Conker????
Nee, Lucky's Tale.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
BDO is gewoon een EU/US game, al aangepast vanuit de aziatische marktJaguar645 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:53:
Black Desert Online... nice! en zeker een goede voor de aziatische markt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
true, daar tegenover staat dan wel dat je console games terug kan slijten aan 50% vd nieuwprijs op 2dehands fora als je er mee klaar bent, pc games met cd key / account niet.MusicAddict schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:03:
[...]
Uiteraard betwist ik dat ook niet, als ik geen desktop had dan had ik ook een xbox.Je vergeet wel dat Xbox games een stuk duurder zijn dan op PC.
Denk t wel, verklaart ook de console exclusiviteit.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Daar dacht ik ook aan
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Lijkt me wel een leuk spel voor mijn neefjes en nichtje hopelijk zit er couch coop in.
Ziet er leuk fleurig uit. Mist alleen altijd een beetje de snelheid welke 2d platformers vroeger hadden.
Althans in de trailers dan.
Althans in de trailers dan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ooh dit is een vervolg op z'n vr game
Een leuke platformer is nooit verkeerd om te hebben.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Snelheid is goed voor mij, het gaat al gauw te snel voor mij
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vrolijk en kleurrijk. Lijkt erop dat ze ook de jongere generatie aan willen spreken
Cuphead lijkt me wel leuk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kom nou maar eens door met die release datum van cuphead 
[edit]
oh daar is ie eindelijk
[edit]
oh daar is ie eindelijk
[ Voor 25% gewijzigd door Jaguar645 op 12-06-2017 00:10 ]
Tempo is idd lekker snel en een pak games te zien.
Zitten paar leuke tussen maar de grootste hoop van de games is ook niet aan mij besteed tot nu toe (zal wel aan mijn leeftijd liggen wss ahah)
Vrees er wel voor dat zoals de laatste paar jaar Sony weer met de eer gaat lopen van de beste show en dat ze weer vuurwerk gaan afleveren.
Maar goed we hebben nog even te gaan en mss komt het allemaal nog goed
Zitten paar leuke tussen maar de grootste hoop van de games is ook niet aan mij besteed tot nu toe (zal wel aan mijn leeftijd liggen wss ahah)
Vrees er wel voor dat zoals de laatste paar jaar Sony weer met de eer gaat lopen van de beste show en dat ze weer vuurwerk gaan afleveren.
Maar goed we hebben nog even te gaan en mss komt het allemaal nog goed
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
29 SEPTEMBER... DE DAG VAN DE VERLOSSING
Woooh ook voor windows 10 dat is wel super nice
Terry CrewsDonstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:11:
Haha OldSpice dude (ben zijn naam ff kwijt)
Terry Crews gestrikt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Haha, nee dit is een andere. Terry CrewsDonstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:11:
Haha OldSpice dude (ben zijn naam ff kwijt)
Crackdown. I'm Sold. Hahha
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Hopen dat dde originele crackdowns ook op de xbox one komen
Terry heeft de old spice vroeger gedaan, vandaar
Deze dude heeft ook OldSpice gedaan. Heel tof ook > YouTube it. Moeite waard.
Blijkbaar hebben ze maar 1 game Engine wat nog werkt. Alles heeft de zelfde grafische stijl.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Terry zat ook in een paar van Old Spice's reclames
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Nice Crackdown3 dit jaar.
Weer november 7. Dat moet haast de release wel zijn.
Nog niet heel overtuigend crsckdown
Ja, niet fijn om te zien..Hupske schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:12:
Blijkbaar hebben ze maar 1 game Engine wat nog werkt. Alles heeft de zelfde grafische stijl.
Dat is al bekend toch? 7 november worldwide release Xbox One X.Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:13:
Nice Crackdown3 dit jaar.
nieuws: Project Scorpio heet officieel Xbox One X en komt op 7 november uit
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 12-06-2017 00:14 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Brawlout, einde weer een degelijke Smash versie voor non-Nintendo?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oef, zag ik een poging Super Smash te evenaren/klonen voorbij komen?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ooh dacht dat er nog geen datum genoemd was.Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:14:
[...]
Dat is al bekend toch? 7 november worldwide release Xbox One X.
nieuws: Project Scorpio heet officieel Xbox One X en komt op 7 november uit
Ff gemist dus.
Geen woord over de cloud bij crackdown
Tering wat een berg kiddy games zeg, wordt oud ja. Niets voor mij!
Path of Exile ook, benieuwd naar de graphics. En erg weinig aandacht voor Crackdown 3. Hopelijk komende dagen meer gameplay want dit lijkt of ze wat te verbergen hebben.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hopelijk nog wat 4k klappers
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Volgens mij zijn ze de ogen vergeten..
Als ik naar Horizon Zero Dawn kijk zie ik hier bijna geen game tussen die even goed is
Oeh deze stijl trekt me wel.
Ashen. Im intrigued.
Ashen. Im intrigued.
Er zal devkomende dagen vast meer info komen over de diverse games.Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:15:
Geen woord over de cloud bij crackdown
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
De prijs was toch al geleaked op 499?
Haha wilde het net zeggen. Dit is zo Alpha. Nog geen ogenBSOD baby schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:16:
Volgens mij zijn ze de ogen vergeten..
Alles wat ze hebben laten zien kan draaien op de 360 ja, zondemaghribier schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:16:
Crackdown lijkt wel een 360 game.
Ik denk dat ze het beste voor laatst bewaren
Just a rumour.MusicAddict schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:17:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik hoop nog wel op een borderlands 3
Zo zo meisje. Roken.
Doe nou niet joh, schiet je niets mee op
Nice, een nieuwe Life is Strange! Dat had ik stiekem niet durven dromen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Allemaal nep jongenDonstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:19:
Zo zo meisje. Roken.
Nee joh.MusicAddict schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:17:
De storyline van die game is echt super goedDonstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:19:
Zo zo meisje. Roken.
Prequel life is strange, yes please

Stream duurt nog maar 11 minuten zie ik op YouTube.
Shadow of Mordor
[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 12-06-2017 00:21 ]
Een orc met brits accent? Klinkt vreemd
u wut m8!dustkiller schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:20:
Bloody british blokes in ma game
39
Ze hadden beter de trailer van kingdom hearts 3 hier kunnen droppen, maak je meer indruk mee dan dit.
In de guide van Geoff Keighley stond de pressconference van 2:00 PM - 3:45 PM gepland.Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:20:
Shadow of War gaat super worden! enorm veel plezier aan deel 1 beleefd ook
Nou, kom op met die prijs van de One X
Hoelang duurt het eigenlijk nog? Dacht dat ze hadden over ruim 90min? Weet niet of ik dat nog ga halen...
Wel een hoop goed uitziende games voorbij zien komen, maar niets echt dat mij persoonlijk trekt tot nu toe behalve forza en een enkele indie game die ook op win10 komen.
Wel een hoop goed uitziende games voorbij zien komen, maar niets echt dat mij persoonlijk trekt tot nu toe behalve forza en een enkele indie game die ook op win10 komen.
Dan moet er nog veel gebeuren in die tijd om de show over the top te brengen imho.Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:20:
Het is zeker niet slecht tot nu toe maar niet echt groundbreaking.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Hij zou idd een kwartier langer duren dan normaal.Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:21:
[...]
In de guide van Geoff Keighley stond de pressconference van 2:00 PM - 3:45 PM gepland.
Hoe zit dat nou met Lucky's Tale? Dat is toch een game van Oculus? Hoe gaat dat naar Microsoft toe? Is het weer een VR game?
Super interessante aankondiging, vooral over wat hier verder achter zit. Ik lette ook niet heel goed op...
Super interessante aankondiging, vooral over wat hier verder achter zit. Ik lette ook niet heel goed op...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nog steeds niet DE musthave voorbij zien komen. Veel tijdelijke exclusives die ook naar andere consoles komen.
Lekker geweldadig.
Forza komt ook op windows 10 heDYX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:21:
Hoelang duurt het eigenlijk nog? Dacht dat ze hadden over ruim 90min? Weet niet of ik dat nog ga halen...
Ik snap hier ook weinig van. Ik dacht eerst dat het Bubsy was ofzo.Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:22:
Hoe zit dat nou met Lucky's Tale? Dat is toch een game van Oculus? Hoe gaat dat naar Microsoft toe? Is het weer een VR game?
Steam/XBL: Avioto
Mag je toch wel de hardware hebben om 4k 60 fps te halen
Hahahaha ik ga stuk om de nieuwe mordor!
Dit! Heb mij prima vermaakt met deeltje 1. Deel 2 is nog humoristischerBSOD baby schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:23:
Hahahaha ik ga stuk om de nieuwe mordor!
Als de prijs boven de €400 is dan kunnen ze het echt vergeten..Dijkstraat schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:23:
Eigenlijk kan deze show alleen nog maar tegenvallen als de prijs boven de 400 euro is vind ik..