Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.680 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@Harrie_ dat is in meerdere grote steden zo. In het centrum zijn meer dan genoeg appartementen en huizen te vinden voor ruim 6 ton waarbij je toch echt geen fatsoenlijke tuin krijgt. Daar is grond gewoon te duur voor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:29
Tsurany schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:30:
@Harrie_ dat is in meerdere grote steden zo. In het centrum zijn meer dan genoeg appartementen en huizen te vinden voor ruim 6 ton waarbij je toch echt geen fatsoenlijke tuin krijgt. Daar is grond gewoon te duur voor.
Als je nou echt geld teveel hebt en over de balk wilt smijten (en met geld teveel bedoel ik meerdere miljarden) dan lijkt het me geweldig om in NYC een flinke lap grond te kopen en er een leuk huisje op te zetten van 150 m2 met eigen oprit een gazonnetje en wit tuinhekje :+

Mja, zal wel niet in het bestemmingsplan passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Denk dat je dan ook een aantal miljoenen moet resereren om de wolkenkrabber die er nu staat te slopen en af te voeren. Zou wel een stunt zijn though :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

The Eagle schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:45:
Denk dat je dan ook een aantal miljoenen moet resereren om de wolkenkrabber die er nu staat te slopen en af te voeren. Zou wel een stunt zijn though :P
Daarom zei hij ook meerdere miljarden. Zou ik nog doen ook (als ik het geld had gehad!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:06

Punkrocker

Mostly harmless

Tsurany schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:50:
[...]

Dat helpt zeker. Het probleem met betegelde tuinen is namelijk dat al het water de tuin uit geleid wordt doordat het amper tussen de tegels door kan zakken en daardoor in gedeelde achterpaden komt. Door het via vlonders in de open grond te laten verdwijnen kan je, zelfs bij een stevige regenbui, je tuin vrij houden van waterplassen.

Het is helaas ontzettend complex om te handhaven maar een extra belasting op volledig bestraatte tuinen zou ik geen gek idee vinden.

[...]
Niet alleen voor de regenwaterafvoer: ook isoleert een groen tuin: 's zomers minder warm en 's winters minder koud.

Tegeltax, prima idee.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aardappel
The Eagle schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:45:
Denk aan zo'n 300 miljoen voor de sloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Tsurany schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:30:
Ik probeerde met mijn reactie naar Fireshade sarcastisch uit de hoek te komen. 8)7 Kennelijk komt dat niet helemaal door en moet ik me wat duidelijker uitdrukken:

Ik ben nog net niet compleet achterlijk en snap natuurlijk dat je in de grote steden voor 6 ton een heel ander object koopt dan elders in het land. O-)

En om op die woning terug te komen waar het over ging: die staat in een dorp en niet in een van de grote steden. In die prijsklasse denk ik dat het volkomen redelijk is dat je een tuin verwacht waar je je kont in kunt keren.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Ik kwam wat moois tegen tijdens mijn zoektocht naar een huisje: https://www.funda.nl/koop...t-huibrechts-hern-belgie/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/418/519_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/418/520_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/418/526_2160.jpg

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:38

Aganim

I have a cunning plan..

@guysp, damn, geen Urbex fotograaf inhuren als je je huis kwijt wilt. :P

Ik zou het niet willen opknappen, maar het heeft iig een zekere sfeer. :Y

En blijft België, dus zelfs met kelder voor stoute kinders:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/418/528_2160.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Aganim op 18-09-2018 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Aan de foto's te zien dacht ik eerder aan Oekraïne ofzo...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:29

Amphiebietje

In de blubber

Daar zou je ook nog wel een redelijke horrorfilm moeten kunnen draaien, zeker met dat behang(?) dat zo ongeveer van de muur lijkt te druipen. Ook een mooie folterkelder en een aardig zoldertje voor de slachtoffers (al dan niet levend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 16:56
Aganim schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:11:
[...]

De Vissenbuurt en 'gezellig' zijn sowieso 2 woorden die doorgaans niet in 1 zin thuishoren. Volgens mij is die wijk ontworpen door ene heer of mevrouw Z.I.E. Lloos. :X

Maar goed, nu heb ik als (helaas voormalig) Dwarsdrijver sowieso al een uitgesproken mening over alle wijken 'aan de andere kant van het spoor' :+ .

Overigens ook zo'n ongelukkig geplaatste woning: https://www.funda.nl/koop...h-bohlenstraat-2/#foto-41. Dit blok baksteen kost je maar krap 9 ton, met "Heerlijk terras aan het water". Oh ja, die weg aan de overkant van het stukje water is 1 van de ontsluitingswegen van het dorp, maar ach, kniesoor die daarop let toch? Waarschijnlijk een kwestie van smaak, maar volgens mij valt er voor dat bedrag wel wat beters te krijgen. :|
Precies dat :P

Woon nu al 3 jaar met mijn ouders in de vogelbuurt (goede kant van het spoor) en ik wil niet meer weg hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Jochemd13 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:42:
[...]

Precies dat :P

Woon nu al 3 jaar met mijn ouders in de vogelbuurt (goede kant van het spoor) en ik wil niet meer weg hier.
Nog op de kermis geweest heren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordp!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heb daar ook een paar jaar gewoond, in de muziekbuurt. Wat een treurnis(en prijzen)...

Elke tien jaar bouwen ze er weer een wijk aan vast in de dan geldende 'mode'.
Grandisimo schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:55:
[...]

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Aganim schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:08:
@guysp, damn, geen Urbex fotograaf inhuren als je je huis kwijt wilt. :P

Ik zou het niet willen opknappen, maar het heeft iig een zekere sfeer. :Y
Als ik het geld had, echt wel. Een heel gaaf huis om op te knappen. Daar kun je echt zo iets moois van maken. Kost je wel een paar centen, maar dan heb je wel wat prachtigs.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Wailing_Banshee schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:37:
[...]

Als ik het geld had, echt wel. Een heel gaaf huis om op te knappen. Daar kun je echt zo iets moois van maken. Kost je wel een paar centen, maar dan heb je wel wat prachtigs.
Zeker een gaaf pand met veel potentie. Het is dat het in een gebied is waar ik niks te zoeken heb, maar als je in Maastricht werkt is het goed te doen.

Het enige waar ik wat angstig voor ben is dat het beschermd onroerend erfgoed is met architecturale & historische waarde. Geen idee wat dat betekend in Belgie, maar in Nederland betekend dat je weinig aan de woning kunt doen om het woongenot te verbeteren en moet je alles in originele staat terugbrengen. Dan wordt het al een stuk minder interessant.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Baddie09 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:33:
[...]

Zeker een gaaf pand met veel potentie. Het is dat het in een gebied is waar ik niks te zoeken heb, maar als je in Maastricht werkt is het goed te doen.
Vakantiehuisje! Zelfs Maastricht is al buitenland voor ons, laat staan als je naar België gaat :P (wij wonen bijna dichter bij de Harz dan bij Maastricht, scheelt zo'n 30km :D)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Groentjuh schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:48:
[...]

Er zijn kleinere achtertuinen buitenruimtes ehm ja...
[Afbeelding]

Nee, dat is echt alles. Vanaf deze foto kun je de hele linker muur zien:
[Afbeelding]

Funda linkje
Ok, mini tuintje. Maar wel op kruip afstand van de duinen en het strand. Die locatie is echt wel puik hoor...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 19:35
ATS schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:50:
[...]

Ok, mini tuintje. Maar wel op kruip afstand van de duinen en het strand. Die locatie is echt wel puik hoor...
De locatie is inderdaad goed (en daardoor duur). Ik heb daar ruim 27 jaar ervaring! Er is echter beter te krijgen dan dat appartement!

• Jochemd13
  • Laatst online: 12-09 16:56
Grandisimo schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:55:
[...]

Natuurlijk :P
Peter86 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:30:
Heb daar ook een paar jaar gewoond, in de muziekbuurt. Wat een treurnis(en prijzen)...

Elke tien jaar bouwen ze er weer een wijk aan vast in de dan geldende 'mode'.

[...]
Vooral die nieuwe wijk, laatst nog een te koop voor €375.000 met een tuin van niet eens 60 vierkante meter, nog verkocht ook 8)7
Maar die muziek-/componistenwijk is idd vrij treurig, alleen maar dezelfde huizen op elkaar gepropt en weinig sfeer, dan vind ik wat ze nu bouwen een stuk mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Als iemand in het prachtige Jipsingboertange wil wonen en mijn overbuur wil worden, hebben we een mooie opknappert in de aanbieding :P
https://www.funda.nl/koop...40880799-g-buwaldaweg-12/

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Zondagskindje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:32:
Als iemand in het prachtige Jipsingboertange wil wonen en mijn overbuur wil worden, hebben we een mooie opknappert in de aanbieding :P
Prachtige omgeving! Rijden we nog wel eens doorheen.

Leuk huisje, kun je leuke dingen mee doen. Voordeel: er is nog niets "moderns" in, dus strippen en alles toevoegen :D

(was wel een huis voor ons geweest)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:13
"In de vrijstaande schuur is een begin gemaakt met de verbouw tot een bed & breakfast. "

Ehhm, ze hebben iets op een bierviltje getekend? Want dit noem ik nog niet echt een begin. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/102/631_1440.jpg

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

Pimmeh schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:55:
[...]

"In de vrijstaande schuur is een begin gemaakt met de verbouw tot een bed & breakfast. "

Ehhm, ze hebben iets op een bierviltje getekend? Want dit noem ik nog niet echt een begin. 8)7

[Afbeelding]
Dat moet je ruim zien :P

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Pimmeh schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:55:
[...]

[Afbeelding]
Misschien zijn ze al begonnen met strippen?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Halfsteens muur en daar een verblijfsruimte van maken. Begin maar met isoleeren.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roelboel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 11:34
Is de vraagprijs een beetje gangbaar voor die omgeving?
En nu ik Patrick van Spongebob in de voorkant van het huis gezien heb, kan ik het niet meer ont-zien

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Baddie09 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:33:
[...]

Het enige waar ik wat angstig voor ben is dat het beschermd onroerend erfgoed is met architecturale & historische waarde. Geen idee wat dat betekend in Belgie, maar in Nederland betekend dat je weinig aan de woning kunt doen om het woongenot te verbeteren en moet je alles in originele staat terugbrengen. Dan wordt het al een stuk minder interessant.
Dat valt "heel erg mee" :P
Je mag in dat geval bijna niets aan de vorm(geving van) de buitenkant veranderen. Het moet er van buiten uitzien zoals het was. Aan de binnenkant mag je alles doen. Bijv. dubbelglas mag, maar dat moet er dan hetzelfde uitzien als het origineel (bijv. met latjes, of glas-in-lood etc.).

Zo zie je wel eens in Amsterdam oude herenhuizen staan. De gevel een prachtig "gouden eeuw" look; kijk je door een raam naar binnen, zie je een compleet andere hypermoderne constructie met zwevende vloeren / halfvloerse verdiepingen, glazen wanden, glazen dak, rvs, etc. Daar hebben ze dus wsl het hele pand achter de gevel gesloopt en herbouwd.

[ Voor 9% gewijzigd door Fireshade op 20-09-2018 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker geen straf om daar te wonen! Lekker wijds, heerlijk man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Ik moest wel vijf klikken uitzoomen op de kaart om iets te herkennen. Je moet daar geen last hebben van agorafobie.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

nare man schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:34:
Ik moest wel vijf klikken uitzoomen op de kaart om iets te herkennen. Je moet daar geen last hebben van agorafobie.
En wat herkende je dan? Hoogezand? of Assen?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:41:
[...]

En wat herkende je dan? Hoogezand? of Assen?
Denk eerder de plekken vlak over de grens

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
De grens met Duitsland.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Touchdomex schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:14:
[...]

Denk eerder de plekken vlak over de grens
Ik zat nog te denken of ik Papenburg zou opschrijven of niet :p
Die zie je al veel eerder!

Ach, ik heb hetzelfde als je me een plaats in het westen laat zien :p

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
Wailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:53:
[...]

Prachtige omgeving! Rijden we nog wel eens doorheen.

Leuk huisje, kun je leuke dingen mee doen. Voordeel: er is nog niets "moderns" in, dus strippen en alles toevoegen :D

(was wel een huis voor ons geweest)
Het toilet is al af. :+
Nu de rest nog.

10km verderop in Dld. koop je voor die 2 ton een vergelijkbaar kavel, waar WEL een huis op staat. Een ruim vrijstaand exemplaar dat zonder grote klussen bewoond kan worden. Zelfs ~150m² gebouwd na 2000 is mogelijk met een beetje geduld.
Kortom, de mensen die dit aanbieden lijden aan een vlaag van verstandsverbijstering. En hopen/wachten op een idioot waarvoor hetzelfde geldt.

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

Vanoverdegrens schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:02:
[...]

Het toilet is al af. :+
Nu de rest nog.

10km verderop in Dld. koop je voor die 2 ton een vergelijkbaar kavel, waar WEL een huis op staat. Een ruim vrijstaand exemplaar dat zonder grote klussen bewoond kan worden. Zelfs ~150m² gebouwd na 2000 is mogelijk met een beetje geduld.
Kortom, de mensen die dit aanbieden lijden aan een vlaag van verstandsverbijstering. En hopen/wachten op een idioot waarvoor hetzelfde geldt.
Die mensen die dit aanbieden is de bank.
De vorige bewoner is gaan hemelen.

En verder is het inderdaad heerlijk wonen.
Ik zie ineens dat op de laatste foto mijn huis flink in beeld staat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:25
nare man schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:34:
Je moet daar geen last hebben van agorafobie.
Ik las eerst agrofobie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
@Zondagskindje ok, banken zijn idd idioot, dus goed geraden.
Verder is het er beslist prettig en vooral rustig wonen (wat mij erg bevalt), maar desondanks een relatief waardeloos stuk onroerend goed. 100€/m² grondprijs plus slooppand is voor die streek gewoon teveel. Over de grens koop je tegen bouwkosten (of er zelfs onder) en krijgt de grond er dus gratis bij. Nederland is gek.

Als jouw huis dat rechtsvoor is, dan woon je erg leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Vanoverdegrens op 20-09-2018 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

Vanoverdegrens schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:09:
@Zondagskindje ok, banken zijn idd idioot, dus goed geraden.
Verder is het er beslist prettig en vooral rustig wonen (wat mij erg bevalt), maar desondanks een relatief waardeloos stuk onroerend goed. 100€/m² grondprijs plus slooppand is voor die streek gewoon teveel. Over de grens koop je tegen bouwkosten (of er zelfs onder) en krijgt de grond er dus gratis bij. Nederland is gek.
Ik ben met je eens dat het veel te veel is wat er gevraagd wordt.
Trouwens dat vind heel Jipsingboertange. (het is ook maar 4 straten groot)
Anyway, morgen is het open huis. Ik ben benieuwd of en hoeveel mensen er op af komen.

Dat is inderdaad mijn huis en auto. Dank je :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zondagskindje op 20-09-2018 16:15 ]

• Vanoverdegrens
@Zondagskindje 0
Misschien hebben een paar oudjes van het dorp tijd om te kijken of er appeltaart te halen valt. ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Vanoverdegrens op 20-09-2018 16:17 ]

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

@Vanoverdegrens Ik laat het wel weten ;)

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:48
Heerlijk die rust daar. Maar met schoolgaande kinderen en een baan in de randstad is het wel iets dat me tegenhoudt. Scholen ver(der) werk ver(der). Maar mocht je daar opgegroeid zijn en werk hebben zit je gebeiteld.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

LOL: Twee halen, één betalen. Letterlijk twee huizen voor de prijs van één. Dat kom je niet vaak tegen...:

https://www.funda.nl/koop...-st-vitusholt-4e-laan-18/

Twee voordeuren:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/093/537/497_1440.jpg

Binnenplaats, met gek genoeg maar één achterdeur...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/093/537/522_1440.jpg

Dat wordt heel veel muurtjes wegbikken:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/093/537/500_1440.jpg

Inclusief sauna:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/093/537/506_1440.jpg

Hoe oud zou die tv zijn...?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/093/537/523_1440.jpg

_/-\o_

(En gewoon een plaatsnaam die ik nog ken van de aardrijkskundelessen van vroeger... :) )

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Houd er rekening mee dat je overbuurman een
heeft :P

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

In the middle of nowhere, 77m2 (wat écht niet veel is), alles zwaar vervallen en dan 190k vragen? Wat mis ik?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

mmniet

De beetje weter

Fiber schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:22:
LOL: Twee halen, één betalen. Letterlijk twee huizen voor de prijs van één. Dat kom je niet vaak tegen...:

Twee voordeuren:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Inclusief sauna:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik snap de plaatsing van de rechterbadkamer niet, als je die een kwartslag gedraaid had, kon je gewoon van binnenuit naar de sauna. Er zal eerst wel een schuur hebben gezeten, maar die vanuit binnen benaderen was toch ook handig geweest?

Die TV is handig voor als je duckhunt wil spelen :).

It's me Mario

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36
Dat is een klein detail wanneer je met de bulldozer door een buitenmuur naar binnenrijdt, doorduwt tot je gras ziet en dan keert voor een tweede en laatste run.

Op een van de foto's zie je nog net een huis/dak in aanbouw verderop in de straat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Rukapul schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:49:
[...]

Dat is een klein detail wanneer je met de bulldozer door een buitenmuur naar binnenrijdt, doorduwt tot je gras ziet en dan keert voor een tweede en laatste run.

Op een van de foto's zie je nog net een huis/dak in aanbouw verderop in de straat ;)
Ik gok dat als je vooraan begint met je bulldozer het eind van het huisje al ingestort is voordat je er bent

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

En dan vergeet je de Dalek te noemen :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/418/523_1440.jpg

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Ardana schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:55:
[...]

En dan vergeet je de Dalek te noemen :P

[Afbeelding]
'EXTERMINATE!' is hier wel van toepassing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ja. twee huizen bij elkaar heb je nog steeds een kleine woonoppervlak :/

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Twee voordeuren:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Inclusief sauna:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

_/-\o_

(En gewoon een plaatsnaam die ik nog ken van de aardrijkskundelessen van vroeger... :) )
De eerste gedachte is inderdaad iig de tussenmuur eruit slopen om er 1 woning van te maken.
Alleen zou je eerst moeten vragen of daar een vergunning voor te krijgen is.
Straks koop je het en blijkt dat het niet mag. Zit je daar met je twee-onder-een-kap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vectormatic
  • Laatst online: 08:01

vectormatic

Warlock of the doorlock

Ik zou er geld op durven zetten dat die tussenmuur dragend is. Een deur of twee zal met een stalen balk er boven nog wel te doen zijn, maar de hele muur er uit voor een ruimere indeling gaat em niet worden.

Zijn overigens erg krappe huisjes, als je met 2 stuks en de uitbouwen op 115 m2 komt zal het origineel richting de 45m2 per huisje geweest zijn?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Fireshade schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:51:
[...]

De eerste gedachte is inderdaad iig de tussenmuur eruit slopen om er 1 woning van te maken.
Straks koop je het en blijkt dat het niet mag. Zit je daar met je twee-onder-een-kap.
In tegendeel, uit de omschrijving: "Volgens bestemming niet meer te gebruiken voor dubbele bewoning." Dus, leef je uit in het altijd mooie Winschoten! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Wat moet je gaan verbouwen met zo'n uitgewoond krot van honderd jaar oud?
Platstoten is het enige juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:40

Twee voordeuren:

[...]

Die twee voordeuren (mits met eigen huisnummer) kan best handig zijn voor wanneer je kamers wilt verhuren of een bedrijfsruimte aan huis wilt hebben. Dan kun je tegen de belastingdienst zeggen dat het 'echt' een ander adres betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:14

YellowCube

Wait...what?

Fireshade schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:51:
[...]

ik zou niet weten waarom je daar geen vergunning voor zou kunnen krijgen. Ik woon zelf in een huis wat ooit twee huizen was en nu één. En de halve straat zit zo in elkaar.
ik heb dus ook twee voordeuren en hallen. Best handig, met uitzondering van het feit dat mensen vaak niet lijken te weten waar ze aan moeten bellen (ondanks dat er maar 1 bel hangt).

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

YellowCube schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:42:
[...]

ik zou niet weten waarom je daar geen vergunning voor zou kunnen krijgen. Ik woon zelf in een huis wat ooit twee huizen was en nu één. En de halve straat zit zo in elkaar.
ik heb dus ook twee voordeuren en hallen. Best handig, met uitzondering van het feit dat mensen vaak niet lijken te weten waar ze aan moeten bellen (ondanks dat er maar 1 bel hangt).
En de collectebus komt 2x :+

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee voordeuren:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Inclusief sauna:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

_/-\o_

Heel bizar huis dit. Lekker je achtertuin met je buren delen. Of als je je vrouw zat bent zet je haar in het huis er naast. En dan die bizar kleine kamertjes :/ Moet je die woonkamer zien wat een hondenhok. Ik zou echt depressief worden in dat huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:15

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik zie vooral een compleet verzakt dak. Het huis zelf is een kwestie van strippen en opbouwen, maar dat dak kan je duur komen te staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASW1
"Het gaat hier om een KLUS WONING: o.a. het dak en de vloeren dienen vervangen te worden"
Platgooien en opnieuw beginnen lijkt me een betere investering dan te gaan klussen.
Voor niet al teveel geld zet je een prefab houtskeletbouwgeval neer. Dan heb je een comfortabele energiezuinige woning die weer even meekan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TukkerHolten
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-04-2022
Pathogen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:13:
Ik zie vooral een compleet verzakt dak. Het huis zelf is een kwestie van strippen en opbouwen, maar dat dak kan je duur komen te staan.
Dan kun je voor een klein meerprijsje toch beter 20 km verderop gaan wonen.

https://www.immobilienscout24.de/expose/102561088#/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Laatst online: 12-09 12:13
Aardappel schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:18:
Wat moet je gaan verbouwen met zo'n uitgewoond krot van honderd jaar oud?
Platstoten is het enige juiste.
Het zou mij niet verbazen als dat op lange termijn nog goedkoper is ook dan een complete renovatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Twee voordeuren:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Inclusief sauna:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

_/-\o_

Hoe oud de TV is weet ik niet, maar die radio is een Grundig uit 1974 en heeft bijpassende speakers die verassend goed klinken. Mijn ouders hadden exact de zelfde namelijk, kochten die in 1974 bij hun huwelijk. :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
The Eagle schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:29:
Hoe oud de TV is weet ik niet, maar die radio is een Grundig uit 1974 en heeft bijpassende speakers die verassend goed klinken. Mijn ouders hadden exact de zelfde namelijk, kochten die in 1974 bij hun huwelijk. :P
De tv is waarschijnlijk ongeveer net zo oud. In de andere helft van het huis staan ook meubels uit het jaar kruik, maar vind je wel een flatscreen.

Op zich begrijpelijk... Moderne stoelen kosten ook ruimte terwijl de oude het nog prima doen. Maar met een heel kleine woonkamer heeft de stap van CRT naar LCD wel enorme voordelen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Ardana schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:42:
[...]

In the middle of nowhere, 77m2 (wat écht niet veel is), alles zwaar vervallen en dan 190k vragen? Wat mis ik?
Ik ben geen prijs expert, maar is grond in Nederland niet mega duur? Perceel van 2250m2 is niet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

75.000 per hectare voor bouwgrond in die regio. Dit is dus een kwart daarvan.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Een tweaker zonder onderbenen zo te zien :+

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
Decoratieve planten, zonlicht en geen dual widescreens. Duidelijk geen tweaker :+

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Wel, de foto's op de muur zijn niet geblurred, dus met je magische fotoshop superzoom.... :D

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:11
Mijn God! Wat een (lage) prijzen daar!
Voor de koop van 90m2 vrijstaand en 1015m2 grond, dezelfde prijs als het afkopen van je erfpacht in Amsterdam voor 90m2 appartement....

American Express vraagbaak

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En zo nu en dan krijg je er zelfs een gratis aardbeving bij ;)

En ja, dat Amsterdam (en de Randstad als geheel) idioot duur is, is ook niet echt 'hot news' meer ;)

Voor hetzelfde geld wat je in de Randstad betaalt voor een krap appartement heb je in bijvoorbeeld Zeeland, West-/Midden-Brabant of delen van Gelderland een knap rijtjeshuis of zelfs een 2-onder-1-kapper. What else is new?

En waarom zouden ze in de Randstad de prijzen verlagen? Genoeg mensen die er gewoon blijven wonen, ipv naar alternatieven net buiten de randstad (maar prima binnen korte tijd te bereiken) over te stappen, en hebben de bijbehorende prijzen dus blijkbaar netjes voor over. Wat de gek ervoor geeft enzo dus :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Hangt hier nou een foto van een masturberende vrouw aan de muur?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/631/104_1440.jpg

Verder een heel normaal jaren '60 appartement in regio Haaglanden...

• BladeSlayer1000
  • Laatst online: 12-09 17:26
Amphiebietje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:48:

[Afbeelding]

Verder een heel normaal jaren '60 appartement in regio Haaglanden...
Als ik gauw kijk zou je het inderdaad denken. Maar als je lamgdurig kijkt zie je dat haar hand op het been rust.

Persoonlijk had ik wel een of 2 andere foto's opgehangen om dit soort situaties te voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LittleTycoon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-08 21:46
BladeSlayer1000 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:31:
[...]

Als ik gauw kijk zou je het inderdaad denken. Maar als je lamgdurig kijkt zie je dat haar hand op het been rust.

Persoonlijk had ik wel een of 2 andere foto's opgehangen om dit soort situaties te voorkomen.
Wie weet wat voor lusten het opwekt, misschien wel kooplust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat sowieso. Iemand nog bekend met het gezegde "Sex Sells"? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:02
Iemand nog interesse in een woonbootje? :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/767/013_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/767/036_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/767/015_1440.jpg

Kun je ook prima mee naar een ander continent zo te zien 8)

Woonboot: https://www.funda.nl/koop...s-86260849-borneokade-70/

Verwijderd

Met dat ding kom je de noordzee niet mee over. Die flikkert zo om met een beetje golfslag.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wou net zeggen, dat is een woonboot. Die zijn niet bedoeld om te varen. En als je dat er al mee zou doen zou hij idd bij de minste of geringste golfslag al zinken :P

Een woonboot blijft lekker vast liggen in de haven waar hij ligt, en wordt hooguit een beetje heen en weer gesleept als hij eens onderhoud oid nodig heeft of de haven leeg moet.

Als je naar een ander continent wil varen zal je toch echt ernaast nog een jacht moeten kopen. Daar is gelukkig al rekening mee gehouden:
- Ruime mogelijkheid aanleggen eigen pleziervaartuig

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Weer eens een verbouwde kerk. (Die 2x op Funda staat)
https://www.funda.nl/koop...s-40893552-julianaweg-15/
https://www.funda.nl/koop...s-40893462-julianaweg-15/

Het zoveelste geval van droomhuis presenteren op televisie die toevallig vrijwel tegelijk ook in de verkoop gaat.
Werd rond (eind) 2016 verbouwd (zie Streetview), was op 22 oktober 2017 (zeg wanneer verbouwing net af was) op tv in het programma RTL Woonmagazine en staat nu dus te koop.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/612/117_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/612/119_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/612/141_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/612/121_2160.jpg

• Road-runner83
  • Laatst online: 12-09 17:02
wildhagen schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:41:
Wou net zeggen, dat is een woonboot. Die zijn niet bedoeld om te varen. En als je dat er al mee zou doen zou hij idd bij de minste of geringste golfslag al zinken :P

Een woonboot blijft lekker vast liggen in de haven waar hij ligt, en wordt hooguit een beetje heen en weer gesleept als hij eens onderhoud oid nodig heeft of de haven leeg moet.

Als je naar een ander continent wil varen zal je toch echt ernaast nog een jacht moeten kopen. Daar is gelukkig al rekening mee gehouden:

[...]
Ok ik vond deze toch meer op een schip dan op een woonboot lijken als je de rechthoekige dozen voorbij ziet komen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:04

vhal

ಠ_ಠ

Amphiebietje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:48:

[Afbeelding]
En een mooie “casting couch” om het compleet te maken :+ O-)

Strava

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:55
Piet91 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:24:
https://www.funda.nl/koop...s-40893552-julianaweg-15/
https://www.funda.nl/koop...s-40893462-julianaweg-15/

Het zoveelste geval van droomhuis presenteren op televisie die toevallig vrijwel tegelijk ook in de verkoop gaat.
Werd rond (eind) 2016 verbouwd (zie Streetview), was op 22 oktober 2017 (zeg wanneer verbouwing net af.
Ik heb die kerk precies hier al eens ergens zien passeren, maar dan voor de verbouwing. Ik dacht dat het in dit topic was, maar dat lijkt niet te kloppen (topicstart is van 2017). Dus ik zal me wel vergissen.

Ik vind het wel mooi gedaan, maar de verwarmingskosten zullen wel niet laag zijn. Bij ons in de kerk komen ze toch een keer per jaar langs met een mandje "voor de verwarmingskosten" :9

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Arator schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:10:
[...]

Ik heb die kerk precies hier al eens ergens zien passeren, maar dan voor de verbouwing. Ik dacht dat het in dit topic was, maar dat lijkt niet te kloppen (topicstart is van 2017). Dus ik zal me wel vergissen.

Ik vind het wel mooi gedaan, maar de verwarmingskosten zullen wel niet laag zijn. Bij ons in de kerk komen ze toch een keer per jaar langs met een mandje "voor de verwarmingskosten" :9
Energie neutraal zegt het verhaaltje.

• Suggs
  • Niet online
vhal schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:51:
[...]

En een mooie “casting couch” om het compleet te maken :+ O-)
Leg eens uit? O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je verwacht het niet als je de luchtfoto ziet

https://www.funda.nl/koop...uis-86189077-oud-over-34/

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Daar hem je hem voor,
De stucadoor.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Zo'n luxe hut en dan geen vloerverwarming maar overal die radiatoren. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Piet91 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:24:
Wel compleet zonde dat er binnen vrijwel nul details van de oude bestemming bewaard zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/056/484/554_1440.jpg

Hmm.. dat is best een raar uitzicht zo dichtbij je bakje thee.
Stel je voor dat de graven verlopen en er weer nieuwe graven worden aangeboden op dat stukje, ga je buiten zitten is er een begrafenis gaande.

https://www.funda.nl/koop...t-49448936-molenstraat-8/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ASW1
Minaaj schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:15:
ga je buiten zitten is er een begrafenis gaande.
Je zit wel voor een dubbeltje op de eerste rij.
Zoveel is er ook niet te beleven in goor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

[Afbeelding]

Stel je voor dat de graven verlopen en er weer nieuwe graven worden aangeboden op dat stukje, ga je buiten zitten is er een begrafenis gaande.

Lijkt mij heerlijk rustig. Als ik zoiets in de Randstad zou kunnen vinden (en het geld had ;) ), dan zou ik het direct kopen. Helaas lijkt de andere zijde van dat pand (+ een deel van de huidige inboedel) aan te geven dat er waarschijnlijk redelijk wat lawaai kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar denken dat Tweakers bang waren voor de zombie apocalyps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roelboel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 11:34
[Afbeelding]

Van zulke buren heb je doorgaans weinig overlast. Rustig volk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Napo schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:45:
[...]

Wel compleet zonde dat er binnen vrijwel nul details van de oude bestemming bewaard zijn.
Ze hebben de biechtstoel wel laten zitten hoor :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/616/938_1440.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:01
Baddie09 schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:11:
[...]

Ze hebben de biechtstoel wel laten zitten hoor :P
[Afbeelding]
Zoveel geld uitgegeven aan een verbouwing en dan geen doucheputje over de volle breedte kopen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
8 Ton betalen om in je eigen slaapkamer te kakken gezet te worden.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/028/449_2160.jpg
Verder geen hele lelijke woning:
https://www.funda.nl/koop...86242620-amperestraat-46/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Suggs schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:52:
8 Ton betalen om in je eigen slaapkamer te kakken gezet te worden.
[Afbeelding]
Verder geen hele lelijke woning:
https://www.funda.nl/koop...86242620-amperestraat-46/
Volgens mij is dat gewoon een studio in het appartement, aangezien er ook een keuken in dezelfde ruimte zit:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/028/462_2160.jpg

En blijkbaar ook twee televisies? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 24-09-2018 14:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

rens-br schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:22:
[...]

Volgens mij is dat gewoon een studio in het appartement, aangezien er ook een keuken in dezelfde ruimte zit:

[Afbeelding]

En blijkbaar ook twee televisies? 8)7
Studio-appartement of niet. Het is wel erg vreemd dat het toilet open in de ruimte staat. Dat evt. visite je bed ziet staan in een studio-appartement is nog niet zo erg (dan heb je reden om 'm op te maken), maar wel prettig inderdaad als je wat vrienden over de vloer hebt dat je gewoon door kunt lullen tijdens het schijten :o

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.