Twijfel tussen OLED en Sony X900E

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrneo87
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik twijfel zelf ook al een tijdje tussen een OLED tv en tussen de Sony X900E. De Sony krijgt veel goeie reviews. En de Sony is ook goedkoper. Je kan de tv met onderhandelen onder de 1200 euro (49 inch) krijgen heb ik begrepen. Ik zit maar 2,4 meter van de tv. Dus wat denken jullie? Is een Oled tv LG B6 die 400 euro meer waard? Of 800 euro zelfs voor de LG C7? Iets beter dan de B6.

Ik heb nu een 40 inch tv, en ik moet een grotere tv hebben. Oled schijnt het beste te zijn, maar het is duur.

Dus ik ben ook bang dat de stap van 40 inch naar 55 inch te groot is. 2,4 meter van de tv af is niet heel groot.

De Sony is goedkoper, de Sony ziet er heel goed uit en schijnt gewoon een heel goed tv te zijn. Niet zo goed als de Oled, maar wel goedkoper dus. Al vind ik het jammer dat de Sony geen Dolby vision en Dolby Atmos support.

Ik gebruik de TV af en toe voor films/series op Netflix bijvoorbeeld. Af en toe potjes Fifa 17 op de Playstation. En natuurlijk voetbal kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mrneo87 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:43:
Ik twijfel zelf ook al een tijdje tussen een OLED tv en tussen de Sony X900E. De Sony krijgt veel goeie reviews. En de Sony is ook goedkoper. Je kan de tv met onderhandelen onder de 1200 euro (49 inch) krijgen heb ik begrepen. Ik zit maar 2,4 meter van de tv. Dus wat denken jullie? Is een Oled tv LG B6 die 400 euro meer waard? Of 800 euro zelfs voor de LG C7? Iets beter dan de B6.

Ik heb nu een 40 inch tv, en ik moet een grotere tv hebben. Oled schijnt het beste te zijn, maar het is duur.

Dus ik ben ook bang dat de stap van 40 inch naar 55 inch te groot is. 2,4 meter van de tv af is niet heel groot.

De Sony is goedkoper, de Sony ziet er heel goed uit en schijnt gewoon een heel goed tv te zijn. Niet zo goed als de Oled, maar wel goedkoper dus. Al vind ik het jammer dat de Sony geen Dolby vision en Dolby Atmos support.

Ik gebruik de TV af en toe voor films/series op Netflix bijvoorbeeld. Af en toe potjes Fifa 17 op de Playstation. En natuurlijk voetbal kijken
Ik heb je een eigen topic gegeven. Je was Dilemma: investeren in OLED of Budget Topper \[55 Inch] aan het kapen en dat is niet de bedoeling. Verder heb je je twijfel ook al in Mrneo87 in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie", Mrneo87 in "\[LCD/OLED] Sony 2017 line-up" (2x) en Mrneo87 in "Keuze tussen OLED FullHD of LED 4K HDR" (2x) opgegooid.

Probeer je aankoopadvies vragen hier centraal te houden en dit niet overal versnipperd te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
Met de oog op de toekomst gericht, raad ik de 55b6v aan.
Is er eigenlijk niet zo iets als te groot.
Ook ik zit 2.5 meter van mijn tv af, echter heb ik de 65inch b6v. maar nog steeds is het niet vullend op mijn ogen. met andere woorden nog steeds niet te groot. perfecte maat in mijn mening.

Daarom raad ik de 55b6v aan, iets duurder. maar wel superieure beeld kwaliteit, en HDR voor je playstation / netflixs.

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Ik koop sowieso nooit meer een sony, wat zij op de markt durven te gooien is gewoon genant. Wat bedoel je met ondersteunen van atmos? Kan de mediaplayer atmos verwerken? En hoe wordt dat dan uitgestuurd naar de speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrneo87
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de 55B6 besteld voor 1450 :) bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuvattarr
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 10:59
Kan je me vertellen waar je de Lg 55b6v vindt voor 1450? Ik zie hem namelijk het goedkoopst voor 1770?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:36
Mrneo87 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:43:
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de 55B6 besteld voor 1450 :) bedankt voor jullie reacties.
Ook ik ben benieuwd waar je die prijs voor elkaar hebt gekregen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:43

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zie dit topic voor de prijzen van OLED-televisies:
\[Prijs-discussie] OLED Televisies
En deze specifieke post van Resinman voor een opsomming van de deals die mede-tweakers hebben gekregen:
Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:42
tJa daar staat die scherpe prijs niet in, beetje jammer dus dat je dat zo moet benadrukken dat er topic voor is. Zal best wel, maar het gaat de vragers hier om juist die prijs, niet om een opsomming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die prijs staat er wel in alleen is de voorraad op en komt niks meer bij ... (in het topic). Was bij Directsale overigens: Mrneo87 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 20-06-2017 23:45 ]

Pagina: 1