| 17 December 1991 | De Nerdette |
Goed dat er iemand stemtBensimpel schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:24:
[...]
Ik ook, nouja ik heb vanuit ierland op NL gestemd
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
In dat geval hebben wij dezelfde mening. Blijkbaar denken velen daar anders over
Ik word altijd zo blij van dit soort posts heSalvatron schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:25:
wat een lelijk nummer weer van Nederland met Lights and Shadows van Ogene (ik weiger die 3), zit geen serieuze melodie in. Hier luister je niet voor je plezier naar, het gemiddelde nummer van Britney Spears is beter en dat meen ik serieus.

Hoe gok je de kans dat 'ie überhaupt kan zingen?Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:26:
[...]
Ik word altijd zo blij van dit soort posts heHoeveel nummer 1 hits heb jij al op je naam staan?
ieder zijn meningSalvatron schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:25:
wat een lelijk nummer weer van Nederland met Lights and Shadows van Ogene (ik weiger die 3), zit geen serieuze melodie in. Hier luister je niet voor je plezier naar, het gemiddelde nummer van Britney Spears is beter en dat meen ik serieus.
ik vond zelf wel apart dat ik Belgie dinsdag helemaal niets vond, maar vandaag eigenlijk wel heel leuk.... blijkbaar had ik hem een 2e keer nodig
Wat doet dat er nou weer toe? Sinds wanneer mag je alleen een mening hebben als je zelf iets bereikt hebt op dat zelfde niveau?
Onzin.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
net zoals dat het onzin is dat 'je' hier niet voor 'je' plezier naar luistert. Ik vind het wel een oke liedje namelijk.Donstil schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:27:
[...]
Wat doet dat er nou weer toe? Sinds wanneer mag je alleen een mening hebben als je zelf iets bereikt hebt op dat zelfde niveau?
Onzin.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat zei ik niet volgens mij dus ik snap je punt niet echt maar goed. Geniet ervan zolang ze nog duren.Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:29:
[...]
net zoals dat het onzin is dat 'je' hier niet voor 'je' plezier naar luistert. Ik vind het wel een oke liedje namelijk.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 14-05-2017 00:33 ]
Wees maar gerust, het nummer van Ogene is nog altijd beter dan wat ik nu bij de buren hoor.Trouble schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:29:
[...]
net zoals dat het onzin is dat 'je' hier niet voor 'je' plezier naar luistert. Ik vind het wel een oke liedje namelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door SadisticPanda op 14-05-2017 00:33 ]
Dat zien we toch, mafkees
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wij wel. Wij hebben verstand van muziek.The_Worst schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:33:
België 4e. Absoluut niet verwacht.
Nah, ff serieus. Belgie was een van de meest gegooglede liedjes. (Top 5). Dan weet je wat europa min of meer wilt (voor de gewone mens, niet vakjury)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Oh nee toch niet
Toch fijn dat ik weer de bevestiging krijg dat ik de ballen verstand heb van muziek
[ Voor 84% gewijzigd door Trouble op 14-05-2017 00:36 ]
Zie de edit
Oh echt niet
Niet mijn smaak, maar had het wel zien aankomen. Voor de rest was mijn top 4 wel correct, enkel alles plaatsje opgeschoven.
Ze (T. Montana danapis29 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:38:
Lijkt wel een beetje op Al Pacino trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 14-05-2017 00:39 ]
www.google.nl
Edit: "Music is no Fireworks", precies wat er fout gaat als je een door een marketing machine gemaakt trio stuurt zeg maar.
[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 14-05-2017 00:39 ]
Die 'stat' wist ik niet eens dus dan zal het wel verstand van muziek zijnazz_kikr schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:34:
[...]
Wij wel. Wij hebben verstand van muziek.
Nah, ff serieus. Belgie was een van de meest gegooglede liedjes. (Top 5). Dan weet je wat europa min of meer wilt (voor de gewone mens, niet vakjury)

Ja zo kan je alles recht lullen natuurlijk.
We hebben toch een avond lang naar het commentaar van Jan Smit en hoe heet 'ie kunnen luisteren. Wie kan dat nou zeggen?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Als ik er aan denk, zin heb om te kijken en er tijd voor heb, ga ik dat volgend jaar maar proberen denk ik
Ah jij bent een nul points fan zie ik.Donstil schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:43:
Ik denk dat wij volgend jaar die gasten van "Beter te dik in de kist, dan weer een feestje gemist" moeten sturen. Dat is in het Nederlands, lekker authentiek enz.
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 14-05-2017 00:44 ]
90710
Nee. We moeten Zanger Rinus sturenDonstil schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:43:
Ik denk dat wij volgend jaar die gasten van "Beter te dik in de kist, dan weer een feestje gemist" moeten sturen. Dat is in het Nederlands, lekker authentiek enz.
[ Voor 3% gewijzigd door 90710 op 14-05-2017 00:47 ]
Alleen als hij dan niet meer terugkomt
Haha zanger Rinus ja, lang niet over gehoord. Leeft hij/dat nog?90710 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:46:
[...]
Nee. We moeten Zanger Rinus sturenof anders Jan Smit zelf.
Het klinkt als bella Notte uit Lady en de Vagebond. iig, die feeling krijg ik er bij.Donstil schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:44:
Ik ken die melodie, of een gedeelte ergens van. Jaren 50 nummertje volgens mij. Kan er alleen ff niet opkomen.
Is ook jaren 50.
90710
Sorry:Donstil schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:49:
[...]
Haha zanger Rinus ja, lang niet over gehoord. Leeft hij/dat nog?
We kunnen dus prima Jan Smit sturen ja
Ik kan het ook nog niet helemaal plaatsen helaas.Arunia schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:49:
[...]
Het klinkt als bella Notte uit Lady en de Vagebond. iig, die feeling krijg ik er bij.
Is ook jaren 50.
Maar daar zit je idd best warm mee:
Ooh shit ik was er even uit zie ik

Stuur iemand met laag IQ, keuze genoeg.RichardQG schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:51:
Ik denk dat we beter iemand met een bepaalde beperking ofzo kunnen sturen. Dan gaat iedereen politiek correct op Nederland stemmen.
We kunnen dus prima Jan Smit sturen ja
Nee, je moet niet beste zanger hebben of noodzakelijk beste liedje. Je moet gewoon iets hebben wat er tussen opvalt. Portugal had 50s sound, belgie saai. Maar valt wel op tussen al die blitse en uptempo nummers...
Dus rinus zou kunnen scoren ja (mss niet door vakjury, maar wel door volksjury)
Inderdaad. Door de halve finales heen komen is eigenlijk gewoon al success hebben. Dat hebben we een tijd heel lang niet voor elkaar gekregen.D-e-n schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:54:
We doen het nu toch al een aantal jaren goed? Anouk, Douwe Bob, Ogene en the Common Linnets haalden de finale met hun eigen muziek. Je kunt in een wedstrijd met 40+ landen geen eerste plaats voorspellen.
Als je Sienneke stuurt met een draaiorgel verdien je eigenlijk de halve finale niet eens.CyBeR schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:56:
[...]
Inderdaad. Door de halve finales heen komen is eigenlijk gewoon al success hebben. Dat hebben we een tijd heel lang niet voor elkaar gekregen.
Ben je wel lekker authentiek. Als ze een baard had gehad of de orgel vuur had gespuugd had ze zeker gewonnen.Edgarz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:59:
[...]
Als je Sienneke stuurt met een draaiorgel verdien je eigenlijk de halve finale niet eens.
Ja daar is niks tegenin te brengen.Edgarz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:59:
[...]
Als je Sienneke stuurt met een draaiorgel verdien je eigenlijk de halve finale niet eens.
Dat is de vraag : de ene gimmick scoort beter dan de andere en dat is dus niet te voorspellen. Houd dan liever je eer maar hoog en en stuur echte artiesten.Donstil schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:00:
[...]
Ben je wel lekker authentiek. Als ze een baard had gehad of de orgel vuur had gespuugd had ze zeker gewonnen.
maar wie dan, racoon? kensington? de jeugd van tegenwoordig?
Wie dat nog interesseert:CyBeR schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 22:39:
[...]
't is ook een heel schattig meisje. keek laatst een filmpje van d'r op een Roemeense TEDx waar ze uitlegde hoe ze bij jodelen kwam.
(Roemeens maar ondertiteld.)
De Jeugd lijkt me leuk maar ik vrees dat dat taaltje niet aanslaat buiten Nederland. Racoon en Kensington zijn niet internationaal genoeg denk ik
Probleem is een beetje dat zulke artiesten hier helemaal niet op zitten te wachten. Hebben ze niet nodig enz.Frieda schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:02:
nee, net als de Toppers en die griet op blote voeten, hoe heette ze ook alweer--
Racoon of De Jeugd zou best wel awesome zijn.
Zeker met Racoon (De Jeugd is misschien wat te uitgesproken voor zoiets) maak je een serieuze kans en als we daar dan niet mee winnen moeten we ons maar gewoon terugtrekken.
Wat een onzin. Is de Nederlandse muziek dan zo goed? Ja, er zitten waardeloze nummers tussen de hoge klasseringen op het festival maar het is niet zo dat wij altijd geweldige inzendingen hebben gestuurd of dat alle andere landen enkel crap sturen.Donstil schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:05:
[...]
als we daar dan niet mee winnen moeten we ons maar gewoon terugtrekken.
