Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
racoon schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:31:
[...]

Wat ik kan verwachten, of ik meteen hoor waar ik geplaatst word, hoelang het duurt voor dat de introductie begint, en wat er in de introductie gedaan word, krijg je meteen studie materiaal mee?
Lol, ik heb 7 weken op de bank gezeten in het begin, plaatsing weten ze pas als je al in dienst bent ;)
Chakotay schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:13:
[...]

Ik zie hierboven ook aan aantal keer staan dat je vooral je zelf moet zijn, en niet te streberig doen. Nu heb ik zelf letterlijk nog nooit in pak gelopen, ik heb niet eens zo'n ding :X Is het niet belangrijker dat je gewoon jezelf bent, en je op je gemakt voelt? Dat laatste is een een pak waarschijnlijk wel minder, ben ik bang.
Je hoeft niet in pak, maar het is altijd netjes. Ga in ieder geval in nette kleding. Dat is toch wel iets waarmee je laat zien dat je de baan graag wilt. Dat je tijdens de selectiedag jezelf moet zijn heeft daar weinig mee te maken.

[ Voor 46% gewijzigd door Pewwy op 12-07-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Pewwy schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:16:
Je hoeft niet in pak, maar het is altijd netjes. Ga in ieder geval in nette kleding. Dat is toch wel iets waarmee je laat zien dat je de baan graag wilt. Dat je tijdens de selectiedag jezelf moet zijn heeft daar weinig mee te maken.
Nette kleding was ik ook zeker wel van plan, en nog even langs de kapper gaan :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

racoon schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:46:
[...]

En hoe is het bij de ING gegaan?
Goed, mag maandag al beginnen. Dus op de bank zitten zit er niet bij :P

Ik heb trouwens 2 jongesn gezien vandaag. Zat jij ertussen?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:53

racoon

mooowwww

Ik ben vandaag bij call2 afgewezen

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

racoon schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:58:
Ik ben vandaag bij call2 afgewezen
Jammer dude.... Waarom?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Had de 2 testjes niet voldoende gemaakt , en dan mag je niet verder, nu dus druk naar iets anders zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

racoon schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:43:
[...]

Had de 2 testjes niet voldoende gemaakt , en dan mag je niet verder, nu dus druk naar iets anders zoeken
Jammer... Waren dat die IQ- en communicatietest, of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

racoon schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:43:
[...]

Welke 2 testjes heb je niet gehaald? Lijkt me stug dat je de persoonlijkheidstest niet hebt gehaald. Daarvoor kan je niet zaken. Ik zag vandaag in de krant(Spits) Qmagic staan. Probeer het daar eens. Wel kut dat je het niet hebt gehaald :(

Als je je propeduese hebt gehaald of al een HBO diploma hebt dan hoef je de IQ test niet te doen. Dan is het alleen een persoonlijkheidstest en een groepsopdracht.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

FrankGuthrie schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:43:
[...]

Welke 2 testjes heb je niet gehaald? Lijkt me stug dat je de persoonlijkheidstest niet hebt gehaald. Daarvoor kan je niet zaken. Ik zag vandaag in de krant(Spits) Qmagic staan. Probeer het daar eens. Wel kut dat je het niet hebt gehaald :(

Als je je propeduese hebt gehaald of al een HBO diploma hebt dan hoef je de IQ test niet te doen. Dan is het alleen een persoonlijkheidstest en een groepsopdracht.
Ik had een testje met figuurtjes, waarbij je er 4 te zien kreeg en dan de 5e moest kiezen en een testje als dit staat tot... dan staat dat tot... en daar was ik opgezakt en kon meteen naar huis.

Qmagic heb ik inderdaad gedaan, weet iemand anders nog leuke bedrijfjes voor mij om te solliciteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

racoon schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:48:
[...]

Ik had een testje met figuurtjes, waarbij je er 4 te zien kreeg en dan de 5e moest kiezen en een testje als dit staat tot... dan staat dat tot... en daar was ik opgezakt en kon meteen naar huis.

Qmagic heb ik inderdaad gedaan, weet iemand anders nog leuke bedrijfjes voor mij om te solliciteren
Moest je van ver komen? Want dan is het erg zuur. Ik moest namelijk 2 uur reizen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

FrankGuthrie schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:53:
[...]

Moest je van ver komen? Want dan is het erg zuur. Ik moest namelijk 2 uur reizen.
Ik was om 5.30 van huis gegaan en was daar om 8.15 uur dus best ver ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

racoon schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:39:
[...]

Ik was om 5.30 van huis gegaan en was daar om 8.15 uur dus best ver ja
Dat is erg lang reizen. Dacht dat ik van ver kwam. Ik wens je heel veel succes bij de andere bedrijven. Laat wel effe hier weten of je wel ergens anders bent aangenomen, zou leuk zijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

FrankGuthrie schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:04:
[...]

Dat is erg lang reizen. Dacht dat ik van ver kwam. Ik wens je heel veel succes bij de andere bedrijven. Laat wel effe hier weten of je wel ergens anders bent aangenomen, zou leuk zijn.
Ik laat het jou zeker weten, en als je nog wat weet voor me, mijn email adres staat in me profiel, ken jij trouwens mensen die bij qmagic werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

racoon schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:12:
[...]

Ik laat het jou zeker weten, en als je nog wat weet voor me, mijn email adres staat in me profiel, ken jij trouwens mensen die bij qmagic werken
Nee helaas, Qmagic weet ik weinig over.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 12:07

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Qmagic zou ik persoonlijk niet doen. Ik heb daar een gesprek gehad en het was verschrikkelijk. Verschillende kenissen van mij hebben daar gewerkt en het komt in het kort op het volgende neer:
- Slecht betalen
- Slechte (lees: geen) communicatie
- Mooie praatjes maar geen daden
Niet een bedrijf waar ik voor zou willen werken.

Mail anders je CV eens naar me.. kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door PsychoG op 13-07-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Laatst online: 15-09 22:56

zomertje

Barisax knorretje

Pewwy schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:16:Je hoeft niet in pak, maar het is altijd netjes. Ga in ieder geval in nette kleding. Dat is toch wel iets waarmee je laat zien dat je de baan graag wilt. Dat je tijdens de selectiedag jezelf moet zijn heeft daar weinig mee te maken.
* zomertje knijpt eens goed in Pewwy... oeh, hij is echt! :P

Lang geleden!

ontopic: ik ben aangenomen in semi nette kleertjes: voor heren is pantalon met overhemd ook al heel aardig denk ik. Maarja ik spreek over 5 jaar geleden.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:41

talin

ES-MA

mischien beetje raar maar , na ik deze draad heb doorgelezen heb ik ook eens een bezoekje gebracht aan de call2 site en daar een formpje ingevuld om wat meer info , eergister , vandaag telefoontje van Call2 gehad eerst iemand die me vroeg waarom ik wat info wilde hebben , en die heeft me later trrug laten bellen door ( nu blijkt ) iemand van Recruitment .

ik gaf aan dat ik deze draad had gelezen en de dingen die op hun site stonden me wel aanspareken , heb vetreld dat ik systeembeheerder ben , zonder IT opleiding maar met wel veel affiniteid door hobby en werk met ICT .

het gesprek verliep erg goed ( en dat met 120km/h ) zelfs de vraag dat ik in het oosten woon en dat ze in het westen zitten werdt mooi gemotiveerd met dat ik een tijd in Canada en Zuid-Afrika heb gezeten en dat Nederland dan voor mij kleiner is geworden .

ze wilde graag dat ik haar mijn CV opstuurden en dan wilde ze me vrijdag terrug bellen .

CV is nu aardig wat ik van mijn steekwoorden heb kunnen maken , en ligt nu bij goede vriend van me die voor CMG in Schotand werkt , kijken of hij nog tips heeft .

nu ben ik meer van de hardware en netwerk kant dan programeur of software .
maar wel erg leergierig .
door veel trail and error ben ik gekomen waar ik nu ben .
en hoop dat het mischien een klein begin is om voor mij bij Call2 toch de ICT binnen te komen .

tips voor mensen zoals mij zijn dus erg welkom .
- is er vraag naar hardware technische mensen ? netwerkbouwers , hardware matig pc werk ?
- is call2 de poort naar de ICT voor mensen zoals mij ?
- wordt het verhuizen naar het westen als een prio gezien door Call2 ? ( mij maakt pwer dag 2 uur in de auto zitten niet veel uit )
- waar kan ik bruto op rekeken als salaris ? gewoon hoeveel euro kanje verdienen ?

what to do and what to dont ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

talin schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:20:

- is er vraag naar hardware technische mensen ? netwerkbouwers , hardware matig pc werk ?
- wordt het verhuizen naar het westen als een prio gezien door Call2 ? ( mij maakt pwer dag 2 uur in de auto zitten niet veel uit )
- waar kan ik bruto op rekeken als salaris ? gewoon hoeveel euro kanje verdienen ?

Over de eerste drie kan ik niet zoveel zeggen, maar qua salaris hadden ze mij aan de telefoon vertelt dat iemand van 22 met een paar maanden ervaring begint met 1200 bruto, en voor elk half jaar dat je er zit / jaar dat je ouder word / grote cursus die je haalt komt er zo'n 100 bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
talin schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:20:
nu ben ik meer van de hardware en netwerk kant dan programeur of software .
maar wel erg leergierig .
door veel trail and error ben ik gekomen waar ik nu ben .
en hoop dat het mischien een klein begin is om voor mij bij Call2 toch de ICT binnen te komen .

tips voor mensen zoals mij zijn dus erg welkom .

-Over salaris kan ik je weinig vertellen, er is veel veranderd en daar ben ik te lang voor weg (er verandert veel binnen een jaar).

-Ze zullen geen hardwaretechnisch werk voor je hebben denk ik. Aangezien ik zelf vanuit de hardwarehoek naar binnen ben gekomen (2001) hoeft dit geen probleem te zijn als je ook daadwerkelijk de softwarematige hoek ambieert. De studiemogleijkheden hebben zich de laatste tijd wel uitgebreid, ook in de cisco hoek. Ik werk hier overigens met iemand die ook bij Call2 is begonnen en die nu Cisco gecertificeerd is.

-Call2 is (één van) de poorten om in ieder geval zonder HBO binnen te komen. Uiteraard zijn er meer, maar daar kan ik niet over meepraten. Als je het leuk vindt om af en toe andere dingen dan werk te doen met collega's dan zit je er in ieder geval goed.

-Verhuizen is voor zover ik weet geen prio, als je maar op tijd op je werk komt ;).

Als je zorgt dat je goed weet te motiveren waarom je bij Call2 wilt werken dan moet je eerste gesprek geen probleem zijn.
zomertje schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:03:
[...]

* zomertje knijpt eens goed in Pewwy... oeh, hij is echt! :P

Lang geleden!
Heel lang geleden :) En niet zo hard knijpen, ik ben niet van beton ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 14-07-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

PsychoG schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:53:
Qmagic zou ik persoonlijk niet doen. Ik heb daar een gesprek gehad en het was verschrikkelijk. Verschillende kenissen van mij hebben daar gewerkt en het komt in het kort op het volgende neer:
- Slecht betalen
- Slechte (lees: geen) communicatie
- Mooie praatjes maar geen daden
Niet een bedrijf waar ik voor zou willen werken.

Mail anders je CV eens naar me.. kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
GVD, Qmagic gaat ook al niet door, nu moet ik weer verder zoeken, heb me wel ff mijn CV naar je gemaild

[ Voor 4% gewijzigd door racoon op 14-07-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
FrankGuthrie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:10:
[...]

Uhm, kan je concreet vertellen waarom het minder is? Ik heb gister een directieworkshop gehad, en die gasten zijn erg ehhm... cool.
Tja, de directie die hiervoor zat (de daadwerkelijke oprichters) gingen wat beter om met het personeel dan de huidige directie. Hadden wat meer peopleskills en keken wat minder naar de cijfers.

Zomertje en Pewwy kunnen hier wel over meepraten.

Voorheen was het meer no-nonsens, laag ziekteverzuim, zwaar gemotiveerd personeel.
De laatste jaren is dat gewoon allemaal anders. Misschien als buitenstaander valt dit niet op, maar mensen van de oude garde zien gewoon dat de "pink" cultuur ook bij Call2 zijn intrede heeft gedaan.

Als ik zie hoe soms met mensen wordt omgegaan die jaren lang declarabel zijn geweest, had ik wat meer flexibiliteit verwacht.

"vroegah was het gewoon beter".
Tja, dat je die auto makkelijk kwijt bent is logisch. Als je van het project wordt gehaald dan is ie weg. Nogal logisch. Het is een bedrijfsauto.
Vind ik dus niet! Deze auto betaal je voor: inhouding salaris en bijtelling voor de fiscus. Een leaseauto is gewoon dan onderdeel van je salaris. Dus inleveren is gewoon achteruitgang van je arbeidsvoorwaarden. Laten we eerlijk wezen, het salaris is zodanig dat het juist door die auto nog enigzins acceptabel is, maar zonder dat kan je elders aanzienlijk beter verdienen.

[ Voor 31% gewijzigd door Valandil op 14-07-2005 14:53 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Een bedrijf zoals Call2 was voor de directiewisseling ga je denk ik nooit meer tegenkomen in je leven. Mocht je ze wel kennen dan mag je ze doormailen ;) Toen ging plezier zelfs boven salaris had ik het idee. Ik ben alleen benieuwd of de oude directie de afgelopen periode had gered met de instelling van toen. Daar durf ik nog zwaar over te twijfelen.

Over de Pink cultuur heb je gedeeltelijk gelijk, bij Pink is dat toch echt nog een stukje erger. Ik moet wel zeggen dat ik heel lang met plezier bij Call2 heb gewerkt. Ook onder de huidige directie. Er is ons nooit verplict met dingen die we deden te stoppen, alleen moesten er betere afspraken komen (bijvoorbeeld over de LAN-party).

Die auto blijft overigens een raar verhaal. Iets klopt er naar mijn gevoel ook niet. Alleen kan ik niet meepraten over het inleveren van de auto, want ik heb altijd functies gehad waarbij ik veel moest rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Zosas schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:47:
[...]

Tja, de directie die hiervoor zat (de daadwerkelijke oprichters) gingen wat beter om met het personeel dan de huidige directie. Hadden wat meer peopleskills en keken wat minder naar de cijfers.

Zomertje en Pewwy kunnen hier wel over meepraten.

Voorheen was het meer no-nonsens, laag ziekteverzuim, zwaar gemotiveerd personeel.
De laatste jaren is dat gewoon allemaal anders. Misschien als buitenstaander valt dit niet op, maar mensen van de oude garde zien gewoon dat de "pink" cultuur ook bij Call2 zijn intrede heeft gedaan.

Als ik zie hoe soms met mensen wordt omgegaan die jaren lang declarabel zijn geweest, had ik wat meer flexibiliteit verwacht.

"vroegah was het gewoon beter".

[...]

Vind ik dus niet! Deze auto betaal je voor: inhouding salaris en bijtelling voor de fiscus. Een leaseauto is gewoon dan onderdeel van je salaris. Dus inleveren is gewoon achteruitgang van je arbeidsvoorwaarden. Laten we eerlijk wezen, het salaris is zodanig dat het juist door die auto nog enigzins acceptabel is, maar zonder dat kan je elders aanzienlijk beter verdienen.
Helemaal mee eens, t was vroegah gewoon beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 12:07

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

* PsychoG is het daar toch wel mee eens.

Maar zooooooo errug ruk is het nu toch ook niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

PsychoG schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:08:
* PsychoG is het daar toch wel mee eens.

Maar zooooooo errug ruk is het nu toch ook niet :).
ik heb je inmiddels ook al een emailtje gestuurd, hoop zsm iets te horen

[ Voor 15% gewijzigd door racoon op 14-07-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

* Chakotay heeft net zijn kennismakingsgesprek gehad, en mag terugkomen voor een selectiedag :)

beetje jammer dat het tijdens Campzone is en ik dan eerst een flink eind mag fietsen naar een station, maar dat kan je negeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Chakotay schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:02:
* Chakotay heeft net zijn kennismakingsgesprek gehad, en mag terugkomen voor een selectiedag :)

beetje jammer dat het tijdens Campzone is en ik dan eerst een flink eind mag fietsen naar een station, maar dat kan je negeren :+
Da's beter.
Had je gewoon aan moeten geven, selectiedagen genoeg. Ze weten daar namelijk hoe belangrijk gamen is ;) Als het goed is hebben we in september weer een kleine LAN (ongeveer 20 man)

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 15-07-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Pewwy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:07:
[...]

Da's beter.
Had je gewoon aan moeten geven, selectiedagen genoeg. Ze weten daar namelijk hoe belangrijk gamen is ;) Als het goed is hebben we in september weer een kleine LAN (ongeveer 20 man)
Had ik gedaan, maar de volgende is pas over een maand, en dan zou ik dus pas ergens in september met de introductie kunnen beginnen. Dat is niet echt handig als m'n stufi volgende maand afloopt :)

Krijg je over die introductieweken eigenlijk al salaris, of komt dat pas als je daadwerkelijk ergens neergeplant bent? Vergeten te vragen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Pewwy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:07:
[...]

Da's beter.
Ook voor ex-werknemers? :P
Ik ben wel in voor een kleine reunie
(als je wil mag je me op icq ook aanspreken, dan wordt dit niet zo'n slowchat)
Chakotay schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:23:
[...]

Had ik gedaan, maar de volgende is pas over een maand, en dan zou ik dus pas ergens in september met de introductie kunnen beginnen. Dat is niet echt handig als m'n stufi volgende maand afloopt :)

Krijg je over die introductieweken eigenlijk al salaris, of komt dat pas als je daadwerkelijk ergens neergeplant bent? Vergeten te vragen vanmiddag.
In mijn tijd was in dienst in dienst, dus we kregen gelijk salaris. Ik denk dat dat nu ook nog zo is.

