Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Mooie hoeveelheid PUR ook onder die raamkozijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:48
Met een WOZ waarde van 282k (2016) en een bouwjaar van 1903 is 340k toch leuk rendement :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Mitch377 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:19:
[...]

Je moet toch echt knettergek zijn als je zoiets koopt voor €340.000. 8)7
Nee,hoor, dit is een zeer gewilde buurt (tegen vondelpark). Ik zie het er wel voor weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:04
Markprinsen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Mooie hoeveelheid PUR ook onder die raamkozijnen.
De ruimte onder het kozijn opmetselen was kennelijk te veel gevraagd. Het is ook nog niet eens helemaal gevuld. De bus was waarschijnlijk op. Je moet echt heel erg opletten met wat je koopt. Hier is het in ieder geval duidelijk te zien dat je nog even een paar keer naar de bouwmarkt zult moet om er wat moois van te maken. Om te beginnen een afbreekmes voor het wegsnijden van al die PUR en een stapeltje stenen en wat mortel om de boel netjes dicht te zetten zoals het hoort. Afwachten wat voor ellende er verder nog allemaal naar boven komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Viper® schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:42:
Haha, onderaan staat dan vergelijkbaar in de buurt, kanaalstraat 114

https://www.funda.nl/koop...85899-kanaalstraat-140-4/

ook 340k
maar wel 57m2 met dakterras, oh en niet casco
Ik zou gillend gek worden van die kast...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/086/655/007_1440.jpg

O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• inkie1
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09 22:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
@Fiber Ik vind dat eigenlijk best een gaaf ding :)

@inkie1 Die is wel wtf 8)7

Edit: Oh, dat is dat boshuis met die Daimler aan de muur.. Daar staan wel een paar bijzondere kunstwerkjes in huis :p

[ Voor 64% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 31-10-2017 21:36 ]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:12

GG85

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

400K voor een ligplaats. De boot krijg je erbij cadeau >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011

Detmer

Professioneel prutser

Lijkt wel het huis van een kunstenaar(es). Zie allemaal rare objecten in dat huis staan, tot een als kast omgebouwde auto aan de muur aan toe :o UBERVET >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Detmer op 31-10-2017 22:16 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:14
Ach, er zijn mensen die het neerleggen voor een 29 m² hok in een of andere pauperstad :+
Hier heb je dan nog tenminste 170 m² woonopp.
FrankHe schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:54:
[...]

De ruimte onder het kozijn opmetselen was kennelijk te veel gevraagd. Het is ook nog niet eens helemaal gevuld. De bus was waarschijnlijk op. Je moet echt heel erg opletten met wat je koopt. Hier is het in ieder geval duidelijk te zien dat je nog even een paar keer naar de bouwmarkt zult moet om er wat moois van te maken. Om te beginnen een afbreekmes voor het wegsnijden van al die PUR en een stapeltje stenen en wat mortel om de boel netjes dicht te zetten zoals het hoort. Afwachten wat voor ellende er verder nog allemaal naar boven komt.
As ge ut nie mir wit, dan pur en kit en Past het sjit pak je kit, past het ruim pak je schuim waren hier wel van toepassing inderdaad :+

Ondanks dat alles al gestript is komen er denk ik nog de nodige spoken uit de kast, waarom zou je anders er ineens mee stoppen en het verkopen?

Dan kan je nog beter naar dit huis kijken, kennelijk stond het op het punt van instorten dat er toch maar een paar HEA balken in zijn gezet :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/086/217/157_1080.jpg

https://www.funda.nl/koop...9983-van-eeghenlaan-2-ii/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:24
Fiber schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:11:
[...]

Ik zou gillend gek worden van die kast...:

[afbeelding]

O-)
Waar is dat feestje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:20
FabianGTI schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:56:

As ge ut nie mir wit, dan pur en kit en Past het sjit pak je kit, past het ruim pak je schuim waren hier wel van toepassing inderdaad :+
:N

Een echte vent maakt het met cement :Y d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
FabianGTI schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:56:
[...]

Ondanks dat alles al gestript is komen er denk ik nog de nodige spoken uit de kast, waarom zou je anders er ineens mee stoppen en het verkopen?

Dan kan je nog beter naar dit huis kijken, kennelijk stond het op het punt van instorten dat er toch maar een paar HEA balken in zijn gezet :P

https://www.funda.nl/koop...9983-van-eeghenlaan-2-ii/
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt alsof het plafond naar beneden hangt op de plek waar die HEA balk ligt.

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:01
Klopt. Bij de vloer zie je hetzelfde gebeuren. Oud en krom pand waar waarschijnlijk eigenlijk eerder al iets aan die balklaag gedaan had moeten worden. Maar goed, beter laat dan nooit.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
Het lijkt inderdaad op een gedeeltelijke vervanging of versteviging van de balklaag. Als er nog mensen boven wonen dan zal ten eerste het staalprofiel brandwerend moeten worden ingepakt zodat het 60 of 90 minuten kan vlammen voordat de boel omlaag komt. Wat de meeste mensen niet weten is dat houten balken beter bestand zijn tegen brand dan metaal. Ja hout brand inderdaad langaam weg maar staal bezwijkt bij hoge temperaturen binnen luttele minuten. Kortom een laag gipsplaten er omheen of omgeven met een brandvertragend schuim. Niet omdat het wel of niet mooi is maar omdat het brand technisch moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
dreamscape schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:07:
Klopt. Bij de vloer zie je hetzelfde gebeuren. Oud en krom pand waar waarschijnlijk eigenlijk eerder al iets aan die balklaag gedaan had moeten worden. Maar goed, beter laat dan nooit.
Houten vloeren gaan altijd doorzakken. Met name als de bovenverdieping eerst een zolder was waardoor de balken niet berekend zijn op zware belasting. Zo'n versteviging is dan niet heel ongebruikelijk.
GG85 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:00:
[...]

Ik vraag me dan af welke gemakken precies :)?

De sfeer van een stadscentrum misschien als je ontspannen een biertje gaat doen in de 2 dagen weekend maar daar tegenover staan 5 werkdagen van file frustratie, lawaai en weinig eigen ruimte.
En als ik dan toch (met regelmaat) de stad in wil pak in de trein en sta ik 16min later op Utrecht CS.
De meeste files staan 's ochtends toch echt de stad ín, als jij elke dag in de file naar je werk staat als je aan de Albert Cuyp woont doe je iets echt helemaal verkeerd. File heb je als je in een dorp woont en in de stad werkt. Niemand woont in de stad en werkt in een dorp, en al doe je dat wel dan rij je tegen de file in. Ik kan mijn werk ook nergens anders doen dan in de stad. Als ik dan moet kiezen tussen een appartement van 75m2 met reistijd van 10 minuten en door de week lekker nog een biertje drinken met vrienden bij één van de 10 café's in een straal van 250 meter rond m'n huis, óf een vrijstaande villa met reistijd van 1,5 uur enkele reis en geen sociale contacten (want die wonen allemaal nog in de stad) is de keus snel gemaakt.

Ik ken verder weinig dorpjes met club met 24 uurs-vergunning, drie musea van wereldklasse, opera, theater en concertzaal.

[ Voor 36% gewijzigd door Cocytus op 01-11-2017 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
Cocytus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:26:
[...]

De meeste files staan 's ochtends toch echt de stad ín, als jij elke dag in de file naar je werk staat als je aan de Albert Cuyp woont doe je iets echt helemaal verkeerd. File heb je als je in een dorp woont en in de stad werkt. Niemand woont in de stad en werkt in een dorp, en al doe je dat wel dan rij je tegen de file in. Ik kan mijn werk ook nergens anders doen dan in de stad. Als ik dan moet kiezen tussen een appartement van 75m2 met reistijd van 10 minuten en door de week lekker nog een biertje drinken met vrienden bij één van de 10 café's in een straal van 250 meter rond m'n huis, óf een vrijstaande villa met reistijd van 1,5 uur enkele reis en geen sociale contacten (want die wonen allemaal nog in de stad) is de keus snel gemaakt.
Nooit tijdens de spits door Amsterdam gereden? Afhankelijk van waar ik gewoond heb in Amsterdam deed ik er doorgaans 30-45 minuten over om de stad überhaupt uit te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
barrymossel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:03:
[...]

Nooit tijdens de spits door Amsterdam gereden? Afhankelijk van waar ik gewoond heb in Amsterdam deed ik er doorgaans 30-45 minuten over om de stad überhaupt uit te komen.
Ook zonder file ben je lang bezig van de ene naar de andere kant. :+ Maar goed, daar hebben we een eigen topic voor: Stad versus 'De Provincie', waarom zo graag in de stad?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Grappig moet gelijk denken aan subcultures in utrecht....
Afbeeldingslocatie: https://www.subcultures.nl/wp-content/uploads/2017/01/The-entrance-to-our-shop-.jpg

Maar om dat nu in je huis te hebben tja..... nee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lasche
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-05-2024
Je moet het allemaal niet zo zwart-wit zien:

https://www.funda.nl/koop/zalk/huis-49229847-brinkweg-9/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gaaf pand. Prima basis ook, strak afgewerkt. Meubels er uit en niks aan de hand, de rest kleur je met accesoires :)
Die ene paarse muur zal de dochter des huizes flink om moeten hebben zeuren denk ik :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Toch vind ik het resultaat mooi! Ik zou zelf wat kleur aanbrengen met meubels en hier en daar een wandje verven, maar dit vind ik niet lelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:22
Wat een heerlijk pand is dat zeg. Nog nooit van Zalk gehoord, maar je krijgt er wel een flink huis voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:15
Ohh, dat appelleert wel heel erg aan mijn smaak, alles strak en Z/W, gaaf ook die witte tegels! Niet dat mijn vrouw er mee in zou gaan, laat staan er willen wonen zonder eens flink met de kleurenkwast rondgezwaaid te hebben (zucht) om maar niet te spreken over kussentjes, kaarsen en vooral heel veel frutsels ;-P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
Hmm ik geloof dat ik dan toch een andere smaak heb dan de meeste hier.

Ik vind het drie keer niks zo'n inrichting. Wel erg netjes maar gecombineerd met de afwezigheid van kleur al met al nogal kil en sfeerloos. Buitenruimte ook maar dat is vrij makkelijk aan te pakken. Maar vooral de binnenkant... Hoogpolig tapijt, dat behang, enorme ongezellige plavuizen, spotjes als hoofdverlichting in je woonkamer, etc.

Maar he, fuk it, we zitten hier niet op het Viva forum. Ieder z'n meug :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jannibal23 op 02-11-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik dacht alleen dat die brievenbus naast het huisnummer al net zo groot is als mijn voordeur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28

Theuno

Da Devil Crew

Of je plakt de vloerbedekking ook aan het plafon;

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/017/031/681_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...20-kapelstraat-78/#foto-6

En een echt pareltje voor als je gek bent op sauna, wellness, ...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/077/221/683_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop/veghel/huis-85408000-busstraat-25/

Wel mooi, maar zoveel ruimte aan een badkamer opofferen gaat mij te ver.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:00

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Geluidsdemping? ;)
Theuno schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:35:
En een echt pareltje voor als je gek bent op sauna, wellness, ...
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/veghel/huis-85408000-busstraat-25/

Wel mooi, maar zoveel ruimte aan een badkamer opofferen gaat mij te ver.
Ah, wat wij na 15+ bezichtigde huizen een 'yolo-huis' noemde. :o

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Jannibal23 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:12:
Hmm ik geloof dat ik dan toch een andere smaak heb dan de meeste hier.
Over gebrek aan smaak valt inderdaad niet te twisten, maar die hut in Zalk is wel een verschrikkelijke graftombe. Die buitenruimte ook...als je in het woordenboek 'ongezellig' en 'troosteloos' opzoekt, dan zie je daar een plaatje van staan.

[ Voor 14% gewijzigd door nare man op 02-11-2017 13:53 ]

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:57

Wailing_Banshee

You're Next

nare man schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:52:
[...]

Over gebrek aan smaak valt inderdaad niet te twisten, maar die hut in Zalk is wel een verschrikkelijke graftombe. Die buitenruimte ook...als je in het woordenboek 'ongezellig' en 'troosteloos' opzoekt, dan zie je daar een plaatje van staan.
Dat was mijn gevoel ook: er zit helemaal niets, maar dan ook absoluut niets aan gezelligheid in. Dat je de basis kleuren (muren, plafonds, vloeren) neutraal houdt, slim, handig, maar ga dan met kleuren spelen met meubilair, gordijnen, schilderijen!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zo zie je maar wat inrichting kan doen met een pand. Als je er doorheen kunt kijken best wel een parel, kun je dan niet dan een nogo. Hoe dan ook, het kost je dus zondermeer geintersseerden (zij die er niet doorheen kunnen kijken dus).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluemoon23
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06-2024
Niks mis met dat huis.
In ieder geval niets wat een paar potten verf, rollen behang en misschien nieuwe tegels niet kunnen veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 15:57
Mijn smaak ook absoluut niet, behalve dat Voronoi behang, dat vind ik toch wel supergaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:03:
[...]

Nee, ik woon er pas een decennium of 3 maar de spits heb ik nog nooit gezien :O

Dat is het hele punt. Als je in Amsterdam binnen de ring woont ga je niet met de auto naar je werk. Dan ben je echt heel erg dom. Of masochistisch. Zelfs als ik de hele stad door moet zijn fiets en OV sneller, goedkoper, relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:38
Cocytus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:40:
[...]
Nee, ik woon er pas een decennium of 3 maar de spits heb ik nog nooit gezien :O

Dat is het hele punt. Als je in Amsterdam binnen de ring woont ga je niet met de auto naar je werk. Dan ben je echt heel erg dom. Of masochistisch. Zelfs als ik de hele stad door moet zijn fiets en OV sneller, goedkoper, relaxter.
Wanneer je in Mokum woont en werkt dan is het in ons geval op de fiets of te voet naar het werk.
Maken weinig gebruik van het OV.
De auto gebruiken we wanneer we buiten de stad moeten zijn of binnen de stad iets moeten vervoeren.

Overigens, Maurice de Hond gaat verhuizen:
https://www.funda.nl/koop...-nijenrodeweg-897-garage/
De opiniepeiler voorspelt dat hij de woning in 1996 voor € 350.000,- aangekocht met flinke winst gaat verkopen. Zit hij er vermoedelijk deze keer niet naast. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PKHS op 03-11-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28

Theuno

Da Devil Crew

PKHS schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:37:
[...]
De opiniepeiler voorspelt dat hij de woning in 1996 voor € 350.000,- aangekocht met flinke winst gaat verkopen. Zit hij er vermoedelijk deze keer niet naast. ;)
Dat is toch niet normaal... € 1.050.000 k.k. en dan nog erfpacht ook!
- de woning is gelegen op erfpachtgrond, het betreft een vaste canon van EURO 814,88 per jaar, einde tijdvak 30 mei 2035
Zal Amsterdam wel zijn, maar dan nog... gekkenhuis.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zag laatst "zoek in uw wijk" op Marktplaats het hekwerk van deze woning te koop staan + wat keuken apparatuur. Ik dacht nog zal wel niet naar wens van de koper zijn:

https://www.funda.nl/koop...058462-roosendaalseweg-45

Loop er net voorbij en zie dat hij met de grond gelijk is gemaakt. Toch een duur kaveltje dan :D

20*350ZO45°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:21

NSG

Je weet niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Theuno schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:57:
[...]

[...]

Die plattegrond _/-\o_ De schuur is een aparte plattegrond! hokje van 1,60x1,160 met 1 deur _O- _O-

Zo'n huis koop je hier voor bijna 10x minder. Ik blijf hier wel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:01
Richard schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:59:
Zag laatst "zoek in uw wijk" op Marktplaats het hekwerk van deze woning te koop staan + wat keuken apparatuur. Ik dacht nog zal wel niet naar wens van de koper zijn:

https://www.funda.nl/koop...058462-roosendaalseweg-45

Loop er net voorbij en zie dat hij met de grond gelijk is gemaakt. Toch een duur kaveltje dan :D
Wel opvallend, mensen die aan zulke kapitaalvernietiging doen, maar toch nog wat bruikbare spullen op MP zetten...

En dat ding van De Hond... 'Vijf onder een kap', dat heet bij ons gewoon een rijtjeshuis!
Beter gezegd: het blok waarin ik woon bestaat uit zes huizen, maar ligt tegen een helling, met steeds twee huizen op gelijke hoogte. Mijn buren hebben een hoge opbouw, dus ik woon in een 'zes onder een kap met eigen dak'. Ook bekend als de dubbel geschakelde stadsvilla met imposante raampartij (lees: doorzonwoning).

[ Voor 26% gewijzigd door dreamscape op 03-11-2017 13:38 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 08:09
Prachtig huis hier in de wijk, maar voor die prijs... en dan kijken de buren ook naar binnen...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/074/971/405_720x480.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-85456455-rietzanger-15/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
Zal vast in gebruik geweest zijn als bordeel.
Die kom ik tijdens zakelijk bezoek aan 010 regelmatig op diverse plekken tegen.
Wel nabij de Witte de Withstraat, je kunt daar na een bezoek met de vrouw aan Marlies Dekkers prima eten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Lekker hygiënisch vloerbedekking in een badkamer, wat zou Rob de Geus daar allemaal in aantreffen met een blauwe lamp :X :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Laatst online: 22:11
TakeAway schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:32:
Prachtig huis hier in de wijk, maar voor die prijs... en dan kijken de buren ook naar binnen...

[afbeelding]

Wat een dikke tegenvaller in de kamers boven.
Al die schuine wanden beletten je om normaal door te gaan.
Verder wel netjes afgewerkt.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[afbeelding]

Aardig optrekje, het mag alleen wel iets meer "vrijstaand" voor dat geld.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26

orf

[...]
Haha, "5-onder-1-kap".
Ik woon in een blokje van 3 huizen. Ik weet nu ook wat ik in de omschrijving op Funda kan zetten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...055-laan-van-napoleon-15/

helaas woon je dan wel in winterswijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Is wel een huis waarvan het concept klopt met de prijs en de afwerking.
Groot maar niet bombastisch, en je hebt geen 5 permanente personeelsleden nodig om alles in orde te houden.
Wel een héél forse prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Vanbinnen wel erg mooi. Van buiten onpersoonlijke hut. En voor 3,6m, maar dan in Winterswijk uitkomen? Meh...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemoon23
Theuno schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:57:

Tsss, zal wel zijn dat ik er met mijn provinciale blik tegen aan kijk, maar dat is gewoon een rijtjeshuis !
(ok, een grachtenpand is ook een rijtjeshuis, maar dat vind ik toch anders ;) )
Die €350.000 wat hij er in 1996 voor betaald heeft, dat geef ik er nu nog niet eens voor >:)

[ Voor 45% gewijzigd door bluemoon23 op 03-11-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
bluemoon23 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:30:
[...]
Tsss, zal wel zijn dat ik er met mijn provinciale blik tegen aan kijk, maar dat is gewoon een rijtjeshuis !
(ok, een grachtenpand is ook een rijtjeshuis, maar dat vind ik toch anders ;) )
Die €350.000 wat hij er in 1996 voor betaald heeft, dat geef ik er nu nog niet eens voor >:)
Een grachtenpand is een rijtjeshuis zonder parkeergelegenheid en veel overlast van toeristen :+ dus nog erger dan een gewoon rijtjeshuis :+

Maar misschien kijk ik er ook te provinciaal tegenaan

* Waah heeft een tijdje aan een gracht gewoond in een kleine stad maar werd gek van alle mensen toeristen die langskomen en naar binnen staan te gluren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

https://www.funda.nl/koop...3-nieuwezijds-armsteeg-5/

16m2 kavel! Voor net geen 5 ton. Tis verdomme net een liftschacht!

"huuropbrengst 30000 per jaar". Wtf ook.

[ Voor 13% gewijzigd door NeFoRcE op 03-11-2017 16:03 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:03

Mitchell

Ondertitel

NeFoRcE schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:02:

What the fuck? |:(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
En dan nog in half verkrotte toestand. Keuken valt uit elkaar, badkamer en toilet zijn 40 jaar oud, vloeren zijn in verschrikkelijke toestand... Enkel glas...
Wie betaalt daar nu 2500€ huur voor per maand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Tommie12 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:12:
airBnB?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 08:09

In zo'n B&B heb ik altijd al willen zitten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommie12 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:12:
En dan nog in half verkrotte toestand. Keuken valt uit elkaar, badkamer en toilet zijn 40 jaar oud, vloeren zijn in verschrikkelijke toestand... Enkel glas...
Welkom in amsterdam :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz

Lol, honkbalknuppel naast de deur _O-

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/078/539/616_1440.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 03-11-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Laat ons eens rekenen....
Als je voor dat krot meer dan 100€ per dag vraagt, dan krijg je toch pakken slechte beoordelingen.
Dus moet je dat 300 dagen per jaar verhuren...

En inderdaad, hier wil ik echt niet slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:20
Martinusz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:02:
[...]

Lekker hygiënisch vloerbedekking in een badkamer, wat zou Rob de Geus daar allemaal in aantreffen met een blauwe lamp :X :X
manmanmanmanman, kijk, gescheurde rubbers. JAAaaaah dat kan eeecht niet.
Bah, wat een vieze bende, manmanmanmanman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemoon23
Douchen op de WC, het is net Hong Kong :D
(ik was een paar maanden geleden in HK, veel hotels hebben dat ook daar)

En een Rijksmonument he, dus zomaar even strippen en weer opbouwen mag ook niet zomaar.

[ Voor 78% gewijzigd door bluemoon23 op 03-11-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:50

Rmg

Tommie12 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:26:
[...]

Laat ons eens rekenen....
Als je voor dat krot meer dan 100€ per dag vraagt, dan krijg je toch pakken slechte beoordelingen.
Dus moet je dat 300 dagen per jaar verhuren...

En inderdaad, hier wil ik echt niet slapen.
http://www.budgetplaces.c...l-33767-b-b-downtown.html

Het was/is een Hostel, 12 - 16 bedden, 30 euro per nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Martinusz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:17:
[...]

Lol, honkbalknuppel naast de deur _O-

[afbeelding]
Bij een eerdere foto is ook al braakschade te zien :')
Althans, zo lijkt het (voordeur geforceerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
FabianGTI schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:48:
[...]

Bij een eerdere foto is ook al braakschade te zien :')
Althans, zo lijkt het (voordeur geforceerd)
Die deur ziet er nou ook niet echt veilig uit, dat slot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Rmg schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:46:
[...]

http://www.budgetplaces.c...l-33767-b-b-downtown.html

Het was/is een Hostel, 12 - 16 bedden, 30 euro per nacht.
Ik zie toch maar plaats voor 8 bedden, en dan een badkamertje delen met 8, waarbij de gasten van de 2e verdiep door je kamer op het 1e lopen....
Dat moet je nog personeel inschakelen om te poetsen en de deur open te doen.

Van huisjesmelkerij gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Review van één van de gasten:

Shit hole
-wifi breaks the day you arrive
-do not stay here even if it's free
-once we arrived nobody was in the hostel to open the door
-shower is literally above the toilet
-trust me, don't stay here.
- the only reason I rated it one star is because I had to

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Wanneer je in Mokum woont en werkt dan is het in ons geval op de fiets of te voet naar het werk.
Maken weinig gebruik van het OV.
De auto gebruiken we wanneer we buiten de stad moeten zijn of binnen de stad iets moeten vervoeren.

Met een spiegel boven het bed:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/309/536_2160.jpg

Kan hij lekker naar zichzelf kijken tijdens het fleppen :P

* Vrijdag houdt niet zo van spiegels, want wat doet je spiegelbeeld als je niet kijkt? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 03-11-2017 18:00 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Vrijdag schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:00:
[...]

Met een spiegel boven het bed:

[afbeelding]

Kan hij lekker naar zichzelf kijken tijdens het fleppen :P

* Vrijdag houdt niet zo van spiegels, want wat doet je spiegelbeeld als je niet kijkt? :X
Jij en je spiegelfilms :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Komt door een verhaal wat ik ooit in de Kijk! had gelezen, over een jongetje die wordt ontvoerd door vreemde wezens door zijn spiegel ;(
De film Mirrors hielp ook niet echt :P

Ontopic:
Als je in een appartementje van 2 miljoen woont doe je blijkbaar ontzettend vaak en heel veel was. Elk dagdeel verkleden ofzo?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/053/508_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...83-gustav-mahlerlaan-282/

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 03-11-2017 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee wat een eigen kapperszaak met zich meebrengt aan handdoeken iedere dag ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Vrijdag schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:18:

Ontopic:
Als je in een appartementje van 2 miljoen woont doe je laat je blijkbaar ontzettend vaak en heel veel was doen. Elk dagdeel verkleden ofzo?

[afbeelding]

FTFY

[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 03-11-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Vrijdag wat mij meer opvalt is dat er bankstellen instaan voor een heel elftal en tafels binnen en buiten voor meer dan genoeg personen. Maar wel maar 1 slaapkamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
[...]
Als je in een appartementje van 2 miljoen woont doe je blijkbaar ontzettend vaak en heel veel was. Elk dagdeel verkleden ofzo?

[afbeelding]

offtopic:
Ben ik de enige die de use case hiervan (was wordt voor je gedaan in de helft van de doorlooptijd) ziet? Genoeg was maken is de uitdaging in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

@Jasphur Ja dat viel me ook op. Misschien hebben ze heel vaak mensen over de vloer die in de sauna gaan ofzo :P

@ANdrode Toch vind ik het gek. Het is dan wel een groot appartement maar ook weer niet zo immens. Er zullen denk ik maar twee mensen wonen. Wellicht, zie de opmerking van Jasphur, krijgen ze veel bezoek. Natuurlijk, kans dat ze ook een werkster oid hebben maar dan nog lijken me twee wasmachines en drogers een beetje overkill. Maargoed, dat ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Vrijdag schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:45:
@Jasphur Ja dat viel me ook op. Misschien hebben ze heel vaak mensen over de vloer die in de sauna gaan ofzo :P

@ANdrode Toch vind ik het gek. Het is dan wel een groot appartement maar ook weer niet zo immens. Er zullen denk ik maar twee mensen wonen. Wellicht, zie de opmerking van Jasphur, krijgen ze veel bezoek. Natuurlijk, kans dat ze ook een werkster oid hebben maar dan nog lijken me twee wasmachines en drogers een beetje overkill. Maargoed, dat ben ik :P
Als ik kinderen had (die ik gelukkig niet heb) had ik zeker een dubbele wasgroep gehad - zo raar is dat echt niet.

Ook zonder kinderen als je niet veel thuis bent (als je allebei werkt) is het niet zo gek - het scheelt gewoon tijd.
Zo zijn er ook mensen die twee vaatwassers hebben, is er altijd eentje om je vuile vaat in te zetten.

Het kost iets meer in aanschaf maar het energie verbruik neemt niet toe - het is de doorlooptijd die halveert, het is gewoon gemak.

edit:// dat je ze naast je wasbakken zet is dan wel weer heel erg Amsterdams :+

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 03-11-2017 19:54 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

ANdrode schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:37:
[...]

offtopic:
Ben ik de enige die de use case hiervan (was wordt voor je gedaan in de helft van de doorlooptijd) ziet? Genoeg was maken is de uitdaging in ieder geval niet.
Door mijn beroepsdeformatie dacht ik aan redundante wasmachines. Als er eentje uitvalt kun je nog steeds wassen. Ik mis alleen nog automatische failover.

Wat ik interessanter vind: Een keertje geen piano maar een drumstel in de woonkamer.

[ Voor 9% gewijzigd door downtime op 03-11-2017 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

downtime schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:49:
[...]

Door mijn beroepsdeformatie dacht ik aan redundante wasmachines. Als er eentje uitvalt kun je nog steeds wassen. Ik mis alleen nog automatische failover.

Wat ik interessanter vind: Een keertje geen piano maar een drumstel in de woonkamer.
Ah kijk, daar issie weer: De vleugel!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/174/709_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...ob-van-campenstraat-52-h/
Wel een beetje een bunkergevoel voor de rest, zo zonder ramen maar alleen daklichten op de begane grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Misschien is de akoestiek daar wel heel erg goed :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vrijdag schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:57:
[...]

[afbeelding]

Wel een beetje een bunkergevoel voor de rest, zo zonder ramen maar alleen daklichten op de begane grond.
Zit je veilig als film-ster :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:48

Dan heb je zoveel "huurinkomsten" doe je nog niets met de condities.
Braaksporen, schimmel, houtrot en dan ook nog 5 ton vragen.

In mijn omgeving gaat zoiets weg voor 10% van die prijs met de term: kluswoning.

man man man man man man man man...

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:50

ralpje

Deugpopje

[afbeelding]

1,5 Miljoen, maar alsnog Xenos-teksten aan de muur :p

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/074/971/386_2160.jpg
Vrijdag schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:57:
[...]

[afbeelding]

Wel fijn dat ze met wat blurren er even voor zorgen dat je niet kunt zien dat die auto van Heeren Makelaars is.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/174/729_2160.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door ralpje op 04-11-2017 13:42 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
http://www.funda.nl/83401041

Vond deze ook wel grappig.
In de app zie ik wel meerdere foto's, maar op de site niet. Vreemd..

[ Voor 38% gewijzigd door LoBbY_1 op 06-11-2017 22:21 ]

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Vrijdag schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:45:

Daarom ben jij ook geen rijke bankier of beleggingsexpert met zo'n appartement op de Zuidas...

Geen gezellige buurt overigens hoor, met al die veel te rijke yuppen. O-) Dat washok heeft trouwens een eigen wc, hoeft de wasvrouw niet op de wc van de eigenaar...

En de inrichting zal ongetwijfeld een klein fortuin gekost hebben, maar ik kan het toch niet mooi vinden...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
700k en enorm oppervlakte (500k gedaald in de prijs)

https://www.funda.nl/koop...uis-47245407-expansie-51/

Al zal ik meteen mijn nek breken bij de keuken, daar is de tegelboer erg creatief geweest

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/026/187/774_1080.jpg

Wel riante garage:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/026/187/792_1080.jpg
En dan nog eens 600 M² aan opslag in een hal _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
[...]

Komt door een verhaal wat ik ooit in de Kijk! had gelezen.
Ontopic:

[afbeelding]

Heb ook goede herinneringen aan tijdschrift de Kijk, een oude suikertante betaalde het abo.

Aan de overkant van onze gracht wonen 2 homo's. Zij kleden zich dagelijks meermaals om en nemen niet de moeite de gordijnen tijdens deze exercitie te sluiten.
Zal eens informeren hoeveel wasmachines zij hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

FabianGTI schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:47:

Al zal ik meteen mijn nek breken bij de keuken, daar is de tegelboer erg creatief geweest

[afbeelding]

Wel riante garage:
[afbeelding]
Ruimte genoeg voor een compleet weeshuis inderdaad. :z

Wel min of meer letterlijk in 'the middle of nowhere'... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:06

Wokschotel

Op 6 wielen

[afbeelding]

Wel riante garage:
[afbeelding]
Die inrichting.... :'(

Die makelaar.... :'(
De gehele woning is onder keldert.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 14:57

Wailing_Banshee

You're Next

Ik vind die keuken an sich wel heel mooi, maar die tegevloer ziet eruit alsof hij slecht in elkaar gefotoshopped is.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 12:49
Wokschotel schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:45:
[...]

[...]
Als ik de foto's zie zou ik bijna denken dat het geen makelaar is maar met de telefoon geschoten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Wailing_Banshee schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:39:
[...]

Ik vind die keuken an sich wel heel mooi, maar die tegevloer ziet eruit alsof hij slecht in elkaar gefotoshopped is.
Buiten dat ik de keuken zelf niets aan vind, ging het ook meer om de tegelvloer en dan met name het opstapje, zo'n fijne tenenbreker :X

Maar ach, anders deze schuur met een stukje huis eraan vast:

https://www.funda.nl/koop...102768-uiterdijkenweg-28/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/047/142/715_1080.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/047/142/737_2160.jpg

Sidenote, is een zorgboerderij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

FabianGTI schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:36:
[...]
Maar ach, anders deze schuur met een stukje huis eraan vast:

https://www.funda.nl/koop...102768-uiterdijkenweg-28/

[afbeelding]

[afbeelding]

Sidenote, is een zorgboerderij :+
Maakt niet uit wat het is :D Ik vind dit erg erg cool! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:38
LoBbY_1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:54:
http://www.funda.nl/83401041

Vond deze ook wel grappig.
In de app zie ik wel meerdere foto's, maar op de site niet. Vreemd..
Bedoel je niet heel toevallig de andere sportlaan in Emmeloord die ook te koop staat? :)

https://www.funda.nl/koop...is-49007806-sportlaan-42/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wokschotel schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:45:
[...]

[...]
Deze knakker zit op het dak ofzo :? :+

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d4/Jort-pers-1.jpg/266px-Jort-pers-1.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tehfunk
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10-2024
Goeie motivatie om slank te blijven wel:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/799/792_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...uw-oost-indie-4-b/#foto-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat een prachtig huis. Jammer dat het alleen maar de begane grond is.

Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.