All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je moet wel eerst de single player uitspelenRayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:05:
Hmm, ik moet maar eens Callie & Marie uitpakken wanneer ik thuis ben...
[video]
[ Voor 6% gewijzigd door 90710 op 21-07-2017 09:10 ]
Zie het einde van het filmpje.90710 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:09:
[...]
Je moet wel eerst de single player uitspelenIk had het namelijk al geprobeerd.
Iemand die mij kan overtuigen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Jammer dat je niet mee hebt gedaan met de Splatfest, dat is toch heel anders dan die tutorial.. van een paar ballonnetjes schieten krijg je niet de beste indruk van het spelZeror schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:30:
Ik zit erg tw twijfelen of ik splatoon 2 ga halen. Deel 1 niet gespeeld. En van deel 2 alleen die tutorial demo afgelopen week (tijdens splatfest niet gespeeld.... ), maar ik werd er niet echt heel warm van.
Ik zou eens wat reviews kijken en desnoods gameplay (wordt al volop gestreamd).
Ben zelf erg biased dus mijn advies is "NU KOPEN!!!111"
SW-1682-5926-5204
Zit een beetje met het zelfde probleem, was vanaf dag 1 overtuigd om hem te halen, na splatfest was de hype toch minder geworden. Nu twijfel ik ook.Zeror schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:30:
Ik zit erg tw twijfelen of ik splatoon 2 ga halen. Deel 1 niet gespeeld. En van deel 2 alleen die tutorial demo afgelopen week (tijdens splatfest niet gespeeld.... ), maar ik werd er niet echt heel warm van.
Ja, ik vierde mn verjaardag. Dus ik kon niet echt gaan zitten gamen.AstralizeR schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:41:
[...]
Jammer dat je niet mee hebt gedaan met de Splatfest, dat is toch heel anders dan die tutorial.. van een paar ballonnetjes schieten krijg je niet de beste indruk van het spel![]()
Ik zou eens wat reviews kijken en desnoods gameplay (wordt al volop gestreamd).
Ben zelf erg biased dus mijn advies is "NU KOPEN!!!111"
Ik ga eens ff wat livestreams kijken denk.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 420148
Uiteindelijk kun je alleen jezelf overtuigen. Je kunt 'em kopen en eventueel retourneren bij de Mediamarkt binnen een week. Doen ze niet heel moeilijk over.
Koop 'm vooral fysiek, mocht het niks voor je zijn dan ben je hem met 5-10 euro verlies zo weer kwijt.
[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 21-07-2017 13:32 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 21-07-2017 13:34 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
hij is vrijwel gelijk aan de standaard pro controller toch? Los van kleurtjes en wat splatoon dingen in t midden. Of bedoel je qua het spelen van de game?CyBeR schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:43:
Holy hell die pro controller is een verbetering zeg.
Splatoon editie is idd alleen cosmetisch.
Splatoon 1 had geen voice chat en ik heb 't niet gemist.Zeror schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:43:
Hoe is de toevoeging van Voice Chat in deze game? Iemand dat al goed kunnen testen? Maakt dat enige verschil? Ben nooit zo fan van voice chat en ik wil dan ook niet verplicht worden om voice chat te gebruiken.
SW-1682-5926-5204

Poll: Team Mayo / Ketchup?The next Splatfest in #Splatoon2 takes place during the first weekend in August. What's your condiment of choice: Mayo or Ketchup?
• Team Mayo!
• Team Ketchup!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
* RayNbow moet goed nadenken hierover... Ik ben eigenlijk Team Marina, maar prefereer mayo over ketchup.
[ Voor 49% gewijzigd door RayNbow op 21-07-2017 14:03 ]
Haha, precies hetzelfde dilemma hierRayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:02:
* RayNbow moet goed nadenken hierover... Ik ben eigenlijk Team Marina, maar prefereer mayo over ketchup.
SW-1682-5926-5204
haha in Nederland gok ik dat Mayo het populairst is. Probleem is: Mayo in de VS is iets heel anders, dus daar zal ketchup de grote favoriet zijnRayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:02:
[afbeelding]
[...]
Poll: Team Mayo / Ketchup?
• Team Mayo!
• Team Ketchup!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is alleen nog niet bekend of de VS hetzelfde thema krijgt.FrankoNL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:07:
[...]
haha in Nederland gok ik dat Mayo het populairst is. Probleem is: Mayo in de VS is iets heel anders, dus daar zal ketchup de grote favoriet zijn
Ohh ... Nouja dan nog, alleen Nederland kent "zoete" mayo hahaRayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:15:
[...]
Het is alleen nog niet bekend of de VS hetzelfde thema krijgt.
Splatoon 2 newbie die vanmiddag hoopt een exemplaar op de kop te kunnen tikken. Heb dus weinig ervaring met splatfest
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Mayo! Let's get inkingTiwazz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:36:
Heb geen Splatoon maar ik zou Ketchup gaan.

(Bonuspunten voor hen die weten waar dit plaatje vandaan komt (zonder op te zoeken))
Ik heb deel 1 nooit gespeeld van splatoon ondanks dat ik een wiiu heb, maar ben blij dat ik deel 2 wel heb gekocht. De reviews die doorgaans alleen kritiek gaven dat het veel op deel 1 leek deerde mij dan ook niet als kritiek. Erg leuk spel en heb alleen maar wat singleplayer in de pauze gedaan. Ziet er mooi en kleurrijk uit. Daar blijft Nintendo toch echt veel beter in dan Sony en Microsoft.
@RayNbow Dacht eerst iets van SAO, maar dat was het niet dus
SW-1682-5926-5204
Hentai?RayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:08:
[afbeelding]
(Bonuspunten voor hen die weten waar dit plaatje vandaan komt (zonder op te zoeken))
De pro controller ligt echt 10x beter in de hand dan de joy-con in de grip.Kaasje123 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:08:
Ik heb ook de procontroller splatoon edition gereserveerd bij de mediamarkt. Vanavond even ophalen. Ben benieuwd hoe die in de hand ligt want tot nu toe alleen nog maar met de joycon gegamed sinds maart dit jaar.
Die Hellmans in Nederland is anders maar slappe smakeloze troep.
Shit. Ik wil Splatoon 2. Maar ik moet Zelda nog uitspelen..en aan Mario Kart singleplayer beginnen.
Dat zit ik ook net te spelen. Zeer ok idd. Lekker knallenThomas schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:27:
Dat Salmon Run is ook winnen trouwens! Heerlijk!
Googlen helpt me niet bepaald
Edit (gevonden):
Dus nog niet openJazeker! Anne is van plan om een onlinewinkel te beginnen, de Tentashop! Als de winkel opengaat, kun je er uitrusting bestellen met in-gamegeld en de volgende keer dat je de game speelt, je verse aankopen ophalen. We hebben Anne gevraagd om meer informatie, dus hopelijk weten we binnenkort meer.
Edit 2: Dat is dus in de Switch App.. ben weer lekker dom bezig

[ Voor 60% gewijzigd door V-rg op 21-07-2017 17:28 ]
Hiermee kun je spullen ophalen die je via de nintendo online app hebt besteld.V-rg schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:24:
Ik was eigenlijk benieuwd als iemand weet wat nou precies de "Tentashop" is die je als laatste optie ziet bij Mikey?
Googlen helpt me niet bepaald
Edit (gevonden):
[...]
Dus nog niet open
Ja, ik zag het net voordat je reageerde.. dacht ga gewoon eens voor de grap kijken en ja hoorMortalboy[NL] schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:28:
[...]
Hiermee kun je spullen ophalen die je via de nintendo online app hebt besteld.

Ik heb gyro gebruikt in handheld mode en moet zeggen dat het prima gaat, beter op het moment dan met de Pro Controller.Mithrildor schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:29:
Hoe speelt het spel met Joy-Cons (stickjes, geen gyro)? Ik heb geen Pro-controller en ik heb geen zin om 135 euro aan dit spel uit te geven, aangezien ik nog niet of ik dit spel wel leuk ga vinden (ik heb het eerste deel of de splatfests nooit gespeeld).
De controller werkt ook met andere spellen he. En is echt een heel fijn ding.Mithrildor schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:29:
Hoe speelt het spel met Joy-Cons (stickjes, geen gyro)? Ik heb geen Pro-controller en ik heb geen zin om 135 euro aan dit spel uit te geven, aangezien ik nog niet of ik dit spel wel leuk ga vinden (ik heb het eerste deel of de splatfests nooit gespeeld).
Hop, level 10 gehaald. Tijd voor ranked.
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 21-07-2017 18:31 ]
TopZeror schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:07:
Nou ben over hoor. Ik heb net even Splatoon gehaald
Ik heb net de Splatoon 2 Pro Controller en Inkling Girl Amiibo gekocht
Ja, fucking achterlijk dit, ik wordt er gestoord van. Ook in de E-shop.. Alles is Engels bij mij, maar de E-shop is om één of andere reden Nederlands. En dat zit je met dit soort achterlijke vertalingen en zelfs een hoop typfouten.. En al die vertalingen van namen, zorgt er voor dat ik soms geen flauw idee heb waar ze 't over hebben.Thomas schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:14:
Jezus. Op de achterkant van het Nederlandse doosje;
[...]
[afbeelding]
In ieder geval, ik was te laat en de winkel was al dicht
Mayo of ketchup? Hangt af van de context. Op vlees meestal niks, maar anders ketchup (behalve dan schnitzels, daar doe ik wel mayo op, geen idee hoe ik daar mee begonnen ben). Op patat doe ik pindasaus (truffel) mayonaise.
Make lovecraft not warcraft.

Wil je dit ook?
Dit heb je nodig: 2 Pro Controllers (waarvan 1 de Splatoon 2 controller) en een kleine kruis-schoevendraaier. Verwijder de schroefjes in de grips en verwissel ze. Doe daarna de schroefjes weer terug.
Symmetrie?
Tweakers motto: Waarom niet?
Nee serieus, vind de zwarte grips mooier op de pro controller. Maar het Splatoon 2 design is wel gaaf. Voor de Joy-Con vind ik de neon kleuren minder erg.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Per definitie niet nee. Je zou ook sowieso altijd exact dezelfde rank moeten hebben dan. Je kunt squadden met vrienden.RawChild schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:49:
Is het nou serieus niet mogelijk om ranked met vrienden te doen? (Kan vanaf level 10)
In België zijn alle winkels dicht door nationale feestdag...
Nooit splatoon 1 gespeeld dus nieuwe serie voor mij.
Het bevalt me zeker!
Ik zoek echter nog wat buddy's om samen te spelen.
Is er geen pagina waar ik mijn nintendo id kan delen en andere Tweakers kan toevoegen?
Friend code: SW-8135-1671-9809
[ Voor 4% gewijzigd door scifoflux op 21-07-2017 20:14 ]
Zie: [Switch] Splatoon 2 # splatsquad.scifoflux schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:10:
Is er geen pagina waar ik mijn nintendo id kan delen en andere Tweakers kan toevoegen?
@AstralizeR, @Compworm, @hypnobe, @Nipje, @sanderev66, @sygys, @Thomas:
Als jullie je Switch friendcode in het lijstje willen hebben, stuur me ff een bericht.
[ Voor 32% gewijzigd door RayNbow op 21-07-2017 20:39 ]
Dank u voor de info!RayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:33:
[...]
Zie: [Switch] Splatoon 2 # splatsquad.
Als jullie je Switch friendcode in het lijstje willen hebben, stuur me ff een bericht.
Ik heb je een pm gestuurd.
Wordt moeilijk dit weekend. Splatoon2 of tomorrowland... 🤣
Mijn FC kun je uit m'n signature kopiërenRayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:33:
[...]
Zie: [Switch] Splatoon 2 # splatsquad.
Dat ziet er wel heel cool uit!90710 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:39:
Ik heb gelijk maar ff mijn nieuwe Pro Controller gemod
[afbeelding]
Wil je dit ook?
Dit heb je nodig: 2 Pro Controllers (waarvan 1 de Splatoon 2 controller) en een kleine kruis-schoevendraaier. Verwijder de schroefjes in de grips en verwissel ze. Doe daarna de schroefjes weer terug.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Maar de besturing is niet fijn.
Met het stickje omhoog en naar beneden gaat 10x zo snel dan van links naar rechts en ik zie nergens waar ik de verticale snelheid kan aanpassen.
Erg jammer.
tot dus ver 2 potjes gewonnen en 3 verloren (waarbij ik wel altijd 1ste of 2e eindigde)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Blijf trouwens bezig met die app winkel; om het uur een nieuw duur item...
[ Voor 68% gewijzigd door Thomas op 21-07-2017 22:22 ]
[ Voor 49% gewijzigd door CyBeR op 21-07-2017 23:03 ]

Fresh!19FR08 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 23:29:
Heb net het laatste stukje gear van de paarse inkling amiibo vrijgespeeld. Echt vet! Even in een spoiler voor het geval er iemand is die het nog niet wilt zien.
spoiler:
Inmiddels 26/17 hier. Bijna level 10.
[ Voor 19% gewijzigd door Thomas op 21-07-2017 23:55 ]
Als je dan toch geld uitgeeft is het dan niet handiger om een fatsoenlijke router te kopen?Zironako schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:55:
Nou, toch maar aangeschaft. Wifi doet het zoals gewoonlijk met de Switch weer niet, dus meteen even een lan-adapter besteld. Voorlopig dus maar even de singleplayer doorspelen.
Is een prima router. Geen probleem met m'n PS4 en PC, alleen mijn Switch. Dus dan maar aan de kabel.giantgiantus schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:10:
[...]
Als je dan toch geld uitgeeft is het dan niet handiger om een fatsoenlijke router te kopen?
0 problemen hier met m'n Switch en een AirPort Extreme. Gaat zoals al draadloos in huis heerlijk.Zironako schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:28:
[...]
Is een prima router. Geen probleem met m'n PS4 en PC, alleen mijn Switch. Dus dan maar aan de kabel.
Wat is Salmon Run trouwens pittig zeg als Rank 3, als het vloed is en het staat helemaal vol is het echt niet te doen zonder een beetje gecoördineerd te spelen.
Al met al erg blij met m'n aankoop!
Heb meteen de nieuwe paarse Inkling erbij gehaald en nu ook de oranje en groene besteld.
Prima hoorZironako schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:28:
[...]
Is een prima router. Geen probleem met m'n PS4 en PC, alleen mijn Switch. Dus dan maar aan de kabel.
Wil er geen routertopic van maken, maar inderdaad. Ik woon zelf in een flat en als ik even in mijn wifi lijst kijk zie ik zo 28 netwerken. Vrije kanalen zijn er dus niet en mijn verbinding was ook niet echt lekker. Na het proberen van verschillen routers, die ik of vrienden nog hadden liggen, (categorie 20-80 euro) en dat niets hielp, heb ik vorig jaar de gok genomen en een Asus RT-AC3200 gekocht. Beste aankoop ever.giantgiantus schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:52:
[...]
Prima hoor. Valt me alleen op dat je vaak problemen hoort bij mensen die toch een inferieure router hebben. Ik heb een AirPort extreme en werkelijkwaar nooit problemen met WiFi.
Gisteren mijn eerste meters gemaakt in splatoon en het bevalt goed tot nu toe. De vibe van de game is echt heerlijk

Misschien begrijp ik de motion implementatie van Splatoon nog niet helemaal, wat is de bedoeling?
Dat je enkel motion gebruikt om te mikken en je rechter duim op de knoppen houdt ipv het rechterpookje+motion?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie spelen (op pro controllers bijv.).
Motion controls zijn voornamelijk voor verticaal richten. Je gebruikt de rechter stick voor horizontaal keren / aimen.nioz schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:14:
[...]
Wil er geen routertopic van maken, maar inderdaad. Ik woon zelf in een flat en als ik even in mijn wifi lijst kijk zie ik zo 28 netwerken. Vrije kanalen zijn er dus niet en mijn verbinding was ook niet echt lekker. Na het proberen van verschillen routers, die ik of vrienden nog hadden liggen, (categorie 20-80 euro) en dat niets hielp, heb ik vorig jaar de gok genomen en een Asus RT-AC3200 gekocht. Beste aankoop ever.
Gisteren mijn eerste meters gemaakt in splatoon en het bevalt goed tot nu toe. De vibe van de game is echt heerlijk(doet me ook wel denken een Jet Set Radio op zijn eigen manier). Alleen motion controls in handheld mode zijn niet ideaal. Het zou mooi zijn als ze het mogelijk maken om ook de Y-as met het pookje te doen (nu moet ik regelmatig de camera resetten met de Y-knop), zodat je zowel pookje+motion hebt. In Killzone: Mercenary op de Vita werkte die combinatie echt super goed.
Misschien begrijp ik de motion implementatie van Splatoon nog niet helemaal, wat is de bedoeling?
Dat je enkel motion gebruikt om te mikken en je rechter duim op de knoppen houdt ipv het rechterpookje+motion?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie spelen (op pro controllers bijv.).
Ik ga 'm vanmiddag halen, ik stuur m'n gegevens later wel voor de OP.
Make lovecraft not warcraft.
Hoeveel je bent gekilled zie je in i.i.g. een regular match niet. Je ziet je score in totaal, (****p), je ziet je kills en hoe vaak je je special hebt gebruikt. In Salmon Run zie je hoeveel eieren je hebt verzameld, zowel normaal als goud, hoe vaak je dood bent gegaan (bovenste) en hoe vaak je iemand gered hebt (onder).giantgiantus schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:57:
Ik snap weinig van de scores. Hoe kan ik zien hoeveel ik nu ben gekilled en hoeveel ik gekilled heb?
Hoe gebruik je uberhaupt een special?Thomas schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 11:04:
[...]
Hoeveel je bent gekilled zie je in i.i.g. een regular match niet. Je ziet je score in totaal, (****p), je ziet je kills en hoe vaak je je special hebt gebruikt. In Salmon Run zie je hoeveel eieren je hebt verzameld, zowel normaal als goud, hoe vaak je dood bent gegaan (bovenste) en hoe vaak je iemand gered hebt (onder).

Rechterpookje indrukken als je meter rechtsboven helemaal vol is.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er ook zeer weinig verstand van heb, dus het zou best kunnen dat de router niet zo super goed is. Maar gezien het op de PS4 en PC probleemloos gaat, neem ik aan dat het probleem daar niet ligt.giantgiantus schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:52:
[...]
Prima hoor. Valt me alleen op dat je vaak problemen hoort bij mensen die toch een inferieure router hebben. Ik heb een AirPort extreme en werkelijkwaar nooit problemen met WiFi.
Overigens is de singleplayer wel heel leuk; leuker dan ik oorspronkelijk dacht. Vandaag maar eens aan de slag met de online modus.
Je gebruikt de sticks om grove bewegingen te maken (ronddraaien bijvoorbeeld) en vervolgens motion om de fijne afwerking te doen zeg maar. Dat is even wennen omdat 't opeens uit maakt hoe je de controller vasthoudt, maar als je dat eenmaal doorhebt gaat 't als een speer.nioz schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:14:
Pro controller ja.Ik ben wel benieuwd hoe jullie spelen (op pro controllers bijv.).
Paar leuke potjes kunnen spelen, echter al 3x gehad tijdens het spelen dat de verbinding weg viel, dat is dan vervelend en handheld speelt wat minder lekker dan gewoon op TV.Gynnad schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:53:
Mijn Wi-Fi is niet stabiel genoeg op de plaats waar mijn dock staat, de dock verplaatsen behoort helaas niet tot de mogelijkheden. (probleem ligt aan de locatie niet aan de switch aangezien het in handheld mode prima werkt) Nu heb ik op die plaats wel een UTP kabel liggen en las ik dat een LAN adapter de oplossing is om een stabiele internet verbinding te krijgen, echter vroeg ik me af of je de officiële Nintendo LAN adapter moet hebben of dat eigenlijk elke LAN adapter wel werkt, iemand ervaring / advies?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar dat klopt dus niet helemaal, doordat je Y-as het niet doet met je rechter stick. In bijvoorbeeld Killzone Mercenary bedien je zowel de X- als Y-as met je stick en gebruik je daarnaast motion om fine te tunen. In splatoon gebruik je dus je stick voor de Y-as en motion kan je voor zowel X- als Y gebruiken.CyBeR schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:33:
[...]
Je gebruikt de sticks om grove bewegingen te maken (ronddraaien bijvoorbeeld) en vervolgens motion om de fijne afwerking te doen zeg maar. Dat is even wennen omdat 't opeens uit maakt hoe je de controller vasthoudt, maar als je dat eenmaal doorhebt gaat 't als een speer.
Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom de Y-as disabled is op de rechter stick.
Daarom vroeg ik me af hoe jullie spelen: wat controls betreft (bedoelde niet het welk input-device).
Is het bijvoorbeeld met een pro-controller te doen om enkel motion voor X en Y te gebruiken zodat je je rechterduim op de knoppen (springen) kan houden?
Niet elke LAN-adapter werkt, nee. Bepaalde chipsets worden ondersteund. De Wii adapter werkt uiteraard wel.Gynnad schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:57:
Crosspost aangezien het Splatoon betreft:
[...]
Paar leuke potjes kunnen spelen, echter al 3x gehad tijdens het spelen dat de verbinding weg viel, dat is dan vervelend en handheld speelt wat minder lekker dan gewoon op TV.
De benodigde motion verticaal (Y) is een fractie van wat je nodig hebt horizontaal (X). De Y-as is dus disabled om 't makkelijker te maken.nioz schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:09:
[...]
Maar dat klopt dus niet helemaal, doordat je Y-as het niet doet met je rechter stick. In bijvoorbeeld Killzone Mercenary bedien je zowel de X- als Y-as met je stick en gebruik je daarnaast motion om fine te tunen. In splatoon gebruik je dus je stick voor de Y-as en motion kan je voor zowel X- als Y gebruiken.
Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom de Y-as disabled is op de rechter stick.
Nee.Daarom vroeg ik me af hoe jullie spelen: wat controls betreft (bedoelde niet het welk input-device).
Is het bijvoorbeeld met een pro-controller te doen om enkel motion voor X en Y te gebruiken zodat je je rechterduim op de knoppen (springen) kan houden?
[ Voor 50% gewijzigd door CyBeR op 22-07-2017 15:03 ]
Playstation 5
Haha, mooi op NederlandsEmmavdv schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:56:
Weten jullie ook wanneer je een 'versheidsbonus' krijgt?
Pro's spelen absoluut met motion ja.Stylze schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:10:
Heb uhm ook gekocht vanochtend, nooit splatoon 1 gespeeld en 't ziet er allemaal wel grappig en leuk uit maar het speelt nog voor geen meter door de controls, kan je niet gewoon zonder motion spelen of spelen de pro's daar ook gewoon mee en is het een kwestie van wennem?
Je kunt het beste wennen aan de motion controls door de single player campaign te spelen trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 22-07-2017 17:41 ]
Er zijn ook pro's die zonder motion spelenCyBeR schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:40:
[...]
Pro's spelen absoluut met motion ja.
Je kunt het beste wennen aan de motion controls door de single player campaign te spelen trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door 90710 op 22-07-2017 17:55 ]
Ja je hebt altijd retards
Ja, ik krijg het na een middagje spelen ook moeilijk mijn hoofd uit.Poulske schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:40:
Ik word wel moe van steeds hetzelfde muziekje als de game nog een minuut heeft te gaan.
Verschrikkelijk....Emmavdv schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:21:
[...]
Ja, ik krijg het na een middagje spelen ook moeilijk mijn hoofd uit.
En ook iedere keer met opstarten die DJ's...
Hou je cool, hou je TENTACOOOOL!
[ Voor 16% gewijzigd door Poulske op 22-07-2017 19:04 ]