weten jullie nu al hoeveel het PRECIES kost, zo'n schermpje?
dus alles bij elkaar, inc. verzendkosten?
Verwijderd
Als je op de bestellijst kijkt zie je de prijs, dit zal max 5 gulden duurer worden voor venzendkosten denk ikOp zondag 08 juli 2001 21:45 schreef Cutebritney het volgende:
Verwijderd
Dat wordt meteen wel duidelijk gemaakt als daar meer bekend over is... Er staat nu nog te weinig vast om zeker te weten...Op zondag 08 juli 2001 21:45 schreef Cutebritney het volgende:
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
Ik ben er nog niet helemaal mee klaar, ik post een link zodra het programma werkt.Op maandag 09 juli 2001 16:27 schreef KixAss456 het volgende:
waar kun je hem dllen?
Waar kan ik dat programma van smartie downloaden?Op maandag 09 juli 2001 16:52 schreef 4of9 het volgende:
Hoewel er toch al een proggie is wat dat allemaal kan?
smartie toch?
Ik ben ook wel benieuwd wat je daarmee bedoel.Op maandag 09 juli 2001 16:53 schreef newby het volgende:
Zeker wel belangstelling! Wat me ook wel gaaf lijkt, om de stand van je fans weer te geven als je een baybushebt...
En, heb je nou wat aan die kabel? Als je er wat mee kan, wil ik em wel, maar anders niet natuurlijk...
Verwijderd
Je kunt een baybus maken met schakelaars die je fans schakelen, zodat je ze op verschillende voltages (of uit) kunt zetten. Het is wel leuk om weer te geven welke fans aan staan en welke stand...Op maandag 09 juli 2001 19:34 schreef janst het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat je daarmee bedoel.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Verwijderd
Als je moederbord de RPM van de fans kan weergeven zou het kunnen. Anders zou je je baybus moeten aanpassen, zodat ie de standen doorgeeft of zo aan het programma. Maar dat lijkt me iets te moeilijk.Op maandag 09 juli 2001 22:53 schreef newby het volgende:
[..]
Je kunt een baybus maken met schakelaars die je fans schakelen, zodat je ze op verschillende voltages (of uit) kunt zetten. Het is wel leuk om weer te geven welke fans aan staan en welke stand...
Verwijderd
Verwijderd
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Conrad is leuk oor maar ik zou dur geen twee potmeter bestellen,Op dinsdag 10 juli 2001 22:19 schreef Settler het volgende:
nog even een vraagje over de potmeters die erop moeten:
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201019820994790019&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=149870&TK_PAR[MEDIUM]=
daar 1 * 100 Ohm en 1 * 10K Ohm potmeter is genoeg neem ik aan?
Verwijderd
ik kan er niks overe zeggen,Op woensdag 11 juli 2001 03:49 schreef Mr.Baze het volgende:
zein die lcd'z noch te bestellen ..... ?
Verwijderd
Met die kabel is het niet mogelijk em meteen op je PC aan te sluiten, maar er zit wel een passende connector bij voor op je LCD. Volgens mij hoef je alleen maar de uiteinden van de draadjes op je juiste manier vast te solderen aan een printerkabel. Als je zelf draad hebt liggen in zoveel kleuren heb je em natuurlijk niet echt nodig, tenzij je de connector wilt hebben.Op woensdag 11 juli 2001 04:40 schreef Tweaco het volgende:
Hoe zit dat nu met die kabels zijn ze nou goed of niet?
Want ik zie dat er veel alsnog een kabel ,
bestellen.
maar ik lees ook dat de kabel
temp unavailable is.
Wie weet hoe dit nu zit.
Thanks Tweaco
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Verwijderd
Ok, hij doet et weer, m'n server was ff platOp woensdag 11 juli 2001 15:20 schreef janst het volgende:
De bestelwebsite http://www.csw.nl/kixass/lcd/ werkt niet meer.
Misschien wil KixAss456 dit ff fixen.
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Alles is najagen van wind...
Verwijderd
MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
check je mail....Op zondag 15 juli 2001 13:27 schreef ThunderStorm het volgende:
Ik heb nog een 4x20 lcd-tje liggen van de grote inkoopactie #2. Omdat ik een nieuwe desktop kast heb waar hij niet in past heb ik hem nooit gebruikt.
Dus je mag hem overkopen van me. Wie het eerst komt...
thunderstorm@gameparty.net
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Verwijderd
ik heb gewoon effe een aparte bestelling gedaan voor zo'n kabeltje...meerdere keren gevraagd maar ook geen reply...dus gewoon effe een kabeltje toevoegen in een aparte bestelling...Op maandag 16 juli 2001 15:22 schreef MaSsiE het volgende:
Ik vraag nu al vanaf: donderdag 12 juli 2001 23:56 of er iemand bij mij een kabeltje bij zou willen zetten... deze staat er dus nogsteeds niet bij... =(
Ennuh ik zou het ook fijn vinden om te horen of er vandaag nog besteld gaat worden ? En zo niet wanneer dan wel...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lees dan ff wat escobar net geschreven heeft...Op dinsdag 17 juli 2001 10:28 schreef 4of9 het volgende:
Ik heb nog geen mailtje of iets ontvangen...
Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat lopen...
krijgen we nog iets te horen?
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq