Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 08:07

Jiffy

God, you're ugly!

Er staan in Twisk héél wat leukere pandjes dan dit... (ik woon in die regio)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Twisk is niet de makkelijkste plaats om te vestigen. Er lastige gemeente voor buitenstaanders. maar goed wat een geld voor deze woning. Verwacht voor twisk toch lagere prijzen. Maar een vage indelen is altijd leuk.
Maar het is wel een enorm mooi dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:05
Road-runner83 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 21:54:
Op het eerste gezicht lijkt het een dik huis wat ook wel mag voor 1 miljoen alleen hebben ze 1 grote fout gemaakt....de VLOER(en):

https://www.funda.nl/koop...-49114616-jan-kopsweg-18/
Waarom hebben mensen met geld schijnbaar altijd zo'n slechte smaak. Over smaak valt wél te twisten en dit is gewoon lelijk.

Daarnaast vind ik een miljoen voor dit huis (in fokking Wageningen) echt heel erg hoog. Zou eerder aan 5 ton denken eerlijk gezegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

barrymossel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:08:
[...]

Waarom hebben mensen met geld schijnbaar altijd zo'n slechte smaak. Over smaak valt wél te twisten en dit is gewoon lelijk.
Smaak valt niet te betwisten, echter wel te betreuren ;)

Ik dacht dat het eerst alleen in de gang was die vloer, dat zou nog kunnen. Maar door letterlijk het hele huis... echt, ik zou gillend gek worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:39
Denk dat bewoners wel hielden van een dagelijkse peuk :P

https://www.funda.nl/koop...3802-friesestraatweg-111/

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 15:57
...maar niet van tuinieren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Staan er nou dubbele foto's in? Of is mijn hoofd echt aan weekend toe?

Leuk dit. Volgens mij zit er iemand die bij Funda werkt in dit topic. :P
3 of 4 van de 5 huizen ben ik tegengekomen in dit topic. Misschien zelfs wel alle 5 :D

https://content.funda.nl/5keer/een-kelder-vol-wijn/

[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 08-09-2017 14:39 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:56

Fiber

Beaches are for storming.

mark-k schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:11:
[...]

Neenee, op de zolder ligt vloerbedekking :P

Maar inderdaad, tering wat een aanwezige tegels. Volgens mij heeft hij de hele voorraad voor een prikkie kunnen kopen omdat niemand anders ze in zn huis wilde.
Konden best wel eens behoorlijk dure tegels zijn die iemand gewoon ontzettend mooi vond...

Maar mijn smaak is het ook niet. Al is het alleen al omdat alles dan hol klinkt en het glimt veel te veel. Sowieso heb ik in de meeste ruimtes liever een mooie houten vloer.
Lijkt me op zich weinig mis mee, behalve dat het nog niet af is...

En je zal waarschijnlijk vaak in de file staan naar je werk...
Best leuk stadspandje maar zit nog wel wel ontzettend veel werk in... Wellicht wat voor @Jellabie ... :)

[ Voor 46% gewijzigd door Fiber op 08-09-2017 19:43 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Fiber schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:25:
[...]

Konden best wel eens behoorlijk dure tegels zijn die iemand gewoon ontzettend mooi vond...

Maar mijn smaak is het ook niet. Al is het alleen al omdat alles dan hol klinkt en het glimt veel te veel. Sowieso heb ik in de meeste ruimtes liever een mooie houten vloer.

[...]

Lijkt me op zich weinig mis mee, behalve dat het nog niet af is...

En je zal waarschijnlijk vaak in de file staan naar je werk...

[...]

Best leuk stadspandje maar zit nog wel wel ontzettend veel werk in... Wellicht wat voor @Jellabie ... :)
Het begint te kriebelen :p

Ziet er een mooi projectje uit, alleen wat ver rijden voor mij :+

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi huisje tekoop kunnen jullie zo in!

https://www.funda.nl/koop...is-85691032-marmotberg-6/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Is weken geleden al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:59

Amphiebietje

In de blubber

Gezien de standaard keuken zeer waarschijnlijk een ex-huurwoning waar 40-50 jaar dezelfde mensen in hebben gezeten met een minimum aan onderhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:26
Bij ons in de Jordaan
Zing je van hela hola hoeladiejee

https://www.funda.nl/koop...76509d4c578.1505041144250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

3,3 miljoen en dan zit je nog in 020 ook... 7(8)7

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wel een zwaar cool huis in mijn ogen... En een keuken waar menig restaurant jaloers op kan zijn. Helaas heb ik het geld er niet voor, maar dit zal echt niet lang te koop staan. Ik zou de inrichting er dan grotendeels ook wel bij willen hebben. Alleen dingen als de tv's zien er verouderd uit, maar dat valt makkelijk te fixen. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Fiber schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:46:
[...]

Wel een zwaar cool huis in mijn ogen... En een keuken waar menig restaurant jaloers op kan zijn.
Te cool. Ik vind het net een tikje teveel "binnenhuisarchitect" ademen. Daardoor toch wat karakterloos.

Niettemin... Ik ben het met je eens. Met dat oppervlak, in die conditie, en op die locatie zal het niet zo lang te koop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Amphiebietje schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:46:
[...]

Gezien de standaard keuken zeer waarschijnlijk een ex-huurwoning waar 40-50 jaar dezelfde mensen in hebben gezeten met een minimum aan onderhoud...
Ik denk eerder aan studenten. Doet me denken aan mijn oude woning haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 16:59

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

downtime schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:06:
[...]

Te cool. Ik vind het net een tikje teveel "binnenhuisarchitect" ademen. Daardoor toch wat karakterloos.

Niettemin... Ik ben het met je eens. Met dat oppervlak, in die conditie, en op die locatie zal het niet zo lang te koop staan.
Het hele interieur lijkt wel een rechtstreekse kopie uit een meubelwinkel :P Niet echt karakter idd. Vast een zeker door een binnenhuisarchitect gestyled, echt zo'n BN'ers huis

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-09 21:15
Fiber schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:46:
[...]

Wel een zwaar cool huis in mijn ogen... En een keuken waar menig restaurant jaloers op kan zijn. Helaas heb ik het geld er niet voor, maar dit zal echt niet lang te koop staan. Ik zou de inrichting er dan grotendeels ook wel bij willen hebben. Alleen dingen als de tv's zien er verouderd uit, maar dat valt makkelijk te fixen. :)
Ik denk dat ze die niet laten hangen :+
Zie je wel vaak bij kasten van huizen, die mensen zitten niet op de bank tv te kijken of te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Weer even terug naar de zeer betaalbare kant van het spectrum: hier in de stad een schattige benedenwoning te koop waar volgens mij wel 'iets' aan mag gebeuren. Door een vorige bewoner voorzien van een verlaagd plafond, waarvan de makelaar ook wel snapt dat het er gewoon uit moet:
Tip! Het plafond is verlaagd om energiebesparende redenen, hier is een halve meter aan hoogte te winnen.
Leuk, maar je weet dus niet wat voor t*ringzooi dan tevoorschijn komt...
https://www.funda.nl/koop...oninginnelaan-209/#foto-5

Leuk ook hoe er in de (slooprijpe) badkamer een horecabestekbak op de grond ligt. Onder de CV, dus daar zal wel e.e.a. hartstikke lek zijn.

'Gerenoveerd in 2000' is dan niet echt een heel positief punt. :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

dreamscape schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:00:
Weer even terug naar de zeer betaalbare kant van het spectrum: hier in de stad een schattige benedenwoning te koop waar volgens mij wel 'iets' aan mag gebeuren. Door een vorige bewoner voorzien van een verlaagd plafond, waarvan de makelaar ook wel snapt dat het er gewoon uit moet:

[...]

Leuk, maar je weet dus niet wat voor t*ringzooi dan tevoorschijn komt...
https://www.funda.nl/koop...oninginnelaan-209/#foto-5

Leuk ook hoe er in de (slooprijpe) badkamer een horecabestekbak op de grond ligt. Onder de CV, dus daar zal wel e.e.a. hartstikke lek zijn.

'Gerenoveerd in 2000' is dan niet echt een heel positief punt. :)
Dat is toch pure armoede? Moet dat nog ruim anderhalve ton kosten? Daar moet nog flink wat aan verbouwd worden om het enigsinds acceptabel te krijgen. Dan ben je zo richting de twee ton kwijt voor een klein hok.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:37
Tsurany schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:25:
[...]

Dat is toch pure armoede? Moet dat nog ruim anderhalve ton kosten? Daar moet nog flink wat aan verbouwd worden om het enigsinds acceptabel te krijgen. Dan ben je zo richting de twee ton kwijt voor een klein hok.
Helemaal mee eens.

Door de indeling zit je ook echt half in je keuken, terwijl je in de woonkamer zit. Als je een fatsoenlijke zithoek wil creëeren dan moet de tuindeur eruit. Die zou je mooi in de richting van de keuken kunnen verplaatsen. Het uiterlijk van de keuken is sowieso heel erg indringend, dus die moet er ook uit. Die binnenplaats zou ik ook mooi dicht laten timmeren. Maar dat kan niet, omdat je dan geen licht meer hebt in een van de slaapkamers.En dan de rest nog.

[ Voor 4% gewijzigd door AMD1800 op 11-09-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Het ding is gewoon 20k te duur. Alles onder de twee ton verkoopt hier in Nijmegen bijzonder snel. Dat deze al meer dan een half jaar te koop staat, dat zegt volgens mij wel iets. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:45
Hier nog wat pareltjes uit Utrecht, hopelijk nog niet eerde voorbij gekomen in dit topic:

Een oud hotel

Oude kinderopvang

Appartement in oude kerk, erg mooi gerestaureerd, wel erg wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Dat hotel... Hoeveel decennia geleden was dat een net hotel? Ik kan me niet voorstellen dat er in de laatste 30 jaar daar nog een kamer verhuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54
Tehh schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:31:
[...]

Dat hotel... Hoeveel decennia geleden was dat een net hotel? Ik kan me niet voorstellen dat er in de laatste 30 jaar daar nog een kamer verhuurd is.
Het ziet eruit alsof er de laatste 20 jaar enkel wat studenten gewoond hebben. Dat lijken mij de enige bewoners die zulke oude rommel kunnen accepteren :)

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:45
Tehh schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:31:
[...]

Even wat opgezocht, maar ik vind hier nog wat oude foto's en hier nog een (niet al te positieve) review uit 2005 (die erboven uit 2011 is denk ik niet goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Wel cool dat ze bij dat hotel hebben bedacht om de hele bende - inclusief verval - mooi op de foto te zetten. Alsof de makelaar dacht 'goh, mijn buurjongen doet iets met urbex-fotografie, laat ik hem eens vragen om er wat van te maken' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
In een pand van anderhalf miljoen is een badkamer met witte 15x15-tegeltjes wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
Tja, die badkamer heb je ook helemaal nieuw en up to date voor 20-25k, dan is het echt wel perfect. Maar wat een prijs zeg.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Badkamer is inderdaad erg lelijk, alles is standaard, ook het sanitair en kranen.

De woonkamer zijn erg gaaf met die kruisgewelven :o

Het dak van het torentje op de foto heeft trouwens is trouwens wel érg hoog.

https://www.funda.nl/koop...3-maliesingel-94/#foto-32

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Amphiebietje schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:46:
[...]

Nee, dit zijn oude gaskachels ook. Er zit geen CV in. Kijk maar eens goed. Dit is roetvorming van slecht afgesteld materiaal :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
FoxLenny schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:21:
Hier nog wat pareltjes uit Utrecht, hopelijk nog niet eerde voorbij gekomen in dit topic:

Appartement in oude kerk, erg mooi gerestaureerd, wel erg wit
Prima dat wit! Hebben hebben hebben! :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Wat een idiote hut.

3,3 miljoen en dan een 'patiotuin' van 17 m2.

Ik zou dan toch opteren om voor 2 miljoen een standspand te kopen (niet in 020 natuurlijk) en voor die resterende 1,3 miljoen een vet buitenverblijf in de Achterhoek. Lijkt me iets beter in evenwicht.

En de grap is, voor die 3,3 miljoen heb je waarschijnlijk links en rechts nog AirBNB's met kotsende Britten naast je ook.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 14:03
nare man schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:17:
[...]

Wat een idiote hut.

Ik zou dan toch opteren om voor 2 miljoen een standspand te kopen (niet in 020 natuurlijk) en voor die resterende 1,3 miljoen een vet buitenverblijf in de Achterhoek. Lijkt me iets beter in evenwicht.

En de grap is, voor die 3,3 miljoen heb je waarschijnlijk links en rechts nog AirBNB's met kotsende Britten naast je ook.
Wat dacht je voor 2 miljoen een groot huis op het platteland en voor 1,3 een helicopter + piloot/lessen

3,3 miljoen voor zo'n huis... 8)7 hij is mooi maar zoveel... 8)7 ^10

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:38
[...]

Wat dacht je van geen fatsoenlijke plek voor je auto
Moet je alsnog je dure waggie tussen dat klootjesvolk parkeren :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

[...]

Wat een idiote hut.

Je vergeet dat er ook mensen zijn die dat vette buitenverblijf in de Achterhoek allang hebben maar er wel 3,3 miljoen voor overhebben om niet elke dag vier uur in de file te staan.
FabianGTI schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:32:
[...]

Wat dacht je van geen fatsoenlijke plek voor je auto
Moet je alsnog je dure waggie tussen dat klootjesvolk parkeren :F
Ik denk niet dat je de buren tot "klootjesvolk" hoeft te rekenen. Die huizen zullen wel niet veel goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Oosterblokker 128, Oosterblokker.

Mooi adres, mooi pand, maar zoals altijd: dat interieur :X

https://www.funda.nl/koop...279798-oosterblokker-128/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/085/831_360x240.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 12-09-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Oostblokker :')

Zo noem ik een Pool, of Roemeen :+

Wel lekker kamp ingericht ja, je moet er van houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@Potato42 Dit huis dan? Staat in Blokker
https://www.funda.nl/koop/blokker/huis-85480637-bangert-8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

https://www.haulezvastgoe...dinand-bolstraat-4-clinge

Die staat al langer bij ons in de buurt te koop. Kan mij goed voorstellen dat je voor die prijs verder kijkt...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Wom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:28:
https://www.haulezvastgoe...dinand-bolstraat-4-clinge

Die staat al langer bij ons in de buurt te koop. Kan mij goed voorstellen dat je voor die prijs verder kijkt...
Wat is dat voor gat in de vloer in de garage? Toch niet de ingang naar de kelder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Potato42 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:14:
Oostblokker :')

Zo noem ik een Pool, of Roemeen :+
jij en de rest van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
418O2 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:49:
[...]

jij en de rest van de wereld
Ook in de omgeving van Oostblokker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Potato42 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:50:
[...]

Ook in de omgeving van Oostblokker?
Misschien in de buurt van Oosterblokker ook wel ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
418O2 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:05:
[...]

Misschien in de buurt van Oosterblokker ook wel ja
:X |:( |:(
O-)

En gewoon 10 keer er overheen lezen hè?! |:( 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dreamscape
Is Oosterblokker niet gewoon nog wat oostelijker dan Oostblokker? Wit-Russen en Oekraïners, zeg maar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Potato42 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:47:
[...]

Wat is dat voor gat in de vloer in de garage? Toch niet de ingang naar de kelder?
Toch wel, de woning is grotendeels onderkelderd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:05
[...]

Wat een idiote hut.

Ik vind het eerlijk gezegd toch best een leuk pandje. En ja, dat soort absurde prijzen vragen ze op die plek (maar het is dan ook 371m2. Zelf zou ik niet meer in Amsterdam willen wonen, maar ik snap best dat mensen (met veel teveel geld) zoiets zouden willen kopen. En daarnaast dan nog een huis in het buitenland (of buiten de Randstad).

---edit---
Hier zou ik trouwens toch niet lekker in bad zitten eerlijk gezegd: https://www.funda.nl/koop...konijnenstraat-16/#foto-3 (maar ook een leuk pandje hoor :))

[ Voor 9% gewijzigd door barrymossel op 12-09-2017 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Wom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:34:
[...]

Ergens in de tekst staat dat onder de garage alleen kruipruimte is. Ik verwacht dus dat dat gat alleen naar de kruipruimte leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
barrymossel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:36:
[...]

Ik vind het eerlijk gezegd toch best een leuk pandje. En ja, dat soort absurde prijzen vragen ze op die plek (maar het is dan ook 371m2. Zelf zou ik niet meer in Amsterdam willen wonen, maar ik snap best dat mensen (met veel teveel geld) zoiets zouden willen kopen. En daarnaast dan nog een huis in het buitenland (of buiten de Randstad).

---edit---
Hier zou ik trouwens toch niet lekker in bad zitten eerlijk gezegd: https://www.funda.nl/koop...konijnenstraat-16/#foto-3 (maar ook een leuk pandje hoor :))
Zal (hopelijk) iets van Priva Lite glas zijn, dat met een druk op de knop opaal wordt.

Kost trouwens 2.500 - 3.000 / m²

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
[...]
Je zit wel naar een render te kijken hé ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:38
[...]

---edit---
Gelukkig is het slechts een render ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Laatst online: 14-09 07:39
Potato42 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:47:
[...]

Wom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:34:
[...]

Het is een doorgeefluik:
De kelder is opgesplitst en 3 ruime kamers. 1 kamer (33m2) is voorzien van hydrofoorpomp t.b.v. regenwater en doorgeefluik naar de garage.
Wat ik bij deze woning wel raar vind is dat deze al in 2015 gebouwd is, maar nu nog steeds enkel casco is. Lijkt er op dat het geld op was voor de bouw klaar was (de TV hebben ze al wel gekocht zo te zien :+ https://www.haulezvastgoe.../image_1497355380_004.jpg)

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
ShadowLord schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:51:
[...]

[...]

Het is een doorgeefluik:

[...]

Wat ik bij deze woning wel raar vind is dat deze al in 2015 gebouwd is, maar nu nog steeds enkel casco is. Lijkt er op dat het geld op was voor de bouw klaar was (de TV hebben ze al wel gekocht zo te zien :+ https://www.haulezvastgoe.../image_1497355380_004.jpg)
Ik dacht dat dat nog niet geplaatste ruiten waren. Anders vrij dikke tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:26
Zeer licht 3 – kamer appartement
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/146/944_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/146/947_2160.jpg
Denk dat deze makelaar Instagram filters heeft gevonden :+

En
Vanuit de woonkamer is een weids uitzicht over het plein
Wat betekent, weids uitzicht over de uitgang van de tramremise die er direct aan vast zit.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/146/935_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Ik vind dat wel vet. Als je kiest voor een echt stadsappartement zoals dit zal uitzicht op industrieel erfgoed ook niet zo'n probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Jasphur schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:11:
Oosterblokker 128, Oosterblokker.

Mooi adres, mooi pand, maar zoals altijd: dat interieur :X

https://www.funda.nl/koop...279798-oosterblokker-128/

[afbeelding]
Lijkt me een keurig onderhouden huis door mensen met ongeveer de smaak van mijn 75 jarige moeder maar dan met meer geld. Niks mis mee hoor. Niet iedereen houdt van strak wit met een grijze gietvloer en zwarte accenten. :)
Zou dat fornuis bij de prijs in zijn...? Alleen daarvoor al zou je dat huis willen hebben... :9~

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/075/803/360_1440.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 12-09-2017 19:58 ]

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41

Wailing_Banshee

You're Next

Fiber schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:37:
[...]

Zou dat fornuis bij de prijs in zijn...? Alleen daarvoor al zou je dat huis willen hebben... :9~

[afbeelding]
Hij staat naar alle waarschijnlijkheid niet nagelvast... Maar je moet in je nieuwe huis natuurlijk wel ruimte hebben voor dat ding (prachtig, inderdaad!) En ik denk dat het huis wat lastiger te verkopen is als de nieuwe bewoners hem niet willen overnemen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 08:07

Jiffy

God, you're ugly!

Gezien de omschrijving van de keuken wordt de apparatuur meegeleverd. De keuken in het algemeen, en het fornuis in het bijzonder, is inderdaad zonder meer indrukwekkend. Moet een fortuin hebben gekost.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:45
[...]
Alleen staat het eiland niet mooi uitgelijnd ten opzichte van de tegels. Daar zou ik me kapot aan gaan ergeren.

• Aardappel
Pat911 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:35:
[...]

Alleen staat het eiland niet mooi uitgelijnd ten opzichte van de tegels. Daar zou ik me kapot aan gaan ergeren.
Afzuigkap dan ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

ShadowLord schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:51:
Wat ik bij deze woning wel raar vind is dat deze al in 2015 gebouwd is, maar nu nog steeds enkel casco is. Lijkt er op dat het geld op was voor de bouw klaar was.
Of wellicht een scheiding, overlijden, ontslag, andere werkplek, etc. Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je niet meer geld zou investeren in een woning die je niet gaat betrekken. Voordeel van casco is natuurlijk wel dat de nieuwe koper wel een stuk makkelijker zijn eigen smaak kan plaatsen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Jiffy schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:52:
Gezien de omschrijving van de keuken wordt de apparatuur meegeleverd. De keuken in het algemeen, en het fornuis in het bijzonder, is inderdaad zonder meer indrukwekkend. Moet een fortuin hebben gekost.
Wat er tegenover het fornuis tegen de muur staat zal zo mogelijk nog meer gekost hebben dan het fornuis.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Herkende het ergens van.... Serie HS13 speelde zich deels af in dat huis; klik

• PKHS
Grappig, ik ken de serie niet. Is het de moeite waard uitzending gemist op te starten?

