http://www.iwantoneofthose.com/mini_softair.htm

Kan ik dit bestellen? of komt het de duane niet eens door.
Kemo

Kemo
hehe nee denk het niet.. (check link zal ik maar zeggen). Maar kan ik dit bestellen of niet?Op donderdag 05 juli 2001 14:40 schreef noXic het volgende:
Hebben ze ook AK47's??
Die zijn wreed!
Verwijderd
Heb ik gedaan, maar ik kreeg nix wat op een ak leekOp donderdag 05 juli 2001 14:42 schreef Kemo het volgende:
[..]
hehe nee denk het niet.. (check link zal ik maar zeggen). Maar kan ik dit bestellen of niet?
Verwijderd
Als de douane niet oplet komt het er door, anders niet. Die dingen zijn zwaar verboden in Nederland. Al meerdere threads over geweest.Op donderdag 05 juli 2001 14:36 schreef Kemo het volgende:
http://www.iwantoneofthose.com/mini_softair.htm
[afbeelding]
Kemo
Dus is het te proberen waard? Of moet ik gewoon doorgaan met leven.Op donderdag 05 juli 2001 15:27 schreef mindset het volgende:
[..]
Als de douane niet oplet komt het er door, anders niet. Die dingen zijn zwaar verboden in Nederland. Al meerdere threads over geweest.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
The difference between men and boys is the size of their toys
Verwijderd
\o/
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
het is een speelgoed wapen.. die plastice balletjes schiet..Op donderdag 05 juli 2001 18:34 schreef Arshia het volgende:
owkie...kben niet zo thuis in het wapenwerdeldje
maar wat doet dat dingkbedoel wat kan je ermee?
(die op het plaatje dan)
met dit weer speel ik toch liever met een waterpistooltjesding dan met plastic balletjes hoorOp vrijdag 06 juli 2001 09:24 schreef Kemo het volgende:
[..]
het is een speelgoed wapen.. die plastice balletjes schiet..
Als je een beetje hebt overgewerkt, dan is het wel eens leuk dat je als RAMBO ergens erop los kunt schieten.
\o/
Heb ik een paar jaar geleden ook nog aan gedacht om zo'n ding te kopen in Polen, maar toch niet gedaan.Op vrijdag 06 juli 2001 09:05 schreef FlameHeaD het volgende:
Gozer die ik ken heeft dus groenneballetjes pistool meegenomen uit Praag, had foto gezien en daarna gekocht... ze zijn wel leuk maar idd: verboden.
Zodra jij daarmee over de straat loopt ben je al strafbaar (tenzij je hem knalgeel verft d8 ik en als je een vergunning hebt)
BTW: Ze lijken heel groot, maar valt wel mee hoor
Verwijderd
Verwijderd
kewl:)Op vrijdag 06 juli 2001 19:55 schreef Spike5000 het volgende:
bekijk dit maar eens:
[afbeelding]
allemaal airsoft
ok, nou vind ik je engOp vrijdag 06 juli 2001 19:55 schreef Spike5000 het volgende:
bekijk dit maar eens:
[afbeelding]
allemaal airsoft
\o/
Neeeeeheeee, het lijkt allemaal echt dus is het gaafOp vrijdag 06 juli 2001 20:24 schreef Arshia het volgende:
ziet er wel kewl uit, maar het lijkt allemaal echt enzow
dus dat is eng
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
jah maar niet als je er iemand mee op straat tegenkomt en je niet weet dat ie niet echt isOp vrijdag 06 juli 2001 20:38 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Neeeeeheeee, het lijkt allemaal echt dus is het gaaf
Neef van me in de US is 25 en gaat nog steeds met vrienden in de bossen met airsofts op elkaar zitten knallen alsof ze 10 jarige jochiess zijn
\o/
Ach, kun je lachen, kijken hoelang het duurt voordat de politie hem durft te benaderen ("Kut, die gast heen een automatisch geweer." "Zullen we dan maar nog een koffie halen?" "Goed idee!"Op vrijdag 06 juli 2001 20:40 schreef Arshia het volgende:
jah maar niet als je er iemand mee op straat tegenkomt en je niet weet dat ie niet echt is
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
jah maar niet als jij ze gewoon tegenkomt...Op vrijdag 06 juli 2001 20:42 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Ach, kun je lachen, kijken hoelang het duurt voordat de politie hem durft te benaderen ("Kut, die gast heen een automatisch geweer." "Zullen we dan maar nog een koffie halen?" "Goed idee!")...
\o/
Nou ja, je kunt het ook zo zien: je merkt toch snel genoeg of ze echt zijn of nietOp vrijdag 06 juli 2001 23:04 schreef Arshia het volgende:
jah maar niet als jij ze gewoon tegenkomt...
ik ben een heel onschuldig klein meisje hoor O:-)
kzou graag nog een hele poos willen leven hoorOp vrijdag 06 juli 2001 23:06 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het ook zo zien: je merkt toch snel genoeg of ze echt zijn of niet
\o/
Dat wil ik ook wel eens weten.Op vrijdag 06 juli 2001 21:36 schreef bramvrzt het volgende:
Wat ik me afvraag, als de douane zo'n ding onderschept, ben je dan als geadresseerde ontvanger strafbaar? Of is dat alleen, als je het ding al in je bezit hebt?
Verwijderd
Verwijderd
Ehhm .. 'n echte echte, of eentje die erg echt lijktOp vrijdag 06 juli 2001 20:04 schreef Kertje het volgende:
[..]
kewl:)
ik heb zo'n echte kalachnikov (of hoe je dat ook schrijft) gehad, met magazijn ed, in polen gekocht...(350 piek) gewoon voor de verzameling:) heb hem echter verkocht aan een vriend van me, aangezien me vriending een beetje bang van me werd als ik ff oorlogje voor de spiegel ging spelen
Verwijderd
een echte... en GEHAD (alvorens ik strax een inval krijgOp zondag 08 juli 2001 09:14 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ehhm .. 'n echte echte, of eentje die erg echt lijkt
PICS!!!!!Op zondag 08 juli 2001 19:01 schreef Fried het volgende:
hey,
k'ben net een paar uur terug uit lloret en een beetje aan het inhalen op GOT...
enne, ik heb ook een gas, air soft gun gekocht..
zeer kewl.. ff gas vullen net zoals een aansteker magazijn vullen en knallen maar..
als iemand pix wil zien moet je maar replyen dan duik ik m'n webcam ff op..
Defunctus Deo Juvente
jongetjes en hun speelgoedpistooltjes...Op zondag 08 juli 2001 19:01 schreef Fried het volgende:
hey,
k'ben net een paar uur terug uit lloret en een beetje aan het inhalen op GOT...
enne, ik heb ook een gas, air soft gun gekocht..
zeer kewl.. ff gas vullen net zoals een aansteker magazijn vullen en knallen maar..
als iemand pix wil zien moet je maar replyen dan duik ik m'n webcam ff op..
\o/
Ohja, niet doordenken zegt ze danOp maandag 09 juli 2001 01:09 schreef Arshia het volgende:
jongetjes en hun speelgoedpistooltjes...
allemaal opscheppen over hoe groot ze wel niet zijn
(nee niet doordenken)!
kheb lievur een snelle motor en geen autoOp maandag 09 juli 2001 01:18 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Ohja, niet doordenken zegt ze dan.
Grote wapens vallen toch in dezelfde categorie als snelle autos en grote huizen enzo... Compensatie-materiaal?
\o/
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
uhm... webcam 32 ofzowOp maandag 09 juli 2001 18:19 schreef Fried het volgende:
Ik wil dus wel pics plaatsen.. maar 1 prob
ik kan geen drivers van een logitech quickcam express vinden.. de ftp van logitech ligt plat en alle sites verwijzen daar juist naartoe...
iemand een id?
icq = 114809934
\o/
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
\o/
als je slaat met een hamer is dat pijnlijkerOp dinsdag 10 juli 2001 00:06 schreef Acolyte57 het volgende:
Ach, je kunt ook heel creatief zijn met pistooltjes hoor. Eerst vingers erafschieten, dan tenen, dan gewrichten als elleboog en knie, dan de... uh... edele delen... dan nog wat gutshots...
\o/
Klein caliber pistooltje nemen, dan kun je ook vaker schietenOp dinsdag 10 juli 2001 00:35 schreef Arshia het volgende:
als je slaat met een hamer is dat pijnlijker
kan je meerdere keren slaan
met een pistooltje ligt dat er zo af
Mjah, ik heb ook dergelijke verhaaltjes gelezen... Met diezelfde gloeiendhete tangen werden bij mannen andere delen vastgepaktik had gelezen over een terechtstelling in de middeleeuwen... toen werden je tepels vastgepakt met hete ijzeren tangen... now that has got to hurt
Huh? Pistooldingetjes van sluipschutters? Ik heb nu toch echt ff niet door wat je bedoelt...kvind die pistooltjesdingen van die sluipschutters in de films wel altijd kewl
maar die zullen ook wel niet echt zijn enzow (duh)
jij hebt sof gespeeld neem ik aan ?Op dinsdag 10 juli 2001 00:06 schreef Acolyte57 het volgende:
Ach, je kunt ook heel creatief zijn met pistooltjes hoor. Eerst vingers erafschieten, dan tenen, dan gewrichten als elleboog en knie, dan de... uh... edele delen... dan nog wat gutshots...
or he's got a twisted mindOp dinsdag 10 juli 2001 13:04 schreef chiel3d het volgende:
[..]
jij hebt sof gespeeld neem ik aan ?
\o/
Je bent er bijna ArshiaOp dinsdag 10 juli 2001 13:56 schreef Arshia het volgende:
[..]
or he's got a twisted mind
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
ook de doorzichtige en rode zijn (bijna) niet meer te krijgen..Op maandag 16 juli 2001 14:37 schreef M@MAN het volgende:
In Nederland worden bij dumpzaken wel Soft Air wapens verkocht, maar die zijn doorzichtig. Qua vorm zijn ze wel exact hetzelfde als een echt wapen. Ook CO2 wapens lijken veel op echte wapens, behalve dat ze dan meestal knalrood zijn. Echter qua detail zijn Soft Air wapens veel beter...
Flap
The A-team? Met een H&K MP5? Volgens mij hadden die Ruger Government's o.i.d.Op donderdag 05 juli 2001 14:38 schreef Kemo het volgende:
[afbeelding]
Ik wil weer A-team memories opdoen
Flap
Grote messen ook? Ik heeft er uno in spanje gekocht, zeker wel groot (voor een mesje.)Op maandag 09 juli 2001 01:18 schreef Acolyte57 het volgende:
[..]
Ohja, niet doordenken zegt ze dan.
Grote wapens vallen toch in dezelfde categorie als snelle autos en grote huizen enzo... Compensatie-materiaal?
Flap
Verwijderd
It comes with 100 free pellets, but you'll get through those within five minutes of the opening credits of T2 on your telly. You can buy more pellets below, although you can reuse them if you can be bothered to get down on your hands and knees and pluck them from your deep shag.
If you thought pine needles made a great noise in the hoover, wait till you clean up after a session with one of these!
ROTFLMAOCustomers also bought
vacuum cleaner
a smoother carpet
Flap
Flap
Flap
Helaas, ookal is ie pimpelpaars met groene stippen, het is en blijft verboden.Als ie oranje is dan mag het
Ook jammer, de wet spreekt duidelijk over het voorhanden hebbenIk heb hem nooit bij me ik gebruik hem alleen maar in de tuin
En hier nietIn België mag je hem gewoon hebben
Dan heb je het een en ander uit te leggen aan Oom Agent, die binnen niet al te korte tijd op je stoep staat. De ontvanger is aansprakelijk, tenzij hij/zij kan bewijzen onschuldig te zijn. Maarja, je zal toch een CC moeten gebruiken.En als ik hem op laat sturen en de douane vind hem
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Het voorhanden hebben van losse onderdelen en/of onklaar gemaakte echte wapens is in principe ook strafbaar. Net als het voorhanden hebben van munitie ofOp donderdag 19 juli 2001 23:50 schreef ocf81 het volgende:
hmm, en als ie niet vuurklaar is? (hij ligt uit elkaar en total loss)
Verwijderd
Precies. we hebben het niet over een overtreding, waarvoor je een HALT sanctie krijgt, maar over een echt misdrijf. En dat is idd een van de manieren om jezelf te verzekeren van het feit dat je never een baan bij de overheid krijgt.Op vrijdag 20 juli 2001 02:09 schreef mindset het volgende:
Ze WILLEN het hier niet helemaal snappen volgens mij. Het "cool" zijn van plastic namaak wapens weegt blijkbaar op tegen een strafblad waar je geen normale baan meer mee kan krijgen (overtreding wet wapens en munitie doet het ECHT niet goed bij een solicitatie), en sure die kans is niet super groot. Maar je zal maar net om een lullige reden met justitie in aanraking komen en ze zien toevallig ook je airsoft meuk liggen ergens, of whatever ... conclusie: DOE NIET ZO NAIEF!
Flap
Wat bedoel je hiermee ?Op vrijdag 20 juli 2001 20:35 schreef UDuckling5 het volgende:De een zegt "baan" de ander "baan bij de overheid" maar ik denk dat dat eraan ligt in wat voor branche je gaat doen. Als je veel sociaal bezig bent (verkoper, opa verzorgen oid) dan niet denk ik. Als je daarentegen profesioneel programmeur wordt die dagenlang alleen op een kamertje zit (voor ze werk dus) denk ik dat er niet naar gekeken wordt.
(of het moet zijn dat ie zichzelf van kant wil maken. Maar dat kun je zelfs doen met een aardappel.)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Flap
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Verwijderd
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Deze zijn gewoon te bruut voor woorden, heb je zeker ook 1000 van die zakjes bij neem ik aan, kogeltjes zullen wel zo op zijn. Ben net terug uit Salou, die guns worden daar netzoveel als voetbalshirtjes verkocht, niet normaal gewoon.Op vrijdag 06 juli 2001 19:55 schreef Spike5000 het volgende:
bekijk dit maar eens:
[afbeelding]
allemaal airsoft
tremble and despair for i am power!
hoeveel heb je er meegenomen naar ons kikkerlandjeOp maandag 23 juli 2001 01:27 schreef Rush het volgende:
[..]
Deze zijn gewoon te bruut voor woorden, heb je zeker ook 1000 van die zakjes bij neem ik aan, kogeltjes zullen wel zo op zijn. Ben net terug uit Salou, die guns worden daar netzoveel als voetbalshirtjes verkocht, niet normaal gewoon.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Alarmpistolen mooi? Hebben wij het over dezelfde alarmpistolen? Ik bedoel van die dingen van ongeveer 80 piek voor bij oma's in hun tas zodat ze herrie kunnen schoppen als ze bedreigd worden. Die krengen (de pistolen niet de oma'sSneeuwbal:
Trouwens alarmpistolen zijn veel mooier
Ik zit al te sparen voor die minigun (M134 Vulcan). Zie specs en pics hier: http://www.airsoft.tmfweb.nl/vulcan.htmRush:
Deze zijn gewoon te bruut voor woorden, heb je zeker ook 1000 van die zakjes bij neem ik aan, kogeltjes zullen wel zo op zijn.
IDD, heb ze ook gezien. Wist alleen niet dat airsoft zo goed was en zag ze dus aan voor kermis-rotzooi. Helaas (shitRush:
Ben net terug uit Salou, die guns worden daar netzoveel als voetbalshirtjes verkocht, niet normaal gewoon.
Flap
Geen enkele, een vriend van mij had ook eens zo'n ding meegenomen. Was binnen een maand kapot. Koop ik liever een shirtje van snoepy's voorOp maandag 23 juli 2001 03:42 schreef Stropdas het volgende:
[..]
hoeveel heb je er meegenomen naar ons kikkerlandje
tremble and despair for i am power!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq