Ik snap best dat er dingen moeten veranderen, maar deze change slaat de plank echt mis. Er is een mooie witte rand als lijdraad, en dan staat de tekst er niet tegenaan..

Welke banner? Ik zie alleen onder het artikel boven de reacties een banner.Buzz_Fuzz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:04:
Voor de rest sluit ik me aan bij de meeste andere reacties: lijn het artikel toch gewoon eens uit met de breedte van de comments-sectie; en haal die KNOERT van een banner boven de titel weg... Ik moet toegeven dat ik
op werk-pc inmiddels adblock terug heb ingeschakeld voor tweakers.net...
PcDealer schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:19:
[...]
Welke banner? Ik zie alleen onder het artikel boven de reacties een banner.
The devil is in the details.
Ik heb geen probleem met de banners. Wel met die enorme witruimte links. En dan heb jij nog een tracker...Hahn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:24:
[...]
[afbeelding]
Er zijn ook kleinere banners, waarbij het nog meer opvalt dat zaken niet uitgelijnd zijn, maar bovenstaand vind ik zelf toch wel een aardige banner-overload.
Daar waar die witruimte is, staat normaal een banner...PcDealer schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:19:
[...]
Welke banner? Ik zie alleen onder het artikel boven de reacties een banner.
Buzz_Fuzz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:04:
Ondanks dat adblock uit staat voor tweakers, worden ads soms niet geladen.
[ Voor 3% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 20-07-2017 22:41 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq