Mijn geld komt er aan, waarschijnlijk in het nieuwe jaar omdat de Bank nu geen betalingen voor dit jaar meer doen.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Duurt wel lang he?Op donderdag 05 juli 2001 16:53 schreef Escobar het volgende:
[...]
Jeuh, dit is een goed begin voor het nieuwe jaar.Op dinsdag 01 januari 2002 17:58 schreef Demoniac het volgende:
Snurp, gooi de bout maar weer aan!
Dit is heel mooi nieuws... eindelijk weer goed nieuws
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Is wel mijn goede voornemenOp woensdag 02 januari 2002 22:26 schreef Snurp het volgende:
Ik meende dat ik dat in een of andere topic had gelezen, en was er zeker van dat jij dat was.
Hmm kennerlijk niet. Oeps, maar had gekunnen.
Misschien een voorneme voor dit jaar. Er moet meer gen**kt worden.
Excusses voor deze roddel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Alles is najagen van wind...
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop met je mee (en schop heel per ongeluk tegen deze topicOp vrijdag 11 januari 2002 17:10 schreef Roadkill het volgende:
Hopen maar dat Escobar dit weekend wat video-dozen inpakten dat hij ze dan begin komende week verstuurd.
Verwijderd
Verwijderd
http://texturizer.net/firebird/
Verwijderd
Verwijderd
Hier wordt ik trouwens ook wel een beetje moe van, lees dat topic nou gewoon even door...Op donderdag 17 januari 2002 20:31 schreef Smokehead het volgende:
haak mij in voor een L2014 4x20 chars a 15$ das geloof ik 35 € of wat.......trouwens hoe sluit ik dat ding dan aan ?
BVD
Verwijderd
Nicap ook wel.Op vrijdag 18 januari 2002 11:51 schreef Bredend het volgende:
En toch blijf ik dit als buitenstaander een zeer grappig topic vinden.
Verwijderd
Den Ham, TwenteOp vrijdag 18 januari 2002 19:28 schreef Wellerpv het volgende:
hey escobar ben blij dat het goed zit
sorry dat ik een beetje zeur maar goed waar woon je ergens ook alweer maybe kan ik er een paar ophalen?
Powered by ProBNC
Gefeliciteerd!Op zaterdag 19 januari 2002 05:13 schreef freebee666 het volgende:
Jullie lcd's zullen echt wel spoedig aankomen
Ik heb m tenminste ook EINDELIJk na een half jaar
Maar ben er nog steeds even blij mee
You go Escobar
Hij ligt wel in de weg he... nou loop ik er ook al tegenaanOp dinsdag 22 januari 2002 15:51 schreef Roadkill het volgende:
Oeps, struikel ik alweer over dit draadje
Zeg Escobar, hoe is 't met de videodozen? Niet gelukt om genoeg dozen te verzamelen? Jammer...
Natuurlijk nieten? er is nu al weer een week voorbij.....
is er nog niks verzonden?
inderdaad, check je mailOp zaterdag 26 januari 2002 19:28 schreef KNOETJE het volgende:
check je mail...
fuck, heb je echt al een maand moeten w88 op die dingen omdat escobar geen tijd/verpakking had om ze te versturen??Op maandag 28 januari 2002 01:50 schreef KNOETJE het volgende:
Thanks ESCOBAR
Ik heb m'n eindelijk LCD-tje(opgehaald...)
M'n soldeerbout is weer aan het booten
tip: Ga ze ophalen, dan heb je ze veel sneller!
(Ga vandaag Slackware ook ff blij maken)
[mijmermodus]
Ga dit topic toch missen
[/mijmermodus]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
JepOp maandag 28 januari 2002 02:41 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
fuck, heb je echt al een maand moeten w88 op die dingen omdat escobar geen tijd/verpakking had om ze te versturen??
Leuk dat je dat ook wilt, maar het is nu een ophaal-topic geworden voor de mensen die al een lcd gesteld en betaald hebbenOp maandag 28 januari 2002 14:36 schreef da_man98 het volgende:
* Knoetje wil ook zo'n mooi 4x40 LCD display
Dus zet mij er ook maar bij!
edit:
of ben ik alweer te laat
Ah, dat zal het pakketje zijn dat de postbode niet door de brievenbus kon krijgen... en ik maar niet open doen toen de deurbel gingOp woensdag 30 januari 2002 16:18 schreef Wellerpv het volgende:
Heb me LCD binnen via de post !!!!))))))
Thnx dudes!!! eindelijk
http://texturizer.net/firebird/
Sorry DUDE, Vandaag ontvangen!Op woensdag 30 januari 2002 17:48 schreef D-FENCE het volgende:
Esco, waar blijf die LCD nou!!!
Als je me adres vergeten ben, mail me dan
Voor mailcheck me profile
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Y'24
Ik zat ff paar daagjes in Parijs, maar ik kom wel een keer langsOp woensdag 30 januari 2002 20:24 schreef RvV het volgende:
Jaaaa ik heb ze!! Bedankt!
Demoniac, kom je een keer langs of hoe regelen we dit?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil niet vervelend zijn, maar waar vind ik zo'n schema?Op vrijdag 01 februari 2002 13:58 schreef Wellerpv het volgende:
heb nog ff een vraagje over de L2014
er staat in het schema tot pin 16 maar heb maar tot 14 pinnetjes
maar ze bedoelen zeker dan de A en de C er ook bij dus:
pin 15: A
pin 16: C
right?
Y'24
Eigenlijk heb ik een 4x40.Op vrijdag 01 februari 2002 18:19 schreef Wellerpv het volgende:
http://www.eio.com/lcd2014.htm
daar staat het schema van de L2014
Y'24
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
eagle
Verwijderd
Zeg plz ff dat je het niet gesoldeerd hebt met die soldeerdbout op de fotoOp zaterdag 02 februari 2002 14:42 schreef Wellerpv het volgende:
heb ff een paar fototjes gemaakt van me lcd:
http://www.geocities.com/lcdvanpaulus/index.html
(ze zijn bestwel groot)
Verwijderd
Op woensdag 06 februari 2002 22:15 schreef Brothar het volgende:
WellerPV,
Waar heb je die potmeters vandaan ?
Ik kan er geen 2 krijgen die uiterlijk identiek zijn.
Ik had net geluk want die van 100 ohm worden niet meer gemaakt maar de electroboer het er gelukkig nog 2![]()
En gewoon naar de electroboer lopen hebben ze genoeg van die dingen
Welk schema heb je gebruikt ?
Worden A en C niet door 1 van de 14 pennetjes al aangestuurd ?
http://www.eio.com/lcd2014.htm
En pin 15 is dacht ik A
En pin 16 is C
Die zijn voor je backlight
Welke programma heb je gebruikt ?
Hoe heb je de kleur verandering (oranje - blauw) voor elkaar gekregen ?
Je backlite kan je met behulp van de potmeters instellen net zoals je contrast
Merci.
Astu
Verwijderd
Anders kan je me pics niet zienOp maandag 11 februari 2002 19:18 schreef Matroxcool het volgende:
Wellerpv dit staat op je pagina:
Een paar fototjes van me lcd :-)))) En jij werkt ook nog ;-)
Ja ik werk hoezo?
Verwijderd
Yup een echte LTQ-75Op zondag 10 februari 2002 16:48 schreef Zotty het volgende:
[..]
Zeg plz ff dat je het niet gesoldeerd hebt met die soldeerdbout op de fotoThe horror !!!
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
eagle
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq