Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.679 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Amphiebietje schreef op maandag 24 september 2018 @ 06:50:
[...]

Lijkt mij heerlijk rustig. Als ik zoiets in de Randstad zou kunnen vinden (en het geld had ;) ), dan zou ik het direct kopen. Helaas lijkt de andere zijde van dat pand (+ een deel van de huidige inboedel) aan te geven dat er waarschijnlijk redelijk wat lawaai kan zijn.
Ik woon in de Randstad aan de oprijlaan van een begraafplaats. Normaliter is dat zeker rustig maar er ligt natuurlijk van alles op zo'n begraafplaats. Eens in de zoveel tijd komt er bij mij een enorm regiment Hell's Angels langs op weg naar de begraafplaats, klaarblijkelijk ligt één van hun makkers daar...

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Harrie_ schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:53:
Studio-appartement of niet. Het is wel erg vreemd dat het toilet open in de ruimte staat. Dat evt. visite je bed ziet staan in een studio-appartement is nog niet zo erg (dan heb je reden om 'm op te maken), maar wel prettig inderdaad als je wat vrienden over de vloer hebt dat je gewoon door kunt lullen tijdens het schijten :o
Haha ja, goed punt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TukkerHolten
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-04-2022
[...]

Studio-appartement of niet. Het is wel erg vreemd dat het toilet open in de ruimte staat. Dat evt. visite je bed ziet staan in een studio-appartement is nog niet zo erg (dan heb je reden om 'm op te maken), maar wel prettig inderdaad als je wat vrienden over de vloer hebt dat je gewoon door kunt lullen tijdens het schijten :o
Nee het is de slaapkamer van een huis.
Wel een goed anticonceptiemiddel; als je je man/vrouw hebt zien kakken, is de lust wel verdwenen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
[...]

Wat een hele rare keuzes hebben ze hier gemaakt inderdaad. En dan ook nog noemen dat het als aparte ruimte benut kan worden, hoe wil je dat regelen met de bewoners beneden? Het zal geen eigen opgang hebben dus de meerwaarde ontgaat me. Tenzij je een puber hebt die op zichzelf moet leren worden, maarja, dan wil je niet zo'n luxe afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Baddie09 schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:33:
[...]
Wat een hele rare keuzes hebben ze hier gemaakt inderdaad. En dan ook nog noemen dat het als aparte ruimte benut kan worden, hoe wil je dat regelen met de bewoners beneden? Het zal geen eigen opgang hebben dus de meerwaarde ontgaat me. Tenzij je een puber hebt die op zichzelf moet leren worden, maarja, dan wil je niet zo'n luxe afwerking.
Zomaar een zijstraat: Je hebt bijv. een broer die in de USA of Australië woont en die (met partner) voor een aantal weken langskomt. Ideaal als je zelf bijv. moet werken; kunnen ze lekker hun eigen ding doen in hun 'in-house-appartement', maar dat verklaart nog steeds niet waarom die natte groep niet gewoon in een afgescheiden hok zit.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:33
Het is gewoon compleet achterlijk. Zelfs al is het een appartement met eigen ingang en wordt het nog maar door 1 persoon gebruikt, je wilt dan alsnog niet je wc in je leefruimte? Lekker zitten kleien, en vervolgens kan een paar meter verder in de stank gaan eten ofzo... zal ook wel geen afzuiging zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:58
Begrijp niet waar men zich hier druk om maakt, je zet er zo een wandje omheen dus wat boeit het verder. Wat ik een stuk vervelender vind is hoe weinig ruimte er aan de achterzijde is. Je buren kijken vanaf 1 hoog over de volle breedte je woonkamer binnen. Zou me daar behoorlijk onprettig bij voelen en om nu de hele dag met de gordijnen dicht te gaan zitten is ook weer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

Ethirty

Who...me?

Harrie_ schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:41:
[...]

Zomaar een zijstraat: Je hebt bijv. een broer die in de USA of Australië woont en die (met partner) voor een aantal weken langskomt. Ideaal als je zelf bijv. moet werken; kunnen ze lekker hun eigen ding doen in hun 'in-house-appartement', maar dat verklaart nog steeds niet waarom die natte groep niet gewoon in een afgescheiden hok zit.
Net nog een filmpje zitten kijken van een of andere Apple pief die op een berg in LA woont met vrouw en kind. De WC zit recht voor een groot raam, zodat je iemand zelfs vanuit de tuin kan zien zitten. Wel optische scheiding binnenshuis, maar ook geen deur die echt dicht kan.

Kennelijk is back-to-nature, maar wel met een luxe dak boven je hoofd, hip. 8)7

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik ben weleens bij iemand op de slaapkamer geweest om zijn PC te repareren. Kennelijk had hij ook een natte groep zonder afscheiding, want toen ik wat tegen hem zei met mijn ogen op de schroevendraaier in de PC gericht, kreeg ik alleen maar wat geklater als antwoord achter me :X . Dat was 15 jaar geleden en ik krijg die ervaring nog steeds niet uit mijn hoofd :/

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:52

vhal

ಠ_ಠ

TukkerHolten schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:11:
[...]
Wel een goed anticonceptiemiddel; als je je man/vrouw hebt zien kakken, is de lust wel verdwenen. 8)7
voor sommige mensen is het wellicht lustopwekkend :+

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-09 15:59
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/262/665_1440.jpg

Komt het vaker voor dat er paspoppen worden gebruikt op Funda?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:52

vhal

ಠ_ಠ

All0The0Web schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:10:
[Afbeelding]

geen idee maar haar rechterhand zit een beetje in een onnatuurlijke houding :X

Zou een bak zijn als hij 2 poppen in een bed neer zou leggen in een copulerende houding :P

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 24-09-2018 17:13 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
All0The0Web schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:10:
[Afbeelding]

Ik herinner me dat dat vroeger nog wel eens gedaan werd om kraak te voorkomen/bewoning te suggereren in lege panden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:13

Amphiebietje

In de blubber

Ethirty schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:48:
[...]

Net nog een filmpje zitten kijken van een of andere Apple pief die op een berg in LA woont met vrouw en kind. De WC zit recht voor een groot raam, zodat je iemand zelfs vanuit de tuin kan zien zitten. Wel optische scheiding binnenshuis, maar ook geen deur die echt dicht kan.

Kennelijk is back-to-nature, maar wel met een luxe dak boven je hoofd, hip. 8)7
Ik weet niet of dat soort onzin is voorbehouden aan gekke rijke mensen. Mijn bovenburen met Tokkie neigingen hebben er blijkbaar ook geen problemen mee als hun volwassen zoon een mobiel gesprek houdt terwijl hij op de plee zit met de deur open (voor overleg, zeker... 7(8)7 :r ).

Gekke mensen in het algemeen?

En gezien dat ze LUID zijn en de badkamer in het meeste gehorige deel van de flat ligt, mocht ik tot redelijk recent in detail meegenieten (nu niet meer, dankzij geluidswering die helaas de overlast door slaande deuren niet buiten houdt...).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Niet overal stijgen de prijzen. Ruim 2 jaar geleden begonnen met 950.000, nu mag je bieden vanaf 699.000.

Statig pand van 350m2 en 3000m3 op 15.000 m2

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/076/994/237_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...huis-85513856-zwinweg-22/

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchChelsea
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-02-2024
Is deze al eens voorbijgekomen? Huis in Amsterdam gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop...rte-geuzenstraat-700-708/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

lol, 11m2 voor 150k. Het is bekend dat in A'dam de prijzen onrealistisch zijn maar dit 8)7 en dan heb je dus ook een gemeenschappelijke douche/toilet en keuken. Compleet van de pot gerukt!!!!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

gws24 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 03:35:
lol, 11m2 voor 150k. Het is bekend dat in A'dam de prijzen onrealistisch zijn maar dit 8)7 en dan heb je dus ook een gemeenschappelijke douche/toilet en keuken. Compleet van de pot gerukt!!!!
Nee, dat moet je doen als je een huisgenoot hebt die te lang op de wc zit :p

Maar een huis koop je toch zodat je met name die dingen allemaal privé hebt?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:09
Plus 140 per maand vve :o

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark117
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 07:44
Scheelt weer... anders wordt het echt krap :)
Het gekochte mag niet door meer dan één persoon worden bewoond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En dan gewoon maar 1 foto van het 'appartement' zelf, waarbij je eigenlijk alleen het uitzicht ziet. Alle andere foto's zijn van het gebouw en de gemeenschappelijke ruimtes 8)7

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
Ik zou echt niet weten waarom je jezelf dat zou aandoen.
* kipppertje heeft een twee-onder-een-kap gekocht voor minder dan dat op een half uur rijden vanaf Amsterdam. Oke, dan moet je wel zelf de plee's schrobben.

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:05
kipppertje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:31:
[...]

Ik zou echt niet weten waarom je jezelf dat zou aandoen.
* kipppertje heeft een twee-onder-een-kap gekocht voor minder dan dat op een half uur rijden vanaf Amsterdam. Oke, dan moet je wel zelf de plee's schrobben.
Voor 140 euro per maand kun je daar ook wel iemand voor regelen. Misschien nog een beetje stofzuigen erbij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Op zich valt 140 euro servicekosten wel mee vergeleken met wat je krijgt, wifi, 3 x pw een schoonmaakster, gas, water, licht. Tenzij je het moet delen met 100 man, dan is het wel wat veel.
Op zich is de ruimte ideaal voor een student of starter, en als je ouders een zakcentje over hebben is het redelijk te doen (neemt niet weg dat ik voor mijn appartement naast Artis hetzelfde heb betaald voor 65m2 en mijn prive fietsenberging bijna net zo groot is als de slaapkamer 8)7)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op naar de cage houses in Amsterdam!

"Maar ik woon wel binnen de ring!" - Een Amsterdammer

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 21:58
CrashOne schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:09:
Op naar de cage houses in Amsterdam!

"Maar ik woon wel binnen de ring!" - Een Amsterdammer
Wat je een geboren en getogen Amsterdammer nooit zou horen zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:09
circa 11 m2... kortom het zal zelfs nog iets minder zijn dan 11 8)7

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Glenfiddich schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:39:
[...]

circa 11 m2... kortom het zal zelfs nog iets minder zijn dan 11 8)7
3x3,5 = 10,5 of zo, gok ik :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:09
Orion84 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:47:
[...]

3x3,5 = 10,5 of zo, gok ik :P
Vast. Als het ook maar een vierkante cm méér dan 11 m2 was geweest had er in de advertentie vast gestaan: ruim 11 m2 :P

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Heb wel vaker in datzelfde gebouw kamers gezien, altijd zeer hoog geprijsd. Waarom precies geen idee, kan me ook moeilijk een indruk vormen van wat voor soort mensen hier woont. Het is wel een speciaal gebouw heb ik de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:33
ASW1 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:17:
Heb wel vaker in datzelfde gebouw kamers gezien, altijd zeer hoog geprijsd. Waarom precies geen idee, kan me ook moeilijk een indruk vormen van wat voor soort mensen hier woont. Het is wel een speciaal gebouw heb ik de indruk.
Gezien alle briefjes die je ziet hangen zal deze ruimte wel gebruikt worden voor AirBnB... vraag me af waarom het verkocht wordt. Misschien gemeente en/of VVE toch niet zo blij met die verhuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ardana schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:42:
[...]

In the middle of nowhere, 77m2 (wat écht niet veel is), alles zwaar vervallen en dan 190k vragen? Wat mis ik?
Zo te zien niets.
Maar geloof het of niet: tijdens open huis was het daar afgeladen met nieuwsgierigen.
De hele straat stond vol met auto's :o

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ze zijn daar alles per kamer aan het verkopen heb ik het idee: https://www.funda.nl/koop...orte-geuzenstraat-700-09/

25 van de 30 verkocht staat er bij deze kamer van 10m2...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

CrashOne schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:05:
Ze zijn daar alles per kamer aan het verkopen heb ik het idee: https://www.funda.nl/koop...orte-geuzenstraat-700-09/

25 van de 30 verkocht staat er bij deze kamer van 10m2...
die zijn een stuk beter geprijsd..
Blijf het een hoop geld vinden voor die postzegel

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TukkerHolten
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-04-2022
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/117/640_1440.jpg

Waarom de leidingen wegwerken? Zo kun je er toch veel beter bij. 8)7

https://www.funda.nl/koop...3860-stoppelmanstraat-18/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
basvn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:07:
[...]

die zijn een stuk beter geprijsd..
Blijf het een hoop geld vinden voor die postzegel
Ik krijg het vermoeden dat die 115k een doorverkoop is van een van de 65k kamers van deze appartementen. snelle winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Typisch geval van midden in een verbouwing gestopt. Even muren en plafonds afwerken en je ziet er niks meer van.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Amphiebietje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:48:
Hangt hier nou een foto van een masturberende vrouw aan de muur?

[Afbeelding]

Verder een heel normaal jaren '60 appartement in regio Haaglanden...
Op de foto's (en nog in het huis toen ik kwam kijken) van mijn huidige appartement stonden ook schaars geklede mannen in z/w. Was nog best wel netjes, maar er was weinig verborgen :D Vond het wel geinig eigenlijk, duidelijk dat de vorige bewoner homo was.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 10:06
Moby schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:22:
Niet overal stijgen de prijzen. Ruim 2 jaar geleden begonnen met 950.000, nu mag je bieden vanaf 699.000.

[Afbeelding]

"Hoe we dit gefinancierd hebben? Ja ach, we minen allemaal wel eens een bitcointje, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ze komen er slecht vanaf.. was 2 jaar geleden nog €950,000.

Het is het kantoor van dit bedrijf

denk dat er weinig bitcoins gemined worden daar

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Arjan A
  • Laatst online: 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

https://www.funda.nl/koop...40808824-brunelsingel-50/

Ik blader wat door de foto's van deze woning, zie ik dat er op zolder nogal wat nattigheid aan de muren zit:
https://www.funda.nl/koop...-brunelsingel-50/#foto-20
En op een afbeelding eerder hangt er een timmerwerkje aan het plafond waarmee je toch heel professioneel grote hoeveelheden lucht kan afvoeren.
Het glas in het raam ontbreekt daar ook al.

Check ik de omschrijving: "... en is in de jonge wijk De Plantage ... "
Hmm, ok, ok.
Aha:
"Bijzonderheden [..]
Woning heeft momenteel geen elektriciteit meter."

Dus je hebt een redelijk nieuwe woning in de verkoop die voor wietteelt is gebruikt, dan heb je (weet ik uit ervaring) nog jaren overlast van ongure personen rond de woning, en dan durven ze nog dit erbij te zetten:
"De vermelde prijs dient gezien te worden als inzetprijs. " 8)7

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Laatst online: 12-09 16:56
Volgens mij is er geen achterdeur :+
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/117/657_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/117/655_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:40
Ik neem het volgende waar voordeur = zijdeur = achterdeur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Arjan A schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:05:

Ik blader wat door de foto's van deze woning, zie ik dat er op zolder nogal wat nattigheid aan de muren zit:
En op een afbeelding eerder hangt er een timmerwerkje aan het plafond waarmee je toch heel professioneel grote hoeveelheden lucht kan afvoeren.

Hmm, ok, ok.
Aha:
"Bijzonderheden [..]

Dus je hebt een redelijk nieuwe woning in de verkoop die voor wietteelt is gebruikt, dan heb je (weet ik uit ervaring) nog jaren overlast van ongure personen rond de woning, en dan durven ze nog dit erbij te zetten:
En uit de beschrijving:
"Woning is optimaal geïsoleerd."

Dat zal dan wel ja :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

Ethirty

Who...me?

Hmm, nu ik dat zo zie vraag ik me af: hebben die mensen dan gewoon beneden gewoond? Kan me niet voorstellen dat de buren het niet merken als er zelden iemand thuis is, maar het licht wel altijd brandt.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:44

Hmm, ok, ok.
Aha:
"Bijzonderheden [..]

Zo te zien is alleen de bovenste etage voor de groene producten gebruikt. Als het dan een thuis-teler betreft die z'n oogsten zelf wegbrengt valt het met die overlast en ongure types wel mee.

Bij mijn eerste woning werd ik door de woningcorporatie ook gewaarschuwd dat de vorige huurder geen brave Hendrik was en vaak minder prettig bezoek kreeg. Ik heb in de weken dat ik in het uitgeleefde hok aan het klussen was twee keer iemand aan de deur gehad, daarna was in het 'milieu' kennelijk bekend dat de vorige bewoner vertrokken was.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
(...)
Dat wordt dus verkocht door de bank, omdat de bewoner zich niet aan de voorwaarden van zijn hypotheek heeft gehouden...

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Vandaag een woning bezocht in Zoetermeer die voor 160.000 te koop stond, maisonnette uit de jaren '80, ex-huur.

Score:
- Buis in plafond CV-ruimte die direct in contact stond met de buitenlucht, ik kon er in kijken en daglicht zien. Oh ja, de buis zat ook nog eens vertikaal in het plafond 8)7 - leuk, een gratis regendouche met echte regen...
- Muren nooit schoongemaakt en slordig gefixt door een incompetente stukadoor.
- Grote scheur in (dragende) muur trappenhuis.
- Radiators verroest en verbogen.
- Goedkope keuken die duidelijk nog maar net aan elkaar hing.
- "Gedeeltelijk dubbel glas" bleek te betekenen "één (1) raamdeel dubbel glas, de rest (stuk of 15) enkel glas".
- Uitgeleefd.
- Balkon van de buren duidelijk Tokkie-achtig.
- Uitzicht op een hyperbeveiligd pand van het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

Verder, Zoetermeer... :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ASW1 schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:51:
Wat ik een stuk vervelender vind is hoe weinig ruimte er aan de achterzijde is. Je buren kijken vanaf 1 hoog over de volle breedte je woonkamer binnen. Zou me daar behoorlijk onprettig bij voelen en om nu de hele dag met de gordijnen dicht te gaan zitten is ook weer zo wat.
Goed nieuws, het huis aan de achterzijde staat te koop . Als je dat ook koopt kun je bij jezelf naar binnen kijken 8)7
Uitzicht Ampèrestraat:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/028/406_2160.jpg
Uitzicht Hertzstraat:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/098/265/133_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:40
Amphiebietje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:41:
Vandaag een woning bezocht in Zoetermeer die voor 160.000 te koop stond, maisonnette uit de jaren '80, ex-huur.

Score:
- Buis in plafond CV-ruimte die direct in contact stond met de buitenlucht, ik kon er in kijken en daglicht zien. Oh ja, de buis zat ook nog eens vertikaal in het plafond 8)7 - leuk, een gratis regendouche met echte regen...
- Muren nooit schoongemaakt en slordig gefixt door een incompetente stukadoor.
- Grote scheur in (dragende) muur trappenhuis.
- Radiators verroest en verbogen.
- Goedkope keuken die duidelijk nog maar net aan elkaar hing.
- "Gedeeltelijk dubbel glas" bleek te betekenen "één (1) raamdeel dubbel glas, de rest (stuk of 15) enkel glas".
- Uitgeleefd.
- Balkon van de buren duidelijk Tokkie-achtig.
- Uitzicht op een hyperbeveiligd pand van het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

Verder, Zoetermeer... :/
Bij Zoetermeer zeg ik altijd, dat is bitter minder.
Suggs schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:06:
[...]

Goed nieuws, het huis aan de achterzijde staat te koop . Als je dat ook koopt kun je bij jezelf naar binnen kijken 8)7
Uitzicht Ampèrestraat:
[Afbeelding]
Uitzicht Hertzstraat:
[Afbeelding]
Lekker zo'n Berlijnse muur voor je snuffert. Hadden ze bij de bouw die kavels niet gewoon een stukje groter kunnen maken?

[ Voor 24% gewijzigd door FrankHe op 25-09-2018 20:16 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Hielko schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:44:
Lekker zitten kleien, en vervolgens kan een paar meter verder in de stank gaan eten ofzo... zal ook wel geen afzuiging zitten...
Tja, Ome Willem stelde ooit al de meest essentiële vraag van het leven: Lust je ook een broodje ....? In deze ruimte kun je het antwoord bereiden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Goed nieuws, het huis aan de achterzijde staat te koop . Als je dat ook koopt kun je bij jezelf naar binnen kijken
Ik vind het echt mooi gebouwde huizen, die raampartij op de 1e verdieping is waanzinnig. Maar het staat me echt te dicht op elkaar allemaal. Ik heb het idee dat er aan de achterkant niet meer dan 7 meter tussen de huizen dit, die tuintje zijn hooguit 3,5 meter diep. En dat dan ook nog twee bouwlagen hoog, een mooie klankkast die je deelt met je buren. Ik denk dat als het lekker weer is en je beiden de boel open hebt staan je letterlijk kunt verstaan wat je buren in de woonkamer tegen elkaar zeggen, of je wilt of niet. Allebei kopen is in die zin niet zo'n gekke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Moby schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:22:

[Afbeelding]

Mooi huis en lekker veel ruimte...

Maar ik ben bang dat ze er vanwege de ligging hooguit 500k voor gaan vangen, als ze het überhaupt al kwijt gaan raken.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
[...]

Uitzicht Ampèrestraat:
[Afbeelding]
Uitzicht Hertzstraat:
[Afbeelding]
om de rijdende rechter te citeren, gevalletje burenruzie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Baddie09 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:25:
[...]

om de rijdende rechter te citeren, gevalletje burenruzie?
Wellicht dat ze daarom allebei tegelijkertijd willen verkopen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:25
Een vrijstaand huis op een perceel van 300m2 op 4km van de Utrechtse binnenstad voor "maar" 499K? Tsja, dan krijg je ook wel iets wonderlijks...

https://www.funda.nl/koop...emeester-norbruislaan-25/

Volgens de advertentie is alles in 2004 gerenoveerd "waarbij alleen de buitenmuren zijn blijven staan". Jammer dat de bewoners weinig goede smaak hadden, zo getuige de keuken...

NB: Stacaravan krijg je er niet bij ;)

PS: Denk dat als je dit stript en netjes maakt het overigens een hele interessante woning is.

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

mmniet

De beetje weter

het is de voortuin in dit geval. Lekker vaag, maar doordat ze een hoekwoning hebben is het wat anders ingedeeld. Ik zou me meer zorgen maken over de staat van de woning verder, wat een bouwval.

It's me Mario

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mijn god wat een deprimerend hok. En de rest van het blok/wijk maakt het niet veel beter.
Valorian schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:44:
https://www.funda.nl/koop...emeester-norbruislaan-25/

Volgens de advertentie is alles in 2004 gerenoveerd "waarbij alleen de buitenmuren zijn blijven staan". Jammer dat de bewoners weinig goede smaak hadden, zo getuige de keuken...
Vind de wansmaak nog wel meevallen. Als je de volledige inrichting eruit wegdenkt is het redelijk te doen. En die keuken... Ok, delfts blauw servies is "jammer". Maar dat nemen ze (hopelijk) gewoon mee. En die kitschy hendeltjes aan de kastjes/lades kunnen ook met een tripje gamma vervangen zijn voor iets minder ernstigs maar de kastjes zelf zijn in mijn ogen prima te doen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MazeMouse schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:57:
Vind de wansmaak nog wel meevallen. Als je de volledige inrichting eruit wegdenkt is het redelijk te doen. En die keuken... Ok, delfts blauw servies is "jammer". Maar dat nemen ze (hopelijk) gewoon mee. En die kitschy hendeltjes aan de kastjes/lades kunnen ook met een tripje gamma vervangen zijn voor iets minder ernstigs maar de kastjes zelf zijn in mijn ogen prima te doen.
Eens, deuren en kozijnen wit schilderen en de keukendeurtjes vervangen en het huis zal er, zonder interieur, prima uit zien. Je bent vrij weinig geld kwijt om dat even op te knappen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

@Valorian @MazeMouse @Tsurany
Ze hebben ook een stacaravan in de tuin staan, dan weet je gelijk hoe ze aan die smaakvolle inrichting komen :o

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Harrie_ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:27:
Ze hebben ook een stacaravan in de tuin staan, dan weet je gelijk hoe ze aan die smaakvolle inrichting komen :o
Persoonlijk zou ik mijn bij elkaar gestolen inrichting niet op Funda plaatsen. Maar ik heb dan ook geen stacaravan.

• Baddie09
Harrie_ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:27:
Eigenlijk is het best nobel wat ze doen, de caravan is een kangaroewoning voor opa.
Ik geloof alleen niet echt dat het volledig gerenoveerd is, volgens de bewoners zijn alleen de buitenmuren blijven staan, maar als je de gang ziet lijken mij dit geen materialen die je na verbouwing weer gebruikt.
(aan de andere kant, de smaak is wel een combi van gedateerd, antiek en zigeuner)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/583/944_1440.jpg

Verder wel een leuk huis, al ben ik wel erg benieuwd wat voor gezin/familie daar woont.

@Jochemd13 de achterdeur zit aan de voorkant :P (Ik wordt wel een beetje triest als ik de rest van de foto's bekijk, hier zit volgens mij een persoonlijk drama verhaal achter)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/117/668_1440.jpg
Ik vraag me wel af van welke autoruiten dat "kunstwerk" is gemaakt.

Trouwens, na de foto beter te hebben bekeken, waar zouden de voordeuren zitten van de middelste buren :? Streetview laat zien dat beide woningen geen opening hebben naar de voor/achterdeur
https://www.google.nl/map...!3d53.0838916!4d6.8605936
en de sateliet foto laat ook geen duidelijke ingang zien aan de achterkant van het huis

[ Voor 46% gewijzigd door Baddie09 op 26-09-2018 11:09 ]

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
Valorian schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:44:
Een vrijstaand huis op een perceel van 300m2 op 4km van de Utrechtse binnenstad voor "maar" 499K?
Het is wel erg klein voor 5ton.
Een ééngezinswoning wil ik het niet noemen. Is meer tiny wonen voor een stelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 18:41
Baddie09 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:38:
[...]

Ik vraag me wel af van welke autoruiten dat "kunstwerk" is gemaakt.
Volgens mij zijn dat 2 2CV (eend) voorruiten met deel van de dakstijlen.

Flickr - Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:09
Baddie09 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:38:
[...]
Trouwens, na de foto beter te hebben bekeken, waar zouden de voordeuren zitten van de middelste buren :? Streetview laat zien dat beide woningen geen opening hebben naar de voor/achterdeur
en de sateliet foto laat ook geen duidelijke ingang zien aan de achterkant van het huis
Ik denk hier helemaal rechts. Bij de advertentie van nr 18 staat ook 'recht van overpad' van de buren vermeld, dus die kunnen via de oprit naar hun poort lopen. Hoor ik daar iemand Rijdende Rechter noemen?

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
Fiber schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:16:
[...]

Mooi huis en lekker veel ruimte...

Maar ik ben bang dat ze er vanwege de ligging hooguit 500k voor gaan vangen, als ze het überhaupt al kwijt gaan raken.
Als ik eenmaal geen werk meer op een locatie hoef te doen lijkt het me heerlijk om zoiets te kunnen kopen. Vrijstaand met aardig wat groen om je heen, geen buren in zicht of gehoor, super. Valt de prijs me nog mee. Had een oom die ook zoiets te koop had, maar dan in Zeeland. Die heeft ook aardig in prijs moeten zakken eer iemand interesse had.

Staat bij ons in de wijk nu een 2-onder-1-kap te koop voor €625k waar zowel binnen als buiten het nodige aan gedaan moet worden. Aan de andere kant van de dijk staan veel mooiere vrijstaande huizen voor iets meer (€650/750k) die er ook strakker bij staan. Geen wonder dat ik nog niemand heb zien komen kijken, en het nog niet verkocht is. De wijk is wel gewild...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ook leuk:Als het wat te koud werd, dan mocht de ‘gevangene’ gewoon een bordje aan de keukentafel in huis mee prikken met de familie. De rayoncommandant van de rijkspolitie moest af en toe iemand in de cel bij zijn huis in Riel zetten. De verdachte hoefde niet per se te lijden. "Mijn vader rookte ook weleens mee een sigaretje buiten. Het waren toch vaak bekenden”.

Een van de dochters van de commandant wordt hierboven geciteerd door het Brabants Dagblad in 2016. Zij verteld over misschien wel de meest bijzondere woning van Riel. De bovengenoemde cel is nog steeds in de woning aanwezig. Een ander opvallend detail aan deze woning zijn de kogelgaten in de voorgevel. Ook deze herinneren aan het bijzondere verleden van de woning. Kortom: deze woning ademt historie!

https://www.funda.nl/koop/riel/huis-40806975-kerkstraat-39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Opvoedkundig heeft dat wel wat voordelen. Is je kind lastig plaats je hem gewoon een kwartier in de cel om af te koelen. Vraag me wel af hoe snel je de kinderbescherming op je dak hebt :+

Al met al op het eerste gezicht wel een nette woning, benieuwd naar het daadwerkelijke energielabel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Baddie09
Ik denk eerder dat het verhaal historie ademt, want als ik het interieur bekijk zou het net zo goed een willekeurige vinexlocatie kunnen zijn. Netjes afgewerkt, maar erg zielloos. Als ik lees 'Met respect voor het verleden en historie verbouwd door de eigenaar' verwacht ik toch meer jaren 30 elementen.

Aparte keuze voor de douche zo, mag je na het douchen ook het hele bad droogmaken
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/953/943_1440.jpg

Kijk, deze man heeft gewoon van zijn appartement één grote man-cave gemaakt :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/239/470_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/239/471_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/239/476_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...illem-de-merodestraat-84/

[ Voor 23% gewijzigd door Baddie09 op 27-09-2018 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Super gaaf, die leeft er op los!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/099/239/474_2160.jpg

Ik vind het overigens echt een hele luxe douche voor een 'mancave'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:54

Wom

Mijn schoonouders hebben ook zo'n douche. Daar kun je in wonen in zoiets, fantastisch. Wel matig voor je waterverbruik gok ik :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Wom schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:41:
Mijn schoonouders hebben ook zo'n douche. Daar kun je in wonen in zoiets, fantastisch. Wel matig voor je waterverbruik gok ik :+
Als je alleen woont maakt dat beetje meer water ook niet uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb zelf ook zo'n douche, maar door alle hoekjes en richeltjes mag je alleen daarvoor al een poetsmens inhuren. Na 10 jaar moet ie ook vervangen worden, want het is gewoon goor. En zo'n stoomfunctie lijkt leuk, maar je gebruikt het gewoon niet.

Zo'n pooltafel lijkt me wel leuk trouwens, alleen altijd maar tegen jezelf spelen lijkt me een stuk minder :D

[ Voor 20% gewijzigd door Quantor op 27-09-2018 16:57 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:59
https://www.funda.nl/koop...-40809876-waalbandijk-41/

Prachtig :-) En oprechte complimenten voor de advertentietekst. Mag ook wel eens gezegd worden.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Willboirdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:16
Tuin:
De woning beschikt over een ruime achtertuin welke is gelegen op het zonnige zuidoosten. De achtertuin is onder architectuur aangelegd en beschikt over sierbestrating en beplanting.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/954/001_1440.jpg

Mooie beplanting...

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Jannibal23 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:32:

Prachtig :-) En oprechte complimenten voor de advertentietekst. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ik vind hem leuk! Valt best een fijn (vakantie)huisje van te maken. :)

Prijs mag wellicht wel wat van af, al is het wel een leuk lapje grond.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 12-09 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

@Willboirdt hoe dit "onder architectuur" is aangelegd vat ik ook niet echt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Fiber schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:19:
[...]

Ik vind hem leuk! Valt best een fijn (vakantie)huisje van te maken. :)

Prijs mag wellicht wel wat van af, al is het wel een leuk lapje grond.
Zeker! Even plat gooien en een mooi vakantiehuis op laten zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Jannibal23 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:32:

Damn, ik vond het al raar dat ze met het schuurtje in de tuin begonnen, maar dat is gewoon het hele 'huis' waar je ook nog 2 ton voor mag aftikken

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Aardappel
Haha, er staat een piemol op de muur 8)7 :X .

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Veel slechter ontworpen zal je het niet krijgen. :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/092/231_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...91-albardagracht-82-t-pp/

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Heb je ook een argument erbij ?
Ik snap niet wat hier mis mee is.
Misschien wat veel ruimte in de gang maar daar kan je prima een kast neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:09
De deur van de kleine slaapkamer staat verkeerd op de plattegrond. Verder een standaard appartement.

[ Voor 20% gewijzigd door Highland op 28-09-2018 13:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27
Highland schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:25:
De deur van de kleine slaapkamer staat verkeerd op de plattegrond. Verder een standaard appartement.
Volgens mij zit er helemaal geen deur in die slaapkamer. Blijkbaar moet je naar binnen via het raam. :? Wel spannend op de 4e verdieping.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 12:49
(jarig!)
Jozz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:29:
[...]

Volgens mij zit er helemaal geen deur in die slaapkamer. Blijkbaar moet je naar binnen via het raam. :? Wel spannend op de 4e verdieping.
Hierom ff foto's kijken. Ze zijn hem gewoon vergeten te tekenen.... :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Aardappel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:12:
[...]

Haha, er staat een piemol op de muur 8)7 :X .
Ik was al aan het wachten totdat iemand anders het opviel :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Het is vooral de tekening die echt slecht is. Deuren ontbreken en er is een "Woomkamer" geen idee wat dat voor kamer is. Google meld dat Woom een lichtgewicht kinderfiets is, beetje vreemd zo op de 4e ja.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 12-09 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Gelukkig is het ondertussen ook alweer verkocht, want Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baddie09
Raznov schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:56:
Het is vooral de tekening die echt slecht is. Deuren ontbreken en er is een "Woomkamer" geen idee wat dat voor kamer is. Google meld dat Woom een lichtgewicht kinderfiets is, beetje vreemd zo op de 4e ja.
zoo, het is vrijdagmiddag :P spijkers op laag water zoeken, kennelijk heeft de makelaar erg weinig aandacht besteed aan de plattegrond omdat die weet dat het toch binnen een dag verkocht is. Valt nog mee dat ze uberbaupt de moeite hebben genomen om er eentje te maken.

Verder een heel standaard appartement waar niet veel mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Slecht ontworpen? :+
Moet ik je op wat tekeningen wijzen van de nieuwbouwflat waar ik nu woon? Waar dan vervolgens de tekeningen ook nog eens niet van klopten waardoor het nóg erger was? :+
Denk bijvoorbeeld aan een berging waarin je geen wasmachine kwijt kan en een uitsteeksel aan de woonkamer van 6 meter lang en net geen 2 meter breed, waar je doorheen moet om in de slaapkamer te komen.

Hij past niet in dit topic want het is huur (>900 per maand, exclusief servicekosten) in Zwolle, voor 65 vierkante meter. Waarvan dus 10 vierkante meter niet bruikbaar is en je wasmachine in je keuken moet 8)7

Het was het laatste appartement in deze flat die beschikbaar was. En hij is inmiddels zowaar verhuurd :X

Lang leve de woningnood!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Richh schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:42:
[...]

Slecht ontworpen? :+
Moet ik je op wat tekeningen wijzen van de nieuwbouwflat waar ik nu woon? Waar dan vervolgens de tekeningen ook nog eens niet van klopten waardoor het nóg erger was? :+
Denk bijvoorbeeld aan een berging waarin je geen wasmachine kwijt kan en een uitsteeksel aan de woonkamer van 6 meter lang en net geen 2 meter breed, waar je doorheen moet om in de slaapkamer te komen.
Lijkt me een goede plek om een flinke boekenkast neer te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Amphiebietje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:20:
[...]

Lijkt me een goede plek om een flinke boekenkast neer te zetten :)
Staat 'ie wel recht in de zon, maar oke, dat kan :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Richh schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:32:
[...]

Staat 'ie wel recht in de zon, maar oke, dat kan :+
Luxaflex o.i.d., of zonwering 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Dat heb je met die "eetkamer" hierboven ook, die is domweg net te smal om er fatsoenlijk een eettafel neer te zetten. Het kan wel maar dan kun je niet meer normaal van keuken naar woonkamer. T scheelt niet veel, halve meter extra en het had wel gepast.
Balkon is ook zo'n rotmaat waar je net geen stoel+tafeltje op kwijt kunt door die openslaande deuren. Een wat bredere schuifpui was een stuk beter geweest.
Maarja, Geuzenveld. Daar ga je sowieso niet voor je lol wonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Laatst online: 22:41

KrazyJay

Ik vond het vooral lastig dat je niet eens normaal de kleine slaapkamer in kunt, dat moet via het raam. Erg slechte keuze van de architect. |:( :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Laatst online: 12-09 17:26
https://www.funda.nl/koop...-40673219-grote-markt-25/

Iemand geinteresseerd in een een unieke kans om een monumentaal pand op te knappen? Dan is dit je kans!

De aankoopprijs is al veel te duur, om niet te spreken over het geld wat nog moet worden besteed om het te verbouwen en de dingen waarmee je rekening moet houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Prachtig pandje zeg, en zo heel veel hoeft er ook niet meer aan te gebeuren zo te zien. Alleen om nou tussen de cafés in te gaan wonen, nee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Laatst online: 23:07
Vraag me ook af wat er verder nog mee mis is. Het lijkt erop dat ze begonnen zijn met renoveren (trappen zijn nieuw) en op bepaalde foto's zie je dat er al gipsplaten zijn en elektra is getrokken.

Vermoed dat het wellicht iets met het dak te maken heeft waar de zon door naar binnen schijnt

[ Voor 19% gewijzigd door R.van.M op 30-09-2018 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:22
R.van.M schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:36:
Vraag me ook af wat er verder nog mee mis is. Het lijkt erop dat ze begonnen zijn met renoveren (trappen zijn nieuw) en op bepaalde foto's zie je dat er al gipsplaten zijn en elektra is getrokken.

Vermoed dat het wellicht iets met het dak te maken heeft waar de zon door naar binnen schijnt
Ik denk eerder met het feit dat het een monument is, elke scheet die er binnen laat moet je door geven aan instanties

Een klushuis en monument gaan gewoon niet samen, dan moet je echt alles uitbesteden en zelf geen spijker vasthouden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Baddie09 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:44:
[...]

Kijk, deze man heeft gewoon van zijn appartement één grote man-cave gemaakt :P
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...illem-de-merodestraat-84/
Haha, die mancave. Hoe typisch. En knullig, vooral heel knullig.

Gasopenhaardje van de Action, mobiele airco prominent aanwezig, dikke Boombox om de buren wakker te houden met je 90's house hits, nepzwaardjes want Mall-Ninja, biljarttafel omdat bier thuis goedkoper is, 80% van je badkamer bestaat uit plastic douche met plezierstraaltjes, boksbeugel langs je Kawasaki racepak.

Ik gok dat zo iemand een Golf 3 GTI rijdt en altijd de snelste wil zijn.

(Ik ben nu even een eikel, als hij(/zij?) er maar gelukkig mee is dan is dat natuurlijk het belangrijkste)
Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.