Ben gister ook even 7 uurtjes hiermee begonnen.
Erg leuk spel! Paar kleine dingetjes die ik jammer zijn zijn de muziek en 'jumpscare' geluidseffecten. Op een gegeven moment weet je het wel.
Daarnaast heb ik het gevoel dat je op de hoogste moeilijkheidsgraad erg richting de
wordt gepusht, ik wou eigenlijk het zoveel zonder doen, omdat turrets je anders beschieten en ik maak nogal veel gebruik van die dingen.
Je standaard wapens red je het naar mijn mening echt niet mee.
De reden waarom ik dit denk ik als volgt. Ik ben nu net in het auditorium waar ik met redelijk wat pijn en moeite een
om zeep heb geholpen die wat mensen vasthield door hem naar buiten te lokken naar 4 turrets.
Vervolgens met de airlock aldaar teruggegaan naar hardware labs om naar 100+ 9mm en 50+ shotgun shells te restocken, bijna door al mijn recycle spul heen.
Toen weer terug naar auditorium om de lift te clearen. Hier blijkt een
te zitten.
Na zo'n beetje al mijn ammo hier te hebben opgemaakt (heb net gerestockt!) dacht ik van nou zal het wel klaar zijn.
Lift werkt, dus ik denk ok, terug naar lobby om daar naar mijn desk te gaan en weer te restocken voor zover mogelijk en gelijk wat sidequestjes te doen.
Eerste wat ik zie als ik de lift uitloop is weer zo'n
! Ik moet momenteel dus een supply run per vijand doen.
Ook als ik bij de weaknesses kijk zie ik dingen als explosive, fire etc.
Geen enkel conventioneel wapen heeft dit soort eigenschappen, alleen de
.
Ook zijn de upgrades voor de conventionele wapens erg underwhelming. Upgrade van shotgun is van 30>33 dmg dacht ik, dat zet echt geen zoden aan de dijk.
Misschien mis ik wat hoor en als dat zo is hoor ik het graag

.
/edit
Grappig, zie dit reddit draadje voor een kopie van mijn ervaring:
https://www.reddit.com/r/...to_get_off_on_this_floor/
[
Voor 5% gewijzigd door
pica op 08-05-2017 15:11
]