Wijziging User Review - [Tiic] [Ger]

Pagina: 1
Acties:
  • 620 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Betreffende persoon geeft mij uit het niets een slechte beoordeling, omdat ik blijkbaar niet heb gereageerd.
Heb niet eens een bericht van de persoon gezien.

Er is dus geen communicatie geweest en uiteraard ook geen deal/akkoord op iets, helemaal niets.

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:49
Hoi, hier ben ik, want blijkbaar heb jij mij nu ook een slechte beoordeling gegeven.

For the record:
vrijdag 5 mei 2017 14:04

Ger
Beste Tiic,

Onderstaand bericht is een reactie op 'Gezocht; Defecte "High-end" Smartphones' (https://tweakers.net/aanb...high-end-smartphones.html).

----------

Hoi Tiic,

Ik zie dat je defecte smartphones zoekt. Nu wil het toeval dat ik een defecte Nexus 5 heb. Hij niet meer aan en uit; de chip die dit proces aanstuurt is defect waardoor hij continu het signaal "aan" en direct het signaal "uit" krijgt.
Reparatie kost bij de repair shop meer dan het toestel waard is. Er werd eerder gedacht aan een vaker voorkomend defect in de knop zelf, maar dat blijkt het niet te zijn.

Verder heeft het toestel het altijd goed gedaan, maar het is zo rottig bellen nu. :P

Al jij een manier weet om zeker te zijn dat alle aanwezige data van het toestel verwijderd kan worden voordat-ie jouw kant opkomt, wil ik hem wel aan je verkopen. De repair shop gaf de suggestie om hem een paar dagen te laten zwemmen, maar ik lees dat je niet zo van waterschade houdt. ;)

Hoeveel zou je overhebben voor zo'n toestel?

Groet,
Ger

----------

Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie How to - Veilig handelen
Het is dus niet zomaar "uit het niets".

Blijkbaar ben je op je teentjes getrapt door de slechte beoordeling, door meteen dit topic te openen en mij ook slecht te beoordelen....

[ Voor 5% gewijzigd door Tjolk op 11-05-2017 15:23 ]

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Leuk, maar zoals vermeld in de dm heb ik zelf niets gezien.
Je kan op z'n minst even een reminder sturen o.i.d...

Direct even een slechte review geven omdat iemand niet reageerd of een bericht over het hoofd ziet is gewoon triest.

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:49
Ach, de pot is op zijn minst net zo triest als de ketel zullen we maar zeggen, nietwaar?
Laat maar even door de modjes beoordelen hoe en wat. Voor mijn part verwijderen ze beide beoordelingen.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Beoordelingen kunnen wat mij betreft ook verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dit even lezen; How to - Feedback laten aanpassen
Het is niet de bedoeling onderlinge communicatie 1:1 op het forum te plaatsen.

En jullie zitten beide fout, geen overeenkomst = geen beoordeling en wraak reviews zijn niet toegestaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Meelobee op 11-05-2017 20:14 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Ben bekend met de regels.
Weet je wat trouwens ook niet toegestaan is in dit gedeelte van de forums? Meereageren als je niet betrokken bent in de topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tiic schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:01:
[...]
Ben bekend met de regels.
Blijkbaar niet, anders had je geen review geplaatst ;)

En even naar de juiste procedure wijzen is meestal niet zo'n probleem.

[ Voor 66% gewijzigd door Meelobee op 12-05-2017 10:31 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Een wraak review is onterecht een review plaatsen zonder enige redenen.
Hier zit toch echt reden achter, ik geef nooit zomaar een review omdat een ander dat ook heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit zoek ik later uit. Nu dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals hierboven al aangegeven: jullie zitten helaas beide fout. Een beoordeling mag pas gegeven worden na een (poging tot) afgeronde transactie. Even een mail sturen of iemand interesse heeft valt daar duidelijk niet onder. Beide beoordelingen zijn bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.