dat geef ik toch aan?RemcoDelft schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:43:
[...]
Ik snap dit topic niet helemaal... je wil iets wat niet kan, krijgt vanalles aan opties, en je vindt het allemaal niets wat je wil met de ramen dicht 130 km/h kunnen rijden in een 20 jaar oud gebakje.
Er is maar 1 echte oplossing tegen hitte: airco.
Ik heb ook zoiets van 1+1=2 de huidige heeft mij niet meer dan 650 gekost, waarom zou ik dan 2400 gaan neertellen voor zon zelfde model die ietsjes jonger is en ietsje luxer (en natuurlijk airco heeft)Tuurlijk is een airco DE oplossing. Echter dat betekend dat ik een andere auto moet aanschaffen, waar je kans hebt op mankementen/miskoop/dure apk/verborgen kosten. Met een vrij nieuwe auto zou je niet snel een mankement verwachten maar zon zelfde model als ik nu heb (Micra K11) is het met 17-23 jaar oud geen garantie meer, of ik mag flink extra gaan dokken voor een goed onderhouden model met lage km stand.
en zit ik nog met een oude auto.
laat staan dat ik de airco vaak mag gaan bijvullen omdat het systeem waarschijnlijk met die leeftijd niet meer zo dicht is als bij nieuwstaat.
Van de auto die ik nu rij weet ik zeker dat ie goed is zowel motorisch als de lak. En zoals andere ook al aangeven, de echt hete dagen zijn er weinig van in nederland.Maar van die auto lenen/huren voor een paar dagen is zeker geen gek idee.
Of 3000 tot 4000 voor een model uit 2004-2007, als de enige echte verbetering het hebben van de airco is, dat heb ik er gewoon niet voor over. Niet zolang mijn huidige niet total loss is. De volgende auto gaat zeker wel een airco hebben.
Maar schijnbaar kan ik ook gewoon in een weekendje een airco in mijn micra knustelen: Problem Solved!
Of Ik kan 80 blijven rijden met ramen open, water over het dak gooien voor vertrek, raamfolie plakken,open dak monteren,evaporatiekoeler installeren, auto huren/lenen. en nog meer goede tips die hier gegeven zijn,
[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 29-05-2017 19:25 ]
ora et labora