Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.365 views

Anoniem: 915187

nare man schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:07:
Ik verbaas me er altijd over hoe suf zulke dure huizen worden aangeprezen. Waarom zo'n onaantrekkelijke wall of text waar je met geen mogelijkheid doorheen komt? Ik weet dat de meeste makelaars geen briljante Neerlandici zijn, maar dit is wel erg kras.
Jij denkt dat rijke mensen de tekst wel lezen ;)

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 20:19
Wokschotel schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:03:
[...]
Let ook eens op die enorme hoeveelheid beveiligingscamera's. Mijn vermoeden is dan altijd dat er één of andere louche drugsbaron woont :P
Viel mij ook al op! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05:03
Wokschotel schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:03:
[...]
Let ook eens op die enorme hoeveelheid beveiligingscamera's. Mijn vermoeden is dan altijd dat er één of andere louche drugsbaron woont :P
Met name na 09-11 zijn er genoeg nette mensen, veelal werkzaam bij de overheid, die net wat meer aandacht moeten besteden aan hun veiligheid. Zij staan niet meer vermeld in het telefoonboek, doen niet aan facebook en twitter onder hun eigen naam ;) en zullen hun adres nooit op een internet forum vermelden.

In Bosch en Duin, ik ken het goed, wonen diverse nette lieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:24
- Elke ruimte heeft meerdere aansluitingen voor Cat-6 Ethernet.

Van het vele bla bla dit viel mij weer op ^_^ Maar mooi optrekje redelijk onbetaalbaar maar goed. Maar als je het geld hebt waarom niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PKHS schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:55:
[...]

Met name na 09-11 zijn er genoeg nette mensen, veelal werkzaam bij de overheid, die net wat meer aandacht moeten besteden aan hun veiligheid. Zij staan niet meer vermeld in het telefoonboek, doen niet aan facebook en twitter onder hun eigen naam ;) en zullen hun adres nooit op een internet forum vermelden.

In Bosch en Duin, ik ken het goed, wonen diverse nette lieden.
En zelfs al zit je niet in een risico klasse, wat is nu een paar duizend euro aan een beveiligingssysteem uitgeven op een huis van een flink aantal miljoenen? Zeker zulke afgelegen huizen zijn een goed doelwit voor diefstal, vanaf de straat ziet immers niemand wat een inbreker aan het uitspoken is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 14:49

Wailing_Banshee

You're Next

MeZZiN schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:20:
[...]

- Elke ruimte heeft meerdere aansluitingen voor Cat-6 Ethernet.

Van het vele bla bla dit viel mij weer op ^_^ Maar mooi optrekje redelijk onbetaalbaar maar goed. Maar als je het geld hebt waarom niet.
Dat heeft ons huis ook, en dat was een heeeeeel stuk goedkoper!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:29

Amphiebietje

In de blubber

Leuk appartement in Den Haag:

https://www.funda.nl/koop...225638-jan-wapstraat-160/

Jammer van die (afgefikte?) keuken en badkamer.

Of wil je meer terras dan woning? Prijs daar is ook (nog steeds) volledig geschift vergeleken met het oppervlak van de woning...

[ Voor 38% gewijzigd door Amphiebietje op 18-09-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertvanoosten
  • Laatst online: 09-07 14:03
Amphiebietje schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:52:

Je vraagt je altijd af wat er in hemelsnaam is gebeurd in dergelijke woningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 15:25
@bertvanoosten Waarschijnlijk zo verrot/beschimmeld/vettig/etc, dat de makelaar aanraadt de badkamer/keuken alvast te strippen zodat het makkelijker te verkopen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 18-09-2017 13:23 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:20
En daar is niet lang geleden een nieuwe CV-ketel (zie nieuwe aan/afvoer in de keuken) geplaatst en bij het slopen is die weer verwijderd.

Of de drugsgebruikers die er hebben gewoond (en die eruit getrapt zijn na een paar maanden geen huur te hebben betaald) hebben dat ding gewoon gejat toen ze weggingen. Zou me niets verbazen...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-07 21:31

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Jasphur schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:22:
@bertvanoosten Waarschijnlijk zo verrot/beschimmeld/vettig/etc, dat de makelaar aanraadt de badkamer/keuken alvast te strippen zodat het makkelijker te verkopen is.
Lijkt wel alsof het gekraakt is geweest of iets van dien aard, wat een ranzigheid...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Dit is een interessante benedenwoning:

https://www.funda.nl/koop...0127-antheunisstraat-272/

Aan renovatie toe, maar genoeg oorspronkelijke elementen aanwezig om er iets heel moois van te maken. Persoonlijk zou ik proberen de badkamer en keuken om te wisselen, zodat je een grote eetkeuken aan de voorzijde kan maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:29
Jort Kelder is daar eens wezen kijken met 'Hoe heurt het eigenlijk'. Zwembad heeft wel een geinige feature.

Als geld geen rol speelde zou ik zelf voor zoiets gaan: https://www.funda.nl/koop...-49140461-regelinklaan-3/. Mooi bijgebouwtje annex kantoor waar je de visite kan parkeren. Dressuurbak vervangen voor een wedstrijdbad zodat je er 's zomers kan zwemmen en 's winters kan schaatsen en dan ben je er wel voor een luttele 1.7 miljoen euro. Volgende week vrijdag Open Huis, gelijk maar even een kijkje nemen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05:03
Amphiebietje schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:43:
Dit is een interessante benedenwoning:

https://www.funda.nl/koop...0127-antheunisstraat-272/

Aan renovatie toe, maar genoeg oorspronkelijke elementen aanwezig om er iets heel moois van te maken. Persoonlijk zou ik proberen de badkamer en keuken om te wisselen, zodat je een grote eetkeuken aan de voorzijde kan maken.
Volgens enkele volgers van de profeet Mohammed een beroemde, voor velen vooral een beruchte straat met nare herinneringen.
https://www.omroepwest.nl...-10-jaar-na-de-belegering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Amphiebietje schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:52:

Ligt ook in het laakkwartier. Daar hebben ze nog wel eens met handgranaten naar de politie gegooid in de tijd van Mohammed B als ik het mij goed herinner. Destijds had mijn broer in dezelfde wijk een studentenhuis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:10

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

bertvanoosten schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:14:
[...]

Je vraagt je altijd af wat er in hemelsnaam is gebeurd in dergelijke woningen...
Ik vermoed dat het 1 van de vele 'Polenbunkers' is geweest. Ze stoppen die lui hier in de buurt (Laak) met tig in een 4-kamerwoninkje en vaak wordt zo'n woning door die lui 'opgeknapt'. Geeft in elk geval minder overlast dan de Polen die de struiken langs de Laak als slaapplek zien...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:54
Ook wel een apart huisje, lekker industrieel:

https://www.funda.nl/koop...49374947-kleine-gent-2-1/

Check de trap maar:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/963/147_2160.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Aardappel op 18-09-2017 15:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:33

Vrijdag

De Zwarte

Ik wilde vroeger altijd in zo'n oud pakhuis wonen. Leek me echt supergaaf, dat je dan je eigen basketbald veld indoor kon maken en je auto's en motoren kon parkeren binnen.

Ja, ik was jong en me van geen financiëel punt bewust :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Vrijdag schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:37:
[...]
Ik wilde vroeger altijd in zo'n oud pakhuis wonen. Leek me echt supergaaf, dat je dan je eigen basketbald veld indoor kon maken en je auto's en moteren kon parkeren binnen.

Ja, ik was jong en me van geen financiëel punt bewust :')
'K had dezelfde droom haha. Veel te veel stoere series gekeken.
En die trap is geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:11
Ik vind deze impressie echt gaaf.
Zou alleen de trap wel verruilen voor een hellingbaan als was het maar uit luiheid en transport van zaken

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Jasphur schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:38:
[...]

En die trap is geniaal.
Er zit ook een lift in:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/963/149_2160.jpg

De sheddaken zijn trouwens ook geweldig, zeker als je het over industrieel hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Aardappel op 18-09-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Koning. Wat een helden huis. Zal thuis eens de gehele tekst ed lezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jasphur schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:38:
[...]

En die trap is geniaal.
Ja precies! In heel veel jaren 80/90 films en (rock) clips zag je dat ze vaak in een pakhuis woonden. Overdag de held uithangen en 's avonds wilde feesten geven 8)

I've got dreams....

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:16
Die eerste is wel echt een mooi huis, alleen een makelaar die begint met schreeuwen op funda |:(
Die 2e is bijna een museum zo gedateerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Ik denk niet dat je daar kunt koken, tenzij je een glas water tappen al als koken beschouwt :P

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nare man
Vrijdag schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:55:
[...]
Ja precies! In heel veel jaren 80/90 films en (rock) clips zag je dat ze vaak in een pakhuis woonden. Overdag de held uithangen en 's avonds wilde feesten geven 8)

I've got dreams....
De Ghostbusters woonden ook in een brandweerkazerne. Vette industriële loft, zou nu onbetaalbaar zijn denk ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nare man schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:18:
[...]

De Ghostbusters woonden ook in een brandweerkazerne. Vette industriële loft, zou nu onbetaalbaar zijn denk ik 8)
Om over de maandelijkse kosten nog maar te zwijgen :P :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

nare man schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:18:
[...]

Er zijn genoeg plekken in Europa waar de lokale brandweerkazerne wegbezuinigd wordt, dus het zou best kunnen als je genoegen neemt met een kleinere kazerne.

Daarentegen, proberen het Thunderbirds eiland na te bouwen zal wat moeilijker zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
nare man schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:17:
[...]

Ik denk niet dat je daar kunt koken, tenzij je een glas water tappen al als koken beschouwt :P
Gasfornuis staat 3 meter verderop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:30
Dat huis zou ik eerder in een Amerikaanse "suburb" verwachten. Vind het stiekem wel iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Wel bruut dat in de advertentie voor een huis van bijna een miljoen in de eerste zin meteen een knaller van een spelfout staat.

Een uitzicht is weids en je zus heeft iets wijds aan. Hoe moeilijk is het nu helemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:16

CyBeRSPiN

sinds 2001

nare man schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:13:
Wel bruut dat in de advertentie voor een huis van bijna een miljoen in de eerste zin meteen een knaller van een spelfout staat.

Een uitzicht is weids en je zus heeft iets wijds aan. Hoe moeilijk is het nu helemaal. :)
Dan heb je zeker nog over grensend heengelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Of ze bedoelen dat je de hele dag door de brievenbus naar buiten aan het loeren of de buren geen grotere auto hebben gekocht. Dan kijk je "breedbeeld" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:16

heuveltje

KoelkastFilosoof

Is dat nu een of ander raar vishoek effect, of zijn die zij kastjes echt 10cm diep :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:16

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zou het nu echt iemand over de streep trekken om te weten met welke bus verf de buitenkant is geverfd :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Nou je weet wel dat er kwaliteits spul is gebruikt vind hem verder duidelijk en gedetailleerd erop staan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Doe normaaaaaal.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/647/362_360x240.jpg

https://www.funda.nl/koop...375699-koudhoornseweg-42/

Via een leuke post van Funda zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-07 16:42

NSG

Je weet niks!

Oh, wat vind ik dit een prachtwoning met al dat glas en tussen de bomen!

https://www.funda.nl/koop...is-49088933-lijsterlaan-5

[ Voor 7% gewijzigd door NSG op 18-09-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@NSG mooi vastgelegd ook. Prim plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:39

Detmer

Professioneel prutser

NSG schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:33:
Oh, wat vind ik dit een prachtwoning met al dat glas en tussen de bomen!

https://www.funda.nl/koop...is-49088933-lijsterlaan-5
Zo'n keet en dan 2 antieke PC's hebben staan 8)7 (foto 19)

[ Voor 11% gewijzigd door Detmer op 18-09-2017 21:09 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:35

Wokschotel

Op 6 wielen

Detmer schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:09:
[...]

Wat is er antiek aan?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:16
Detmer schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:09:
[...]

Waarschijnlijk dikke Workstation. Of moet het Apple zijn, anders hoor je er niet bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:04

Zenix

BOE!

Gezien de behuizing lijken het Core 2 Duo's te zijn met Windows XP of Vista oorspronkelijk. De computers zijn dus zo'n 10 jaar oud, redelijk antiek ja :P Valt zeker wel op tussen de foto's en zeker ook de kleine schermen :) Maar ik ken ook mensen die hebben huis van 800k en kochten vorig jaar tweedehands Core 2 Duo via het werk, omdat het goedkoop was... Sommige mensen steken hun geld liever in andere dingen, maar als Tweaker is dat moeilijk om te begrijpen natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:39

Detmer

Professioneel prutser

Intel Pentium Dualcore sticker op de voorste pc :P

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:04

Zenix

BOE!

Detmer schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:23:
[...]

Intel Pentium Dualcore sticker op de voorste pc :P
Idd het blauwe stukje verraad het, antieke trage computers O-) Ik zou ze upgraden naar Core 2 Quad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:11

Fiber

Beaches are for storming.

Kwestie van prioriteiten waarschijnlijk? Duur huis of een dure pc...?

Hij zal het heus nog wel doen voor e-mail, internetbankieren en een briefje of tabelletje in Office...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Maar hier hoef je tenminste niet je spullen uit het raam te hangen bij gebreke van ruimte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06 18:39
De TV op foto 18 is ook dik 10 jaar oud. Een Philips PF9830, 32 of 37 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
heuveltje schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:10:
[...]

Is dat nu een of ander raar vishoek effect, of zijn die zij kastjes echt 10cm diep :?
Aan de raampartij te zien zijn ze echt heel erg ondiep. 't Is ook een keuken van niks.
Dat ze zo'n foto ergens halverwege stoppen... :N dit is toch een entree om U tegen te zeggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Aardappel op 19-09-2017 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Potato42 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:12:
[...]

Aan de raampartij te zien zijn ze echt heel erg ondiep. 't Is ook een keuken van niks.

[...]

Dat ze zo'n foto ergens halverwege stoppen... :N dit is toch een entree om U tegen te zeggen.
Heeft wel de vorm van een U inderdaad.,,,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 09:43

immetjes

HIER is BERN-E

Die artist impressions zijn wel goed zeg. Vergemakkelijkt het door de ouwe zooi heen kijken.

En die prijs! €50.000 haha.

[ Voor 3% gewijzigd door immetjes op 19-09-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
De zolder is wel artistiek, met al die kranten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11
Best een leuk pandje om iets moois van te maken, mits je zelf een beetje handig bent.

Life to is short, not too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Veel van die klushuisjes van 100 m² en +/- 100.000 staan in FR/GR/DR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:49
Huis aan de rechterzijde is ook al zo goed onderhouden

Wel een huis waar je nogal wat fratsen tegen kan komen, dak is zo te zien over een niet al te lange tijd aan de beurt (lekkage) , dakkapel mag dan ook wel meteen meegenomen worden

Ziet eruit als een huis van 'Help mijn man is klusser'

Mijn huis was is zo'n zelfde staat :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Je kunt ook met een kleiner project beginnen:

https://www.funda.nl/koop/bedum/huis-49125250-de-kamp-4/

Wel 35 m² op een perceel van 47 m²!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/079/174/308_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Potato42 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:49:

[afbeelding]
Typisch zo'n huis om met een paar goede vrienden te kopen en te gebruiken als eet/proef/zuip/drink-lokaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 12:08
Jasphur schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:51:
[...]

Typisch zo'n huis om met een paar goede vrienden te kopen en te gebruiken als eet/proef/zuip/drink-lokaal.
Is dat iets wat normale mensen doen? Voor 70k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:31
Naar mijn idee is die wcruimte wel erg groot in verhouding met de rest van het huis, maar verder qua ruimte wel zo'n beetje het beste eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
EnigmaNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:59:
[...]

Is dat iets wat normale mensen doen? Voor 70k?
Wat zijn normale mensen? :P Maar met 5 man 70K delen is voor sommige mensen best te doen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Remy!!!! schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:13:
Naar mijn idee is die wcruimte wel erg groot in verhouding met de rest van het huis, maar verder qua ruimte wel zo'n beetje het beste eruit gehaald.
Blijkbaar vonden ze het belangrijker om een lekker potje te kunnen schijten dan wat extra ruimte in de keuken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Potato42 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:49:

[afbeelding]
Dat is een leuk startershuisje :)
offtopic:
Jammer dat zoiets hier niet te vinden is en dat ondanks dat de hypotheek maandlasten lager lijken te zijn dan sociale huur (met huurtoeslag) ik er niet mag wonen :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
Gelukkig ontbreekt de bekende poëtische uitspatting niet... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Remy!!!! schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:13:
Ik vraag me af wat de kans is bij dat huis dat er ooit nog een stuk huis zat tussen wat nu de voorgevel is en de woning er tegenover...zou een en ander verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Potato42 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:39:
Veel van die klushuisjes van 100 m² en +/- 100.000 staan in FR/GR/DR
Ja, dat heet een krimpgebied :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jannibal23 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:17:
Gelukkig ontbreekt de bekende poëtische uitspatting niet... :F
Hazeltje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:24
Het is grappig als eerste woning alleen de prijs is wat hoog voor wat het bied maar zo slecht nog niet heb slechter huizen gezien voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Paint skills!

link

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/252/540_360.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Eli3l op 19-09-2017 17:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
MeZZiN schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:18:
Het is grappig als eerste woning alleen de prijs is wat hoog voor wat het bied maar zo slecht nog niet heb slechter huizen gezien voor meer.
Aan het einde van je post staat een punt. Kun je die vaker gebruiken? Dat maakt je bijdrage een stuk beter leesbaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 16:56
De referentie klopt, maar strict genomen is het natuurlijk Grote Haas die dicht zegt.

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik zou echt knettergek worden in zo'n huis :o

Anjunabeats

• Jasphur
Mijn favoriete kleur is groen! Dus dit huis is echt iets voor mij. Oh, wacht… :/

https://www.funda.nl/koop...98-jr-thorbeckesingel-22/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/082/115/260_2160.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 21-09-2017 10:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Jasphur schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:23:
Mijn favoriete kleur is groen! Dus dit huis is echt iets voor mij. Oh, wacht… :/

[afbeelding]
Maaaarrr is het bij de buren net zo?

Overigens zitten die banken heerlijk, jammer dat ze zo lelijk zijn.
De lelijkste banken/stoelen zitten het lekkerst. :+

• Jasphur
Potato42 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:25:
[...]

Maaaarrr is het bij de buren net zo?

Overigens zitten die banken heerlijk, jammer dat ze zo lelijk zijn.
De lelijkste banken/stoelen zitten het lekkerst. :+
Hear, hear!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
Ik heb eerder eens met een schuin oog zitten kijken naar een woonboot, maar zonder eigen ligplaats is dat een verhaal zonder eind. Om over hypotheken maar te zwijgen en je loopt natuurlijk helemaal leeg op het onderhoud. Toch lijkt dit me wel wat:

https://www.funda.nl/koop...s-85756184-waalhaven-1-l/

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-07 06:57

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jasphur schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:23:

Hebben ze daar de keuken nou verplaatst van de voorkant naar de woonkamer? 8)7

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

AllSeeyinEye schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:03:
[...]

Lijkt er meer op dat ze alle binnenmuren hebben weggebroken. Inclusief die tussen hal en woonkamer. 8)7

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

dreamscape schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:02:
Ik heb eerder eens met een schuin oog zitten kijken naar een woonboot, maar zonder eigen ligplaats is dat een verhaal zonder eind. Om over hypotheken maar te zwijgen en je loopt natuurlijk helemaal leeg op het onderhoud. Toch lijkt dit me wel wat:

https://www.funda.nl/koop...s-85756184-waalhaven-1-l/
Ja jammer want ik heb precies hetzelfde. Zoiets is echt gruwelijk tof! Mooi design, lijkt nu in ieder geval goed onderhouden.

Niet het meest praktische maar wel tof :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je de perceel opp. gezien bij die woonboot ?? 999.999 m²

[ Voor 4% gewijzigd door boomsma op 21-09-2017 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
Het is nog een varend woonschip, dus dat levert behoorlijk wat buitenruimte op, ja.

Lijkt me wel cool als er gewoon mee gaat varen en er dan ineens lui onaangekondigd op visite willen komen. Is het hele huis ineens verdwenen :)

• Aardappel
Vraag me af hoe zoiets nou zit met bijvoorbeeld de isolatiewaarde. Is het een boot, is het een huis?
Hoe koud is het in de winter, met zo'n stalen romp lijkt het me lastig isoleren... iemand die hier meer van weet?

[ Voor 7% gewijzigd door Aardappel op 21-09-2017 11:44 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Potato42 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:44:
Vraag me af hoe zoiets nou zit met bijvoorbeeld de isolatiewaarde. Is het een boot, is het een huis?
Hoe koud is het in de winter, met zo'n stalen romp lijkt het me lastig isoleren... iemand die hier meer van weet?
Hoezo lastig isoleren? Volgens mij zit je niet direct tegen de buitenste romp aan.

Zit dus vaak een stuk lucht tussen. Isoleer dat en klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 21-09-2017 11:48 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• nare man
Ik neem aan dat je tegen zo'n stalen romp gewoon aan de binnenkant isolatie kunt zetten, à la een voorzetwandje in oudere woningen.

Wel even rekening houden met roestvorming :P

• dreamscape
In de beschrijving staat iets over zeer goede isolatie. En warmtepomp met vloerverwarming. Dat laatste ga je echt niet inbouwen als je niet zeker weet dat de isolatie op orde is. En er staat bij 'volledige geschiedenis aanwezig, incl. bouwtekening en bestek', dus ik neem aan dat de renovatie uitgebreid gedocumenteerd is.

• Aardappel
nare man schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:48:
Ik neem aan dat je tegen zo'n stalen romp gewoon aan de binnenkant isolatie kunt zetten, à la een voorzetwandje in oudere woningen.

Wel even rekening houden met roestvorming :P
Roest, onderhoud, condens, ventilatie, koudebruggen (bij ramen).
't Is niet echt veelvoorkomend vandaar dat ik me dat afvroeg.

• Jasphur
Yes!!! Muurschildering in je 'huis'

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/083/760/618_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...lpen-269-hombourg-belgie/

• nare man
dreamscape schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:48:
In de beschrijving staat iets over zeer goede isolatie. En warmtepomp met vloerverwarming. Dat laatste ga je echt niet inbouwen als je niet zeker weet dat de isolatie op orde is. En er staat bij 'volledige geschiedenis aanwezig, incl. bouwtekening en bestek', dus ik neem aan dat de renovatie uitgebreid gedocumenteerd is.
Dan hopelijk ook met goede documentatie van de overdracht van de eventuele vordering tot schadevergoeding op de aannemer die het allemaal gefixt heeft :P

• Arjan A
  • Laatst online: 02:03

Arjan A

Cenosillicafoob

Dit is het zwembad he :) Het geheel lijkt me eerder een oude kampeerboerderij dan een echte woning.
Moet toch best om te bouwen zijn tot (air)B&B met eigen woonruimte. Als de omgeving maar wat te bieden heeft :)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Arjan A schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:45:
[...]
Als de omgeving maar wat te bieden heeft :)
Net onder Maastricht/Valkenburg en nabij drielanden punt.
Dat is wel toeristen gebied hoor :9

• Arjan A
  • Laatst online: 02:03

Arjan A

Cenosillicafoob

Net even de omschrijving gelezen.
"Tevens kan men eenvoudig het pand ombouwen tot een wooneenheid met een separaat gedeelte welke als Bed-and-Breakfast gebruikt kan worden. "

Ik vind het wel een gaaf pand. Moet alleen wel het nodig verbouwd worden 8)7

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:49
Ondanks dat het huis wel een verbouwing nodig heeft ziet het er toch wel erg tof uit vind ik :)
Helaas wel een beetje ver en kostbaar :P

Plafond lijkt op sommige delen wel laag

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

FabianGTI schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:08:
[...]

Helaas wel een beetje ver en kostbaar :P
Vriend uit die regio zegt dan ook dat de prijs veel te hoog is.
Er wordt waarschijnlijk op een 'ollander gegokt die iets wil beginnen daar. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
https://www.funda.nl/koop...huis-49269161-grinsel-71/

Als je van een flinke schouw houdt:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/773/107_2160.jpg

Zie het nu pas, maar als je die kandelaar rechtzet dan schuift de achterwand opzij en kom je in de geheime gang O-) :+

[ Voor 48% gewijzigd door Aardappel op 21-09-2017 14:41 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-07 19:03

mark-k

AKA markkNL

AllSeeyinEye schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:03:
[...]

Ik denk eerder andersom, dat ze de woonkamer verplaatst hebben naar de keuken.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 14:49

Wailing_Banshee

You're Next

dreamscape schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:27:
Het is nog een varend woonschip, dus dat levert behoorlijk wat buitenruimte op, ja.

Lijkt me wel cool als er gewoon mee gaat varen en er dan ineens lui onaangekondigd op visite willen komen. Is het hele huis ineens verdwenen :)
Dat betwijfel ik, heb je die stuurhut gezien? Nergens meters, alleen dat stuur en die twee hendels....

Ik vind hem wel heel erg mooi (ik vind die schoenen in die trap briljant!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:21

Wuursj

want worst is al bezet

Potato42 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:44:
Ik heb ook bijna in een woonboot gewoond en doe veel met boten (werk en privé). Een stalen boot uitstekend isoleren kan prima. Maar vooral bij bestaande oude boten niet eenvoudig. Roestvorming achter de isolatie, koude bruggen, vocht huishouding. Maar het kan zeker. Bij een goed geconserveerde romp kan je zelfs 'gewoon' PU schuim tegen de romp spuiten. Maar als ik zoiets koop, zou ik wel graag willen weten hoe het is gedaan :) Huis-achtige isolatie waardes zijn prima haalbaar maar zie je niet vaak,
Ook veel oppervlakte verlies en koud water neemt veel warmte weg. Wel kan het een ideale situatie zijn voor een warmte pomp. In bepaalde delen van deze boot zie je echter nog originele betimmering en daar houdt de isolatie niet over..

Overigens is varen met zo'n ding nog een dingetje. Ook is de regelgeving aan het veranderen en moet je voor een dergelijke grote boot aan een lijstje eisen voldoen. Zeker haalbare eisen maar wel gedoe en kosten. De meeste woonboten zijn niet voor niets niet-varend meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Wuursj op 21-09-2017 14:57 ]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 10:07
@Wailing_Banshee Meer heb je niet nodig om te varen. Gashendel voor de hoofdmotor en eentje voor de boegschroef. En het roer natuurlijk :p

[ Voor 10% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 21-09-2017 14:51 ]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.