Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: mei 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Mede-auteurs:
  • PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Vandaag is het weer de tweede dinsdag van de maand dus komt zo de Gebruikersreview van de Maand april online. Tijd om de nominatieronde voor mei te kickstarten!

Volgens mij zijn er al genoeg goede reviews verschenen om het nodige aan te dragen, kijk maar:

https://tweakers.net/revi...BVZOYBVRggqygCSualgyUMagE

(Ja, ik heb ook de artikelen die nog geen +2 of hoger hebben in bovenstaand overzicht meegenomen, soms zitten daar verrassend goede stukken bij die over het hoofd gezien lijken te worden)

Let ook even op mogelijke nieuwe schrijvers, het is prettig een Nieuwkomer van de Maand in het zonnetje te mogen zetten.

En uiteraard: vergeet niet de Tweakblogs uit te vlooien op zoek naar pareltjes.

Succes met nomineren!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sneeuwspar
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-08-2020
Mijn stem is voor Danny.G:

Luca

Voor zijn geweldige review van de Motorola Moto G5 Plus Zilver:

productreview: Motorola Moto G5 Plus Zilver review door Luca

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Sneeuwspar schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:22:
Mijn stem is voor Danny.G:

Luca

Voor zijn geweldige review van de Motorola Moto G5 Plus Zilver:

productreview: Motorola Moto G5 Plus Zilver review door Luca
Dat was april. :)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:11
Bij deze nomineer ik :

productreview: Scythe Mugen 5 PCGH Edition review door Foritain

Wat maakt die gast toch fijne pics :) bijna alles lijk er zelfs mooier door te worden hehe

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Gipsy King schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:00:
Wat maakt die gast toch fijne pics :) bijna alles lijk er zelfs mooier door te worden hehe
Ik ben dan benieuwd naar zijn selfies, volgens mij werkt het dan niet 😂😂

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gipsy King
Kiswum schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:02:
[...]

Lol.... dat gevecht ga ik niet met hem aan :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
productreview: HP Envy 27s Zwart review door Hingj0n als nieuwkomer (die review uit 2011 is te lang geleden :) )
Leest zeer prettig weg met een saus van sarcasme :+

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gipsy King
Gipsy King schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:00:
Bij deze nomineer ik :

productreview: Scythe Mugen 5 PCGH Edition review door Foritain

Mezelf quoten.... mmm .

Deze verdiend stiekem ook wel een blik :

productreview: NZXT H440 New Edition Matte White/Purple review door Foritain

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Kiswum schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:02:
[...]

Beste Kiswum, dit is een nominatietopic, wil je dit aub niet vervuilen met onaardige opmerkingen over mijn gezicht! Potver :D

Besides, there is a filter for everything ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 16:07
Voor de variatie nomineren we Foritain maar weer eens:
productreview: Samsung 960 EVO 500GB review door Foritain

Zoals gewoonlijk een erg prettige review om te lezen. Technisch genoeg om alle noodzakelijke informatie te krijgen, maar toch erg goed leesbaar!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PcDealer
Bammm! Kiswum is er weer: productreview: Xiaomi Redmi 4X (3GB ram, 32GB opslag) Zwart review door Kiswum inclusief de reden van de review en hoe hij aan de toestellen komt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:41
Mooie review over een Blackberry KEYone van Jean-Bob:
productreview: BlackBerry KEYone Zwart review door Jean-Bob
Misschien geen visueel spektakel zoals we die wel eens tegenkomen van andere reviewers, maar hij laat wel mooi zien wat er zo bijzonder is aan dit toestel.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nominatie voor @Rannasha met zijn stuk over een hardware wallet voor bitcoins (en andere cryptocurrencies)

productreview: Ledger Nano S review door Rannasha

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Alle reviews en blogs die in juni zijn geplaatst, mogen vanaf nu in het volgende topic worden geplaatst (als er een nominatie banner wordt gebruikt, wijs die persoon er even op dat hij/zij de link aanpast naar het volgende topic:)

Gebruikersreview/blog van de Maand: juni 2017

Nominaties voor de maand mei, mogen waarschijnlijk nog tot het weekend van 10/11 mei binnenstromen, zodat het meegenomen wordt in het volgende Gebruikersreview van de Maand nieuwsartikel. Let vooral even op de nieuwkomers die een duwtje in de rug verdienen door hun zeer goede review en de bloggers met een zeer vermakelijk stuk die ze hebben geschreven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
arnovos schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:12:
Nominatie voor @Rannasha met zijn stuk over een hardware wallet voor bitcoins (en andere cryptocurrencies)

productreview: Ledger Nano S review door Rannasha
Die is voor juni.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Je was er snel bij! Ik had hem al op mijn lijstje staan en ik heb deze nieuwkomer inmiddels toegevoegd in het nieuwe topic. 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arnovos
  • Niet online
Klopt. Alleen was er nog geen juni topic toen ik postte..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
arnovos schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:37:
[...]

Klopt. Alleen was er nog geen juni topic toen ik postte..
Je kunt een nieuwe maken of wachten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arnovos
  • Niet online
PcDealer schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Je kunt een nieuwe maken of wachten.
Hey, dat is een goed idee! Ik ga direct alvast topics maken voor juli en augustus. Dan hoef ik niet meer te wachten. En heb jij geen last van de stress van posts in het verkeerde topic. Wil je mede-auteur worden of vertrouw je mij met deze gigantische verantwoordelijkheid?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 16:16
Graag nomineer ik de NZXT h440 new edition matte white purple van Foritain. Na zo een uitgebreide review met zoveel mooi beeldmateriaal wil je die kast toch ook gelijk hebben :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Nieuwkomer van de maand: @CriticalHit_NL
Ik heb alle reviews doorgenomen, maar deze steekt er met kop en schouders boven de andere nieuwkomers uit. Het zou zelfs de review van de maand mogen zijn, maar ik heb daarvoor andere pareltjes in gedachten.
productreview: EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING review door CriticalHit_NL

Runner up: @r100
De review ziet er goed en verzorgt uit. Op basis van zijn review kun je duidelijk bepalen of je het een interessante monitor vindt.
productreview: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart review door Trygve

Review van de maand: @Frozen
Na Kid Jansen , probeert Frozen de nieuwe monitor expert te worden. Dit is voor mij een perfecte beeldscherm review. Ik hoop ooit op hetzelfde niveau uit te kunnen komen.
productreview: Philips 272P7VPTKEB/00 Zwart review door Frozen

Reviewer van de maand runner up: @Foritain
Foritain maakt altijd geweldige reviews. Uiteraard hoort hij ook in het rijtje thuis en ik ben het eens met een aantal andere stemmers. Wat mij betreft is dit de beste review van Foritain voor deze maand.
productreview: NZXT H440 New Edition Matte White/Purple review door Foritain

Blog van de maand:
Ik heb het lijstje bekeken:
https://tweakblogs.net/?allUpdates=1

De start van een museum is wat mij het meeste aansprak en is afkomstig van @Whizzy @WHiZZi. Wellicht komt het doordat de gebruiker een stad verderop woont. Ik hoop het Computer museum ooit te kunnen bezoeken, het lijkt me wel een leuk Tweakers uitje.
RetroComputers en drummen.: HomeComputerMuseum

[Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 04-06-2017 22:16. Reden: Oops, verkeerde user]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-03 16:18
De start van een museum is wat mij het meeste aansprak en is afkomstig van @Whizzy. Wellicht komt het doordat de gebruiker een stad verderop woont. Ik hoop het Computer museum ooit te kunnen bezoeken, het lijkt me wel een leuk Tweakers uitje.
RetroComputers en drummen.: HomeComputerMuseum
Maak daar maar @WHiZZi van ;)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PcDealer
Beide melden niets over de herkomst. Gezien de wens om meer transparantie en ook de regels van de ACM zouden ze niet genomineerd moeten worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
PcDealer schreef op maandag 5 juni 2017 @ 01:20:
[...]

Beide melden niets over de herkomst. Gezien de wens om meer transparantie en ook de regels van de ACM zouden ze niet genomineerd moeten worden.
Nomineren op inhoud, dat is het advies. Zie hier een quote waarin je reactie is verwerkt:
zeef in "Algemene discussie: Gebruikersreviews en reclame."

Boycotten van reviews waarbij de herkomst niet bekend is, dan zorg je ervoor dat je je niet aan je belofte houdt en tevens de wens negeert van Tweakers om te wachten op de nieuwe implementatie. Ik zou zeggen, houd de discussie waar het hoort, namelijk in dat topic.

Voor mij zijn dit allemaal de beste reviews van de maand (buiten die van mezelf natuurlijk *grin*). Ik let vooral op inhoud, unieke productcategorie en smartphone weergave.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Hallo maand... ben je nu alweer voorbij? Wat gaat het toch allemaal snel! Nog even en de helft van het jaar is alweer voorbij. En wat zijn er in de maand Mei toch weer een berg met reviews geschreven. Ik hoop, ondanks de eerdere discussie, dat de maand Juni nog veel meer reviews gaat brengen!

Maar bij deze, de nominatie uit casa Los Duckos:

De eerste genomineerde uit de lijst: Gebruikersreview - Gigabyte GA-X99-Ultra Gaming review door Dutchiee Mooie, uitgebreide review van dit moederbord. :)

De volgende genomineerde: Gebruikersreview - Chuwi Lapbook 14.1 review door Danny.G. Prima in elkaar gezet en behandeld alle facetten van een laptop, die zo goedkoop is dat je denkt dat het een machine van 4 jaar oud is.

Daarnaast wil ik de Gebruikersreview - Xiaomi Redmi 4 Pro Grijs door Kiswum benoemen. Ziet er wederom prachtig uit.

Nieuwkomer dit keer, weer een telefoonreview, maar niet een die je veel zult tegen komen: Gebruikersreview - BlackBerry KEYone Zwart Review door Jean-Bob. Lekker lang verhaal, met een aantal foto's. Alleen een tip: plaats er ook een paar foto's van het toestel zelf in, maakt het net wat af.

Blogjes... die zijn er ook. : HomeComputerMuseum De geschiedenis! Hoe is het allemaal ontstaan! Mooi initiatief toch!

Laat de maand Juni maar komen!

[Voor 7% gewijzigd door Rooieduvel op 05-06-2017 18:45]

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oebel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-01 14:04
Graag zou ik Danny.G willen nomineren met zijn artikel over de Chuwi Lapbook.

Goed geschreven, duidelijke info, prima gedaan
productreview: Chuwi Lapbook 14.1 review door Luca

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:33
Tomf1 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:47:
Hallo maand... ben je nu alweer voorbij? Wat gaat het toch allemaal snel! Nog even en de helft van het jaar is alweer voorbij. En wat zijn er in de maand Mei toch weer een berg met reviews geschreven. Ik hoop, ondanks de eerdere discussie, dat de maand Juni nog veel meer reviews gaat brengen!

Maar bij deze, de nominatie uit casa Los Duckos:

De volgende genomineerde: Gebruikersreview - Chuwi Lapbook 14.1 review door Danny.G. Prima in elkaar gezet en behandeld alle facetten van een laptop, die zo goedkoop is dat je denkt dat het een machine van 4 jaar oud is.

Daarnaast wil ik de Gebruikersreview - Xiaomi Redmi 4 Pro Grijs door Kiswum benoemen. Ziet er wederom prachtig uit.

Nieuwkomer dit keer, weer een telefoonreview, maar niet een die je veel zult tegen komen: Gebruikersreview - BlackBerry KEYone Zwart Review door Jean-Bob. Lekker lang verhaal, met een aantal foto's. Alleen een tip: plaats er ook een paar foto's van het toestel zelf in, maakt het net wat af.

Blogjes... die zijn er ook. : HomeComputerMuseum De geschiedenis! Hoe is het allemaal ontstaan! Mooi initiatief toch!

Laat de maand Juni maar komen!
Thanks voor je nominatie :) Linkje is alleen wel naar een andere review. :D
Oebel schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:31:
Graag zou ik Danny.G willen nomineren met zijn artikel over de Chuwi Lapbook.

Goed geschreven, duidelijke info, prima gedaan
productreview: Chuwi Lapbook 14.1 review door Luca
Nu ik toch bezig ben; jij ook bedankt O+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

NVDM
Ik ben het eens met @Kiswum deze review is zeker een nieuwkomer van de maand waard: productreview: EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING review door CriticalHit_NL In het geval dat hij wat meer grafiekjes zou gaan gebruiken, zou het overzichtelijker worden en zou de review makkelijker te lezen zijn. Desalniettemin is de review erg informatief en zeker een goed begin (iets met het halve werk).

RVDM
Als review van de maand nomineer ik productreview: Xiaomi Redmi 4 Pro Grijs review door Kiswum. De stijl waarin Kiswum zijn reviews schrijft vind ik erg mooi. Al die lightboxen zorgen ervoor dat de informatiedensity erg hoog is, maar je weinig aan informatie verliest; de foto's zijn aanklikbaar. Daarbij belicht hij alle facetten inclusief de "speciale instellingen". Speciale instellingen voor een speciale tweaker, voor mij een RVDM.

Runner up
Foritain met zijn productreview: Scythe Mugen 5 PCGH Edition review door Foritain. Dit soort reviews zie ik graag, koelers! Ze lijken zo vanzelf sprekend maar we vergeten massaal dat alle apparaten die wij om ons heen gebruiken een bepaalde efficiëntie hebben. Des te hoger de efficiëntie, des te minder warmte er vrijkomt. Een efficiëntie van 100% is nooit te halen, dus blijven producten altijd warmte genereren. Die warmte moet afgevoerd worden om het product zelf (in dit geval de CPU) koel te houden en dat laat Foritain in zijn review goed zien. Bovendien zit er zelfs een instructievideo bij met een prachtige introductie!

Pclinde flikt het weer met de productreview: Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass Wit review door pclinde. Deze review staat als een huis, of was het nou een kast? Lekker wat foto's van de kastje in zijn natuurlijke habitat, de buitenlucht. Niet te veel tekst, gewoon recht voor z'n raap.

[Voor 14% gewijzigd door Frozen op 05-06-2017 22:40]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
Kiswum schreef op maandag 5 juni 2017 @ 07:36:
[...]

Nomineren op inhoud, dat is het advies. Zie hier een quote waarin je reactie is verwerkt:
zeef in "Algemene discussie: Gebruikersreviews en reclame."

Boycotten van reviews waarbij de herkomst niet bekend is, dan zorg je ervoor dat je je niet aan je belofte houdt [...].
Toch doe ik dat juist wel.

Ik nomineer RetroComputers en drummen.: HomeComputerMuseum

[Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 05-06-2017 17:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Danny.G schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:48:
[...]

Thanks voor je nominatie :) Linkje is alleen wel naar een andere review. :D
Apart... mijn post voor de helft door elkaar gegooid. Aangepast!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Nieuwkomer van de maand: productreview: EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING review door CriticalHit_NL Wat een monster van een review; heerlijk! Een: 'all you can eat!'

Ook nomineer ik Kiswum met: productreview: Xiaomi Redmi 4 Pro Grijs review door Kiswum Ik heb de review vandaag nog gebruikt om mijn schoonmoeder wat te vertellen over Xiaomi. De review was doorslaggevend om toch te blijven bij d'r Sim Only abonnement. Volgende week even een Xiaomi toestel bestellen. Voor mijn schoonmoeder is een review als deze onbetaalbaar. Vooral foto's gemaakt door de camera waren voor haar van belang, aangezien ze binnenkort richting Schotland gaat. Top review!

Je review beginnen met een heerlijke GIFje? Frozen doet het in zijn Philips review: productreview: Philips 272P7VPTKEB/00 Zwart review door Frozen Heldere informatie met benchmarks (kalibratietesten) als aanvulling. Ook het blog over het kalibreren van een beeldscherm blijft een mooie aanwinst voor de community.

[Voor 12% gewijzigd door pclinde op 08-06-2017 19:39]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 16:16
Ik weet niet of ik al te laat ben, maar stiekem wou ik deze ook nog heel graag even aanhalen :) Creative Sound Blaster Katana.
Ondanks dat de term soundbar ons niet onbekend is, vind ik deze voor bij de pc wel verrassend en uniek. Tevens leuk uitgevoerd met de verlichting, en dit alles prima verwoord en in beeld gebracht door Foritain.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
@redactie, is het artikel voor review van de maand met een week opgeschoven? Wellicht vanwege de E3?

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Dat is inderdaad de reden Kiswum. Gelukkig had je zelf al hier een nieuw topic geopend voor juni: Gebruikersreview/blog van de Maand: juni 2017

[Voor 23% gewijzigd door Olaf op 15-06-2017 16:30]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:33
Heb ik het nieuwsartikel hier over nou gemist? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rooieduvel

Rooieduvel

Danny.G schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:28:
Heb ik het nieuwsartikel hier over nou gemist? :P
Yes

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee