Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023

Misschien heb je geluisterd misschien ook niet.

Ik ben er een beetje klaar mee dat mensen hele religies/volken/etc. de schuld geven van een gebeurtenis. Vooral gisteren viel het me op. 'kanker moslims', 'allemaal vergassen' etc. Dat is toch niet hoe je het oplost? Laat die radicale/extreme moslims maar stikken, maar het is niet de bedoeling dat je mensen over één kam gaat scheren. Daardoor ontstaat veel meer diversiteit en wordt het niet beter. discriminatie lost het probleem per definitie niet op. :/

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:26

Herman

FP ProMod
En nu? :?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bullshit topic, ga je linkse mening lekker ergens anders posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
In AWM gaan we er niet vanuit dat mensen de tijd hebben om een video te bekijken, probeer het probleem wat je aan wilt kaarten zelf te verwoorden en goed te onderbouwen. Zie ook ons beleid:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid

Aangezien het op deze manier geen discussie waarde heeft doe ik hier een slot op.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.