Je noemt Racoon maar dat is nu typisch zo'n Engelstalige band die voor buitenlanders heel "Nederlands" klinkt. Prima om dat te proberen hoor maar absoluut geen garantie voor succes
Joan FrankaFrieda schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:02:
nee, net als de Toppers en die griet op blote voeten, hoe heette ze ook alweer--
Met indianentooi.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Wat trouwens maar goed is dat ze dat vijf jaar geleden gedaan heeft want dat zou vandaag de dag een enorme shitshow veroorzaakt hebben.
Jan Smit; Marco Borsato; Kensington; Bløf; of bijv. combinatie van een dj met een goede zanger of zangeres.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Populair misschien, maar over de kwaliteit van de artiesten die je nu noemt verschillen de meningen nogalJorgen schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:17:
Er zijn zat populaire en goede artiesten die nog mee kunnen doen.
Jan Smit; Marco Borsato; Kensington; Bløf; of bijv. combinatie van een dj met een goede zanger of zangeres.
The devil is in the details.
Dat is nou net het punt.D-e-n schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:10:
Ja, er zitten waardeloze nummers tussen de hoge klasseringen op het festival maar het is niet zo dat wij altijd geweldige inzendingen hebben gestuurd
Goed, alle gekheid op een stokje, ik haak af, het was gezellig mensen!

Nederlandstalige artiesten sturen heeft sowieso geen zin. Onze taal klinkt gewoon niet lekker voor andere landen.Jorgen schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:17:
Er zijn zat populaire en goede artiesten die nog mee kunnen doen.
Over die dj's twijfel ik. Spreken die een breed genoeg publiek aan? Zo'n nummer moet echt heel goed zijn anders klinkt het net zo slecht als Israël of Cyprus.
Op het moment dat we het wel deden ging het gewoon goed. Beetje flauw om te zeggen dat we dan niet meer meedoen omdat we niet winnen. We weten wat scoort voor ons. Ga daar mee door.
[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 14-05-2017 01:25 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ieder zijn smaak. Over elke artiest valt iets te vindenHahn schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:19:
[...]
Populair misschien, maar over de kwaliteit van de artiesten die je nu noemt verschillen de meningen nogal
Armin van Buuren met Sharon den AdelD-e-n schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:22:
[...]
Nederlandstalige artiesten sturen heeft sowieso geen zin. Onze taal klinkt gewoon niet lekker voor andere landen.
Over die dj's twijfel ik. Spreken die een breed genoeg publiek aan? Zo'n nummer moet echt heel goed zijn anders klinkt het net zo slecht als Israël of Cyprus.
[...]
Op het moment dat we het wel deden ging het gewoon goed. Beetje flauw om te zeggen dat we dan niet meer meedoen omdat we niet winnen. We weten wat scoort voor ons. Ga daar mee door.
YouTube: Armin van Buuren feat. Sharon den Adel - In and Out of Love (Officia...
Lijkt me een heel geslaagd nummer. Ik heb de afgelopen 15 jaar meer van dit soort muziek op het Songfestival gezien.
Ik vind het overigens erg fijn dat we in Nederland de laatste tijd voor "echte" liedjes gaan.
Og3ne, Douwe Bob, Common Linnets. Je ziet langzaamaan een verschuiving naar weer gewonere muziek.
Die verschuiving is begonnen met Anouk in 2013, wat ook prima werkte toen. Tussendoor 1x mis gegaan met trijntje maar je kan niet alles hebben.Jorgen schreef op zondag 14 mei 2017 @ 01:31:
[...]
Ik vind het overigens erg fijn dat we in Nederland de laatste tijd voor "echte" liedjes gaan.
Og3ne, Douwe Bob, Common Linnets. Je ziet langzaamaan een verschuiving naar weer gewonere muziek.
Inmiddels zie ik dat OG3NE bij de halve finale 4e zijn geworden, en België idem in hun halve finale. Zoals je zou verwachten heeft Portugal de 1e gewonnen en Bulgarije de 2e.
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 14-05-2017 01:35 ]
Ja, en d'r zijn ook mensen die een hekel hebben aan ilse (dat worden er wel steeds minder want elke keer als ik er een vind, verdrink ik die), douwe bob, trijntje en og3ne. Je kunt niet létterlijk iedereen tevreden maken -- wisten we hoe we dat moesten doen dan zouden we elk jaar winnen.
Iemand een idee?
Anyway, persoonlijk vind ik België het wat beter doen dan Og3ne. Dat was meer een liedje wat lekker in je hoofd blijft hangen. Die van onze drie dames had een ingewikkelde opbouw, vind ik.
[ Voor 37% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2017 01:53 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️