[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.488 views

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
Jaap-Jan schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:46:
[...]
Iedereen krijgt ook halfdooie beesten uit eieren sinds de rebalancing is doorgevoerd. :')
Dit is toch alleen met oude eieren die je hebt gekregen voor de balance? Al mijn mooie 666 pokemon weg :( Zorgt wel natuurlijk voor meer ruimte nu :P

NS FC: SW 2742 0448 8213

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:46
C_V_S schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:39:
De CP veranderingen op basis van maximale CP

Belangrijkste winnaars:
Gengar (+259), Absol (+246), Blaziken (+217), Salamence (+217), Dragonite (+211), Charizard (+203), Typhlosion (+203), Zapdos (+197), Moltres (+193), Arcanine (+190), Rayquaza (+190), Ursaring (+185), Machamp (+167), Tyranitar (+164), Metagross (+154), Gardevoir (+129), Articuno (+118), Gyarados (+110), Raikou (+103)

Belangrijkste verliezers:
Snorlax (-130), Chansey (-214), Blissey (-462), Slaking (-117), Rhydon (-121)
Mewtwo komt nu boven 4000 uit

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:46:
Ik zat ook te denken om mijn kat een mi fit 2 te geven als halsband :p
Helaas... Input van externe apparaten lijkt niet te tellen. Dat wordt dus toch een oude telefoon op de rug ductapen >:)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo Ninjask is ook binnen.

Nu nog Budew, Riolu, Lucario wat vooral een kwestie van geluk met eieren is en Floatzel waarvoor ik wat raids moet doen.

Die 12 nieuwe Gen4 evoluties gaat 12 weken duren als ik genoeg Sinnoh Stones heb, candy is in ieder geval geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Ja ik zag het, m'n eerste boven de 4000 (want vond het zonde Slaking te uppen, en Groudon en Kyogre ben ik ook net eronder gestopt).
C_V_S schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 07:37:
Zo Ninjask is ook binnen.

Nu nog Budew, Riolu, Lucario wat vooral een kwestie van geluk met eieren is en Floatzel waarvoor ik wat raids moet doen.

Die 12 nieuwe Gen4 evoluties gaat 12 weken duren als ik genoeg Sinnoh Stones heb, candy is in ieder geval geen probleem.
Ik moet nog even sparen voor Ninjask, niet zo veel catch 5 bugtypes quests gevonden nog. Die andere 4 moet ik ook nog inderdaad, weinig Buizel raids gezien nog.

Als mijn eerste Sinnoh evolutie heb ik (shiny) Roserade gedaan. Met de achterliggende gedachte dat er van een pokémon die al shiny te krijgen is, vast geen event met exclusive moveset zal komen.

Verder verwacht ik binnen korte tijd wel meer mogelijkheden om Sinnoh stones te vinden, bijvoorbeeld als 7 day streak (stops) of uit gifts of adventure sync reward.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik verwacht ook dat er meerdere manieren komen om aan die stenen te komen.

Anders is het enkel een kwestie van wachten en daar zit ook geen uitdaging aan.

Buizel raids zie je inderdaad vrij weinig het lijkt wel of er veel meer Shinx raids zijn.

Hier is Mewtwo ook boven de 4000 CP. Groudon, Kyogre en Slaking had ik ook al boven de 4000 CP.

Heb nu nog 1,1 miljoen aan dust waar ik eigenlijk niet weet wat ik er mee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
@C_V_S Los van de nieuwe gen4 evoluties die je alvast kan uppen (voor ze te evolven), kan je bijv. bepaalde (semi)meta-relevante shinies uppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Megalodon86 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:24:
[...]

Ja ik zag het, m'n eerste boven de 4000 (want vond het zonde Slaking te uppen, en Groudon en Kyogre ben ik ook net eronder gestopt).

[...]

Ik moet nog even sparen voor Ninjask, niet zo veel catch 5 bugtypes quests gevonden nog. Die andere 4 moet ik ook nog inderdaad, weinig Buizel raids gezien nog.

Als mijn eerste Sinnoh evolutie heb ik (shiny) Roserade gedaan. Met de achterliggende gedachte dat er van een pokémon die al shiny te krijgen is, vast geen event met exclusive moveset zal komen.

Verder verwacht ik binnen korte tijd wel meer mogelijkheden om Sinnoh stones te vinden, bijvoorbeeld als 7 day streak (stops) of uit gifts of adventure sync reward.
Ik ga ook bewust nog geen Rhyperior maken idd juist om die reden. Ik verwacht daar zeker nog een keer een CD van met Rock Wrecker: broertje van de starter moves. Dus mijn 100% Rhyhorn blijft gewoon nog even zo. :P
C_V_S schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:37:
Ik verwacht ook dat er meerdere manieren komen om aan die stenen te komen.

Anders is het enkel een kwestie van wachten en daar zit ook geen uitdaging aan.

Buizel raids zie je inderdaad vrij weinig het lijkt wel of er veel meer Shinx raids zijn.

Hier is Mewtwo ook boven de 4000 CP. Groudon, Kyogre en Slaking had ik ook al boven de 4000 CP.

