Ik bedoel die alarm pistolen die je in Duitsland haalt.
UDuckling5,
De Vulcan M134 wordt volgens mij niet meer gemaakt. Er is een tijd geleden een beperkte oplage van geproduceerd door twee merken. Je zou 'm als je goed zoekt in 't buitenland misschien 2e hands kunnen krijgen. Maar dan nog kost ie je minstens 5000 gulden...
De Vulcan M134 wordt volgens mij niet meer gemaakt. Er is een tijd geleden een beperkte oplage van geproduceerd door twee merken. Je zou 'm als je goed zoekt in 't buitenland misschien 2e hands kunnen krijgen. Maar dan nog kost ie je minstens 5000 gulden...
Verwijderd
ik heb ergens een filmpje van airsoftday, of hoe ze dat ook noemden...
van die gasten in legerpakken die elkaar gaan 'afmaken' met allerlei wapens, van pistolen tot para's
zag er wel grappig uit, vroeg me steeds af waarmee ze schoten, maar dat is me na 5 pagina's aan topc nu wel duidelijk!
van die gasten in legerpakken die elkaar gaan 'afmaken' met allerlei wapens, van pistolen tot para's
zag er wel grappig uit, vroeg me steeds af waarmee ze schoten, maar dat is me na 5 pagina's aan topc nu wel duidelijk!
die dingen zien er erg echt uit, en lijkt mij dus een beetje niet morgen in [forum=33]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Na overleg heropend omdat het geen echte wapens zijn. Blijkt het wel zo te zijn, gaan de draad alsnog dicht
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
pluiz, 1 woord, Triest...
ik heb met zo'n plastic dingetje geschoten, ze lijken echt ECHT... zijn ze niet... schieten hard... doen pijn... heb altijd al een cowboy willen zijn
maarja, ik kan er niet aan komen
ik heb met zo'n plastic dingetje geschoten, ze lijken echt ECHT... zijn ze niet... schieten hard... doen pijn... heb altijd al een cowboy willen zijn
hmm, klinkt toch een beetje jaloersheid in door hier? ben ook net terug uit spanje en heb daar de replica van de H&K P8 gekocht, een super pistooltje, veel gebruikt in films, ziet er echt uit en is een van de betse airsoftguns op de markt.. maar nu ik em idd zo een paar dagen in huis heb ontgaat het nut me wel een beetjeOp vrijdag 03 augustus 2001 17:48 schreef Wesley het volgende:
ik heb met zo'n plastic dingetje geschoten, ze lijken echt ECHT... zijn ze niet... schieten hard... doen pijn... heb altijd al een cowboy willen zijnmaarja, ik kan er niet aan komen
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Mijne Heren,
Om U uit de droom te helpen het gebruik van en/of voorhanden hebben van een op een echt gelijkend wapen is strafbaar volgens de wet wapens en munitie (WMM).
Straffen voor een first offender:
==> gebruik : een geldboete van de 3e categorie art 2 jo. 27 jo. 54 WWM (het dragen van...)
==> voorhanden hebben en ouder dan 18 :
(zo uit mijn hoofd tot 1000 gulden ; praktijk 240 dienstverlening
(hangt van de omstandigheden af)
==> voorhanden hebben beneden 18 : halt
sanctie
==> gebruik icm ander misdrijf (bedreiging, overval e.d.) een extra aantal strafpunten. Hoeveel kunt U hier berekenen http://www.openbaarministerie.nl/beleidsregels/index.htm
U bent gewaarschuwd.
Om U uit de droom te helpen het gebruik van en/of voorhanden hebben van een op een echt gelijkend wapen is strafbaar volgens de wet wapens en munitie (WMM).
Straffen voor een first offender:
==> gebruik : een geldboete van de 3e categorie art 2 jo. 27 jo. 54 WWM (het dragen van...)
==> voorhanden hebben en ouder dan 18 :
(zo uit mijn hoofd tot 1000 gulden ; praktijk 240 dienstverlening
(hangt van de omstandigheden af)
==> voorhanden hebben beneden 18 : halt
sanctie
==> gebruik icm ander misdrijf (bedreiging, overval e.d.) een extra aantal strafpunten. Hoeveel kunt U hier berekenen http://www.openbaarministerie.nl/beleidsregels/index.htm
U bent gewaarschuwd.
jij hebt zeker rechten gestudeerd?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:43 schreef zeef het volgende:
verhaaltje
\o/
profile --> hij werkt bij de overheid. ik vermoed dat ie een smeris is of bij justitie werkt. (wat ben je nou zeef? een bvd'er die het zaakje in de gaten houdt ofzo?)Op vrijdag 03 augustus 2001 23:58 schreef Arshia het volgende:
[..]
jij hebt zeker rechten gestudeerd?
BTW. in Embrun (Hautes Alpes, Frankrijk) kun je ze gewoon nog krijgen bij een jacht en viswinkel. (nee ik neem geen bestellingen aan, sorry)
ik vind the USP en de Springfield 1911 nog de 2 beste (Sig p99 en p226 zijn ook wel leuk)
in de uk zijn ze heel wat makkelijker te krijgen (daar mag het op prive terrein)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Wesley, 1 woord KiddingOp vrijdag 03 augustus 2001 17:48 schreef Wesley het volgende:
ik heb met zo'n plastic dingetje geschoten, ze lijken echt ECHT... zijn ze niet... schieten hard... doen pijn... heb altijd al een cowboy willen zijnmaarja, ik kan er niet aan komen
zo sadist bennik nie
Hehehe big brother zeef is watching you hehehe. Ja ik heb rechten gestudeerd, en daardoor heb ik wat vrienden bij justitie. Enne ikzelf werk voor een uitkeringsinstantie.Op zaterdag 04 augustus 2001 01:36 schreef ocf81 het volgende:
[..]
profile --> hij werkt bij de overheid. ik vermoed dat ie een smeris is of bij justitie werkt. (wat ben je nou zeef? een bvd'er die het zaakje in de gaten houdt ofzo?)
Ik heb een mailtje gehad van een Officier van Justitie betreffende het al dan niet kunnen van die soft dingen en het is erg illegaal. Als de Nederlandse wetgevind ze niet toestaat dan willen wij ze ook niet hebben in [forum=33], sorry
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.