Ik weet niet helemaal zeker waar ik dit topic moet plaatsen, maar omdat het om 'persoonlijke financieen gaat' dan maar hier. Maar het gaat om het volgende: In de afgelopen jaren hebben draaiende auto's, bussen, vrachtwagens en andere voertuigen behoorlijk wat schade aangericht aan mijn oprit. Inmiddels heb ik een ketting voor de oprit gespannen om het gekeer hier een halt toe te roepen. Het gebeurt hier juist omdat ik achteraan een doodlopende weg woon. De betonblokken die gebroken zijn, zijn van gewapend beton en circa 8 cm dik. Normaal gesproken niet iets dat snel kapot gaat door een normale auto. Het vervelende is, juist omdat ze zo groot en zwaar zijn is het een hels karwei om dit te repareren, of te laten vervangen.
Nu heb ik bij Univé diverse verzekeringen, waaronder een vrij uitgebreide inboedelverzekering.
De vraag is nu, kan ik bij mijn inboedelverzekering deze (vorm van) schade claimen?
Uiteraard hebben de veroorzakers geen gegevens achter gelaten

Nu heb ik bij Univé diverse verzekeringen, waaronder een vrij uitgebreide inboedelverzekering.
De vraag is nu, kan ik bij mijn inboedelverzekering deze (vorm van) schade claimen?
Uiteraard hebben de veroorzakers geen gegevens achter gelaten