Heb nu nog 1,1 miljoen aan dust waar ik eigenlijk niet weet wat ik er mee moet doen.
Ik zit me juist scheel te zoeken naar Shinx raids en zie iedere keer vooral Duskull, Shuppet en die ***bever eruit komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:42:
@C_V_S Los van de nieuwe gen4 evoluties die je alvast kan uppen (voor ze te evolven), kan je bijv. bepaalde (semi)meta-relevante shinies uppen?
Wat zijn meta relevante Gen4 evoluties? Rhydon heb ik er al 3 van op Level 40

Wat betreft shinies heb ik al een Vapereon, Espeon, Dragonite, Metagross tot hoog (lees 300+ CP of zelfs level 40 bij goede IV) geupt.

Tyranitar had ik enkel lage IV's van de shinies (zal zo nog even checken) dus dat vond ik zonde van mijn dust aangezien ik er al drie tot de max had geupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:07:
[...]

Wat betreft shinies heb ik al een Vapereon, Espeon, Dragonite, Metagross tot hoog (lees 300+ CP of zelfs level 40 bij goede IV) geupt.

Tyranitar had ik enkel lage IV's van de shinies (zal zo nog even checken) dus dat vond ik zonde van mijn dust aangezien ik er al drie tot de max had geupt.
Bekeken per beste in z'n type, zijn er een aantal interessant in gen4:
  • Togekiss
  • Roserade
  • Electivire
  • Weavile
  • Mamoswine
  • Rhyperior (niet echt de beste, maar wel makkelijker aan candy te komen dan Groudon of Smack Down Tyranitar)
  • Tangrowth (niet zo goed als Roserade of Frenzy Plant Venusaur)
Die eerste 3 zijn ook shiny al uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 16-11-2018 10:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
C_V_S schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:07:
[...]

Pokemon go hub heeft er een artikel over gemaakt: https://pokemongohub.net/...ioritize-your-evolutions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Jammer dat Magmortar wat tegenvalt, want dat zou m'n eerste evolutie gaan worden. Voornamelijk vanwege m'n 100% Magmar. Maar goed, het kan nog goed dat de movepool iets gaat veranderen, ik verwacht iig geen community day voor hem.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb een lucky shiny Roselia met een aardige IV dus das wel een goede optie voor mijn eerste steen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
C_V_S schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:34:
[...]

Ik heb een lucky shiny Roselia met een aardige IV dus das wel een goede optie voor mijn eerste steen :)
Ik had een 100% Roselia dus die heb ik gelijk maar gedaan toen ik vandaag mijn eerste steen binnen kreeg.
Toen nog een paar TM's er tegenaan om beide poison te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
So mijn Lukcy Roselia is nu ook max

Nu nog steeds 1 miljoen dust over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Not to mention that Honchkrow evolves from Murkrow and nobody likes Murkrows. Yuck. (Unless it’s shiny and then it’s ok) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Weer wat nieuws om te sparen? Spinda's met verschillende vlekken? Degene die ik vandaag kreeg ziet er anders uit dan die ik al een tijdje had.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:57:
Weer wat nieuws om te sparen? Spinda's met verschillende vlekken? Degene die ik vandaag kreeg ziet er anders uit dan die ik al een tijdje had.
Momenteel zit Spinda #7 in het spel! Mocht je het nog niet weten; verschillende vormen zie je in de dex bij Spinda.

(Vandaag shiny Pineco uit een quest, yay!!)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Luuksche schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:05:
[...]

Momenteel zit Spinda #7 in het spel! Mocht je het nog niet weten; verschillende vormen zie je in de dex bij Spinda.
Varieert die in de tijd of zitten ze er random in? In de pokédex is het zo irritant zoeken/scrollen dat ik niet steeds kijk welke variaties ik heb. Het snelst gaat nog om naar de pokédex te gaan, dan op Hoenn te drukken en dan door te scrollen naar #327 volgens mij. Als het sneller kan hoor ik het graag.
Ik heb nu nr 1, 3, 7 en 8

Verdere Dex getalletjes: 150 (alleen MewTwo nog) / 81 / 104 / 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
gwystyl schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:10:
[...]

Varieert die in de tijd of zitten ze er random in? In de pokédex is het zo irritant zoeken/scrollen dat ik niet steeds kijk welke variaties ik heb. Het snelst gaat nog om naar de pokédex te gaan, dan op Hoenn te drukken en dan door te scrollen naar #327 volgens mij. Als het sneller kan hoor ik het graag.
Ik heb nu nr 1, 3, 7 en 8

Verdere Dex getalletjes: 150 (alleen MewTwo nog) / 81 / 104 / 20.
‘Men’ heeft het idee dat de vorm iedere maand gewijzigd wordt. Iedere Spinda die je nu vangt zal vorm 7 hebben!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Apart, ik heb 1, 3 & 7 in mijn dex maar 3 heb ik vziw nooit gehad. Bedankt voor de tip trouwens, ik wist idd niet dat je de varianten in je dex kon vinden.

Edit: hee, nieuwe special research. Iets met Meltan. Dialoog is borked maar zoveel is duidelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2H8JJlBt2Np5LjyLRO2ZHwXZ/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AvUbdeZIScMYvgEjJJFlsDlV/full.png

[ Voor 48% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-11-2018 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02

hneel

denkt er het zijne van

Nog een interresant artikel over de gen4 evolves:

https://pokemongo.gamepress.gg/sinnoh-stone-tier-list

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 11:16
SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:01:
Apart, ik heb 1, 3 & 7 in mijn dex maar 3 heb ik vziw nooit gehad. Bedankt voor de tip trouwens, ik wist idd niet dat je de varianten in je dex kon vinden.

Edit: hee, nieuwe special research. Iets met Meltan. Dialoog is borked maar zoveel is duidelijk.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Pittige quest: (ik denk wel sommige Pokemons zich nu vaker laten zien)

spoiler:
‘Let’s GO, Meltan’ (1/9)

Spin 5 Pokestops or Gyms
Catch 10 Pokémon
Transfer 5 Pokémon
Bonus: 1000 Stardust, 10 Pokéball, Egg Incubator

‘Let’s GO, Meltan’ (2/9)

Earn 2 Candies walking with you Buddy
Make 10 Great Throws
Hatch 3 Eggs
Bonus: 2000 Stardust, 2 Lucky Egg, Fast TM

‘Let’s GO, Meltan’ (3/9)

Catch a Ditto
Win 2 Gym Battles
Battle in 2 raids
Bonus: 10 Great Ball, 3 Incense, 3 Max Revive

‘Let’s GO, Meltan’ (4/9)

Catch 5 Steel-type Pokémon
Catch 5 Electric-type Pokémon
Earn 5 candies walking with you buddy
Bonus: 4000 Stardust, 5 Pinap Berries, 5 Rare Candy

‘Let’s GO, Meltan’ (5/9)

Evolve a Grimer
Catch 5 Slugma or Gulpin
Make 20 Great Throws
Bonus: 5000 Stardust, 20 Great Ball, 5 Lures

‘Let’s GO, Meltan’ (6/9)

Evolve a Magnemite
Catch 5 Exeggcute
Battle in 10 raids
Bonus: Silver Pinap Berry, Metal Coat, 10 Ultra Ball

’Let’s GO, Meltan’ (7/9)

Evolve 1 Drowzee
Evolve 1 Cubone
Evolve 1 Scyther
Bonus: 10 Ultra Ball, Charged TM, 3 Raid Passen

’Let’s GO, Meltan’ (8/9)

Catch 2 Omanyte or Kabuto
Catch 2 Lileep or Anorith
Catch an Aerodactyl
Bonus: 8000 Stardust, Meltan Encounter, Starpiece

’Let’s GO, Meltan’ (9/9)

Catch Meltan
Bonus: 9000 Stardust, Super Incubator, 5 Meltan Candy

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Let's Go: make an excellent throw heeft als reward een Pidgey encounter. Bewaar die encounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tinusvolkel schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:07:
[...]

Pittige quest: (ik denk wel sommige Pokemons zich nu vaker laten zien)
Daar zitten best een paar nasty opdrachten bij ja... Ben ik weer een paar maanden zoet mee denk ik. De eerste paar tiers vallen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
SnoeiKoei schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:27:
[...]

Daar zitten best een paar nasty opdrachten bij ja... Ben ik weer een paar maanden zoet mee denk ik. De eerste paar tiers vallen mee.
Wat is er nasty aan dan ? Het meeste wat je moet vangen, of evolven, is op dit moment in overvloed te vangen. Magnemite candy had ik tot vanmiddag niet genoeg, maar dat is opgelost door er 3 te vangen met een ananas, Scyther is nu nog het enige probleem, en die heb ik nu alvast als buddy in kunnen stellen. De rest is een beetje afhankelijk van hoe actief je in gyms bent en hoeveel muntjes je hebt. Met wat extra raidpassen, ben je er zo doorheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Steel type zie ik zelden of nooit.
Ditto's, heb er 2 of 3 gevangen dit jaar ofzo.
Scyther was ik toevallig al aan het buddy-walken, ik hoop dat die af en toe ook spawnt want hard gaat het niet.
Aerodactyl... Sowieso nog nooit gezien.
Lileep en Anorith... Heb ik allebei maar ze spawnen vrijwel nooit.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-11-2018 18:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:50:
Steel type zie ik zelden of nooit.
Ditto's, heb er 2 of 3 gevangen dit jaar ofzo.
Scyther was ik toevallig al aan het buddy-walken, ik hoop dat die af en toe ook spawnt want hard gaat het niet.
Aerodactyl... Sowieso nog nooit gezien.
aeroductyl komt uit de quest: hatch 2 eggs, scyther uit de quest: evolve 2 anorith en ditto komt uit make an excellent throw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:52:
[...]

aeroductyl komt uit de quest: hatch 2 eggs, scyther uit de quest: evolve 2 anorith en ditto komt uit make an excellent throw
En magnemite spawnde hier vanmiddag op elke hoek. Die is ook steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Ah, dat helpt wel! Thanks. Moet ik in de gaten houden dus.
Oekiejoekie schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:54:
[...]

En magnemite spawnde hier vanmiddag op elke hoek. Die is ook steel.
Echt? Hier volgens mij precies 1 gezien.

[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-11-2018 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:51
Toch weer jammer dat ik die Electrabuzz aktijd heb laten lopen. Misschien toch een keer uitzoeken wat alle evoluties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

[...]

Dus begrijp ik het goed dat je dan net zo vaak aan stops moet draaien totdat je de juiste field researches krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gitarist schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:06:
[...]

Dus begrijp ik het goed dat je dan net zo vaak aan stops moet draaien totdat je de juiste field researches krijgt?
Jup. Er wel aan denkend dat een stop de hele dag lang dezelfde quest uitspuugt, dus je moet wel aan verschillende stops blijven draaien tot je de gewenste krijgt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:08
wortelsoft schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:30:
Toch weer jammer dat ik die Electrabuzz aktijd heb laten lopen. Misschien toch een keer uitzoeken wat alle evoluties zijn.
Hier hetzelfde :-) met wel meer pokemon, op gegeven moment dacht ik "ah, alweer deze..".. ook omdat ik in een dorp woon met maar 5 stops en dus soms om de ballen moet denken.. maar als ik even wat voorwerk had gedaan had ik nu genoeg candy gehad :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:27
Gitarist schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:06:
[...]

Bij ons hebben we een app groep waar we met elkaar delen op welke Pokéstops je interessante quests kunt vinden. Misschien is er bij jouw ook zoiets?

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:11:
[...]

Jup. Er wel aan denkend dat een stop de hele dag lang dezelfde quest uitspuugt, dus je moet wel aan verschillende stops blijven draaien tot je de gewenste krijgt.
Per 24 uur geeft een stop maar 1 research task. Als je 'm wilt spinnen zie je binoculars in de rechter bovenhoek met een vinkje. Dat geeft aan dat je die dag van die stop al een research task hebt gekregen.

Inmiddels bij step 6. Geen zin om geld uit te geven dus 10 raids doen lukt niet instantly.

Ook is aan te raden Let's Go: Hatch 2 eggs te bewaren. Die Aerodactyl catch heb je nodig voor step 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02

hneel

denkt er het zijne van

Over de Meltan quest:
spoiler:
[quote]Battle in 10 raids[/quote]
Dit is toch wel een beetje mensen aanzetten om geld in het spel te steken.
Het huidige event duurt immers maar tijdelijk en na die tijd worden sommige andere opdrachten toch wel erg lastig.
[quote]Catch 2 Omanyte or Kabuto[/quote] Deze bijvoorbeeld. Hoe vaak zie je deze nog buiten speciale event om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 16-09 00:34
hneel schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:33:
Over de Meltan quest:
spoiler:
Het huidige event duurt immers maar tijdelijk en na die tijd worden sommige andere opdrachten toch wel erg lastig.
[quote]Catch 2 Omanyte or Kabuto[/quote] Deze bijvoorbeeld. Hoe vaak zie je deze nog buiten speciale event om?
Denk dat je sowieso wel even bezig bent met Meltan, om de evolutie te krijgen 20 km voor 1 Candy en je hebt er 400 nodig _O- Geen haast met deze quest. Gelukkig heeft m’n collega een Switch en heeft ze die vandaag voor me meegenomen, nu 9 Meltans en 51 Candy oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de Meltan quest:
spoiler:
Toch wel 1 keer per dag hoor. Cubone lijkt me lastiger te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Streskip schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:05:
[...]

Denk dat je sowieso wel even bezig bent met Meltan, om de evolutie te krijgen 20 km voor 1 Candy en je hebt er 400 nodig _O- Geen haast met deze quest. Gelukkig heeft m’n collega een Switch en heeft ze die vandaag voor me meegenomen, nu 9 Meltans en 51 Candy oOo
Hoe werkt dat dan met die Switch? Ken je ze overzetten van Switch naar PoGo en dan ruilen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 16-09 00:34
C_V_S schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:14:
[...]

Hoe werkt dat dan met die Switch? Ken je ze overzetten van Switch naar PoGo en dan ruilen?
Nog makkelijker, zij connecte haar Switch met mijn Go account, ik moest dan een random Pokemon transferen naar haar Switch en erna kon zij mij een Mystery box sturen. Die opende ik in Go en kon ik een half uur lang Meltan vangen, die spawnden dan recht onder je. Dit kan je ééns per 7 dagen doen. Zij had er in een half uur 10 gevangen, dus ik denk dat 9/10 ook beetje het gemiddelde is. Van de 9 die ik er ving zat er 1 Wonder bij, 86%. Enige vereiste is dat het Let’s Go account rond de 3/4e is uitgespeeld want de Mystere box moet vanaf een bepaalde locatie in-game gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Over de Meltan quest:
spoiler:
Raidpassen kan je toch gewoon kopen (zonder echt geld uit te geven)? 100 muntjes heb je in 2 dagen bij elkaar met gymdefending.

Verder kan je het ze echt niet verwijten, f2p spelers hebben zij in principe niet zo veel aan. Ik vind het nog meevallen tov andere (populaire) spellen, hoeveel ze je 'dwingen' (nooit echt natuurlijk) om geld uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Streskip schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:23:
[...]

Nog makkelijker, zij connecte haar Switch met mijn Go account, ik moest dan een random Pokemon transferen naar haar Switch en erna kon zij mij een Mystery box sturen. Die opende ik in Go en kon ik een half uur lang Meltan vangen, die spawnden dan recht onder je. Dit kan je ééns per 7 dagen doen. Zij had er in een half uur 10 gevangen, dus ik denk dat 9/10 ook beetje het gemiddelde is. Van de 9 die ik er ving zat er 1 Wonder bij, 86%. Enige vereiste is dat het Let’s Go account rond de 3/4e is uitgespeeld want de Mystere box moet vanaf een bepaalde locatie in-game gestuurd worden.
En jij kan die Meltan's weer ruilen met andere? Mooi ruil materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:40:
[...]

Raidpassen kan je toch gewoon kopen (zonder echt geld uit te geven)? 100 muntjes heb je in 2 dagen bij elkaar met gymdefending.

Verder kan je het ze echt niet verwijten, f2p spelers hebben zij in principe niet zo veel aan. Ik vind het nog meevallen tov andere (populaire) spellen, hoeveel ze je 'dwingen' (nooit echt natuurlijk) om geld uit te geven.
Bij de vorige Quest moesten ze toch ook meerdere raids doen? Dacht vijf eerlijk gezegd.

Ben nu bij 3/9 en heb nog weinig moeite er voor gedaan. Alle evolves alvast verzameld voor de volgende stappen :)

Vandaag mijn shiny Roselia evolved naar een level 40 Roserade van 2800+ CP nu nog even de aanvallen poison maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Streskip schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:23:
[...]

Na hoeveel uur was zij op 3/4e deel? heb er nu ongeveer 5 uur inzitten, maar ben benieuwd wanneer ik hier ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb er pas 2 uur inzitten, maar volgens mij kan je er best snel doorheen rennen, zeker als je met 2 spelers tegelijk speelt, is het wel héél makkelijk.
C_V_S schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:11:
[...]

Bij de vorige Quest moesten ze toch ook meerdere raids doen? Dacht vijf eerlijk gezegd.
2. Dat is te doen met gratis pas van gisteren + vandaag (als je je daar op voorbereid).
Ben nu bij 3/9 en heb nog weinig moeite er voor gedaan. Alle evolves alvast verzameld voor de volgende stappen :)

Vandaag mijn shiny Roselia evolved naar een level 40 Roserade van 2800+ CP nu nog even de aanvallen poison maken :)
Cool!! Ik heb ook m'n shiny Roselia als eerst gedaan, maar was helaas maar level 17. Nog geen zin om te maxen.

[ Voor 68% gewijzigd door Megalodon86 op 19-11-2018 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 12:52:
Let's Go: make an excellent throw heeft als reward een Pidgey encounter. Bewaar die encounter.
Aha nu snap ik hem :) had er 2, dus 1 gedaan en die was door mijn progressie precies op tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
Goedemorgen, na een hele lange afwezigheid lijkt het mij leuk om weer te beginnen met Pokemon Go.
(En dat terwijl de mooiste dagen voorbij zijn XD)
Nu heb ik door dat er ontzetten veel veranderd is sinds ik gestopt ben. Dit was namelijk vlak voor Gen 2 uitkwam. Er zijn nu quests, raids, legendaries, Gen ? pokemon, weersinvloeden etc.
Hoe dat allemaal in elkaar steekt kom ik vast nog wel achter, maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Die zodanig veranderd, maar een beginner (wat ik nu weer ben) snel over het hoofd kan zien? (behalve lol blijven maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Over de Meltan quest:
spoiler:
Natuurlijk probeert niantic mensen aan te zetten om geld uit te geven.
Het werkt ook enorm goed 8)7
Gebruik gewoon je gezond verstand en denk eens na wat nu echt de moeite is om te kopen.

Incubators zijn niet echt de moeite meer omdat alle top pokemons uit raids komen.

Lucky egg is zinloos want aan exp heb je niets. Het maakt geen pokemon sterker!!!
Na lvl 35 doen de meeste pokemon ook nog maar amper meer schade.

Lures zijn wel leuk voor extra pokemon maar dan moet je er al meerdere tegelijk aanzetten. Ik vang door rond te wandelen meer pokemons dan dat 3 gelurde stops. In mijn geval koop ik dat alleen al niet uit principe want vind het schandalig om te betalen voor een basisfunctie van het spel. HET VANGEN :(
Voor incence geld hetzelfde.

Ballen/potions/ revives moet je gewoon uit stops halen. Die verkopen ook goed want iets dat niet verkocht wordt halen ze wel uit de shop.

Niantic heeft reeds voor deze event gezorgd voor meer variatie in spawns.
Ze geven ook genoeg events waar de zeldzame pokemon verhoogt worden.
Ze geven nieuwe spelers ook altijd de kans om derest in tehalen.
Je moet ook niet alles meteen vanaf het begin willen hebben. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Raymon1988 schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:03:
Goedemorgen, na een hele lange afwezigheid lijkt het mij leuk om weer te beginnen met Pokemon Go.
(En dat terwijl de mooiste dagen voorbij zijn XD)
Nu heb ik door dat er ontzetten veel veranderd is sinds ik gestopt ben. Dit was namelijk vlak voor Gen 2 uitkwam. Er zijn nu quests, raids, legendaries, Gen ? pokemon, weersinvloeden etc.
Hoe dat allemaal in elkaar steekt kom ik vast nog wel achter, maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Die zodanig veranderd, maar een beginner (wat ik nu weer ben) snel over het hoofd kan zien? (behalve lol blijven maken)
Ja, je ziet wat over het hoofd... Friends maken ! En gifts sturen (of samen raids doen). Levert je bakken met XP op. Na een dag 3000, na een week 10000, na een maand 50000 en na 3 maanden 100000. De makkelijkste manier om snel een paar levels op te schieten. En friends vind je hier op tweakers, of als je vrienden van ver wilt, voor je kilometer-badge, op friendhuntr.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Belangrijkste stap voor mij is nu lvl38 halen zodat ik mijn pokemons echt kan maxxen.
Wel grappig dat nu met al die friends en raids ik nu net zo snel level als vorig jaar zonder. Terwijl het toen om maar een paar honderdduizend xp ging en nu over 2,5 miljoen :X

Zijn er al mensen die al Meltan hebben?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Gravediggerxx schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:05:
[...]
Lucky egg is zinloos want aan exp heb je niets.
Nou als je het zo doet als een collega van me, die heeft strak 3 maanden lang aan 20 friends cadeau's gegeven en ontvangen. De laatste dag lucky egg aan. Bam 20x200k xp. Dat hakte er wel in hoor naar LVL 40.

Gegeven na lvl 40 heb je er geen zak meer aan, en mijn vraag ook zou zijn naar Niantic, waarom krijg je lucky eggs als je al lvl 40 ben. Toch de vermeende lvl 45 die in lucht hangt?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
CAP-Team schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:41:
Belangrijkste stap voor mij is nu lvl38 halen zodat ik mijn pokemons echt kan maxxen.
Wel grappig dat nu met al die friends en raids ik nu net zo snel level als vorig jaar zonder. Terwijl het toen om maar een paar honderdduizend xp ging en nu over 2,5 miljoen :X

Zijn er al mensen die al Meltan hebben?
Ik heb een stuk of 10 Meltan. Maar dat komt door Let's Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:44:
[...]

Nou als je het zo doet als een collega van me, die heeft strak 3 maanden lang aan 20 friends cadeau's gegeven en ontvangen. De laatste dag lucky egg aan. Bam 20x200k xp. Dat hakte er wel in hoor naar LVL 40.

Gegeven na lvl 40 heb je er geen zak meer aan, en mijn vraag ook zou zijn naar Niantic, waarom krijg je lucky eggs als je al lvl 40 ben. Toch de vermeende lvl 45 die in lucht hangt?
Die hangt al heel lang in de lucht en wat het nut er van is weet ik niet.

Zal mij echt een zorg zijn hoor heb nu 33 miljoen XP en doe er niks voor.

Moet nog steeds een Ditto / Excellent Throw doen voor Meltan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Buh.... weer maar een ditto zien te vinden :(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:02
avotar schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:14:
Zoek naar de Excellent-quest, die geeft gegarandeerd een Ditto (vermomd als een Pidgey)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
avotar schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:14:
Dit is nu wel super simpel - de quest van maak een excellent trow vindt je nu echt overal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Shadow_J schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:22:
[...]

Dit is nu wel super simpel - de quest van maak een excellent trow vindt je nu echt overal :)
En dan nog gooien :)

Als je Meltan via de Switch hebt gevangen (iemand stuurt je een pakketje en jij vangt er een X aantal) kan je die dan ruilen met andere PoGo spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
C_V_S schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:44:
[...]

Als je Meltan via de Switch hebt gevangen (iemand stuurt je een pakketje en jij vangt er een X aantal) kan je die dan ruilen met andere PoGo spelers?
Het gooien is natuurlijk oefening. Als ik even moeite doe haal ik binnen de 5 Pokemon een excellent, 3 op een rij is natuurlijk iets heel anders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
C_V_S schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:44:
[...]

Ja. Ondanks dat hij mythical is kan je Meltan wel ruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Ik ben nog niet zo lang geleden gestart en ik zoek nog een paar mensen om regelmatig gifts te sturen.
Graag toevoegen :)
3257 7186 9141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Als er staat "Catch a ..." geldt het dan ook als catch als iemand deze met je trade?
(zal wel niet, maar toch..)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17
Chillz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:58:
Als er staat "Catch a ..." geldt het dan ook als catch als iemand deze met je trade?
(zal wel niet, maar toch..)
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:59
Werkt de truc nog dat je met 1 raid pas meerdere keren je battle 10 raids kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
mennoo schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:55:
Werkt de truc nog dat je met 1 raid pas meerdere keren je battle 10 raids kan doen?
Al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
mennoo schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:55:
Nee, als je je raidpas inzet, wordt dat geregistreerd als battle.. Dus je hoeft niet persé te battlen.. Maar je bent hoe dan ook een pas kwijt per battle.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
Jammer, dat wordt 6 dagen wachten om de quest te voltooien😞.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Fruitschaal schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:01:
[...]

Nee, als je je raidpas inzet, wordt dat geregistreerd als battle.. Dus je hoeft niet persé te battlen.. Maar je bent hoe dan ook een pas kwijt per battle.
Maar als je de battle niet voltooi dus je zelf dood laat gaan en opnieuw ga battlen, telt die de 2e keer dan niet?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
icy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:12:
[...]

Maar als je de battle niet voltooi dus je zelf dood laat gaan en opnieuw ga battlen, telt die de 2e keer dan niet?
As far as I know hebben ze dat al een paar maanden terug er uit gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Nee, telt niet. Is eruit

Aansluitend, voor dag-quests moet je op de nuance letten "Battle in a gym/raid" of "Win a battle/raid".
Battle kun je starten en als je wilt gelijk leaven. Win moet je zogezegd echt winnen.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Fruitschaal schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:01:
[...]

Precies, als je verder niet echt om de kosten/xp geeft, kan je dus ook in je eentje even en L4 of L5 raid pakken voor de registratie van een raid.
mennoo schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:04:
Jammer, dat wordt 6 dagen wachten om de quest te voltooien😞.
Niet toevallig nog wat muntjes liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
Megalodon86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:12:
[...]
Niet toevallig nog wat muntjes liggen?
187, schiet ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Weet iemand nu al details over hoe de mystery box werkt?

Hoe krijg je er de meeste meltan uit?
Vanaf wanneer begint die 7 dagen wachten op de volgende box te tellen?
Kan je er meerdere tegelijk bewaren?

Ik kan ondertussen wel bevestigen dat meerdere personen kunnen sturen naar 1 persoon met 1 switch en dat ze dan gewoon allemaal een mystery box krijgen.

Edit Ik lees net op reddit dat je die box blijft bijhouden en dat je dus diezelfde box dus om de 7 dagen kan openen _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Gravediggerxx op 20-11-2018 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 17:38
Hoe kan je het beste “Battle in 10 raids” aanpakken als er alleen een tier5 is? Dus pasje gebruiken, tijdens de timer weg gaan of echt 6 dood laten gaan?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerrorSource schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:32:
Hoe kan je het beste “Battle in 10 raids” aanpakken als er alleen een tier5 is? Dus pasje gebruiken, tijdens de timer weg gaan of echt 6 dood laten gaan?
volgens mij telt het al als je je pasje inzet. maar anders zet je gewoon 6 pidgeys ofzo in je lijst en wacht je tot de tijd om is. krijg je iig 750 stardust en het kost je geen potions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft enkel de lobby in te gaan [waar je 120 seconden moet wachten].

Het wordt kouder, heeft iemand nog tips om warm te blijven? Ik doe alles lopend.

Ik heb handschoenen waarmee ik een smartphone kan bedienen, maar die zijn redelijk dun en houden m'n handen niet warm zodra het onder de 5 graden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:46:
Weet iemand nu al details over hoe de mystery box werkt?

Hoe krijg je er de meeste meltan uit?
Vanaf wanneer begint die 7 dagen wachten op de volgende box te tellen?
Kan je er meerdere tegelijk bewaren?

Ik kan ondertussen wel bevestigen dat meerdere personen kunnen sturen naar 1 persoon met 1 switch en dat ze dan gewoon allemaal een mystery box krijgen.

Edit Ik lees net op reddit dat je die box blijft bijhouden en dat je dus diezelfde box dus om de 7 dagen kan openen _/-\o_
Zijn er al mensen met de evolutie? Denk dat het voor mij toch gewoon rare candy verzamelen wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
TerrorSource schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:32:
Als je je pas inzet, komt er een pop-up in scherm. Dan kun je gewoon leaven.. Je hoeft geen pokemon in te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
C_V_S schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:24:
[...]

Zijn er al mensen met de evolutie? Denk dat het voor mij toch gewoon rare candy verzamelen wordt :)
Heb de evolutie bijna. Zit op 300nogwat candy. Nog een paar rare candy verzamelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:44:
[...]

volgens mij telt het al als je je pasje inzet. maar anders zet je gewoon 6 pidgeys ofzo in je lijst en wacht je tot de tijd om is. krijg je iig 750 stardust en het kost je geen potions
Dit is de beste methode ja... hoewel, zo veel pidgeys zie ik momenteel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56
Fruitschaal schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:32:
[...]

Als je je pas inzet, komt er een pop-up in scherm. Dan kun je gewoon leaven.. Je hoeft geen pokemon in te zetten.
Met Mew was er een truc waardoor je met 1 pasje 'Battle in 10 raids' kon voltooien, door de hele tijd dezelfde raid opnieuw te doen zonder de raidboss te verslaan. Ik heb hierbij het account van mijn zus gebruikt om alvast een nieuwe lobby te starten zodat ik zelf niet iedere keer de volle 2 minuten hoefde te wachten. Deze truc werkt nu niet meer. :)

Persoonlijk zou ik het nogal zonde vinden om 10 pasjes verloren te laten gaan hiervoor.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:02
Jaap-Jan schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:52:
[...]
Met Mew was er een truc waardoor je met 1 pasje 'Battle in 10 raids' kon voltooien, door de hele tijd dezelfde raid opnieuw te doen zonder de raidboss te verslaan. Ik heb hierbij het account van mijn zus gebruikt om alvast een nieuwe lobby te starten zodat ik zelf niet iedere keer de volle 2 minuten hoefde te wachten. Deze truc werkt nu niet meer. :)

Persoonlijk zou ik het nogal zonde vinden om 10 pasjes verloren te laten gaan hiervoor.
Gisteren even geprobeerd.
Zodra je de wacht ingaat, wordt er al een keer gerekend. Echter werkt het niet als je de Raid af laat lopen en nog een keer probeert. Je moet dus 10 verschillende raids starten, maar je hoeft ze niet af te ronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Jaap-Jan schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:52:
[...]

Eens, het is zonde.. Maar ik wil wel voor de 26e bijvoorbeeld Aerodactyl, Anorith, Omanyte en Exeggecute hebben gevangen. Anders ben je nog wel even bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Vanmorgen bij toeval tijd gehad voor een Alolan Raichu raid, moest alleen nog in allerijl 5 great throws afronden van de vorige stap quests. Daarna snel naar de 10 raids quest pagina doorgeklikt en de eerste is alvast binnen. Jammer dat de Alolan Raichu zelf zeer laag was in IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Megalodon86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:05:
Vanmorgen bij toeval tijd gehad voor een Alolan Raichu raid, moest alleen nog in allerijl 5 great throws afronden van de vorige stap quests. Daarna snel naar de 10 raids quest pagina doorgeklikt en de eerste is alvast binnen. Jammer dat de Alolan Raichu zelf zeer laag was in IV.
Welk level ben je, en kan je die alleen doen? Ik ben nu lvl 34 en heb hem een paar keer solo geprobeerd, maar dat wil nog (net) niet lukken met de aangeraden combo. Ook de pokémon die Calcy IV aangeeft uit mijn verzameling (met 89-121% dmg in 180 sec) komen er niet door :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mennoo
gwystyl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:15:
[...]

Welk level ben je, en kan je die alleen doen? Ik ben nu lvl 34 en heb hem een paar keer solo geprobeerd, maar dat wil nog (net) niet lukken met de aangeraden combo. Ook de pokémon die Calcy IV aangeeft uit mijn verzameling (met 89-121% dmg in 180 sec) komen er niet door :(
Ik heb hem met level 36 ook geprobeerd solo te doen, maar op een paar millimeter na, lukte het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hier lukt die wel! Althans toen ik hem voor het eerst deedt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
gwystyl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:15:
[...]

Level 40. Hij is dan prima te solo'en, meestal zo'n 30 seconde over. Vanmorgen overigens met 2 accounts gedaan (andere was L35), dan ben je op de helft van de tijd klaar.

Hij is overigens ook te solo'en op level 35, zolang je pokémon ook maar dat level zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Megalodon86 op 21-11-2018 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rhydon/Rhyperion, Gengar, Trannytar en Dragonite zijn goeie, non-legendary Alolan Raichu counters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:04:
[...]

Eens, het is zonde.. Maar ik wil wel voor de 26e bijvoorbeeld Aerodactyl, Anorith, Omanyte en Exeggecute hebben gevangen. Anders ben je nog wel even bezig..
Tip van Flip, die Aerodactyl stacken, dus je encounter uit die Quest niet vangen maar bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo eindelijk wat dust kunnen gebruiken door een 100% Gengar te uppen tot max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Aerodactyl vanmorgen gevangen uit een field research. Moet alleen nog 2 ditto's voor een mythical discovery en lets go meltan tasks :+ Vind er alleen geen en krijg ook geen make a excellent trow field research :(

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is TrainerDaanVI hier actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idleidol89
  • Laatst online: 22-08 20:04
Als iemand mij toe wil voegen als vriend voor de friend xp bonussen, hier is mijn pokemon go nummer: 3986 9691 9563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Community Day (of eigenlijk weekend) voor december is bekend!!

https://pokemongolive.com/post/dec18-cd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Zlysher schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:40:
[...]

Heb de evolutie bijna. Zit op 300nogwat candy. Nog een paar rare candy verzamelen :D
Wat is het nut daarvan? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
*O* *O*

Eindelijk! Zo’n hekel aan mijn pokebox opruimen. Als ze dat nou minder tijd laten kosten...

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:42:
Community Day (of eigenlijk weekend) voor december is bekend!!

https://pokemongolive.com/post/dec18-cd/
Nog een shiny Pikachu en dan ben ik compleet dus ik gok 15 minuten spelen en voor de rest lekker de Gotcha aan...

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
Mooie kans om nog wat smack down en meteor mash te scoren. Eventueel nog wat dratini farmen oid.
Pagina: 1 ... 121 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.