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:15

KDL

[afbeelding]
Altijd al een zwak voor boretti gehad

• Fiber

Fiber

DuDePrOdUcTiOnS schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:33:
[...]

Wat er tegenover het fornuis tegen de muur staat zal zo mogelijk nog meer gekost hebben dan het fornuis.. :)
Je bedoelt dat koelkastje...? :z

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/075/803/363_1440.jpg

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
@Fiber KoelkastJE ja :p

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• dreamscape
Vakkundig aangelegd, die WCD's daarboven...

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 17:07
Net als die losse buis naar de afzuigkap bij het huis uit HS13.

My favorite programming language is solder.

• Fiber

Fiber

Dat heet 'industrieel design' of zo in makelaarstermen...

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
_ferry_ schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:47:
[...]

Herkende het ergens van.... Serie HS13 speelde zich deels af in dat huis; klik
https://www.funda.nl/koop...-looiersstraat-51/#foto-1

Zelfs die pepermolen is beroemd :O

Maar het had ook zo gekunt

• mathy_
Wel mooie woz waarde op dat huis
Adres: Oude Looiersstraat 51
Postcode: 1016 VG
Plaatsnaam: Amsterdam
WOZ-waarde
i
Identificatie: 036302679326
Peildatum WOZ-waarde
01-01-2016 269.500 euro
01-01-2015 232.500 euro
Mijn appartement is nog hoger gewaardeerd 8)7

• PKHS
mathy_ schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:05:
[...]

[...]

Mijn schamele 214 m2 aan een nette en rustige A'damse gracht helaas ook:
Peildatum WOZ-waarde
01-01-2016 1.013.000 euro
01-01-2015 840.000 euro

Kenmerken
Bouwjaar: 1005
Gebruiksdoel: woonfunctie
Oppervlakte: 214 m²

Ben benieuwd naar de WOZ-waarde peildatum 01-01-2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

mathy_ schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:05:
[...]

[...]

Ik denk dat het alleen maar aangeeft hoe recent het pand ge/verbouwd is. WOZ waarde zal per 01-01-2018 wel een flink stuk hoger zijn.
Ik denk dat je een beetje overdrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
Ik overdrijf zelden, slechts de gegevens van:
https://www.wozwaardeloket.nl/
gekopieerd en geplakt.

Het pand is uit 1895.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
mathy_ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:09:
Zeer licht 3 – kamer appartement
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat deze makelaar Instagram filters heeft gevonden :+

En
[...]

Wat betekent, weids uitzicht over de uitgang van de tramremise die er direct aan vast zit.

[afbeelding]
Dat uitzicht van het balkonnetje lijkt er wel ingeshoped haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Ik snap dat gekick op WOZ-waarde niet: Dat zegt echt niets over de marktwaarde van een woning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
nare man schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:23:
Ik snap dat gekick op WOZ-waarde niet: Dat zegt echt niets over de marktwaarde van een woning.
Nee dat zegt niks, maar wel hoe krom de gemeente Amsterdam kijkt naar woningen.
Ik, met een appartementje van 60m2 (Ams Rivierenbuurt zuid) wordt op 300.000 gezet. En een woning in de Jordaan met een woonoppervlakte van 371 m² op €270.00, dat is gewoon vreemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:18
nare man schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:23:
Nee, maar helaas wel over de hoogte van de OZB en waterschapsbelasting die je mag betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nare man
Maar dat is niet echt iets waar over je wilt opscheppen, toch?

'Ik betaal lekker veel meer OZB dan jij!' :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeZZiN
En dan nog die impact is niet super groot maar het is wel aardig random hoe die WoZ bepaald wordt begrijpelijk omdat alles via een taxatie te doen is ook geen doen. Maar goed onze woning was ook veel te hoog logisch ook de vorige bewoners hebben hem met veel verlies verkocht nu is de prijs naar de inschrijfwaarde dus nu een normale WoZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Bij ons in de wijk staat ook nog een leuk optrekje te koop:

http://www.hulstkampgroep.../5757a66f9199068b02732903

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Ligt het aan mij of komen dezelfde (zwaar kleurverzadigde) foto's 3x naar voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Potato42 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:13:
Ligt het aan mij of komen dezelfde (zwaar kleurverzadigde) foto's 3x naar voren?
ja klopt.. filmpje staat er ook 2x op... je zou verwachten dat ze dat iets beter geregeld hebben bij een dergelijk object..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 11:39
Inclusief gratis heel veel concept plannen, ik weet niet wat ik meer bijzonder vind: Het huis of de site....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Ik verbaas me er altijd over hoe suf zulke dure huizen worden aangeprezen. Waarom zo'n onaantrekkelijke wall of text waar je met geen mogelijkheid doorheen komt? Ik weet dat de meeste makelaars geen briljante Neerlandici zijn, maar dit is wel erg kras.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

MeZZiN schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:24:
En dan nog die impact is niet super groot maar het is wel aardig random hoe die WoZ bepaald wordt begrijpelijk omdat alles via een taxatie te doen is ook geen doen. Maar goed onze woning was ook veel te hoog logisch ook de vorige bewoners hebben hem met veel verlies verkocht nu is de prijs naar de inschrijfwaarde dus nu een normale WoZ
Impact niet groot? :X
Eigenwoningforfait? Ervan uitgaande dat je huis in box 1 zit en gefinancierd is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:59

Amphiebietje

In de blubber

Nogal megalomaan, en dat blijkt nog eens extra uit dit stukje tekst:
In de ovale ‘toren’, die het strakke ontwerp van de villa doorbreekt, bevindt zich ‘the oval office’.
Denkt ie dat ie de POTUS is? 8)7

Verder vraag ik me serieus af waarvoor je een whirlpool voor 8 personen nodig hebt, het geheel lijkt meer op een hotel dan een voor normale bewoning bestemde woning...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Let ook eens op die enorme hoeveelheid beveiligingscamera's. Mijn vermoeden is dan altijd dat er één of andere louche drugsbaron woont :P

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:09

Vrijdag

De Zwarte

Wat een naar verhouding klein schermpje in die bios zeg ;w

Ah, en natuurlijk mag de zwarte vleugel niet ontbreken. Een groot huis is immers niet compleet als er geen zwarte-vleugel-op-onlogische-plek staat :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Nss schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:03:
[...]

Impact niet groot? :X
Eigenwoningforfait? Ervan uitgaande dat je huis in box 1 zit en gefinancierd is....
Ok mijn eigen ervaring is dat het meestal 5-10k verschil was en dat is natuurlijk iets kosten alleen de bezwaarprocedure is zo veel werk dat het het bijna niet lonend is. Als het gaat om 100k dat is natuurlijk wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Vrijdag schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:44:
[...]

Ah, en natuurlijk mag de zwarte vleugel niet ontbreken. Een groot huis is immers niet compleet als er geen zwarte-vleugel-op-onlogische-plek staat :P
Wij noemen dat thuis een 'Baudetje' ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
mathy_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:20:
[...]

Nee dat zegt niks, maar wel hoe krom de gemeente Amsterdam kijkt naar woningen.
Ik, met een appartementje van 60m2 (Ams Rivierenbuurt zuid) wordt op 300.000 gezet. En een woning in de Jordaan met een woonoppervlakte van 371 m² op €270.00, dat is gewoon vreemd.
Wat is het adres van beide? Ik ben erg benieuwd wat het WOZ-loket laat zien.
PKHS schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 00:37:
Ik overdrijf zelden, slechts de gegevens van:
https://www.wozwaardeloket.nl/
gekopieerd en geplakt.

Het pand is uit 1895.
Zonder exact adres betekent dit helemaal niks.

[ Voor 23% gewijzigd door tinzarian op 15-09-2017 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door tinzarian op 15-09-2017 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
tinzarian schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:15:
[...]

Wat is het adres van beide? Ik ben erg benieuwd wat het WOZ-loket laat zien.

[...]

Zonder exact adres betekent dit helemaal niks.
Omdat jij ons niet gelooft, ga ik m'n adres niet op een forum posten.
Je doet er maar mee wat je wilt, en als het niks voor je betekent, dan niet :z
Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.