Op 2 juni had ik een videokaart bij Coolblue besteld met Avondlevering. Dit blijkt met Dynalogic te gaan en alles lijkt goed te gaan. Totdat ik ineens een email kreeg van Dynalogic om een nieuwe afspraak te maken omdat ze die avond niet meer konden leveren. Prima, geen probleem.. Dus ik maakte een nieuwe afspraak voor de eerstvolgende dag (3 juni tussen 8.00 en 13.00). Nog geen uur later kreeg ik alweer een email dat ik alweer een nieuwe afspraak moest gaan maken aangezien ze niet konden gaan leveren wegens drukte. Daarop heb ik Coolblue gebeld, waarbij de medewerker aangegeven heeft bij Dynalogic dat het wel op 3 juni tussen 8.00 en 13.00 geleverd moet gaan worden Ongeveer 15 minuten later kreeg ik álweer een email dat ik een nieuwe afspraak moest maken wegens drukte. Ik ben dus weer gaan bellen met Coolblue en deze heeft de levering geannuleerd en ze zouden het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terugstorten op mijn rekening (gaat hier om €284).
Op 7 juni heb ik Coolblue weer gebeld om te vragen wanneer het geld overgemaakt wordt op mijn rekening. Dit konden ze pas doen zodra het pakketje weer bij Coolblue in handen is. Juist, dat klopt niet echt, Coolblue is verantwoordelijk om het pakketje terug te krijgen aangezien ik het zelf niet eens in handen heb gehad.
Op 8 juni heb ik Coolblue een email gestuurd waarop ik het volgende antwoord kreeg:
Daarop weer een email gestuurd en duidelijk gemaakt dat het al geannuleerd was en ik nu al een week wacht, ik kreeg het volgende antwoord:
Ik weet niet meer wat ik moet doen, en het lijkt zinloos om telkens weer emails te gaan sturen aangezien ze toch bijna hetzelfde antwoord geven dat het pakket bij hun moet zijn en dat ze dan pas het geld terug kunnen gaan storten.
Hopelijk kunnen jullie mij hier een beetje bij helpen en advies geven wat ik nu het beste kan gaan doen.
Op 7 juni heb ik Coolblue weer gebeld om te vragen wanneer het geld overgemaakt wordt op mijn rekening. Dit konden ze pas doen zodra het pakketje weer bij Coolblue in handen is. Juist, dat klopt niet echt, Coolblue is verantwoordelijk om het pakketje terug te krijgen aangezien ik het zelf niet eens in handen heb gehad.
Op 8 juni heb ik Coolblue een email gestuurd waarop ik het volgende antwoord kreeg:
Dat snapte ik niet echt.. Het pakket was toch al geannuleerd en teruggevraagd op 2 juni?Op jouw verzoek hebben wij je bestelling retour gevraagd.
Zodra wij een bevestiging van onze vervoerder hebben ontvangen en je pakket fysiek retour hebben ontvangen, wordt je bestelling geannuleerd. Na annulering wordt het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort op hetzelfde rekeningnummer waarmee je de betaling hebt voldaan.
Mocht je pakket niet meer tegengehouden kunnen worden door onze vervoerder, dan nemen we contact met je op.
Daarop weer een email gestuurd en duidelijk gemaakt dat het al geannuleerd was en ik nu al een week wacht, ik kreeg het volgende antwoord:
Zo te zien gaat er flink wat mis daar, of zijn ze het pakketje zelfs kwijt.Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de levering van je pakket zo moeizaam is verlopen. Zoals aangegeven is de annulering voor je pakket in werking gezet en is het pakket teruggevraagd bij de vervoerder. Dit betekent helaas niet dat ik jou direct het aankoopbedrag kan terugstorten. Dit kan pas worden geregeld zodra het pakket fysiek bij ons terug is. Mijn excuses voor het ongemak. Uiteraard hoop ik dat dit snel voor je in orde kan worden gemaakt en dat het aankoopbedrag heel snel bij jou terug te vinden is.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, en het lijkt zinloos om telkens weer emails te gaan sturen aangezien ze toch bijna hetzelfde antwoord geven dat het pakket bij hun moet zijn en dat ze dan pas het geld terug kunnen gaan storten.
Hopelijk kunnen jullie mij hier een beetje bij helpen en advies geven wat ik nu het beste kan gaan doen.