Toch hoop ik dat je het fout heb en wij lekker op 13 Juli al aan de slag kunnen.90710 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 23:24:
[...]
Voor games, ja, voor DLC.. niet direct. Er is DLC eerder in de week uitgekomen. Daarbij 31 juli in Japan zit héél dicht bij 1 augustus in de VSVerder lijkt het me raar dat een officiële listing in de eShop fout zou zijn, of dat Japan de DLC 3 weken later krijgt dan wij.
Ben wel blij met 3 splatfests op rij. 3x 20+ snails helpt me om de laatste Pures en Perfects af te ronden 
Is toch wel een mega grind hoor
Deze werkt wel ok voor me op Ranked (Afh. modus natuurlijk).
Is toch wel een mega grind hoor

[ Voor 94% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2018 11:37 ]
Nieuwe gameplay: http://www.n1ntendo.nl/ar...o-expansion-in-splatoon-2
Ze doen echt leuke dingen met deze DLC.
Ze doen echt leuke dingen met deze DLC.
Hoe doe je dat dan om dezelfde subs te krijgen op je gear?Max|Burn schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:22:
Ben wel blij met 3 splatfests op rij. 3x 20+ snails helpt me om de laatste Pures en Perfects af te ronden
Is toch wel een mega grind hoorDeze werkt wel ok voor me op Ranked (Afh. modus natuurlijk).
[afbeelding]
Hail to the king baby!
Bijna alle gear brands hebben een 5x hogere kans op een bepaalde specifieke sub ability. Wil je dus 3x run speed up dan maak je bijvoorbeeld de hoogste kans met "Krak-On" brand. Dus rerollen met snails is een optie.
Kijk b.v. hier:
http://www.nintendolife.c...ing_and_picking_abilities
De kans op 3x hetzelfde is echter klein. Als je een volle gear item scrubbed (Item reset naar leeg) krijg je de 3 sub abilities in "Chunks". Met 10 chunks kan je zelf een eerste subability kiezen..20 chunks een tweede (dezelfde) en 30 chunks de derde subability (Weer dezelfde). Met 60 chunks zou je dus voor 1 item al je slots kunnen kiezen.
30-60 chunks halen is echter enorm veel werk aan opbouwen(vullen slots), weer leegscrubben als het niet is wat je wilt en rerollen met snails. Wat ik dus vaak doe is om op "Geluk" 2 subabailities dezelfde te krijgen en de derde dan zelf kies met mijn losse chunks.
Reddit Gear Guidies, chunk/ability farming:
https://www.reddit.com/r/...ying_fresh_in_the_sequel/
https://www.reddit.com/r/..._ii_farming_blows_chunks/
Kijk b.v. hier:
http://www.nintendolife.c...ing_and_picking_abilities
De kans op 3x hetzelfde is echter klein. Als je een volle gear item scrubbed (Item reset naar leeg) krijg je de 3 sub abilities in "Chunks". Met 10 chunks kan je zelf een eerste subability kiezen..20 chunks een tweede (dezelfde) en 30 chunks de derde subability (Weer dezelfde). Met 60 chunks zou je dus voor 1 item al je slots kunnen kiezen.
30-60 chunks halen is echter enorm veel werk aan opbouwen(vullen slots), weer leegscrubben als het niet is wat je wilt en rerollen met snails. Wat ik dus vaak doe is om op "Geluk" 2 subabailities dezelfde te krijgen en de derde dan zelf kies met mijn losse chunks.
Reddit Gear Guidies, chunk/ability farming:
https://www.reddit.com/r/...ying_fresh_in_the_sequel/
https://www.reddit.com/r/..._ii_farming_blows_chunks/
[ Voor 72% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2018 14:57 ]
http://www.n1ntendo.nl/ar...teld-doen-staan-op-9-juni
Wow als je nieuws zo brengt dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ik ben al blij met een datum voor de nieuwe SP content.
Wat kan dit zijn mensen ? zou een Battle Royale-mode te ver gezocht zijn van mij uit ?
Wat kan dit zijn mensen ? zou een Battle Royale-mode te ver gezocht zijn van mij uit ?
[ Voor 29% gewijzigd door jori040 op 10-05-2018 16:28 ]
@jori040: "Shock the world" = Zapfish for Smash.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Als het maar geen aankondiging is voor de Smartphone.Omdat ik laatst al las dat Nintendo een bekende franchise daar naar toe wil brengen zit die kans er in besef ik me zomaar.jori040 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:23:
http://www.n1ntendo.nl/ar...teld-doen-staan-op-9-juni
Ik zou verbaasd zijn als team Mikey niet wint. Heb nog nooit zo'n slechte splatfest gehad. Normaal win ik 90% van de potjes wel maar de teams in Team Donnie zijn tot nog toe echt enorm beroerd. Veel lagere levels op team Donnie vs. Mikey. Heb gewoon spelers in mn team die geeneens 300-400P inken..huh?
19 losses vs 31 Wins
(edit: iets verbeterd aan het einde).
edit2: Donnie won - toch donnie de meeste wins - ik zal wel pech hebben gehad
19 losses vs 31 Wins
edit2: Donnie won - toch donnie de meeste wins - ik zal wel pech hebben gehad
[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 13-05-2018 18:57 ]
Het ging mij in ieder geval goed af in het kleine uurtje dat ik vandaag speelde, stukken beter dan vorig weekend (#TeamLeo). 

Go #TeamDonatello!

Go #TeamDonatello!
Team Donatello wint nu ook gok ik. 7 potjes gespeeld. Elk potje 7-10 kills en 1050 - 1200P..alles dik verloren.
edit: al 14 losses van de 15 games. 1 potje gewonnen puur en alleen omdat ik 3 team wipes op rij had
Edit2 (29-5-2018):
Splatoon 2 topic is wel een stuk doder dan Splatoon 1 vroeger..
Heb echt mega veel lol met de heavy splatling deco de laatste tijd. Vooral Turf Wars initieel maar Ranked gaat ook redelijk nu.
- Ink Saver main helpt met main gun.
- 3 special power up voor grotere bubbles.
- Ink saver sub helpt met opzetten splash wall terwijl ik ook nog genoeg ink heb voor meerdere salvo's met main.
- Run speed up is handig met een splatling.
Ik denk nog na over een variant met object shredder ivm ink armor enemies en dergelijke.
edit: al 14 losses van de 15 games. 1 potje gewonnen puur en alleen omdat ik 3 team wipes op rij had

Edit2 (29-5-2018):
Splatoon 2 topic is wel een stuk doder dan Splatoon 1 vroeger..
Heb echt mega veel lol met de heavy splatling deco de laatste tijd. Vooral Turf Wars initieel maar Ranked gaat ook redelijk nu.
- Ink Saver main helpt met main gun.
- 3 special power up voor grotere bubbles.
- Ink saver sub helpt met opzetten splash wall terwijl ik ook nog genoeg ink heb voor meerdere salvo's met main.
- Run speed up is handig met een splatling.
Ik denk nog na over een variant met object shredder ivm ink armor enemies en dergelijke.

[ Voor 103% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2018 11:01 ]
Gisteren de Octo expansion net op tijd uitgespeeld (niet 100%) voor het aankomende splatfestijn. 
De cutscene na het verslaan van het laatste level (spoilers) =
.
De cutscene na het verslaan van het laatste level (spoilers) =
Weet iemand hoe de punten voor een gewonnen potje bepaald worden tijdens splatfest? Gisteren was ik wat potjes aan het spelen, maar soms kreeg ik 5 + 2 punten voor een gewonnen potje, maar ook wel eens 4 + 2. Natuurlijk net het potje voor dat ik een level omhoog ging en op 43 punten stond kreeg ik 6 punten ipv 7
Hail to the king baby!
Dat is afhankelijk van de splat power van het andere team. Als die hoger is dan jouw team krijg je meer punten, anders minder.
Tenminste dat is wat ik altijd dacht, maar kennelijk zit het anders:
https://gamefaqs.gamespot...00279-splatoon-2/75639464
Thanks voor de link, lijkt dus afhankelijk te zijn van je eigen splatpower in vergelijking met die van je team. Goed om te weten dat die splatpower toch nog ergens goed voor isRudolfR schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 05:59:
Dat is afhankelijk van de splat power van het andere team. Als die hoger is dan jouw team krijg je meer punten, anders minder.
Hail to the king baby!
Ik voel me echt een enorme prutser met de nieuwe DLC. Kost me echt veeeeel pogingen om missies te volbrengen. Hebben meer dat "probleem"?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Sommige missies zijn idd erg pittig.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Tot nu toe maar 60 van de 80 missies gedaan van de Octo expansion en sommige missies zijn zeker pittig, vooral als er nauwelijks of geen checkpoints zijn.
Final boss van de DLC was trouwens awesome.
In ander nieuws, Squid vs. Octopus Splatfest.
In ander nieuws, Squid vs. Octopus Splatfest.
Hm ok team octopus gaat winnen denk ik ?
- Ook mensen zonder DLC kunnen als octoling spelen dus al die mensen zullen team octopus kiezen als ze dit weten. Voor mij een reden in ieder geval ...
- Mensen die fanatiek zijn hebben vaak de DLC al en gaan denk ik ook voor team octopus.
- De fanatieke spelers naar team octopus dus zowel meeste wins als meest populair.
Alternatief idee: De die hards kiezen juist Squids..want daar is het mee begonnen ..
Ik weet het nog niet helemaal
- Ook mensen zonder DLC kunnen als octoling spelen dus al die mensen zullen team octopus kiezen als ze dit weten. Voor mij een reden in ieder geval ...
- Mensen die fanatiek zijn hebben vaak de DLC al en gaan denk ik ook voor team octopus.
- De fanatieke spelers naar team octopus dus zowel meeste wins als meest populair.
Alternatief idee: De die hards kiezen juist Squids..want daar is het mee begonnen ..
Ik weet het nog niet helemaal
Als ik tijd heb dat weekend ga ik voor Team 8.
In ander nieuws, Octotune behind the scenes:
In ander nieuws, Octotune behind the scenes:
Ik ga gewoon voor Squid.
Je bedoeld de SpatkuipRayNbow schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:28:
Nieuw wapen in aantocht: de Bloblobber...
https://twitter.com/Ninte...tatus/1019854553972396032😱

Hail to the king baby!
Ik ben recent wat meer ranked gaan spelen, maar het lijkt wel of ik elke keer mijn bij elkaar gespeelde rank punten kwijt raak. Als ik bijvoorbeeld halverwege rank C- zit en de volgende keer ga ik weer ranked spelen dan staat de meter weer helemaal aan het begin. Is dat normaal?? Moet je in een keer de hele rang halen? Of worden die punten per speltype bijgehouden ofzo?
Hail to the king baby!
De punten verdwijnen niet maar het is inderdaad wel per game mode. (clam blitz, rainmaker, splatzones, tower control) dus je moet 4x je rank opbouwen.
Ik zag inderdaad laatst de punten van een game mode die ik eerder had gespeeld verschijnen. Dat is wel een behoorlijk verandering tov Splatoon 1, daar waren de punten gelijk over de verschillende game modes.
Hail to the king baby!
Ja, en dat ging helemaal nergens over want de modes zijn wild verschillend qua hoe je ze moet spelen.
Sfeervolle muziek & animatie van de laatste eindbaas in de Octo Expansion, 8-bit style:
Spoiler tags? Snap dat het 8bit-like is maar ik zie liever helemaal niets over octo expansion
[ Voor 91% gewijzigd door Max|Burn op 25-07-2018 10:31 ]
Je kan ook gewoon niet play drukken natuurlijk.Max|Burn schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:30:
Spoiler tags? Snap dat het 8bit-like is maar ik zie liever helemaal niets over octo expansion
PSN & XBL: Denkoyugo
De octo expansion is nu meer dan een maand oud, we gaan die shit niet tot in de eeuwigheid spoileren.
Een maand is niks toch
Heb hem zelf nog niet gekocht maar zal vast een keer gebeuren.
De thumbnail is niet echt een spoiler. De echte grote spoilers zie je wanneer je de video afspeelt (en dan vnl. op het eind).Max|Burn schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:30:
Ik hoop dat je van uitdagingen houdt. De expansie is een tikkeltje uitdagender dan de story campaigns in Splatoon 1 en 2.Max|Burn schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:36:
Heb hem zelf nog niet gekocht maar zal vast een keer gebeuren.
[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 25-07-2018 11:20 ]
De reden dat ik hem nog wel eens koop is completionist drang in Splatoon 2 
Ik speel eigenlijk bijna nooit singleplayer games die uitdagend door gameplay moeten zijn. Ik race er namelijk altijd zo doorheen (te makkelijk) en vind het dus gewoon niet leuk. Splatoon 2 single player heb ik geeneens uitgespeeld.
Ik ben redelijk simpel
Single player:
- Of erg goede verhalende games (Adventure, Point n Click, (j)RPG)
- Of extreem uitdagende single player games in gameplay (Super Meatboy, Celeste)
Multiplayer:
- Games met gameplay die leuk blijft door uitdagende tegenspelers/actieve spelersgroep: Rocket League, Mariokart, Splatoon
- Team & skill based multiplayer combined: Unreal Tournament, Battlefield 3/4
Ik speel eigenlijk bijna nooit singleplayer games die uitdagend door gameplay moeten zijn. Ik race er namelijk altijd zo doorheen (te makkelijk) en vind het dus gewoon niet leuk. Splatoon 2 single player heb ik geeneens uitgespeeld.
Ik ben redelijk simpel
Single player:
- Of erg goede verhalende games (Adventure, Point n Click, (j)RPG)
- Of extreem uitdagende single player games in gameplay (Super Meatboy, Celeste)
Multiplayer:
- Games met gameplay die leuk blijft door uitdagende tegenspelers/actieve spelersgroep: Rocket League, Mariokart, Splatoon
- Team & skill based multiplayer combined: Unreal Tournament, Battlefield 3/4
Ja, en wij gaan dus niet tot in lengte der dagen dingen spoileren totdat het moment eindelijk daar is dat jij "een keer" die dlc gekocht hebt. Een maand is meer dan redelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 26-07-2018 12:15 ]
Ik heb daar toch ook niks meer over gezegd?CyBeR schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:14:
Ja, en wij gaan dus niet tot in lengte der dagen dingen spoileren totdat het moment eindelijk daar is dat jij "een keer" die dlc gekocht hebt. Een maand is meer dan redelijk.
Nee maar wel dat je niet van plan bent om binnen korte tijd die dlc aan te schaffen.
[ Voor 80% gewijzigd door CyBeR op 26-07-2018 13:58 ]
Ik kan nergens in de menu's vinden wat de.controls zijn. Zoontje is beginnen en kan schieten , een " bom" gooien maar er moet nog een derde move zijn. Is er ergens een control overzicht voor de losse controllers?
Dat staat inderdaad nergens in de menu's maar wordt je uitgelegd tijdens de tutorial als je de game voor het eerst opstart,
Maar iig:
Linkerstick: bewegen
Rechterstick: draaien
controller op/neer bewegen (de rechter als je joy-con gebruikt los van elkaar): richten
A: clams gooien/eieren deponeren
B: spring
Y: camera reset
X: kaart
ZL - zwemmen
ZR - schieten
L - clams gooien
R - subwapen (bom vaak) gebruiken
rechter stick indrukken: special gebruiken
De single-player mode bestaat overigens ook grotendeels om je hiermee te helpen.
Maar iig:
Linkerstick: bewegen
Rechterstick: draaien
controller op/neer bewegen (de rechter als je joy-con gebruikt los van elkaar): richten
A: clams gooien/eieren deponeren
B: spring
Y: camera reset
X: kaart
ZL - zwemmen
ZR - schieten
L - clams gooien
R - subwapen (bom vaak) gebruiken
rechter stick indrukken: special gebruiken
De single-player mode bestaat overigens ook grotendeels om je hiermee te helpen.
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 15-08-2018 22:38 ]
Op YouTube staan genoeg video's voor beginners. Deze bijvoorbeeld: YouTube: Splatoon 2 Beginners Guide! Tips & Tricksjaydenjarno schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:04:
Ik kan nergens in de menu's vinden wat de.controls zijn. Zoontje is beginnen en kan schieten , een " bom" gooien maar er moet nog een derde move zijn. Is er ergens een control overzicht voor de losse controllers?
Hail to the king baby!
Er is iemand die Splatoon 2's netcode heeft lopen uitpluizen:
Splatoon 2's Netcode and Matchmaking: An In-Depth Look
Key Points
TL;DR:
- Nintendo has a peer-to-peer networking library called "pia". They also have a matchmaking library called NEX. These libraries are used in many first-party games.
- Splatoon 2 works off "clones". These are objects which other consoles can subscribe to for notifications if the associated value changes.
- The game and netcode ticks at 60Hz. However, packets can only be sent every 4 ticks. This results in an artificially constrained packet send tick rate of 15Hz. This may not be as bad as it seems, as various other factors could help mitigate it.
- The infamous "connection is unstable" message appears when there is no incoming data.
- If a console takes too long to respond to a clone data notification, it is at risk of being kicked from the session.
- Idling for 60 seconds will cause you to be disconnected and receive a temporary ban.
- Nintendo is gathering connection quality data from every region.
- Nintendo can configure matchmaking per region and per mode using various criteria like power, distance, country, etc.
Globaal Splatfestijn in aantocht:
🦑 GLOBAL SPLATFEST INK-COMING! 🦑
Who would you rather spend the holiday season with? Fam or friends? Your bro or your bros?
Pick a side and battle it out in-game from 04/01 - 06/01! #Splatoon2

Leuk, ook weer een extra lang Splatfest. Tijd om weer wat Splatoon 2 te gaan spelen als voorbereiding. Las ook op Facebook of Twitter dat de nieuwe update de laatste update is die nieuwe wapens toe gaat voegen...
[ Voor 35% gewijzigd door urk_forever op 03-12-2018 14:48 ]
Hail to the king baby!
Gratis gear:
Don’t forget to pick up your free Frosty Fest gear in #Splatoon2! Check out the related Squid Research Lab Report (Splatoon 2) article on the Nintendo Switch News Channel (via your Nintendo Switch), and start the game to claim your goods.

Is het als niet splatoon speler nog de moeite om splatoon 2 op te pikken om online te gamen? Deze game mist ook wel een beetje in mijn switch library.
Ben niet zo een shooter fan op consoles maar was een hevige fps speler op pc, maar de setup van splatoon spreekt me wel aan.
Maar ik veronderstel dat de controls er wel inkomen na een paar uur spelen?
Ben niet zo een shooter fan op consoles maar was een hevige fps speler op pc, maar de setup van splatoon spreekt me wel aan.
Ja, zeker wel, het is heel laag drempelig. Speel eerst de single player uit en je hebt een redelijke grip op de controls.Engineer Stewie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:16:
Is het als niet splatoon speler nog de moeite om splatoon 2 op te pikken om online te gamen? Deze game mist ook wel een beetje in mijn switch library.
PSN & XBL: Denkoyugo
Klopt, maar daarvoor hoef je echt de single player niet uit te spelen. Als je online wilt spelen unlock je pas de ranked mode als je level 10 bent. Tot die tijd kun je alleen maar splat zones turf war spelen.Denko schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:00:
[...]
Ja, zeker wel, het is heel laag drempelig. Speel eerst de single player uit en je hebt een redelijke grip op de controls.
Tegen de tijd dat je level 10 bent heb je de controls ook wel onder de knie.
Je bedoelt turf war?Medjai schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:03:
Tot die tijd kun je alleen maar splat zones spelen.
Ik ga misschien morgen Splatoon 2 halen maar ik heb gehoord dat er op dit moment hackers/cheaters in het spel zitten, Klopt dit? Kan dit spel nog aangeraden worden tegenwoordig?
Nah Nintendo treedt daar echt genadeloos hard tegen op dus niemand doet dat nog. Ze bannen niet je account maar je hele Switch.
ik heb eigenlijk nooit zo omgekeken naar splatoon 2, maar na toch de demo eens geprobeerd te hebben zie ik toch dat het wel erg leuk speelt. Lekker korte potjes, ideaal om even tussendoor te doen.
Maar nu zie ik het topic waar al bijna 2 maand niet gepost is, zijn er buiten de demo nog veel actieve spelers? Dat ik straks als als ik hem koop en de demo klaar is, niet minutenlang op tegenspelers zit te wachten?
En is de octopath expansion direct nodig, of kan ik die evt later kopen? Zie dat de octo expansion enkel singleplayer is
Maar nu zie ik het topic waar al bijna 2 maand niet gepost is, zijn er buiten de demo nog veel actieve spelers? Dat ik straks als als ik hem koop en de demo klaar is, niet minutenlang op tegenspelers zit te wachten?
En is de octopath expansion direct nodig, of kan ik die evt later kopen? Zie dat de octo expansion enkel singleplayer is
[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 21-03-2019 08:23 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik speel Splatoon 2 momenteel alleen nog gedurende Splatfests (iets met te veel games en te weinig tijd), maar volgens mij is de playerbase zodanig groot dat je niet lang hoeft te wachten.Magic schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:17:
ik heb eigenlijk nooit zo omgekeken naar splatoon 2, maar na toch de demo eens geprobeerd te hebben zie ik toch dat het wel erg leuk speelt. Lekker korte potjes, ideaal om even tussendoor te doen.
Octo Expansion is qua single player modus wel beter dan die in Splatoon 2 (en moeilijker). Als je als een Octoling wilt spelen in multiplayer moet je Octo Expansion kopen en uitspelen (niet per se alle 80 levels, wel de eindbaas).En is de octopath expansion direct nodig, of kan ik die evt later kopen? Zie dat de octo expansion enkel singleplayer is
Thanks, de bundel van splatoon 2 en octopath expansion kost met korting net zo veel als splatoon 2 en los de expansion zonder korting. Die komt dan later nog wel een keerRayNbow schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:43:
[...]
Ik speel Splatoon 2 momenteel alleen nog gedurende Splatfests (iets met te veel games en te weinig tijd), maar volgens mij is de playerbase zodanig groot dat je niet lang hoeft te wachten.
[...]
Octo Expansion is qua single player modus wel beter dan die in Splatoon 2 (en moeilijker). Als je als een Octoling wilt spelen in multiplayer moet je Octo Expansion kopen en uitspelen (niet per se alle 80 levels, wel de eindbaas).
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik speel splatoon 2 sinds dag 1 en nu nog steeds regelmatig, je hoeft nooit lang te wachten voor een match. Ik speel alleen ranked (en dan het liefst tower control of splat zones) en soms salmon run. Single player en octo expansion heb ik beide niet eens uitgespeeld volgens mijMagic schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:17:
Nog niet zeker of dit alleen voor de VS is of ook voor de EU (nog geen bevestigende bronnen gevonden), maar er is een Splatfest op komst:

Edit: Europese tijden:
A sunny #SpringFest is coming to #Splatoon2! This pastel powered #Splatfest asks, Who would win in a race? #TeamHare or #TeamTortoise? Pick your side and battle it out in the 48-hour event from April 19th, 3:00pm PT to April 21st, 3:00pm PT. pic.twitter.com/ykMORlJf86
— Nintendo Versus (@NintendoVS) 30 maart 2019
In addition to the #Splatfest, some spring-colored gear will be given out via the Squid Research Lab Report (Splatoon 2) News Channel on your #NintendoSwitch system: Spring colored visors & fresh kicks with custom colors featuring design supervision from Pearl & Marina! pic.twitter.com/UmwNwS1SL6
— Nintendo Versus (@NintendoVS) 30 maart 2019

Edit: Europese tijden:
A sunny Spring Fest is coming to #Splatoon2! This pastel powered Splatfest asks, who would win in a race – Team Hare or Team Tortoise? Pick your side and battle it out from 19/04 16:00 CEST to 21/04 16:00 CEST! 🐇🐢 pic.twitter.com/b0rsMuCePf
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 31 maart 2019
[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 31-03-2019 10:26 ]
Edit: gebruikt!
Iemand nog een code voor een uitbreiding nodig?
Laat even weten als je hem gebruikt hebt
Iemand nog een code voor een uitbreiding nodig?
Laat even weten als je hem gebruikt hebt

[ Voor 3% gewijzigd door Shutdown op 04-04-2019 16:17 ]
Ik heb gebruikt gemaakt van de code. Ik wilde het outfit eigenlijk zelf gaan gebruiken, maar toch maar ingewisseld op het account van mijn zoontje
Hij is er super blij mee, dus bedankt...
Spring gear is beschikbaar:
The Spring gear for #Splatoon2 is now available. Check the Squid Research Lab news channel for your region! #NintendoSwitch pic.twitter.com/RppfwRElw5
— Daan Koopman (@NintenDaan) 4 april 2019

Bedankt, maar zag later dat ik er op mijn eigen account inderdaad ook gebruik van kan maken.CyBeR schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:45:
Ik heb er nog wel een voor je als je wilt hoor, @Nol_NL
Hoewel afaik hoef je er maar 1 per switch te hebben, dus tenzij je er meerdere hebt…
Last minute tegenstanders volpompen met inkt voelt altijd goed. 

Edit:
[ Voor 99% gewijzigd door Islar74 op 21-05-2019 12:47 ]
De laatste twee (uitgaande dat er niet nog een tussenin wordt gepland) splatfests zijn aangekondigd:

It's the age-old question: would you rather be a kid or a grown-up?
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 7 juni 2019
Fight for your youth or adulthood in the next #Splatoon2 Splatfest taking place Saturday, 15/06 from 16:00 CEST. pic.twitter.com/iUVH70BZkN

The Splatocalypse draws near! The last and biggest Splatfest ever "Final Fest" will take place from 18/07, 14:00 CEST until 21/07, 14:00 CEST – ending on the two-year anniversary of #Splatoon2's launch!#NintendoE3 pic.twitter.com/Faub7vmOJg
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 8 juni 2019
Things are getting pretty philosophical for the #Splatoon2 Final Fest theme. What world would you choose: Chaos or Order?
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 8 juni 2019
You'll be able to choose a side in-game closer to the event.#NintendoE3 pic.twitter.com/t8oQYTeKVx

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 09-06-2019 08:53 ]
Splatfest gear schijnt nu beschikbaar te zijn:
https://gonintendo.com/st...alypse-gear-now-available
https://gonintendo.com/st...alypse-gear-now-available
Cool! Echte Splatfest t-shirts te koop volgende maand!
https://my.nintendo.com/news/4ef506a5d1eff6d7
Ik wil ze allebei!
Plus een set van 3 posters (50*70cm) voor 300 platinum (ja platinum, niet gold!) points en 7 euro verzendkosten!
Ter ere van het Final Fest dat binnenkort gaat beginnen in #Splatoon2, zullen deze Splatfest-T-shirts verkrijgbaar zijn in de #MyNintendo Store. Op = op!
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 27 juni 2019
Meer info: https://t.co/kcOjIZX6Rb pic.twitter.com/yPE4W3J1qg
Ik wil ze allebei!
Plus een set van 3 posters (50*70cm) voor 300 platinum (ja platinum, niet gold!) points en 7 euro verzendkosten!
Tijd om platina punten te verzamelen! Deze #Splatoon2-posters zullen binnenkort verkrijgbaar zijn als #MyNintendo-beloning!
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 27 juni 2019
Meer info: https://t.co/3hyij7sPNi pic.twitter.com/KANLsA3Ssm
Make lovecraft not warcraft.
Zag eerder de aankondiging voor US. Goed dat ze ook in de EU worden aangeboden.Sméagol schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:17:
[Twitter]
Al lijkt er vooralsnog geen nieuws te zijn wat betreft de posters voor de US. Die komen hier ook zeker in huis!RayNbow schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 06:39:
[...]
Zag eerder de aankondiging voor US. Goed dat ze ook in de EU worden aangeboden.
Zag gisteren op m'n Switch dat de shirts in de US beschikbaar zouden moeten zijn. Nog geen update te bekennen voor Europa, maar misschien dat er binnen korte tijd hier ook wat nieuws over wordt uitgebracht.Sméagol schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:17:
[Twitter]
Ik wil ze allebei!
Edit: Bijbehorende US tweet:
The #Splatoon2 #TeamChaos and #TeamOrder #FinalSplatfest T-shirts are now available for purchase! Head over to https://t.co/Ah9g9pj78M today and pick your side. So, which will it be? Chaos or Order?
— Nintendo Versus (@NintendoVS) 9 juli 2019
👕: https://t.co/bbIxaarYjc pic.twitter.com/nkwZYGfMSW

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 10-07-2019 08:49 ]
In de VS zijn ze uitverkocht maar hier zijn ze nog 'binnenkort verkrijgbaar': https://www.nintendo.nl/M...ntendo-Store-1114919.html
Ja, dat ze "binnenkort verkrijgbaar" zijn wisten we al. Het nieuws dat ze beschikbaar werden gesteld in de VS is voor ons een heads-up om flink te gaan F5en op de Nederlandse site.CyBeR schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:36:
In de VS zijn ze uitverkocht maar hier zijn ze nog 'binnenkort verkrijgbaar': https://www.nintendo.nl/M...ntendo-Store-1114919.html
Ja 't belangrijke woord daar was 'nog'
...en de kans gemist. Is blijkbaar op een gegeven moment in de verkoop gegaan (al meerdere keren deze week gecheckt), maar is uitverkocht.
Never mind!
Pinging @Sméagol?
The #Splatoon2 Final Fest t-shirts are now available to pre-order from the #MyNintendo Store in limited quantities until the end of Sunday!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 19 juli 2019
Get yours here: https://t.co/bWFulyVXc2 pic.twitter.com/hmuq8xS3PM
Pinging @Sméagol?
Ik ben net een ruim een uur thuis en zag 't op N-Europe ja. Geen e-mail,volgens mij ook geen tweet.. Ik heb de t-shirts zojuist besteld, maar de posters waren uitverkocht. 
Edit: Wel een tweet dus, maar vlak voor ik weg ging.

[ Voor 15% gewijzigd door Sméagol op 20-07-2019 00:56 ]
En dat was het laatste Splatfestijn.

Lang leve chaos!
Lang leve chaos!
Nintendo heeft een video gepost als afsluiting van het splatfest:
Sméagol schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 00:50:
Ik ben net een ruim een uur thuis en zag 't op N-Europe ja. Geen e-mail,volgens mij ook geen tweet.. Ik heb de t-shirts zojuist besteld, maar de posters waren uitverkocht.
Due to popular demand, the #Splatoon2 poster sets are back on #MyNintendo. You can get yours here while stocks last! 👇https://t.co/OGp2a3sQMd
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 24 juli 2019
Ik weet niet hoe je 't doet, maar je doet dit nu voor een 2de keer nét nadat ik het zelf al had gezien maar nét voordat ik 't hier wil posten! 
Heb ze zojuist besteld.
Heb ze zojuist besteld.
Is het online PvP nog een beetje levend van Splatoon 2?
In september Splatoon 3 dus wil mijn vaardigheden weer een beetje ophoog stuwen
In september Splatoon 3 dus wil mijn vaardigheden weer een beetje ophoog stuwen
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Over iets minder dan twee uur een Direct aangaande Splatoon 3:
[YouTube: Splatoon 3 Direct 8.10.2022]
[YouTube: Splatoon 3 Direct 8.10.2022]
Weer wat leuke nieuwe toevoegingen in Splatoon 3 Direct gezien. Die 2+2 vs 4 bij splatfest zag er leuk uit. Opslaan van gear combo's zag er ook handig uit, dan kon in 2 volgens mij toch niet?
Iemand iets meegekregen hoe de voice chat in Splatoon 3 zal werken? Nog steeds op dezelfde manier met de app op je telefoon zoals in 2?
Iemand iets meegekregen hoe de voice chat in Splatoon 3 zal werken? Nog steeds op dezelfde manier met de app op je telefoon zoals in 2?
Hail to the king baby!
loadouts zitten niet in 2 idd, en vc gaat op dezelfde manier. maar iedereen gebruikt discord.