I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb juist weer een hekel aan al die Nederlandse techno dj's. Ik vind die muziek vaak zielloos. Maar als er eentje met succes in het buitenland een deuntje voor het songfestival in elkaar wil draaien krijgt hij van mij de zegen.
Om het feestje voor nederland nog mooier te maken. 10 van jullie 15 punten hebben jullie van ons gekregen

En Belgie heeft de prijs voor "Best Lighting" gekregen.
[ Voor 14% gewijzigd door SadisticPanda op 14-05-2017 09:55 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
gekkie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:20:
Belgie blijft alleen nuttig om doorheen te gassen (al is dat ook al geen pretje)
P.O. Box schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:20:
belgie zonder stoppen doorheen dus
Dat was toch niet nodig hé mannen... Dat waren de stemmen van een (franstalige!) vakjury van 5 man.

Wel ik ga volgende keer toch twee keer nadenken voor ik mijn televoting stem doe. En "zonder stoppen doorheen" etc, je kan ook met het vliegtuig, blijven onze wegen tenminste vrij voor mij
[ Voor 4% gewijzigd door Vnze op 14-05-2017 10:34 ]
Mijn nederige excusesVnze schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:33:
[...]
[...]
[...]
Dat was toch niet nodig hé mannen... Dat waren de stemmen van een (franstalige!) vakjury van 5 man.
[afbeelding]
Wel ik ga volgende keer toch twee keer nadenken voor ik mijn televoting stem doe. En "zonder stoppen doorheen" etc, je kan ook met het vliegtuig, blijven onze wegen tenminste vrij voor mij
On topic:
Ik vond de inzending van Portugal wel een terechte winnaar. Mijn Portugees is na al die jaren wat roestig maar het waren toch mooie lyrics. Bulgarije vond ik onverwacht maar niet onverdiend. En Moldavië... tja epic sax guy had zijn internet populariteit mee en het was ook wel heel catchy.
In het algemeen vond ik dit jaar behoorlijk teleurstellend, en ik ben al geen grote fan van de gebruikelijke genres. Er waren dit jaar véél te veel liedjes met die typische hedendaagse "slow clap beat" (bij gebrek aan een betere naam). Eentje is nog wel ok maar het liep de spuigaten uit. Gelukkig niet al te veel balades of one guy one guitar acts.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Elk land kan punten verdelen, de geen waar ze in het land het meeste op stemmen krijgt 12 punten, de 2e 10, etc. In België hebben dus een veel bellers voor Nederland gestemd. Daar hebben we dus 10 punten van gekregen.Frieda schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:58:
hoe werkt die televote nou eigenlijk, er hebben toch niet echt maar 15 mensen in heel europa voor NL gestemd?
Iedereen mag stemmen, maar je kan niet stemmen voor je eigen land.Frieda schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:58:
hoe werkt die televote nou eigenlijk, er hebben toch niet echt maar 15 mensen in heel europa voor NL gestemd?
Op basis van het aantal stemmen, wordt de top 26 per land bepaald. Die top 26 per land bepaald score.
Dus maakt niet uit hoeveel mensen er stemmen....
Of er nu 10 mensen stemmen per land, of 10 miljoen. Degene met meeste stemmen (binnen land) gaat 12 punten krijgen. De 2e 10 punten.
Bv in geval van nederland. Als er 5 miljoen belgen gestemd hebben voor Portugal, en 4.999.999 voor Nederland. Dan krijgt Portugal de 12 punten van Belgie, en Nederland 10 (want ze hebben 2e meeste), enzo verder. 15 stemmen op 750 miljoen zou heeeeeel zielig zijn. En dan kunnen ze beter EuroSong Opdoeken
[ Voor 6% gewijzigd door SadisticPanda op 14-05-2017 12:03 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Zwaar ondergewaardeerd nummer, wat een talent.
"Wat is er nou erger dan ontslag?"
"11de worden op het Songfestival misschien"
Geweldig actueel. Heel leuk gedaan

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.