Wederom een LCD EIO.COM inkoopactie

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Escobar,

Heb gisteren naar je gemaild (alleen niet goede subject zag ik later). Ik kon gisteren pas weer na ruim een week op internet. Dus vandaar de late reactie.

Bij mij ontbreken nog twee kabels op de lijst . Die wil ik er wel bij hebben. Dan komt er nog fl 10,- bij neem ik aan?

Kun je even mailen wanneer je mijn bestelling heb bijgewerkt? Dan maak ik dan geld over.

/edit
Ik heb nu ook eens zitten rekenen. Maaruh, je mag het mij nog wel eens uitleggen. Hoe kan het bijvoorbeeld dat de duurste lcd (4x40) de minste complementaire kosten heeft? :?

Als voorbeeld: (voor mijn geval)

* 2x16 = $ 10,- omgerekend fl 26,-
complementaire kosten (55 - 26) = fl 29,-

* 4x20 = $ 15,- omgerekend fl 39,-
complementaire kosten (70 - 39) = fl 31,-

* 4x40 = $ 20,- omgerekend fl 52,-
complementaire kosten (77- 52) = fl 25,-

Hoe kan dat?
Ik bedoel invoerrechten enzo bedragen over elk product evenveel (procentueel) dus het kan nooit zo zijn dat voor een 4x40 het totaal bedrag lager uitpakt. Toch?

Graag wat toelichting. Anders krijg ik het vermoeden dat je een beetje uit je duim zuigt (en je zakken vult). :(

PS omgerekend met 2,6 (zoals op bestel formulier). Maar een andere koers heeft geen invloed op wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Niet online
^^ up we go, because there's something I wanna know! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep me 2!
Kan je het een het ander aan berekeningen laten zien. Je wilt het geld vooraf hebben, dan moeten we in iedergeval weten hoe je aan het bedrag bent gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar....
Ben over naar shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Niet online
Ik ga niet overstappen (wil zelf solderen) en dat lcd's niet gratis zijn begrijp ik ook.

Maar ik wil wel graag eventjes weten hoe je aan die mooie afgeronde bedragen komt.
En vooral het verschil in kosten zou ik graag eventjes uitgelegd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Geld is onderweg..

Zet je er bij mij ook nog ff OK bij, mail heb je vorige week al gehad.

En bedankt alvast....

http://texturizer.net/firebird/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ben net terug van vakantie dus zal het geld gelijk overmaken :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:13
Op maandag 23 juli 2001 17:49 schreef Roadkill het volgende:
Escobar,

Heb gisteren naar je gemaild (alleen niet goede subject zag ik later). Ik kon gisteren pas weer na ruim een week op internet. Dus vandaar de late reactie.

Bij mij ontbreken nog twee kabels op de lijst . Die wil ik er wel bij hebben. Dan komt er nog fl 10,- bij neem ik aan?

Kun je even mailen wanneer je mijn bestelling heb bijgewerkt? Dan maak ik dan geld over.

/edit
Ik heb nu ook eens zitten rekenen. Maaruh, je mag het mij nog wel eens uitleggen. Hoe kan het bijvoorbeeld dat de duurste lcd (4x40) de minste complementaire kosten heeft? :?

Als voorbeeld: (voor mijn geval)

* 2x16 = $ 10,- omgerekend fl 26,-

* 4x20 = $ 15,- omgerekend fl 39,-

* 4x40 = $ 20,- omgerekend fl 52,-

Hoe kan dat?
Ik bedoel invoerrechten enzo bedragen over elk product evenveel (procentueel) dus het kan nooit zo zijn dat voor een 4x40 het totaal bedrag lager uitpakt. Toch?

Graag wat toelichting. Anders krijg ik het vermoeden dat je een beetje uit je duim zuigt (en je zakken vult). :(

PS omgerekend met 2,6 (zoals op bestel formulier). Maar een andere koers heeft geen invloed op wat ik bedoel.
Ik heb niet echt veel gerekend. Je moet ook niet te nauw kijken. Ik ben geen multinational ofzo. Heb ook geen tijd om alles te gaan berekenen. Heb alles een beetje ruim genomen voor de zekerheid en heb een beetje naar de prijzen van shift gekeken.

Ik merk trouwens dat er veel mensen zijn die naar shift overstappen. Doe niet zo flauw en bezorg mij niet zoveel meer werk alleen omdat hij 3 dagen eerder bestelt. Ik bestel dit weekend voor iedereen die betaald heeft...

Tjek de nieuwe lijst op www.ludohaveman.f2s.com/lcd/lijst.htm

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik je meer werk bezorg... maar ik kan gewoon niet goed solderen... en ik vind het heel fijn dat shift dit voor me wil doen =) ik ben niet overgestapt om die paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21

Flexx

This side up

Ik heb ook ff ziten rekenen.

Alle Berekeningen zijn Excl de bestellingen van Escobar.
  • 2x20 = N.V.T (Escobaar is de enige met deze)
    complementaire kosten N.V.T
  • 4x20 = $ 15,- omgerekend fl 39,-
  • 2x40 = $ 15,- omgerekend fl 39,-
  • 4x40 = $ 20,- omgerekend fl 52,-
  • 2x16 = $ 10,- omgerekend fl 26,-
  • kabel = $ 0,99,- omgerekend fl 2,574,-
    complementaire kosten (5 - 2,574) = 2,426,-
Aantal gekocht. (weer ecxl. Escobar)
2x20= N.V.T
4x20= 33
2x40= 2
4x40= 33
2x16= 7
kabel= 48

Totaal bedrag Excl Verzendkosten (weer ecxl. Escobar):
2x20= N.V.T
4x20= 33*39,- = 1287,-
2x40= 2*39,- = 78,-
4x40= 33*52,- = 1716,-
2x16= 7*26,- = 182,-
kabel= 48*2,574,- = 123,552,-
Totaal: 3386,552,-

Totaal bedrag Incl complementaire kosten (weer ecxl. Escobar):
2x20= N.V.T
4x20= 33*70,- =2310,-
2x40= 2*70,- = 140,-
4x40= 33*77,- = 2541,-
2x16= 7*55,- = 285,-
kabel= 48*2,426,- = 166,448
Totaal: 5442,448,-

De Totaale complementaire kosten zijn dus: 5442,448 - 3386,552 = 2055,896,-

Totaal krijg Escobar van ons: 5756,-

Het bedrag dat Escobar van ons krijgt MIN het totaal bedrag Incl complementaire kosten is: 5756 - 5442,448 = 313,552,-

Zelf moet Escobar fl 140,- betaalen maar aangezien hij geen PTT kosten heeft (hij hoeft het LCD na ontvangst uit de USA niet naar zich zelf op te stuuren met de PTT)
gaat daar ongeveer fl 25,- vanaf.

Dan krijg je 313,552 - 115 = fl 198,552,- dat hij overhoud op zijn rekening nadat hij alles naar ons toe heeft verzonden, Het extra werk voor het soldeeren van sommige LCD's van sommige mensen
komt er niet bij aangezien dit als werk-uren gezien wordt.

Conclusie: Er zit een luchtje aan, maar dat ruik je bijna niet. Misschien toch maar goed de invoerrechten over elk product (procentueel) berekenen,
wat wat Roadkill zegt is waar, die moeten allemaal hetzelfde zijn.

Die fl 198,552,- Moet je dan maar zien voor de moeite. (het bestellen van de LCD's voor ons en het opstuuren van deze binnen Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het is wel best zo, wees blij dat hij al die moeite wil doen, daar zitten nog aardig wat uren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

idd. Er zijn er niet veel die dat doen.

BTW, welke programma's gaan jullie gebruiken ?
Ik denk eraan om "LCD Smartie" te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat sommige mensen niet zoveel geduld hebben... Ik neem aan dat er nog wel genoeg bestellingen zijn om door te gaan?

En over die prijzen, ik vind het persoonlijk helemaal niet erg als de besteller er _iets_ aan overhoud... (voor als die moeite en voor de telefoonrekening ;)) En de prijzen zijn gebaseerd op die van Shift, scheelt hoogstens een paar gulden, dus loop niet zo te zeiken en bestel je LCD of houd gewoon je klep.

gewoon ff hoe ik er over denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Op dinsdag 24 juli 2001 02:04 schreef Flexx het volgende:
idd. Er zijn er niet veel die dat doen.

BTW, welke programma's gaan jullie gebruiken ?
Ik denk eraan om "LCD Smartie" te gaan gebruiken.
LOL, ik hoop voor je dat ie werkt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:51

RvV

Het is toch wel redelijk goed met die prijzen? Van die 52 gulden moet je vast ook weer 19,5% BTW betalen. Als LCD's ook weer naar mij toe moeten komen met de PTT kost dat ook weer 15 gulden en zit je op die 77 gulden voor een 4x40, toch?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Niet online
Ben met je eens dat Escobar er best iets voor terug mag krijgen voor de moeite die hij neemt.

Maar dan nog: voorschieten als je een creditcard gebruikt :?
De aanleiding voor mijn post met reken werk was gewoon dat het verschil zo gek was: slechts fl 7 meer voor een 4x40.....
Maar goed... genoeg geluld.

Ik ga vanavond ook geld overmaken en hoop dat Escobar het op tijd ontvangt (je weet nooit met die postbank).
En dan maar wachten op die fijne lcd-tjes.

Nogmaals mijn post was niet kwaadwillend oid, maar ik vroeg gewoon om een toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zullen we over een weekje of zo de lcd's wel binnen hebben! (als eio.com meewerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het nog wel langer zal duren... Bij actie #4 duurde het 12 dagen voor de bestelling bij Shift was. Daarna moet het ook nog verstuurd worden binnen nederland, en er is nog niet eens besteld =)
Dus het duurt denk ik nog zeker 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, ik heb niet echt haast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wel :9~

Maarjah =\ weinig aan te doen he =|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:39

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Van mij mag Escobar er ook best aan verdienen hoor...
Ik doe nu die koper-inkoop en ik merk hoeveel tijd er in gaat zitten...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Niet online
Goed geld is onderweg (per girotel). Ik heb geen idee hoelang dat duurt (postbank naar bank duurt meestal iets langer) maar het zal er toch wel zijn vrijdag?

en nu kan ik lekker achterover zakken en :z todat ik kan gaan solderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anachronoa
  • Laatst online: 05-11-2004
Geld is overgemaakt.
Als de banken hun werk goed doen moet je het vrijdag zeker in huis hebben. :) :)

MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
maak het vannavond over dan heb je het vrijdag!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoetje
  • Laatst online: 10-08 23:52
Heeeee ESCOBAR,

Heb geld overgemaakt!!!!!!!

NU ALLEEN NOG W88 :Z :Z :Z

Knoetje heef er zin in :P

Alles is najagen van wind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Ik wacht het geld af.

LET OP!!!!

Eio meldde mij het volgende...

Please let us know as soon as possible if you are purchasing these LCD's as we are running very low on the L4034's. We will hold them for you if we know for sure that you want them. We still have plenty of the other LCD's.

Dus wil iedereen die betaald heeft of nog van plan is te betalen ff een mailtje sturen of ff bellen ofzo... dan kan ik snel gaan bestellen en weet ik hoeveel ik moet bestellen!!!

Als we te laat zijn is dit geen ramp (voor sommigen wel ;) ) maar duurt het allemaal veel langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snurp
  • Laatst online: 26-03 14:08

Snurp

aka NICO

Geld is gisteren overgemaakt. Ook Rabobank, dus dat moet voor vrijdag wel binnen zijn.

En dat Escobar er een paar centen aan overhoud vind ik niet erg. Is voor de moeite, kan hij er een lekker ijsje van kopen. ;)

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Ik hoop dat het niet lang duurt.
Dit wordt mijn eerste LCD (4*20), deze neem ik om ervaring op te doen. En als ik weet hoe alles werkt ga ik er nog een paar bestellen.

BTW, welke progies gaan jullie gebruiken en welke raden jullie mij aan om te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Laatst online: 02-10 10:41

Diamon

The Weird One

Op woensdag 25 juli 2001 19:57 schreef Escobar het volgende:
Ik wacht het geld af.

LET OP!!!!

Eio meldde mij het volgende...

Please let us know as soon as possible if you are purchasing these LCD's as we are running very low on the L4034's. We will hold them for you if we know for sure that you want them. We still have plenty of the other LCD's.
Vind je het gek dat ze opeens weinig van die dingen hebben, heel Got besteld van die LCD-tjes bij ze >:)

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Niet online
Heb je al besteld Escobar?

De mensen die nog niet bevestigd hebben zijn of op vakantie (jammer dan, denk ik) of ze doen niet meer mee.

Het zou zonde zijn als we daar nu nog langer op wachten en zo lcd-tjes mislopen.

Ik denk dat mensen die bevestigd hebben (Ok-mailtje hebben gestuurd) ook wel zullen betalen. Je maakt immers niet 2 keer in een vlaag van verstandsverbijstering een bestelling, toch :?
Maar misschien zijn er (van de mensen die wel OK-mailtje gestuurd hebben) nu ook wel een aantal van op vakantie.
Daar kan je toch niet op gaan wachten tot ze terug zijn, toch :?
Bestel die lcd's ook gewoon. Ik neem aan dat je het niet wil/kan maken om voor mensen die wel bevestigd hebben geen te bestellen omdat ze (omdat ze op vakantie zijn) niet hebben kunnen betalen. Dat zal niet in dank afgenomen worden.

Stuur gewoon ff mailtje naar die mensen dat ze a.s.a.p als ze terug zijn van vakantie moeten overmaken.

Ik denk niet dat je risico loopt met lcd's te blijven zitten. Anders raak je ze ook zo kwijt (kijk maar hoeveel er beteld zijn de laatste tijd op GoT).

Alloceer die dingen bij Eio.com maar gewoon zou ik zeggen (dan wel het aantal dat bevestigd is natuurlijk).

Al was het alleen maar omdat ik me op lcd-tjes verheug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Idd, ik ga niet nog een maand zitten wachten, Shift heeft al besteld bij EIO.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Op donderdag 26 juli 2001 11:53 schreef Roadkill het volgende:
...
Of ik voor mensen ga bestellen die nog niet betaald hebben ga ik zaterdag ff snel uitrekenen. Ik weet niet of ik uit kom. Zit namelijk zelf krap dus weet niet of ik voor kan schieten. Maar als ik definitief bestel bij eio hoef ik toch nog niet meteen te betalen dus heb nog een beeetje speling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey er staat nog geen OK achter me naam maar heb al wel betaald? naja komt wel goed!!

en wanneer worden ze besteld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 17:32 schreef Escobar het volgende:

[..]

Of ik voor mensen ga bestellen die nog niet betaald hebben ga ik zaterdag ff snel uitrekenen. Ik weet niet of ik uit kom. Zit namelijk zelf krap dus weet niet of ik voor kan schieten. Maar als ik definitief bestel bij eio hoef ik toch nog niet meteen te betalen dus heb nog een beeetje speling...
Ik weet niet hoe je wil gaan betalen maar met een creditcard hoef je toch pas achteraf te betalen, dus dat moet niet echt een probleem zijn toch :?

Zaterdag is een mooie dag om te bestellen, doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anachronoa
Op donderdag 26 juli 2001 22:07 schreef Roadkill het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je wil gaan betalen maar met een creditcard hoef je toch pas achteraf te betalen, dus dat moet niet echt een probleem zijn toch :?

Zaterdag is een mooie dag om te bestellen, doen! ;)
Sluit ik me helemaal bij aan.
De mensen die echt een LCD willen hebben, hebben allang bevestigd en betaald. Het is nu drie weken geleden dat deze topic gestart is. Wie nu nog niet gereageerd heeft zal op korte termijn ook niet meer reageren.
Moeten al die mensen die wel op hun LCD'tje zitten te wachten nu nog langer wachten ??
Gewoon bestellen die hap !

MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Op donderdag 26 juli 2001 19:49 schreef Wellerpv het volgende:
hey er staat nog geen OK achter me naam maar heb al wel betaald? naja komt wel goed!!

en wanneer worden ze besteld???
Dat OK staat er achter wanneer je een OK mailtje stuurd. Dit is als teken dat de dingen die besteld wordten voor jou OK zijn. Dus niet dat je straks 10 extra LCD krijgt die je niet wou hebben maar er wel voor moet betaalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
zal toch wel goedkomen neem ik aan...

ik heb al betaald (mijn vriendin eigenlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:43
Net ff het geld getelebankierd zou volgende week wel aankomen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anachronoa
Op de site van eio.com staat bij de 4034 'SOLD OUT'.
Is dit type LCD voor de mensen van deze ronde al gereserveerd, of hebben die nu dikke pech en heeft schift alle LCD-tjes voor onze neus weggekaapt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 27 juli 2001 23:01 schreef Anachronoa het volgende:
Op de site van eio.com staat bij de 4034 'SOLD OUT'.
Is dit type LCD voor de mensen van deze ronde al gereserveerd, of hebben die nu dikke pech en heeft schift alle LCD-tjes voor onze neus weggekaapt ??
Ik hoop dat shift dan de laatste heeft besteld. Want daar zit die van mij bij.

hahaha

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoetje
  • Laatst online: 10-08 23:52
Pfff Lamer Ga dan in je eigen forum zitten blaten... :( :(

He ESCOBAR gaat alles nog een beetje???
Het geld is van m'n rekening af, mag ik daaruit concluderen dat je het hebt...

Eh... Ik hoorde dat die 4x40 uitverkocht was... en dat was nu degene die ik had besteld :'( Wat zijn daar de gevolgen van???
Moeten we (de genenen die een 4x40 hebben besteld) dan een ander formaat uitzoeken???
Dat wil ik eigenlijk nie :? :? :?
Maar jah als het niet anders kan, dan maar een kleinere (4x20) :'( :'(

Alles is najagen van wind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Niet online
ZATERDAG :) :)

Vandaag bestellen hè Escobar :P

Maaruh, ik hoop idd ook dat je wel op tijd die 4x40's heb kunnen vastleggen bij eio.com.

Laat 't nog ff weten vandaag als je besteld hebt bij eio.com, zijn wij ook weer gerust gesteld :) (of teleurgesteld als je ze niet hebt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Die vent van eio.com heeft mij gevraagd binnen 2 dagen van nu te reageren met een volledige bestelling, zodat we ook de 4x40's nog krijgen. Dat doe ik morgen. Dus iedereen die heeft betaald wil die even een mailtje naar mij sturen dat ie betaald heeft zodat ook degenen waarvan het geld nog niet bij mij binnen is hun lcd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anachronoa
Wanneer wordt er nu eindelijk besteld :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 19:31

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Op zondag 29 juli 2001 15:24 schreef Anachronoa het volgende:
Wanneer wordt er nu eindelijk besteld :? :? :?
Mag ik heir uit opmaken dat er nog niet besteld is ? Dan heb ik nog wel intresse !

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:39

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zondag 29 juli 2001 17:11 schreef BlackBurn het volgende:

[..]

Mag ik heir uit opmaken dat er nog niet besteld is ? Dan heb ik nog wel intresse !
Je kan niet meer bestellen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Ik ga er vanuit dat iedereen die betaald heeft mij nu een mailtje heeft gestuurd...

Ik ga nu bestellen...

Ik heb helaas geen zicht op mijn rekeningen. Ik heb geen tele/internetbankieren...

Voor degenen die geen mail gestuurd hebben, jammer dan... Misschien dat ik wat mensen ga teleurstellen. Ik kan niet anders... sorry...

Voor de volgende mensen ga ik bestellen

4of9
Anachronoa
Anarril
AuTnoR
Barman
Brothar
Chiva
DeMatthijs
Diehard
Escobar
GraveR
Japie
jay2000
Knoetje
Newby
Pepe
Prime2000
RC
Roadkill
RvV
Sciatic
Slackware
Sleepie
Snurp
super_vegeta
Tokkie
wellerpv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
koel! eindelijk een elzeedeetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Prime2000 -> ik heb dus ook voor jou besteld. Wil je nog wel ff geld zo spoedig mogelijk overmaken? Je mailserver geeft error, over qouta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackware
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heuj heuj, 'k sta er ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook :)

whoepie een lcd'tje topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snurp
  • Laatst online: 26-03 14:08

Snurp

aka NICO

Komt u maar met de 4x40 :)

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Ik heb het geld de 23ste al over gemaakt en ik zit niet bij de bestelling. Wat is dat dan ?
Als ik dan gen LCD kijg wil ik natuurlijk wel mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Niet online
^^^^Same for me here!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthorax
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
K*t ik was het weekend van het mailtje even weg en ik sta dus ook niet op de lijst. En ik heb echt wel op tijd betaald.
23-07-2001 Ludo Haveman, Den Ham OV GT 329025414 Af NLG 75,00
Nouja dan verwacht ik het geld spoeding op mijn rekening terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

idd, gelukkig woont ik dicht bij Shift in de buurt en misschien kan ik van hem nog een LCD kopen, maar eerst geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Relax... Iedereen waarvoor ik niet besteld heb, maar die wel geld hebben overgemaakt krijgt zijn geld terug.

Stuur mij even een mailtje hierover...

Sorry dat het zo moest lopen, maar het was dit of geen 4x40's...

Nogmaals mijn excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjit...ik ben net 6 uurtjes terug uit turkije en ik zie dat ik net 1 dag telaat terugkwam. ik had een 4x20 lcdtje besteld (+kabel), maar nog niet betaald en ook nog geen ok mailtje gestuurd. Hmm is er nu ook nog een andere lcd inkoop actie bezig, want ik wil hem toch echt graag hebben. Of heb je nog wat over Escobar :9

Greetz FoofMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 4x40 coming up... :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Op maandag 30 juli 2001 19:23 schreef THCdeMatthijs het volgende:
1 4x40 coming up... :P :9
Ik denk dat jij dan de eerste ben. Ik zal hem dan wel voor je mee brengen...

offtopic:
Morgen wel om 7.15u klaar staan he... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
weet je ongeveer wanneer ze binnen zullen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Op dinsdag 31 juli 2001 11:20 schreef 4of9 het volgende:
weet je ongeveer wanneer ze binnen zullen komen?
Ik heb werkelijk geen id. Ik zal het eens aan onze vriend bij eio vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Op maandag 30 juli 2001 18:08 schreef FoofMan het volgende:
Sjit...ik ben net 6 uurtjes terug uit turkije en ik zie dat ik net 1 dag telaat terugkwam. ik had een 4x20 lcdtje besteld (+kabel), maar nog niet betaald en ook nog geen ok mailtje gestuurd. Hmm is er nu ook nog een andere lcd inkoop actie bezig, want ik wil hem toch echt graag hebben. Of heb je nog wat over Escobar :9

Greetz FoofMan
Als er over zijn hoor je het hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:55 schreef Escobar het volgende:

offtopic:
Morgen wel om 7.15u klaar staan he... >:)
offtopic:
Moet je niet om half acht aan komen kakken... hehehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Hoe zit dat nou met diegene die wel betaald hebben maar waarvoor niet besteld is ? Ik wil daar wel wat duidelijkheid over. Want ik kan bij Shift misschien nog een LCD kopen, maar dan moet ik wel eerst mijn geld terug hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Op woensdag 01 augustus 2001 16:43 schreef Flexx het volgende:
Hoe zit dat nou met diegene die wel betaald hebben maar waarvoor niet besteld is ? Ik wil daar wel wat duidelijkheid over. Want ik kan bij Shift misschien nog een LCD kopen, maar dan moet ik wel eerst mijn geld terug hebben.
Ik zal het asap terugstorten...

edit:
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Thanks voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 17:05

bAdmuTs

mAzE

Wanneer is de nieuwe actie????????????????

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Op woensdag 01 augustus 2001 18:06 schreef bAdmuTs het volgende:
Wanneer is de nieuwe actie????????????????
Ik weet niet of ik zelf nog een actie start. Komt wel veel bij kijken.

Vraag het anders aan shift. Die heeft de smaak te pakken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Nee ik heb de smaak niet te pakken, ik doe het ook niet meer :( Het is inderdaad veel werk en nog andere dingen maar dat bewaar ik voor me zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Je maakt me nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

das heel kut, heeft een van jullie misschien nog een 4x40 lcdtje over, ik wil er zelfs wat meer voor betalen, daarmee bedoel ik shift of escobar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Ik heb nog ongeveer 10 x 4x40 LCD extra mischien heb ik wat voor je. Maar dan moet je nog effe wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

emeel me maar ff op mazefranken@hotmail.com als je er nog 1 voor me heb :) :) :) :), ik zou het iig zeer op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adze
  • Laatst online: 22:36

Adze

CCNP !

Ik wil er ook wel een, een 4x20 als het kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anachronoa
Is er al wat meer info over de LCD'jes ?

Zijn ze al onderweg naar NL?
Moeten ze nog verstuurd worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Ik heb nog niet van iedereen geld. Binnenkort een lijst met wanbetalers. Ze zijn de bestelling aan het voorbereiden voor versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
word snel een soldeerbout kopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthorax
  • Niet online
Mocht er een 4x20 lcd overblijven. Ik heb nog steeds intresse aangezien het ernaar uitziet dat er geen nieuwe actie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dus ook 4x20, maar denk idd niet dat deze overblijft.
Eigenlijk moet iemand zo gek zijn om nog eens een actie te starten, nu misschien alleen voor 4x20 ofzo, die zijn tenminste (nog) niet uitverkocht :9
Maar ja, ik heb geen cash over en al helemaal geen creditcard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Ik zal er misschien een starten maar zeker niet voordat deze afgerond is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 21:23 schreef Escobar het volgende:
Ik zal er misschien een starten maar zeker niet voordat deze afgerond is...
Heel misschien, that is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
Al iets bekend?

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
De status is nog steeds als volgt:

Ik heb het geld overgemaakt naar eio. Ze zullen het nog wel niet hebben, dat duurt een poosje.

Zij zijn de bestelling aan het klaarmaken voor verzending en versturen het per vliegtuig naar Europa op het moment dat mijn geld bij hen binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Laatst online: 22-08 19:26
Het is dus bevestigd dat de 4x40s gereserveerd waren voor deze zending, of zijn die dingen ondertussen toch naar een ander gegaan?

Bovendien zou een Wire-transfer toch niet zo lang hoeven duren?

En wat valt er voor te bereiden om iets te versturen. Het is volgens mij gewoon inpakken en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:38

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik zou ook wel een LCD willen hebben alleen ik geloof dat alle acties zijn gestopt!

Als er veel interesse is wil ik MISSCHIEN de volgende actie wel opstarten en afhandelen.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

zou heel vet zijn :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:38

LauPro

Prof Mierenneuke®

mwa moeten we wel even wachten totdat eio alles binnenheeft

ALS ik het al doe!

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthorax
  • Niet online
even een klein vraagje wanneer krijg ik mijn f75,- terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Op dinsdag 07 augustus 2001 19:15 schreef Xanthorax het volgende:
even een klein vraagje wanneer krijg ik mijn f75,- terug?
Zal het zo en anders vanavond ff inetbankieren... als ik eraan denk... drukdrukdruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er eentje overschiet ?
4x20 of 4x40 + kabeltje

icq me : 9035185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anachronoa
De LCD's van Shift komen volgende week binnen.
Hoe zit het met de onze ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
ik ben ook wel benieuwd of er al nieuws is (ja ik ben ongeduldig ik weet het :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Zeker ongeduldig ja... :P

Het is nu in handen van eio.com. Het is afwachten geblazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al iets bekend over levering etc (en of er nog wat over is ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Nope...

Alleen begon die vent van EIO gister te zeuren om geld.

Het is blijkbaar nog niet binnen daar.

Any moment now I guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
Laat ff weten als er iets bekend is (ook of het geld is aangekomen etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
Degene voor wie ik besteld heb hebben de meeste al betaald. Wie nog niet betaald heeft heb ik persoonlijk benaderd.

Ik kan jullie mededelen dat de LCD's inmiddels op weg zijn naar NL!!!!!

>:) 8-)

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste