Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Si vis pacem, para bellum
Echt jammer voor Contador, ik denk dat ie de finish niet gelezen heeft van te voor.Hippocampus schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:29:
Behoorlijk nasty bochtje zo net voor de finish. Er was behoorlijk wat actie in deze rit, mooi.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan grote valpartijColtrui schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:38:
Stel je eens voor dat je een serieuze hergroepering hebt in de afdaling en dat je met een half peleton door die bocht moet op een paar 100 m van de streep.
Is de hamer tegen gekomen
@LoneRanger bedoel tot 2,5km op de laatste klim
[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 14-07-2017 17:58 ]
Heeft wel iets van 3 minuten verloren in de afdaling/vlak maar zal wel gewacht hebben en/of ingehaald door het groepje achter hem.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik ben erg blij dat ze de aanvalslust niet in de laatste paar dagen maar in de tweede week al gevonden hebben.
Maw de derde week van vorig jaar waar bv Bardet uitvond dat er meer in zat, hebben we nu in de 2e week al gehad, dus we gaan nu virtueel naar de vierde week, wat belooft dat het veel leuker gaat worden dan vorig jaar.
Vaker dit soort Touretappes aub, zo vind ik het wel leuk.
How do you save a random generator ?
(De Gendt, Voeckler)
[ Voor 19% gewijzigd door Hackus op 15-07-2017 16:36 ]
[ Voor 34% gewijzigd door voske op 15-07-2017 17:49 ]
Be yourself, no matter what they say ...
1: Froome 00'00
2: Aru 00'18
3: Bardet 00'23
4: Uran 00'29
5: Landa 01'17
Bijna geen hoogteverschil en niet eens erg veel bochtiger en toch veel interessanter.
Morgen zou nog een stuk boeiender kunnen zijn.
Want...de kopgroep bleef vooruit? Het enige wat interessant was was de finish. Alleen nu geen sprinters, maar de punchhitters.enchion schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:03:
Profiel van vandaag liet al wel aardig goed zien hoe onzinnig biljartlakenvlakke etappes zijn.
Bijna geen hoogteverschil en niet eens erg veel bochtiger en toch veel interessanter.
Morgen zou nog een stuk boeiender kunnen zijn.
Morgen gaan we door Central Massief, dat is altijd boeiend, zeker met 2 cols van 1ste categorie
Benieuwd wanneer Meintjes en Contador zenuwachtig worden. Caruso en Barguil komen zo de top 10 binnen.
Landa gewoon voorin
[ Voor 8% gewijzigd door Sjurm op 16-07-2017 16:55 ]
Als Landa nou eens voor eigen kansen zou gaan rijden...Sjurm schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:55:
Hier moet je ook niet op gaan wachten, hij kreeg pech toen ze al hard op kop reden. Kwiatkowski en Henao wachten.
Landa gewoon voorin
Maarja... daar is die te netjes voor...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
[ Voor 6% gewijzigd door Sjurm op 16-07-2017 16:57 ]
En froome zit alleen in de achtervolging... Dit wordt spannend.
[ Voor 30% gewijzigd door mr_obb op 16-07-2017 17:05 ]
En Landa moet wachten!
[ Voor 20% gewijzigd door Sjurm op 16-07-2017 17:06 ]
Vraag je dat serieus ???Fleximex schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:09:
Wat kunnen Fransen toch een naar volk zijn. Het lijkt wel of 80% Froome uitjoelt. En waarvoor?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Ik zit klaar, maar ik zeg pas iets als ie over de finish komt
[ Voor 8% gewijzigd door Coltrui op 16-07-2017 17:29 ]

[ Voor 10% gewijzigd door Goron op 16-07-2017 17:51 ]
[ Voor 83% gewijzigd door naitsoezn op 16-07-2017 18:36 ]
Wat een wedstrijd. Heerlijk.
Dacht altijd dat Bauke als eens een keer een etappe had gewonnen in de Tour maar schijnbaar is het z`n eerste, maar wat voor 1, echt heel sterk uitgevoerd en mooi voor hem om later naar terug te kijken.
Toch jammer dat dit de laatste etappe van deze soort was in de hele Tour. (totaal tel ik er eigenlijk maar 2, samen met de 8e etappe.)
Etappes waar iedereen/elk soort renner eigenlijk een kans maakt zijn tof.
Zat ;ik nou niet goed op te letten>> volgens mij lieten ze niet in beeld z;ien dat we naar npo2 moesten, toen de reclame erin kwam. Dat schoot me in verkeerde keelgat.DeKever schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:34:
De NOS maakt zich weer onsterfelijk. Wat een timing. Een prachtige etappe, wielerpubliek eindelijk blij, zelfs een Hollander voorop en juist dan dan vrouwenvoetbal willen hypen. Zo kunnen ze beter direct de verslaggeving aan de Belg overlaten. Ik zal te conservatief zijn voor dit soort acties.
Wat een wedstrijd. Heerlijk.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jawel, was zeker wel in beeld te zien.Sjah schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:58:
[...]
Zat ;ik nou niet goed op te letten>> volgens mij lieten ze niet in beeld z;ien dat we naar npo2 moesten, toen de reclame erin kwam. Dat schoot me in verkeerde keelgat.
Inderdaad vandaag had ook een sprinter kunnen winnen...enchion schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:34:
Mooie etappe, en mooie winnaar.
Dacht altijd dat Bauke als eens een keer een etappe had gewonnen in de Tour maar schijnbaar is het z`n eerste, maar wat voor 1, echt heel sterk uitgevoerd en mooi voor hem om later naar terug te kijken.
Toch jammer dat dit de laatste etappe van deze soort was in de hele Tour. (totaal tel ik er eigenlijk maar 2, samen met de 8e etappe.)
Etappes waar iedereen/elk soort renner eigenlijk een kans maakt zijn tof.
Usain Bolt hoort dan ook niet in een marathon thuis.bvbal79 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:08:
[...]
Inderdaad vandaag had ook een sprinter kunnen winnen...
Bij massale aankomst wel op een vlakke etappe. meestal zit er geen sprinter in de groep bij dit soort etappes.bvbal79 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:08:
[...]
Inderdaad vandaag had ook een sprinter kunnen winnen...
als er morgen sprinters goed zitten, kan het wel
Ik geef alleen aan dat gister echt geen sprinter had kunnen winnen, wat wel weer beweerd wordt door Echion in zijn laatste zin (alleen dat zijn geen echte renners die niet thuis horen in de tour, als ik zijn vergelijking met usain bolt zo mag opvatten)Hackus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:46:
[...]
Bij massale aankomst wel op een vlakke etappe. meestal zit er geen sprinter in de groep bij dit soort etappes.
als er morgen sprinters goed zitten, kan het wel
Mijn excuus, niet goed doorgelezen denk ik.bvbal79 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:07:
[...]
Ik geef alleen aan dat gister echt geen sprinter had kunnen winnen, wat wel weer beweerd wordt door Echion in zijn laatste zin (alleen dat zijn geen echte renners die niet thuis horen in de tour, als ik zijn vergelijking met usain bolt zo mag opvatten)
Bolt snap ik ff niet, Ik ga zo maar trainen, hopend dat ik dan goed wakker word
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
1: Froome
2: Aru +18"
3: Bardet +23"
4: Uran +29"
5: Landa + 1:17"
uitvallers tot vandaag
Team Sky
9. Geraint Thomas (etappe 9)
Team Movistar
29. Alejandro Valverde (etappe 1)
Trek-Segafredo
34. Fabio Felline (etappe 14)
BMC Racing Team
41. Richie Porte (etappe 9)
Astana Pro Team
52. Dario Cataldo (etappe 11)
53. Jakob Fuglsang (etappe 13)
UAE Team Emarites
67. Manuele Mori (etappe 9)
FDJ
71. Arnaud Démare (etappe 9)
73. Mickaël Delage (etappe 9)
74. Jacopo Gaurnieri (etappe 9)
75. Ignatas Konovalovas (etappe 9)
79. Artur Vichot (etappe 13)
Orica-Scott
83. Luke Durbridge (etappe 2)
Dimension Data
91. Mark Cavendish (etappe 4)
97. Mark Renshaw (etappe 9)
Quick-Step Floors
104. Philippe Gilbert (etappe 16)
108. Matteo Trentin (etappe 9)
BORA-hansgrohe
111. Peter Sagan (etappe 4)
115. Rafal Majka (etappe 10)
118. Juraj Sagan (etappe 9)
Lotto Soudal
138. Marcel Sieberg (etappe 17)
139. Tim Wellens (etappe 15)
LottoNL-Jumbo
161. Robert Gesink (etappe 9)
162. George Bennett (etappe 16)
168. Jos van Emden (etappe 9)
Bahrain-Merida
191. Ion Izagirre (etappe 1)
[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 19-07-2017 11:21 ]
Vraag me alleen af of dit komt door het uitvallen van de vele gele trui kandidaten of dat het dan juist nog spannender was geweest. Thomas, Valverde, Fuglsang en Porte allemaal weg, zouden ze dan meer naar elkaar hebben gekeken, meer controlerende teams of zou het een nog mooiere wedstrijd zijn geworden?
Ik hoop overigens dat Landa er vandoor gaat met het geel. Die man blijft me verbazen, rijdt iedereen aan gort die de Giro heeft gereden ondanks het knechten voor Froome. Daarnaast leek hij enkele etappes nog wel wat over te hebben t.o.v. van zijn kopman. Wat mij betreft heeft hij schijt aan Froome en rijdt hij hem er een keer compleet vanaf bij een off-day. In de Giro was hij ook al geweldig met al zijn aanvallen, snap dan ook echt niet dat hij zo goed is vergeleken met bijvoorbeeld een Quintana.
Marcel Sieberg van Lotto Soudal mag eraan toegevoegd worden.Hackus schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:20:toon volledige bericht
Geel staat ongelofelijk dichtbij elkaar:
1: Froome
2: Aru +18"
3: Bardet +23"
4: Uran +29"
5: Landa + 1:17"
uitvallers tot vandaag
Team Sky
9. Geraint Thomas (etappe 9)
Team Movistar
29. Alejandro Valverde (etappe 1)
Trek-Segafredo
34. Fabio Felline (etappe 14)
BMC Racing Team
41. Richie Porte (etappe 9)
Astana Pro Team
52. Dario Cataldo (etappe 11)
53. Jakob Fuglsang (etappe 13)
UAE Team Emarites
67. Manuele Mori (etappe 9)
FDJ
71. Arnaud Démare (etappe 9)
73. Mickaël Delage (etappe 9)
74. Jacopo Gaurnieri (etappe 9)
75. Ignatas Konovalovas (etappe 9)
79. Artur Vichot (etappe 13)
Orica-Scott
83. Luke Durbridge (etappe 2)
Dimension Data
91. Mark Cavendish (etappe 4)
97. Mark Renshaw (etappe 9)
Quick-Step Floors
104. Philippe Gilbert (etappe 16)
108. Matteo Trentin (etappe 9)
BORA-hansgrohe
111. Peter Sagan (etappe 4)
115. Rafal Majka (etappe 10)
118. Juraj Sagan (etappe 9)
Lotto Soudal
138. Marcel Sieberg (etappe 17)
139. Tim Wellens (etappe 15)
LottoNL-Jumbo
161. Robert Gesink (etappe 9)
162. George Bennett (etappe 16)
168. Jos van Emden (etappe 9)
Bahrain-Merida
191. Ion Izagirre (etappe 1)
http://www.wielerflits.nl...op-met-darmproblemen.html
Startpost weer ge-update!
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Sargan schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:33:
[...]
Marcel Sieberg van Lotto Soudal mag eraan toegevoegd worden.
http://www.wielerflits.nl...op-met-darmproblemen.html
Startpost weer ge-update!
Idd, dat zou mooi zijn. en Uran mag ook wel van mijMalt007 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:31:
Prachtige tour zover, zeker voor het geel waar alles open ligt met de geringe verschillen en elke renner die tot nu toe wel eens een off-day heeft gehad.
Vraag me alleen af of dit komt door het uitvallen van de vele gele trui kandidaten of dat het dan juist nog spannender was geweest. Thomas, Valverde, Fuglsang en Porte allemaal weg, zouden ze dan meer naar elkaar hebben gekeken, meer controlerende teams of zou het een nog mooiere wedstrijd zijn geworden?
Ik hoop overigens dat Landa er vandoor gaat met het geel. Die man blijft me verbazen, rijdt iedereen aan gort die de Giro heeft gereden ondanks het knechten voor Froome. Daarnaast leek hij enkele etappes nog wel wat over te hebben t.o.v. van zijn kopman. Wat mij betreft heeft hij schijt aan Froome en rijdt hij hem er een keer compleet vanaf bij een off-day. In de Giro was hij ook al geweldig met al zijn aanvallen, snap dan ook echt niet dat hij zo goed is vergeleken met bijvoorbeeld een Quintana.
[ Voor 22% gewijzigd door Sjurm op 19-07-2017 14:03 ]
Contador heeft record verbroken op Col de la Croix de Fer.
https://twitter.com/faustocoppi60/status/887656215857291264
[ Voor 51% gewijzigd door Qu3st op 19-07-2017 15:16 ]
Zo hé, respect.Qu3st schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:08:
Ik denk dat Matthews zelf ook de strijd onderling had gestreden.
Contador heeft record verbroken op Col de la Croix de Fer.
https://twitter.com/faustocoppi60/status/887656215857291264
Wat een klereding is dat zeg :

Of is het een geplande fietswissel?
[ Voor 50% gewijzigd door Qu3st op 19-07-2017 15:34 ]
Maar ik weet niet of hij zo'n rol krijgt als hij in een team met een goede kopman komt. Dan zal hij toch echt die kopman moeten helpen en is hij beperkt. Zelf nu met een Contador die teleurstelt heeft Mollema geen volledige vrijheid om aan te vallen. De tour winnen is moeilijk. Maar een podiumplaats zit er zeker in.mr_obb schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:13:
Mollema (en Gesink) zie ik toch liever voor ritzeges gaan. De zoveelste top 10-klassering in een grote ronde vind ik niet zo interessant meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 19-07-2017 16:25 ]
Jammer dat niet iemand echt weg kon komen van Froome, op deze manier wordt de tijdrit wel een beetje voorspelbaar.
Er is ook nog morgen. Maar ik voorspel dat morgen weer ongeveer hetzelfde gaat gebeuren.
Denk dat deze Tour daar voor Sunweb wel een uitstekende generale is geweest. Ze zijn in staat geweest om meerdere ritten te moeten en kunnen controleren.Sjah schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 01:02:
hoor ;ik daar de naam Dumoulin?
Wel zullen ze dan andere prioriteiten moeten stellen, voor de gele, groene en bolletjestrui moeten rijden, lijkt me wat veel van het goede. Matthews en Barguil zullen zich dan wel in een andere rol moeten schikken. Of ze dat kunnen na de successen van dit seizoen, is dan natuurlijk wel de vraag. Al heeft Sunweb natuurlijk wel laten zien dat ze erg goed voor het teambelang kunnen rijden. We zullen het zien, het zou natuurlijk wel fantastisch zijn

Je moet toch echt eerst meedoen om de Tour te kunnen winnen...Hackus schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:11:
We kunnen niet gelijk verwachten dat Dumoulin een tour gaat winnen. Het is al een topprestatie dat hij de Giro wint

En ze maken het wel spannend vandaag hoor...

Tja, in zo'n 3e week komt naast de capaciteit het er vooral op aan hoeveel er nog in de tank zit.Requiem19 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:08:
Hoeveel verwachten we dat Froome gaat winnen in de tijdrit op Bardet en Aru?
Ik denk Bardet 1,5 a 2 minuten , Aru 1 a 1,5 en Uran 0,5 tot een minuut, zonder rare dingen.
Aan de andere kant is het 22km, veel bochten en een klimmetje wat volgens mij in het voordeel van explosieve types is als Bardet en Aru. [minder in het nadeel dan]
Op de Belg zeiden ze dat dat juist in het voordeel van Martin is maar Martin is imho een Diesel die veel beter gedijt op rechte lange stukken waar hij continue de grote molen kan draaien.
Only fools are enslaved by time and space.