[ Voor 39% gewijzigd door zomertje op 15-07-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

zomertje schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:49:
[...]

In mijn tijd was in dienst in dienst, dus we kregen gelijk salaris. Ik denk dat dat nu ook nog zo is.
Nog steeds zo. Ik ben net thuis van mijn laaste dag introductie :). Nog gebarbequed. Tot nu toe geen problemen tegen gekomen. Ze staan te springen om mensen bij call2.

Call2 is een bedrijf voor mensen met weingi ervaring. Je kan qua salaris wel snel doorgroeien maar dat heb je zelf in de hand (MCSE, Cisco, CItrix, Linux Novell etc...). Als je meer ervaring hebt kom je in een hogere schaal. Je kan dan sneller naar Getronics pinkroccade doorstromen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

FrankGuthrie schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:38:
[...]

Nog steeds zo. Ik ben net thuis van mijn laaste dag introductie :). Nog gebarbequed. Tot nu toe geen problemen tegen gekomen. Ze staan te springen om mensen bij call2.
Maar goed,
Als ik dat zo lees van racoon nemen ze dus niet zomaar iedereen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Slasher schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:50:
[...]

Maar goed,
Als ik dat zo lees van racoon nemen ze dus niet zomaar iedereen aan
Nee, tuurlijk niet. je meot minimaal MBO hebben, maar ze hebben ook liever dat je het denk niveau hebt van HBO. En daarom moet je een intelligentie test doen. Als je die niet haalt, tja, dan ben je neit goed genoeg. Die test is er niet zomaar. En je profiel moet ook passen bij het bedrijf.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Mij is vanmiddag verteld dat je, om die test te kunnen halen, HBO werk & denk niveau moet hebben. Als je dat aankunt en binnen het profiel past maak je wel een kans denk ik.

Frank: wat kan ik eigenlijk van die groepsopdracht verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Chakotay schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:16:
Mij is vanmiddag verteld dat je, om die test te kunnen halen, HBO werk & denk niveau moet hebben. Als je dat aankunt en binnen het profiel past maak je wel een kans denk ik.

Frank: wat kan ik eigenlijk van die groepsopdracht verwachten?
Hhhmmm, dat verschilt. Ze hebben meerdere groepsopdrachten. Ik moest met mijn groep een brug bouwen. De groep wordt dan in de gaten gehouden door iemand van het bureau en van Call2 zelf (adjunct Directrice!!). Deze gaan dan bepalen of je hebt wat ze zoeken.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

In mijn tijd stond communicatie hoog in het vaandel. Het was belangrijker dan technische skills (niet dat die overbodig zijn). Ik denk dat ze daar ook voor een groot deel op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

zomertje schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:04:
In mijn tijd stond communicatie hoog in het vaandel. Het was belangrijker dan technische skills (niet dat die overbodig zijn). Ik denk dat ze daar ook voor een groot deel op letten.
Precies. Hoe communiceer je. Voor beginnners zijn de eerste opdrachten meestal telefonische helpdesk. Dus je moet kunnen communiceren met mensen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Degene die mijn kennismaking gesprek afnam vond mijn 2 jaar callcenter + 4 maanden technische helpdesk ervaring ook goed van pas komen. :)

Ik ben benieuwd hoe het gaat de 26e...

Talin, heb jij je gesprek eigenlijk al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

IK vind het wel een honger loontje 1200 brutto voor iemand die HBO werk/denk niveau heeft, beetje ervaring en zulke zware testen moet afleggen, ik zou er dan op ze minst 1500 van maken, ik kreeg bij me oude baas met een half jaar 1e lijns ervaring al 1714 euro permaand brutto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, je gaat na 3 jaar weg met je papieren op zak. Daarna verdien je best leuk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Idd, ik ben er vooral gaan solliciteren om al werkende een voorraad certificaten te halen en werkervaring op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Pewwy schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:30:
Tsja, je gaat na 3 jaar weg met je papieren op zak. Daarna verdien je best leuk moet ik zeggen.
Ik heb nu een sollicitatie lopen waar je mbo niveau moet hebben en ze stukken meer betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
racoon schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:03:
[...]

Ik heb nu een sollicitatie lopen waar je mbo niveau moet hebben en ze stukken meer betalen
Hiermee geef je mi wel aan dat je Call2 niet volledig op warde kan schatten. Salaris is slechts een gedeelte van hetgeen je bij Call2 kunt krijgen. Als je dat het belangrijkste vindt dan heb je er niet veel te zoeken. Ik ben zelf als gesjeesd student bij Call2 begonnen voor fl 2750,- In de drie jaar dat ik bij Call2 heb gewerkt is mijn salaris redelijk gestegen maar niet heel hard. Het meeste kreeg ik erbij omdat ik een studie bonus kreeg. Mijn studie was ook een veel grotere beloning. Je studie wordt betaald en je krijgt er geld bij als je het haalt. Daarnaast heb ik door mijn studie na drie jaar Call2 de overstap kunnen maken naar PinkRoccade. Inmiddels werk ik daar nu twee en half jaar en groei nog steeds door. Mijn salaris in euros is nu bijna gelijk aan mijn start salaris in guldens.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat Call2 geen geweldig start salaris biedt, maar je wel veel kansen geeft. Als je die kansen niet kan/ wil benutten, dan wordt je onderbetaald en kan je beter elders je heil gaan zoeken. Als je die kansen grijpt heb je een mooie carierre voor de boeg.

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

WvdWest schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:22:
[...]
Hiermee geef je mi wel aan dat je Call2 niet volledig op warde kan schatten. Salaris is slechts een gedeelte van hetgeen je bij Call2 kunt krijgen. Als je dat het belangrijkste vindt dan heb je er niet veel te zoeken. Ik ben zelf als gesjeesd student bij Call2 begonnen voor fl 2750,- In de drie jaar dat ik bij Call2 heb gewerkt is mijn salaris redelijk gestegen maar niet heel hard. Het meeste kreeg ik erbij omdat ik een studie bonus kreeg. Mijn studie was ook een veel grotere beloning. Je studie wordt betaald en je krijgt er geld bij als je het haalt. Daarnaast heb ik door mijn studie na drie jaar Call2 de overstap kunnen maken naar PinkRoccade. Inmiddels werk ik daar nu twee en half jaar en groei nog steeds door. Mijn salaris in euros is nu bijna gelijk aan mijn start salaris in guldens.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat Call2 geen geweldig start salaris biedt, maar je wel veel kansen geeft. Als je die kansen niet kan/ wil benutten, dan wordt je onderbetaald en kan je beter elders je heil gaan zoeken. Als je die kansen grijpt heb je een mooie carierre voor de boeg.
En als je een hbo studie in deeltijd gaat volgen dan krijg je nog eens 20 vrije dagen extra kado voor die studie. (zijn dus niet om in de zomer lekker op vakantie te gaan) Tenzij die regeling nu is afgeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

WvdWest schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:22:
[...]

Precies mijn gedachten _/-\o_ Deze meneer/mevrouw heeft het begrepen. Staar je niet blind op het startloon.
zomertje schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:16:
[...]

En als je een hbo studie in deeltijd gaat volgen dan krijg je nog eens 20 vrije dagen extra kado voor die studie. (zijn dus niet om in de zomer lekker op vakantie te gaan) Tenzij die regeling nu is afgeschaft.
Is er nog steeds.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
FrankGuthrie schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:42:
[...]

Precies mijn gedachten _/-\o_ Deze meneer/mevrouw heeft het begrepen. Staar je niet blind op het startloon.

[...]

Is er nog steeds.
Meneer, overigens ook oud Call2-er ;)
Die kom je vast nog wel een keer tegen.

Anyway, wvdwest heeft een punt, daar sta ik 100% achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik ben net terug van de selectiedag, ik ben aangenomen \o/

De 15e mag ik beginnen, nog iemand hier die in die intro-klas zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Chakotay schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:52:

Gefeliciteerd _/-\o_

Ik ben deze week bezig met mijn 2de week bij de ING en 4de week voor Call2 :). Bevalt me goed.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Chakotay schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:52:

En welke ben jij van de foto?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 16:19
Zoals ik kan zien op de Fotosite, is hij de linker.....
Klasjesfoto van Augustus.

while ( !$succeed ) { $try++ }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

De linker inderdaad. Sta jij ook ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
Chakotay schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

De linker inderdaad. Sta jij ook ergens?
Tuurlijk sta ik ook nog op een foto :) (iedereen toch)

Kijk maar: Augustus 2004, helemaal rechts achteraan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

Grappig dat ik dit topic tegen kom, na een tijdje bij DTO te hebben gewerkt ben ik ook op zoek gegaan naar een werkgever die doorleren naast werk meer de ruimte geeft en zodoende heb ik vandaag mijn sollicitatiegesprek gehad. Trouwens volledig met de schilden omhoog, je hoort natuurlijk alleen de slechte kanten van detachering. Vrouwtje van Call2 heeft bij mij wel alle twijfels weggenomen en ik heb er voor besloten om er voor te gaan.

Ik heb 20 september mijn selectiedag, ben erg benieuwd wat ik daarvan moet verwachten als ik dit zo lees. Zijn er trouwens anderen die dan ook hun selectiedag hebben?

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wat leuk, Wist niet dat er een call2 topic liep op t.net.

Zelf ben ik ook werkzaam bij Call2. Niks meer dan lof over het bedrijf.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_je
heey Jerry jij ook hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479

Chandler479

*iBlink

DukeN schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:30:
Wat leuk, Wist niet dat er een call2 topic liep op t.net.

Zelf ben ik ook werkzaam bij Call2. Niks meer dan lof over het bedrijf.
Ik ben zeer benieuwd, het feit dat de mogelijkheid voor opleidingen er is en ook de tijd om er iets mee te doen spreekt me zeer aan.

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zit er nu ook 2 maanden :). Vandaag mijn eerste MCP gehaald. lekker nu naar bed, want was wel tot laat op om te leren/lezen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Chandler schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:48:
[...]

Ik ben zeer benieuwd, het feit dat de mogelijkheid voor opleidingen er is en ook de tijd om er iets mee te doen spreekt me zeer aan.
Ik zou zeggen; neem contact met ze op. Maar nogmaals je komt bij Call2 voor je toekomst, dus verwacht geen wereld salaris. Maar de secundaire voorwaarden zijn zeer goed.

Ik had zelf geen geld voor een opleiding na mijn MBO en Call2 is dan de uitkomst. Lekker leren in de praktijk en me papieren halen. Daarnaast ook nog centjes verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

DukeN schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:59:
[...]

Ik zou zeggen; neem contact met ze op. Maar nogmaals je komt bij Call2 voor je toekomst, dus verwacht geen wereld salaris. Maar de secundaire voorwaarden zijn zeer goed.

Ik had zelf geen geld voor een opleiding na mijn MBO en Call2 is dan de uitkomst. Lekker leren in de praktijk en me papieren halen. Daarnaast ook nog centjes verdienen. :)
Precies, je moet het niet doen voor het salaris, maar voor de werkervaring en de scholing die ze je bieden.

En wat je aan salaris niet hebt, dat krijgt je vergoedt doordat ze alle je studies betalen. Als je dat zelf zou betalen dan zou je ook minder overhouden. Die examens zijn niet gratis.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:32

SmartDoDo

Woeptiedoe

SG -> TWI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zag ze laatst ook al adverteren in de Telegraaf.
Helaas dat het bedrijf in de Randstad zit (ik woon in het noorden).

Aangezien ik in maart klaar ben (hoop ik) met mijn opleiding zocht ik een leuke job met doorgroei mogelijkheden. Call2 bood me dat aan, dus ik zat er wel over na te denken om daar te solliciteren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
knip

[ Voor 109% gewijzigd door phoenix op 13-01-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik verdien zo'n 4,50 euro per week (netto)
Meen je dat serieus :?

Zelfs bij een supermarkt met 20 jaar verdien je al minstens 5 euro.
Dus ja, het is heel erg mager :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Chandler479

Chandler479

*iBlink

FrankGuthrie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:54:
[...]

Precies, je moet het niet doen voor het salaris, maar voor de werkervaring en de scholing die ze je bieden.

En wat je aan salaris niet hebt, dat krijgt je vergoedt doordat ze alle je studies betalen. Als je dat zelf zou betalen dan zou je ook minder overhouden. Die examens zijn niet gratis.
Ik heb al een eerste gesprek gehad, 20/9 heb ik mijn selectiedag. Het gaat me ook keihard om de scholing. Daarmee laten ze zien dat ze echt wat over hebben voor hun mensen.

thunderstruck

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Weet je wat ook zo prettig is aan call2? De informele sfeer en de team spirit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

nfm schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:36:
Zou iemand met een digicam een foto van hun werkplek kunnen maken? :)
Ehhhm, hoezo dat?

Het is een detacheringsbureau, dus je zit bij de klant, wat wil je uit een foto halen dan 8)7 ? Ohw, en je hebt het over salaris, dan kan je beter ergens anders kijken. Scholing, daar draait het bij Call2 om. een vetpot hoef je niet te verwachten, maar de opleidingen die je opdoet bij call2 maken je veel meer waard als je daar weggaat.

[ Voor 29% gewijzigd door FrankGuthrie op 09-09-2005 18:16 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Het woord detachering zegt mij niks. Ik zit niet in die area, vandaar dat ik dat vroeg. Ik wil alleen een indruk hebben van wat voor werk het is, en als ik het woord "helpdesk" zie denk ik aan die reclames op tv van dat mooie meisje van tele2 dat de telefoon opneemt, en de vragen beantwoordt van een klant. En salaris is inderdaad niet zo belangrijk. Ik heb nu een mager salaris maar ik ben toch blij dat ik het werk doe dat ik nu doe omdat het in mijn richting zit en er genoeg ervaring mee opdoe om naar hogere dingen op te stappen. Maar ik heb nergens gezegd dat ik een vetpot verwacht. Ik wilde alleen een indicatie. :)

[ Voor 6% gewijzigd door phoenix op 29-04-2006 22:56 . Reden: dat nooberige wegwerken ]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

nfm schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:39:
Het woord detachering zegt mij niks.

& Werken er trouwens veel mooie meisjes? :)
1ste regel, dat meen je niet! |:( :X :?

&

2de regel ehhhm, are you serious, hou oud ben je?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Het is echt een leuk bedrijf veel feesten en borrels, zat in de zelfde klas als Frank en heb er absoluut geen spijt van. je salaris is iets minder maar als je 1 tot 2 examens per maand doet heb je er eigenlijk al weer 300 bij aan examen kosten. je bouwt geen studie schuld op en als je je examens niet haalt is dat ook geen probleem en proberen ze je vooral te motiveren om het nog eens te proberen. :Y)
Je mag zeld beslissen wat je gaat doen voor studie als het maar ICT is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
nfm schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:36:
Vraagje. Ik ben bijna 20, tweedejaars Informatica-student aan een universiteit en ben parttime verkoopmedewerker bij een computerwinkel. Ik werk er al een paar maanden. Mijn functie betreft natuurlijk kassahandelingen maar vooral adviseren van mensen en het helpen van mensen bij problemen, in de winkel zelf maar ook telefonisch. Ik verdien zo'n 4,50 euro per week (netto) en vind dit vergeleken met andere salarissen (in de IT sector) wat magertjes. Desondanks heb ik plezier in mijn werk. Voor de toekomst zou ik dit toch willen weten: heb ik met een half jaar ervaring als verkoopmedewerker en 2 jaar Informatica-opleiding een goeie CV om mee te solliciteren, en aan wat voor salaris moet ik dan ongeveer denken (ik lees in de draad over bonus als je een jaar haalt, als je al 2 jaar hebt, is dat dan al inbegrepen?)? Zijn de werktijden flexibel (ik heb ook tijd nodig voor studeren)? Verder kan ik geen enkel beeld vormen bij dit werk. Zou iemand met een digicam een foto van hun werkplek kunnen maken? :)
Je kan natuurlijk ook gewoon je opleiding afmaken :? Zonder ervaring (of je moet je winkelwerk mee willen tellen) wordt het sowieso niet makkelijk om aan de bak te komen. Bij Call2 lukt het misschien nog wel, maar als je toch al met ICT bezig bent, leer dan gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Heb na veel wikken en wegen toch maar niet besloten om de detacherings business in te gaan, op zich best wel een onzekere omgeving, bankzitten enzo als je geen project hebt. en al die ellende vandien, ik ga per 1 januari bij de overheid werken, geen leaseauto (als je het daarom doet) maar gewoon goede voorwaarden!

Maar iedereen veel plezier bij call2 hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Slasher schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:26:
Heb na veel wikken en wegen toch maar niet besloten om de detacherings business in te gaan, op zich best wel een onzekere omgeving, bankzitten enzo als je geen project hebt. en al die ellende vandien, ik ga per 1 januari bij de overheid werken, geen leaseauto (als je het daarom doet) maar gewoon goede voorwaarden!

Maar iedereen veel plezier bij call2 hoor :P
Kom je vanzelf op terug als je van werken houdt ;)

Ik zit 100x liever op de bank dan bij de overheid, maar dat is mijn mening. Voorwaarden zijn inderdaad altijd goed, maar na verloop van tijd pas je je aan aan het werktempo van collega's, en dat is niet hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Pewwy schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:06:
[...]

Kom je vanzelf op terug als je van werken houdt ;)

Ik zit 100x liever op de bank dan bij de overheid, maar dat is mijn mening. Voorwaarden zijn inderdaad altijd goed, maar na verloop van tijd pas je je aan aan het werktempo van collega's, en dat is niet hoog...
Ach, het blijft wel ICT waar ik ga werken bij de overheid, dus daar is altijd wel wat te doen. Ik werk nu in het onderwijs en daar denken mensen ook dat ze in het onderwijs lekker rustig aan doen dan ben je nog niet op onze ICT afdeling geweest, dus het zal wel meevallen denk ik. Het zal er bij de overheid wat minder stressvol aan toe gaan accoord maar dat ligt ook helemaal aan jezelf.

Maar goed, ik werk liever bij de overheid dan op de bankzitten bij een detacheringsburo, je blijft toch een veredelde uitzendkracht, en die zijn er makkelijk uit te kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Slasher schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:45:
[...]
Maar goed, ik werk liever bij de overheid dan op de bankzitten bij een detacheringsburo, je blijft toch een veredelde uitzendkracht, en die zijn er makkelijk uit te kicken
Maar da's dan de voordeel ervan. Je wordt eruit gekicked, maar gaat lekker weer bij een andere opdracht verder. Dus het heeft ook zijn aantrekkingskracht. Als je er als interne kracht uit ligt is het moeilijke een baan te vinden dan een externe die ergens geplaatst wordt.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

FrankGuthrie schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:27:
[...]

Maar da's dan de voordeel ervan. Je wordt eruit gekicked, maar gaat lekker weer bij een andere opdracht verder. Dus het heeft ook zijn aantrekkingskracht. Als je er als interne kracht uit ligt is het moeilijke een baan te vinden dan een externe die ergens geplaatst wordt.
Ik bedoel dus als je te lang op de bank zit oid, wordt je bij het detacherings bureau eruit gekicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Slasher schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:49:
[...]

Ik bedoel dus als je te lang op de bank zit oid, wordt je bij het detacherings bureau eruit gekicked
Op zich kan je daar gebruik van maken, certificaten halen. Als je er dan uitgeknikkerd wordt ben je wel gecertificeerd.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49
plus het feit dat je bij call2 na een half jaar contract (met een goede beoordeling van je project) een contract onbepaalde tijd krijgt. Dus al willen ze je eruit schoppen, moeten ze daar
1: een goede reden voor hebben (dat je bankzit is hun schuld: zij moeten de projecten voor je zoeken).
2: ook nog redelijk voor betalen. Volgens mij is de opzegtermijn iets van 2 maanden, dus die krijg je sowieso nog doorbetaald.

Ik heb er overigens nog nooit van gehoord dat call2 bankzitters eruit kicked. Wel mensen die slecht op hun project presteren. Maar dan treedt puntje 1 weer in werking ;)

en for the record: ben van het klasje maart 2004, het hoofd wat op de foto zeg maar links uitsteekt 8) , en heb in een jaar mijn mcse 2000 gehaald, ben nu bezig met mijn HBO studie technische informatica en ga er binnenkort tussendoor nog ff mcse 2003 bij halen

edit: en pewwy: nee dan wil ik niet horen wat jij allemaal wel niet gehaald hebt bij call2 :*)

[ Voor 6% gewijzigd door mathman op 13-09-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

FrankGuthrie schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:43:
[...]

Op zich kan je daar gebruik van maken, certificaten halen. Als je er dan uitgeknikkerd wordt ben je wel gecertificeerd.
certificaten zeggen niet alles in de ICT hoor, staar je er niet te blind op......

• Pewwy
Mathman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:32:
edit: en pewwy: nee dan wil ik niet horen wat jij allemaal wel niet gehaald hebt bij call2 :*)
Dat maakt me ook weinig uit hoor. Als ik maar weet welke het zijn. Ik kan alleen zeggen dat ik nooit spijt heb gehad van mijn tijd bij Call2. Ik heb er veel geleerd, en niet alleen op technisch vlak. Ook tijdens mijn periode "op de bank" heb ik veel kunnen leren. Ik zou zo weer teruggaan om het plezier dat de mensen daar in hun werk hebben weer mee te maken :)

Het enige dat wij ooit met het hele team hebben willen bereiken is dat iedereen gecertificeerd raakte binnen een bepaalde termijn, en dat heeft (bijna) iedereen daar gedaan. Dat was de uitdaging. Het beste daaraan is nog geweest dat we elkaar hebben kunnen stimuleren tot beter resultaat. En het leukste van dat team is dat we, ondanks dat iedereen intussen ergens anders werkt, regelmatig contact met elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Pewwy is dan ook inmiddels een legende hier binnen Call2. En ik kan ook wel bevestigen wat hij zegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:25:
[...]

certificaten zeggen niet alles in de ICT hoor, staar je er niet te blind op......
Niet alles, maar wel veel... Je hebt toch echt wel meer kans op leuke banen als je bent gecertificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Toen ik bij Call2 zat was Linux/Unix kennis redelijk uitzonderlijk. Je kreeg dan ook gelijk een flink stempel op je neus maar t leverde vaak ook wel leuke projecten op. Misschien ook een tip voor de starters/twijfelaars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:08:
[...]
Niet alles, maar wel veel... Je hebt toch echt wel meer kans op leuke banen als je bent gecertificeerd.
Ik maak me wat dat betreft geen zorgen, ben ook al gedeeltelijk gecertificeerd, maar goed ik sta nog steeds achter mijn stelling

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 16-09-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:07:
Maar Pewwy is dan ook inmiddels een legende hier binnen Call2. En ik kan ook wel bevestigen wat hij zegt ;)
En ik dan?
Heb er toch veeeeeeeeeel langer gewerkt :)
En er dus veel meer lol kunnen maken
Mathman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:32:
Wil je wel horen wat ik allemaal niet heb gehaald?

• Chandler479

Chandler479

*iBlink

Woei! Dinsdag aangenomen, vandaag contract getekend en ga per 7 november beginnen. Heb er erg zin in. Manager wilde me niet met een maandje opzegtermijn laten gaan en probeerde er twee maanden van te maken, maar daar heb ik twee weken af kunnen praten. Moet dan wel even snel lopende zaken door gaan schuiven hier bij DTO.

thunderstruck

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zoeken ze hier ook mensen voor zegmaar een jaar? Ben er nu jaartje tussenuit met school nml, naja als het werk bevalt mischien wel langer ;)

heb nu mbo sys.beheerder niv 4, en heb vorig jaar HBO BI gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuhhhhh gewoon even vragen?

www.call2.nl
070 300 12 00

zijn hele aardige mensen daar. Bijten echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Yoon!!!!!!!!!11 :P

Ik wist niet dat jij hier ook rondhing.

* zomertje wacht met smart op de reunie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhhh.....
nee, doe ik ook niet, ik werk heel hard :)

En ik zit niet op een reunie te wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
Zeg, anders open we een Call2-reunie topic 8)7

Alleen ex-call2-ers (nu veelal Pinkers :X ik bedoel GetronicsPinkers :+ )

ps: Yoon, vind je je oud collega's niet meer gezellig dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Valandil op 27-09-2005 13:05 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope :+
zeker als ik niet weet wie ze zijn...

damned nicks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:30
Chandler schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:02:
Woei! Dinsdag aangenomen, vandaag contract getekend en ga per 7 november beginnen. Heb er erg zin in. Manager wilde me niet met een maandje opzegtermijn laten gaan en probeerde er twee maanden van te maken, maar daar heb ik twee weken af kunnen praten. Moet dan wel even snel lopende zaken door gaan schuiven hier bij DTO.
Ik had heel toevallig op precies de zelfde dag (20 september) uitgebreide testjes en gesprekken ;)
ff tussen ons: kippengaas?
Woensdag 28 september heb ik mijn contract getekend en ik begin in het klasje van 3 oktober. Ik had een vriend getipt die net z'n Havo had gehaald en 18 jaar is. Die had dezelfde dag een eerste sollicitatie.Hij verdiende wel een kan vond de recruiter, dus donderdag(gister) had hij wat testjes en een uitgebreid sollicitatie gesprek. Diezelfde dag wouden ze hem een contract aanbieden en heeft hij ook diezelfde dag getekend. Maandag begint hij tegelijkertijd met mij in het klasje en ik vang iets van 100 euro als werknemer die iemand anders aanbracht (die delen we uiteraard).
Het ging met hem heel snel en hij heeft alleen z'n Havo, is 18 jaar en kan gratis een deeltijd HBO doen. Dit is volgens mij perfect als je geen zin meer hebt in full-time fictieve opdrachten en onzin waar je weinig aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Succes dan maar :)

18 is overigens wel heel jong om bij Call2 te beginnen...Vroeguh was de gemiddelde leeftijd 25 en dan liepen er een paar opa's van 40 bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Pewwy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:17:

18 is overigens wel heel jong om bij Call2 te beginnen...Vroeguh was de gemiddelde leeftijd 25 en dan liepen er een paar opa's van 40 bij :)
Hoe jonger hoe beter. Dit knaapje kan bij call2 de nodig werkervaring opdoen en dan snel naar pinkroccade.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:17:

Dat was inderdaad vroegâh, volgens mij is inmiddels de gemiddelde leeftijd een stukkie lager...
En het profiel van de gemiddelde C2-er is ook anders dan vroegâh... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Heeft het voor iemand die wel een propedeuse heeft (en waarschijnlijk volgend jaar in de avonduren een hbo opleiding wil gaan volgen), 5 jaar ict support ervaring heeft, geen rijbewijs heeft en 33 jaar is zin om bij call2 te solliciteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 17:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik zou me, als ik jou was, goed voorbereiden (zou ik voor alle sollicitaties doen) om de gaten in je CV te verklaren.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gat is makkelijk te verklaren, dus dat lukt wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

hierbij even een indruk van Call2!

Ik werk nu 3 maanden voor Call2. Ik heb het onwijs naar mijn zin. Ik heb mijn eerst diploma al binnen en begin binnenkort met ITIL. Call2 is voor beginnende systeembeheerders de place to be. Je kunt praktisch alle studies die je wilt doen, in overleg natuurlijk, doen.

Ik geniet van de ondersteuning en begeleiding die je krijgt vanuit Call2 en alle extra's zijn geweldig. Ik ben gedetacheerd in het noorden en er is altijd werk voor mij binnen een uur reistijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479

Chandler479

*iBlink

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:11:
Hallo mensen,

hierbij even een indruk van Call2!

Ik werk nu 3 maanden voor Call2. Ik heb het onwijs naar mijn zin. Ik heb mijn eerst diploma al binnen en begin binnenkort met ITIL. Call2 is voor beginnende systeembeheerders de place to be. Je kunt praktisch alle studies die je wilt doen, in overleg natuurlijk, doen.

Ik geniet van de ondersteuning en begeleiding die je krijgt vanuit Call2 en alle extra's zijn geweldig. Ik ben gedetacheerd in het noorden en er is altijd werk voor mij binnen een uur reistijd.
En is het langer dan een uur, krijg je een autootje :D

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:03
Ik ben dus van de week geweest bij de introductiedag, IQ test gedaan wat prima ging, daarna de groepsopdracht wat ik mijn ogen goed was verlopen kwa samenwerking, daarna de psygologische test, en daarna kwam het gedonder Ik zou zogenaamd mij niet kunnen inleven in de gedachten van andere mensen,

Dat ik vertelde dat ik jaren lang mensen met 0.0% pc kennis(en zeker mensen bij mensen die geen kennis ervan hebben zul je jezelf moeten verplaatsen in hun situatie om het duidelijk en simpel te kunnen uitleggen) heb geholpen met problemen mocht niet baten.

Al met al ben ik behoorlijk teleurgesteld in de manier waarop mensen geworven worden, ik had echt enorm graag aan de slag gegaan bij call2 maar zij hechten meer waarde aan testen en momentopnames dan de persoon in kwestie zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door _Drake_ op 01-12-2005 21:54 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Pagina: 1 2 3 Laatste