[bug] volume setting wordt niet onthouden bij video

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist wilde ik video: Tweakers Express - Ruim 500 Tweakers in stijl naar de Gamescom bekijken, maar er kwam eerst reclame met het volume in de player op 100% uit de speakers. Gelukkig had ik de volumeknop voor Flash in de volumemixer in Windows al laag staan en die werd voor de verandering niet gereset naar 100%.

Nou is het mij al wel vaker opgevallen dat de volumesetting niet onthouden wordt in de videoplayer en dat het volume voor de reclame apart ingesteld moet worden, zie ook Geluid bij Reclames (Staat in BFA)

Kan daar wat aan gedaan worden? Dat de volume instelling voor zowel de reclame als de af te spelen video eens een keer onthouden wordt? En de volumeknop op dezelfde plek zou ook heel erg handig zijn, nu staat ie bij de reclame rechtsboven en bij de video linksonder.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 19-08-2014 09:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01

Felyrion

goodgoan!

Ik had deze post over het hoofd gezien, maar ik heb een vergelijkbare klacht gemeld in Geachte Redactie in het reclame topic:
Felyrion schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:37:
Ik vind (wederom) het volume van de diablo reclamefilmpjes ook weer buiten proportie hard. Ik schrik me helmaal rot elke keer als ik een filmpje probeer te kijken (de review heb ik op conversatieniveau staan, maar het reclamefilmpje gaat gewoon VOLUIT) Ik heb de blocker nog uitstaan voor Tweakers, want jullie gaan me aan het hart, maar deze zijn wel over de grens voor mij.

Ik hoop dat er volgende keren echt kritisch gekeken wordt naar dit soort dingen.

edit:
Nu ik er nog even verder over nadenk.... ik gok dat het hier misgaat:

Ik stel het volume van mijn filmpjes ongeveer als volgt in:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F7SvhbFOgm4sF84NpWsYd5lv/full.jpg
Maar vervolgens gaat de reclame wel voluit...
Zou het niet logischer zijn om het volume van de reclame hetzelfde te behandelen als het volume van de filmpjes? Of is dit niet mogelijk?
Dan is het hele volume knopje bij normale filmpjes overbodig, want je moet je normale volume toch al zachter zetten vanwege de reclame... :?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Ik move dit topic even naar Mooie Features aangezien dit iets is wat ons productteam met StreamOne (die de player gemaakt heeft en beheert) zal moeten opnemen.

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
In dat geval, kan er dan ook gelijk een verzoek voor een html5 player ingediend worden?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:20

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die is er al ;) zet flash maar is uit

[ Voor 42% gewijzigd door _David_ op 21-08-2014 12:04 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Flash staat standaard disabled (de ingebakken click to play functie van Firefox), blijkbaar is html5 niet default itt YouTube embedded op het forum?

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 21-08-2014 12:41 ]

Oscar Wilde

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:20

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Als je flash helemaal uitzet ipv van click to play dan krijg je de html5 player, geen idee waarom die niet de default is

YouTube heeft html5 ook nog niet als default dacht ik, dat moet je zelf aanzetten op YouTube: YouTube :)

[ Voor 37% gewijzigd door _David_ op 21-08-2014 12:46 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dat van YouTube klopt, dat heb ik dan ook zo ingesteld. Kan een dergelijke optie hier ook mogelijk gemaakt worden?

Oscar Wilde

Pagina: 1