Geluid bij Reclames

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBrakes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:13
Geachte Redactie en mede tweakers,

Het is me opgevallen dat je het geluid niet meer kan wijzigen tijdens een reclame voordat een video begint. Ik stoor me hier erg aan omdat erg luid uit mijn koptelefoon kan komen en dus niet kan wijzigen. Hebben hier meer mensen last van en zouden jullie het a.u.b. kunnen wijzigen zodat die knop gewoon toegankelijk is.
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Move -> GR

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Dat is inderdaad een bekend euvel van de huidige player en de bijbehorende advertentie-plugin. Er wordt op dit moment gewerkt aan een vervanger hiervan. Dit is wel een punt dat daarbij wat mij betreft aandacht mag krijgen.

Ik move dit topic derhalve even naar Lieve Devvers (de redactie kan hier verder namelijk ook niets aan doen :P)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:57
Erg irritant inderdaad. Ik heb er zelf ook meerdere malen last van. Zoals Tino zegt zijn we wel bezig met een nieuwe versie van onze player, dus komt tijd, komt volume control :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eens dit topic kicken.

Zojuist een paar video's gekeken. De volume voor de video zelf stond al laag, al beweerd het volume-icoon wat anders, die verandert niet mee
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/volume-video.jpg
Volume icoon geeft aan dat het hoog staat terwijl de schuifknop laag staat. :?

Maar het volume van de reclame, dat apart ingesteld moet worden 8)7 en pas verandert kan worden na het beginnen van de reclame, stond op 100% wat nogal voor kabaal zorgde. Die dus ook maar laag gezet.

Een paar video's verder weer (dezelfde) reclame, waarbij het geluid weer hard was maar de volume al laag stond. Even met de muis naar het volume van de advertentie en het volume ging meteen omlaag.
(Dit kan ik overigens niet reproduceren op het moment omdat ik geen reclame meer krijg.)

Waarom wordt het volume van de reclame niet meteen aangepast als het volume van de video al laag staat? Waarom moet het volume perse apart ingesteld worden?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde