na mijn vorige bericht, communiceren over de karakters en wapens word daar wel wat makkelijker van merk ik. Ook met het inlezen online over het eea kost het extra moeite om de relaties ertussen te leggen, de vertaling is wat onlogisch wat dat betreft imho.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:15:
[...]
En kijk daarom zet ik mijn Switch op 't Engels
Ja die geven meer punten heb ik de indruk, zodra die beschikbaar is probeer ik zsm tactisch te richten op vijandelijke inkt en ongeverfde delen.sygys schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:36:
1629 is wel veel. Heb wel eens een hele match alleen maar gekleurd en toch haal ik dan maar amper de 1000 punten. Denk dat die 5x special met curlings een hoop punten hebben verzameld. Die gebruik ik namelijk nooit
Hm, of ik doe iets anders of je krijgt later een stuk minder punten. Mijn gemiddelde zonder de bonus is 1750 zover.sygys schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:36:
1629 is wel veel. Heb wel eens een hele match alleen maar gekleurd en toch haal ik dan maar amper de 1000 punten. Denk dat die 5x special met curlings een hoop punten hebben verzameld. Die gebruik ik namelijk nooit

PSN & XBL: Denkoyugo
Hij zat in een team met 2 mensen die amper wat gedaan lijken te hebben.sygys schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:36:

Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2017 13:28 ]
Helemaal akkoord, ik speel voornamelijk Turf War (naast Salmon Run) en vind deze drie wapens echt ideaal (met 2/3 ook superfresh gehaaldVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:23:
Omdat dat ook het sterkste wapen is in Turf Wars om te levelen/inken icm de ultimate, die gehele vierkante kilometers weg inkt of aan het einde van de game even snel 5% reclaimed. Ik sta er constant mee bovenaan, want kills zijn qua punten geen drol waard. Mensen met 6-12 kills staan regelmaat ver onder mensen met een Aerospray die enkele mensen killed.
- Aerospray
- Tri Slosher
- L3 Nozzlenose

Hiermee haal ik meestal wel 1000punten, met de aerospray idd net iets meer, maar 1600 is toch wel echt knap
In ieder geval ga ik komend splatfest uitsluitend deze drie wapens gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door hypnobe op 31-08-2017 14:26 . Reden: plaatje te groot ]
SW-0056-0705-6423 Splatoon2
Verwijderd
Heb de laatste week uitsluitend met dit wapen gespeeld, je moet het wat leren kennen maar dit vind ik de belangrijkste voordelen:Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:49:
Wat is het appeal van de Nozzlenose? Ik vind het in Salmon Run maar een rotwapen vanwege dat handmatige getrigger, en lijkt niet bijzonder veel verf te spuiten, of gigantisch sneller te killen om dat manual-burst geneuzel recht te praten.
- Goede 'Turf Coverage' als je de trigger goed leert gebruiken kan vrij snel opnieuw vuren als je oefent bij Sheldon en als je strafed krijg je mooie bedekte zones inkt
- Long range: reikt verder dan de splattershots en dualies en kan dus vrij degelijk kiten
- Goede sub/special voor Turf war:
Sub om te inken onder eigen voeten, als combo 3hit + sub en om te flanken door in de inkt te zwemmen
Special: ideale flank door hoge movement speed, ook prachtig om een inkstriker mee uit te schakelen, wel niet erg potent ikv kills
- verrassend goede ink efficiency
Uiteraard is dit slechts mijn mening maar ik vind het een erg goede wapenset voor Turf War
SW-0056-0705-6423 Splatoon2
Mijn FC is 1869-3879-9266.(in-game: Florian) Zal het ook even in de signature zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door FLOiAM op 01-09-2017 09:32 ]
Verwijderd
Ik zag hetThaGostino schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:17:
Heb een paar mensen hierboven met hun Nintendo code een friend request gestuurd.
Mijn FC is 1869-3879-9266.(in-game: Florian) Zal het ook even in de signature zetten.
Wellicht dat we met mensen die currently playing zijn in een chat kunnen gaan zitten of Discord, ik zie namelijk wel een aantal Tweakers online, en bvb. Arunia's vrouw, maar kan nooit samenspelen omdat je niet kunt chatten/coordineren via de game/OS
Er is een discord (staat in de TS) waar wel veel mensen aangemeld zijn, maar er zijn maar enkele "diehards" die ook altijd online zijn en samen spelen. Kom gerust langsVerwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
[...]
Ik zag het
Wellicht dat we met mensen die currently playing zijn in een chat kunnen gaan zitten of Discord, ik zie namelijk wel een aantal Tweakers online, en bvb. Arunia's vrouw, maar kan nooit samenspelen omdat je niet kunt chatten/coordineren via de game/OS
SW-1682-5926-5204
Verwijderd
Even een chat zou eigenlijk genoeg zijn, zo van "hey ik zie dat je online bent, join m'n room" ik heb eerder alleen met Tweakers gespeeld omdat ze in mijn ongoing Turf War zijn gejoined. Dat moet je ook maar net weten/checken dat iemand in een TW zit waar je bij kunt gaan zitten.AstralizeR schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:54:
[...]
Er is een discord (staat in de TS) waar wel veel mensen aangemeld zijn, maar er zijn maar enkele "diehards" die ook altijd online zijn en samen spelen. Kom gerust langs
Ja, dat is er helaas niet, beste kans om samen te spelen is via Discord atm.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:14:
[...]
Even een chat zou eigenlijk genoeg zijn, zo van "hey ik zie dat je online bent, join m'n room"
Meeste activiteit is pas in de avond hoor
SW-1682-5926-5204
Ik heb gevoel dat ze het verschil van punten qua ranking (ontzichtbaar/vlieg-kracht) stuk hoger hebben gezet. Opeens vecht ik 75% van gevallen tegen teams die zo 200 a 300 punten meer zijn en ja denk niet dat ik hoef uit te leggen dat ik ze dus ook allemaal verlies dan. Beetje jammer zo, liever eigen team met balance dan geen balance en tegen de andere team.
Mijn vrouw probeerde idd laatst met je samen te spelen, maar dat lukte toen niet. Gaat zeker niet altijd goed.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:49:
[...]
Ik zag het
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Poll: Pearl Fries of Marina Nuggets?
• #TeamPearl #TeamFrenchFries
• #TeamMarina #TeamChickenNuggets
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
Ja.. ik kan haar ook niet even berichten van "hey game doen" en de game plempt ons ook vaak tegen elkaarArunia schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:02:
[...]
Mijn vrouw probeerde idd laatst met je samen te spelen, maar dat lukte toen niet. Gaat zeker niet altijd goed.

Je moet of een lobby starten met zn tweeen, of die persoon (of jij) moeten al in een game lobby zitten. Het icoontje wordt dan groen.OMX2000 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:27:
Klopt het dat je niet online kunt spelen met een vriend. Ik krijg steeds de melding:"Je kunt niet met die vriend spelen". Andersom dezelfde melding.
Had trouwens het gevoel dat deze Splatfest veel meer balanced was qua keuze. Heb geen enkele game tegen hetzelfde team gespeeld en kreeg niet het gevoel dat er meer van een bepaalde kant op Inkopolis stond.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2017 17:00 ]
#TeamFlight
Verwijderd
Heb zelf netjes voor m'n team gevochten, m'n winrate was iets boven de 50% en netjes King/Queen behaald met 2048 punten. Tussen de 30-40 Snails nu
Had ik dus toch gelijk dat het redelijk goed verdeeld was. Bijna 50/50 picks.
#TeamFlyingIceCreamWithMayo
SW-1682-5926-5204
Verwijderd
Special Abilities
Sting Ray BUFFED
- After shooting ink continuously for 1.5 secs, shock waves are generated and damage-dealing beam size is greatly increased
- Default duration extended by 0.5 secs
- Shortened the amount of time spent paused in the air (at the peak of the jump) by 1/6th of a second
- Increased the jump height by 31%
- Changed minimum explosion damage from 40.0 to 55.0
- Reduced special charge points of some weapons that come with the Splashdown
- Expanded radius by 13%
- Reduced the special points needed to charge on most weapons
- Knockback decreased
- Increased default endurance/stamina by 33%
- Increased explosion radius; 17% more damage, 7% more inking
- Changed minimum explosion damage from 30.0 to 55.0
- Increased knockback effect against opponents on explosion
- Increased hitbox of player versus enemy bullets (Shooter weapons), so it will be easier to shoot down
- Decreased explosion radius at point of impact; 17% for damage, 20% for inking
- Decreased damage dealt by exhaust (underneath the Ink Jet) by 75%
- Decreased invincibility at the time when the armor is broken by 8/60 of a second
- When receiving more than 100.0 damage at once, any excess damage will knock the Ink Armor user back (upper limit capped at 80.0)
Sub Weapons:
Sprinkler BUFFED
- Ink is released in three stages; increased the middle of these stages in duration by 5 seconds
- Ink consumption decreased from 80% to 70% of the ink tank
- Expanded radius by 20%
- Reduced the amount of time it took to start recovering ink after throwing it by 15/60 of a second
- Shortened the time between throwing and deployment by 0.5 seconds
- Ink consumption decreased from 90% to 75% of the ink tank
Main Weapons:
Tri-Slosher NERFED
- Maximum damage dealt decreased from 62.0 to 52.0
- Range shortened by 9%
210 → 200 BUFFED
.96 Gal
200 → 190 BUFFED
N-ZAP '85
190 → 170 BUFFED
E-Liter 4K, E-Liter 4K Scope
180 → 170 BUFFED
Sploosh-o-matic, Splash-o-matic, Aerospray RG, Splattershot Pro, Blaster, Hero Blaster Replica, L3 Nozzlenose, Splat Roller, Hero Roller Replica
180 → 160 BUFFED
Carbon Roller, Goo Tuber
170 → 160 BUFFED
Inkbrush, Brella, Hero Brella Replica
180 → 190 NERFED
Splat Charger, Splatterscope, Hero Charger Replica
180 → 210 NERFED
Rapid Blaster
210 → 230 NERFED
Tentatek Splattershot
Various battle fixes
- Auto-special gauge charge (dependent on mode/ruleset) now dependent on points needed to charge (per-weapon basis) rather than consistent over an amount of time
- Bugfixes for the following issues: Sloshing Machine hitbox/inking turf, rare Inkbrush and Octobrush incorrect hitbox on floor, Inkbrush and Octobrush and sponge interaction, damage recovery issue when touching opponents using Brella or Rollers, Roller vertical swing bug, Sting Ray ink droplet display, Ink Jet bullet interaction with corners, Brella and Ink Armor interaction, damage through/on wire meshes, Suction Bomb/surface interaction ink display on Starfish Mainstage, possible to go OOB/clip through world on Sturgeon Shipyard
Salmon Run
- Sting Ray, Splashdown – same changes as in battles (above)
- Made Steelhead bombs unable to get stuck on top of Scrapper and Flyfish
- When using the Sting Ray on Grillers and Steel Eels, fixed an issue where damage was not dealt when aiming at weak points (tentacles, or pilot/driver) through the body.
- In Lost Outpost, fixed a problem where Steelheads would not attack in certain places
- Fixed an issue when two players tried to pick up the same golden egg near the end of a wave, causing one of the players to be unable to pick up eggs in the following wave
- Fixed issue where, after playing online, party members in the plaza were shown to have the Splattershot Jr. equipped
- Fixed issue where, if a player disconnects just before starting, their weapon will be shown/stuck as the Rainmaker
- Fixed issue where, if a player disconnects just before the end, the arrow pointing to them (indicating "self") on the scoreboard may be seen by other players
- Fixed issue where a communication error would occur if a player was assigned a Roller-type weapon for a long period of time
Splatfest
Changed number of points required to level up Splatfest Tee slots BUFFED
Slot 1: 4000 → 7500
Slot 2: 8000 → 7500
Slot 3: 12000 → 7500
Total: 24000 → 22500
Fixed issue where players appearing in the plaza after Splatfest battles showed as having no shirt slots unlocked
Other changes
- When talking to Murch, you can now see your money and Super Sea Snail count in the corner of the screen
- Fixed issue where ranked meters incorrectly displayed as breaking, in the case the bar was empty and there was a disconnection
- Fixed issue where some gear, such as the Splatfest Tee, would not be displayed in the correct order while sorting by frequently used
- Fixed damage issue with the Baller in the testing area
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2017 14:19 ]
Huh? Zo moeilijk waren ze toch niet om neer te halen? Kwestie van goed flanken.Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:21:
Ink Jet NERFED
• Increased hitbox of player versus enemy bullets (Shooter weapons), so it will be easier to shoot down
(2:34)