All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb getwijfeld over BelgDenemarken.CyBeR schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:34:
De gok voor vanavond:
✓ Oostenrijk
✓ Nederland bitches
✓ Hongarijë
- Ierland
✓ Croatië
✓ Noorwegen
- Zwitserland
✓ Wit-Rusland
✓ Bulgarijë
✓ Israël
Bulgarije
Wit-Rusland
Kroatië
Hongarije
Denemarken
Israel
Roemenië
Noorwegen
Nederland
Oostenrijk
Zaterdag dus meer plezier
Ik geef je een 8 voor de moeite.CyBeR schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:34:
De gok voor vanavond:
- Oostenrijk
- Nederland bitches
- Hongarijë
- Ierland
- Croatië
- Noorwegen
- Zwitserland
- Wit-Rusland
- Bulgarijë
- Israël
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Had ik er idd ook nog bij voor mn laatste open plek (vond die van Zwitserland de betere van de twee) ...
Joduhlen was spannender vanavond, ik heb dit ook niet gekeken
Zelfde hier idd.apis29 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 23:12:
[...]
Had ik er idd ook nog bij voor mn laatste open plek (vond die van Zwitserland de betere van de twee) ...
Hier nog even op terugkomend want ik kon 't eerder niet terugvinden, in deze video van 2014 (toen achtergrondzanger(e)s(sen) nog op het podium moesten staan) kun je dat zien. Op de rechterhoek meestal buiten beeld. Om 02:30 vlak nadat de hele zooi oplicht zie je ze heel duidelijk staan, drie man sterk.CyBeR schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:39:
[...]
Dat mag sinds kort inderdaad. Vroeger moest iedereen die zong op 't podium staan maar dat kwam vervolgens neer op zanger(e)s(sen) die gewoon ergens aan de zijkant in het donker stonden, dus dat hebben ze laten gaan. Achtergrondzang mag nu ook van buiten het podium komen, maar alle zang moet per de regels live zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 12-05-2017 02:33 ]
Toch wel een lekker liedje dat van België, hoorde em op de radio vanmiddag en ging ff kijken van wie het was en toen zag ik 'Blanche - City Lights' staan
Ze kunnen alleen beter een pop uit Madame Tussaud neerzetten, dat straalt tenminste nog wat emotie uit

[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 12-05-2017 21:12 ]
De Belgische wordt vergeleken met Lana del Rey, niet vekeerd.
Hier wat voorbeelden:
Shangri-La, de Nederlandse inzending van 1988, toen door Gerard Joling:
Sing, van Ed Sheeran, bij het programma Beste Zanger (let op 't rapstukje):
Emotions van Destiny's Child (waarmee ze bij de Voice begonnen) / Hold On van Wilson Phillips:
Het stomste is nog wel dat ik voor afgelopen donderdag eigenlijk nog nóóit van ze gehoord had.
Edit:
Bonus, de meisjes een paar jaar geleden:
[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 13-05-2017 19:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 13-05-2017 21:00 ]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Peter van de VeireFrieda schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:07:
Ik kijk altijd op de Belg, geweldig commentaar. Echt een aanrader!
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ik vind het gewoon een niet origineel kutnummerCyBeR schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:15:
Ik vond 't vorige keer al en nu weer: dat van Israël is visueel te druk. Te veel bewegende lichten, teveel flikkerende achtergrondbeelden, teveel vuurwerk.
Polen idem...
Precies, en dan wordt ik voor wereldvreemde uitgemaakt hierCyBeR schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:02:
Ik heb O'G3NE een beetje zitten youtuben vandaag en mijn hemel wat kunnen die meisjes zingen zeg. Individueel ook al maar als ze samen harmonieën doen wordt 't pas echt magisch.
Het stomste is nog wel dat ik voor afgelopen donderdag eigenlijk nog nóóit van ze gehoord had.

En idd als je ziet wat ze kunnen dan haalt deze inzending er lang niet alles uit ...
Normaal kijk ik gewoon op NPO1 vanwege het betere geluid maar nu maar eens met de BBC begonnen. ...
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 13-05-2017 21:22 ]
Het nummer is te vlakjes om wat te kunnen doen op dat vlak idd.apis29 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:21:
[...]
En idd als je ziet wat ze kunnen dan haalt deze inzending er lang niet alles uit ...
De outfits?Frieda schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:22:
Tja, Polen. Dat nummer maakt die meid zelfs niet meer goed. De de volgende, dit is ook weer zo'n gimmick in die outfits van Wit-Rusland.. alhoewel er hier naast me op de bank wordt geopperd dat ze misschien wel toch wat hebben afkeken qua outfits van Waylon & Ilse, maar dan in het wit..
Die boot waar ze op staan valt je niet op?
Ik vind 't liedje op zich niet eens slecht trouwens. Ze kunnen 't iets beter zingen, maar 't is wel lekker vrolijk.
Ah daar komt de firma Dreamworks.
[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 13-05-2017 21:23 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Irritant dat Jan Smit iedereen de hele tijd zit af te zeiken, want hij is zelf zo'n superster?
[ Voor 46% gewijzigd door Gynnad op 13-05-2017 21:27 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Er zitten een aantal landen tussen waarvan ik me afvraag waarom ze in de finale staan.
Het grappige is dat Jan Smit vaak net dezelfde opmerking maakt nadat mijn vrouw diezelfde opmerking maakt.
[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 13-05-2017 21:29 ]
daarom ben ik naar Belgie geswitcht. Veel beter, probeer het maar eens uitGynnad schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:27:
Oostenrijk zie ik wel hoog eindigen, zit goed in elkaar..
Irritant dat Jan Smit iedereen de hele tijd zit af te zeiken, want hij is zelf zo'n superster?
De eerste halve finale was een beetje meh, daar is veel prut uit meegekomen.Arunia schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:28:
Inderdaad Oostenrijk wel een leuk nummer.
Er zitten een aantal landen tussen waarvan ik me afvraag waarom ze in de finale staan.
Jan is een professioneel zanger, die zit daar juist om de zangkwaliteiten van de deelnemers te beoordelen.Gynnad schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:27:
Oostenrijk zie ik wel hoog eindigen, zit goed in elkaar..
[ Voor 37% gewijzigd door CyBeR op 13-05-2017 21:29 ]
We krijgen die homofiele homofoob met schizofrene zang kwaliteiten straks nog.

[ Voor 42% gewijzigd door Arunia op 13-05-2017 21:32 ]
Zolang 'ie aan een chick vastzit en er niet mee gelasso't wordt is dat op zich prima
NEDERLANDTTIJD!
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 13-05-2017 21:35 ]
Dames kunnen wel zingen, maar vrees dat straks nogal vergeten wordt.
Your Friendly Neighborhood Moderator
You have failed this country!
Heb je geen terugkijken of via de app wellicht?
[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 13-05-2017 21:37 ]
Visueel wel weinig mee gedaan verder.
Moldavië vond ik best grappig toen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Vond ik op zich andersom. Niks mis met vanavond maar halve finale was nog nét ietsje beter.sambalbaj schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:37:
Erg sterk gezongen, kwam beter over dan in de halve finale.
Je weet dat alle instrumenten "playbacken"?Frieda schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:39:
lekker camp, dit! epic sax guy en drie dansmariekes met een bosje bloemen, heerlijk!
Live instrumenten zijn niet toegestaan.
Raakte me nu meer.CyBeR schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:40:
[...]
Vond ik op zich andersom. Niks mis met vanavond maar halve finale was nog nét ietsje beter.
Maar kan ook zijn dat ik toen afgeleid werd door dat doelpunt van Ajax tegelijk op het tweede scherm
De volgende gaat ook redelijk scoren denk ik, roma zigeuners zitten overal.
en je punt is..?RocketKoen schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:40:
[...]
Je weet dat alle instrumenten "playbacken"?
Live instrumenten zijn niet toegestaan.

[ Voor 89% gewijzigd door Mx. Alba op 16-05-2017 09:35 ]
Ik dacht ik zet even de ondertiteling aan, zin of dat helpt…
Nope.Jalom maloma
Ah de gorilla.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 13-05-2017 21:45 ]
Ze zouden moeten karaoke ondertiteling er moeten opzetten, gaat vast beterCyBeR schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:45:
Idem.
Ik dacht ik zet even de ondertiteling aan, zin of dat helpt…
[...]
Nope.
Ah de gorilla.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Als gewoon een liedje zuiver zingen al aanstellen is tegenwoordig?sambalbaj schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:43:
Dit was eigenlijk mijn favoriete uit die halve finale.
Beter dan die Portugese aansteller.
En vraagt zich af of ze echt zijn.
Volgens mij wel.
Ik weet alleen niet waar ik meer door afgeleid wordt. Haar jetsers of dat spleetje.
[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 13-05-2017 21:51 ]
Frieda schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:50:
haar spleetje is echt.

Frieda schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:50:
haar spleetje is echt.
www.google.nl
Geeft me het gevoel van Bella Notte van Lady en de Vagebond.
Wedden van nietazz_kikr schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:54:
Wat die kerel geslikt heeft, wil ik ook...
www.google.nl
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat ging niet over het zingen, wel al het overige.D-e-n schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:49:
[...]
Als gewoon een liedje zuiver zingen al aanstellen is tegenwoordig?
www.google.nl