Luide reclame

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:13
Zou de volgende reclame misschien even een fade-in kunnen krijgen in plaats van op vol volume te starten? Een luide reclame; prima, maar deze is wel heel overdreven.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/f8a37d4f641bc344cf68682a8edd1bb6.png

Überhaupt zou het wenselijk zijn als de player volume settings onthoud (en deze ook tijdens reclames toepast).

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2017 14:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

D4NG3R schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:50:
Überhaupt zou het wenselijk zijn als de player volume settings onthoud (en deze ook tijdens reclames toepast).
Dat is al vaker gemeld, helaas blijkbaar nog niet opgepikt of het is sinds de nieuwe(re) player weer gesloopt. Ik kijk zo weinig video's dat ik er al niet eens meer op let. Firefox staat hier standaard gemute, precies voor gevallen als dit.

edit:
Geluid bij Reclames (2012)
Video player volume control mag van mij anders (2013)
[bug] volume setting wordt niet onthouden bij video (2014)
Reclame standaard muten (2015)

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 09-05-2017 17:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:13
Raven schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:53:
Firefox staat hier standaard gemute, precies voor gevallen als dit.
Om m'n complete browser nou te gaan muten voor videofragmenten van 3 seconden op die ene site waar ik vrijwillig geen ads blokkeer..?

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2017 19:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Ik heb het verzoek bij de mensen van streamOne neergelegd om te kijken of de volume-instelling bewaard kan blijven van het laatste gebruik van de player.

Een fade-in bij pre-rolls lijkt mij niet wenselijk, i.v.m. de advertentieruimte die klanten kunnen inkopen. Dan wil je meteen dat een boodschap duidelijk hoorbaar is. Dat de ene pre-roll rustiger begint dan de andere, of dat het ene geluid harder overkomt dan het andere, verschilt denk ik per persoon en per advertentie (net als bij tv reclames)

Maar als de volume-instelling onthouden wordt, dan zal dat een boel schelen gok ik.

Daarnaast hebben we ook al een oplossing voor de pre-rolls, namelijk een Tweakers abonnement :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
@D4NG3R @Raven Ze zijn ermee bezig :) (met het onthouden van de audio instelling). Wanneer het dan gereleased wordt is nog even de vraag. We houden de spreekwoordelijke "vinger aan de pols".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik wacht al een jaar of 5 op een release met een fix daarvoor....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1